Uradni list

Številka 118
Uradni list RS, št. 118/2006 z dne 17. 11. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 118/2006 z dne 17. 11. 2006

Kazalo

Ob-32041/06 , Stran 8995
Občina Šentjernej, Trubarjeva cesta 5, Šentjernej, v skladu z 58. členom Zakona o javnih uslužbencih (Ur. l. RS, št. 32/06-UPB2) objavlja javni natečaj za uradniški delovni mesti 1. Svetovalec v Oddelku za kmetijstvo, gospodarstvo in podjetništvo. Delovno mesto je uradniško delovno mesto, ki se lahko opravlja v nazivih svetovalec I, svetovalec II in svetovalec III. Izbrani kandidat bo naloge izvrševal v nazivu svetovalec III. Posebni pogoji za zasedbo delovnega mesta: – najmanj visoka strokovna izobrazba ekonomske smeri, – najmanj 7 mesecev delovnih izkušenj, – opravljen državni izpit iz javne uprave, – opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka, – poznavanje dela z računalnikom. Naloge na tem delovnem mestu so: – pomoč pri pripravi predpisov in drugih zahtevnejših gradiv, – zbiranje, urejanje in priprava podatkov za oblikovanje zahtevnejših gradiv, – samostojno oblikovanje manj zahtevnih gradiv s predlogi ukrepov, – vodenje in odločanje v zahtevnih upravnih postopkih na prvi stopnji, – opravljanje drugih upravnih nalog podobne zahtevnosti, – sodelovanje pri pripravi splošnih in drugih aktov, mnenj in stališč s področja gospodarstva in podjetništva s predlogi sklepov in ukrepov za župana, občinski svet in njegova delovna telesa, – priprava strategije razvoja občine ter programske usmeritve občine na področju gospodarstva in podjetništva, – spremljanje gospodarskih gibanj v občini, – vodenje upravnih postopkov s področja gospodarstva in podjetništva iz občinske pristojnosti, priprava strokovnih podlag za ustanovitev javnih služb in njihovo organizacijo, – priprava razvoja gospodarskih javnih služb, skrb za njihovo izvajanje in nadzor nad njihovim izvajanjem, – druge strokovne in organizacijske naloge s področja gospodarstva in podjetništva – druge naloge po navodilu župana in/ali direktorja občinske uprave. Kandidati, ki nimajo opravljenega državnega izpita iz javne uprave, ga morajo opraviti v enem letu od sklenitve delovnega razmerja. 2. Višji referent v službi za pravne, splošne in finančne zadeve. Delovno mesto je uradniško delovno mesto, ki se lahko opravlja v nazivih višji referent I, višji referent II in višji referent III. Izbrani kandidat bo naloge izvrševal v nazivu višji referent II. Posebni pogoji za zasedbo delovnega mesta: – najmanj višja strokovna izobrazba upravne ali ekonomske smeri, – najmanj 3 leta in 6 mesecev delovnih izkušenj, – opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka, – poznavanje dela z računalnikom. Naloge na tem delovnem mestu so: – vodenje evidenc in priprava informacij na njihovi podlagi, – izdajanje potrdil iz zahtevnih evidenc oziroma o dejstvih, o katerih organ ne vodi evidence, pa zakon določa izdajo potrdila o dejstvu, – vodenje zahtevnih upravnih postopkov na prvi stopnji, – opravljanje drugih upravnih nalog podobne zahtevnosti, – administrativne ter organizacijsko-tehnične naloge za župana, občinski svet, nadzorni odbor, delovna telesa občinskega sveta ter druge občinske organe, – koordinacija v zvezi za nalogami, ki jih občinski upravi naloži občinski svet, vključno s korespondenco z zunanjimi institucijami in posamezniki, – vodenje vložišča in klasifikacija zadev, sprejemanje pošte, – urejanje arhivskega in dokumentarnega gradiva, – vodenje seznamov in pregledov za župana, občinski svet, njegova delovna telesa, nadzorni odbor ter druge občinske organe, – vodenje evidence sprejetih pravnih aktov občine, – vodenje vseh evidenc za občinski svet, skrb za tekoče objavljanje vseh sprejetih pravnih aktov v Uradnem vestniku Občine Šentjernej, – opravljanje administrativnih del za delavce občinske uprave, – vodenje in arhiviranje vseh administrativnih del za sejemsko dejavnost, – druge administrativne tehnične naloge po navodilih župana, direktorja občinske uprave in svetovalcev. Poleg posebnih pogojev morajo kandidati za obe delovni mesti izpolnjevati še naslednje splošne pogoje: – državljanstvo Republike Slovenije, – aktivno znanje slovenskega jezika, – da oseba ni bila pravnomočno obsojena zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in da ni bila obsojena na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev, – da oseba ni v kazenskem postopku zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti. K prijavi z življenjepisom morajo kandidati priložiti naslednja dokazila: – izjavo, da je kandidat državljan Republike Slovenije, – izjavo o zaključenem dodiplomskem študiju, iz katere mora biti razvidna stopnja in smer izobrazbe ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena, – opis delovnih izkušenj, iz katerega je razvidno izpolnjevanje pogojev glede zahtevanih delovnih izkušenj, – izjavo o opravljenem državnem izpitu iz javne uprave (le za delovno mesto pod 1), – izjavo o opravljenem strokovnem izpitu iz upravnega postopka, – izjavo o nekaznovanosti zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in o tem, da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev, – izjavo, da ni v kazenskem postopku zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti. Izbrana kandidata bosta morala podati pisno privolitev za pridobitev podatkov iz uradnih evidenc o nekaznovanosti in da nista v kazenskem postopku. V primeru, da kandidata ne bosta soglašala, bosta morala sama predložiti ustrezni dokazili. Natečajna komisija bo strokovno usposobljenost kandidatov presojala na podlagi dokazil, priloženih k prijavi, na podlagi razgovora s kandidati ter s pisnim oziroma praktičnim preverjanjem kandidatovega znanja, kolikor bo to potrebno. Z izbranima kandidatoma bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas in sicer s petmesečnim poskusnim delom za delovno mesto pod 1 in s trimesečnim poskusnim delom za delovno mesto pod 2. Delovni razmerji bosta sklenjeni s polnim delovnim časom 40 ur na teden. Delo se bo opravljalo na sedežu Občine Šentjernej na Trubarjevi cesti 5 v Šentjerneju. Pisne prijave z dokazili o izpolnjevanju pogojev in kratkim življenjepisom naj kandidati pošljejo v zaprti ovojnici na naslov: Občina Šentjernej, Trubarjeva cesta 5, 8310 Šentjernej, s pripisom »Javni natečaj – naziv delovnega mesta – ne odpiraj«. Rok za prijavo je 8 dni, ki začne teči naslednji dan po objavi javnega natečaja v Uradnem listu RS oziroma naslednji dan po objavi na Zavodu za zaposlovanje ter naslednji dan po objavi na spletni strani Ministrstva za javno upravo. Prijava je pravočasna, če je oddana zadnji dan roka priporočeno po pošti. Prepozne in nepopolne vloge ne bodo uvrščene v izbirni postopek. Kandidate bomo o izbiri pisno obvestili v 8 dneh po končanem izbirnem postopku. Dodatne informacije o izvedbi javnih natečajev je možno dobiti vsak delovni dan od 8. do 14. ure na tel. 07/393-35-60 (Betka Šimc). V besedilu javnega natečaja uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti