Uradni list

Številka 118
Uradni list RS, št. 118/2006 z dne 17. 11. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 118/2006 z dne 17. 11. 2006

Kazalo

5058. Program priprave medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena za regionalno cesto R1-210 odsek 1107 Preddvor–Kranj (Primskovo), poodsek Hotemaže–Britof, stran 12458.

Na podlagi prvega odstavka 16. člena in 79. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 – popr. in 58/03 – ZZK-1) sprejmeta župan Občine Šenčur in župan Mestne občine Kranj v soglasju z ministrom za promet ter v soglasju z ministrom za okolje in prostor
P R O G R A M P R I P R A V E
medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena za regionalno cesto R1-210 odsek 1107 Preddvor–Kranj (Primskovo), poodsek Hotemaže–Britof
I. Ocena stanja, razlogi in pravna podlaga za pripravo medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena
Regionalna cesta R1-210 odsek 1107 Preddvor–Kranj (Primskovo), pododsek Hotemaže–Britof skladno z Uredbo o vrstah prostorskih ureditev državnega pomena (Uradni list RS, št. 54/03 in 68/05) predstavlja prostorsko ureditev državnega pomena.
Sedanja regionalna cesta I. reda R1-210, ki med drugim povezuje Škofjo Loko, Kranj in Jezersko na odseku št. 1107 poteka med km 2,200 in km 5,550 skozi naselja Hotemaže, Visoko, Milje in Britof. Na obravnavanem odseku niso zagotovljeni minimalni pogoji za varen in nemoten potek prometa. Ker bi bila rekonstrukcija obstoječe regionalne ceste povezana s pregrobimi posegi v naselja, je predlagana preložitev obstoječe ceste na novo traso, ki poteka po vzhodnem robu naselij Hotemaže, Visoko in Milje do naselja Britof.
Zaradi vseh navedenih razlogov je gradnja regionalne ceste R1-210 odsek 1107 Preddvor–Kranj (Primskovo), pododsek Hotemaže–Britof od km 2,200 do km 5,550 skupnega pomena za državo in lokalno skupnost.
Minister za promet je z dopisom št. 2645-28/2002/9-0417 z dne 22. 4. 2004 podal pobudo za pričetek postopka priprave lokacijskega načrta za gradnjo regionalne ceste R1–210 odsek 1107 Preddvor–Kranj (Primskovo), pododsek Hotemaže–Britof od km 2,200 do km 5,550 (v nadaljnjem besedilu: pobuda), v kateri je predlagal, da se pripravi in sprejme državni lokacijski načrt. Pobuda je obrazložena in dokumentirana s pregledno situacijo regionalne ceste v merilu 1:5000.
Ministrstvo za okolje in prostor, Ministrstvo za promet, Občina Šenčur in Mestna občina Kranj so dne 22. 6. 2006 sklenili Dogovor o pripravi, sprejemu in financiranju priprave medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena ter strokovnih podlag za gradnjo regionalne ceste R1-210 odsek 1107 Preddvor–Kranj (Primskovo), pododsek Hotemaže–Britof od km 2,200 do km 5,500.
Priprava medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena za gradnjo regionalne ceste R1-210 odsek 1107 Preddvor–Kranj (Primskovo), pododsek Hotemaže–Britof od km 2,200 do km 5,500 v nadaljnjem besedilu: medobčinski lokacijski načrt za prostorsko ureditev skupnega pomena) je utemeljena v:
– Odloku o strategiji prostorskega razvoja Slovenije (Uradni list RS, št. 76/04);
– Uredbi o vrstah prostorskih ureditev državnega pomena (Uradni list RS, št. 54/03 in 68/05);
– Družbenem planu Občine Kranj (Uradni list RS, št. 41/92, 55/92, 43/93, 70/94, 27/96 in UVG, št. 7/86, 13/88, 3/89, 38/96, 44/96, 5/97, 43/97, 28/98, 33/98, 5/04, 19/04)
– Odloku o prostorskih sestavinah dolgoročnega in družbenega plana za območje MO Kranj (Uradni list RS, št. 76/03, 32/04, 22/06 – popravek).
II. Predmet in programska izhodišča medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena ter okvirno ureditveno območje
Predmet izdelave medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena je gradnja regionalne ceste R1-210 odsek 1107 Preddvor–Kranj (Primskovo), pododsek Hotemaže–Britof od km 2,200 do km 5,500.
Načrtovana ureditev poteka po območju Občine Šenčur in Mestne občine Kranj.
Dne 23. 8. 2006 je Občina Šenčur v skladu z 28. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 – popr. in 58/03 – ZZK-1; v nadaljnjem besedilu: Zakon o urejanju prostora) sklicala prvo prostorsko konferenco z namenom, da se pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi lokalne skupnosti, gospodarstva in interesnih združenj ter organizirane javnosti glede priprave prostorskega akta oziroma predvidene prostorske ureditve.
Na podlagi priporočil se v postopku priprave medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena prouči:
– Predvidi križanja regionalne ceste z občinskimi kategoriziranimi in nekategoriziranimi cestami in potmi in zagotovi vzporedna dostopna povezava na zemljišča ob regionalni cesti.
III. Nosilci nalog in njihove obveznosti pri financiranju priprave medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena
Pripravljavec medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena je Občina Šenčur (v nadaljnjem besedilu: Pripravljavec), ki pripravi program priprave, pridobi smernice in mnenja nosilcev urejanja prostora in skrbi za usklajen potek izdelave medobčinskega lokacijskega načrta in zagotovi sredstva za recenzijo medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena in recenzije drugih morebiti potrebnih dokumentov.
Naročnik strokovnih podlag ter medobčinskega lokacijskega načrta je Ministrstvo za promet, Direkcija RS za ceste, Tržaška 19, Ljubljana, (v nadaljnjem besedilu: Naročnik), ki zagotovi vsa sredstva za izdelavo potrebnih strokovnih podlag, geodetskega načrta ter vseh faz medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena.
Investitor načrtovanih prostorskih ureditev je Republika Slovenija, ki jo kot izvajalec naročila za opravljanje nalog v zvezi z izgradnjo in obnavljanjem glavnih in regionalnih cest zastopa Ministrstvo za promet, Direkcija RS za ceste, Tržaška 19, Ljubljana.
Izdelovalec medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena (v nadaljnjem besedilu: načrtovalec), ki ga izbere naročnik po predpisih o oddaji javnega naročila, mora izpolnjevati pogoje, določene v Zakonu o urejanju prostora.
IV. Nosilci urejanja prostora
Nosilci urejanja prostora so državni organi oziroma organi lokalnih skupnosti ter nosilci javnih pooblastil, ki v konkretnem postopku priprave medobčinskega lokacijskega načrta v skladu z Zakonom o urejanju prostora odločajo ali soodločajo o zadevah urejanja prostora.
Med nosilce urejanja prostora se lahko uvrstijo tudi drugi državni organi oziroma organi lokalnih skupnosti ter nosilci javnih pooblastil, za katere se v postopku priprave konkretnega medobčinskega lokacijskega načrta izkaže, da rešitve posegajo v njihovo delovno področje.
IV.1 Nosilci urejanja prostora, ki v postopku priprave konkretnega medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena sodelujejo s posredovanjem smernic za načrtovanje, strokovnih podlag urejanja prostora ter mnenj k predlogu medobčinskega lokacijskega načrta, so:
1. Ministrstvo za obrambo, Inšpektorat Republike Slovenije za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, Urad glavnega inšpektorja, Izpostava Gorenjska,
2. Ministrstvo za obrambo, Direktorat za obrambne zadeve, Sektor za civilno obrambo,
3. Ministrstvo za obrambo, Uprava za zaščito in reševanje,
4. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za kmetijstvo,
5. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za lovstvo, gozdarstvo in ribištvo,
6. Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino,
7. Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija Republike Slovenije za okolje – Urad za okolje,
8. Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija Republike Slovenije za okolje – Urad za upravljanje z vodami,
9. Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija Republike Slovenije za okolje – Urad za meteorologijo,
10. Ministrstvo za gospodarstvo, Direktorat za energijo,
11. Zavod Republike Slovenije za varstvo narave,
12. Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije,
13. Zavod za ribištvo Slovenije,
14. Zavod za gozdove Republike Slovenije,
15. Komunala Kranj, Javno podjetje d.o.o., PE Vodovod,
16. Komunala Kranj, Javno podjetje d.o.o., PE Kanalizacija in čistilne naprave,
17. Elektro Gorenjska d.d., OE Distribucija električne energije,
18. Eles d.o.o., Ljubljana,
19. Geoplin plinovodi d.o.o., Ljubljana,
20. Domplan d.d., PE Energetika,
21. Tele TV d.o.o., Kranj,
22. Mestna občina Kranj,
23. Občina Šenčur.
Ministrstvu, pristojnemu za kulturo pripravljavec posreduje vloge za pridobitev smernic za načrtovanje, strokovnih podlag urejanja prostora ter mnenj k dopolnjenemu predlogu medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena v vednost z vsemi prilogami.
IV.2 Organizaciji oziroma nosilec javnih pooblastil, ki mora v postopku priprave konkretnega medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena sodelovati le s posredovanjem podatkov o lastnem omrežju je:
1. Telekom Slovenije d. d., Cigaletova ulica 15, Ljubljana.
V. Način pridobitve strokovnih rešitev
Ker se z medobčinskim lokacijskim načrtom za prostorsko ureditev skupnega pomena načrtuje preložitev obstoječe regionalne ceste na novo traso, ki ima podlago v medobčinskih prostorskih aktih Občin Šenčur in Mestne občine Kranj, se strokovna rešitev prostorske ureditve ne določi s primerjavo več variantnih rešitev. Načrtovalec na podlagi analize prostora, pridobljenih smernic in njihove analize, na podlagi analiz stanja, teženj in razvojnih možnosti v prostoru ter študije ranljivosti, potrdi in utemelji predlagano prostorsko ureditev. Načrtovalec lahko predlaga optimizacijo predlagane prostorske ureditve.
Pripravljavec, ministrstvo, pristojno za prostor, ministrstvo, pristojno za promet, Direkcija RS za ceste in naročnik potrdijo predlog načrtovalca, za katerega izdelovalec strokovnih podlag v primerni natančnosti izdela celovito urbanistično, krajinsko in arhitekturno in gradbeno tehnično strokovno rešitev.
VI. Seznam potrebnih strokovnih in geodetskih podlag in način njihove pridobitve
Pri izdelavi strokovnih podlag in medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena je treba upoštevati vse predhodno izdelane strokovne podlage in vsa druga gradiva, relevantna za izdelavo naloge.
VI.1 V postopku izdelave predloga medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena se izdelajo naslednje strokovne podlage:
– analiza stanja in teženj v prostoru: analiza fizičnih lastnosti in pravnega stanja prostora, problemov, ki izhajajo iz dosedanjega prostorskega razvoja;
– analiza razvojnih možnosti v prostoru: ugotovitev novih razvojnih potreb, teženj in različnih pobud na obravnavanem območju, analiza možnosti glede načrtovanja prostorske ureditve;
– študija ranljivosti prostora: analiza pričakovanih vplivov prostorske ureditve na posamezne sestavine prostora, vrednotenje in priprava predlogov strokovnih rešitev;
– geodetski načrt, izdelan v skladu s Pravilnikom o geodetskem načrtu (Uradni list RS, št. 40/04);
– idejna zasnova načrtovane prostorske ureditve, izdelana na način, ki vključuje vse funkcionalne, urbanistične, krajinske, arhitekturne in okoljevarstvene rešitve in ureditve z ustreznim poročilom in utemeljitvijo;
– idejna zasnova posameznih elementov prostorske ureditve, izdelana kot posamezni načrti, ki vključuje vse funkcionalne, urbanistične, krajinske, arhitekturne in okoljevarstvene rešitve in ureditve, z ustreznimi poročili in utemeljitvami;
– idejna zasnova nove prometne ureditve, tudi v odnosu do obstoječe (ukinitve, preureditve obstoječih cest, poti, ipd.);
– idejna zasnova novih energetskih, vodovodnih, komunalnih in drugih infrastrukturnih priključkov in ureditev;
– elaborat vplivov na okolje;
– idejna zasnova zaščite, prestavitve in ukinitve obstoječih energetskih, vodovodnih in drugih komunalnih priključkov in ureditev;
– idejna zasnova rešitev in ukrepov za preprečitev negativnih vplivov na okolje, kulturno dediščino in trajnostno rabo naravnih dobrin, za omilitev vplivov na rastlinske in živalske vrste ter njihove habitate, vključno z idejno zasnovo ureditve morebitnih izravnalnih ukrepov;
– idejna zasnova rešitev in ukrepov za obrambo ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami;
– prikaz vplivnega območja pričakovanih posameznih vrst vplivov načrtovanih objektov na okolico;
– morebitne druge strokovne podlage, ki bodo izhajale iz smernic nosilcev urejanja prostora, po potrebi tudi strokovne podlage v zvezi z ukrepi v času gradnje.
Predlog medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena mora vsebovati tudi podatke o lastnikih in imetnikih drugih stvarnih pravic na nepremičninah.
VII. Postopek in roki za pripravo medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena
VII.1 Postopek priprave medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena se vodi v skladu z Zakonom o urejanju prostora. Strokovne in geodetske podlage iz VI.1 točke in VI.2 točke tega programa priprave in medobčinski lokacijski načrt za prostorsko ureditev skupnega pomena se v vseh fazah izdelajo v skladu z Zakonom o urejanju prostora, Uredbo o prostorskem redu Slovenije (Uradni list RS, št. 122/04) in Pravilnikom o vsebini, obliki in načinu priprave državnih in občinskih lokacijskih načrtov ter vrstah njihovih strokovnih podlag (Uradni list RS, št. 86/04).
VII.2 V skladu z določbami Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, at. 39/06 – uradno prečiščeno besedilo, 49/06 – ZMetD) je Ministrstvo za okolje in prostor z odločbo št. 35409-211/2006 MK, z dne 3. 8. 2006 ugotovilo, da v postopku priprave medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena ni treba izvesti celovite presoje vplivov na okolje.
VII.3 Faza utemeljitve strokovne rešitve
1. Pridobitev smernic za načrtovanje
– Naročnik zagotovi gradivo za pridobitev smernic (lega prostorske ureditve v širšem prostoru s tehničnim poročilom).
– Pripravljavec pridobi smernice za načrtovanje in strokovne podlage urejanja prostora s strani nosilcev urejanja prostora iz točke IV.1 in podatke od organizacij oziroma nosilcev javnih pooblastil iz točke IV.2 tega programa priprave.
– Nosilci urejanja prostora podajo smernice v 30 dneh po prejemu vloge; nosilci urejanja prostora v tem roku posredujejo tudi strokovne podlage urejanja prostora, s katerimi razpolagajo in se nanašajo na območje oziroma so predmet načrtovanja. V skladu z zakonom, ki ureja področje ohranjanja narave, se v primeru, da strokovna priprava naravovarstvenih smernic v 30 dneh ni možna, rok lahko podaljša, vendar na največ 60 dni, o čemer pristojni zavod obvesti pripravljavca.
– Načrtovalec pregleda smernice in jih analizira.
VII.4 Faza predloga medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena
1. Izdelava predloga medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena
– Naročnik na podlagi usmeritev zagotovi izdelavo strokovnih in geodetskih podlag iz točke VI.1 tega programa priprave.
– Načrtovalec po prevzemu vseh strokovnih in geodetskih podlag, izdela predlog medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena.
– Pripravljavec organizira drugo prostorsko konferenco na sedežu Občine Šenčur, da se na predlagano načrtovano ureditev pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi oziroma mnenja lokalnih skupnosti, gospodarstva in interesnih združenj ter organizirane javnosti.
– Pripravljavec zagotovi recenzijo predloga medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena.
– Načrtovalec po posredovanju pripomb recenzenta s strani pripravljavca ter pripomb ministrstva pristojnega za prostor in ministrstva, pristojnega za promet dopolni predlog medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena.
– Pripravljavec posreduje gradivo za javno razgrnitev in obravnavo medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena v pregled in potrditev ministrstvu, pristojnemu za promet in ministrstvu, pristojnemu za prostor.
2. Javna razgrnitev in javne obravnave
– Župan Občine Šenčur s sklepom odredi javno razgrnitev predloga medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena v Občini Šenčur.
– Župan Mestne občine Kranj s sklepom odredi javno razgrnitev predloga medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena v Mestni občini Kranj.
– Javna razgrnitev traja najmanj 30 dni.
– Pripravljavec na svojem območju, pisno ali z javnim naznanilom obvesti lastnike nepremičnin na vplivnem območju medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena o javni razgrnitvi in obravnavi prostorskega akta.
– Mestna občina Kranj na svojem območju, pisno ali z javnim naznanilom obvesti lastnike nepremičnin na vplivnem območju medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena o javni razgrnitvi in obravnavi prostorskega akta.
– Pripravljavec v času javne razgrnitve organizira javno obravnavo v Občini Šenčur.
– Mestna občina Kranj v času javne razgrnitve organizira javno obravnavo v Mestni občini Kranj.
– Pripravljavec v času javne razgrnitve in javne obravnave evidentira vse pisne in ustne pripombe in predloge organov, organizacij in posameznikov, ki bodo dane na območju Občine Šenčur.
– Mestna občina Kranj v času javne razgrnitve in javne obravnave evidentira vse pisne in ustne pripombe in predloge organov, organizacij in posameznikov, ki bodo dane na območju Mestne občine Kranj.
– Pripravljavec v sodelovanju z ministrstvom, pristojnim za prostor, naročnikom, ministrstvom, pristojnim za promet in načrtovalcem prouči pripombe in predloge.
– Načrtovalec pripravi predlog stališč glede njihovega upoštevanja.
– Pripravljavec s pripombami in predlogi ter predlogom stališč seznani tudi tiste nosilce urejanja prostora, na katerih delovno področje bi se predlagane spremembe lahko nanašale, ter pridobi njihovo predhodno mnenje.
– Pripravljavec po predhodnem mnenju ministrstva pristojnega za prostor ter ministrstva, pristojnega za promet odloči o upoštevanju pripomb in predlogov.
– Pripravljavec na svojem območju pisno seznani lastnike nepremičnin na območju lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena s stališči do njihovih pripomb in predlogov.
– Mestna občina Kranj na svojem območju pisno seznani lastnike nepremičnin na območju lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena s stališči do njihovih pripomb in predlogov.
3. Izdelava dopolnjenega predloga medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena:
– Pripravljavec zagotovi izdelavo potrebnih dopolnitev strokovnih podlag v skladu s sprejeto odločitvijo o upoštevanju pripomb in predlogov.
– Načrtovalec izdela dopolnjen predlog medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena po prevzemu vseh morebiti dopolnjenih strokovnih podlag.
– Načrtovalec po potrebi dopolni in zaključi analizo smernic, ter jo priloži k dopolnjenemu predlogu medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena in h gradivu za pridobitev mnenj.
– Naročnik zagotovi gradivo za pridobitev mnenj.
4. Pridobitev mnenj k dopolnjenem predlogu medobčinskega lokacijskega načrta:
– Pripravljavec pridobi mnenja k dopolnjenemu predlogu medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena s strani nosilcev urejanja prostora iz točke IV.1 tega programa priprave, ki dajejo smernice in mnenja.
– Nosilci urejanja prostora podajo mnenje v 30 dneh po prejemu vloge.
– Pripravljavec v času pridobivanja mnenj zagotovi recenzijo dopolnjenega predloga medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena.
– Pripravljavec načrtovalcu posreduje mnenja nosilcev urejanja prostora in recenzijo z namenom, da načrtovalec izdela usklajen dopolnjen predlog medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena.
5. Sprejem medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena:
– Usklajen dopolnjen predlog medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena potrdita minister, pristojen za prostor in minister, pristojen za promet; sestavni del gradiva so priporočila obeh prostorskih konferenc ter stališča do pripomb in predlogov z javne razgrnitve.
– Pripravljavec pripravi gradivo za sprejem medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena, katerega sestavni del so priporočila obeh prostorskih konferenc ter stališča do pripomb in predlogov z javne razgrnitve. Stališča do pripomb in predlogov lastnikov nepremičnin na območju medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena morajo biti Občinskemu svetu Občine Šenčur posebej obrazložena in utemeljena.
– Mestna občina Kranj pripravi gradivo za sprejem medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena, katerega sestavni del so priporočila obeh prostorskih konferenc ter stališča do pripomb in predlogov z javne razgrnitve. Stališča do pripomb in predlogov lastnikov nepremičnin na območju medobčinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena morajo biti Občinskemu svetu Mestne občine Kranj posebej obrazložena in utemeljena.
– Občinski svet Občine Šenčur sprejme medobčinski lokacijski načrt za prostorsko ureditev skupnega pomena z odlokom.
– Občinski svet Mestne občine Kranj sprejme medobčinski lokacijski načrt za prostorsko ureditev skupnega pomena z odlokom.
– Pripravljavec objavi odlok v Uradnem listu Republike Slovenije.
VIII. Objava programa priprave
Ta program priprave se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 350-03-BH1/06
Šenčur, dne 2. oktobra 2006
Župan
Mestne občine Kranj
Mohor Bogataj l.r.
 
Župan
Občine Šenčur
Miro Kozelj l.r.
 
Soglašam!
 
mag. Janez Božič l.r.
Minister
za promet
 
Soglašam!
 
Janez Podobnik l.r.
Minister
za okolje in prostor

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti