Uradni list

Številka 36
Uradni list RS, št. 36/2003 z dne 16. 4. 2003
Uradni list

Uradni list RS, št. 36/2003 z dne 16. 4. 2003

Kazalo

1703. Odlok o proračunu Mestne občine Slovenj Gradec za leto 2003, stran 4258.

Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 – odl. US, 45/94 – odl. US, 57/94, 14/95, 20/95 – odl. US, 63/95 – obvezna razlaga, 9/96 – odl. US, 44/96 – odl. US, 26/97, 70/97, 10/98, 68/98 – odl. US, 74/98, 59/99 – odl. US, 70/00, 100/00 – sklep US), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02) in 7. člena statuta Mestne občine Slovenj Gradec (Uradni list RS, št. 29/99 in 24/03) je Svet mestne občine Slovenj Gradec na 6. seji dne 1. 4. 2003 sprejel
O D L O K
o proračunu Mestne občine Slovenj Gradec
za leto 2003
1. SPLOŠNA DOLOČILA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Mestne občine Slovenj Gradec za leto 2003 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
2. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
----------------------------------------------------------------
A   BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
----------------------------------------------------------------
                                                      v tolarjih
----------------------------------------------------------------
KONTO NAZIV KONTA                                         ZNESEK 
----------------------------------------------------------------
1   2                                                          3
----------------------------------------------------------------
    I.  S K U P A J   P R I H O D K I           2.910.010.036,60
    (70+71+72+73+74)
    TEKOČI PRIHODKI (70+71)                     1.917.887.157,60
70  DAVČNI PRIHODKI                             1.410.763.609,00
    (700+703+704)
700 DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK                   935.316.000,00
703 DAVKI NA PREMOŽENJE                           230.182.679,00
704 DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN STORITVE             245.264.930,00
71  NEDAVČNI PRIHODKI                             507.123.548,60
    (710+711+712+713+714)
710 UDELEŽBA NA DOBIČKU IN DOHODKI OD
    PREMOŽENJA                                    298.266.025,00
711 TAKSE IN PRISTOJBINE                           12.844.000,00
712 DENARNE KAZNI                                      52.000,00
713 PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN STORTEV            1.433.550,00
714 DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI                       194.527.973,60
72  KAPITALSKI PRIHODKI                            51.236.580,00
    (720+722)
720 PRODAJA OSNOVNIH SREDSTEV                      46.940.000,00
722 PRODAJA ZEMLJIŠČ IN NEMATERIALNEGA
    PREMOŽENJA                                      4.296.580,00
73  PREJETE DONACIJE                              255.000.000,00
    (730+731)
730 PREJETE DONACIJE IZ DOMAČIH VIROV              23.000.000,00
731 PREJETE DONACIJE IZ TUJINE                    232.000.000,00
74  TRANSFERNI PRIHODKI                           685.886.299,00
740 TRANSFERNI PRIHODKI IZ DRUGIH
    JAVNOFINAN.INSTITUC.                          685.886.299,00
 
    II.  S K U P A J    O D H O D K I           2.991.122.132,60
    (40+41+42+43)
40  TEKOČI ODHODKI                                737.636.802,40
    (400+401+402+403+409)
400 PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM             187.320.607,00
401 PRISPEVKI DELODAJALCEV ZA SOC.
    VARNOST                                        26.724.205,00
402 IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE                  512.641.690,40
403 PLAČILA DOMAČIH OBRESTI                        10.750.300,00
409 SREDSTVA, IZLOČENA V REZERVE                      200.000,00
41  TEKOČI TRANSFERI                              769.218.792,00
    (410+411+412+413+414)
410 SUBVENCIJE                                    281.310.620,00
411 TRANSFERI POSAMEZNIKOM, GOSPODINJSTVOM        136.918.123,00
412 TRANSFERI NEPROFITNIM ORGANIZ. IN USTANOVAM   112.197.018,00
413 DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI                 238.681.205,00
414 TEKOČI TRANSFERI V TUJINO                         111.826,00
42  INVESTICIJSKI ODHODKI                       1.484.426.538,20
    (420)
420 NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV          1.484.426.538,20
43  INVESTICIJSKI TRANSFERI                           100.000,00
    (430)
430 INVESTICIJSKI TRANSFERI                           100.000,00
    III.  PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ/PRESEŽEK       -81.112.096,00
    (I – II)
 
B   RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
                                                      v tolarjih
----------------------------------------------------------------
KONTO NAZIV KONTA                                         ZNESEK
----------------------------------------------------------------
1   2                                                          3
----------------------------------------------------------------
75  IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
    IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
    (750+751)                                       7.685.621,70
750 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                   7.685.621,70
44  V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE 
    KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441)                   7.685.621,70
440 DANA POSOJILA                                   7.685.621,70
441 POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV
    VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA
    IN SPREMEMBE KAPITAL. DELEŽEV (IV.- V)                     –
    VII. SKUPNI PRIMANJKLJAJ/PRESEŽEK
    PRIHODKI MINUS ODHODKI TER
    SALDO PREJETIH IN DANIH POSOJIL
    (I + IV) – (II + V)                          -81.112.096,00 
 
C   RAČUN FINANCIRANJA
                                                      v tolarjih
----------------------------------------------------------------
KONTO NAZIV KONTA                                         ZNESEK
----------------------------------------------------------------
1   2                                                          3
----------------------------------------------------------------
50  VIII. ZADOLŽEVANJE                             79.198.796,00
500 DOMAČE ZADOLŽEVANJE                            79.198.796,00
55  IX. ODPLAČILO DOLGA                             4.086.700,00
550 ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA                        4.086.700,00
    X. NETO ZADOLŽEVANJE (VIII – IX)               75.112.096,00
    XI. POVEČANJE /ZMANJŠANJE SREDSTEV 
        NA RAČUNIH (VII – X)                       -6.000.000,00
----------------------------------------------------------------
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po funkcionalni klasifikaciji po področjih proračunske porabe, in posebni del, sestavljen po ekonomski klasifikaciji javnofinančnih prejemkov in izdatkov na ravni podskupin kontov sta priloga k temu odloku.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Uporabniki sredstev proračuna prevzemajo obveznosti samo za namene in do višine, določene v posebnem delu proračuna.
Sredstva proračuna se med letom nakazujejo uporabnikom kot mesečne akontacije, praviloma v višini ene dvanajstine. Pri tem se upošteva zapadlost uporabnikovih obveznosti in likvidnostno stanje proračuna. Sredstva za druge odhodke se nakazujejo na podlagi računov, pogodb, pisnih zahtevkov in sklepov.
Poraba sredstev in sofinanciranje prejemnikov proračunskih sredstev za posamezno nalogo, ki ni izrecno opredeljena z drugimi predpisi, se opredeli s pogodbo oziroma s kriteriji, ki jih določi župan ali javni natečaj. Sredstva, za katere ni določenih kriterijev z zakonskimi predpisi, se v posebnem delu proračuna razporedijo na podlagi programov, ki jih potrdi župan.
Programi iz prejšnjega odstavka se oddajo s pogodbo. Župan v roku 60 dni po sprejemu proračuna uskladi programe v okviru sprejetega proračuna.
Če se med letom znatno spremeni delovno področje ali pristojnost proračunskega uporabnika, se mu sorazmerno zmanjša oziroma poveča obseg sredstev.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov povečata obseg izdatkov finančnega načrta neposrednega uporabnika in proračuna.
4. člen
Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna, pri čemer prerazporeditev ne sme presegati 20% obsega posamezne proračunske postavke v sprejetem proračunu.
Uporabnik lahko v soglasju z županom prerazporeja proračunska sredstva med konti v okviru posamezne proračunske postavke.
Župan v mesecu juliju in ob predložitvi predloga zaključnega računa poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2003 in njegovi realizaciji.
5. člen
Uporabniki proračunskih sredstev so dolžni pri porabi proračunskih sredstev upoštevati predpise Zakona o javnih naročilih.
6. člen
V breme proračuna se lahko prevzema obveznosti s pogodbami, ki zahtevajo plačilo v prihodnjih letih, za posamezno tekočo ali investicijsko nalogo, če so za ta namen že planirana sredstva v proračunu tekočega leta.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Za investicije, katerih izvedba presega višino dovoljenega obsega pravice porabe v tekočem proračunu in možnost predobremenitev proračuna naslednjega leta iz zgornjega odstavka, se lahko razpiše javno naročilo v okviru vrednosti investicijskega programa, ki ga potrdi občinski svet. Proračunski uporabnik lahko s tem predobremeni proračun prihodnjih let za posamezni projekt oziroma investicijsko nalogo do načrtovane višine sredstev v načrtu razvojnih programov.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz drugega in četrtega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
Obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih, se prioritetno vključijo v proračun leta, na katerega se nanašajo.
Dinamika izvrševanja investicijskih namenov, opredeljenih v finančnem načrtu neposrednega uporabnika, se usklajuje v okviru razpoložljivih prilivov in ob upoštevanju namenskih sredstev.
O izdatkih investicijskega značaja, opredeljenih v finančnem načrtu neposrednega uporabnika – občinski organi in uprava – odloča župan s potrditvijo načrta nabav in gradenj in programa investicijskih transferov.
Prioriteta v izvajanju investicijskih nalog neposrednih proračunskih uporabnikov je dokončanje začetih investicij in nalog, za katere je opredeljeno sofinanciranje s strani države oziroma Evropske unije.
7. člen
Proračunski sklad je račun proračunske rezerve, oblikovane po zakonu o javnih financah.
Proračunska rezerva se v letu 2003 oblikuje v višini 1,000.000 tolarjev.
8. člen
Posredni proračunski uporabniki sredstev proračuna so dolžni pristojnim organom občinske uprave predložiti program dela in finančni načrt za leto 2003 ter poročila o realizaciji programov in o porabi sredstev po namenih za preteklo leto, po predpisih oziroma metodologiji ekonomske klasifikacije javnofinančnih tokov.
Posredni proračunski uporabniki so dolžni dodatno predložiti podatke za analizo poslovanja, ki jih zahteva župan, nadzorni odbor ali za finance pristojen organ občinske uprave.
9. člen
Župan je pooblaščen, da odloča:
– v primeru neenakomernega pritekanja prihodkov o kratkoročni zadolžitvi, največ do 5% sprejetega proračuna;
– o pridobitvi in odtujitvi premičnega premoženja do višine 5,000.000 tolarjev;
– o uporabi sredstev proračunske rezerve do višine 500.000 SIT in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet;
– o odpisu oziroma delnem odpisu dolga dolžniku, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve, vendar največ do višine 100.000 tolarjev.
10. člen
Za zakonito in namensko uporabo sredstev, ki so proračunskemu uporabniku razporejena iz proračuna, je odgovoren predstojnik organa, zavoda, društva oziroma poslovodni organ uporabnika sredstev.
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Župan lahko za izvrševanje proračuna pooblasti tudi druge osebe.
4. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV MESTNE
OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
11. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se Mestna občina Slovenj Gradec za proračun leta 2003 lahko zadolži do višine 79,198.796 tolarjev.
Obseg poroštev mestne občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Mestna občina Slovenj Gradec, v letu 2003 ne sme preseči skupne višine glavnic 20,000.000 tolarjev.
5. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
V obdobju začasnega financiranja Mestne občine Slovenj Gradec v letu 2004, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana.
13. člen
Sredstva, razporejena v času začasnega financiranja do uveljavitve tega odloka, so sestavni del proračuna za leto 2003.
14. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 403-02-2/2003
Slovenj Gradec, dne 1. aprila 2003.
Župan
Mestne občine Slovenj Gradec
Matjaž Zanoškar l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti