Uradni list

Številka 1
Uradni list RS, št. 1/2004 z dne 9. 1. 2004
Uradni list

Uradni list RS, št. 1/2004 z dne 9. 1. 2004

Kazalo

31. Program priprave sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta za avtocesto na odseku Podtabor-Naklo na območju priključka Podtabor, stran 110.

Na podlagi drugega odstavka 27. člena zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 – popr. in 58/03 – ZZK-1) sprejme minister za okolje, prostor in energijo v soglasju z ministrom za promet
P R O G R A M
priprave sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta za avtocesto na odseku Podtabor–Naklo na območju priključka Podtabor
I. OCENA STANJA, RAZLOGI IN PRAVNA PODLAGA ZA PRIPRAVO SPREMEMB IN DOPOLNITEV LOKACIJSKEGA NAČRTA
Junija 1996 je bila sprejeta uredba o lokacijskem načrtu za avtocesto na odseku Podtabor–Naklo (Uradni list RS, št. 35/96, 110/02-ZUreP-1). Načrtovani razcep (priključek) Podtabor v sprejetem lokacijskem načrtu omogoča neposredno povezavo treh prometnih smeri, manjkajočo četrto prometno smer pa nadomešča polovični priključek Podtabor–jug, ki rešuje povezavo iz smeri Jesenic proti Tržiču posredno.
Ker načrtovani razcep (priključek) Podtabor ne omogoča optimalnih prometnih navezav, je minister za promet z dopisom, št. 2644-3/2002/7-0404, z dne 23. 4. 2003, podal pobudo za izdelavo sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta za avtocesto na odseku Podtabor–Naklo na območju priključka Podtabor, ki bo omogočal neposredno povezavo prometnih tokov tudi iz smeri Jesenic proti Tržiču.
Pobuda je obrazložena in dokumentirana v elaboratu »Gradivo za pobudo za pričetek izdelave spremembe lokacijskega načrta avtocestnega odseka Podtabor–Naklo na območju priključka Podtabor«, ki ga je izdelal PNZ Projekt nizke zgradbe, d.o.o., št. projekta 12-987, marec 2003.
Pobuda ministra za promet je utemeljena v:
– prostorskih sestavinah dolgoročnega plana Republike Slovenije za obdobje od leta 1986–2000 (Uradni list SRS, št. 1/86, 41/87, 12/89 in Uradni list RS, št. 36/90, 27/91, 72/95, 13/96, 11/99 in 4/03);
– prostorskih sestavinah družbenega plana Republike Slovenije za obdobje 1986–1990 (Uradni list SRS, št. 2/86, 41/87, 23/89 in Uradni list RS, št. 72/95, 13/96, 11/99 in 4/03).
II. PREDMET IN PROGRAMSKA IZHODIŠČA SPREMEMB IN DOPOLNITEV LOKACIJSKEGA NAČRTA TER OKVIRNO UREDITVENO OBMOČJE
Predmet izdelave sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta za avtocesto na odseku Podtabor–Naklo na območju priključka Podtabor (v nadaljnjem besedilu: spremembe in dopolnitve lokacijskega načrta), so vse prostorske ureditve, vezane na izgradnjo priključne rampe R4 priključka Podtabor, ki omogoča neposredno povezavo prometnih tokov med avtocesto in glavno cesto iz smeri Jesenic proti Tržiču, z naslednjo vsebino:
– izvedba priključne rampe R4;
– izvedba deviacije (1–2) regionalne ceste RIII-636/1126 Podbrezje–Zvirče, z ureditvijo priključka lokalne ceste LC280071, ki poteka proti Podtaboru (deviacija 1–2a) ter navezave lokalne ceste proti Zvirčam LC 428130;
– izvedba poljske poti (deviacija 1-3), ki poteka na vzhodni strani vzdolž avtoceste in naprej ob glavni cesti GII-101/230;
– izvedba javne poti JP780850 (deviacija 1-8) v podvozu pod avtocesto;
Celotno območje urejanja leži v Občini Naklo.
V lokacijskem načrtu za avtocesto na odseku Podtabor–Naklo, sprejetem z uredbo o lokacijskem načrtu za avtocesto na odseku Podtabor–Naklo (Uradni list RS, št. 35/96, 110/02 – ZUreP-1), manjkajočo četrto rampo oziroma prometno smer nadomešča polovični priključek Podtabor–jug, preko katere je omogočeno tudi neposredno povezovanje regionalne ceste RIII/636 Podbrezje–Zvirče na avtocesto in s tem dodatno priključevanje na avtocesto.
Prometna povezava v tej smeri je omogočena preko priključka v obliki polovične deteljice na regionalno cesto RIII/636 Podbrezje–Zvirče in posredno na glavno cesto GII-101 proti Tržiču.
V gradivu, priloženem k pobudi ministra za promet, je predlagana boljša prometno varnostna rešitev priključka (razcepa) Podtabor, ki omogoča priključevanje glavne ceste in avtoceste v vseh voznih smereh brez posrednih povezav, ki sicer voznikom otežujejo orientacijo.
Z novo izvozno rampo R4 priključka (razcepa) Podtabor je omogočena neposredna povezava prometnih tokov med avtocesto in glavno cesto GII-101 iz smeri Jesenic proti Tržiču. Izvozna rampa R4 poteka v podvozu pod avtocesto in se na severni strani avtoceste priključuje na glavno cesto v smeri Tržič. Tako se opusti načrtovani polovični priključek Podtabor–jug in nadomesti z omenjeno manjkajočo rampo priključka Podtabor.
Ministrstvo za okolje, prostor in energijo, Urad RS za prostorsko planiranje je dne 28. 8. 2003 v skladu z 28. členom zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 – popr. in 58/03 – ZZK-1; v nadaljnjem besedilu: zakon o urejanju prostora) sklicalo prostorsko konferenco z namenom, da se pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi lokalne skupnosti, gospodarstva in interesnih združenj ter organizirane javnosti glede priprave sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta oziroma predvidene prostorske ureditve.
Na podlagi priporočil prostorske konference, ki so jih podali pooblaščeni predstavniki Savskih elektrarn Ljubljana, Telekoma Slovenije, Lovskega društva Dobrča, MM Tabor d.o.o., TVD Partizan Podbrezje, KUD »Tabor« Podbrezje, Sadjarsko društvo Gorenjske, Gasilsko društvo Podbrezje in Zavod RS za varstvo narave – Območna enota Kranj, se v postopku priprave sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta prouči:
– morebitno poseganje objektov (vodni zadrževalniki in usedalniki, ter deponije viškov materiala) v vplivno območje reke Save oziroma njenih pritokov (zlasti Tržiška Bistrica); za objekte se predpiše monitoring za spremljanje škodljivih vplivov na površinske ali podtalne vode (onesnaženje, razlitje nevarnih snovi, ipd.); o zaznanem onesnaženju je nujno obvestiti Savske elektrarne Ljubljana;
– položitev nove cevi PEHD 2 x fi 50 mm od P 49 do P 111 in prestavitev kabla K 222 (24 vlaken) od P 49 do P 142 in kabla K 325 (96 vlaken) od P 25 do P 142; sanacija poškodovane cevi PEHD 2 x fi 50 mm med P 25 in P 49; v primeru potrebe po zaščiti telekomunikacijski vodov se izdela projekt zaščite TK vodov;
– podaljšanje varovalnih ograj na glavni cesti G II – 101 (Podtabor–Tržič–Ljubelj) proti Ljubelju, ob kompletnem rondoju ter na regionalni cesti R III/636 (Podbrezje–Zvirče), tako, da ne bodo nastajali žepi;
– povečanje hrupa in emisij prepovedanih in škodljivih izpušnih plinov in trdnih snovi v objektih ob načrtovani povratni rampi;
– vnos prepovedanih in škodljivih izpušnih plinov na kmetijske podzemne in nadzemne pridelke ter sadje, ki so na sosednjih parcelah ob načrtovani povratni rampi;
– vpliv vetrnega koridorja ob posekanem gozdu;
– možnost dostopa žitnim kombajnom in kamionom za odvoz lesa po lokalni poti (deviacija 1-8) v podvozu pod avtocesto in poljski poti (deviacija 1-3), zlasti na robu;
– in pridobiti naravovarstvene smernice iz 97. člena zakona o ohranjanju narave (Uradni list RS, št. 22/03 – prečiščeno besedilo).
Priprava sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta obsega izdelavo:
– strokovnih podlag iz IV. točke tega programa priprave,
– sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta, ki morajo biti izdelane v skladu s 24., 43., 44. in 46. členom zakona o urejanju prostora.
III. NOSILCI UREJANJA PROSTORA IN DRUGI UDELEŽENCI, KI BODO SODELOVALI PRI PRIPRAVI SPREMEMB IN DOPOLNITEV LOKACIJSKEGA NAČRTA
Nosilci urejanja prostora, ki morajo pred pričetkom izdelave sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta podati smernice za njegovo pripravo, k dopolnjenemu predlogu sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta pa mnenje, so:
1. Ministrstvo za zdravje, Zdravstveni inšpektorat RS;
2. Ministrstvo za obrambo, Inšpektorat RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami;
3. Ministrstvo za obrambo, Urad za obrambne zadeve;
4. Ministrstvo za kulturo, Uprava RS za kulturno dediščino;
5. Ministrstvo za promet, Direkcija RS za ceste;
6. Ministrstvo za okolje, prostor in energijo; področje varstva okolja;
7. Ministrstvo za okolje, prostor in energijo; področje gospodarjenja z vodami;
8. Ministrstvo za okolje, prostor in energijo; področje ohranjanja narave;
9. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano;
10. Zavod RS za varstvo narave;
11. Zavod za ribištvo Slovenije;
12. Zavod za gozdove Slovenije;
13. ELES Elektro-Slovenija d.o.o;
14. Elektro Gorenjska, d.d.;
15. Savske elektrarne Ljubljana d.o.o.;
16. Telekom Slovenije, Ljubljana;
17. Geoplin d.o.o. Ljubljana;
18. Občina Naklo;
19. Komunala Kranj, Javno podjetje, d.o.o.;
20. druge občinske gospodarske javne službe ter drugi organi in organizacije, kolikor bi se v postopku priprave lokacijskega načrta izkazalo, da so tangirani.
Postopek priprave sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta vodi Ministrstvo za okolje, prostor in energijo - Urad RS za prostorsko planiranje, Dunajska 21, Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: MOPE UPP).
Investitor načrtovanih prostorskih ureditev je Republika Slovenija, ki jo zastopa Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji d.d., Ulica XIV. Divizije 4, 3000 Celje (v nadaljnjem besedilu: DARS d.d.).
Naročnik vseh strokovnih podlag iz drugega odstavka IV. točke tega programa priprave ter sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta je DARS d.d..
Izdelovalec sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta mora izpolnjevati pogoje, ki jih določajo 156. do 160. člen zakona o urejanju prostora in ga DARS d.d. izbere po predpisih o oddaji javnega naročila. DARS d.d. mora v komisijo za izbiro izdelovalca sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta imenovati tudi člana, ki ga določi MOPE UPP. MOPE UPP mora pred pričetkom postopka javnega naročila za izbiro izdelovalca sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta potrditi projektno nalogo.
IV. SEZNAM POTREBNIH STROKOVNIH PODLAG, NAČIN PRIDOBITVE STROKOVNIH REŠITEV IN STROKOVNIH PODLAG
Osnovno vodilo pri načrtovanju priključka Podtabor v lokacijskem načrtu za avtocesto na odseku Podtabor–Naklo, ki je bil sprejet 1996, je bilo ohranjanje današnje trase hitre ceste za en smerni pas avtoceste, ter ob njenem severnem robu gradnja drugega smernega pasu avtoceste. Iz te usmeritve so bili pri načrtovanju projektnih rešitev povzeti vertikalni ter horizontalni tehnični elementi obstoječe hitre ceste, vključno s prometno tehnično ureditvijo priključka Podtabor in ohranitvijo priključka regionalne ceste RIII/636 Podbrezje–Zvirče. V času izdelave projektne dokumentacije je bila ugotovljena smiselnost in potreba po izboljšanju prometno tehnične ureditve priključka Podtabor, ki bo omogočal priključevanje glavne ceste in avtoceste v vseh voznih smereh, brez posrednih povezav, ki vozniku otežujejo orientacijo. Preureditev priključka Podtabor v smislu zagotovitve neposredne cestne povezave iz smeri Jesenic proti Tržiču je bila preverjena v fazi izdelave projektne dokumentacije za celoten avtocestni odsek. Z upoštevanjem robnih pogojev je bila kot najustreznejša izbrana rešitev, ki omogoča umestitev nove priključne rampe v deloma že degradirano območje med trasama obstoječe hitre ceste in priključne ceste iz smeri Tržiča, pri čemer se zmanjša gradbeni poseg v južni rob Podbreške gmajne. Predlagana sprememba priključka Podtabor bo nadomestila manjkajočo rampo v priključku Podtabor ter bo omogočala neposredno povezavo vseh prometnih tokov med avtocesto in glavno cesto. Z novo ureditvijo priključka Podtabor se ukine s prvotnim lokacijskim načrtom predviden priključek Podtabor in Podtabor jug, tako, da se namesto dveh zaporednih priključevanj iz osnovne projektne rešitve, uredi le en priključni krak. Obenem se zagotovi ustrezna navezava podrejenih cest. Predlagana prometno tehnična ureditev, z vsemi štirimi kraki priključka Podtabor, zagotavlja udeležencem v prometu ustrezno prometno vodenje ob upoštevanju hierarhične kategorizacije cest, brez nepotrebnih prepletanj prometnih tokov ter temu podrejene prometne signalizacije. Ker umeščanje priključka Podtabor, kot četrtega kraka priključevanja ni smiselno locirati na drugi, odmaknjeni lokaciji, ker se postopek vodi le za spremembo lokacijskega načrta, po katerem je avtocestni odsek že zgrajen, ter zaradi predhodnega preverjanja variant, se v postopku priprave sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta ne izvede primerjave variantne rešitve priključevanja. V predlogu sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta se kot strokovno tehnično podlago uporabi izdelano projektno rešitev priključka (PNZ d.o.o., november 2002).
Pri izdelavi strokovnih podlag ter sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta je treba upoštevati naslednja že izdelana gradiva:
– strokovne podlage izdelane v okviru priprave lokacijskega načrta za avtocesto na odseku Podtabor–Naklo;
– lokacijski načrt za avtocesto na odseku Podtabor–Naklo, junij 1996 (izdelal Domplan Kranj p.o., št. UD/272-63/88, september 1995);
– projekt PGD spremembe projekta avtoceste od km 0+00 do km 1+420 (izdelal PNZ d.o.o. Ljubljana, št. 12-987, november 2002).
Pred izdelavo sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta mora investitor zagotoviti izdelavo naslednjih strokovnih podlag:
1. geodetsko topografski načrt v M 1:1000;
2. zemljiškokatastrski načrt območja sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta, izdelan v M 1:1000 oziroma v M 1:2880, potrjen na Geodetski upravi RS;
3. celostna idejna rešitev priključne rampe R4, izvedba deviacije regionalne ceste in ostalih deviacij in drugih ureditev, izdelana na način, ki vključuje vse funkcionalne, urbanistične, krajinske, arhitekturne in okoljevarstvene rešitve in ureditve v M 1:1000 z ustreznim poročilom in utemeljitvijo;
4. tehnične idejne rešitve priključne rampe R4 in deviacij, objektov in drugih ureditev izdelane kot posamezni načrti v skladu s pravilnikom, ki ureja podrobnejšo vsebino projektne dokumentacije v M 1:1000, z ustreznim tehničnim poročilom in projektantskim predračunom;
5. strokovne podlage, izdelane v skladu s predpisi, ki urejajo vsebino posebnih strokovnih podlag in vsebino prostorskih izvedbenih aktov:
a) geološko in geotehnično poročilo;
b) idejne rešitve vseh infrastrukturnih objektov, naprav in omrežij, ki so potrebni za delovanje načrtovanih prostorskih ureditev;
c) idejne rešitve prestavitev, razširitev in drugih prilagoditev obstoječih objektov, naprav in ureditev, ki so potrebne zaradi realizacije načrtovanih prostorskih ureditev;
d) strokovne podlage glede načina reševanja deponiranja viškov materiala in odvzema materiala, po potrebi idejne rešitve in vse ostale strokovne podlage za ureditev deponij;
e) rešitve v zvezi z varovanjem okolja in rešitve za preprečitev in zmanjšanje negativnih vplivov na okolje, posebej pa:
– ukrepi za preprečitev in sanacijo prekomernega hrupa virov in imisijskih obremenitev varovanih območij,
– vodnogospodarske ureditve s prikazom zaščite podtalnice, vodnih virov in površinskih voda ter ureditve strug površinskih voda, s prikazom sistema odvodnjavanja in čiščenja meteornih in ostalih odpadnih voda,
– ukrepi za lokalno zmanjšanje onesnaženja zraka,
– ukrepi za zaščito pred prekomernim onesnaženjem zemlje in tal,
– ukrepi za omilitev vplivov na živalski in rastlinski svet,
f) ureditev reliefa in zelenih površin s prikazom sprememb in končnega stanja;
6. poročilo o vplivih na okolje, izdelano v skladu z navodilom, ki ureja metodologijo za izdelavo poročil o vplivih na okolje in z upoštevanjem evropskih standardov;
7. morebitne druge strokovne podlage, ki bodo izhajale iz smernic nosilcev urejanja prostora; po potrebi tudi strokovne podlage v zvezi z ukrepi v času gradnje.
V postopku priprave sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta Ministrstvo za kulturo - Uprava RS za kulturno dediščino zagotovi izdelavo strokovnih zasnov s področja kulturne dediščine v skladu z zakonom, ki ureja varstvo kulturne dediščine in jih posreduje MOPE UPP.
V postopku priprave sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta Zavod RS za varstvo narave zagotovi izdelavo naravovarstvenih smernic v skladu z zakonom, ki ureja ohranjanje narave in jih posreduje MOPE UPP.
V. ROKI ZA PRIPRAVO SPREMEMB IN DOPOLNITEV LOKACIJSKEGA NAČRTA
Pridobitev smernic za načrtovanje
DARS d.d. zagotovi gradivo za pridobitev smernic (najmanj situativni prikaz prostorske ureditve v merilu 1:5000 s tehničnim poročilom).
MOPE UPP pridobi smernice za načrtovanje s strani nosilcev urejanja prostora iz III. točke tega programa.
Nosilci urejanja prostora podajo smernice v 30 dneh po prejemu vloge.
Izdelovalec sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta (v nadaljnjem besedilu: izdelovalec) izdela analizo smernic ter ob upoštevanju le-te ter analize prostora izdela usmeritve za načrtovanje prostorske ureditve po prejemu vseh smernic.
MOPE UPP in DARS d.d. potrdita usmeritve za načrtovanje prostorske ureditve.
Izdelava strokovnih podlag in predloga sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta
DARS d.d. zagotovi izdelavo vseh strokovnih podlag iz drugega odstavka IV. točke tega programa priprave po potrditvi usmeritev.
Izdelovalec izdela predlog sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta po prevzemu vseh strokovnih podlag.
DARS d.d. preda predlog sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta MOPE UPP.
MOPE UPP pridobi recenzijsko mnenje s strani strokovnjakov s področja prostorskega in prometnega načrtovanja, varstva okolja in finančnega področja k predlogu sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta in ga preda DARS d.d..
Izdelovalec dopolni predlog sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta po predaji recenzijskega mnenja s strani DARS d.d..
MOPE UPP pred objavo javne razgrnitve predloga sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta organizira prostorsko konferenco z namenom, da se na predvidene rešitve v predlogu sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi (mnenja) lokalne skupnosti, gospodarstva in interesnih združenj ter organizirane javnosti.
MOPE UPP v sodelovanju z Ministrstvom za promet in DARS d.d. seznani Občino Naklo z predlogom sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta.
Javna razgrnitev in javne obravnave
Minister za okolje, prostor in energijo s sklepom odredi javno razgrnitev predloga sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta na Ministrstvu za okolje, prostor in energijo ter v Občini Naklo.
Javna razgrnitev traja najmanj 30 dni.
MOPE UPP v času javne razgrnitve organizira javno obravnavo. Javna obravnava mora biti v kraju načrtovane prostorske ureditve.
MOPE UPP obvesti javnost o kraju in času javne razgrnitve in javne obravnave najmanj z objavo v uradnem glasilu ter na krajevno običajen način najmanj en teden pred začetkom javne razgrnitve.
MOPE UPP v sodelovanju z Občino Naklo v času javne razgrnitve in javne obravnave evidentira vse pisne in ustne pripombe in predloge organov, organizacij in posameznikov.
MOPE UPP v sodelovanju z ministrstvom za promet, DARS d.d. in izdelovalcem prouči pripombe in predloge.
Izdelovalec pripravi predlog stališč glede njihovega upoštevanja.
MOPE UPP s pripombami in predlogi ter predlogom stališč seznani tudi tiste nosilce urejanja prostora, na katerih delovno področje bi se predlagane spremembe lahko nanašale, ter pridobi njihovo predhodno mnenje.
Minister za okolje, prostor in energijo po predhodnem mnenju ministra za promet odloči o upoštevanju pripomb in predlogov in z odločitvijo seznani Občino Naklo.
Izdelava dopolnjenega predloga sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta
DARS d.d. zagotovi izdelavo morebitnih dopolnitev strokovnih podlag po sprejemu odločitve o upoštevanju pripomb in predlogov.
Izdelovalec izdela dopolnjen predlog sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta po prevzemu vseh morebiti dopolnjenih strokovnih podlag.
DARS d.d. zagotovi gradivo (dopolnjen predlog sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta oziroma njegov izvleček) za pridobitev mnenj.
MOPE UPP pozove nosilce urejanja prostora iz III. točke tega programa priprave, da podajo mnenje k dopolnjenemu predlogu sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta.
Nosilci urejanja prostora podajo mnenje v 30 dneh po prejemu vloge.
MOPE UPP pridobi recenzijsko mnenje strokovnjaka s področja prostorskega načrtovanja k dopolnjenemu predlogu sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta v času pridobivanja mnenj.
MOPE UPP posreduje DARS d.d. mnenja nosilcev urejanja prostora, recenzijsko mnenje z namenom, da izdelovalec izdela usklajen dopolnjen predlog sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta.
Sprejem sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta
Minister za okolje, prostor in energijo v soglasju z ministrom za promet posreduje usklajen dopolnjen predlog sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta Vladi Republike Slovenije v sprejem. Sestavni del gradiva so priporočila prostorskih konferenc in stališča do pripomb in predlogov z javne razgrnitve.
Vlada Republike Slovenije sprejme spremembe in dopolnitve lokacijskega načrta z uredbo in jo objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
VI. OBVEZNOSTI FINANCIRANJA PRIPRAVE SPREMEMB IN DOPOLNITEV LOKACIJSKEGA NAČRTA
DARS d.d. zagotovi vsa sredstva za izvedbo oddaje javnega naročila in vsa potrebna sredstva za izdelavo strokovnih podlag iz drugega odstavka poglavja IV. ter sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta.
MOPE UPP zagotovi vsa sredstva za recenzije sprememb in dopolnitev lokacijskega načrta.
VII. OBJAVA PROGRAMA PRIPRAVE
Ta program priprave se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 352-21-4/2003
Ljubljana, dne 24. novembra 2003.
EVA 2003-2511-0126
mag. Janez Kopač l. r.
Minister
za okolje, prostor in energijo
 
Soglašam!
Jakob Presečnik l. r.
Minister
za promet

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti