Uradni list

Številka 24
Uradni list RS, št. 24/1999 z dne 10. 4. 1999
Uradni list

Uradni list RS, št. 24/1999 z dne 10. 4. 1999

Kazalo

1183. Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Trebnje, stran 2764.

Na podlagi 29. in 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98), 19. člena statuta Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 50/95) in v skladu z uredbo o skupnih osnovah in kriterijih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v organih državne uprave (Uradni list RS, št. 24/98, 56/98) je Občinski svet občine Trebnje, na 3. seji dne 29. 3. 1999, na predlog župana sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Trebnje
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se določa delovno področje notranjih organizacijskih enot občinske uprave ter urejajo druga vprašanja v zvezi z delovanjem občinske uprave.
2. člen
Občinska uprava opravlja upravne, strokovne in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine na delovnih področjih, določenih s tem odlokom.
3. člen
Pri opravljanju svojih nalog občinska uprava sodeluje z občinskimi upravami drugih občin, nosilci javnih pooblastil, državnimi organi, zavodi, podjetji ter drugimi organizacijami z izmenjavo mnenj in izkušenj ter podatkov in obvestil ter preko skupnih delovnih teles.
4. člen
Javnost dela občinske uprave se zagotavlja z uradnimi sporočili ter z dajanjem informacij sredstvom javnega obveščanja, novinarskimi konferencami, z udeležbo na konferencah, okroglih mizah in drugih oblikah sodelovanja s predstavniki sredstev javnega obveščanja oziroma na drug ustrezen način, ki omogoča javnosti, da se seznani z delom občinske uprave.
Uradna sporočila za javnost, informacije, obvestila, pojasnila in druge podatke v smislu prejšnjega odstavka dajejo predstavnikom sredstev javnega obveščanja župan in direktor občinske uprave, po njunem pooblastilu pa lahko tudi vodja notranje organizacijske enote občinske uprave ali drug delavec občinske uprave.
II. ORGANIZACIJA IN DELOVNO PODROČJE OBČINSKE UPRAVE
5. člen
Organizacija občinske uprave je oblikovana tako, da se zagotavlja:
– strokovno, učinkovito in racionalno izvrševanje nalog občinske uprave,
– zakonito, pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti strank in drugih udeležencev v postopkih,
– učinkovito sodelovanje z drugimi organi in institucijami.
6. člen
V občinski upravi se ustanovijo naslednje notranje organizacijske enote:
– oddelek za družbene dejavnosti,
– oddelek za gospodarske dejavnosti,
– oddelek za okolje in prostor,
– služba za splošne zadeve,
– referat za proračun,
– pisarna župana.
7. člen
Oddelek za družbene dejavnosti opravlja naloge na področju:
– služb socialnega skrbstva, predšolskega varstva in osnovnega varstva otrok in družine,
– izobraževanja odraslih, ki so pomembni za razvoj občine in kvaliteto življenja,
– vzgojno-izobraževalne, informacijske, društvene in druge dejavnosti,
– športa in rekreacije,
– kulturno umetniške ustvarjalnosti, knjižnične dejavnosti in kulturne dediščine,
– drugih nalog, ki jih določa zakon.
Oddelek za gospodarske dejavnosti opravlja naloge na področju:
– gospodarskega razvoja občine,
– pospeševanja podjetništva, obrti, gostinstva, turizma in kmetijstva,
– upravljanja javnih služb, koncesij,
– dela v povezavi z javnimi naročili,
– druge naloge, če tako določa zakon.
Oddelek za okolje in prostor opravlja naloge na področju:
– načrtovanja prostorskega razvoja, urejanja posegov v prostor in graditve objektov, gospodarjenja s stavbnimi zemljišči,
– načrtovanje pogojev za gradnjo stanovanj,
– varstvo okolja, zbiranja in odlaganja odpadkov,
– planiranja in razvoja vodovodnega in energetsko komunalnega gospodarstva,
– planiranja in razvoja lokalnih javnih cest, javnih poti, rekreacijskih in drugih površin, urejanja prometa in redarske službe,
– koordinacije dela in povezovanja s krajevnimi skupnostmi,
– drugih nalog iz področja dela varstva okolja in urejanja prostora, če tako določa zakon.
Služba za splošne zadeve opravlja naloge na področju:
– strokovnega, organizacijskega in servisnega značaja, ki so skupnega pomena za delovanje občinske uprave,
– opravljanja strokovnih in organizacijskih nalog za izvajanje odločitev občinskega sveta,
– požarne varnosti in reševalne pomoči za primere elementarnih in drugih nesreč,
– nadzorstvenih nalog nad krajevnimi prireditvami,
– pokopališke in pogrebne dejavnosti,
– nadzora nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov,
– romske problematike,
– splošno upravnih pravnih zadev in nalog, ki niso v pristojnosti drugih notranje organizacijskih enot.
Referat za proračun opravlja naloge na področju:
– proračuna, zaključnega računa in premoženjske bilance občine,
– finančno blagajniškega poslovanja in računovodskega knjigovodstva,
– upravljanja občinskega premoženja,
– ostalih nalog, če tako določa zakon.
Pisarna župana opravlja naloge na področju:
– protokolarnih zadev,
– strokovne in organizacijske naloge za župana,
– protokolarne in organizacijske naloge za direktorja uprave,
– ostala dela po nalogu župana in direktorja uprave.
III. NAČIN DELA, POOBLASTILA IN ODGOVORNOSTI DELAVCEV
8. člen
Predstojnik občinske uprave je župan, ki predstavlja in zastopa občino ter nadzoruje, usmerja ter daje navodila za vodenje občinske uprave.
9. člen
Občinsko upravo neposredno vodi direktor uprave, ki ga imenuje in razrešuje župan.
Direktor občinske uprave:
– izdaja odločbe v upravnem postopku na prvi stopnji,
– opravlja najzahtevnejše naloge občinske uprave in sodeluje v projektnih skupinah v občini,
– koordinira delo organov občinske uprave (notranjih organizacijskih enot) ter skrbi za delovno disciplino,
– zagotavlja opravljanje strokovnih in drugih nalog, ki so skupne občinski upravi oziroma notranjim organizacijskim enotam,
– opravlja druge organizacijske naloge v zvezi z delovanjem občinske uprave ter skrbi za sodelovanje z upravno enoto in drugimi organi v občini,
– opravlja druge naloge po odredbi župana.
Direktor uprave lahko izdaja odločbe in druge akte, ki se nanašajo na uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti iz delovnega razmerja delavcev občinske uprave, če ga župan za to pooblasti.
Direktor uprave je za svoje delo odgovoren županu.
Direktor uprave lahko pooblasti za posamezne naloge v zvezi z vodenjem notranjih organizacijskih enot vodje teh enot, ki jih imenuje in razrešuje župan.
Direktor uprave mora imeti univerzitetno izobrazbo.
10. člen
Notranje organizacijske enote vodijo vodje, ki jih imenuje in razrešuje župan in so za svoje delo odgovorni direktorju uprave in županu.
11. člen
Delavci občinske uprave opravljajo naloge, določene z zakoni in drugimi predpisi, statutom občine in pravilnikom o sistemizaciji delovnih mest, v skladu s pristojnostmi in pooblastili, ki jih za opravljanje posameznih nalog določajo zakoni in drugi predpisi ter po navodilih vodje notranje organizacijske enote. Za svoje delo so odgovorni vodji notranje organizacijske enote, disciplinsko in odškodninsko pa županu.
12. člen
V občinski upravi se kot posvetovalno telo župana oblikuje kolegij, ki obravnava pomembnejša vprašanja z delovnega področja občinske uprave. Župan določi sestavo kolegija glede na obravnavano problematiko. Kolegij sklicuje župan, v njegovi odsotnosti pa direktor uprave. Kolegij se sklicuje po potrebi, vendar pa najmanj enkrat na teden.
13. člen
Za naloge v občinski upravi, ki zahtevajo sodelovanje več delavcev oziroma sodelovanje delavcev različnih strok in stopenj znanja iz različnih notranjih organizacijskih enot, lahko župan ustanovi delovne skupine ali druge oblike sodelovanja. Z aktom o ustanovitvi župan določi sestavo delovne skupine, vodjo delovne skupine ter rok za izvedbo naloge.
14. člen
Za naloge, ki zahtevajo posebno proučevanje ali posebno strokovnost in jih delavci občinske uprave ne morejo opraviti sami, lahko župan ustanovi delovno ali projektno skupino ter sklene pogodbo z ustreznimi izvajalci nalog. Z aktom o ustanovitvi projektne skupine se določi sestava, naloge, roki za izvedbo nalog, sredstva in drugi pogoji za njeno delo.
IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
15. člen
Župan Občine Trebnje v roku enega meseca po sprejetju odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave izda pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi Občine Trebnje, ki je podlaga za razporeditev delavcev na ustrezna delovna mesta.
16. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave, ki je bil sprejet na 7. seji občinskega sveta dne 30. 6. 1995.
17. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listi Republike Slovenije.
Št. 01504–001/99
Trebnje, dne 30. marca 1999.
Župan
Občine Trebnje
Ciril Metod Pungartnik l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti