Uradni list

Številka 5
Uradni list RS, št. 5/2005 z dne 17. 1. 2005
Uradni list

Uradni list RS, št. 5/2005 z dne 17. 1. 2005

Kazalo

135. Odlok o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov, stran 287.

Na podlagi 59. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 36/04 – uradno prečiščeno besedilo), 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91, 55/92, 66/93, 8/96 in 36/00), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 – odl US RS, 57/94, 14/95, 20/95 – odl. US RS, 63/95 – obvezna razlaga, 73/95 – odl. US RS, 9/96 – odl. US RS, 39/96 – odl. US RS, 44/96 – odl. US RS, 26/97, 10/98, 60/98 – odl. US RS, 74/98, 59/99 – odl. US RS, 70/00 in 51/02) in 7. ter 16. člena Statuta Mestne občine Slovenj Gradec (Uradni list RS, št. 29/99 in 24/03) je Občinski svet mestne občine Slovenj Gradec na 25. seji dne 28. 12. 2004 sprejel
O D L O K
o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom Mestna občina Slovenj Gradec, Šolska ulica 5, Slovenj Gradec (v nadaljevanju ustanoviteljica) ustanavlja za opravljanje nalog s področja mladinskih programov in socialnega varstva, javni zavod za izvajanje mladinskih in socialnih programov.
1.a člen
V tem odloku zapisani izrazi, zapisani v moško spolni slovnični obliki, so uporabljani kot nevtralni za moške in ženske.
2. člen
Javni zavod je pravna oseba. Ustanoviteljske pravice in obveznosti javnega zavoda izvršuje občinski svet ustanoviteljice.
II. IME IN SEDEŽ JAVNEGA ZAVODA
3. člen
Ime javnega zavoda se glasi: Javni zavod Vetrnica – javni zavod za izvajanje mladinskih in socialnih programov Slovenj Gradec.
Skrajšano ime javnega zavoda se glasi: Javni zavod Vetrnica Slovenj Gradec.
Sedež javnega zavoda je v Slovenj Gradcu, Celjska cesta 22, 2380 Slovenj Gradec.
Javni zavod ima svoj pečat s premerom 4,0 x 2,0 cm, ki je pravokotne oblike. V njem je s poševno obliko malih tiskanih črk zapisan napis Javni zavod Vetrnica Slovenj Gradec, Celjska cesta 22, 2380 Slovenj Gradec in sicer v naslednjem zaporedju: v zgornji vrstici je zapisano Javni zavod Vetrnica, v srednji vrstici je zapisano Slovenj Gradec in v spodnji vrstici Celjska cesta 22, 2380 Slovenj Gradec. V pečatu ni nobenega grafičnega znaka.
Žig uporablja javni zavod v pravnem prometu za žigosanje vseh aktov, dokumentov in dopisov, ki jih pošilja ali izdaja organom, organizacijam in drugim osebam, ter za žigosanje finančne in knjigovodske dokumentacije.
III. DEJAVNOSTI IN ORGANIZACIJA JAVNEGA ZAVODA
4. člen
Javni zavod deluje enovito z dvema organizacijskima enotama.
Področje mladinskih programov bo pokrivala organizacijska enota Mladinski kulturni center Slovenj Gradec, ki bo imela sedež v Slovenj Gradcu, Celjska cesta 22. Skrajšano ime te organizacijske enote je MKC Slovenj Gradec.
Področje socialnih programov bo pokrivala organizacijska enota Socialni programi, ki bo imela sedež v Slovenj Gradcu, Celjska cesta 28.
5. člen
Javni zavod izvaja v javnem interesu naslednje dejavnosti:
1. Organizacijska enota MKC Slovenj Gradec:
– koordiniranje mladinskih programov,
– nudenje dostopa do interneta,
– različne oblike izobraževanja,
– delovanje INFO centra,
– mladinski turizem,
– organizacija manjših koncertov, gledaliških predstav, potopisnih predavanj ipd.,
– razstave umetniškega poustvarjanja mladih ustvarjalcev,
– predstavitve drugih umetniških del (knjige, brošure, priročniki ipd.),
– ustvarjalne delavnice.
2. Organizacijska enota Socialni programi:
– javno službo pomoč družini na domu,
– socialni servis,
– prenočišče za brezdomce,
– razvijanje mreže neformalnih pomoči,
– izobraževanje prostovoljcev,
– koordiniranje dela neprofitnih organizacij in
– druge dejavnosti po pooblastilu ustanoviteljice.
Dejavnosti iz prvega odstavka tega člena se razvrščajo v naslednje podrazrede standardne klasifikacije dejavnosti:
63300 – Dejavnost potovalnih agencij in organizatorjev potovanj in s turizmom povezane dejavnosti
72600 – Druge računalniške dejavnosti
80422 – Drugo izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje, d.n.
85319 – Drugo socialno varstvo z nastanitvijo
85329 – Druge socialne dejavnosti
92110 – Snemanje filmov in video filmov
92310 – Umetniško ustvarjanje in poustvarjanje
92320 – Obratovanje objektov za kulturne prireditve
92340 – Druge razvedrilne dejavnosti
92623 – Druge športne dejavnosti
93050 – Druge osebne storitve
Javni zavod lahko spremeni ali razširi dejavnost le v soglasju z ustanoviteljem in sicer šele po tem, ko je bilo ustrezno spremenjeno določilo 5. člena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov v tistem delu, ki razvršča dejavnosti javnega zavoda v podrazrede standardne klasifikacije dejavnosti.
Pred postopkom za spremembo 5. člena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov v delu, ki razvršča dejavnosti javnega zavoda v podrazrede standardne klasifikacije dejavnosti, si je javni zavod dolžan pridobiti predhodno mnenje ustanovitelja, ki mora podati mnenje v roku 30 dni od poziva, sicer se šteje, da je mnenje pozitivno.
5.a člen
Organizacijske enote iz 4. člena tega odloka nimajo samostojnih pooblastil v pravnem prometu. Notranjo organizacijo in sistematizacijo delovnih mest, način dela in poslovanja, število in delovno področje sodelavcev ter način organiziranja ter delovanja določi direktor z organizacijskim aktom v soglasju s Svetom zavoda, pri čemer mora k notranji organizaciji in sistematizaciji delovnih mest javnega zavoda dati svoje soglasje tudi ustanoviteljica.
IV. ORGANI JAVNEGA ZAVODA
6. člen
Organi javnega zavoda so:
– svet zavoda,
– programski svet v organizacijski enoti MKC Slovenj Gradec in strokovni svet v Organizacijski enoti Socialni programi,
– direktor zavoda.
Mandat članov organov traja pet let. Člani organov so po izteku mandata lahko ponovno imenovani na to mesto.
Svet zavoda
7. člen
Javni zavod upravlja svet zavoda, ki šteje pet članov.
Svet zavoda sestavljajo dva predstavnika Mestne občine Slovenj Gradec, dva predstavnika zainteresirane javnosti (eden za področje mladinskih programov in eden za področje socialnih programov) ter en predstavnik iz vrst zaposlenih delavcev javnega zavoda.
7.a člen
Predstavnika ustanovitelja v Svetu zavoda imenuje Občinski svet mestne občine Slovenj Gradec.
7.b člen
Predstavnika delavcev zavoda v Svet zavoda izvolijo delavci sami na neposrednih tajnih volitvah izmed vseh redno zaposlenih delavcev javnega zavoda.
Za sprejem odločitve mora biti na volitvah prisotnih več kot polovica redno zaposlenih predstavnikov delavcev in odločajo z dvotretjinsko večino prisotnih. V primeru, da ni mogoče določiti predstavnika delavcev glede na rezultat glasovanja, se glasovanje ponovi med kandidati z največjim enakim številom glasov.
7.c člen
Predstavnika zainteresirane javnosti imenuje Občinski svet Mestne občine Slovenj Gradec na predlog direktorja javnega zavoda.
Za OE MKC Slovenj Gradec ga izbere izmed kandidatov na podlagi javnega poziva društvom, ki delujejo na področju mladinskih dejavnosti, za OE Socialni programi pa ga izbere izmed kandidatov, ki jih predlaga Center za socialno delo Slovenj Gradec.
8. člen
Svet zavoda ima naslednje pristojnosti:
– sprejme statut in druge splošne akte javnega zavoda, ki jih določata zakon in akt o ustanovitvi,
– daje soglasje direktorju k načrtu nabav ter nadzira njegovo izvrševanje,
– sprejema programe dela javnega zavoda ter spremlja njegovo izvrševanje in po potrebi o tem poroča ustanoviteljici,
– obravnava vprašanja s področja strokovnega dela javnega zavoda, ugotavlja ustreznost postopkov glede na namen, zaradi katerega je bil javni zavod ustanovljen in daje direktorju mnenja, predloge in pobude za reševanje teh vprašanj,
– sprejema poročilo o opravljenem delu,
– sprejema finančni načrt in zaključni račun zavoda, ki ga je potrebno dati ustanoviteljici v potrditev,
– odloča o varstvu pravic delavcev kot drugostopenjski organ, razen če zakon ne določa drugače,
– daje ustanovitelju predhodno soglasje pri določitvi cen storitev,
– predlaga ustanovitelju spremembe in razširitve dejavnosti,
– direktorju zavoda ter ustanovitelju daje predloge in mnenja o posameznih vprašanjih glede poslovanja zavoda,
– daje predhodno mnenje k imenovanju in razrešitvi direktorja javnega zavoda,
– sklepa pogodbo o zaposlitvi z direktorjem javnega zavoda,
– imenuje in razrešuje člane programskega sveta ter drugih stalnih in občasnih komisij,
– nadzira pravilnost dela in poslovanje javnega zavoda in predlaga ustanovitelju in strokovnim nadzornim službam uvedbo revizije poslovanja,
– ocenjuje delo direktorja javnega zavoda,
– opravlja druge naloge v skladu z zakonom in Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov.
8.a člen
Svet zavoda deluje v skladu s Poslovnikom Sveta zavoda Javnega zavoda Vetrnica Slovenj Gradec.
Svet zavoda sprejema odločitve iz svoje pristojnosti na sejah.
Redne seje sklicuje predsednik Sveta zavoda, v njegovi odsotnosti pa njegov namestnik. Predsednik Sveta zavoda mora sklicati seje tudi, če to pisno zahtevajo direktor, ustanovitelj ali večina članov Sveta zavoda (izredne seje). Če predsednik sveta odkloni sklic, skliče sejo njegov namestnik.
Prvo konstituitivno sejo skliče v.d. direktor javnega zavoda. Vsako naslednjo prvo sejo Sveta zavoda v novem mandatu pa skliče predsednik predhodnega mandata Sveta zavoda.
8.b člen
Vsak član Sveta zavoda ima en glas. Člani Sveta zavoda izmed svoje sestave na konstituitivni seji izvolijo predsednika in namestnika Sveta zavoda. Za predsednika in namestnika Sveta zavoda je izvoljen tisti, ki prejme največ glasov na tajnem ali javnem glasovanju. Praviloma izhaja predsednik Sveta zavoda iz vrst predstavnikov delavcev v Svetu zavoda, namestnik pa iz vrst zunanjih članov Sveta zavoda. V primeru, da ni mogoče določiti predsednika ali namestnika sveta zavoda glede na rezultat glasovanja, se glasovanje ponovi med kandidati z enakim številom glasov.
Glasovanje članov Sveta zavoda je javno, razen v primeru, da se eden izmed članov Sveta zavoda opredeli, da želi imeti tajno glasovanje.
8.c člen
Svet zavoda dela na sejah Sveta zavoda, ki so javne. Na seje so vabljeni tudi direktor in tisti strokovni delavci, ki bodo obrazložili posamezne točke dnevnega reda. Na sejo se lahko vabi tudi predsednik Programskega sveta in vsi tisti, katerih navzočnost je glede na dnevni red seje potrebna.
Svet zavoda je sklepčen, če je seji prisotna več kot polovica članov sveta zavoda in odloča z dvotretjinsko večino glasov vseh prisotnih. S tremi glasovi vseh članov Sveta zavoda pa Svet zavoda odloča o sprejemu ali spremembah Statuta zavoda ter o imenovanju in razrešitvi direktorja zavoda.
8.d člen
Članu Sveta zavoda preneha mandat pred potekom dobe, za katero je bil imenovan oziroma izvoljen, če:
– sam zahteva razrešitev,
– ga odpokliče organ, ki ga je imenoval v Svet zavoda, po enakem postopku, kot velja za imenovanje,
– članu Sveta zavoda – predstavniku delavcev – preneha delovno razmerje v javnem zavodu,
– sprejema odločitve, ki škodujejo delu in poslovanju zavoda in so v nasprotju z zakonom in sprejetimi akti zavoda,
– se neupravičeno ne udeleži treh sej Sveta zavoda zaporedoma; takrat mu mandat preneha avtomatično, o prenehanju mandata pa ga obvesti direktor,
– ne opravlja svojih nalog oziroma jih ne opravlja strokovno.
8.e člen
V primeru predčasnega prenehanja mandata člana Sveta zavoda Svet zavoda takoj začne aktivnosti za nadomestno imenovanje oziroma izvolitev drugega člana. Član Sveta zavoda, ki mu je predčasno prenehal mandat v Svetu zavoda, mora opravljati svojo funkcijo vse do izvolitve novega člana.
Programski in strokovni svet
9. člen
Organizacijska enota MKC Slovenj Gradec ima svoj Programski svet, ki je sestavljen iz petih članov:
– enega predstavnika Mestne občine Slovenj Gradec,
– enega strokovnega delavca iz Organizacijske enote MKC Slovenj Gradec in
– treh predstavnikov, ki jih na podlagi javnega poziva predlagajo uporabniki sami.
Svet zavoda pregleda prispele kandidature in soglasno imenuje predstavnike zainteresirane javnosti.
Organizacijska enota Socialni programi pa ima strokovni svet, ki je prav tako sestavljen iz petih članov:
– enega predstavnika Mestne občine Slovenj Gradec,
– enega strokovnega delavca iz Organizacijske enote Socialni programi in
– treh predstavnikov, ki jih na podlagi javnega poziva predlagajo uporabniki sami.
Svet zavoda pregleda prispele kandidature in soglasno imenuje predstavnike zainteresirane javnosti.
9.a člen
Programski svet v Organizacijski enoti MKC Slovenj Gradec je kolegijski posvetovalni organ javnega zavoda na področju mladinskih dejavnosti, ki s svojim delom podpira strokovno delo direktorja in Sveta zavoda. Skrbi za programsko usmerjanje dejavnosti mladinskega dela javnega zavoda in obravnava programske zadeve s področja mladinske dejavnosti javnega zavoda.
Strokovni svet v Organizacijski enoti Socialni programi je kolegijski posvetovalni organ javnega zavoda na področju socialnih dejavnosti, ki s svojim delom podpira strokovno delo direktorja in Sveta zavoda. Skrbi za programsko usmerjanje socialnega dela javnega zavoda in obravnava programske zadeve s področja socialne dejavnosti javnega zavoda.
10. člen
Programski svet v Organizacijski enoti MKC Slovenj Gradec ima naslednje naloge:
– spremlja in ocenjuje delovanje mladinskega dela javnega zavoda in politiko njegovega ustanovitelja na področju mladinskih dejavnosti,
– ugotavlja ustreznost strateškega načrta in programa dela za mladinski del delovanja javnega zavoda glede na namen, zaradi katerega je Javni zavod Vetrnica Slovenj Gradec, OE MKC Slovenj Gradec ustanovljen,
– obravnava vprašanja s področja strokovnega dela javnega zavoda na področju mladinskih dejavnosti in daje direktorju mnenja, predloge in pobude za reševanje teh vprašanj,
– daje druge pobude in predloge v zvezi z delovanjem mladinskega dela javnega zavoda,
– druge zadeve, določene z aktom o ustanovitvi javnega zavoda.
Strokovni svet v Organizacijski enoti Socialni programi ima naslednje naloge:
– spremlja in ocenjuje delovanje socialnega dela javnega zavoda in politiko njegovega ustanovitelja na področju socialnih dejavnosti,
– ugotavlja ustreznost strateškega načrta in programa dela za socialni del delovanja javnega zavoda glede na namen, zaradi katerega je Javni zavod Vetrnica Slovenj Gradec, OE Socialni programi ustanovljen,
– obravnava vprašanja s področja strokovnega dela javnega zavoda na področju socialnih dejavnosti in daje direktorju mnenja, predloge in pobude za reševanje teh vprašanj,
– daje druge pobude in predloge v zvezi z delovanjem socialnega dela javnega zavoda,
– druge zadeve, določene z aktom o ustanovitvi javnega zavoda.
10.a člen
Programski svet v Organizacijski enoti MKC Slovenj Gradec ima predsednika in namestnika, ki ga izmed sebe na tajnih volitvah volijo člani programskega sveta.
Seje programskega sveta so javne. Na seje so vabljeni tudi direktor in tisti strokovni delavci, ki bodo obrazložili točke dnevnega reda.
Programski svet je sklepčen, če je na seji prisotnih več kot polovico vseh članov programskega sveta in odloča z dvotretjinsko večino glasov vseh prisotnih članov programskega sveta.
Strokovni svet v Organizacijski enoti Socialni programi ima predsednika in namestnika, ki ga izmed sebe na tajnih volitvah volijo člani strokovnega sveta.
Seje strokovnega sveta so javne. Na seje so vabljeni tudi direktor in tisti strokovni delavci, ki bodo obrazložili točke dnevnega reda.
Strokovni svet je sklepčen, če je na seji prisotnih več kot polovico vseh članov strokovnega sveta in odloča z dvotretjinsko večino glasov vseh prisotnih članov strokovnega sveta.
Direktor zavoda
11. člen
Javni zavod predstavlja, zastopa in vodi direktor.
Direktor odgovarja za zakonitost in strokovnost dela javnega zavoda.
Direktor opravlja funkcijo poslovnega in programskega direktorja.
Mandat direktorja traja 5 let.
11.a člen
Direktor ima pristojnosti in pooblastila, da:
– predstavlja in zastopa javni zavod,
– načrtuje, organizira in vodi delo ter poslovanje javnega zavoda,
– pripravlja predlog programa dela javnega zavoda in ga daje Svetu zavoda v sprejem,
– zagotavlja zakonitost poslovanja in pogoje za delo ter izvršuje sklepe organov zavoda,
– skrbi za trženje javnih dobrin in storitev ter predlaga Svetu zavoda višino cene posameznih storitev,
– podpisuje akte, listine in druge dokumente, ki se nanašajo na poslovanje javnega zavoda,
– v pravnem prometu zastopa in predstavlja javni zavod neomejeno in je pooblaščen za sklepanje pogodb v okviru finančnega načrta oziroma letnega izvedbenega načrta,
– v skladu s finančnim načrtom med letom razporeja sredstva javnega zavoda po posameznih namenih in po območjih,
– pripravlja program dela in finančni načrt,
– sprejema akte o organizaciji dela in kadrovski načrt,
– daje predlog o dajanju prostorov in drugih osnovnih sredstev v najem,
– pripravlja načrt nabav in vzdrževanja osnovnih sredstev,
– poroča ustanovitelju in Svetu zavoda o poslovanju javnega zavoda in drugih zadevah, ki vplivajo na delovanje javnega zavoda,
– skrbi za promocijo javnega zavoda,
– skrbi za sodelovanje z drugimi javnimi zavodi in organizacijami,
– zagotavlja obveščanje delavcev v skladu s predpisi,
– zagotavlja javnost dela,
– odloča o izbiri kandidatov za objavljena prosta delovna mesta,
– razporeja delavce,
– kot prvostopenjski organ skrbi za uresničevanje pravic delavcev, ki izhajajo iz delovnega razmerja,
– opravlja druge naloge, ki mu jih naloži Svet zavoda.
11.b člen
Direktor zastopa in predstavlja javni zavod pred državnimi organi, organi lokalnih skupnosti in nosilci javnih pooblastil ter pravnimi in fizičnimi osebami neomejeno.
Izjemo predstavljajo pravni posli pridobitve stvarnega premoženja za potrebe javnega zavoda in pravni posli razpolaganja s stvarnim premoženjem, s katerim javni zavod upravlja.
Nepremično premoženje za potrebe delovanja javnega zavoda je last ustanovitelja in je preneseno javnemu zavodu v upravljanje. Z nepremičnim stvarnim premoženjem v lasti ustanovitelja, s katerim javni zavod upravlja, razpolaga ustanovitelj.
Pri vodenju poslov mora direktor ravnati z javnimi sredstvi s skrbnostjo vestnega gospodarstvenika.
11.c člen
V primeru direktorjeve odsotnosti ali zadržanosti nadomešča direktorja delavec javnega zavoda, ki ga pooblasti direktor. Pisno pooblastilo določa obseg, vsebino in trajanje pooblastila.
11.d člen
Direktorja zavoda imenuje in razrešuje Občinski svet mestne občine Slovenj Gradec na podlagi javnega razpisa in po predhodnem mnenju Sveta zavoda. Razpisni postopek vodi Občinska uprava Mestne občine Slovenj Gradec.
Po preteku mandatne dobe, ki traja pet let, je lahko ista oseba ponovno imenovana za direktorja zavoda.
11.e člen
Za direktorja je lahko na podlagi javnega razpisa imenovana oseba, ki izpolnjuje poleg pogojev, predpisanih v zakonu, še naslednje pogoje:
– visokošolska ali univerzitetna izobrazba smeri socialnega dela, psihološke smeri, pedagoške smeri, upravne smeri, pravne smeri, sociološke smeri,
– pet let delovnih izkušenj,
– opravljen strokovni izpit po Zakonu o socialnem varstvu,
– opravljen program za vodenje socialno varstvenega zavoda.
Ne glede na določbo prejšnjega odstavka je lahko za direktorja, ki organizira in vodi strokovno delo in poslovanje javnega zavoda, imenovana tudi oseba, ki ima:
– končano višjo strokovno izobrazbo smeri socialnega dela, psihološke smeri, pedagoške smeri, upravne smeri, pravne smeri, sociološke smeri,
– dvajset let delovnih izkušenj, od tega najmanj pet let na vodstvenih in vodilnih mestih na področju socialnega varstva,
– opravljen strokovni izpit po Zakonu o socialnem varstvu.
Ob prijavi na razpis je dolžan kandidat predložiti tudi predlog razvoja in dela javnega zavoda za mandatno obdobje.
11.f člen
Direktor je lahko razrešen pred potekom mandata:
– iz razlogov, določenih v predpisih o javnih zavodih (če direktor sam zahteva razrešitev; če nastopi kateri od razlogov, ko po predpisih o delovnih razmerjih preneha delovno razmerje po samem zakonu),
– če direktor ne opravlja nalog, ki so mu bile naložene z zakonom in Odlokom o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov ter Statutom Javnega zavoda Vetrnica Slovenj Gradec,
– če z nepravilnim ali nevestnim delom povzroči javnemu zavodu večjo škodo, ali če zanemarja ali malomarno opravlja svoje naloge tako, da nastanejo ali bi lahko nastale hujše motnje pri opravljanju dejavnosti javnega zavoda,
– če je direktor objektivno odgovoren za slabo finančno poslovanje zavoda,
– če Svet zavoda trikrat zaporedoma ne soglaša s predlogom programa dela, ki ga je predložil direktor,
– če mu uradni nadzorni organi pri finančnem poslovanju javnega zavoda dokažejo nepravilnosti, ki so posledica njegovega nevestnega dela,
– če je komisija za strokovni in upravni nadzor ugotovila hujše strokovne napake pri izvajanju dejavnosti javnega zavoda.
11.g člen
V postopku razrešitve mora Svet zavoda direktorja pisno seznaniti z razlogi za razrešitev ter mu dati možnost, da se o navedbah izjavi.
Pred razrešitvijo pridobi Svet zavoda soglasje ustanovitelja.
11.h člen
Če direktorju predčasno preneha mandat, oziroma če nihče izmed prijavljenih kandidatov za direktorja ni imenovan, Občinski svet mestne občine Slovenj Gradec po predhodnem mnenju Sveta zavoda imenuje vršilca dolžnosti direktorja izmed kandidatov, ki so se prijavili na razpis, vendar največ za dobo enega leta.
11.i člen
Vsi zaposleni in člani organov v javnem zavodu so dolžni varovati kot tajnost osebne podatke in informacije:
– ki jih določi direktor zavoda ali Svet zavoda kot poslovno tajnost,
– ki jih kot zaupne sporočijo javnemu zavodu druge osebe,
– ki so kot tajni določeni z zakonom ali predpisom, izdanim na njegovi podlagi.
Dolžnost varovanja tajnosti ne preneha s prenehanjem zaposlitve v zavodu oziroma s prenehanjem javnega zavoda.
V. SREDSTVA ZA USTANOVITEV IN DELO JAVNEGA ZAVODA
11.j člen
Ustanoviteljica zagotovi sredstva za ustanovitev javnega zavoda in za začetek opravljanja dejavnosti.
Premoženje, s katerim javni zavod upravlja in uporablja za opravljanje svoje dejavnosti, je določeno s pogodbo o upravljanju in je last ustanoviteljice.
VI. FINANCIRANJE
12. člen
Sredstva za izvajanje dejavnosti pridobiva javni zavod:
– iz proračuna Mestne občine Slovenj Gradec,
– iz državnega proračuna,
– s plačili uporabnikov storitev,
– s pridobivanjem subvencij in donacij,
– iz opravljanja gospodarskih oziroma tržnih dejavnosti v javnem zavodu,
– drugo.
13. člen
Obseg javne službe določa ustanovitelj z aktom o sistematizaciji delovnih mest ter letnimi pogodbami o financiranju dejavnosti in zanjo tudi finančno odgovarja. Za ostale dejavnosti, ki ne sodijo v obseg javne službe, odgovarja javni zavod sam.
14. člen
Organi javnega zavoda zagotavljajo poslovanje v skladu z veljavnimi predpisi in odgovarjajo za zakonitost poslovanja.
14.a člen
Javni zavod je pravna oseba, ki nastopa v pravnem prometu v okviru svoje dejavnosti samostojno, z vsemi pravicami in obveznostmi, v svojem imenu in na svoj račun.
Javni zavod odgovarja za svoje obveznosti do višine sredstev, s katerimi razpolaga.
Ustanovitelj odgovarja za obveznosti javnega zavoda do višine sredstev, ki so v proračunu ustanovitelja namenjena za dejavnost javnega zavoda. Za druge obveznosti javnega zavoda odgovarja samo, če tako določa zakon ali pogodba.
15. člen
O načinu razpolaganja s presežki prihodkov nad odhodki odloča Svet zavoda v soglasju z ustanoviteljem. Presežek prihodkov nad odhodki, ki jih javni zavod pridobi pri opravljanju svoje dejavnosti kot javne službe, uporablja javni zavod izključno za izvajanje in razvoj te dejavnosti.
Izjemoma, če tako določa zakon, je mogoče presežek prihodkov nad odhodki uporabiti tudi v druge namene. O takšnem načinu razpolaganja s presežkom odloča Svet zavoda na predlog direktorja in v soglasju z ustanoviteljem.
15.a člen
O morebitnem primanjkljaju sredstev za opravljanje dejavnosti javne službe v okviru javnega zavoda odloča ustanoviteljica in sicer tako, da javni zavod najmanj tri mesece pred iztekom proračunskega obdobja obrazloži ustanoviteljici s posebnim poročilom in računskim prikazom izvore nastanka primanjkljaja in da Občinski svet mestne občine Slovenj Gradec poročilo sprejme s posebnim sklepom.
VII. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI JAVNEGA ZAVODA V PRAVNEM PROMETU
16. člen
Javni zavod je dolžan obveščati ustanovitelja o izvrševanju letnega programa dela, o rezultatih poslovanja ter mu omogočiti vpogled v poslovne knjige.
17. člen
Premoženje javnega zavoda je last ustanoviteljice. Javni zavod je dolžan uporabljati in upravljati premoženje s skrbnostjo dobrega gospodarja. Za upravljanje s premoženjem je javni zavod odgovoren ustanoviteljici.
18. člen
Ustanoviteljica odgovarja za obveznosti javnega zavoda, ki so povezane z izvajanjem javne službe do višine vrednosti premoženja, s katerim javni zavod upravlja.
VIII. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI USTANOVITELJA
19. člen
Ustanoviteljica ima do javnega zavoda naslednje pravice in obveznosti:
– daje soglasje k statutu javnega zavoda, k statusnim spremembam ter notranji organizaciji in sistematizaciji delovnih mest javnega zavoda,
– spremlja skladnost porabe sredstev z letnimi programi in finančnimi načrti,
– ugotavlja skladnost planov in programov dela javnega zavoda s plani in programi občine.
20. člen
Javni zavod vsako leto pripravi program dela in finančni plan ter ju posreduje ustanoviteljici v soglasje.
Javni zavod je dolžan ustanoviteljici posredovati zaključni račun ter poročilo o izvrševanju letnega programa dela in razvoja javnega zavoda.
20.a člen
Javni zavod upravlja s premičnim in nepremičnim premoženjem, ki je v lasti ustanovitelja in namenjeno dejavnosti zavoda.
20.b člen
Premoženje, ki ga ustanovitelj daje javnemu zavodu v upravljanje:
– nepremičnina v Slovenj Gradcu, Celjska cesta 22, na parcelni številki 837 k.o. SG, ter oprema v stavbi, ki služi za izvajanje mladinske dejavnosti,
– nepremičnina v Slovenj Gradcu, Celjska cesta 28, na parcelni številki 827 k.o. SG, ter oprema v stavbi, ki služi za izvajanje socialne dejavnosti.
Javni zavod je dolžan zagotavljati polno izkoriščenost zgoraj navedenih nepremičnin.
Javni zavod upravlja v duhu dobrega gospodarja z vso opremo in predmeti, ki se nahajajo v zgoraj navedenih prostorih.
Za upravljanje s premoženjem je javni zavod odgovoren ustanoviteljici.
20.c člen
Notranji pravni akti javnega zavoda so:
– statut,
– poslovnik Sveta zavoda Javnega zavoda Vetrnica Slovenj Gradec,
– akt o sistemizaciji in organizaciji dela,
– program dela,
– pravilnik o varovanju osebnih podatkov,
– poslovnik Programskega sveta Javnega zavoda Vetrnica Slovenj Gradec,
– drugo.
IX. KONČNE DOLOČBE
21. člen
Občinski svet mestne občine Slovenj Gradec imenuje v.d. direktorja, ki mora v roku dveh mesecev pripraviti vse potrebno za konstituiranje organov zavoda in izpeljati druge postopke v zvezi z ustanovitvijo javnega zavoda.
21.a člen
Svet javnega zavoda ter programski svet (OE MKC Slovenj Gradec) in strokovni svet (OE Socialni programi) se oblikujeta v skladu s tem odlokom v roku 90 dni od uveljavitve tega odloka.
21.b člen
Svet zavoda mora sprejeti statut javnega zavoda in akt o sistemizaciji delovnih mest v treh mesecih po uveljavitvi tega odloka. Kolikor svet zavoda v tem roku ne sprejme omenjenih dveh dokumentov, mu mandat preneha avtomatično.
22. člen
Sprejet čistopis Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov, ki vključuje tudi spremembe in dopolnitve Odloka o ustanovitvi javnega zavoda za izvajanje mladinskih in socialnih programov, ki jih je Občinski svet mestne občine Slovenj Gradec sprejel na svoji 25.seji, dne 28. 12. 2004, začne veljati prvi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 02200-00001/2002-223
Slovenj Gradec, dne 29. decembra 2004.
Župan
Občine Slovenj Gradec
Matjaž Zanoškar l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti