Uradni list

Številka 33
Uradni list RS, št. 33/2000 z dne 14. 4. 2000
Uradni list

Uradni list RS, št. 33/2000 z dne 14. 4. 2000

Kazalo

1543. Odlok o ustanovitvi Javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Občine Mozirje, stran 3981.

Na podlagi 3. člena zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91), 41. člena zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 12/96 in 23/96), 3. člena odredbe o pogojih za ustanavljanje javnih osnovnih šol in zavodov za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami ter javnih glasbenih šol (Uradni list RS, št. 16/98) in 3. člena odredbe o pogojih za ustanavljanje javnih vrtcev (Uradni list RS, št. 11/99) in statuta Občine Mozirje (Uradno glasilo zgornjesavinjskih občin, št. 4/99) je Občinski svet občine Mozirje na 13. redni seji dne 29. 3. 2000 sprejel
O D L O K
o ustanovitvi Javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Občine Mozirje
I. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom Občina Mozirje s sedežem Savinjska cesta 7, Mozirje (v nadaljnjem besedilu: ustanovitelj) ustanovi Javni vzgojno-izobraževalni zavod Občine Mozirje (v nadaljevanju: zavod).
Ustanoviteljske pravice uresničujeta občinski svet in župan Občine Mozirje v skladu z določbami statuta občine.
Glede vprašanj, ki s tem odlokom niso posebej urejena, se uporabljajo določbe zakona.
II. STATUSNE DOLOČBE
2. člen
Ime zavoda je: Javni vzgojno-izobraževalni zavod Občine Mozirje.
Skrajšano ime je: JVIZ Občine Mozirje.
Sedež zavoda je: Šolska ulica 25, 3330 Mozirje.
V sestavo JVIZ Občine Mozirje spadata:
1. Organizacijska enota OŠ Rečica ob Savinji (v nadaljevanju: šola), s sedežem Rečica ob Savinji 152, Rečica ob Savinji.
2. Organizacijska enota Vrtec Mozirje (v nadaljevanju: vrtec), s sedežem Šolska ulica 25, Mozirje.
Zavod lahko spremeni ime in sedež le s soglasjem ustanovitelja.
Zavod lahko po predhodnem soglasju ustanovitelja organizira delo v novi organizacijski enoti oziroma ukine obstoječe, če so podani zakonski razlogi.
3. člen
Zavod je pravna oseba s popolno odgovornostjo in odgovarja za svoje obveznosti z vsem premoženjem, s katerim razpolaga.
Organizacijski enoti sta znotraj zavoda samostojni in imata v pravnem prometu vsa pooblastila na svojem področju.
Zavod je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču v Celju in v razvid izvajalcev javnoveljavnih programov, ki ga vodi ministrstvo, pristojno za šolstvo in predšolsko vzgojo.
4. člen
Zavod ima pečat okrogle oblike, premera 35 mm, z grbom Republike Slovenije v njegovi sredini, pod katerim je vpisan sedež zavoda, na zunanjem obodu pa je izpisano ime zavoda. Zavod ima in uporablja tudi pečat okrogle oblike premera 20 mm z isto vsebino.
Organizacijski enoti imata pečat, ki je enak pečatu zavoda z dodanim imenom organizacijske enote.
Pečat iz prvega odstavka tega člena uporablja zavod v pravnem prometu za žigosanje vseh aktov, dokumentov in dopisov, ki jih pošiljajo ali izdajajo organom, organizacijam, otrokom, učencem in njihovim staršem.
Pečat iz drugega odstavka tega člena uporablja zavod za razne druge dokumentacije, v skladu z registracijo žigov.
Število posameznih pečatov, njihovo uporabo, način varovanja in uničenja, hrambo ter delavce, ki so zanje odgovorni, določi direktor zavoda.
5. člen
Zavod zastopa in predstavlja brez omejitev direktor.
Direktor zavoda je eden od ravnateljev organizacijskih enot.
Med začasno odsotnostjo nadomešča direktorja ravnatelj organizacijske enote, ki ni direktor zavoda ali delavec zavoda, ki ga za nadomeščanje pooblasti direktor. Ta ima v času nadomeščanja vsa pooblastila direktorja.
6. člen
Zavod s svojo dejavnostjo zadovoljuje potrebe po osnovnošolskem izobraževanju v naslednjem šolskem okolišu: Rečica ob Savinji, Dol Suha del (PO 36), Grušovlje, Homec, Nizka, Poljane, Sp. Pobrežje, Sp. Rečica, Trnovec, Šentjanž, Varpolje, Zg. Pobrežje.
Zavod pa s svojo dejavnostjo lahko zadovoljuje potrebe po osnovnošolskem izobraževanju tudi iz drugih šolskih okolišev.
Vrtec vpisuje v programe, ki jih izvaja, predšolske otroke, ki imajo stalno ali začasno prebivališče v Občini Mozirje in tudi otroke iz drugih občin.
III. DEJAVNOST ZAVODA
7. člen
Zavod opravlja javno službo na naslednjih področjih:
– predšolska vzgoja – M/80.101,
– osnovnošolsko splošno izobraževanje – M/80.102,
– drugo izobraževanje – M/80.422,
– storitve menz – H/55.51,
– dejavnost javnih ustanov, ki zagotavljajo storitve na področju zdravstva, izobraževanja, kulture in druge socialne storitve razen obveznega socialnega zavarovanja – L/75.12,
– drug kopenski prevoz (dejavnost šolskih avtobusov) – I/60.2,
– obratovanje športnih objektov – O/92.61,
– druge športne dejavnosti – O/92.623,
– nabava in prodaja šolskih potrebščin – G/52.47,
– dejavnost knjižnice – O/92.511.
Za racionalno delovanje zavoda se naloge, ki so pomembne za šolo in vrtec, združujejo in opravljajo na ravni zavoda v skupni službi. Skupne naloge zavoda so:
– računovodstvo in knjigovodstvo,
– šolska kuhinja,
– vzdrževanje in čiščenje objektov,
– splošna pravna in kadrovska služba,
– informacijska služba, ki opravlja knjižnično in informacijsko dejavnost,
– svetovalna služba, ki opravlja svetovalne in druge pedagoške naloge.
Zavod lahko opravlja tudi druge dejavnosti, povezane z vzgojo in izobraževanjem.
8. člen
Šola je 9-razredna OŠ in opravlja vzgojno-izobraževalno dejavnost od prvega do devetega razreda obvezne OŠ.
Šola izdaja spričevala o uspehu in izobrazbi, ki štejejo kot javne listine.
Šola in vrtec ne smeta začeti opravljati nove dejavnosti in spremeniti pogojev za opravljanje dejavnosti, dokler ustanovitelj ne da soglasja in dokler pristojni organ ne izda odločbe, da so izpolnjeni pogoji, predpisani za opravljanje dejavnosti glede tehnične opremljenosti in varstva pri delu ter drugi predpisani pogoji.
Za nove dejavnosti ne štejejo druge dejavnosti, ki jih opravlja zavod v manjšem obsegu, s katerim dopolnjuje in izboljšuje ponudbo vzgojno-izobraževalnega dela ali s katerimi prispeva k popolnejšemu izkoriščanju zmogljivosti, ki se uporabljajo za opravljanje opisanih registriranih dejavnosti.
9. člen
Zavod lahko sklepa pogodbe in opravlja druge pravne posle samo v okviru dejavnosti, ki je vpisana v sodni register.
IV. ORGANI ZAVODA
10. člen
Organi zavoda so:
– svet zavoda in
– direktor zavoda.
Organi šole so:
– ravnatelj,
– učiteljski zbor,
– oddelčni učiteljski zbor,
– razrednik,
– strokovni aktiv in
– svet staršev.
Organi vrtca so:
– ravnatelj,
– vzgojni zbor,
– strokovni aktiv in
– svet staršev.
11. člen
Zavod upravlja svet zavoda, ki ima trinajst članov, in sicer:
– štirje predstavniki ustanovitelja,
– pet predstavnikov delavcev šole in vrtca, in sicer tako, da ima vsaka organizacijska enota po dva predstavnika, enega predstavnika pa skupna služba in
– štirje predstavniki staršev, in sicer tako, da ima vsaka organizacijska enota po dva predstavnika.
Svet zavoda poleg nalog, določenih z zakonom in drugimi predpisi, opravlja še naslednje naloge:
– sprejme letni delovni načrt šole in vrtca,
– sprejema finančni načrt,
– sprejema program razvoja zavoda,
– sprejema poslovne usmeritve za organizacijo, izvajanje in financiranje nadstandardnih storitev,
– imenuje in razrešuje direktorja in ravnatelja po postopku in pod pogoji določenimi z zakonom in mnenjem ustanovitelja,
– sprejema letni delovni načrt in poročilo o njegovi uresničitvi,
– sprejema program prioritet za delitev presežkov prihodkov nad odhodki, pridobljenih s prodajo storitev in proizvodov, ustvarjenih z opravljanjem izobraževanja oziroma z opravljanjem drugih dejavnosti, v skladu s predpisi,
– obravnava poročilo o vzgojni in izobraževalni problematiki,
– odloča o pritožbah v zvezi s statusom učenca,
– odloča o pritožbah v zvezi s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi delavcev iz delovnega razmerja,
– odloča o pritožbi staršev v zvezi z vzgojnim in izobraževalnim delom v šoli,
– sprejema pravila in druge splošne akte zavoda, ki jih določa zakon ali ta odlok,
– sprejema zaključne račune,
– predlaga ustanovitelju spremembo ali razširitev dejavnosti,
– daje ustanovitelju in direktorju zavoda predloge in mnenja o posameznih vprašanjih,
– razpisuje volitve predstavnikov pedagoških in drugih strokovnih delavcev v svet zavoda in imenuje volilno komisijo,
– sprejema program razreševanja presežnih delavcev,
– odloča o najemanju kreditov v soglasju z ustanoviteljem,
– odloča v soglasju z ustanoviteljem o povezovanju v skupnost zavodov za opravljanje skupnih administrativnih in računovodskih nalog in za opravljanje drugih skupnih del,
– ocenjuje delovno uspešnost direktorja in ravnatelja,
– potrjuje cene prehrane in najemnin,
– opravlja druge z zakonom ter drugimi splošnimi akti zavoda določene naloge.
12. člen
Postopek določanja oziroma imenovanja članov sveta
Predstavnike ustanovitelja imenuje občinski svet izmed delavcev občinske uprave ali občinskih organov.
Predstavnike pedagoških in drugih strokovnih delavcev zavoda izvolijo delavci zavoda neposredno na tajnih volitvah po postopku in načinu, kot ga določa zakon in ta odlok.
Predstavnike staršev volijo starši na svetu staršev.
Člani sveta izmed sebe izvolijo na konstitutivni seji predsednika in namestnika predsednika. Svet odloča z večino glasov vseh članov.
Mandat članov sveta traja štiri leta. Za člana sveta je ista oseba lahko izvoljena le dvakrat zaporedoma.
Mandat predstavnikov staršev v svetu zavoda je povezan z vpisom njihovih otrok v zavodu.
13. člen
Postopek volitev predstavnikov delavcev v svet
Svet zavoda razpiše volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda s sklepom, največ 90 in najmanj 60 dni pred iztekom mandatne dobe z objavo na oglasni deski zavoda. Volitve se opravijo najmanj 15 dni pred potekom mandata svetu zavoda.
Pravico predlagati kandidate za člane sveta zavoda ima najmanj 5 delavcev zavoda z aktivno volilno pravico in reprezentativni sindikat.
Glasovanje na volišču vodi volilni odbor. Volitve morajo biti organizirane tako, da je zagotovljena tajnost glasovanja. Volilna komisija lahko določi, da se za delavce, ki bodo odsotni na dan volitev zagotovi možnost predčasnih volitev. Volitve so veljavne, če se jih je udeležila več kot polovica delavcev zavoda z aktivno volilno pravico.
Za člane sveta iz vrst delavcev je izvoljenih toliko kandidatov, kot je predstavnikov delavcev v svetu zavoda. Izvoljeni so tisti kandidati, ki so dobili največje število glasov.
O poteku na voliščih se piše zapisnik, volilna komisija pa izdela poročilo o rezultatih volitev, ki ga objavi v roku pet dni od dneva izvedbe glasovanja na enak način kot razpis volitev.
14. člen
Prenehanje mandata članov sveta
Članu sveta preneha mandat v svetu pred pretekom dobe, za katero je bil izvoljen, če:
– je imenovan v drugo funkcijo, ki je s to nezdružljiva (npr. predstavnik delavcev postane ravnatelj ali direktor),
– odstopi (npr. zaradi bolezni, daljše odsotnosti ali drugih razlogov, zaradi katerih ne more ali ne želi več opravljati funkcije člana sveta),
– izgubi status, v katerem je bil izvoljen,
– je razrešen,
– mu preneha delovno razmerje v zavodu ali ne dela več v okviru tiste organizacijske enote, za predstavnika katere je bil izvoljen.
Odstop je veljaven, ko svet sprejme pisno izjavo člana sveta o odstopu.
Članom sveta, katerih mandat je vezan na status, preneha mandat v svetu s prenehanjem statusa.
Imenovanega predstavnika lahko ustanovitelj razreši, če ugotovi, da svoje funkcije ne izvršuje vestno oziroma da ne zastopa interesov ustanovitelja, ki ga je imenoval.
15. člen
Postopek določanja oziroma imenovanja nadomestnih članov sveta
Ko svet ugotovi, da je njegovemu članu prenehal mandat, o tem obvesti pristojna telesa oziroma organe za volitve oziroma imenovanje, ki morajo v skladu z določbami tega odloka takoj, najkasneje pa v osmih dneh po obvestilu, začeti postopek nadomestnih volitev oziroma imenovanja svojega predstavnika v svet zavoda in ga izvesti najkasneje v 30 dneh po razpisu volitev oziroma podanem predlogu za postopek imenovanja.
Nadomestne volitve oziroma imenovanje se izpeljejo na enak način kot redne volitve oziroma imenovanja v skladu z določbami tega odloka.
Nadomestno imenovanje oziroma izvolitev člana sveta ni potrebno, če je prenehal mandat manj kot 1/3 članov in je do izteka mandata sveta manj kot šest mesecev.
Izvoljeni oziroma imenovani predstavnik nastopi mandat člana sveta z dnem, ko volilna komisija potrdi njegov mandat. Izvoljeni nadomestni član ima mandat do izteka mandata sveta, če mu mandat ne preneha prej.
16. člen
Direktor zavoda opravlja naslednje naloge:
– pripravlja program razvoja zavoda,
– zastopa in predstavlja zavod in je odgovoren za zakonitost njegovega poslovanja,
– pripravlja predlog letnega delovnega načrta zavoda in je odgovoren za njegovo izvedbo,
– sprejme sklep o hrambi in uporabi pečatov zavoda ter določi delavce, ki so zanje odgovorni,
– določi sistemizacijo delovnih mest za skupne službe v soglasju z ustanoviteljem,
– koordinira dela vrtca, šole in skupne službe,
– skrbi za dopolnjevanje delovne obveze strokovnih delavcev,
– spodbuja strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje delavcev v strokovnih službah,
– organizira mentorstvo za pripravnike,
– določi ukrepe za varovanje osebnih podatkov v evidencah zavoda in pooblasti delavce za zbiranje in uporabo teh podatkov v skladu s predpisi,
– odloča o napredovanju delavcev strokovnih služb v plačilne razrede,
– sklepa delovna razmerja z delavci,
– odloča o disciplinski odgovornosti delavcev,
– razporeja sredstva za investicije, investicijsko vzdrževanje in posodabljanje vzgojno-izobraževalnega procesa,
– razporeja sredstva za skupne materialne stroške,
– razporeja sredstva za učinkovitost dela delavcev,
– razporeja sredstva za materialne stroške zavoda,
– pripravi izračun plač delavcev,
– odgovarja za varstvo pri delu,
– opravlja druge naloge v skladu z zakonom in drugimi predpisi.
Direktorja imenuje in razrešuje svet zavoda v soglasju z ministrom za šolstvo in šport. Mandat direktorja traja štiri leta. Svet zavoda si mora pred imenovanjem ali razrešitvijo direktorja pridobiti mnenje vzgojnega in učiteljskega zbora in mnenje lokalne skupnosti oziroma ustanovitelja.
17. člen
Ravnatelj šole opravlja naslednje naloge:
– organizira, načrtuje in vodi delo šole,
– odgovarja za strokovno vodenje šole,
– pripravlja razvojni program šole in odgovarja za njegovo uresničevanje,
– sprejme sklep o hrambi in uporabi pečatov šole ter določi delavce, ki so odgovorni zanje,
– pripravlja predlog letnega delovnega načrta šole in je odgovoren za njegovo izvedbo,
– odgovarja za namensko uporabo sredstev šole,
– vodi delo učiteljskega zbora,
– oblikuje predlog nadstandardnih programov šole,
– spodbuja strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje delavcev šole,
– organizira mentorstvo za pripravnike v šoli,
– prisostvuje pri izobraževalnem delu strokovnih delavcev, spremlja njihovo delo in jim svetuje,
– predlaga napredovanje strokovnih delavcev šole v nazive,
– odloča o napredovanju delavcev šole v plačilne razrede,
– spremlja delo svetovalne službe,
– skrbi za sodelovanje šole s starši,
– obvešča starše o delu šole,
– zastopa in predstavlja šolo in je odgovoren za zakonitost dela v okviru svojih pooblastil,
– določa sistemizacijo delovnih mest v šoli v soglasju s šolsko upravo,
– sklepa delovna razmerja z delavci šole,
– predlaga uvedbo postopkov za ugotavljanje disciplinskih odgovornosti delavcev šole,
– odgovarja za varstvo pri delu,
– razporeja sredstva za materialne stroške v šoli,
– pripravi izračun plače delavcev šole,
– razporeja sredstva za učinkovitost dela delavcev šole,
– opravlja druge naloge v skladu z zakonom in drugimi predpisi.
– razporeja sredstva za investicije, investicijsko vzdrževanje in posodabljanje vzgojno-izobraževalnega procesa v šoli.
Ravnatelja imenuje in razrešuje svet zavoda v soglasju z ministrom za šolstvo in šport. Mandat traja štiri leta. Svet si mora pred imenovanjem ali razrešitvijo pridobiti mnenje učiteljskega zbora in mnenje lokalne skupnosti oziroma ustanovitelja.
Ravnatelj šole lahko za nadomeščanje v času odsotnosti ali za opravljanje posameznih nalog iz svoje pristojnosti pisno pooblasti delavca šole.
18. člen
Ravnatelj vrtca opravlja naslednje naloge:
– organizira, načrtuje in vodi delo vrtca,
– odgovarja za strokovno vodenje vrtca,
– pripravlja razvojni program vrtca in odgovarja za njegovo uresničevanje,
– sprejme sklep o hrambi in uporabi pečatov vrtca ter določi delavce, ki so odgovorni zanje,
– pripravlja predlog letnega delovnega načrta vrtca in je odgovoren za njegovo izvedbo,
– odgovarja za namensko uporabo sredstev vrtca,
– vodi delo vzgojnega zbora,
– oblikuje predlog nadstandardnih programov vrtca,
– spodbuja strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje delavcev vrtca,
– organizira mentorstvo za pripravnike v vrtcu,
– prisostvuje pri vzgojnem delu strokovnih delavcev, spremlja njihovo delo in jim svetuje,
– predlaga napredovanje strokovnih delavcev vrtca v nazive,
– odloča o napredovanju delavcev vrtca v plačilne razrede,
– spremlja delo svetovalne službe,
– skrbi za sodelovanje vrtca s starši,
– obvešča starše o delu vrtca,
– zastopa in predstavlja vrtec in je odgovoren za zakonitost dela v okviru svojih pooblastil,
– določa sistemizacijo delovnih mest v vrtcu v soglasju z ustanoviteljem,
– sklepa delovna razmerja z delavci vrtca,
– predlaga uvedbo postopkov za ugotavljanje disciplinskih odgovornosti delavcev vrtca,
– odgovarja za varstvo pri delu,
– razporeja sredstva za materialne stroške v vrtcu,
– pripravi izračun plače delavcev vrtca,
– razporeja sredstva za učinkovitost dela delavcev vrtca,
– opravlja druge naloge v skladu z zakonom in drugimi predpisi,
– razporeja sredstva za investicije, investicijsko vzdrževanje in posodabljanje vzgojnovarstvenega procesa v vrtcu.
Ravnatelja imenuje in razrešuje svet zavoda. Mandat traja štiri leta. Svet si mora pred imenovanjem ali razrešitvijo pridobiti mnenje vzgojnega zbora in mnenje lokalne skupnosti oziroma ustanovitelja.
Ravnatelj vrtca lahko za nadomeščanje v času odsotnosti ali za opravljanje posameznih nalog iz svoje pristojnosti pisno pooblasti delavca vrtca.
19. člen
Učiteljski in vzgojiteljski zbor sestavljajo strokovni delavci zavoda.
Učiteljski in vzgojiteljski zbor opravljata naslednje naloge:
– obravnava in odloča o strokovnih vprašanjih, povezanih z vzgojno-izobraževalnim delom,
– daje mnenje o letnem delovnem načrtu,
– predlaga uvedbo nadstandardnih in drugih programov ter dejavnosti,
– odloča o posodobitvah programov vzgoje in izobraževanja in njihovi izvedbi v skladu s predpisi,
– daje mnenje o predlogu za imenovanje direktorja zavoda in ravnatelja organizacijske enote ter pomočnika ravnatelja,
– daje pobude za napredovanje strokovnih delavcev in mnenje o predlogih ravnatelja,
– odloča o vzgojnih ukrepih,
– opravlja druge naloge v skladu z zakonom.
Oddelčni učiteljski zbor sestavljajo strokovni delavci, ki opravljajo vzgojno-izobraževalno delo v posameznem oddelku.
Oddelčni učiteljski zbor:
– obravnava vzgojno-izobraževalno problematiko v oddelku,
– oblikuje program dela z nadarjenimi učenci in tistimi, ki težje napredujejo,
– odloča o vzgojnih ukrepih in
– opravlja druge naloge v skladu z zakonom.
Razrednik vodi delo oddelčnega učiteljskega zbora, analizira vzgojne in učne rezultate oddelka, skrbi za reševanje vzgojnih in učnih problemov posameznih učencev, sodeluje s starši in šolsko svetovalno službo, odloča o vzgojnih ukrepih ter opravlja druge naloge v skladu z zakonom.
20. člen
Strokovne aktive učiteljev sestavljajo učitelji istega predmeta oziroma predmetnih področij.
21. člen
Strokovne aktive vzgojiteljev sestavljajo vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev posameznega starostnega obdobja otrok.
22. člen
Za organizirano uresničevanje interesa staršev se v šoli in vrtcu oblikujeta sveta staršev, ki sta sestavljena tako, da ima v njem vsak oddelek po enega predstavnika, ki ga izvolijo starši na roditeljskem sestanku.
V. VIRI IN NAČIN PRIDOBIVANJA SREDSTEV ZA DELO ZAVODA
23. člen
Ustanovitelj zagotavlja zavodu sredstva za opravljanje javne službe v skladu z zakonom in drugimi predpisi.
Zavod lahko pridobiva sredstva tudi s prodajo storitev in proizvodov ter iz drugih virov.
Način, pogoje in obseg storitev iz prejšnjega odstavka določi zavod v letnem delovnem načrtu.
Sredstva iz drugega odstavka tega člena mora zavod voditi ločeno od javnih sredstev in drugih sredstev, namenjenih za opravljanje javne službe.
Presežek prihodkov nad odhodki, ki jih zavod pridobi s prodajo storitev oziroma proizvodov, ustvarjenih z opravljanjem izobraževanja oziroma z opravljanjem drugih dejavnosti, se uporablja za plačilo materialnih stroškov, investicijskega vzdrževanja in investicij, po predhodnem soglasju ustanovitelja, pa tudi za plače, v skladu z merili, ki jih določi minister, pristojen za šolstvo.
Delitev presežkov prihodkov nad odhodki poteka na podlagi programa prioritet za delitev teh sredstev, ki ga sprejme svet.
S sredstvi, ki jih posamezna organizacijska enota pridobi od pravnih oseb zasebnega prava ali fizičnih oseb kot darilo ali volilo, razpolaga sama in samostojno v okviru svoje dejavnosti.
24. člen
Premoženje, s katerim upravlja zavod je last ustanovitelja. Zavod je dolžan upravljati premoženje, ki mu je dano v uporabo s skrbnostjo dobrega gospodarja.
Zavod samostojno upravlja s premoženjem, ki mu je dano v upravljanje, ne more pa s pravnimi posli odtujiti nepremično premoženje ali le-to bremeniti s stvarnimi ali drugimi bremeni brez soglasja ustanovitelja.
Primanjkljaj prihodkov, ki v zavodu nastane pri izvajanju medsebojno dogovorjenega programa iz osnovnih dejavnosti, upoštevajoč dogovorjena merila, kriterije ter normative in standarde, ki veljajo za področja dejavnosti zavoda, krije ustanovitelj oziroma država.
VI. ODGOVORNOST USTANOVITELJA ZA OBVEZNOSTI ZAVODA
25. člen
Zavod je pravna oseba in odgovarja za svoje obveznosti do višine sredstev, s katerimi razpolaga.
Ustanovitelj odgovarja za obveznosti zavoda do višine sredstev, ki jih je zavodu dolžan zagotoviti v skladu z zakonom.
VII. JAVNOST DELA IN POSLOVNA TAJNOST
26. člen
Delo zavoda je javno.
Javnost dela zavoda se zagotavlja s poročili staršem, novinarjem in drugim predstavnikom javnosti.
Starši, novinarji in drugi predstavniki javnosti ne morejo prisostvovati sejam in drugim oblikam dela organov zavoda ter vzgojno-izobraževalnemu delu zavoda, razen v primerih, ko je to določeno z zakonom in drugimi predpisi ali jim ravnatelj šole ali vrtca dovoli.
O delu zavoda obvešča javnost direktor zavoda ali oseba, ki jo pooblasti.
VIII. SPLOŠNI AKTI ZAVODA
27. člen
Zavod sprejme za zadeve, ki jih ne ureja ta odlok ter v drugih zadevah, ki jih je potrebno podrobneje urediti, pravila.
Pravila sprejme svet zavoda po predhodnem soglasju ustanovitelja.
Zavod ima lahko tudi druge splošne akte, s katerimi ureja notranja vprašanja in zadeve, če tako določa zakon.
Pravila in drugi splošni akti ne smejo biti v nasprotju s tem odlokom.
Splošne akte sprejme svet zavoda ali direktor. Razmejitev pristojnosti pri sprejemanju splošnih aktov zavoda se določi s pravili zavoda.
IX. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
28. člen
Do zagotovitve prostorskih in kadrovskih pogojev za organiziranje v Organizacijski enoti OŠ Rečica ob Savinji po tem odloku, ostane osnovna šola Rečica ob Savinji v sestavu vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Mozirje kot Podružnična šola Rečica ob Savinji, organizacijska enota Vrtec Mozirje pa ostane organiziran po sedaj veljavnem odloku.
Ko občinski svet s sklepom ugotovi, da so zagotovljeni prostorski in kadrovski pogoji za organiziranje zavoda po tem odloku, se Podružnična šola Rečica ob Savinji izloči iz Vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Mozirje in postane skladno s tem odlokom Organizacijska enota OŠ Rečica ob Savinji v sestavu JVIZ Občine Mozirje s sedežem Šolska ulica 25, 3330 Mozirje.
Istočasno postane VVZ Mozirje Organizacijska enota Vrtec Mozirje v sestavu JVIZ Občine Mozirje
Zavod mora uskladiti organizacijo v roku enega leta od dneva uveljavitve tega odloka. Do uskladitve s tem odlokom se smiselno uporabljajo statut ter drugi splošni akti Vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Mozirje in Vzgojno-varstvenega zavoda Mozirje.
Do imenovanja direktorja zavoda v skladu s tem odlokom opravlja naloge direktorja vršilec dolžnosti direktorja, ki ga imenuje Občinski svet občine Mozirje na predlog župana, najdalj za dobo enega leta.
Vršilec dolžnosti direktorja iz tega člena je dolžan poleg nalog za katere je pristojen po zakonu, opraviti vse potrebno, da zavod uskladi organizacijo ter oblikuje svet zavoda v skladu s tem odlokom v roku enega leta od uveljavitve tega odloka.
Do imenovanja ravnatelja šole v skladu s tem odlokom opravlja naloge ravnatelja vršilec dolžnosti ravnatelja, ki ga imenuje Občinski svet občine Mozirje na predlog župana, najdalj za dobo enega leta.
Vršilec dolžnosti ravnatelja šole iz tega člena je dolžan poleg nalog za katere je pristojen po zakonu, opraviti vse potrebno, da šola uskladi organizacijo v skladu s tem odlokom v roku enega leta od uveljavitve tega odloka.
29. člen
Z uveljavitvijo tega odloka se za vršilca dolžnosti direktorja zavoda imenuje Ana Kladnik, ki ima vsa pooblastila, da pod nadzorstvom ustanovitelja zagotovi vse potrebne pogoje za začetek dela zavoda.
Z uveljavitvijo tega odloka se za vršilca dolžnosti ravnatelja šole imenuje Vlasta Poličnik, ki ima vsa pooblastila, da pod nadzorstvom ustanovitelja zagotovi vse potrebne pogoje za začetek dela šole.
30. člen
Do zagotovitve pogojev za opravljanje vzgojno-izobraževalne dejavnosti od prvega do devetega razreda obvezne osnovne šole opravlja osnovna šola vzgojno-izobraževalno dejavnost od prvega do osmega razreda obvezne osnovne šole.
31. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 012-1/00-2
Mozirje, dne 29. marca 2000.
Župan
Občine Mozirje
Jože Kramer l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti