Uradni list

Številka 106
Uradni list RS, št. 106/1999 z dne 23. 12. 1999
Uradni list

Uradni list RS, št. 106/1999 z dne 23. 12. 1999

Kazalo

4970. Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave mestne občine Celje, stran 16373.

Na podlagi tretjega odstavka 112. člena poslovnika Mestnega sveta mestne občine Celje (Uradni list RS, št. 66/95, 1/96, 46/96, 75/96, 37/97 in 28/99) izdajam
S K L E P
o objavi odloka o spremembah in dopolnitvah odloka o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave mestne občine Celje
Objavljam odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave mestne občine Celje, ki ga je sprejel Mestni svet mestne občine Celje na 10. seji dne 7. 12. 1999.
Župan
Mestne občine Celje
Bojan Šrot l. r.
Na podlagi 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 10/98 in 74/98), 17. in 40. člena statuta Mestne občine Celje (Uradni list RS, št. 41/95, 77/96, 37/97, 50/98 in 28/99) in v skladu z uredbo o skupnih osnovah in kriterijih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v organih državne uprave (Uradni list RS, št. 24/98, 56/98) je Mestni svet mestne občine Celje na seji dne 7. 12. 1999 sprejel
O D L O K
o spremembah in dopolnitvah odloka o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave mestne občine Celje
1. člen
1. člen odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave (Uradni list RS, št. 30/96) se spremeni tako, da glasi:
“S tem odlokom se določa notranja organizacija in delovna področja Občinske uprave mestne občine Celje (v nadaljevanju: občinska uprava), njeno delovanje in ureja druga vprašanja v zvezi z delovanjem občinske uprave.”
2. člen
2. člen se spremeni tako, da glasi:
“Občinska uprava v okviru pravic in dolžnosti občine upravlja upravne, strokovne, organizacijske in druge naloge na področjih, določenih s tem odlokom.
Svoje naloge opravlja občinska uprava v skladu z zakoni, statutom Mestne občine Celje (v nadaljevanju: MOC), ter tem odlokom.”
3. člen
3. člen se spremeni tako, da glasi:
“Pri opravljanju svojih nalog občinska uprava sodeluje z občinskimi upravami drugih občin, nosilci javnih pooblastil, državnimi organi, zavodi, podjetji, družbami ter drugimi organizacijami z izmenjavo mnenj in izkušenj ter podatkov in obvestil ter preko skupnih delovnih teles.”
Naloge, položaj, obveznosti in pravice upravnih organov ter razmerja do župana, mestnega sveta, občanov, pokrajine in države, določajo zakon, statut MOC in drugi predpisi.
4. člen
Za 3. členom se doda nov 3.a člen, ki glasi:
“Javnost dela uprave se skladno s statutom MOC zagotavlja z uradnimi sporočili ter z dajanjem informacij sredstvom javnega obveščanja, novinarskimi konferencami, z udeležbo na konferencah, okroglih mizah in drugih oblikah sodelovanja s predstavniki sredstev javnega obveščanja oziroma na drug ustrezen način, ki omogoča javnosti, da se seznani z delom občinske uprave.
Uradna sporočila za javnost, informacije, obvestila, pojasnila in druge podatke v smislu prejšnjega odstavka dajejo skladno s statutom MOC predstavnikom sredstev javnega obveščanja župan, podžupani in direktor občinske uprave, po pooblastilu pa lahko tudi predstojniki upravnih organov občinske uprave ali drug uslužbenec občinske uprave.”
5. člen
V poglavju II se spremeni naziv poglavja, tako da glasi:
“Organizacija in delovna področja občinske uprave”.
6. člen
Za 3.a členom se doda nov 3.b člen, ki glasi:
“Organizacija občinske uprave je oblikovana tako, da se zagotavlja:
– strokovno, učinkovito in racionalno izvrševanje funkcij uprave in opravljanje nalog občinske uprave,
– zakonito, pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti udeležencev v postopkih ter drugih strank,
– smotrno organizacijo in vodenje dela v upravi,
– koordinirano izvajanje nalog in učinkovito izvajanje projektnih nalog,
– učinkovit notranji nadzor nad opravljanjem nalog,
– učinkovito sodelovanje z drugimi organi, organizacijami in institucijami pri reševanju skupnih zadev.”
7. člen
4. člen se spremeni tako, da glasi:
“V občinski upravi so organizirani naslednji organi občinske uprave:
– kabinet župana,
– tajništvo občinske uprave,
– oddelek za finance in proračun,
– oddelek za družbene dejavnosti,
– oddelek za pravna in premoženjska vprašanja ter gospodarstvo in kmetijstvo,
– oddelek za okolje in prostor ter promet in zavod za varstvo okolja v njegovi sestavi,
– zavod za planiranje in izgradnjo Celje,
– komunalna direkcija,
– zavod za informatiko.
Organi občinske uprave opravljajo glede na področje, ki ga pokrivajo, tudi naloge iz državne pristojnosti, ki jih država prenese na občino.
V okviru posameznega upravnega organa se lahko oblikujejo posamezne organizacijske enote z aktom o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest, ki ga sprejme župan.”
8. člen
Naslov pred 5. členom in 5. člen se črtata.
9. člen
V 6. členu se drugi odstavek spremeni tako, da glasi:
“Kabinet župana opravlja tudi naloge, ki se nanašajo na pripravo sej mestnega sveta in njegovih teles, nadzornega odbora in volilne komisije, na obveščanje članov mestnega sveta, političnih strank, mestnih četrti in krajevnih skupnosti, na vprašanja in pobude članov mestnega sveta na področje reševanja vlog in pritožb ter opravlja strokovna organizacijska, administrativna in tehnična opravila za potrebe mestnega sveta in njegovih teles, nadzornega odbora in volilne komisije ter druge naloge iz svojega delovnega področja.”
10. člen
Naslov pred 7. členom in 7. člen se črtata.
11. člen
10. člen se spremeni tako, da glasi:
“Občinsko upravo neposredno vodi direktor občinske uprave, ki ga imenuje in razrešuje župan.
Direktor občinske uprave:
– izdaja odločbe v upravnem postopku na prvi stopnji, ali za to nalogo pooblasti predstojnika posameznega organa občinske uprave, kolikor ta izpolnjuje z zakonom predpisane pogoje;
– opravlja najzahtevnejše naloge občinske uprave in sodeluje v projektnih skupinah v občini;
– koordinira delo organov občinske uprave ter skrbi za delovno disciplino;
– zagotavlja opravljanje strokovnih in drugih nalog, ki so skupne organom občinske uprave oziroma notranjim organizacijskim enotam;
– opravlja druge organizacijske naloge v zvezi z delovanjem občinske uprave ter skrbi za sodelovanje z upravno enoto in drugimi organi v MOC;
– opravlja druge naloge po odredbi župana.
Direktor občinske uprave lahko izdaja odločbe in druge akte, ki se nanašajo na uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti iz delovnega razmerja delavcev občinske uprave, če ga župan za to pooblasti.
Direktor občinske uprave je za svoje delo odgovoren županu.”
12. člen
Za 10. členom se doda nov 10.a člen, ki glasi:
“Direktor občinske uprave mora imeti ustrezno univerzitetno izobrazbo ali visoko strokovno izobrazbo ustrezne smeri in izpolnjevati zakonske pogoje za vodenje upravnih postopkov.”
13. člen
11. člen se črta.
14. člen
Naslov pred 12. členom in 12. člen se črtata.
15. člen
Za 16. členom se doda nov 16.a člen, ki glasi:
“Zavod za planiranje in izgadnjo Celje je organiziran kot režijski obrat in nudi strokovne informacije in storitve s področja planskih dokumentov in prostorsko izvedbenih aktov.
V okviru svojih pristojnosti zavod opravlja:
1. Naloge s področja gospodarjenja s stavbnimi zemljišči:
– naloge pridobivanja, prodaje, menjave in oddaje zemljišč za gradnjo,
– organizira izgradnjo javne infrastrukture, s katero se zagotavlja uporabnost zemljišč glede na njihov namen (opremljanje stavbnih zemljišč),
– izdaja potrdila, da na zemljišču, ki je predmet pogodbe, ne obstoja predkupna pravica občine in države,
– pripravlja gradiva občinskemu organu za uveljavitev predkupne pravice občine,
– opravlja strokovno tehnična, pravna in administrativna opravila, ter pripravlja gradiva v zvezi z gospodarjenjem s stavbnimi zemljišči, razlastitev v korist občine in omejitev lastninskih in drugih stvarnih pravic na nepremičninah v javno korist,
– zagotavlja obdelavo podatkov in vrednotenja nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča ter izdelavo in vzdrževanje grafičnih kart območij zajemanja nadomestila,
– odmerja komunalni prispevek, izvaja postopke za oprostitev ali znižanje prispevka ter evidentiranja zavezancev.
2.:
– pripravlja gradiva za program priprave prostorskih izvedbenih aktov,
– skrbi za izpolnitev pogojev, ki jih določijo ustrezni organi, organizacije in skupnosti za pripravo prostorskih izvedbenih aktov,
– organizira pripravo prostorskih izvedbenih aktov in sodeluje z ustreznimi strokovnimi organizacijami pri pripravi strokovnih podlag zanje,
– skrbi za razgrnitev strokovnih rešitev in osnutkov prostorskih izvedbenih aktov ter daje pojasnila o rešitvah osnutka prostorskega izvedbenega akta na javnih obravnavah,
– skrbi za usklajenost lokacijske dokumentacije s prostorskimi izvedbenimi akti,
– nudi strokovno pomoč pravnim in fizičnim osebam pri zadevah urejanja prostora,
– daje občanom informacije o možnih lokacijah za graditev in druge posege v prostor ter druge informacije v zvezi z urejanjem prostora,
– zbira, evidentira ter analizira podatke o predvideni rabi prostora in o posegih v prostor ter vodi evidenco in dokumentacijo predpisov in drugih aktov, s katerimi se ureja prostor. ”
16. člen
Naslov pred 17. členom in 17. člen se črtata.
17. člen
18. člen se črta.
18. člen
Za 20. členom se doda nov 20.a člen, ki glasi:
“V občinski upravi se kot posvetovalno telo župana oblikuje kolegij, ki obravnava pomembnejša vprašanja iz delovnega področja občinske uprave. Župan določi sestavo kolegija glede na obravnavano problematiko. Kolegij sklicuje župan, v njegovi odsotnosti pa direktor občinske uprave. Kolegij sklicuje po potrebi, praviloma pa enkrat na teden.”
19. člen
Naslov pred 21. členom in 21. člen se črtata.
20. člen
22. člen se spremeni tako, da glasi:
“Organe občinske uprave vodijo načelniki, ki jih imenuje in razrešuje župan. Načelniki odločajo v upravnih, strokovnih in drugih zadevah, za katere je organiziran organ občinske uprave, v skladu s svojimi pooblastili in pristojnostmi.
Načelniki sodelujejo z drugimi organi občinske uprave pri reševanju skupnih zadev in v okviru svoje pristojnosti sodelujejo z državnimi organi.
Načelniki organov občinske uprave so za svoje delo odgovorni direktorju občinske uprave in županu. Za kršitve delovnih obveznosti odgovarjajo tudi disciplinsko ter odškodninsko, po splošnih pravilih delovnega in civilnega prava.
Načelniki organov občinske uprave morajo imeti univerzitetno izobrazbo ali visoko strokovno izobrazbo ustrezne smeri.”
21. člen
23. člen se črta.
22. člen
24. člen se spremeni tako, da glasi:
“Občina odloča s posamičnimi akti o posameznih stvareh iz lastne pristojnosti in iz prenesene državne pristojnosti v upravnem postopku.
O upravnih stvareh iz občinske pristojnosti odloča na prvi stopnji občinska uprava, na drugi stopnji pa župan, če ni z zakonom drugače določeno.”
23. člen
V 25. členu se beseda “tajnik” nadomesti z besedo “direktor”.
24. člen
V 26. členu se beseda “tajnik” v ustreznem sklonu nadomesti z besedo “direktor” v ustreznem sklonu.
25. člen
27. člen se spremeni tako, da glasi:
“Najkasneje v roku 30 dni od sprejema sprememb in dopolnitev tega odloka župan sprejme akt o sistemizaciji delovnih mest v Občinski upravi mestne občine Celje.”
26. člen
Za 27. členom se doda 27.a člen, ki glasi:
“Občinska uprava mora svojo organizacijo uskladiti s spremembami tega odloka najkasneje v roku 3 mesecev po sprejemu.”
27. člen
28. člen se črta.
28. člen
29. člen se črta.
29. člen
Ta odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave mestne občine Celje začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu RS, uporabljati pa se začne s 1. 1. 2000.
Št. 01400-5/95-21
Celje, dne 7. decembra 1999.
Župan
Mestne občine Celje
Bojan Šrot l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti