Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Razred I II III IV V Faktor 1,2-1,5 1,1-1,5 0.75-1,00 0,5-0,75 0,0-0,5
PRILOGA
POGOJI, MERILA IN NORMATIVI ZA VREDNOTENJE
PROGRAMOV ŠPORTA
A) - DEJAVNOSTI - SKUPINE PROGRAMOV
1. Športna vzgoja otrok, mladine in študentov
1.1. Športna vzgoja predšolskih otrok
Za izvajanje programa "Zlati sonček" v VVZ se zagotovi
propagandno gradivo (knjižice z nalepkami, priročniki, diplome,
medalje).
Za izvajanje programa "Naučimo se plavati" se sofinancira ali
zagotovi strokovni kader - 10 ur in objekt - 10 ur na skupino 7
otrok.
Za izvajanje programa "Ciciban planinec" se sofinancira ali
zagotovi strokovni kader - 10 ur za enega mentorja na 20 otrok.
Za izvajanje drugih programov se zagotavlja objekt in sofinancira
ali zagotovi strokovni kader za največ 60 ur na skupino od 12 do
20 otrok.
1.2. Športna vzgoja šoloobveznih otrok (6-15 let)
1.2.1. Interesna športna vzgoja otrok
Za izvajanje programov "Zlati sonček" in "Krpan" v osnovnih šolah
se zagotovi propagandno gradivo (knjižice z nalepkami,
priročniki, diplome, medalje).
Za izvajanje programa "Naučimo se plavati" se sofinancira ali
zagotovi strokovni kader - 20 ur in objekt - 20 ur na skupino 10
otrok - neplavalcev. Ne sofinancira se učenja plavanja, ki je del
šolskega programa v okviru šole v naravi in je že financiran iz
javnih sredstev.
Za izvajanje programa učenja smučanja se sofinancira ali zagotovi
strokovni kader - 12 ur na skupino 10 otrok. Ne sofinancira se
smučarskega tečaja, ki je del šolskega programa in je že
financiran iz javnih sredstev.
Za izvajanje drugih programov se zagotavlja objekt in sofinancira
ali zagotovi strokovni kader za največ 80 ur vadbe na skupino od
12 do 20 otrok.
Za dejavnost tabornikov in planincev ter drugih dejavnosti iz 3.
skupine programov (po poglavju 7. NPŠ) se sofinancira ali
zagotovi strokovni kader - mentor in sicer največ 200 ur.
Za šolska športna tekmovanja se zagotavlja objekt, poleg tega pa
se sofinancirajo še:
- do medobčinskega nivoja: sodniški stroški, medalje do 3. mesta
pri individualnih športih, pokal za 1. mesto in diplome za ostale
ekipe pri kolektivnih športih oziroma prevoz, če je tekmovanje
organizirano izven Občine Sežana
- od vključno področnega nivoja dalje: prijavnina in prevoz za
eno ekipo oziroma objekt, sodniški stroški in stroški priznanj v
primeru, če je tekmovanje organizirano v Občini Sežana.
1.2.2 Športna vzgoja otrok, usmerjenih v kakovostni in vrhunski
šport
V to skupino dejavnosti se uvrščajo programi, katerih udeleženci
so športniki registrirani pri panožni športni zvezi, ki vadijo v
vadbeni skupini najmanj 3-krat tedensko, 9 mesecev v letu in se
redno udeležujejo tekmovanj, ki jih organizira panožna športna
zveza na najmanj regijskem nivoju.
Vadbena skupina mora imeti najmanj toliko članov, kot določajo
normativi iz tabele - 1.
Za izvajanje programov vadbe iz te skupine dejavnosti se vsaki
vadbeni skupini zagotovi objekt, sofinancira ali zagotovi pa se
strokovni kader v obsegu, kot je razvidno iz tabele - 2.
Vsaki vadbeni skupini se sofinancira tudi materialne stroške v
višini, kot to določa tabela - 3.
1.3. Športna vzgoja mladine (15 - 20 let)
1.3.1. Interesna športna vzgoja mladine
Za izvajanje izbranih 80-urnih - programov se zagotavlja
brezplačna uporaba odprtih objektov v upravljanju Zavoda za šport
Občine Sežana, po razporedu, dogovorjenim z upravljavcem.
Za šolska športna tekmovanja srednjih šol se zagotavlja objekt,
od vključno področnega nivoja dalje pa se sofinancira tudi
prijavnina in prevoz za eno ekipo če je tekmovanje izven občine
oziroma sodniški stroški in stroški priznanj v primeru, če je
tekmovanje organizirano v občini Sežana.
1.3.2. Športna vzgoja mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski
šport
V to skupino dejavnosti se uvrščajo programi, katerih udeleženci
so športniki registrirani pri panožni športni zvezi, ki vadijo v
vadbeni skupini najmanj 4-krat tedensko, 10 mesecev v letu in se
redno udeležujejo tekmovanj, ki jih organizira panožna športna
zveza na najmanj regijskem nivoju.
Vadbena skupina mora imeti najmanj toliko članov, kot določajo
normativi iz tabele - 1.
Za izvajanje programov vadbe v okviru te skupine dejavnosti se
vsaki vadbeni skupini zagotovi ali sofinancira objekt in
strokovni kader v obsegu, kot je razvidno iz tabele - 2.
Vsaki vadbeni skupini se sofinancira tudi materialne stroške v
višini kot to določa tabela - 3.
1.4. Športna vzgoja otrok in mladine s posebnimi potrebami
Zagotavlja se objekt in kritje stroškov prevoza na zaključna
državna tekmovanja (specialna olimpiada), če ni financiran iz
drugih virov pa se sofinancira ali zagotovi tudi strokovni kader
za 80 ur programa.
1.5. Interesna športna dejavnost študentov
Zagotavlja se brezplačna vadba študentov na odprtih športnih
objektih v upravljanju Zavoda za šport Občine Sežana, po
razporedu dogovorjenim z upravljavcem objektov.
2. Športna rekreacija (šport za vse)
Zagotavlja se brezplačna vadba na vseh zunanjih športnih
površinah v upravljanju Zavoda za šport Sežana, po razporedu
dogovorjenem z upravljavcem objektov.
3. Kakovostni šport
V to skupino dejavnosti spadajo članske ekipe in posamezniki, ki
so registrirani športniki in nastopajo v tekmovalnem sistemu pod
vodstvom panožnih športnih zvez na najmanj regijskem nivoju.
Vsaki vadbeni skupini se zagotovi ali sofinancira objekt v
obsegu, kot ga določa tabela - 2 in materialni stroški v višini,
kot to določa tabela - 3.
Poleg tega prejme klub oziroma društvo za vsakega člana, ki je
kategoriziran športnik mladinskega ali državnega razreda sredstva
v višini 5 točk na mesec.
4. Vrhunski šport
Za sofinanciranje programov vrhunskega športa prejme klub ali
društvo za vsakega člana, ki je kategoriziran športnik svetovnega
razreda 15 točk, za športnika mednarodnega in perspektivnega
razreda pa 10 točk na mesec.
5. Šport upokojencev in invalidov
Zagotavlja se brezplačna vadba na vseh zunanjih športnih objektih
v lasti in upravljanju Zavoda za šport, po razporedu dogovorjenim
z Zavodom za šport.
B) - Strokovne in razvojne naloge ter objekti
Sofinancirajo se tiste razvojne in strokovne naloge, ki so
uvrščene v LPŠ na osnovi prijav izvajalcev posameznih programov
športa na vsakoletni javni razpis.
1. Izobraževanje in usposabljanje strokovnih kadrov za delo v
športu
Za sofinanciranje te naloge se nameni največ 2% sredstev,
namenjenih športu v Občini Sežana, brez upoštevanja
investicijskih sredstev.
Pogoj za sofinanciranje je, da izvajalec programa športa z
udeležencem izobraževanja in Zavodom za šport Občine Sežana
sklene pogodbo, s katero se slednji zaveže, da bo po končanem
izobraževanju najmanj 3 leta deloval v Občini Sežana kot
strokovni delavec pri izvajanju LPŠ.
Prosilcu, ki mu bo sofinanciranje odobreno, se povrne stroške
kotizacije na izobraževanjih za pridobitev strokovnega naziva
in/ali ohranitev licence, in sicer po predložitvi dokazil o
uspešno opravljenem izobraževanju in podpisane pogodbe iz
prejšnjega odstavka.
2. Pomembnejše športne in športno rekreativne prireditve
Za sofinanciranje te naloge se nameni največ 3% sredstev,
namenjenih športu v Občini Sežana, brez upoštevanja
investicijskih sredstev.
Sofinancira se organizacija prireditev, ki so v koledarju panožne
športne zveze in na njih sodelujejo tudi športniki Občine Sežana.
Pri pripravi predloga prireditev za sofinanciranje Strokovni svet
Zavoda za šport upošteva pri športnih prireditvah predvsem nivo
kvalitete oziroma rang prireditve ter njeno odmevnost, pri
rekreativnih prireditvah pa predvsem množičnost, tradicijo in
odmevnost.
Na osnovi prej navedenih kriterijev se prireditve razvrsti v 4
skupine in določi višino sofinanciranja posamezne skupine.
Sofinancira se tudi udeležba občinske reprezentance na
prireditvah državnega pomena, pri čemer se povrne stroške prevoza
in prehrane, v primeru, da je kraj tekmovanja oddaljen več kot
300 km pa tudi stroški prenočišča.
3. Mednarodna dejavnost in sodelovanje z zamejci
Za sofinanciranje se nameni največ 0,7% sredstev, namenjenih
športu v Občini Sežana, brez upoštevanja investicijskih sredstev.
Sofinancira se:
- sodelovanje z društvi, včlanjenimi v Zvezo slovenskih športnih
društev v Italiji
- sodelovanje na mednarodnih tekmovanjih - prireditvah, ki so v
programu - koledarju panožnih športnih zvez,
- sodelovanje na drugih mednarodnih tekmovanjih na osnovi
povabila organizatorja.
Strokovni svet pripravi predlog sofinanciranja, pri čemer
upošteva predvsem množičnost udeležbe, tradicijo pri sodelovanju
z zamejci, kvaliteto prireditev in višino stroškov pri
mednarodnem sodelovanju. Na podlagi prej navedenih kriterijev se
te programe razvrsti v 4 skupine in določi višino sofinanciranja
posamezne skupine.
4. Delovanje športnih društev, Občinske športne zveze in Zavoda
za šport
Za delovanje športnih društev, Občinske športne zveze in njenih
organov se zagotavlja 0,3% sredstev, namenjenih športu v Občini
Sežana, brez upoštevanja investicijskih sredstev.
Za delovanje Zavoda za šport Občine Sežana se zagotavlja sredstva
za plače, materialne stroške, vzdrževanje športnih objektov in
zavarovanje, skladno z veljavno zakonodajo in kolektivno pogodbo
za negospodarstvo.
5. Občinska priznanja športnikom in športnim delavcem
Za sofinanciranje se nameni največ 0,5% sredstev, namenjenih
športu v Občini Sežana, brez upoštevanja investicijskih sredstev.
6. Promocijska dejavnost in informatika na področju športa
Za sofinanciranje te dejavnosti se nameni največ 0,5% sredstev,
namenjenih športu v Občini Sežana, brez upoštevanja
investicijskih sredstev.
Sofinancira se pomembnejše jubilejne prireditve, aktivnosti za
promocijo športa in rekreacije preko medijev, založniško in
informacijsko dejavnost izvajalcev programa športa, organizacijo
promocijskih prireditev in izdajanje propagandnega gradiva.
7. Obratovanje in tekoče vzdrževanje športnih objektov ter
investicije v športne objekte
Za izvajanje programa športa se financira stroške obratovanja
športnih objektov (elektrika, voda, komunalne storitve) v
upravljanju Zavoda za šport Sežana. Vsakemu klubu se zagotovi do
3 ure objektov dnevno za treninge mlajših kategorij brezplačno,
cena najema za članske ekipe se oblikuje v višini pokritja
materialnih stroškov.
Za vse ostale ure se objekti najemajo po veljavnem ceniku. Vsi
uporabniki morajo imeti z Zavodom za šport sklenjeno pogodbo o
najemu.
Za tekoče vzdrževanje športnih objektov se zagotavlja sredstva v
višini, določeni v občinskem proračunu, pri čemer se posebej
opredeli sredstva za objekte v upravljanju Zavoda za šport in
sredstva za vzdrževanje drugih javnih športnih objektov.
Sredstva za investicije v športne objekte se zagotavlja v višini,
določeni v občinskem proračunu.
8. Znanstvenoraziskovalna in založniška dejavnost
Izvajanje temeljnih, uporabnih in razvojnih raziskav s področja
športa ter prenašanje izsledkov v prakso. Iz javnih sredstev se
lahko sofinancirajo izsledki, ki jih sofinancirajo ministrstva
RS, če te raziskave zagotavljajo ustrezen prenos znanstvenih
spoznanj v prakso.
Lokalna skupnost lahko sofinancira izdajanja strokovne literature
in drugih periodičnih in občasnih športnih publikacij ter
propagandno gradivo.
Razvrstitev individualnih in kolektivnih športnih panog v razrede
po kriterijih razširjenosti in kakovosti
1 - Individualne panoge:
A - Razširjenost:
1 - v program je vključenih več kot 100 registriranih tekmovalcev
v najmanj petih različnih starostnih kategorijah,
2 - v program je vključenih najmanj 50 registriranih tekmovalcev
v najmanj treh različnih starostnih skupinah,
3 - v program je vključenih najmanj 10 registriranih tekmovalcev.
B) - Kakovost:
1-10% oziroma najmanj 8 udeležencev programa je kategoriziranih
športnikov oziroma so na uradnem državnem prvenstvu dosegli
uvrstitev do 10. mesta, če je sodelovalo najmanj 25 tekmovalcev,
oziroma do 5. mesta, če jih je sodelovalo najmanj 10.
2-5% oziroma najmanj 4 udeleženci programa so kategorizirani
športniki oziroma so na uradnem državnem prvenstvu dosegli
uvrstitev do 10. mesta, če je sodelovalo najmanj 25 tekmovalcev
oziroma do 5. mesta, če jih je sodelovalo najmanj 10.
3-3% oziroma najmanj eden udeleženec programa je kategoriziran
športnik oziroma je na uradnem državnem prvenstvu dosegel
uvrstitev do 10. mesta, če je sodelovalo najmanj 25 tekmovalcev
oziroma do 5. mesta, če jih je sodelovalo najmanj 10.
2 - Kolektivne panoge:
A)- Razširjenost:
1 - program obsega vadbo in tekmovanje z najmanj eno vadbeno
skupino v najmanj petih različnih starostnih kategorijah,
2 - program obsega vadbo in tekmovanje z najmanj eno vadbeno
skupino v najmanj treh različnih starostnih kategorijah,
3 - program obsega vadbo in tekmovanje z najmanj eno vadbeno
skupino.
Pri programih, kjer ni določeno maksimalno število udeležencev,
se program izvaja za najmanj 15 udeležencev oziroma za
proporcionalni delež števila točk.
Pri programih z opredeljenim številom udeležencev se program
izvaja za najmanj 50% maks. št. udeležencev in za proporcionalni
delež točk.
B) - Kakovost:
1 - vadbena skupina nastopa v najvišji državni ligi, oziroma je
uvrščena v prvo tretjino vseh uvrščenih ekip, če je prva liga
tudi edina v tej panogi ali če sistem tekmovanja ni ligaški,
2 - vadbena skupina nastopa v drugi državni ligi, oziroma je
uvrščena v prvo polovico vseh uvrščenih ekip, če je prva liga
tudi edina v tej panogi ali če sistem tekmovanja ni ligaški,
3 - vadbena skupina nastopa v tretji državni ali izjemoma (če gre
za vadbeno skupino iz programa 1. stopnje razširjenosti)
regionalni ligi, oziroma je uvrščena v zadnjo tretjino vseh
uvrščenih če je prva liga tudi edina v tej panogi ali če sistem
tekmovanja ni ligaški.
PREGLEDNICA - Razvrstitev izvajalcev programov športa v
individualnih in kolektivnih športnih panogah glede na kriterij
kakovosti in razširjenosti v razrede:
-----------------------------------------------------------------
KRITERIJ Kakovost
-----------------------------------------------------------------
razširjenost 1 2 3
-----------------------------------------------------------------
1 I II III
2 II III IV
3 III IV V
-----------------------------------------------------------------
Korekkcijski faktor
Razred I II III IV V
Faktor 1.2-1.5 1.1-1.0 0.75-1.00 0.5-0.75 0.0-0.5
Tabela - 1: Minimalno število športnikov v vadbeni skupini:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
PANOGA Cicibani/ke Ml.dečki/ce St. dečki/ce Kadeti/nje Mladinci/ke Člani/ce Int. šp.vzg.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
atletika 15 15 10 6 6 6 20
avto-moto 5 5 5 5 5 5 5
balinanje 8 8 8 8 8 8 10
društva 20 20 20 20 20 20 20
extreme
kolesarstvo 10 10 10 10 10 10 40
konjeništvo 8 8 8 8 8 8 15
košarka 12 12 12 12 12 12 24
m. nog. 10 10 10 10 10 10 24
nogomet 18 18 18 18 18 18 24
planinstvo 10 10 20 20 20 200 40
potapljanje 10 10 10 10 10 10 5
rokomet 14 14 14 14 14 14 24
smučanje 12 12 12 12 10 10 40
strelstvo 5 5 5 5 5 10 10
šah 5 5 5 5 5 5 10
ŠŠD 20 20 20 20 20 100
taborniki 20 20 20 20 20 20 60
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pri individualnih športnih panogah (mastni tisk) se v primeru
manjšega števila športnikov v vadbeni skupini lahko sofinancira
sorazmerni del strokovnega kadra in materialnih stroškov ali pa
se združuje vadbene skupine iz različnih kategorij.
Tabela - 2: Maksimalno število ur dejavnosti (vadbe + tekmovanj),
za katero se lahko sofinancira strokovni kader in/ali objekt po
kategorijah.
Cicibani/ke - začetniki/ce = 160 ur
Mlajši/e dečki/deklice = 240 ur
Starejši/e dečki/deklice = 320 ur
Mlajši/e mladinci/mladinke = 360 ur
Starejši/e mladinci/mladinke = 400 ur
Člani/članice = 400 ur
Sofinancira se dejansko število ur, izračunano na osnovi podatkov
iz plana vadbe in tekmovanj, ki ga izvajalec programa predloži ob
prijavi na razpis, vendar največ do števila ur iz tabele 2. Ena
ura pomeni eno točko za strokovni kader in 3. točke za objekt,
pri čemer vrednost za objekt ne sme presegati dejanske cene
objekta. Izvajalcem se število točk za strokovni kader korigira
glede na razred (I-V), v katerega so razvrščeni (str. 3
pravilnika).
Tabela - 3: Sofinanciranje materialnih stroškov po kategorijah
Cicibani/ke - začetniki/ce = 50 točk
Mlajši/e dečki/deklice = 70 točk
Starejši/e dečki/deklice = 90 točk
Mlajši/e mladinci/mladinke = 110 točk
Starejši/e mladinci/mladinke = 130 točk
Člani/članice = 150 točk
Izvajalcem se število točk za strokovni kader in materialne
stroške korigira glede na razred (I-V), v katerega so razvrščeni
(str. 3 pravilnika).