Uradni list

Številka 38
Uradni list RS, št. 38/2005 z dne 15. 4. 2005
Uradni list

Uradni list RS, št. 38/2005 z dne 15. 4. 2005

Kazalo

1347. Odlok o proračunu Občine Kozje za leto 2005, stran 3595.

Na podlagi 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99 in 124/00), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98 70/00, 51/02) in na podlagi 16. člena Statuta Občine Kozje (Uradni list RS, št. 64/99, 98/00) je Občinski svet Občine Kozje na 19. redni seji dne 24. 3. 2005 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Kozje za leto 2005
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se ureja financiranje nalog, ki jih v skladu z ustavo in zakoni opravlja občina.
2. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
A)    BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
I.    SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)                          487.892
      TEKOČI PRIHODKI (70+71)                                   199.434
70    DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706)                         166.249
      700 davki na dohodek in dobiček                           112.253
      703 davki na premoženje                                    19.584
      704 domači davki na blago in storitve                      34.412
      706 drugi davki                                                 –
71    NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714)                    33.185
      710 udeležba na dobičku in dohodki
          od premoženja                                          16.294
      711 takse in pristojbine                                    2.141
      712 denarne kazni                                             150
      713 prihodki od prodaje blaga in storitev                       –
      714 drugi nedavčni prihodki                                14.600
72    KAPITALSKI PRIHODKI (720+721+722)                           3.200
      720 prihodki od prodaje osnovnih sredstev                       –
      721 prihodki od prodaje zalog                                   –
      722 prihodki od prodaje zemljišč
          in nematerialnega premoženja                            3.200
73    PREJETE DONACIJE (730+731)                                      –
      730 prejete donacije iz domačih virov                           –
      731 prejete donacije iz tujine                                  –
74    TRANSFERNI PRIHODKI (740)                                 285.258
      740 transferni prihodki iz drugih javnofinančnih
          institucij                                            285.258
 
II.   SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                              505.225
40    TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409)                      117.445
      400 plače in drugi izdatki zaposlenim                      30.722
      401 prispevki delodajalcev za socialno varnost              5.056
      402 izdatki za blago in storitve                           78.957
      403 plačila domačih obresti                                   510
      409 rezerve                                                 2.200
41    TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413+414)                    229.915
      410 subvencije                                             12.702
      411 transferi posameznikom in gospodinjstvom              116.945
      412 transferi neprofitnim organizacijam
          in ustanovam                                           16.485
      413 drugi tekoči domači transferi                          83.783
      414 tekoči transferi v tujino
42    INVESTICIJSKI ODHODKI (420)                               114.133
      420 nakup in gradnja osnovnih sredstev                    114.133
43    INVESTICIJSKI TRANSFERI (430)                              43.732
      430 investicijski transferi                                 7.500
      431 investicijski transferi                                36.232
 
III.  PRORAČUNSKI PRESEŽEK
      (PRIMANJKLJAJ) (I.–II.)                                   –17.333
 
B)    RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
IV.   PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
      IN PRODAJA KAPIT. DELEŽEV (750+751+752)                         –
75    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
      750 prejeta vračila danih posojil                               –
      751 prodaja kapitalskih deležev                                 –
      752 kupnine iz naslova privatizacije                            –
V.    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
      DELEŽEV (440+441+442)                                           –
44    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
      DELEŽEV
      440 dana posojila                                               –
      441 povečanje kapitalskih deležev in naložb                     –
      442 poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije             –
      443 povečanje namenskega premoženja
          v javnih skladih in osebah javnega
          prava, ki imajo premoženje v svoji lasti                    –
VI.   PREJETA – DANA POSOJILA IN SPREM.
      KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.–V.)                                    –
 
C)    RAČUN FINANCIRANJA
 
VII.  ZADOLŽEVANJE (500)                                         12.000
50    ZADOLŽEVANJE
      500 domače zadolževanje                                    12.000
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)                                       2.808
55    ODPLAČILA DOLGA
      550 odplačila domačega dolga                                2.808
IX.   POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV
      NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.–II.–V.–VIII.)                      –8.141
X.    NETO ZADOLŽEVANJE (VII.–VIII.)                              9.192
XI.   NETO FINANCIRANJE(VI.+VII.-VIII.-IX.)                      17.333
      STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH
      DNE 31. 12. PRETEKLEGA LETA
      9009 splošni sklad za drugo                                 8.141
Splošni del po ekonomski klasifikaciji sestavljajo:
– bilanca odhodkov in prihodkov
– račun finančnih terjatev in naložb
– račun financiranja.
Posebni del proračuna – odhodki po področjih proračunske porabe – sestavljen po ekonomski klasifikaciji javnofinančnih prejemkov in izdatkov na ravni podskupin kontov, finančni načrti neposrednih uporabnikov, načrt razvojnih programov, kadrovski načrt so priloga k temu odloku in se objavijo na oglasni deski občine.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so donacije, prihodki stanovanjskega gospodarstva, prihodki od prodaje ali zamenjave občinskega stvarnega premoženja, pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest, požarna taksa, taksa za obremenjevanje vode, taksa za obremenjevanje okolja ter druge predpisane namenske takse.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov proračuna.
4. člen
Župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med konti v okviru proračunske postavke in med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2005 in njegovi realizaciji.
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
Prerazporeditev pravic porabe in prvega in drugega odstavka tega člena se opravi s pisno odredbo, iz katere je razvidno, na kateri proračunski postavki in podkontu se pravica porabe povečuje in na kateri se zmanjšuje, tako da ostane proračun uravnotežen, oziroma na kateri proračunski postavki se odpira nov podkonto.
5. člen
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere, ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
Obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih, mora uporabnik vključiti v proračun leta, na katero se nanašajo.
Prevzete obveznosti iz prvega in drugega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
6. člen
Proračunski skladi so:
– proračunska rezerva, oblikovana po ZJF, se v letu 2005 oblikuje v višini 1,000.000 SIT.
Na predlog občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 1,000.000 SIT župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
7. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 100.000 SIT odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE
IN JAVNEGA SEKTORJA
8. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2005 lahko zadolži v skladu z določili ZJF.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Kozje, v letu 2005 ne sme preseči skupne višine dovoljenega zadolževanja.
V letu 2005 se javni zavodi in javno podjetje, katerih ustanoviteljica je Občina Kozje, ne smejo dolgoročno zadolževati ali izdajati poroštev drugim pravnim ali fizičnim osebam.
6. PREHODNE IN KONČNE ODLOČBE
9. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Kozje v letu 2006, če bo začasno financiranje potrebno, se uporabljata ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
10. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 06202-0001/2005-19/02
Kozje, dne 24. marca 2005.
Župan
Občine Kozje
Dušan Andrej Kocman l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti