Uradni list

Številka 93
Uradni list RS, št. 93/2005 z dne 21. 10. 2005
Uradni list

Uradni list RS, št. 93/2005 z dne 21. 10. 2005

Kazalo

4094. Program priprave občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena za reciklažni center na Vrhniki, stran 9802.

Na podlagi prvega odstavka 16. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 – popr. in 58/03 – ZZK-1) sprejme župan Občine Vrhnika v soglasju z ministrom za okolje in prostor
P R O G R A M P R I P R A V E
občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena za reciklažni center na Vrhniki
I. Ocena stanja, razlogi in pravna podlaga za pripravo občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena
 
Gradnja reciklažnega centra na Vrhniki je potrebna zaradi:
– Direktive 2002/96/ES Evropskega parlamenta in sveta z dne 27. januarja 2003 o odpadni električni in elektronski opremi (OEEO),
– Direktive 2003/108/ES Evropskega parlamenta in sveta z dne 8. decembra 2003 o spremembi Direktive 2002/96/EC o odpadni električni in elektronski opremi (OEEO),
– Sklepa sveta 2004/312/EC z dne 30. marca o podelitvi začasne omejitve obveznosti Češki Republiki, Estoniji, Madžarski, Latviji, Litvi, Slovaški in Sloveniji za Direktivo 2002/96/96 o odpadni električni in elektronski opremi,
– Odločbe komisije 2005/369/ES z dne 3. maja 2005 o določitvi pravil za spremljanje skladnosti držav članic in vzpostavitvi oblik podatkov za namene Direktive Evropskega parlamenta in Sveta 2002/96/ES o odpadni električni in elektronski opremi,
ki predpisujejo odgovornost proizvajalcev in državnih oblasti za ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo (v nadaljnjem besedilu: OEEO). Proizvajalčeva odgovornost po tej direktivi je vzpodbujati takšno konstrukcijo in proizvodnjo izdelkov, ki omogoča ponovno uporabo, demontažo in predelavo in s tem vpliv na nižje stroške odstranjevanja ter ohranjanje naravnih virov.
Vsebina Direktive je bila prenesena v nacionalno zakonodajo:
– Pravilnik o ravnanju z odpadno električno in elektronsko opremo (Uradni list RS, št. 118/04 z dne 4. 11. 2004),
– Pravilnik o spremembi pravilnika o ravnanju z odpadno električno in elektronsko opremo (Uradni list RS, št. 56/05 z dne 10. 6. 2005),
– Uredba o načinu, predmetu in pogojih izvajanja gospodarske javne službe ravnanja z odpadno električno in elektronsko opremo (Uradni list RS, št. 118/04 z dne 4. 11. 2004),
– Uredba o okoljski dajatvi zaradi starih bremen odpadne električne in elektronske opreme iz gospodinjstev (Uradni list RS, št. 114/04 z dne 22. 10. 2004).
Gorenje, d.d., Partizanska cesta 12, 3320 Velenje kot vodilni slovenski proizvajalec električne in elektronske opreme in s tem v največji meri odgovoren za odpadno električno in elektronsko opremo je pripravljeno prevzeti pobudo za vzpostavitev sistema ravnanja z OEEO v Sloveniji. Cilj Gorenja je vzpostaviti zaključen sistem, ki bo zagotavljal spoštovanje zahtev zakonodaje ter omogočal nadzor nad stroški reciklaže električne in elektronske opreme. Gorenje, d.d. je v svoj sistem pripravljeno dodatno vključiti še ostale slovenske proizvajalce.
Gorenje, d.d. je zaradi izkušenj na področju ravnanja z odpadki odkupilo podjetje Kemis, ki se ukvarja z odpadki, ki vsebujejo nevarne snovi (v nadaljnjem besedilu: ONS).
Gorenje, d.d., Partizanska cesta 12, 3320 Velenje in Kemis d.o.o., Kajuhova 4, 1235 Radomlje (v nadaljnjem besedilu: Gorenje-Kemis) bosta zasnovala skupni reciklažni center na skupni lokaciji za ravnanje z dvema vrstama odpadkov, ONS in OEEO, s čimer bi bilo možno izkoristiti sinergijo obeh dejavnosti s ciljem povečati izplen odpadkov (več snovi usmeriti v predelavo ter energetsko izkoriščanje), zmanjšanje vplivov na okolje, ki so povezani s predelavo na različnih lokacijah ter prevažanjem ostankov snovi med lokacijami ter zmanjšati investicijske stroške zaradi skupne infrastrukture (parkirišča, tehtnica, laboratorij ...).
Pobudo za pripravo lokacijskega načrta za skladiščno predelovalni poslovni center za ravnanje z odpadki na Tojnicah v Občini Vrhnika št. 350-22-1/2005 z dne 13. 4. 2005, je Ministrstvu za okolje in prostor, Direktoratu za prostor z dopisom št. 354-01-50-1/2004 z dne 17. 2. 2005 podal minister, pristojen za okolje. Pobuda je obrazložena in dokumentirana z gradivom Skladiščno predelovalno poslovni center (SPPC) za ravnanje z odpadki, ki ga je julija 2004 izdelal Gorenje-Kemis.
Ministrstvo za okolje in prostor – Direktorat za okolje in Direktorat za prostor ter Občina Vrhnika sta dne 14. 7. 2005 sklenila dogovor o pripravi, sprejemu in financiranju občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena.
Z občinskim lokacijskim načrtom za prostorsko ureditev skupnega pomena se načrtuje skladiščno predelovalni poslovni center za ravnanje z odpadki, namenjen za zbiranje, predelavo in pripravo odpadkov za nadaljnjo predelavo ali odstranitev v specializiranih obratih v Sloveniji ali drugih ­državah, in sicer odpadkov, ki vsebujejo nevarne snovi – ONS (več kot 1000 ton letno), odpadne električne in elektronske opreme – OEEO (več kot 1000 ton letno). Načrtovana prostorska ureditev bo odprla izvedbene aktivnosti na večji, plansko predvideni površini za komunalne dejavnosti in s tem približno 30 novih delovnih mest, z vzporedno ureditvijo infrastrukture pa vzpodbudila tudi manjše investitorje s področja te dejavnosti.
Priprava občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena za reciklažni center na Vrhniki (v nadaljnjem besedilu: občinski lokacijski načrt za prostorsko ureditev skupnega pomena) je utemeljena v:
– Odloku o strategiji prostorskega razvoja Slovenije (Uradni list RS, št. 76/04);
– Uredbi o vrstah prostorskih ureditev državnega pomena (Uradni list RS, št. 54/03);
– Dolgoročnem in srednjeročnem družbenem planu občine Vrhnika za obdobje 1986–1990 in 1986–2000 (Uradne objave NČ, št. 4/87, 13/88, Uradni list RS, št. 21/90, 41/94, 50/94, 63/96, 70/97, 73/97, 76/98, 69/99, Uradne objave NČ, št. 272/01, 277/01, 304/04).
 
II. Predmet in programska izhodišča občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena ter okvirno ureditveno območje
 
Predmet občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena so vse prostorske ureditve, vezane na izgradnjo centra za predelavo dveh skupin odpadkov, ki so:
– odpadki, ki vsebujejo ostanke nevarnih snovi (ONS),
– odpadna električna in elektronska oprema (OEEO).
Reciklažni center na Vrhniki bo namenjen zbiranju, predelavi in pripravi odpadkov za nadaljnjo predelavo in/ali odstranitev v specializiranih obratih v Sloveniji ali v državah EU.
V reciklažnem centru na Vrhniki bodo sledeči objekti in ureditve:
– objekt za predelavo OEEO z nadstrešnicami,
– objekt za predelavo / pripravo ONS,
– tehtnica,
– nadstrešnica za skladiščenje OEEO,
– nadstrešnica za skladiščenje trdnih ONS,
– asfaltirane prometne in parkirane površine,
– zelene površine.
Skupna površina lokacije znaša približno 26.500 m2. Pokritih površin (objektov in nadstrešnic) je približno 12.000 m2.
Okvirno ureditveno območje:
Ureditveno območje občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena se nahaja med območjem Komunalnega podjetja Vrhnika, potokom Tojnico in makadamsko cesto parc. št. 2718/2 k.o. Vrhnika.
Ureditveno območje zajema zemljišče sledečih parcel: 2712/1, 2712/3, 2718/3, 2718/6, 2718/7, 2718/8, 2718/9 in 2718/10, 2710/3, 2718/5, 2718/4 vse k.o. Vrhnika.
Ureditveno območje meri ca. 27.000 m2. 10.000 m2 je v lasti Gorenje-Kemis, ostale površine so odkupljene od Občine Vrhnika.
Dne 29. 7. 2005 je Občina Vrhnika v skladu z 28. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 – popr. in 58/03 – ZZK-1; v nadaljnjem besedilu: Zakon o urejanju prostora) sklicala prvo prostorsko konferenco z namenom, da se pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi lokalne skupnosti, gospodarstva in interesnih združenj ter organizirane javnosti glede priprave prostorskega akta oziroma predvidene prostorske ureditve.
Na prostorski konferenci ni bilo danih priporočil glede priprave prostorskega akta oziroma načrtovane prostorske ureditve.
Presoja in medsebojna primerjava načrtovane ureditve z ničelnim stanjem z okoljskega vidika (za potrebe izvedbe celovite presoje vplivov na okolje), strokovne podlage iz VI.1 točke tega programa priprave ter občinski lokacijski načrt za prostorsko ureditev skupnega pomena se v vseh fazah izdelajo v skladu z Zakonom o urejanju prostora, Uredbo o prostorskem redu Slovenije (Uradni list RS, št. 122/04) in Pravilnikom o vsebini, obliki in načinu priprave državnih in občinskih lokacijskih načrtov ter vrstah njihovih strokovnih podlag (Uradni list RS, št. 86/04).
V skladu z določbami Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št. 41/04) je Ministrstvo za okolje prostor in energijo z odločbo št. 354-19-1/2004, z dne 8. 10. 2004 ugotovilo, da občinski lokacijski načrt za prostorsko ureditev skupnega pomena lahko pomembno vpliva na okolje, ker vsebuje posege v okolje, za katere je treba izvesti presojo vplivov na okolje v skladu z zakonom, ki ureja področje varstva okolja oziroma lahko v skladu z zakonom, ki ureja področje ohranjanja narave pomembno vpliva na zavarovana območja, posebna varstvena območja ali potencialna posebna ohranitvena območja (v nadaljnjem besedilu: varovana območja).
Pred sprejemom občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena je treba izvesti celovito presojo vplivov njegove izvedbe na okolje v skladu z določbami zakona, ki ureja področje varstva okolja, oziroma presojo sprejemljivosti njenih vplivov na varovana območja v skladu z določbami zakona, ki ureja področje ohranjanja narave.
Ministrstvo, pristojno za varstvo okolja z javnim naznanilom v svetovnem spletu in v enem od dnevnih časopisov, ki pokrivajo območje cele države, obvesti javnost, da bo izvedena celovita presoja vplivov na okolje.
 
III. Nosilci nalog in njihove obveznosti pri financiranju priprave lokacijskega načrta skupnega pomena
 
Postopek priprave občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena vodi Občina Vrhnika, Oddelek za okolje, prostor in komunalo, Tržaška cesta 1, 1360 Vrhnika (v nadaljnjem besedilu: pripravljavec), ki zagotovi sredstva za revizijo okoljskega poročila in drugih morebitnih potrebnih dokumentov.
Naročnik strokovnih podlag iz VI.1. točke tega programa priprave in občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena ter investitor načrtovanih prostorskih ureditev je Gorenje-Kemis (v nadaljnjem besedilu: naročnik), ki zagotovi vsa sredstva za izdelavo okoljskega poročila, poročila o vplivih na okolje, revizijo poročila o vplivih na okolje, strokovnih podlag, geodetskega načrta ter občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena.
Izdelovalec občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena, ki izpolnjuje pogoje, določene v Zakonu o urejanju prostora, je Primis Vrhnika d.d., Tržaška cesta 23, 1360 Vrhnika (v nadaljnjem besedilu: načrtovalec).
 
IV. Nosilci urejanja prostora in drugi udeleženci
 
Državni organi oziroma organi lokalnih skupnosti ter nosilci javnih pooblastil, ki v skladu z Zakonom o urejanju prostora predstavljajo nosilce urejanja prostora, in ki v konkretnem postopku priprave občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena odločajo ali soodločajo o zadevah urejanja prostora, so:
1. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za kmetijstvo, Dunajska cesta 58, 1000 Ljubljana,
2. Ministrstvo za zdravje, Zdravstveni inšpektorat RS, Območna enota Ljubljana, 1000 Ljubljana,
3. Ministrstvo za obrambo, Inšpektorat RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, Urad glavnega inšpektorja, Kardeljeva ploščad 21, 1000 Ljubljana,
4. Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Kardeljeva ploščad 21, 1000 Ljubljana,
5. Ministrstvo za obrambo, Urad za obrambne zadeve, Sektor za civilno obrambo, Kardeljeva ploščad 25, 1000 Ljubljana,
6. Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija RS za okolje – Sektor za varstvo okolja, Vojkova cesta 1b, 1000 Ljubljana,
7. Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija RS za okolje – Sektor za upravljanje z vodami, Vojkova cesta 1b, 1000 Ljubljana,
8. Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija RS za okolje – Sektor za ohranjanje narave, Vojkova cesta 1b, 1000 Ljubljana,
9. Ministrstvo za gospodarstvo, Direktorat za energijo, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana,
10. Zavod za ribištvo Slovenije, Župančičeva 9, 1000 Ljubljana,
11. Zavod za gozdove Slovenije, Večna pot 2, 1000 Ljubljana,
12. Javna agencija za železniški promet RS, Kopitarjeva 5, 2000 Maribor,
13. DARS, Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji, d.d., Dunajska 7, 1000 Ljubljana,
14. Ministrstvo za promet, Direkcija RS za ceste, Sektor za planiranje, Tržaška cesta 19, 1000 Ljubljana,
15. Zavod RS za varstvo narave, Kersnikova 3, 1000 Ljubljana,
16. Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, Območna enota Ljubljana, Tržaška cesta 4, 1000 Ljubljana,
17. Geoplin-plinovodi d.o.o., Cesta ljubljanske brigade 11, 1000 Ljubljana,
18. ELES – Elektro Slovenije d.o.o., Hajdrihova ulica 2, 1000 Ljubljana,
19. Elektro Ljubljana d.d., DE Ljubljana okolica, Slovenska cesta 58, 1516 Ljubljana,
20. Telekom Slovenije d.d., Cigaletova ulica 15, 1000 Ljubljana,
21. Komunalno podjetje Vrhnika d.d., Pot na Tojnice 40, 1360 Vrhnika,
22. Občina Vrhnika in njene javne gospodarske službe v delih, kjer so upravljavci komunalne in druge infrastrukture (javna kanalizacija, javni vodovod, javna razsvetljava, javna higiena),
23. drugi organi in organizacije, za katere se v postopku priprave državnega lokacijskega načrta izkaže, da rešitve posegajo v njihovo delovno področje.
 
V. Način pridobitve strokovnih rešitev
 
V.1 Ker je obravnavana lokacija RC opredeljena v veljavnih prostorskih sestavinah dolgoročnega in srednjeročnega družbenega plana Občine Vrhnika kot edina, ki je namenjena tovrstni dejavnosti, se variantne rešitve za lokacijo ne izdelajo.
Ob upoštevanju smernic nosilcev urejanja prostora ter izdelanih strokovnih podlag se predlagana načrtovana ureditev optimizira.
V.2 Pred izdelavo predloga občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena se opravi celovita presoja vplivov občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena na okolje. Zagotovi se:
– okoljsko poročilo, v katerem se opredeli, opiše in ovrednoti vplive izvedbe občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena na okolje oziroma varovana območja in možne alternative ter navede stopnja upoštevanja okoljskih izhodišč oziroma naravovarstvenih smernic,
– revizijo okoljskega poročila v skladu s predpisi, ki določajo podrobnejšo vsebino okoljskega poročila in vsebino ter metodologijo presoje sprejemljivosti vplivov planov na varovana območja.
Pripravljavec pred javno razgrnitvijo predlagane načrtovane ureditve, okoljskega poročila in njegove revizije, pridobi obvestilo o ustreznosti okoljskega poročila in njegove revizije.
Pri pripravi predloga občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena je treba v čim večji meri upoštevati pisna mnenja in pripombe javnosti, dana na predlagano načrtovano ureditev in na okoljsko poročilo, ki sta bila javno razgrnjena.
V.3 V fazi izdelave predloga občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena se na podlagi poročila o vplivih na okolje izvede presoja vplivov na okolje. Zagotovi se:
– poročilo o vplivih na okolje, ki mora biti izdelano v skladu s predpisi, ki določajo podrobnejšo vsebino poročila o vplivih na okolje ter
– revizijo poročila o vplivih na okolje, ki je neodvisen strokovni nadzor nad kakovostjo in ustreznostjo poročila o vplivih na okolje.
S predlogom občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena se hkrati javno razgrnejo tudi poročilo o vplivih na okolje, pisno mnenje o reviziji ter osnutek odločitve o okoljevarstvenem soglasju.
Pripravljavec mora pred sprejemom občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena pridobiti okoljevarstveno soglasje.
 
VI. Seznam potrebnih strokovnih podlag in način njihove pridobitve
 
Pri izdelavi strokovnih podlag in občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena je potrebno upoštevati vse predhodno izdelane strokovne podlage in vsa druga gradiva, relevantna za izdelavo naloge s področja prostorskega razvoja, varstva okolja, ohranjanja narave in varstva kulturne dediščine.
VI.1 V postopku izdelave občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena se izdelajo naslednje strokovne podlage:
– analiza fizičnih lastnosti in pravnega stanja prostora, problemov, ki izhajajo iz dosedanjega prostorskega razvoja (analiza stanja in teženj v prostoru), ugotovitev novih razvojnih potreb, teženj in različnih pobud na obravnavanem območju, analiza možnosti glede načrtovanja prostorske ureditve (analiza razvojnih možnosti v prostoru), analiza pričakovanih vplivov prostorske ureditve na posamezne sestavine prostora, vrednotenje ter priprava predlogov strokovnih rešitev (študija ranljivosti prostora);
– idejna zasnova načrtovane prostorske ureditve, izdelana na način, ki vključuje vse funkcionalne, urbanistične, krajinske, arhitekturne in okoljevarstvene rešitve in ureditve z ustreznim poročilom in utemeljitvijo;
– idejna zasnova posameznih elementov prostorske ureditve, izdelana kot posamezni načrti, ki vključuje vse funkcionalne, urbanistične, krajinske, arhitekturne in okoljevarstvene rešitve in ureditve, z ustreznimi poročili in utemeljitvami;
– idejna zasnova nove prometne ureditve, tudi v odnosu do obstoječe (ukinitve, preureditve obstoječih cest, poti ipd.);
– idejne zasnove novih energetskih, vodovodnih, komunalnih in drugih infrastrukturnih priključkov in ureditev ter zaščite, ukinitev in prestavitev obstoječih energetskih, vodovodnih in drugih komunalnih priključkov in ureditev;
– idejna zasnova rešitev in ukrepov za preprečitev negativnih vplivov na okolje, kulturno dediščino in trajnostno rabo naravnih dobrin, za omilitev vplivov na rastlinske in živalske vrste ter njihove habitate, vključno z idejno zasnovo ureditve morebitnih izravnalnih ukrepov;
– idejna zasnova rešitev in ukrepov za obrambo ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami;
– prikaz vplivnega območja pričakovanih posameznih vrst vplivov načrtovanih objektov na okolico;
– morebitne druge strokovne podlage, ki bodo izhajale iz smernic nosilcev urejanja prostora, po potrebi tudi strokovne podlage v zvezi z ukrepi v času gradnje.
Podlaga za izdelavo predloga občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena je geodetski načrt, izdelan v skladu s Pravilnikom o geodetskem načrtu (Uradni list RS, št. 40/04). Predlog občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena mora vsebovati tudi podatke o lastnikih in imetnikih drugih stvarnih pravic na zemljiščih in nepremičninah.
Če se izkaže kot potrebno, je investitor v postopku izdelave občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena dolžan zagotoviti izdelavo dodatnih strokovnih podlag, ki niso naštete v tem programu priprave.
VI.2 V postopku priprave občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena zavod, pristojen za varstvo kulturne dediščine zagotovi izdelavo strokovnih zasnov s področja kulturne dediščine v skladu z zakonom, ki ureja varstvo kulturne dediščine, in jih posreduje pripravljavcu.
V postopku priprave občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena zavod, pristojen za varstvo narave izdela naravovarstvene smernice v skladu z zakonom, ki ureja ohranjanje narave in jih posreduje pripravljavcu.
 
VII. Postopek in roki za pripravo občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena
 
VII.1 Pridobitev smernic za načrtovanje
– Naročnik zagotovi gradivo za pridobitev smernic (situacijski prikaz prostorske ureditve s tehničnim poročilom).
– Pripravljavec pridobi smernice za načrtovanje s strani nosilcev urejanja prostora iz IV. točke tega programa priprave, ki dajejo smernice in mnenja.
– Nosilci urejanja prostora podajo smernice v 30 dneh po prejemu poziva. V skladu z zakonom, ki ureja področje ohranjanja narave, se v primeru, da strokovna priprava naravovarstvenih smernic v roku 30 dni ni možna, rok lahko podaljša, vendar na največ 60 dni, o čemer pristojni zavod obvesti pripravljavca.
– Nosilci urejanja prostora v tem roku posredujejo tudi strokovne podlage, s katerimi razpolagajo in se nanašajo na območju urejanja oziroma so predmet načrtovanja.
– Načrtovalec pregleda smernice in jih analizira. Ob upoštevanju te analize, analize stanja in teženj v prostoru, analize razvojnih možnosti v prostoru ter študije ranljivosti prostora izdela usmeritve za načrtovanje prostorske ureditve.
– Pripravljavec, ministrstvo, pristojno za okolje, in ministrstvo, pristojno za prostor, ter naročnik potrdijo usmeritve za načrtovanje prostorske ureditve.
 
VII.2 Izdelava predloga občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena
– Naročnik na podlagi usmeritev zagotovi izdelavo strokovnih podlag iz VI.1 točke tega programa priprave.
– Načrtovalec po prevzemu vseh strokovnih podlag ter v skladu z usmeritvami za načrtovanje prostorske ureditve izdela predlog občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena.
– Pripravljavec organizira drugo prostorsko konferenco z namenom, da se na predvidene rešitve v predlogu občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi (mnenja) lokalne skupnosti, gospodarstva, interesnih združenj in organizirane javnosti.
– Načrtovalec v skladu s priporočili druge prostorske konference zaključi predlog občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena.
– Pripravljavec zagotovi recenzijo predloga občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena.
– Pripravljavec posreduje gradivo za javno razgrnitev in obravnavo občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena v pregled in potrditev ministrstvu, pristojnemu za okolje, in ministrstvu, pristojnemu za prostor.
– Načrtovalec po posredovanju pripomb recenzenta s strani pripravljavca ter pripomb ministrstev, pristojnih za okolje in za prostor, dopolni predlog občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena.
 
VII.3 Javna razgrnitev in javna obravnava
– Župan s sklepom odredi javno razgrnitev predloga občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena na Občini Vrhnika in v Krajevni skupnosti Sinja Gorica.
– Javna razgrnitev traja najmanj 30 dni.
– Pripravljavec obvesti lastnike nepremičnin na območju občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena o kraju in času javne razgrnitve in javne obravnave pisno ali pa z javnim naznanilom.
– Pripravljavec obvesti javnost o kraju in času javne razgrnitve in javne obravnave v uradnem listu RS ter na krajevno običajen način najmanj en teden pred začetkom javne razgrnitve.
– Pripravljavec v času javne razgrnitve organizira javno obravnavo.
– Pripravljavec v času javne razgrnitve evidentira vse pisne in ustne pripombe in predloge organov, organizacij in posameznikov.
– Pripravljavec v sodelovanju z ministrstvoma, pristojnima za okolje in za prostor, načrtovalcem in naročnikom prouči pripombe in predloge.
– Načrtovalec pripravi predlog stališč glede njihovega upoštevanja.
– Pripravljavec s pripombami in predlogi ter predlogom stališč seznani tudi tiste nosilce urejanja prostora, na katerih delovno področje bi se predlagane spremembe lahko nanašale ter pridobi njihovo predhodno mnenje.
– Pripravljavec pisno seznani lastnike nepremičnin na območju občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena s stališči do njihovih pripomb in predlogov.
– Pripravljavec po predhodnem mnenju ministrstev, pristojnih za okolje in za prostor, odloči o upoštevanju pripomb in predlogov.
 
VII.4 Izdelava dopolnjenega predloga občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena
– Naročnik zagotovi izdelavo potrebnih dopolnjenih strokovnih podlag po sprejemu odločitve o upoštevanju pripomb in predlogov.
– Načrtovalec izdela dopolnjen predlog občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena po prevzemu vseh morebitnih dopolnjenih strokovnih podlag in ga posreduje pripravljavcu za pridobitev mnenj.
– Načrtovalec po potrebi dopolni in zaključi analizo smernic, ter jo priloži k dopolnjenemu predlogu občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena in h gradivu za pridobitev mnenj.
– Naročnik zagotovi gradivo za pridobitev mnenj.
– Pripravljavec pridobi mnenja k dopolnjenemu predlogu občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena s strani nosilcev urejanja prostora iz IV. točke tega programa priprave, ki dajejo smernice in mnenja.
– Nosilci urejanja prostora podajo mnenje v 30 dneh po prejemu poziva.
– Pripravljavec v času pridobivanja mnenj zagotovi recenzijo dopolnjenega predloga občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena ter pridobi stališči ministrstva, pristojnega za okolje in ministrstva, pristojnega za prostor.
– Pripravljavec posreduje naročniku mnenja nosilcev urejanja prostora in recenzijo z namenom, da načrtovalec izdela usklajen dopolnjen predlog občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena.
 
VII.5 Sprejem občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena
– Usklajen dopolnjen predlog občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena potrdi minister, pristojen za okolje in minister, pristojen za prostor.
– Pripravljavec pripravi gradivo za sprejem občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena, katerega sestavni del so priporočila obeh prostorskih konferenc ter stališča do pripomb in predlogov z javne razgrnitve. Stališča do pripomb in predlogov lastnikov nepremičnin na območju občinskega lokacijskega načrta za prostorsko ureditev skupnega pomena morajo biti Občinskemu svetu Občine Vrhnika posebej utemeljena in obrazložena.
– Občinski svet Občine Vrhnika sprejme občinski lokacijski načrt za prostorsko ureditev skupnega pomena z odlokom in ga objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
 
VIII. Objava in začetek veljavnosti programa priprave
Ta program priprave začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije. Objavi pa se tudi v občinskem glasilu Naš časopis.
Št. 5/06-350-01-47/2004
Ljubljana, dne 21. septembra 2005
Župan
Občine Vrhnika
dr. Marjan Rihar l.r.
 
Soglašam!
Janez Podobnik l.r.
Minister
za okolje in prostor

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti