Uradni list

Številka 36
Uradni list RS, št. 36/2002 z dne 23. 4. 2002
Uradni list

Uradni list RS, št. 36/2002 z dne 23. 4. 2002

Kazalo

1704. Odlok o proračunu Občine Dolenjske Toplice za leto 2002, stran 3535.

Na podlagi 29. in 57. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98 in 70/00 in odločitve ustavnega sodišča, Uradni list RS, št. 6/94, 45/94, 20/95, 73/95, 9/96, 39/96, 44/96, 59/99), 3. člena zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94, 45/97 in 56/98), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99 in 79/01) ter 17. in 98. člena statuta Občine Dolenjske Toplice (Uradni list RS, št. 47/99) je Občinski svet občine Dolenjske Toplice 26. redni seji dne 28. 3. 2002 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Dolenjske Toplice za leto 2002
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Dolenjske Toplice za leto 2002 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
2. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
A)   Bilanca prihodkov in odhodkov
--------------------------------------------------------------------
     Skupina/Podskupina kontov                    Proračun leta 2002
                                                               v SIT
--------------------------------------------------------------------
     I. Skupaj prihodki (70+71+72+73+74)                 491,051.000
     Tekoči prihodki (70+71)                             247,477.000
70   Davčni prihodki                                     213,127.000
     700 Davki na dohodek na dobiček                     163,479.870
     703 Davki na premoženje                              16,146.160
     704 Domači davki na blago in storitve                33,500.970
71   Nedavčni prihodki                                    34,350.000
     710 Udeležbe na dobičku in dohodki od premoženja     11,100.000
     714 Drugi nedavčni prihodki                          23,250.000
72   Kapitalski prihodki                                  64,800.000
     722 Prihodki od prodaje zemljišč in 
     nematerialnega premoženja                            64,800.000
73   Prejete donacije                                          1.500
     730 Prejete donacije iz domačih virov                     1.500
74   Transferni prihodki                                 177,274.000
     740 transferni prihodki iz drugih 
     javnofinančnih institucij                           177,274.000
     II. Skupaj odhodki (40+41+42+43)                    542,551.000
40   Tekoči odhodki                                      100,705.000
     400 Plače in drugi izdatki zaposlenim                21,650.000
     401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost        3,900.000
     402 Izdatki za blago in storitve                     72,505.000
     409 Rezerve                                           2,650.000
41   Tekoči transferi                                    177,485.000
     410 Subvencije                                       59,200.000
     411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom         21,200.000
     412 Transferi neprofitnim organizacijam in 
     ustanovam                                            23,735.000
     413 Drugi tekoči domači transferi                    73,350.000
42   Investicijski odhodki                               264,361.000
     420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev              264,361.000
     III. Proračunski presežek (I.-II.) 
     (Proračunski primanjkljaj)
 
B)   Račun finančnih terjatev in naložb
     IV. Prejeta vračila danih posojil in 
     prodaja kapitalskih deležev (750+751+752)
75   Prejeta vračila danih posojil
     750 Prejeta vračila danih posojil
     751 Prodaja kapitalskih deležev
     752 Kupnine iz naslova privatizacije
     V. Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 
    (440+441+442)
44   Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev            1.500
     440 Dana posojila
     441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb               1.500
     442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije
     VI. Prejeta minus dana posojila in
     spremembe kapitalskih deležev (IV.-V.)
 
     C) Račun financiranja
     VII. Zadolževanje (500)
50   Zadolževanje
     500 Domače zadolževanje
     VIII. Odplačiila dolga (550)
55   Odplačila dolga
     550 Odplačila domačega dolga
     IX. Sprememba stanja sredstev na računu 
     (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)                          –53,000.000
     X. Neto zadolževanje (VII.-VIII.-IX.)               –53,000.000
     XI. Sredstva na računih                             +53,000.000
     XI. Neto financiranje (VI.+X.) =III.
--------------------------------------------------------------------
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po funkcionalni klasifikaciji po področjih proračunske porabe, in posebni del, sestavljen po ekonomski klasifikaciji javnofinančnih prejemkov in izdatkov na ravni podskupin kontov ter načrt razvojnih programov so priloga k temu odloku.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
– prihodki požarne takse po 59. členu zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01).
4. člen
Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
Župan s polletnim poročilom in konec leta poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2002 in njegovi realizaciji.
Župan Občine Dolenjske Toplice je pooblaščen, da poveča ali zmanjša določeno postavko v proračunu za 5% brez soglasja občinskega sveta oziroma, da prerazporedi sredstva iz posameznega področja v drugo področje proračuna do višine 10% posameznega področja.
5. člen
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere ne sme presegati 70% teh pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2003 40% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 30% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% teh pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
6. člen
V proračunu se zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad.
Proračunska rezerva se v letu 2002 oblikuje v višini 2,650.000 tolarjev.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 1,000.000 tolarjev župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
7. člen
Župan lahko dolžniku odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve.
4. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
8. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja, se občina v proračunu 2002 ne namerava zadolžiti.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Dolenjske Toplice ter zadolžitve in izdaja poroštev pravnih oseb javnega sektorja na ravni občine drugim fizičnim in pravnim osebam, v letu 2002 ne sme preseči skupne višine glavnic 5,000.000 tolarjev.
O kratkoročnem zadolževanju za financiranje javne porabe, vendar le do višine 5% sprejetega proračuna, odloča župan. Znesek mora biti odplačan do konca proračunskega leta.
5. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
9. člen
Posredni uporabniki občinskega proračuna morajo organizirati izvrševanje del in nalog iz svojega delovnega področja v mejah sredstev, odobrenih s proračunom.
Sredstva se med letom dodeljujejo praviloma enakomerno kot mesečne akontacije, vendar v odvisnosti in zapadlosti obveznosti ter upoštevanju likvidnostnega položaja proračuna. Sredstva se smejo uporabljati le za namene, za katere so dana.
Posredni uporabniki občinskega proračuna ne smejo za račun občinskega proračuna prevzemati obveznosti, ki presegajo zneske, določene s proračunom.
10. člen
Posredni uporabniki občinskega proračuna so dolžni občinski upravi in županu občine, kot predstojnemu organu občine, predložiti finančne načrte za naslednje proračunsko leto na način in v rokih, ki jih predpiše župan.
Posredni uporabniki občinskega proračuna so dolžni županu poročati najmanj dvakrat letno o realizaciji nalog, in sicer ob polletju in ob zaključku leta oziroma po potrebi.
Posredni uporabniki občinskega proračuna so dolžni dodatno predložiti tudi podatke za analizo poslovanja, ki jih zahteva župan, direktor občinske uprave ali nadzorni odbor.
11. člen
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov proračuna.
12. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Dolenjske Toplice v letu 2003, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana.
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 405-02/259/02-02
Dolenjske Toplice, dne 28. marca 2002.
Župan
Občine Dolenjske Toplice
Franc Vovk l. r.

AAA Zlata odličnost