Uradni list

Številka 84
Uradni list RS, št. 84/2007 z dne 18. 9. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 84/2007 z dne 18. 9. 2007

Kazalo

4271. Odlok o oglaševanju in usmerjevalnem sistemu, stran 11690.

Na podlagi 7. člena Statuta Občine Škofljica (Uradni list RS, št. 47/99, 103/00 in 76/02), 9. člena Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 123/06) je Občinski svet Občine Škofljica na 8. redni seji dne 4. 9. 2007 sprejel
O D L O K
o oglaševanju in usmerjevalnem sistemu
I. UVODNE DOLOČBE
1. člen
Ta odlok ureja plakatiranje, druge oblike oglaševanja na javnih krajih in usmerjevalni sistem na javnih cestah, urejen s predpisi o varnosti prometa, na celotnem območju Občine Škofljica.
2. člen
Ta odlok posebej ureja naslednje dejavnosti:
1. plakatiranje in nameščanje transparentov po splošnih pogojih ter nameščanje zastav na javnih krajih,
2. nameščanje turistične in druge obvestilne signalizacije (usmerjevalni sistem),
3. samo-oglaševanje subjektov, registriranih za opravljanje dejavnosti,
4. komercialno oglaševanje za potrebe tretjih oseb,
5. plakatiranje in podobne oblike oglaševanja v volilni kampanji.
Dejavnosti iz točke 1, 4 in 5 se izvajajo kot izbirna lokalna gospodarska javna služba v okviru režijskega obrata občine ali s sklenitvijo pogodbe z zunanjim izvajalcem.
3. člen
Plakatiranje, nameščanje transparentov in nameščanje oglaševalnih objektov na javnih krajih je dovoljeno samo na način in pogojih, ki jih določa ta odlok ter določila zakonskih in podzakonskih predpisov.
Posebej je prepovedano plakatiranje in nameščanje transparentov, ne glede na njihovo velikost, na prometni signalizaciji in drugi opremi, ki je potrebna za njeno postavitev in delovanje ter na drugi prometni opremi.
II. GOSPODARSKA JAVNA SLUŽBA
4. člen
Izbirna lokalna gospodarska javna služba »plakatiranje in nameščanje transparentov po splošnih pogojih ter nameščanje zastav na javnih krajih« obsega:
1. upravljanje plakatnih prostorov za oglaševanje po splošnih pogojih in nameščanje plakatov na njih;
2. upravljanje prostorov za nameščanje transparentov po splošnih pogojih;
3. nameščanje zastav na javnih krajih;
4. vodenje katastra prostorov za plakatiranje in nameščanje transparentov iz prve in druge alineje tega odstavka ter prostorov za nameščanje zastav iz 3. točke tega člena in vodenje katastra iz 21. člena tega odloka, skladno z določbo 22. člena tega odloka;
5. urejanje plakatnih prostorov za volilno kampanjo iz 27. člena tega odloka.
5. člen
Dejavnost iz 4. člena tega odloka obsega:
– ureditev plakatnih prostorov za oglaševanje po splošnih pogojih, njihovo vzdrževanje in čiščenje;
– nameščanje plakatov na te plakatne prostore in odstranjevanje plakatov.
Plakatni prostori iz prvega odstavka tega člena so element urbane opreme in so last Občine Škofljica.
6. člen
Vsaka oseba (uporabnik) ima pravico po splošnih pogojih objavljati sporočila javnosti s plakati, nameščenimi na plakatnih prostorih, če plakati ne presegajo dimenzije 50 x 70 cm in če je na plakatnih prostorih v želenem terminu na razpolago ustrezen prostor. Izjemoma se lahko z dovoljenjem režijskega obrata namestijo tudi plakati večjih dimenzij, če je na plakatnih mestih dovolj prostora.
Plakati smejo biti objavljeni največ 10 dni in morajo biti odstranjeni najkasneje v 3 dneh po prenehanju razloga za objavo.
Plakate namešča in odstranjuje režijski urad občine oziroma zunanji izvajale. Vsi plakati morajo biti opremljeni z žigom občine in datumom prenehanja objave.
7. člen
Dejavnost iz 2. točke 4. člena obsega:
– pripravo predloga določitve prostorov za nameščanje transparentov; po splošnih pogojih;
– oddajanje prostorov iz prejšnje alineje v uporabo;
– nameščanje in snemanje transparentov.
Prostore za nameščanje transparentov določa režijski obrat občine, ki sočasno določi tudi minimalne tehnične in varnostne standarde za transparente in njihovo namestitev na posameznem prostoru.
Uporabnik lahko zahteva namestitev transparenta pod pogojem, da je v želenem terminu na razpolago ustrezen prostor in da plakat ustreza tehničnim in varnostnim standardom.
Transparenti, nameščeni na podlagi tega člena, smejo biti objavljeni največ 20 dni in morajo biti odstranjeni najkasneje v 3 dneh po prenehanju razloga za objavo.
8. člen
Dejavnost iz 3. točke 4. člena obsega:
– ureditev in vzdrževanje nosilcev nameščanja zastav na javnih krajih po odločitvi režijskega obrata;
– nameščanje in snemanje zastav po naročilu župana občine oziroma od njega pooblaščene osebe.
Nosilci so element občinske opreme, zastave pa last občine.
Nameščanje zastav z logotipi podjetij, prireditev ali drugih podobnih zastav na nosilcih iz prve alineje prvega odstavka tega člena je možno samo izjemoma, na podlagi dovoljenja občine, za določen čas, vendar največ 15 dni. Nameščanje in snemanje zastav iz tega odstavka izvaja režijski obrat občine oziroma zunanji izvajalec.
Na teh nosilcih v času volilne kampanje ni dovoljeno nameščanje zastav z namenom promocije političnih strank, list in kandidatov.
Nameščanje zastav iz tretjega odstavka tega člena je podrejeno nameščanju zastav iz prvega odstavka tega člena. Stroške snemanja in morebitnega ponovnega nameščanja zastav iz tretjega odstavka tega člena zaradi podrejenosti, v celoti nosi naročnik naročanja zastav iz tretjega odstavka tega člena.
9. člen
Režijski obrat občine vodi katastre:
– prostorov za plakatiranje in nameščanje transparentov iz 1. in 2. točke 4. člena tega odloka;
– prostorov za nameščanje zastav iz 3. točke 4. člena tega odloka;
– lokacij in objektov za oglaševanje iz 21. člena tega odloka;
– nosilcev in lamel turistične in druge obvestilne signalizacije.
Katastri se vodijo v digitalni obliki in so namenjeni vodenju evidence o razpoložljivih in uporabljenih prostorskih zmožnostih.
10. člen
Dejavnosti iz 4. člena tega odloka izvaja Režijski obrat Občine Škofljica, ki lahko za izvedbo posameznih del sklene pogodbo z zunanjim izvajalcem.
11. člen
Plakatiranje izven plakatnih prostorov, urejenih na podlagi tega odloka, je možno samo izjemoma, po predhodnem dovoljenju občine. Izjemoma se smejo obravnavati le enkratne pomembne promocijske aktivnosti javnega pomena, promocija prireditev izjemnega javnega pomena ali oglaševanje prireditev, pri katerih je taka oblika oglaševanja tradicionalna (primeroma cirkus).
Dovoljenje mora pridobiti oseba, ki je naročnik plakatiranja in zanj plačati ustrezno takso. Plakate lahko namesti naročnik sam, vse v skladu s pogoji dovoljenja.
Plakatiranje mora biti izvedeno tako, da se pri tem ne poškoduje podlage, na katero je nameščen plakat (zid, element urbane opreme ipd.) in da na podlagi ne pusti nobenih sledov.
12. člen
Javna služba se financira iz:
1. plačil uporabnikov oziroma naročnikov;
2. občinskega proračuna;
3. virov opredeljenih v 18. in 23. členu tega odloka;
4. drugih virov.
Uporabnik plačuje naslednje storitve:
a) za nameščanje in odstranjevanje plakatov na plakatnih prostorih za oglaševanje po splošnih pogojih in za uporabo plakatnih prostorov;
b) za nameščanje in odstranjevanje transparentov po pogojih iz 7. člena tega odloka;
c) nameščanje in snemanje zastav za namene iz tretjega odstavka 8. člena tega odloka.
Iz proračuna občine se financira:
– ureditev plakatnih prostorov za oglaševanje po splošnih pogojih,
– nameščanje in snemanje zastav na javnih krajih,
– ureditev nosilcev zastav v okviru dejavnosti iz 8. člena tega odloka,
– ureditev plakatnih prostorov za brezplačno plakatiranje organizatorjev volilne kampanje.
13. člen
Župan določi tarifo plačil iz 1. točke prvega odstavka ter drugega odstavka 12. člena tega odloka. Tarife upoštevajo velikost in število ter obdobje namestitve plakatov oziroma transparentov.
Uporabniki te storitve plačujejo vnaprej, ob predaji plakatov oziroma transparentov. Za plakate in transparente nameščene po pogojih iz 6. in 7. člena se občinska taksa ne plačuje.
III. TURISTIČNA IN DRUGA OBVESTILNA SIGNALIZACIJA
14. člen
Za postavitev turistične in druge obvestilne signalizacije (usmerjevalni znak), postavljene v skladu z državnim predpisom, ki ureja prometno signalizacijo ob javnih cestah (ob uveljavitvi tega odloka: Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah (Uradni list RS, št. 46/00 in 110/06 – v nadaljevanju državni pravilnik), sprejme župan Pravilnik o usmerjevalnih znakih.
Usmerjevalne znake predstavljajo usmerjevalne lamele, praviloma postavljene skupinsko na posebnih nosilcih. Vsebina lamel je ob upoštevanju določb državnega pravilnika namenjena izključno usmerjanju k določenim ciljem, za potrebe tega odloka pa se po vsebini ločuje na:
a) krajevno vodenje, ki omogoča vodenje do skupnih krajevnih ciljev in naprav, do kulturnih, zgodovinskih in naravnih znamenitosti ter do pomembnejših krajevnih oziroma javnih infrastrukturnih objektov in naprav;
b) komercialno vodenje, ki omogoča vodenje do pomembnejših objektov in naprav v kraju – do sedežev gospodarskih družb in drugih registriranih pravnih oseb ter njihovih poslovnih enot, če ti izpolnjujejo pogoje za takšno vodenje; komercialno vodenje je ločeno od krajevnega in mu je hierarhično podrejeno.
15. člen
Pravilnik o usmerjevalnih znakih določa:
– enotno likovno podobo usmerjevalnih znakov ter njihovih nosilcev in enoten način njihove skupinske ali individualne postavitve;
– vsebinsko ločitev usmerjevalnih znakov;
– izhodiščne lokacije postavitev skupinskih in po potrebi drugih usmerjevalnih znakov;
– postopek in pogoje za določanje tarif in pogoje za izdajo ustreznih dovoljenj in postavitev;
– pogoje za njegovo diferencirano uporabo;
– pogoje za samostojno postavitev usmerjevalnih znakov;
– postopek odločanja o uskladitvi interesov za postavljanje usmerjevalnih znakov;
– podrobnejše pogoje in postopke za izbor pooblaščenega operaterja;
– urejanje odnosov pri skupni uporabi nosilcev za potrebe občinskega in komercialnega vodenja in
– druge tehnične in organizacijske podrobnosti za izvedbo določb tega odloka.
16. člen
Nosilce usmerjevalnih znakov in njihove temelje namešča režijski obrat oziroma zunanji izvajalec, ki pogodbeno izvaja službo vzdrževanja občinskih javnih cest.
Za nameščanje lamel za potrebe občinskega vodenja je pristojna občina sama. Postavljanje teh znakov in njihovo vzdrževanje gre v breme javnih sredstev.
17. člen
Za zbiranje in urejanje interesov za postavljanje komercialnih usmerjevalnih znakov, vodenje potrebnih postopkov, naročanje postavljanja in vzdrževanje ustreznih nosilcev, dobavo lamel, njihovo nameščanje ter vzdrževanje in vodenje katastra vseh postavljenih nosilcev in lamel lahko določi občina z javnim zbiranjem ponudb pooblaščenega operaterja, ki te aktivnosti izvaja kot tržno dejavnost.
18. člen
Postavitev in vzdrževanje usmerjevalnih znakov za potrebe komercialnega vodenja se izvede na podlagi pogodbe med pooblaščenim operaterjem in zainteresiranim subjektom. S pogodbo se med drugim uredi obveznosti zainteresiranega subjekta do nadomeščanja lamel po izteku njihove uporabnosti in obveznosti do plačila vzdrževalnine. Zainteresirani subjekt za nameščanje usmerjevalnih znakov za potrebe komercialnega vodenja plačuje po tržnih načelih:
– izdelavo in namestitev lamele ter sorazmernega dela stroška nabave in postavitve nosilca in
– vzdrževalnino, ki zagotavlja pokrivanje stroškov amortizacije nosilcev, stroškov postavljanja nosilcev ter stroškov vzdrževanja znakov, vodenja ustreznega katastra in izvajanja dejavnosti.
IV. SAMOOGLAŠEVANJE SUBJEKTOV, REGISTRIRANIH ZA OPRAVLJANJE DEJAVNOSTI
19. člen
Subjekti, registrirani za opravljanje dejavnosti, lahko na svojih objektih in na svojih funkcionalnih površinah postavljajo objekte za samooglaševanje po postopkih, ki jih urejajo predpisi o posegih v prostor. Posebno dovoljenje za postavitev ni potrebno, če objekt za samooglaševanje ustreza pogojem iz državnega predpisa, ki ureja pogoje za gradnjo objektov.
Ne glede na možnost iz prvega odstavka tega člena ni dovoljeno postavljanje objektov za samooglaševanje v obcestnem pasu, predvidenem za postavljanje prometne signalizacije.
Objekti za samooglaševanje izven lastnih objektov oziroma funkcionalnih površin in njihova uporaba se obravnava enako, kot pri objektih za oglaševanje za potrebe tretjih oseb.
Objekte za samooglaševanje morajo osebe, ki so naročile njihovo postavitev, redno vzdrževati tako, da ne kvarijo videza okolice.
V. KOMERCIALNO OGLAŠEVANJE ZA POTREBE TRETJIH OSEB
20. člen
Oglaševanje za potrebe tretjih oseb se kot gospodarska dejavnost izvaja na objektih in napravah za oglaševanje (v nadaljevanju: oglaševalni objekt), in sicer:
a) nosilcih čezcestnih transparentov, ki ne sodijo v dejavnost iz 7. člena tega odloka,
b) svetlobnih vitrinah do 2 m2 (samostoječe in v sklopu avtobusnih postajališč),
c) reklamnih panojih do 12 m2 (»jumbo« panoji in drugi),
d) reklamnih panojih z vrtljivo površino do 18 m2 (rotopanoji, rolopanoji),
e) elektronskih reklamnih panojih (displayi),
f) oglasni panoji na drogovih javne razsvetljave,
g) prenosljivih uličnih reklamnih panojih,
h) reklamnih panojih na prevoznih sredstvih,
i) slikovno in/ali pisno obdelanih stenah zgradb,
j) zvočnih objektih in napravah,
k) drugih reklamnih objektih.
21. člen
Na javni površini oziroma na stavbi, napravi ali infrastrukturi v lasti Občine Škofljica (v nadaljevanju: javna površina) je dovoljena postavitev in uporaba oglaševalnega objekta v skladu s predpisi o posegih v prostor in graditvi objektov pod pogojem, da je natančna lokacija postavitve vpisana v kataster lokacij na javnih površinah, primernih za postavitev oglaševalnih objektov (v nadaljevanju: kataster oglaševalnih objektov), ki ga vodi režijski obrat občine.
V kataster oglaševalnih objektov se ne vpiše lokacije, za katero ni predvidena uporaba, daljša od 90 dni in lokacij prenosnih objektov.
Za postavitev oglaševalnega objekta na javni površini na lokaciji, ki ni vpisana v kataster oglaševalnih objektov, lahko občina izda dovoljenje, če za zahtevano oglaševanje ni alternativnih možnosti po določilih tega odloka in če ni zadržkov, ki bi izhajali iz predpisov.
Vlogi za izdajo dovoljenja iz tretjega odstavka tega člena mora biti priložen natančen opis vsebine oglaševanja ter natančen tehnični opis oglaševalnega objekta.
Uporaba oglaševalnih objektov iz točke h) 20. člena tega odloka, ki so nameščeni na prevoznih sredstvih (prikolicah, tovornih prostorih tovornih vozil in podobno), v danem trenutku namenjenih izključno oglaševanju med prevažanjem po javnih cestah, ne potrebujejo dovoljenja, vendar se taka vozila na javnih površinah (javnih parkiriščih in podobno) ne smejo ustavljati ali parkirati.
22. člen
Lokacijo, vpisano v kataster oglaševalnih objektov, lahko za določen čas pridobi v uporabo subjekt, registriran za opravljanje oglaševalne dejavnosti, če ga uporablja kot za potrebe oglaševanja tretjih oseb, vsak drug subjekt pa samo za potrebe samooglaševanja oziroma za oglaševanje lastne registrirane dejavnosti.
Lokacije dodeljuje režijski obrat Občine Škofljica na podlagi javnega zbiranja ponudb. Z aktom o javnem zbiranju ponudb, se za vsako lokacijo, namenjeno oddaji, določi tehnični okvir uporabe (vrsto in dimenzijo oglaševalnega objekta) in rok uporabe. Če se o dodelitvi med več upravičenimi interesenti občina z njimi ne more sporazumno dogovoriti, se posamezna lokacija dodeli interesentu, ki priloženo svoji ponudbi v posebej zapečateni kuverti ponudi najvišjo pristojbino za pridobitev lokacije (prvi odstavek 23. člena).
S pripisom subjekta, ki je po postopku iz drugega odstavka tega člena pridobil posamezno lokacijo v uporabo, k lokaciji v katastru oglaševalnih objektov, pridobi subjekt status uporabnika lokacije.
Župan občine podrobneje uredi postopek in pogoje oddajanja lokacij s posebnim pravilnikom.
23. člen
Uporabnik lokacije, vpisan v kataster oglaševalnih objektov, plačuje Občini Škofljica predpisano občinsko takso, poleg te pa tudi pristojbino za pridobitev lokacije, ki se plača v enkratnem znesku ob vpisu uporabnika v kataster za posamezni oglaševalni objekt.
Pristojbino iz prvega odstavka tega člena določa župan, razen v primerih, ko je ponujena pristojbina za pridobitev lokacije odločilna za izbiro uporabnika lokacije (drugi odstavek 22. člena). Tarifa pristojbin, ki jo določi župan, je diferencirana glede na vrsto oglaševalnega objekta in rok uporabe.
VI. PLAKATIRANJE V VOLILNI KAMPANJI
24. člen
Če predpis ne določa drugače, je občinska uprava dolžna organizatorjem volilne kampanje (v nadaljnjem besedilu: organizator) zagotoviti ustrezni plakatni prostor oziroma jim pod določenimi pogoji omogočiti, da si ga uredijo sami.
Občina organizatorjem omogoča:
A) pridobitev brezplačnega prostora za plakatiranje pod enakopravnimi pogoji za vse organizatorje;
B) pridobitev dodatnega plakatnega prostora pod enakopravnimi pogoji in proti plačilu pod splošnimi pogoji;
C) postavitev lastnih objektov za nameščanje plakatov.
Nameščanje plakatov in drugih rekvizitov volilne kampanje neposredno na podlago oziroma mimo določb tega odloka je prepovedano.
Določbe tega odloka, ki se nanašajo na volilno kampanjo, se smiselno uporabljajo tudi za druge oblike tajnega odločanja, ki temeljijo na splošni volilni pravici (referendum).
Lepljenje plakatov organizatorjev volilne kampanje na prostorih za plakatiranje po splošnih pogojih iz 5. člena tega odloka ni dovoljeno. Izjemoma je organizatorjem volilne kampanje na teh krajih dovoljeno ob upoštevanju veljavnih splošnih pogojev in tarif plakatirati obvestila o dogodkih, zborovanjih ipd., ki smejo biti objavljena največ za čas osmih dni pred dogodkom in morajo biti naslednji dan po dogodku sneta. Če je za taka obvestila uporabljena podlaga, ki jo predstavlja siceršnje volilno propagandno gradivo, mora biti vsaj ena tretjina prostora na tem gradivu namenjena izključno obvestilu o dogodku.
25. člen
V dveh tednih po razpisu volitev župan izda sklep, s katerim določi:
– lokacije plakatnih prostorov iz 27. člena in število plakatnih prostorov na eni lokaciji;
– število in lokacije plakatnih prostorov iz 29. člena, najemnine, tarife in druge pogoje za njihovo pridobitev in uporabo;
– datum in kraj žrebanja plakatnih prostorov oziroma ustreznega dogovora;
– pristojne organe in druge pogoje, kot to terja ta odlok in zakon o volilni kampanji.
Sklep se objavi na občinski oglasni deski in na spletni strani občine, dostavi se vsem poznanim organizatorjem in na njihovo željo vroči vsem zainteresiranim osebam. V lokalnem časopisu se objavi splošno obvestilo o sprejetju sklepa, napotek za pridobitev njegovega celovitega besedila ter obvestilo o kraju in času žrebanja.
26. člen
Organizator v svojem imenu in po tem odloku pridobljenega plakatnega prostora ne sme odstopiti drugemu organizatorju, niti ne sme uporabiti prostora, dodeljenega drugemu organizatorju.
a) Brezplačni prostor za plakatiranje pod enakopravnimi pogoji
27. člen
Za namen iz točke A) 24. člena občina določi in v breme proračuna postavi in opremi ter po volitvah odstrani plakatne prostore na določenem številu lokacij ter omogoči vsem organizatorjem volilne kampanje pridobitev enakega števila plakatnih prostorov na vsaki lokaciji. Njihovo razporeditev na vsaki posamezni lokacijo pa se posebej določi z žrebom.
28. člen
Na lokacijah iz 27. člena organizatorji nameščajo plakate sami.
b) Lastni objekti organizatorjev volilne kampanje za nameščanje plakatov
29. člen
Organizatorji smejo na javnih krajih in na drugih krajih postavljati lastne objekte za nameščanje plakatov.
Za nameščanje objektov za plakatiranje na krajih in objektih v lastnini oziroma na krajih, nad katerimi ima kdo trajno pravico uporabe, mora organizator pridobiti soglasje lastnika oziroma imetnika trajne pravice uporabe.
Za nameščanje objektov za plakatiranje na javnih krajih, na javnih objektih oziroma na drugih zemljiščih v lasti Občine Škofljica, si mora organizator pridobiti soglasje občine.
30. člen
Soglasje iz tretjega odstavka 29. člena se izda na vlogo, ki vsebuje skico objekta in skice lokacij v dveh izvodih v poenostavljenem postopku tako, da občina vlogo potrdi z žigosanjem in podpisom pooblaščene osebe.
Soglasja iz prejšnjega odstavka se lahko istemu organizatorju izda v obsegu, ki za isto, smiselno zaokroženo lokacijo ne presega ene tretjine možnih postavitev, vendar najmanj eno postavitev na prosti lokaciji. Soglasja se izdaja po vrstnem redu prispelih vlog, vloženih po objavi sklepa iz 25. člena.
31. člen
Izdajo soglasja iz tretjega odstavka 29. člena se lahko v celoti ali delno odreče, če:
– objekt za plakatiranje ne zagotavlja varnosti oseb in premoženja;
– objekt na določeni lokaciji ogroža ali ovira varnost prometa ali onemogoča varen promet pešcev;
O odločitvi iz prvega odstavka se izda odločba. Morebitno pritožbo reši župan v roku, ki ga določajo predpisi o volilni kampanji.
32. člen
Organizator mora objekte iz 29. člena odstraniti najkasneje v 15 dneh po izvedenih volitvah, za katere je potekala volilna kampanja.
VII. NADZOR IN KAZENSKE DOLOČBE
33. člen
Nadzor nad izvajanjem tega odloka izvaja občinska inšpekcija.
34. člen
Z globo 300,00 EUR se kaznuje posameznik, če:
1. naroči ali dopusti, da se v njegovem imenu namesti plakat ali transparent objekt na prometni znak, prometno signalizacijo ali opremo, potrebno za njeno postavitev ali delovanje, ali na drugi prometni opremi (drugi odstavek 3. člena);
2. namesti ali namešča zastave brez dovoljenja ali v nasprotju z dovoljenjem občine;
3. namesti plakat tako, da poškoduje podlago, na katero ga namesti oziroma tako, da na njej pusti sledove (tretji odstavek 11. člena);
4. postavi objekt za samo-oglaševanje v obcestnem pasu, predvidenem za postavljanje prometne signalizacije (drugi odstavek 19. člena);
5. postavi objekt za oglaševanje na javni površini, na lokaciji, ki ni vpisana v register lokacij oglaševalnih objektov in zanj ni pridobil dovoljenja pristojnega urada (prvi odstavek 21. člena v povezavi s tretjim odstavkom);
6. na javni površini ustavi ali parkira vozilo, na katerega je nameščen oglaševalni objekt, vozilo pa je namenjeno izključno oglaševanju (peti odstavek 21. člena);
7. kot organizator volilne kampanje odstopi po tem odloku pridobljeni plakatni prostor za volilno kampanjo drugemu organizatorju (26. člen);
8. uporabi za volilno kampanjo plakatni prostor, ki ga je pridobil drug organizator (26. člen).
Z globo 850,00 EUR se kaznuje za prekršek iz prvega odstavka tega člena pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, odgovorna oseba pravne osebe pa z globo 300,00 EUR.
35. člen
Z globo 125,00 EUR se kaznuje posameznik, če:
1. namesti plakat ali transparent na prometni znak, prometno signalizacijo ali opremo ali na drugo prometno opremo, potrebno za njeno postavitev, ali na drugo prometno opremo (drugi odstavek 3. člena);
2. namesti plakat ali transparent ali oglaševalni objekt v nasprotju določili tega odloka (prvi odstavek 3. člena);
3. sam namesti plakat ali transparent, ki bi ga moral namestiti režijski obrat občine (tretji odstavek 6. člena);
4. ne odstrani začasnih objektov za plakatiranje v volilni kampanji v roku, določenem z 32. členom;
5. objekta za samooglaševanje, katerega postavitev je naročil ali ga uporablja, ne vzdržuje redno, tako da kvari videz okolice (četrti odstavek 19. člena).
Z globo 400,00 EUR se kaznuje za prekršek iz prvega odstavka pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, odgovorna oseba pravne osebe pa z globo 125,00 EUR.
36. člen
Plakate in transparente, nameščene na plakatnih prostorih iz 5. člena oziroma krajih za nameščanje transparentov iz 7. člena brez njenega soglasja, režijski obrat občine takoj odstrani.
Druge plakate in transparente, nameščene na javnih površinah in objektih ter oglaševalne objekte, nameščene v nasprotju z določili tega odloka na javni površini oziroma na stavbi, napravi ali infrastrukturi v lasti Občine Škofljica odstrani režijski obrat na podlagi odločbe občinske inšpekcije.
Pritožba na odločbo iz drugega odstavka tega člena ne zadrži njene izvršitve.
Odstranitve iz prvega in drugega odstavka tega člena se izvrši na stroške tistega, ki je naročil namestitev plakata, transparenta oziroma oglaševalnega objekta.
37. člen
Občinska inšpekcija lahko za objekt za oglaševanje ali samooglaševanje, ki kvari videz okolice odredi njihovemu lastniku ali upravljavcu ustrezno ureditev in mu za to postavi rok, ki ne sme biti krajši od 5 in ne daljši od 15 dni.
Če rok iz prvega odstavka ni spoštovan, občinska inšpekcija odredi odstranitev objekta na stroške njegovega lastnika oziroma upravljavca.
VIII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
38. člen
Za objavljanje obvestil, vezanih na dogajanja v ožjih lokalnih skupnostih oziroma uradnih obvestil države, lokalnih skupnosti in drugih oseb javnega prava na oglasnih deskah oziroma v oglasnih omaricah, ne veljajo določbe tega odloka. Za nekomercialne objave na teh prostorih se občinska taksa ne plačuje.
39. člen
Že postavljene objekte, ki imajo po vsebini značaj usmerjevalnih znakov iz 14. člena tega odloka, morajo osebe, za katere ti objekti oglašujejo, odstraniti najkasneje v roku treh mesecev po uveljavitvi pravilnika iz prvega odstavka 14. člena tega odloka, sicer lahko Občinska inšpekcija odredi njihovo takojšnjo odstranitev na stroške teh oseb.
40. člen
Župan v enem mesecu po uveljavitvi tega odloka predpiše splošne pogoje za oglaševanje vsebin iz 4. člena tega odloka in tarifo plačil iz 13. člena tega odloka.
Župan v treh mesecih po uveljavitvi tega odloka, skladno z 22. členom tega odloka, sprejme Pravilnik o oddajanju oglasnih mest in/ali oglasnih objektov v lasti občine v najem.
Župan v enem letu po uveljavitvi tega odloka, skladno s 14. členom tega odloka, sprejme Pravilnik o usmerjevalnih znakih.
41. člen
Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati Odlok o plakatiranju in oglaševanju na območju Občine Škofljica, skupaj z vsemi spremembami in dopolnitvami (Uradni list RS, št. 57/96, 30/02 in 48/02).
42. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-25/2007
Škofljica, dne 4. septembra 2007
Župan
Občine Škofljica
Boštjan Rigler l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti