Uradni list

Številka 39
Uradni list RS, št. 39/2000 z dne 12. 5. 2000
Uradni list

Uradni list RS, št. 39/2000 z dne 12. 5. 2000

Kazalo

1938. Odlok o spremembah in dopolnitvah zazidalnega načrta za območje Suhozemni terminal Sežana, stran 4689.

Na podlagi 39. in 40. člena zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85, 29/86 in 26/90 ter Uradni list RS, št. 19/93, 47/93 in 44/97) ter 16. člena statuta Občine Sežana (Uradni list RS, št. 40/99 in 68/99) je Občinski svet občine Sežana na seji dne 12. 4. 2000 sprejel
O D L O K
o spremembah in dopolnitvah zazidalnega načrta za območje Suhozemni terminal Sežana
UVODNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se sprejmejo spremembe in dopolnitve zazidalnega načrta za območje Suhozemni terminal Sežana, ki jih je izdelala Area – Line, d.o.o., Cerknica, Podjetje za prostorski, svetovalni in gradbeni inženiring, v decembru 1999–marec 2000, pod številko 99/XII-101.
V nadaljevanju teksta se za spremembe in dopolnitve zazidalnega načrta za območje Suhozemni terminal Sežana uporablja skrajšano ime “ZN STS”.
2. člen
Spremembe in dopolnitve ZN STS iz prejšnjega člena vsebujejo:
A)   Obrazložitev sprememb in dopolnitev,
B)   Odlok – tekstualni del,
C)   Grafične priloge:
1    Izvleček iz dolgoročnega plana Občine Sežana za obdobje od leta 1986–2000
     Namenska raba                                    M 1 : 5000
2    Urbanistična zasnova mesta Sežana
     Prostorske planske celote                      M 1 : 10 000
     Namenska raba prostora                         M 1 : 10 000
     Zbirna karta komunalnih vodov                  M 1 : 10 000
3    Prikaz obravnavanega območja                     M 1 : 6000
4    Prikaz ZN Suhozemni terminal – arhitektonsko zazidalna situacija
     (Uradne objave, št. 18/93)                       M 1 : 2500
     (Uradni list RS, št. 1/97)                       M 1 : 2000
5    Prikaz obravnavanih sprememb                     M 1 : 2500
6    Zazidalno ureditvena situacija                   M 1 : 1000
     Kareja B8 ter Kareja A-4 in 7                     M 1 : 500
7    Namenska raba
     Kareja A4 in 7                                   M 1 : 1000
8    Geodetsko zazidalna situacija
     Kareja B8 ter Kareja A-4 in 7                    M 1 : 1000
9    Hortikulturne ureditve 
     Kareja B8 ter Kareja A-4 in 7                    M 1 : 1000
10   Prometne rešitve
     Kareja B8 ter Kareja A-4 in 7                    M 1 : 1000
11   Zbirna karta komunalnih vodov
     Kareja B8 ter Kareja A-4 in 7                     M 1 : 500
12   Delitev funkcionalnih zemljišč
     Kareja B8 ter Kareja A-4 in 7                    M 1 : 1000
3. člen
V celoti se spremeni 7. člen in se zamenja z naslednjim besedilom:
“Kare 4 je pretežno namenjen storitvenim dejavnostim z več uporabniki. Dejavnosti le-teh morajo biti kompatibilne.
Večji obstoječi objekti se v izrabi prostora lahko uporabijo, kot izhodiščna grajena struktura, ki se s temeljitimi prenovami dopolnijo v skladnejše celote ali nadomestijo z novimi objekti. Geometrija objektov sledi dvema izhodiščnima linijama, in sicer so vzdolžne stranice objektov vzporedne z osmi servisnih cest ali z odklonom, ki ga opredeli vzdolžna os obstoječih objektov na parc. št. 6388 in 6389/2 k.o. Sežana. Zaokroževanje objektov posameznega uporabnika in oblikovanje skupnega manipulacijskega dvorišča ali parkirišče se lahko izvede z objekti, ki so orientirani pravokotno na osnovni liniji. Pomožni objekti se postopoma nadomestijo z objekti v nizu ali kvalitetnimi navezavami na osnovne objekte. Novi pomožni objekti na območju A 4 niso dovoljeni.
Kare A 4 obroblja servisna cesta iz severne, zahodne in južne strani. Na servisno cesto se priključijo posamezni porabniki prostora. Nekateri priključki so lahko skupni, če zagotovijo pretočnost vseh uporabnikov.”
4. člen
Doda se novi 7.a člen, ki se glasi:
“Kare A 4 se deli na tri manjše enote, ki so označena v kartografskem delu. Vsa dopolnilna gradnja po posameznih enotah lahko izrabi prostor tako, da mora biti zemljišče enote vsaj 1,5-krat večje od skupne bruto-etažne površine vseh objektov v obravnavani enoti.
Jugozahodni del kareja A 4 je namenjen avtosalonu in avtoservisu s spremljajočimi ustreznimi parkirnimi površinami ter možnostjo širitve. Severozahodna enota se preuredi z objekti vezanimi na skupno manipulacijsko dvorišče.
Kompleksna prenova nadomesti nekatere obstoječe objekti in jih poveže v nove nize. Severozahodni del ohranja osnovno orientacijo obstoječega objekta, ki se lahko delno dozida.
Pri prenovah in dograjevanju v vseh enotah kareja A 4 je potrebno objekte, zlasti objekt v nizu, oblikovati v skladne arhitektonske celote z upoštevanjem posameznih tehnologij in potreb dovozov, nakladanja in vhodov.”
5. člen
Doda se novi 7.b člen, ki se glasi:
“Na vzhodni strani kareja A 4 je ozek pas do priključka nove razbremenilne (obvozne) ceste na Partizansko cesto definiran kot kare A 7. Namenska izraba kareja je storitvena in proizvodna dejavnost. Na jugu se ohranja skladiščni objekt, ki ga dolgoročno nadomesti objekt, ki bo pozicijsko sledil novemu križišču z vizualnim poudarkom kot orientacijska točka območja.
Na severni strani se vzdolžno ob priključku razbremenilne ceste locira niz objektov. Ta niz se zaključi ali zaokroži kompleks z oblikovanim objektom, ki bo prevzemal vhodno zaznavo iz Partizanske ceste v območje servisnih in drugih dopolnilnih dejavnosti. Niz objektov ima specifično oblikovano ulično fasado zlasti na severnem in vzhodnem delu in je namenjeno kamnoseštvu in restavratorstvu.”
6. člen
Prvi odstavek 8. člena se v celoti nadomesti z naslednjim besedilom:
“Kare B je predviden za carinsko dejavnost – pretočna carinska baza in carinsko skladiščenje. Platoji v carinski bazi in rampe za pregled tovora ter palet, kakor vsi objekti se morajo urediti skladno s projektom št. 732/98 in novelacijami v projektu št. 732/99. Citirano projektno dokumentacijo je izdelal KARS Sežana.
Glavni porabnik prostora carinske baze je kamionsko parkirišče. Funkcionalna prometna sprememba bo razdelila celotno območje na severni in južni del, v katerem je severni del v celoti namenjen za smer tovora Slovenija–Italija ter južni del za smer Italija–Slovenija.”
7. člen
Tretji odstavek 8. člena se v celoti nadomesti z besedilom:
“Carinska baza poleg kamionskega parkirišča opredeli naslednje objekte, ki so locirani v kartografskem delu:
Objekt 8a – bencinski servis se izvede na vzhodni strani območja z možnostjo dvostranskega ločenega oskrbovanja. Izgradnja se bo izvajala v II. fazi.
Objekt 8b – vhodno – izhodno kontrolo tvorita dva objekta na zahodni in vzhodni vpadnici v območje carinske baze. Objekta se lokacijsko prilagodita novi prometni ureditvi z dvema vhodnima in dvema izhodnima smerema.
Objekt 8c – ohranja se lokacija za turistično-servisen objekt.
Objekt 8d – kontrolni objekt je že danes izveden v sredinskem južnem delu carinske baze. Posamezni deli le-tega se ohranijo (kamionska tehtnica) s tem, da se celoten objekt preoblikuje skladno z zahtevami sodobnih tehnologij naprav ter kontrolni prehodnosti tovora.
Objekt 8e – bencinski servis se iz obstoječe lokacije prestavi na vzhodno stran obravnavanega območja. Objekt se izvede v dveh fazah, oziroma časovno postopoma za obe smeri prometa.
V osrednjem severnem delu carinske baze se locira nov sanitarni objekt in spremljajočimi prostori za potrebe oseb, ki se zadržujejo v carinski bazi.
8. člen
V celoti se spremeni 8.a člen in se zamenja z naslednjim besedilom:
“Program carinske baze se lahko dopolni ter lokacijsko prilagodi predlagani funkcionalni zasnovi, ki z razširitvijo kamionske dovozne ceste v štiripasovnico sledi hitrejšemu pretoku blaga in kvalitetno opravljeni carinski storitvi. Vse dopolnitve morajo biti vključene v osnovne zasnove prometnih tokov, podrejene varovalnim zahtevam in ne smejo bistveno zmanjšati kapaciteto parkirišča.”
9. člen
22.a člen se delno spremeni in prestavi v predelano poglavje VII. POGOJI ZA VAROVANJE IN IZBOLJŠANJE OKOLJA v nov 44. člen, ki se glasi:
“Znotraj območja dopolnitve ZN STS ni možno razvijati in instalirati kakršnokoli dejavnost, katere stranski produkt je onesnažena tehnološka voda, oziroma emisija v podzemlje ali pa dejavnost, ki ima kakršnekoli emisije v ozračju.
Za projekte, kateri bi bili lahko škodljivi za zdravje in življenje ljudi in imeli škodljive vplive na okolje, se mora v okviru lokacijskega postopka zahtevati posebna študija PVO (presoja vplivov na okolje), oziroma zagotovila o neškodljivosti skladiščenja surovin, polizdelkov ali izdelkov oziroma dejavnosti.
V lokacijskem postopku Upravna enota Sežana ugotavlja pogoje za posege v prostor in postavlja zahteve po študijah PVO vpliv posega na okolje.”
10. člen
Četrti odstavek 23. člena se v celoti nadomesti z besedilom:
“Gradbena linija na vzhodni strani kareja A 7 se postavi min. 11 m od osi južne razbremenilne (obvozne) ceste.”
11. člen
Na koncu prvega odstavka 24. člena se doda nov drugi odstavek, s tem pa se naslednji odstavki ohranijo v obliki. Nov vrinjeni drugi odstavek pa se glasi:
“V kareju A 4 in A 7 so servisni in proizvodni objekti lahko visoki do maksimalne višine P + N, oziroma visoko-pritlični, kjer je venec na višini 6 m. Poslovni deli objektov so lahko višinsko izpostavljeni do skupne višine roba venca 8 m.”
12. člen
Peti odstavek 24. člena se spremeni in se glasi:
“V kareju B – carinski coni je višina vseh objektov proizvodnih in skladiščnih ter objektov v carinski bazi (na platoju kamionskega parkirišča) maks. višine 6 m do roba venca, s tem, da je pisarniški in upravni del objektov lahko P+1 etaža.”
13. člen
26. členu se na koncu doda besedilo:
“Višinske regulacije posameznih sklopov so podane v kartografskem delu in predstavljajo izhodišča, ki jih uskladi projektant prometnega omrežja.”
14. člen
Na koncu drugega odstavka 27. člena se doda besedilo:
“Na vzhodnem robu kareja A 7 se izvede obcestna zasaditev s skupinami ali ansambli višjega drevja z vmesnimi srednje-visokimi in nizkimi grmovnicami. Severni del ob servisni cesti kareja A 4 elementi hortikulturne ureditve dopolnijo urejen ulični izgled Partizanske ceste, kjer se pojavijo posamezna visoka drevesa, kot elementi drevoreda z vmesnimi prekinitvami ob poudarjenih vhodnih ali arhitekturnih elementih posameznih objektov.”
15. člen
Na koncu 27. člena se doda nov odstavek, ki se glasi:
“Posamezne funkcionalne enote znotraj kareja A 4 in A 7 so lahko ograjene z varovalnimi ograjami. Severna stran ob servisni cesti kareja A 4 in A7 ter vzhodna stran kareja A 7 pa morajo biti ograje prilagojene uličnemu izgledu.”
16. člen
30. členu se na koncu dodata dva nova odstavka, ki se glasita:
“Vodovodno omrežje kareja B – carinske baze se uredi po projektu vodovodnega omrežja št. 8393/051 IBT, oktober 99.
V kareju A 4 za območje avtosalona in avtoservisa je potrebno izvesti novo vodovodno omrežje po servisni cesti po pogojih upravljavca vodovoda. V kareju A 7 se bodo objekti kamnoseštva in restavratorstva priključili na obstoječ cevovod PVC Fi 200, ki poteka proti plinski postaji.”
17. člen
Spremeni se 33. člen, ki se glasi:
Načrtovanje gradnje carinske cone bo za nemoteno delo zahtevala, tudi izvedbo ustreznega telefonskega omrežja, vključenega v vozlišču avtomatsko centralo Sežana. Obstoječe telefonsko omrežje ne omogoča dodatnih telefonskih povezav.
Zaradi velike razvejanosti proizvodno-poslovnih dejavnosti je potrebno narediti koncentracijo telefonskega prometa s pomočjo naročniških telefonskih central. Te telefonske centrale bodo imele lokacije v posameznih proizvodnih ali poslovnih organizacijah.
Gradnja CC v več fazah in kapaciteta telefonskih kablov zahteva izgradnjo kabelske kanalizacije od priključka na obstoječo v Sežani do prihoda v CC, zaradi povečanja zvez med VATC Sežana in GATC Postojna in opreme central.
Obvezno je pristopiti k dograditvi in rekonstrukciji telefonskega omrežja z navezavo na telefonsko kanalizacijo ob Partizanski cesti in kabelsko povezavo v smeri telefonske centrale Sežana.”
18. člen
V 33. členu se doda za besedilom “Del južne obvoznice in ceste ob železnici, na samem južnem robu območja zazidalnega načrta, ima vozišče 2 × 3,75 m + 2 × 0,5 m bankine + 2 × 1,75 m odstavni pas ter površine za pešce na severni strani vozišča, tam kjer je potrebno.”
doda novo besedilo, ki se glasi:
“Del obodne ceste na vzhodni strani območja ZN STS, ki meji na pozidavo v kareju A 7 ima vozišče 2 × 3,75 m + 2 × 0,5 m bankine, na strani pozidave kareja A 7 delno enostranski odstavni pas 1 × 1,75 m ter enostranski hodnik za pešce, ki je skupaj z infrastrukturnim koridorjem širok 2 m. Na tej ločnici lahko uporabniki postavijo varovalne ograje v primerni obliki.”
19. člen
V celoti se spremeni 36. člen in se nadomesti z besedilom:
“Servisne ceste (v smeri vzhod-zahod) v območju carinske cone (kareji B, E, F, G) in kareju A imajo vozlišče 2 × 2,25 m ter zeleni pas širine do 2 m in površino za pešce širine 1,20 m. Hodniki za pešce se uredijo enostransko, kot je razvidno v grafičnih prilogah.
Ostale ceste so profila 2 × 3,5 m, ceste morajo biti prirejene za težki tovorni promet. Radiji cest morajo biti prilagojeni tovornim vozilom tam, kjer je potrebno.
20. člen
Zamenja se drugi odstavek 37. člena z besedilom:
“Za vsako dejavnost je nujno zagotoviti vsaj eno parkirno mesto za stranke in eno za zaposlene (minimalen obseg poslovalnic). Za poslovalnice z večjo površino uredimo eno parkirno mesto pa sledečem razrezu:
– 30 m2 površine trgovskega objekta,
– 40 m2 površine poslovnega objekta,
– 75 m2 površine družbene dejavnosti,
– 3 zaposlene v industrijskih objektih,
– 2 zaposlena v servisni dejavnosti + za stranke na 40 m2 površine,
– 1 parkirno mesto / sobo (motel),
– 10 sedežev v gostinskih lokalih;”.
21. člen
Spremeni se naslov VII. poglavja iz “ZAŠČITA GEOMORFOLOŠKIH IN VEGETACIJSKIH ZNAČILNOSTI KRASA NA OBMOČJU V ZN TERMINAL” v naslov:
“VII. POGOJI ZA VAROVANJE IN IZBOLJŠANJE OKOLJA”.
22. člen
Pred 41. člen se vpiše nov podnaslov:
“1. Zaščita geomorfoloških in vegetacijskih značilnosti Krasa na območju ZN STS”.
23. člen
Pred nov 44. člen se vpiše nov podnaslov:
“2. Varovanje tal“
Nato sledi nespremenjeno besedilo 22.a člena.
24. člen
Vrinjen je nov 45. člen, ki se glasi:
“3. Varstvo pred hrupom
Znotraj ureditvenega območja je potrebno s tehničnimi ukrepi zagotoviti primerno raven hrupa tako, da raven hrupa ni presežena glede na opredelitev pretežne namembnosti območja skladno z veljavnimi predpisi.
Pretežna namembnost območja je opredeljena v območje IV. stopnje varstva pred hrupom, to je območje brez stanovanj, namenjeno industrijski ali obrtni ali drugi podobni proizvodnji, transportni, skladiščni ali servisni dejavnosti ter hrupnejšim komunalnim dejavnostim.”
25. člen
Vrinjen je nov 46. člen, ki se glasi:
“4. Varstvo pred požarom
1. Pogoji za varen umik ljudi, živali in premoženja
Pri lociranju objektov v prostor mora biti zagotovljen umik ljudi v več strani. Izhodi iz objektov naj bodo dimenzionirani glede na tehnologijo in najmočnejšo delovno izmeno. Odprte površine za umik ljudi in premoženja mora biti lociran tako, do ni obremenjen ali izpostavljen nevarnostim.
2. Potrebne odmike med objekti ali protipožarno ločitev
V grafičnih prilogah so prikazani odmiki objektov. Protipožarne ločitve pa bodo obdelane v tehnični dokumentaciji.
3. Prometne in delovne površine za intervencijska vozila
Dostopi do objektov so zagotovljeni iz dovoznih, servisnih in napajalnih cestah. Notranje ceste in manipulativne površine služijo tudi intervencijskim potrebam. Drugi pomožni dostopi so možni tudi iz zalednih strani sosednjih objektov ali zemljišč.
Vsi glavni dostopi in dovozi bodo že zaradi dejavnosti (napajanje s tovornimi vozili) primerne širine. Morajo pa biti dobro pregledni.
4. Viri za zadostno oskrbo z vodo za gašenje
Opremljanje s hidrantnimi omrežji za posamezne enote znotraj karejev v ZN STS je podano v poglavju Vodovod 30. člen – drugi odstavek. Pri projektiranju pa je nujno preveriti zadostnost in ustreznost obstoječega hidrantnega omrežja.
26. člen
Pred novi 47. člen se vpiše nov naslov poglavja:
“VIII. KONČNE DOLOČBE“.
27. člen
Členi v prvotnem odloku št. 44., 45., 46., 47., 48. in 49. se preoštevilčijo tako, da se 44. člen spremeni v 47. člen, kateremu sledijo ostali členi in je zadnji člen po novem 52. člen.
28. člen
Obstoječi 46. člen, ki bo po novem 49. člen se v celoti spremeni in se glasi:
“Lokacijsko dovoljenje izdaja Upravna enota Sežana. V zahtevi za izdajo lokacijskega dovoljenja mora investitor navesti osnovne podatke o namenu in zmogljivosti nameravanega objekta, dokazila, da je upravičen razpolagati z zemljiščem, priložiti izris iz grafičnega dela zazidalnega načrta ter potrjeno strokovno opredelitev posega.
Na podlagi strokovne opredelitve umeščanja posega v prostor skladno z lokacijskimi pogoji ZN STS (idejni projekt objektov, naprav in zunanje ureditve ter po potrebi tudi PVO) strokovna služba Občine Sežana izda izjavo o skladnosti posega z veljavno občinsko prostorsko dokumentacijo.”
29. člen
Spremeni se obstoječi 47. člen, ki bo po novem 50. člen in se glasi:
“Zazidalni načrt je na vpogled občanom, podjetjem in drugim organizacijam pri strokovni službi Občine Sežana.”
30. člen
Z dnem, ko začne veljati odlok o spremembah in dopolnitvah zazidalnega načrta za območje Suhozemni terminal Sežana (december 1999) prenehajo veljati členi odloka o zazidalnem načrtu Suhozemni terminal Sežana, na katere se nanašajo zgoraj navedene spremembe in dopolnitve odloka.
31. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 350-05-1/99
Sežana, dne 12. aprila 2000.
Župan
Občine Sežana
Miroslav Klun l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti