Uradni list

Številka 125
Uradni list RS, št. 125/2007 z dne 29. 12. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 125/2007 z dne 29. 12. 2007

Kazalo

6387. Pravilnik o plačah in drugih prejemkih občinskih funkcionarjev, delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov v Občini Šalovci, stran 18602.

Na podlagi določil Zakona o sistemu plač v javnem sektorju – uradno prečiščeno besedilo – ZSPJS-UPB6 (Uradni list RS, št. 110/06), 8. in 9. člena Odloka o plačah funkcionarjev (Uradni list RS, št. 14/06 in 1/07) ter 16. člena Statuta Občine Šalovci (Uradni list RS, št. 38/06) je Občinski svet Občine Šalovci na 12. redni seji dne 20. decembra 2007 sprejel
P R A V I L N I K
o plačah in drugih prejemkih občinskih funkcionarjev, delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov v Občini Šalovci
1. člen
Za opravljanje občinskih funkcij imajo občinski funkcionarji pravico do plače, če funkcijo opravljajo poklicno oziroma do plačila za opravljanje funkcije, če funkcijo opravljajo nepoklicno.
Članom delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, ter članom nadzornega odbora pripada plačilo za njihovo delo kot sejnina za udeležbo na seji, ki se oblikuje na podlagi tega pravilnika. Občinski volilni komisiji pripada plačilo v višini, ki ga določa Zakon o lokalnih volitvah.
2. člen
Občinski funkcionarji so: člani občinskega sveta, župan in podžupan.
Člani Občinskega sveta opravljajo svojo funkcijo nepoklicno.
Župan se lahko odloči, da bo svojo funkcijo opravljal poklicno.
Podžupan opravlja svojo funkcijo nepoklicno. Podžupan lahko poklicno opravlja funkcijo, če se v soglasju z županom tako odloči, odločitev pa potrdi občinski svet.
3. člen
Z Odlokom o plačah funkcionarjev je funkcija župana Občine Šalovci, ki sodi v sedmo skupino občin s številom prebivalcev do 2000, uvrščena v 46. plačni razred. Županu pripada dodatek za delovno dobo v skladu s predpisi.
Županu pripada za nepoklicno opravljanje funkcije 50% plače, ki bi jo dobil, če bi funkcijo opravljal poklicno, pri čemer mu dodatek za delovno dobo ne pripada.
4. člen
Z Odlokom o plačah funkcionarjev je lahko funkcija podžupana Občine Šalovci, ki sodi v sedmo skupino občin s številom prebivalcev do 2000, uvrščena med 32. in 38. plačni razred.
Plačni razred podžupana določi župan ob upoštevanju obsega podžupanovih pooblastil in njegovega udejstvovanja v delovanju občine za posamezni mesec po naslednjih kriterijih:
– nadomeščanje župana v primeru odsotnosti ali zadržanosti,  35%,
– vodenje sej občinskega sveta,                              25%,
– pomoč županu pri izvajanju nalog,                          25%,
– izvajanje nalog iz pristojnosti župana po pooblastilu      15%.
Pri predčasnem prenehanju mandata župana, lahko podžupanu določi plačni razred občinski svet.
Podžupanu pripada za nepoklicno opravljanje funkcije 50% plače, ki bi jo dobil, če bi funkcijo opravljal poklicno, pri čemer mu ne pripada dodatek za delovno dobo.
5. člen
Odločbo oziroma sklep o plači oziroma plačilu za opravljanje funkcije župana izda komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja, za podžupana pa župan.
6. člen
Z zakonom določeni najvišji dovoljeni obseg sredstev v okviru katerega se lahko oblikuje plačilo za nepoklicno opravljanje funkcije člana občinskega sveta, je podlaga za ugotovitev najvišjega možnega letnega obsega sredstev, iz katerih se izplačuje plačilo za opravljanje funkcije ter plačila članom delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta in članom nadzornega odbora ter drugih organov Občine Šalovci.
Sredstva iz prejšnjega odstavka se zagotovijo v proračunu Občine Šalovci.
7. člen
Plačilo za opravljanje funkcije člana občinskega sveta je sejnina za udeležbo na seji občinskega sveta oziroma seji delovnega telesa občinskega sveta. Letni znesek sejnin vključno s sejninami za seje delovnih teles občinskega sveta, ki se izplačajo posameznemu članu občinskega sveta ne sme presegati 15% letne plače župana.
V okviru zneska iz prvega odstavka tega člena se članu občinskega sveta določi sejnina, in sicer:
– za udeležbo na redni seji občinskega sveta 120,00 € bruto
– udeležbo na izredni seji izredni seji občinskega sveta 85,00 € bruto
– za vodenje seje občinskega sveta 35,00 € bruto
– udeležbo na seji delovnega telesa, katerega član je 35,00 € bruto
– predsedovanje seji delovnega telesa občinskega sveta 45,00 € bruto.
8. člen
Članom delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, se za opravljanje dela v komisiji ali odboru občinskega sveta določi plačilo v obliki sejnine, ki se izplača za udeležbo na seji na podlagi sklepa o imenovanju, v skladu z evidenco občinske uprave o opravljenem delu oziroma prisotnosti na sejah.
Sejnina za posamezno sejo znaša 35,00 € bruto.
9. člen
Predsednik in člani nadzornega odbora občine imajo pravico do sejnine v višini:
– sejnina za predsednika nadzornega odbora 75,00 € bruto,
– sejnina za člana nadzornega odbora 45,00 € bruto.
Sejnine predsedniku in članom nadzornega odbora se izplačujejo na podlagi sklepa o imenovanju v skladu z evidenco opravljenega dela, ki jo vodi občinska uprava.
10. člen
Predsednik, tajnik in člani ter njihovi namestniki občinske volilne komisije in posebne občinske volilne komisije imajo ob vsakih splošnih lokalnih volitvah pravico do enkratnega nadomestila v višini, ki jo določa Zakon o lokalnih volitvah.
Predsednik in člani volilnih odborov ter njihovi namestniki imajo ob vsakem glasovanju pravico do nadomestila v znesku, ki ga določa Zakon o lokalnih volitvah.
11. člen
Občinski funkcionarji imajo pravico do povračil, nadomestil in drugih prejemkov v skladu s predpisi, ki urejajo te pravice.
Občinski funkcionar ima pravico do povračila stroškov prevoza na službeni poti, ki nastanejo pri opravljanju funkcije ali v zvezi z njo.
Občinski funkcionar ima pravico do dnevnice za službeno potovanje v skladu s predpisi.
Občinski funkcionar ima pravico do povračila stroškov prenočevanja, ki nastanejo na službeni poti. Stroški prenočevanje se povrnejo na podlagi predloženega računa v skladu s predpisi.
Za izplačilo dnevnic, potnih in drugih stroškov se uporabljajo predpisi, ki veljajo za zaposlene v občinski upravi.
12. člen
Sredstva za izplačevanje plač, plačil za opravljanje funkcije, sejnin, nadomestil in povračil drugih stroškov, ki jih imajo občinski funkcionarji, se zagotovijo iz sredstev proračuna občine.
13. člen
Plače, plačilo za opravljanje funkcije in sejnine se izplačujejo mesečno za pretekli mesec, najkasneje do 15. dne v tekočem mesecu.
Prejemki, določeni v 11. členu tega pravilnika, se izplačajo v petih dneh po končanem službenem potovanju.
14. člen
Plače, plačila za opravljanje funkcije, nadomestila, sejnine in povračila, ki pripadajo občinskim funkcionarjem, predsedniku in članom nadzornega odbora ter članom komisij in odborov občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, se izplačajo od dneva potrditve mandata oziroma imenovanja, na podlagi evidence prisotnosti na sejah.
15. člen
Določbe tega pravilnika, ki se nanašajo na člane komisij in odborov občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, se smiselno uporabljajo tudi za izplačilo sejnin članom štaba za civilno zaščito in članom drugih komisij, odborov, svetov in drugih organov, ki jih ustanovi ali imenuje občinski svet ali župan.
Za dopisne seje in za manj kot 50% časovne prisotnosti na seji se plačilo za opravljanje funkcije ne izplačuje.
Sejnina vaškim odborom se določi v višini 25 € bruto. Predsedniku oziroma osebi, ki vodi organ pripada sejnina v višini 30 € bruto.
16. člen
Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov (Uradni list RS, št. 67/99).
17. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 406-2/2007
Šalovci, dne 20. decembra 2007
Župan
Občine Šalovci
Aleksander Abraham l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti