Uradni list

Številka 74
Uradni list RS, št. 74/2006 z dne 14. 7. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 74/2006 z dne 14. 7. 2006

Kazalo

Ob-20445/06 , Stran 5701
I. Povabilo k oddaji ponudbe Vlada Republike Slovenije, Urad za enake možnosti, Tržaška c. 19/a, Ljubljana, ki ga zastopa direktorica mag. Tanja Salecl, vabi ponudnike, da oddajo svojo ponudbo v postopku »Povabilo k oddaji ponudbe za komunikacijsko strategijo za spodbujanje aktivnega očetovstva«. Predmet povabila so zasnova, produkcija, distribucija in predvajanje serije televizijskih in/ali radijskih oddaj / prispevkov za spodbujanje aktivnega očetovstva in odpravljanje stereotipov o vlogah žensk in moških v družbi. Serija mora vsebovati vsaj pet različnih, najmanj 20-minutnih oddaj / prispevkov. Urad za enake možnosti je strokovna služba Vlade RS, ki deluje na področju uresničevanja enakih možnosti žensk in moških ter preprečevanja in odpravljanja diskriminacije na vseh področjih družbenega življenja. Naloge urada so opredeljene v Sklepu o ustanovitvi, organizaciji in delovnem področju Urada za enake možnosti (Ur. l. RS, št. 12/01, 126/03), Zakonu o enakih možnostih žensk in moških (Ur. l. RS, št. 59/02) in Zakonu o uresničevanju načela enakega obravnavanja (Ur. l. RS, št. 50/04). Ena od nalog urada je tudi spodbujanje ustvarjanja enakih možnosti žensk in moških z informiranjem in ozaveščanjem. Urad za enake možnosti je partner v mednarodnem projektu »Moški na delu – doseganje enakosti spolov«. Projekt se izvaja v okviru Programa, ki se nanaša na Okvirno strategijo Skupnosti za enakost spolov (2001-2005) in ga sofinancira Evropska komisija. Projekt je nadaljevanje uspešnega lanskoletnega projekta »Moški in starševstvo – aktivno očetovstvo«, ki je v Sloveniji potekal pod sloganom »Očka, aktiviraj se!«. Namen projekta je spodbujanje aktivnejše vloge očetov v družinskem življenju ter omogočanje lažjega usklajevanja poklicnega in družinskega oziroma zasebnega življenja zaposlenih žensk in moških. Glavni cilji komunikacijske strategije so: – spodbujanje aktivne vloge očetov v družinskem življenju, vključno s spodbujanjem delitve dopusta za nego in varstvo otroka ter ostalih pravic, ki iz tega izhajajo, med oba starša in s spodbujanjem koriščenja očetovskega dopusta, – odpravljanje tradicionalnih stereotipov o družbenih vlogah spolov, tako v zasebnem oziroma družinskem kot v javnem življenju (pri vzgoji oziroma skrbi za otroke, pri gospodinjskem delu, pri zaposlovanju in na trgu dela itd.), – odpiranje novih tem, povezanih z aktivnim očetovstvom ter z moškim vidikom znotraj politike enakosti spolov. Rok za izvedbo komunikacijske strategije za spodbujanje aktivnega očetovstva je 31. december 2006. Glede na vse navedeno vas Urad za enake možnosti vabi k oddaji ponudbe za komunikacijsko strategijo za spodbujanje aktivnega očetovstva. Rok za predložitev ponudb je vključno do 17. 8. 2006. Šteje se, da je prijava pravočasna, če je zadnji dan roka oddana na pošto kot priporočena pošiljka ali če je do 15.30 oddana na sedežu Urada za enake možnosti, Tržaška 19/a, Ljubljana. Podrobnosti o načinu oddaje ponudbe ter zahtevani vsebini in izvedbi komunikacijske strategije so predstavljene v razpisni dokumentaciji »Povabilo k oddaji ponudbe za komunikacijsko strategijo za spodbujanje aktivnega očetovstva«, ki jo je pripravil Urad za enake možnosti. Razpisna dokumentacija je na voljo na spletnih straneh urada http://www.uem.gov.si ali preko elektronske pošte uem@gov.si. Dodatne informacije v zvezi z oddajo ponudbe lahko zainteresirani dobijo vsak delovni dan od 9. do 15.30 na tel. 01/478-84-60 (Matjaž Debelak, Maruša Gortnar) oziroma preko elektronske pošte uem@gov.si.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti