Uradni list

Številka 7
Uradni list RS, št. 7/2000 z dne 28. 1. 2000
Uradni list

Uradni list RS, št. 7/2000 z dne 28. 1. 2000

Kazalo

381. Odlok o proračunu Občine Bled za leto 2000, stran 915.

Na podlagi petega odstavka 57. člena in četrte alinee, drugega odstavka 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS št. 72/93, 6/94 – odločba US, 57/94, 14/95, 20/95 - odločba US, 9/96 – odločba US, 44/96 – odločba US, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98 in 63/99), zakona o financiranju občin – ZFO (Uradni list RS, št. 80/94 in 56/98), 2. točke drugega odstavka 16. člena statuta Občine Bled (Uradni list RS, št. 33/99) in zakona o javnih financah je Občinski svet občine Bled na 11. redni seji dne 26. 1. 2000 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Bled za leto 2000
1. člen
S proračunom Občine Bled za leto 2000 (v nadaljnjem besedilu: proračun) se zagotavljajo sredstva za financiranje javne porabe in drugih nalog, opredeljenih v tem proračunu, v Občini Bled.
2. člen
Za financiranje javne porabe pripadajo občini prihodki iz davkov, določenih z zakonom o financiranju občin, in drugi prihodki v skladu s posebnimi predpisi.
3. člen
Proračun sestavljajo bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja.
A) BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV                             SIT
PRIHODKI: Davčni prihodki                            880,711.000
Nedavčni prihodki                                    105,211.000
Kapitalski prihodki                                   26,600.000
Prejete donacije                                       2,300.000
Transferni prihodki                                   57,880.000
SKUPAJ PRIHODKI                                    1.072,702.000
ODHODKI: Tekoči odhodki                              372,537.800
Tekoči transferi                                     385,403.000
Investicijski odhodki                                360,337.200
Investicijski transferi                               41,000.000
SKUPAJ ODHODKI                                     1.159,278.000
B) RAČUN FINANČNIH TERJATEV
IN NALOŽB                                             81,650.000
C) RAČUN FINANCIRANJA                                – 6,500.000
POVEČANJE (ZMANJŠANJE)
SREDSTEV NA RAČUNIH                                 – 11,426.000
4. člen
V proračunu so zagotovljena sredstva za delo občinskih organov in občinske uprave, za izvajanje nalog na področju družbenih dejavnosti, kmetijstva, turizma, malega gospodarstva, gospodarskih javnih služb in drugih razvojnih nalog, sredstva rezerv in sredstva za odplačilo dolgov.
5. člen
Sredstva za plače in osebne prejemke delavcev občinske uprave, javnih zavodov in javnih podjetij se zagotavljajo po merilih in na način, kot je določeno v zakonu o lokalni samoupravi, zakonu o javnih financah, s kolektivnimi pogodbami in drugimi predpisi, ki urejajo to področje.
6. člen
Sredstva proračuna se delijo med letom praviloma enakomerno med vse uporabnike v okviru doseženih prihodkov in v odvisnosti od zapadlosti obveznosti, če ni med občino in uporabnikom drugače določeno.
7. člen
Sredstva proračuna se smejo uporabljati le za namene, katerih višina je določena s proračunom. V imenu občine se smejo prevzemati obveznosti le v okviru sredstev, ki so v proračunu predvidena za posamezne namene.
Proračunska sredstva je mogoče prerazporejati med posameznimi postavkami v okviru bilance prihodkov in odhodkov.
Župan mora o izvršenih prerazporeditvah šestmesečno poročati občinskemu svetu v primeru, da sredstva prerazporeja med oddelki: Javne finance, Družbene dejavnosti, Gospodarske dejavnosti in Gospodarske javne službe.
Ne glede na določbo drugega odstavka tega člena prerazporejanje sredstev med bilanco prihodkov in odhodkov, računom finančnih terjatev in naložb in računom financiranja ni dovoljeno.
Sredstva proračuna se lahko uporabijo, če so izpolnjeni vsi z zakonom ali drugim aktom predpisani pogoji za uporabo sredstev.
8. člen
V sredstva proračunske rezerve se izloča del skupno doseženih letnih prejemkov proračuna v višini, ki je določena s proračunom, vendar največ do višine 1,5% prejemkov proračuna.
Ta sredstva se uporabljajo za namene, določene v 49. členu zakona o javnih financah.
Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati. Sredstva proračunske rezervacije ne smejo presegati 0,5% prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov. Ta sredstva se uporabljajo za namene, določene v 42. členu zakona o javnih financah.
9. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Župan določi pristojne strokovne delavce v upravi, ki izvršujejo proračun v skladu s predpisi in s tem odlokom.
10. člen
Župan je pooblaščen, da:
– lahko prerazporeja proračunska sredstva med posameznimi postavkami v okviru namena v bilanci prihodkov in odhodkov do 15%, razen za investicije, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila zagotovljena sredstva;
– odloča o uporabi sredstev splošne proračunske rezerve,
– odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve občine v skladu s predpisi,
– odloča o zmanjšanju odhodkov v primeru, če prihodki niso realizirani v planirani višini,
– odloča o izdajanju soglasij in poroštev za najeta posojila javnih podjetij in javnih zavodov največ do višine 10,000.000 SIT in za namen, ki je določen s proračunom občine za leto 2000,
– odloča o kratkoročni zadolžitvi proračuna največ do višini 10,000.000 SIT, na podlagi predhodnega soglasja ministra, pristojnega za finance,
– odloča o začasnih plasmajih tekočih likvidnostnih proračunskih presežkov poslovnim bankam za ohranitev njihove realne vrednosti in zagotovitve tekoče likvidnosti proračuna.
11. člen
Pristojnosti računovodske službe:
– opravlja plačila,
– tekoče ureja, zajema, knjigovodsko evidentira in sporoča podatke,
– pripravlja obvezne računovodske izkaze,
– izvaja računovodski nadzor in nadzor nad izpolnjevanjem terjatev in plačilom obveznosti,
– arhivira izvirnike knjigovodskih listin,
– nadzoruje porabo sredstev pri proračunskih uporabnikih in o nepravilnostih obvešča župana, ter mu predlaga ustrezne ukrepe,
– usklajuje dinamiko proračunske porabe s posameznimi nosilci nalog v mejah planirane porabe,
– obvešča župana o začasnih likvidnostnih proračunskih presežkih in jih v skladu s pooblastili veže pri poslovnih bankah,
– o finančnih zadevah obvešča odbor za proračun in finance ter gospodarjenje z občinskim premoženjem.
12. člen
Za osnovna sredstva, ki so v lasti Občine Bled, se amortizacija obračunava v višini predpisanih amortizacijskih stopenj. Upravljalcem pa se zagotavljajo sredstva za amortizacijo do višine, ki so zagotovljena v proračunu.
13. člen
Sredstva, ki jih proračunski uporabniki dosežejo z lastno dejavnostjo, uporabljajo za pokrivanje dela materialnih stroškov.
14. člen
Pogodba za nabavo blaga, naročilo storitev in oddajo gradenj v breme proračunskih sredstev se lahko sklene samo skladno s predpisi o javnem naročanju.
15. člen
Za investicije, ki se financirajo iz proračuna v vrednosti nad 10 mio SIT, se pred začetkom izvajanja investicije, oziroma pred podpisom pogodbe, predloži občinskemu svetu finančna konstrukcija za celotno vrednost investicije.
16. člen
Vsi uporabniki proračunskih sredstev so dolžni pristojnemu občinskemu organu predložiti finančne načrte dejavnosti za leto 2000 in eventuelne programe investicij z navedenimi viri pokrivanja investicije, najpozneje v tridesetih dneh po uveljavitvi tega odloka.
Uporabniki so dolžni predložiti občini zadeve iz prvega odstavka tega člena ne glede na to, ali se v celoti ali delno financirajo iz proračuna.
Uporabniki proračunskih sredstev so dolžni predložiti občini periodične in letne računovodske izkaze v rokih, ki jih določajo predpisi za oddajo periodičnega in zaključnega računa. Uporabniki so dolžni predložiti vse potrebne podatke na zahtevo župana, nadzornega odbora ali drugega pristojnega občinskega organa.
17. člen
Župan je dolžan o realizaciji proračuna poročati občinskemu svetu po polletnem obračunu in zaključnem računu.
18. člen
Sestavni del tega odloka so bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja.
19. člen
Župan lahko samostojno odloča o nakupu zemljišč do površine 300 m2.
20. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS, uporablja pa se od 1. januarja 2000 dalje.
Št. 01505-1/00
Bled, dne 26. januarja 2000.
Župan
Občine Bled
mag. Boris Malej l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti