Uradni list

Številka 28
Uradni list RS, št. 28/1999 z dne 22. 4. 1999
Uradni list

Uradni list RS, št. 28/1999 z dne 22. 4. 1999

Kazalo

1355. Pravilnik o postopku za izbiro kulturnih projektov in oblikovanju kulturnih programov, ki se financirajo in sofinancirajo iz državnega proračuna, stran 3137.

Na podlagi četrtega odstavka 18. člena zakona o uresničevanju javnega interesa na področju kulture (Uradni list RS, št. 75/94) in 99. člena zakona o upravi (Uradni list RS, št. 67/94, 20/95 – odl. US in 67/94) minister za kulturo izdaja
P R A V I L N I K
o postopku za izbiro kulturnih projektov in oblikovanju kulturnih programov, ki se financirajo in sofinancirajo iz državnega proračuna
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta pravilnik ureja:
– postopek za izbiro projektov in oblikovanje programov, ki jih iz državnega proračuna financira in sofinancira Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo);
– opravila, ki jih v posameznih fazah postopka opravljajo službe ministrstva;
– dejanja, ki jih morajo v posameznih fazah postopka opraviti predlagatelji projektov in programov oziroma izbrani predlagatelji – izvajalci projektov in programov;
– oblikovanje strokovnih skupin in naloge ministrstva v zvezi z njihovim delovanjem
in določa dokumentacijo, ki se uporablja v postopku, ki ga ureja ta pravilnik.
2. člen
Službe ministrstva, strokovne skupine in predlagatelji oziroma izvajalci se pri pripravljanju, sprejemanju in izvajanju odločitev o izbiri projektov in oblikovanju programov, ki jih iz državnega proračuna financira in sofinancira ministrstvo, ravnajo po pogojih in merilih, ki jih predpiše minister na predlog strokovnih skupin. Pogoji in merila za posamezna področja so del razpisne dokumentacije, ki je dostopna zainteresiranim predlagateljem oziroma izvajalcem.
Od dneva objave razpisa do odločitve o izboru predlogov in o njihovem financiranju se pogoji in merila iz prejšnjega odstavka ne smejo spremeniti.
II. POSTOPEK
3. člen
Postopek oblikovanja programov in dodeljevanja finančnih sredstev izvajalcem poteka po naslednjem zaporedju:
– priprava in objava javnega razpisa za zbiranje predlogov kulturnih projektov in oblikovanje kulturnih programov (v nadaljnjem besedilu: javni razpis),
– odpiranje vlog,
– dopolnjevanje predlogov,
– izločanje predlogov, ki ne ustrezajo razpisnim pogojem,
– strokovno ocenjevanje prispelih predlogov,
– odločitev ministra,
– obveščanje predlagateljev o odločitvi,
– pritožbe predlagateljev in ponovna odločitev ministra,
– javna objava sprejetega programa ministrstva,
– sklepanje pogodb,
– spremljanje izvajanja pogodb,
– strokovno ocenjevanje dosežkov,
– spreminjanje oziroma dopolnjevanje odločitev.
Ne glede na določbe prejšnjega odstavka lahko minister v okviru tretjega odstavka 18. člena zakona o uresničevanju javnega interesa na področju kulture sprejme sklep in sklene pogodbo o financiranju in sofinanciranju kulturnega projekta ali programa tudi brez javnega razpisa.
V primeru iz prejšnjega odstavka veljajo vsa določila tega pravilnika, razen določil o javnem razpisu.
4. člen
V postopku oblikovanja in sprejemanja kulturnih programov narodnih skupnosti ministrstvo sodeluje z narodnima skupnostima v naslednjih fazah postopka:
– priprava razpisnega besedila in dokumentacije,
– obravnavanje vlog v strokovni skupini,
– priprava predloga programa za vodstvo ministrstva.
Ministrstvo si k predlogu sklepa ministra o financiranju in sofinanciranju kulturnih programov narodnih skupnosti pridobi pisno mnenje organov narodnih skupnosti.
5. člen
Besedilo javnega razpisa, razpisno dokumentacijo, pogoje in merila, datum objave javnega razpisa, razpisni rok ter komisijo za odpiranje predlogov določi minister s sklepom.
Razpisni rok se časovno prilagaja postopku priprave in sprejemanja državnega proračuna.
6. člen
Komisija za odpiranje predlogov ima skupaj z vodjo tri do pet članov. Med njimi morata biti pravnik iz pravne službe ministrstva in predstavnik Kulturniške zbornice Slovenije.
7. člen
Objava javnega razpisa mora vsebovati:
– navedbo ministrstva oziroma teles v njegovi sestavi, ki objavljajo razpis;
– programe, ki so predmet financiranja in sofinanciranja;
– pogoje, ki jih morajo izpolnjevati izvajalci, njihovi programi ali projekti;
– okvirno vrednost sredstev za predmet javnega razpisa;
– kriterije in merila za izbor projektov in programov ter za dodelitev sredstev;
– določitev obdobja za porabo dodeljenih sredstev;
– razpisni rok;
– način dostave predlogov;
– navedbo oseb ministrstva, pooblaščenih za dajanje informacij;
– informacijo o razpisni dokumentaciji;
– rok, v katerem bodo predlagatelji obveščeni o izidu javnega razpisa.
Razpisni rok ne sme biti krajši od enega meseca in ne daljši od dveh mesecev.
Razpisni rok za predlagatelje kulturnih programov narodnih skupnosti zaradi postopkov vsklajevanja predlogov znotraj narodnih skupnosti traja dva meseca.
8. člen
Predmet javnega razpisa so programi oziroma projekti, ki sodijo v okvir izvajanja kulturnih dejavnosti, določenih s 4. in 5. členom zakona o uresničevanju javnega interesa na področju kulture.
9. člen
Javni razpis se za naslednje leto objavi v prvi polovici tekočega proračunskega leta v Uradnem listu Republike Slovenije, najave o objavi pa v drugih javnih glasilih po izbiri ministrstva in na spletnih straneh ministrstva vsaj teden prej.
10. člen
Odpiranje vlog opravi služba ministrstva praviloma v prostorih ministrstva pod vodstvom komisije za odpiranje predlogov.
Komisija zapisniško naredi seznam vseh prispelih vlog po predlagateljih. Seznam dopolni z navedbo predlogov projektov in programov in zahtevanih sredstev.
Komisija razvrsti vloge med pristojne službe ministrstva v nadaljnjo obravnavo. Če vloge vsebujejo predloge, ki sodijo v obravnavo na različnih kulturnih področjih, vodje pristojnih služb ministrstva organizirajo in izvedejo predaje predlogov na ustrezna delovna mesta.
11. člen
Odgovorni uslužbenci ministrstva ugotovijo, katere vloge so nepopolne, in v roku deset dni po datumu zaključka odpiranja vlog pisno s povratnico opozorijo predlagatelje, ki so posredovali nepopolno vlogo, na nepopolnost in na možnost, da vlogo dopolnijo v roku, navedenem v obvestilu. Rok ne sme biti krajši od osmih dni in ne daljši od petnajstih dni po izhodnem datumu obvestila.
Minister lahko izjemoma za vloge nacionalnih kulturnih institucij določi rok do 45 dni.
Končno odločitev o tem, ali je vloga nepopolna, sprejema minister na predlog vodje ustrezne programske organizacijske enote ministrstva.
12. člen
Nepopolne vloge, ki jih po zgoraj omenjenih rokih predlagatelj ne dopolni, se zavržejo.
Sklep o tem na predlog vodje ustrezne programske organizacijske enote ministrstva sprejme minister. Pisna obvestila pošljejo službe predlagateljem v tednu dni po sprejemu sklepa.
Zoper sklep iz prejšnjega odstavka tega člena ni rednega pravnega sredstva, možen pa je upravni spor.
13. člen
Službe ministrstva skrbijo za organizacijo in izvedbo postopka strokovnega ocenjevanja predlogov projektov in oblikovanja programov, in sicer:
1. izdelajo seznam predlogov projektov, ki ustrezajo razpisnim pogojem, z vsemi bistvenimi podatki;
2. izdelajo prikaz ustrezanja predlogov pogojem in merilom;
3. podajo informacijo o uresničitvi obveznosti predlagateljev iz prejšnjih pogodb z ministrstvom;
4. zagotavljajo strokovno, organizacijsko in administrativno pomoč pri delu strokovnih skupin.
Zadeve iz prve, druge in tretje točke prejšnjega odstavka predajo sekretarji strokovnih skupin zapisniško predsedniku in članom strokovnih skupin, najkasneje mesec dni po poteku roka za oddajo vlog. Izjemne primere iz drugega odstavka 11. člena tega pravilnika predajo najkasneje dva meseca po poteku roka za oddajo predlogov.
14. člen
Sekretarji strokovnih skupin pri izdelavi seznama iz prve točke prejšnjega člena tega pravilnika napišejo tudi seznam predlogov projektov, ki ne ustrezajo razpisnim pogojem, s prikazom neustrezanja.
Vodje ustreznih notranjih organizacijskih enot predajo sezname z dodatnimi opredelitvami o predlogih projektov s seznama iz prejšnjega odstavka tega člena vodstvu ministrstva praviloma v rokih iz prejšnjega člena tega pravilnika.
Minister v roku tedna dni po prejemu seznamov iz prejšnjega odstavka tega člena s sklepom odloči, kateri predlogi projektov s tega seznama se zavrnejo, kateri pa se predajo v strokovno obravnavo v strokovnih skupinah.
Zoper sklep o zavrnitvi zaradi neustrezanja razpisnim pogojem je dopusten ugovor na ministrstvo. Ugovor se vloži v roku osem dni. O njem odloči minister.
Zoper odločitev ministra ni rednega pravnega sredstva, možen pa je upravni spor.
15. člen
Strokovne skupine s pomočjo sekretarja strokovne skupine in služb ministrstva ocenijo predloge projektov in programov v mesecu dni po prejemu dokumentacije iz prejšnjega člena
Strokovne skupine si same določijo način izvedbe svojega dela. K delu lahko za presoje posameznih predlogov projektov in programov ali določenih vidikov izjemoma in, v primeru plačil za njihovo delo z odobritvijo ustreznih vodij služb ministrstva, pritegnejo dodatne strokovnjake. Prav tako lahko, po lastni odločitvi, z izvajalci opravijo pojasnilne pogovore.
Strokovna skupina opravi delo s tem, da prek sekretarja skupine poda vodji ustrezne programske organizacijske enote ministrstva pisno in podpisano poročilo o svojem delu s predlogom izbora projektov in programov z njihovim okvirnim financiranjem in z njihovim prioritetno rangiranim seznamom kot strokovno osnovo za oblikovanje programov ministrstva.
V pisnem poročilu iz prejšnjega odstavka morajo biti posebej obrazloženi vsebinski razlogi za predlog zavrnitve projektov oziroma programov.
16. člen
Strokovna skupina pri svojem delu upošteva pogoje in merila iz 5. člena tega pravilnika.
Član strokovne skupine praviloma ne more s svojim predlogom konkurirati na razpisu. V primeru izjeme, ki jo mora odobriti minister, se tak član izloči iz strokovnega ocenjevanja lastnega projekta.
Vodja in člani strokovne skupine podpišejo poročilo in predlog izbora. Član, ki se ne strinja s posamezno točko ali celoto večinskega mnenja, ima pravico svoje ločeno pisno stališče priložiti k poročilu strokovne skupine.
17. člen
Sekretar strokovne skupine v skladu z navodili in sklepi, ki veljajo za nadomestila za delo v primerljivih telesih državne uprave, izdela predlog za plačilo honorarjev članom in vodji strokovne skupine in ga preda generalnemu sekretarju ministrstva, ki da soglasje k izplačilom.
Vodje programskih organizacijskih enot ministrstva predajo poročila strokovnih skupin pristojnemu državnemu sekretarju in ministru. K poročilom lahko pisno dodajo svoja opažanja in priporočila za oblikovanje programov in financiranje projektov.
18. člen
Minister s sklepom na podlagi mnenja in priporočil strokovnih skupin in vodij programskih organizacijskih enot ministrstva oziroma organov v sestavi ministrstva določi program, ki ga ministrstvo financira in sofinancira, po sprejemu državnega proračuna za naslednje proračunsko leto praviloma še v obdobju proračunskega leta, v katerem je bil objavljen javni razpis, in najkasneje v petnajstih dneh od prejema poročil iz drugega odstavka prejšnjega člena.
Ministru poda predlog sklepa vodja ustrezne programske organizacijske enote ministrstva.
Državni sekretar lahko podpiše sklep na podlagi pooblastila ministra v času ministrove odsotnosti več kot tri delovne dni.
19. člen
Minister s sklepi
– odobri projekte in programe,
– zavrne projekte in programe,
– zavrne projekte in programe in jih hkrati uvrsti na rezervno listo.
Projekte in programe iz druge alinee tega člena zavrne zaradi neustrezanja razpisnim pogojem ali prenizke strokovne ocene v konkurenci ustreznih projektov in programov.
Projekte in programe z rezervne liste lahko v toku proračunskega leta s posebnimi sklepi odobri brez ponovnega strokovnega ocejevanja, če se na ustreznih proračunskih postavkah sprostijo ali dodajo proračunska sredstva.
Uradno evidenco sklepov vodi kabinet ministra, delovne pa vodijo tudi sekretarji strokovnih skupin vsak za svoje področje.
20. člen
Kabinet ministra o sklepih seznani svetovalce v programskih organizacijskih enotah in v organih v sestavi ministrstva. Ti na tej podlagi:
1. pisno obvestijo predlagatelje o izboru ali zavrnitvi predloga projekta in programa,
2. s pomočjo pravne službe in ekonomsko-finančne službe ministrstva pripravijo pogodbe in izvedejo opravila, potrebna za izvršitev obveznosti ministrstva po pogodbi.
Kadar predlagatelj v vlogi na razpis kandidira s predlogom programa in projektov, se pisno obvestilo iz prve točke prejšnjega člena opravi praviloma z enim dopisom, ki lahko vsebuje več prilog.
Opravila iz druge točke prvega odstavka tega člena se nanašajo predvsem na nadzor nad obsegom in vsebino realizacije pogodbenih projektov in programov, na pridobivanje in pregled pogodbene dokumentacije izvajalca in na pripravo odredb za plačilo iz proračuna, da plačila lahko potekajo v pogodbeno predvidenih rokih in obsegu.
21. člen
Izplačilo se izvede po prejemu zahtevane dokumentacije, zadnje izplačilo pa po prejemu zaključnega poročila in celotne obračunske dokumentacije.
Če izvajalec v pogodbeno določenih rokih ne zagotovi predpisane obračunske in druge pogodbene dokumentacije, ministrstvo odstopi od izvrševanja pogodbe.
22. člen
Izbrani predlagatelj postane izvajalec po obojestranskem podpisu pogodbe.
Če pogodbe ne podpiše v roku petnajst dni od izdaje pisnega poziva za podpis, se šteje, da je odstopil od zahteve po financiranju in sofinanciranju predloga projekta oziroma programa.
23. člen
Predlagatelj, ki meni, da njegov predlog iz neupravičenih razlogov ni bil izbran oziroma je iz neupravičenih razlogov prejel bistveno manj sredstev, lahko v roku osem dni po prejemu obvestila iz prve točke prvega odstavka 20. člena tega pravilnika pisno vloži na ministrstvo ugovor.
Ministrstvo mora ugovor obravnavati in preveriti nove navedbe, minister pa v roku petnajst dni od prejema ugovora ponovno odloči s sklepom.
Zoper sklep ministra o ugovoru ni rednega pravnega sredstva, možen je le upravni spor.
24. člen
Minister lahko spremeni ali razveljavi sklep z novim sklepom samo iz naslednjih razlogov:
– zaradi ugovora,
– zaradi sprememb v proračunskih virih financiranja,
– zaradi drugih objektivnih okoliščin, ki razvrednotijo prvotno odločitev oziroma povzročijo, da postane neizvedljiva.
25. člen
Programska odločitev ministra se objavi v knjižni obliki in distribuira kulturnim institucijam ter prek knjižnic, na pisno zahtevo pa lahko tudi drugim zainteresiranim. O objavi se javnost obvesti v javnih glasilih in na spletnih straneh ministrstva.
V uvodu mora biti pojasnjeno, ali so sredstva, predvidena za posamične projekte in programe, dokončna ali pa se lahko iz proračunskih razlogov še spremenijo.
Odločitve ministra, sprejete po drugem odstavku 3. člena tega pravilnika, so lahko objavljene v programski publikaciji za tekoče proračunsko leto, obvezno pa v letnem poročilu za preteklo proračunsko leto.
26. člen
Svetovalci so praviloma tudi skrbniki pogodb in spremljajo izvrševanje pogodbe na podlagi stikov z izvajalci ter faznih in zaključnih poročil o potekanju in rezultatih projektov in programov. Poročila pošiljajo ministrstvu izvajalci skladno z določili v pogodbi.
Zaključno finančno in vsebinsko poročilo se ministrstvu preda praviloma v tednu dni po preteku pogodbe, v primeru obsežnejših projektov in programov pa najkasneje v roku meseca dni.
Strokovne skupine na pobudo ministrstva ali po lastni odločitvi presodijo uspešnost projektov in ciljne dosežke programov na podlagi poročil in drugih vedenj o projektih oziroma programih in njihovih ciljih ter s tem seznanijo ministrstvo.
Pri tem se naslanjajo na pogoje in merila iz 5. člena tega pravilnika ter na merila, kriterije in usmeritve nacionalnega kulturnega programa.
27. člen
Če ministrstvo ugotovi, da izvajalec ne izvršuje pogodbe, mu do končne odločitve o pogodbi zadrži izplačevanje še neizplačanih sredstev in z njim ne sklepa novih pogodb.
Če izvajalec sredstev ni uporabil namensko, ministrstvo prekine pogodbo, z njim ne sklepa novih pogodb in sodno izterja vrnitev nenamensko porabljenih sredstev.
Če izvajalec ministrstvu ne posreduje poročil iz prejšnjega člena tega pravilnika, lahko ministrstvo zahteva vrnitev sredstev ali pa izvajalcu iz tega razloga ne odobri sredstev pri naslednjih ponudbah.
Izvajalec, ki krši določila prvih treh odstavkov tega člena, ne more kandidirati za sredstva ministrstva na naslednjem javnem razpisu ministrstva.
III. OBLIKOVANJE, DELOVANJE IN PLAČEVANJE STROKOVNIH SKUPIN
28. člen
Minister v sodelovanju s strokovno kulturno javnostjo imenuje izmed uveljavljenih strokovnjakov in ustvarjalcev predsednike in člane strokovnih skupin, ki kot svetovalna telesa opravljajo strokovno ocenjevanje predlogov kulturnih projektov in programov, ki se financirajo in sofinancirajo iz državnega proračuna, ter s predlaganjem projektov in programov v odobritev svetujejo ministru oblikovanje kulturnih programov ministrstva. Osrednja kategorija pri ocenjevanju programov so njihovi cilji.
Minister lahko strokovnim skupinam naloži tudi druge strokovne naloge, zlasti glede oblikovanja in ocenjevanja kulturne politike.
Minister praviloma izmed svetovalcev, zaposlenih v programskih organizacijskih enotah ministrstva, imenuje sekretarje strokovnih skupin.
Mandat članov in predsednika strokovnih skupin traja do konca mandata ministra, ki jih imenuje. Mandat se lahko ponavlja.
29. člen
Področja kulturnih dejavnosti, za katera minister imenuje strokovne skupine, so predvsem naslednja:
– založništvo in književnost,
– uprizoritvene umetnosti,
– glasbeno dejavnost, ki obsega tudi opero in balet, glasbene programe radia in televizije ter glasbeno založništvo,
– varstvo kulturne dediščine,
– vizualne umetnosti,
– arhivsko dejavnost,
– muzejsko dejavnost,
– knjižničarstvo,
– kulturna dejavnost etničnih manjšin in priseljencev,
– kulturna dejavnost Slovencev po svetu,
– mednarodno sodelovanje.
Strokovna skupina ima liho število članov, praviloma od tri do sedem, vštevši predsednika.
Minister lahko naloge strokovnih skupin iz prvega odstavka prejšnjega člena tega pravilnika na določenem kulturnem področju porazdeli med imenovane strokovne skupine.
Naloge na področju kinematografije opravlja Filmski sklad Republike Slovenije, na področju ljubiteljske kulture pa Sklad Republike Slovenije za ljubiteljske kulturne dejavnosti.
30. člen
Sekretar strokovne skupine pripravlja gradivo za seje, organizira srečanja, vodi korespondenco s člani, skrbi za evidenco dela skupine in za arhiv dokumentacije, ki nastaja pri njenem delu, skrbi za izvedbo avtorskih pogodb s člani skupine in opravlja druge naloge v zvezi z delom strokovne skupine.
Arhiv dokumentacije o delu strokovne skupine v preteklem letu mora sekretar predati dokumentacijski službi ministrstva v začetku naslednjega proračunskega leta.
31. člen
Pri delu strokovnih skupin lahko sodelujejo minister, državna sekretarja in višji upravni delavci, katerih naloge segajo na področje dela posamezne skupine.
Minister ali državni sekretar mora sprejeti predsednika skupine, ko ta zahteva pogovor z njim o vprašanjih z delovnega področja skupine, pomembnih za delo ministrstva ali delo skupine.
32. člen
Delo strokovnih skupin se vrednoti kot avtorsko delo. Avtorjem pisnih strokovnih mnenj, ki nastanejo kot rezultat skupne obravnave ali pa kot samostojno delo posameznega člana, pripada ustrezno nadomestilo, določeno s pogodbami o avtorskem delu. Minister vsako leto določi okvirne možne honorarje za predsednike in za člane strokovnih skupin.
Ministrstvo članom strokovnih skupin, ki žive zunaj Ljubljane, plača potne stroške za udeležbo na sejah skupin v skladu z veljavnimi predpisi za državno upravo.
Če je izjemoma član strokovne skupine strokovnjak, zaposlen v državni upravi, potem ni upravičen do nadomestila iz prvega odstavka tega člena.
33. člen
Vpogled v strokovna mnenja lahko imajo izvajalci, na katere se strokovno mnenje neposredno nanaša.
Strokovna mnenja so lahko javno objavljena le z dovoljenjem vseh avtorjev in proti ustreznemu nadomestilu za javno priobčitev avtorskega dela.
Ministrstvo lahko javno objavi imena predsednikov in članov strokovnih skupin šele potem, ko skupine izdelajo pisna poročila iz 15. člena tega pravilnika.
34. člen
Ministrstvo lahko strokovna mnenja uporablja v upravnih in drugih postopkih, pri katerih sodeluje kot pristojni organ.
IV. OPREDELITEV DOKUMENTOV V POSTOPKU PO TEM PRAVILNIKU
35. člen
Razpisna dokumentacija zajema razpisne obrazce z navodili in kriteriji, ki jih pripravi ministrstvo in so v času razpisa zainteresiranim izvajalcem dosegljivi na ministrstvu, na upravnih enotah in prek spletnih strani ministrstva.
Izvajalci morajo podati ponudbo svojih projektov in programov na predpisanih razpisnih obrazcih in jim priložiti dokazila oziroma priloge, ki jih terjajo razpisni obrazci.
36. člen
Sklep ministra o izboru projekta oziroma programa vsebuje naslednje sestavine:
– glavo ministrstva,
– datum sprejema sklepa,
– evidenčno številko sklepa,
– sklicevanje na ustrezne zakone in pravilnike,
– izrek, ki navaja izvajalca projekta, ime projekta, sredstva za projekt v tekočem proračunskem letu, skrbnika projekta na ministrstvu oziroma samo izvajalca projekta in ime projekta v primeru zavrnitve financiranja,
– obrazložitev,
– parafe vodij programske organizacijske enote, ekonomsko finančne službe, pravne službe ministrstva in pristojnega državnega sekretarja,
– podpis ministra ali z njegovim pooblastilom državnega sekretarja.
37. člen
Pogodba ministrstva z izvajalcem mora vsebovati naslednje postavke:
– stranke pogodbe,
– predmet oziroma namen pogodbe,
– rok za izvedbo predmeta,
– finančna sredstva in dinamiko plačevanja,
– elemente zahtevkov za izplačila,
– skrbnik pogodbe za vsako stranko,
– obveznost poročanja izvajalca ministrstvu,
– opredelitev, da ministrstvo lahko kadarkoli preverja namenskost porabe dodeljenih sredstev,
– razloge, zaradi katerih lahko ministrstvo zadrži izvajanje pogodbe oziroma jo razdre ter izterja vračilo sredstev,
– pristojno sodišče,
– podpise in žige,
– datum.
S strani ministrstva pogodbo podpiše minister ali po njegovem pooblastilu državni sekretar ali direktor organa v sestavi.
Pogodba lahko vsebuje tudi druga določila, če je to potrebno zaradi posebnosti predmeta pogodbe.
38. člen
Poročilo izvajalca ministrstvu 26. člena tega pravilnika mora vsebovati naslednje postavke poročanja:
– identifikacijo izvajalca in predmeta poročanja, skladno z navedbami v pogodbi z ministrstvom;
– opis izvrševanja pogodbe in opis dosežkov oziroma uspešnosti doseganja ciljev projekta in programa, ki je predmet pogodbe;
– povzemen prikaz porabe finančnih sredstev, ki jih je izvajalec prejel od ministrstva in iz drugih virov za isti projekt ali program;
– navedbo težav, ki jih je izvajalec imel v toku realiziranja pogodbe;
– utemeljitev za vsakršna odstopanja od pogodbenih določil;
– izjavo, da izvajalec dovoljuje ministrstvu predati poročilo v strokovno ocenjevanje;
– podpis.
Ministrstvo lahko v posameznih primerih uvede dodatne postavke poročila oziroma terja poročilo le o posamezni postavki.
Ministrstvo ima pravico do vpogleda v izvajalčevo dokumentacijo v zvezi z določili prvega odstavka tega člena.
V. PREHODNA IN KONČNI DOLOČBI
39. člen
Določba četrtega odstavka 26. člena tega pravilnika, ki se nanaša na Nacionalni kulturni program, se začne uporabljati po sprejemu Nacionalnega kulturnega programa.
40. člen
Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati pravilnik o postopku za izbiro kulturnih projektov in oblikovanju kulturnih programov, ki se financirajo in sofinancirajo iz državnega proračuna (Uradni list RS, št. 61/97).
41. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 403-1761/99
Ljubljana, dne 16. aprila 1999.
Jožef Školč l. r.
Minister
za kulturo

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti