Uradni list

Številka 63
Uradni list RS, št. 63/1998 z dne 18. 9. 1998
Uradni list

Uradni list RS, št. 63/1998 z dne 18. 9. 1998

Kazalo

2926. Spremembe in dopolnitve statuta Občine Komen, stran 4763.

Na podlagi prvega odstavka 18. člena zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 70/97) in v skladu s 119. členom statuta Občine Komen (Uradni objave PN, št. 10/95 in Uradni list RS, št. 14/96) je Občinski svet občine Komen na seji dne 10. 9. 1998 sprejel
S P R E M E M B E I N D O P O L N I T V E
S T A T U T A Občine Komen
1. člen
V statutu Občine Komen (Uradni objave PN, št. 10/95 in Uradni list RS, št. 14/96) se 1. člen spremeni in glasi:
Ta statut določa temeljna načela za organizacijo in delovanje Občine Komen (v nadaljevanju: občine), oblikovanje in pristojnosti občinskih organov, razen glede organov občinske uprave, premoženja in financiranja občine, splošne in posamične akte, varstvo občine v razmerju do države in drugih občin, način sodelovanja občanov pri sprejemanju odločitev v občini ter druga vprašanja skupnega pomena v občini, ki jih določa zakon.
2. člen
3. člen se spremeni tako, da glasi:
Občina Komen je pravna oseba. Sedež občine je v Komnu št. 126/a.
3. člen
4. člen se spremeni tako, da glasi:
Občina Komen ima pečat okrogle oblike, v katerem je napis OBČINA KOMEN.
Občinski svet ima pečat okrogle oblike v katerem je poleg imena občine še napis OBČINSKI SVET.
Župan občine uporablja pečat okrogle oblike, ki ima poleg imena občine še napis ŽUPAN.
4. člen
6. člen se spremeni tako, da glasi:
Na območju občine so ustanovljene naslednje vaške skupnosti, ki predstavljajo zaokrožena območja občine in so posledica prostorskih, zgodovinskih, upravno-gospodarskih in kulturnih potreb ter drugih značilnosti območja:
1. Vaška skupnost Brestovica pri Komnu, ki zajema območje naselij Brestovica in Vale;
2. Vaška skupnost Brje pri Komnu, ki zajema območje naselij Brje in Škofi;
3. Vaška skupnost Gabrovica pri Komnu, ki zajema območje naselij Gabrovica in Coljava;
4. Vaška skupnost Gorjansko, ki zajema območje naselij Gorjansko in Nadrožica;
5. Vaška skupnost Gornja Branica, ki zajema območje naselij Čehovini, Dolanci, Koboli, Kodreti, Trebižani in Večkoti;
6. Vaška skupnost Hruševica, ki zajema območje naselja Hruševica;
7. Vaška skupnost Ivanji Grad, ki zajema območje naselij Ivanji Grad in Zagrajec;
8. Vaška skupnost Klanec pri Komnu, ki zajema območje naselja Klanec;
9. Vaška skupnost Kobdilj, ki zajema območje naselja Kobdilj;
10. Vaška skupnost Kobjeglava, ki zajema območje naselij Kobjeglava in Tupelče;
11. Vaška skupnost Komen, ki zajema območje naselij Komen, Divči in Preserje;
12. Vaška skupnost Lisjaki, ki zajema območje naselij Lisjaki in Čipnje;
13. Vaška skupnost Lukovec, ki zajema območje naselja Lukovec;
14. Vaška skupnost Mali Dol, ki zajema območje naselja Mali Dol;
15. Vaška skupnost Sveto, ki zajema območje naselja Sveto;
16. Vaška skupnost Škrbina, ki zajema območje naselij Škrbina, Rubije in Šibelji;
17. Vaška skupnost Štanjel, ki zajema območje naselja Štanjel;
18. Vaška skupnost Tomačevica, ki zajema območje naselja Tomačevica;
19. Vaška skupnost Volčji Grad, ki zajema območje naselja Volčji Grad.
Vaške skupnosti iz prejšnjega odstavka nimajo svetov. V vaških skupnostih se ustanovijo vaški odbori, kot posvetovalna telesa občinskega sveta.
5. člen
Črtata se 7. in 8. člen.
6. člen
9. člen se spremeni tako, da glasi:
Občina po svojih organih samostojno ureja in opravlja vse lokalne zadeve javnega pomena določene s tem statutom in zakonom, zlasti pa:
1. na področju normativnega urejanja:
– sprejema statut občine, odloke in druge občinske akte;
– sprejema občinski proračun in zaključni račun;
– sprejema načrt razvoja občine;
– sprejema prostorske plane v mejah svojih pristojnosti;
– ureja upravljanje z energetskimi, vodovodnimi in komunalnimi objekti;
– ureja javne ceste, javne poti, rekreacijske ter druge javne površine;
– ureja javni red v občini;
– ureja delovanje občinske uprave;
– ureja občinske javne službe;
– ureja način in pogoje upravljanja s premoženjem občine;
– določa prekrške in denarne kazni za prekrške, s katerimi se kršijo predpisi občine;
– sestavlja premoženjsko bilanco, s katero izkazuje vrednost svojega premoženja;
– predpisuje lokalne davke in takse;
– ureja druge lokalne zadeve javnega pomena;
– sprejema načrt varstva pred požarom;
– ureja varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami;
– določa organizacijo in način dela v vojni;
2. s svojimi ukrepi pospešuje:
– gospodarsko dejavnost in enakomeren gospodarski razvoj;
– službe socialnega skrbstva, predšolskega varstva, osnovnega varstva otrok in družine, za socialno ogrožene, invalide in ostarele;
– vzgojno-izobraževalno, raziskovalno, informacijsko, dokumentacijsko, društveno, turistično in kulturno dejavnost;
– razvoj kulture, športa in rekreacije;
– razvoj požarne varnosti, gasilstva in organizira reševalno pomoč;
– ukrepe za varstvo zraka, tal, vodnih virov, varstvo pred hrupom ter urejeno zbiranje odpadkov;
– osebno in vzajemno zaščito prebivalcev ter dejavnosti za preprečevanje in blažitev naravnih in drugih nesreč;
3. na področju upravljanja:
– upravlja občinsko premoženje;
– upravlja lokalne javne službe;
– izvaja ustanoviteljske pravice v javnih podjetjih in zavodih;
– upravlja občinske javne površine in drugo javno dobro;
– upravlja z lokalnimi javnimi cestami in javnimi potmi;
– vodi sile za zaščito, reševanje in pomoč;
4. s svojimi sredstvi:
– gradi in vzdržuje lokalne javne ceste, javne poti, rekreacijske in druge javne površine;
– pospešuje kulturno, društveno, vzgojno in knjižnično dejavnost;
– gradi in vzdržuje vodovodne, energetske in komunalne objekte in naprave;
– gradi stanovanja za socialno ogrožene;
– zagotavlja delovanje lokalnih javnih služb;
– zagotavlja delovanje občinskega sveta, župana in odborov ter občinske uprave;
– zagotavlja sredstva za izvajanje dejavnosti na področju osnovnega izobraževanja; raziskovalne dejavnosti, kulture, športa, socialnega varstva, otroškega varstva; zdravstvenega varstva, ekologije in drugih dejavnosti;
– zagotavlja subvencije za gospodarske javne službe (komunalna dejavnost, stanovanjska dejavnost, cestna dejavnost, gospodarjenje s prostorom, druge dejavnosti);
– zagotavlja sredstva za požarno varnost in gasilstvo;
– zagotavlja sredstva za opravljanje pokopališke, pogrebne in mrliško-ogledne službe;
– zagotavlja financiranje delovanja vaških odborov;
– organizira, usposablja in opremlja občinske enote, službe in druge operativne sestave za zaščito, reševanje in pomoč;
– organizira požarno stražo, ko je razglašena povečana nevarnost požarov v naravnem okolju ter izvaja druge ukrepe za varstvo pred požarom;
– organizira sistem alarmiranja;
– gradi javna zaklonišča na območjih, ker je obvezna graditev zaklonišč;
– zagotavlja nujna sredstva za začasno nastanitev in oskrbo ogroženih prebivalcev, razvija dejavnost za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami;
– sofinancira delovanje političnih strank zastopanih v občinskem svetu;
– skrbi za turistično promocijo občine;
5. zagotavlja in organizira:
– zaščito, pomoč in reševanje za primere elementarnih in drugih nesreč;
– nadzorstvo nad krajevnimi prireditvami;
– izvensodno poravnavo sporov;
– spremljanje nevarnosti ter obveščanje in alarmiranje prebivalstva o pretečih nevarnostih;
– zveze za potrebe zaščite, reševanja in pomoči;
– usposabljanje prebivalcev in pripadnikov Civilne zaščite za osebno in vzajemno zaščito oziroma reševanje in pomoč;
– odpravljanje posledic naravnih in drugih nesreč;
6. pridobiva in razpolaga:
– z vsemi vrstami premoženja,
– pridobiva sredstva za delovanje in razvoj občine;
7. sklepa:
– pogodbe o pridobivanju in odtujitvi premičnin in nepremičnin, o koncesijah o uporabi javnega dobra ter o drugih razmerjih, v katere stopa občina;
– pogodbe z društvi in drugimi organizacijami o opravljanju gasilske javne službe ter nalog zaščite, reševanja in pomoči;
8. vzdržuje:
– lokalne javne ceste, javne poti, rekreacijske in druge površine;
– vodovodne in energetske komunalne objekte;
– sredstva za zaščito, reševanje in pomoč;
9. pomaga:
– pomaga pri organiziranju kurirske službe in izvajanju mobilizacije, pri pripravah in organiziranju proizvodnje in storitev v vojni.
7. člen
10. člen se spremeni tako, da glasi:
Občina opravlja v mejah svojih pristojnosti tudi zadeve, ki se nanašajo na:
– vodenje evidence volilne pravice,
– razgrinjanje volilnih imenikov,
– volitve predstavnikov lokalnih interesov v Državni svet,
– občinsko upravno nadzorstvo,
– nadzorstvo nad izvajanjem občinskih javnih služb in javnih prireditev,
– evidenco občinskih zemljišč in drugega premoženja,
– ugotavljanje javnega interesa za razlastitev za potrebe občine,
– določanje pogojev za uporabo stavbnih zemljišč,
– odločanje o rabi prostora,
– izdelavo in usklajevanje načrtov zaščite in reševanja,
– varstvo naravne in kulturne dediščine,
– ukrepe in zaščito okolja,
– sprejemanje prostorskih izvedbenih aktov,
– odločanje o namembnosti urbanega prostora,
– odločanje o rabi prostora v občini, ki vključuje tudi pripravo in sprejem prostorskih planskih aktov;
– odločanje o posegih v prostor lokalnega pomena;
– javno zdravstveno službo na primarni ravni ter lekarniško dejavnost,
– mrliško ogledno službo,
– določanje komunalnih dejavnosti,
– organizacijo dimnikarske službe,
– oskrbo naselij s toplotno energijo in plinom,
– odlaganje odpadkov in opravljanje drugih dejavnosti varstva okolja,
– graditev in vzdrževanje vodovodnih in energetskih objektov,
– graditev in vzdrževanje lokalnih cest, ulic in trgov,
– vzdrževanje gozdnih cest,
– pospeševanje razvoja kmetijstva in ohranjanje naravne krajine,
– varstvo zraka, tal, vodnih virov, varstvo pred hrupom,
– urejanje lokalnega prometa,
– določanje pogojev za opravljanje obrti, gostinstva in turizma,
– določanje kazni za nepravilno parkiranje, določanje parkirnih površin, načina prepovedi parkiranja,
– predpisovanje prometne ureditve,
– urejanje lokalnega potniškega prometa,
– ustvarjanje pogojev za gradnjo stanovanj,
– zagotavljanje javne službe za osebno pomoč ter za pomoč na domu,
– upravni nadzor nad izvajanjem svojih predpisov,
– upravne naloge s področja urejanja prostora in urbanizma ter vodnega gospodarstva,
– upravne in druge naloge s področja varstva okolja,
– izdelavo in usklajevanje načrtov zaščite in reševanja.
8. člen
V 11. členu se doda nova osma alinea, ki glasi:
– določa druge dajatve na podlagi zakona.
9. člen
Črta se drugi odstavek 13. člena.
10. člen
14. člen se v celoti spremeni tako, da glasi:
Delo občinskih organov je javno.
Javnost dela se zagotavlja z obveščanjem javnosti o delu občinskih organov, z navzočnostjo občanov in predstavnikov javnih občil na sejah občinskega sveta in občinskih odborov ter na druge načine, ki jih določata statut in poslovnik občinskega sveta.
Občinski svet obvešča javnost o svojem delu in o delu občinskih odborov.
Javnosti niso dostopni dokumenti in gradiva sveta in drugih občinskih organov, ki so zaupne narave.
11. člen
Spremeni se dvaindvajseta alinea drugega odstavka 16. člena tako, da glasi:
– odloča o uvedbi koncesij.
Dopolni se drugi odstavek 16. člena z naslednjimi alineami:
– določi organizacijo in način izvajanja varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami,
– sprejme program in letni načrt varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami,
– določi organizacijo občinskega sveta in uprave ter način njihovega delovanja v vojni,
– imenuje člane odbora za razpolaganje z dodeljenimi sredstvi požarnega sklada.
12. člen
Spremeni se drugi odstavek 18. člena tako, da glasi:
Funkcija člana občinskega sveta ni združljiva s funkcijo župana, podžupana in člana nadzornega odbora kot tudi ne z delom v občinski upravi. Funkcija člana občinskega sveta tudi ni združljiva s funkcijo načelnika upravne enote in vodje notranje organizacijske enote v upravni enoti, kot tudi ne z delom v državni upravi na delovnih mestih, na katerih delavci izvršujejo pooblastila v zvezi z nadzorstvom nad zakonitostjo oziroma nad primernostjo in strokovnostjo dela organov občine.
13. člen
22. člen se v celoti spremeni in glasi:
Kandidature za predsednika in podpredsednika občinskega sveta lahko v pisni obliki vloži skupina najmanj četrtine članov sveta. Kandidat je izvoljen z večino glasov vseh članov sveta. Če pri prvem glasovanju noben kandidat ne dobi zahtevane večine, se glasovanje ponovi. Pri ponovnem glasovanju se glasuje o tistih dveh kandidatih, ki sta pri prvem glasovanju dobila največ glasov.
O razrešitvi predsednika sveta se glasuje na predlog najmanj četrtine članov sveta in je razrešen, če za predlog za razrešitev glasuje večina vseh članov sveta.
Predsednik sveta opravlja svojo funkcijo vse do izvolitve novega predsednika.
Določbe za izvolitev in razrešitev predsednika sveta se uporabljajo tudi za izvolitev in razrešitev podpredsednika sveta.
14. člen
Črta se 23. člen.
15. člen
V 29. členu se peta alinea spremeni tako, da glasi:
– predlaga občinskemu svetu v sprejem proračun občine in zaključni račun proračuna, odloke in druge akte iz pristojnosti občinskega sveta ter skrbi za izvajanje odločitev občinskega sveta. Odloke in druge akte iz pristojnosti občinskega sveta lahko predloži tudi vsak posamezni član občinskega sveta, razen proračuna in zaključnega računa proračuna ter drugih aktov, za katere je v zakonu ali statutu občine določeno, da jih sprejme občinski svet na predlog župana.
Za šesto alineo se v 29. členu dodajo naslednje alinee:
– skrbi za izvajanje priprav za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami in uresničevanje zaščitnih ukrepov ter za odpravljanje posledic naravnih in drugih nesreč,
– imenuje poveljnika in štab Civilne zaščite občine ter poverjenika za Civilno zaščito,
– sprejme načrte zaščite in reševanja,
– določi društva, gospodarske družbe, zavode in druge organizacije, ki opravljajo javno službo oziroma naloge zaščite, reševanja in pomoči,
– vodi zaščito, reševanje in pomoč,
– določi ostale gospodarske družbe, zavode in druge organizacije na območju občine, ki morajo izdelati načrte zaščite in reševanja,
– ugotavlja in razglaša stopnjo požarne ogroženosti v naravnem okolju na območju občine,
– odredi evakuacijo ogroženih in prizadetih prebivalcev ter izjemoma določi lastnike in uporabnike stanovanjskih hiš, ki morajo začasno sprejeti na stanovanje evakuirane in ogrožene osebe,
– sprejema akte in ukrepe v vojnem stanju, če se občinski svet ne more sestati,
– predlaga upravnemu organu za obrambo razporeditev delavcev oziroma državljanov na delovno dolžnost v Civilni zaščiti ter uresničevanje materialne dolžnosti.
V 29. členu se spremeni zadnji stavek tako, da glasi:
Odločitev o tem se sprejme z dvetretjinsko večino glasov vseh članov sveta.
16. člen
30. člen se v celoti spremeni in glasi:
Župan zadrži objavo splošnega akta občinskega sveta, če meni, da je neustaven ali nezakonit, in predlaga občinskemu svetu, da o njem ponovno odloči na prvi naslednji seji, pri čemer mora navesti razloge za zadržanje. Če občinski svet vztraja pri svoji odločitvi, se splošni akt objavi, župan pa lahko vloži zahtevo pri ustavnem sodišču za oceno njegove skladnosti z ustavo in z zakonom.
Če se odločitev občinskega sveta nanaša na zadevo, ki je z zakonom prenesena na občino, župan opozori pristojno ministrstvo na nezakonitost oziroma neprimernost take odločitve.
17. člen
Dodajo se novi 34.a, 34.b in 34.c členi, ki se glasijo:
34.a člen
Nadzor vsebuje ugotavljanje zakonitosti in pravilnosti poslovanja pristojnih organov, organov in organizacij porabnikov občinskega proračuna in pooblaščenih oseb z občinskimi javnimi sredstvi in občinskim javnim premoženjem in ocenjevanje učinkovitosti in gospodarnosti porabe občinskih proračunskih sredstev.
Nadzor se lahko opravlja v obliki rednega, izrednega, kontinuiranega ali periodičnega nadzora.
34.b člen
Delo nadzornega odbora je javno. Nadzorni odbor je pri svojem delu dolžan varovati osebne podatke ter državne, uradne in poslovne skrivnosti, ki so tako opredeljene z zakonom, drugim predpisom ali z akti občinskega sveta in organizacij uporabnikov proračunskih sredstev in spoštovati dostojanstvo, dobro ime in integriteto posameznikov.
34.c člen
Nadzorni odbor o svojih ugotovitvah, ocenah in mnenjih izdela poročilo s priporočili in predlogi. Občinski svet, župan ter organi porabnikov občinskih proračunskih sredstev so dolžni obravnavati poročilo nadzornega odbora ter upoštevati njegova priporočila in predloge v skladu s svojimi pristojnostmi.
18. člen
35. člen se v celoti spremeni in glasi:
Nadzorni odbor sestavljajo trije člani, ki jih imenuje občinski svet izmed občanov.
Člani nadzornega odbora opravljajo svoje delo nepoklicno.
Člani nadzornega odbora so imenovani na podlagi liste kandidatov z večino glasov vseh članov občinskega sveta. Listo kandidatov določi komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja na podlagi predlogov najmanj četrtine članov občinskega sveta, zainteresiranih organizacij v občini in občanov ali najmanj 15 volivcev v občini. V primeru, da kandidatna lista ni dobila potrebne večine glasov, se na isti seji imenujejo člani nadzornega odbora posamično. Če tudi na ta način niso imenovani vsi člani, lahko najmanj četrtina članov sveta predlaga imenovanje manjkajočih članov, ki jih svet imenuje posamično na isti ali naslednji seji.
Predsednika imenujejo člani nadzornega odbora izmed sebe z večino glasov vseh članov na svoji prvi seji, ki jo skliče župan.
Člani nadzornega odbora ne morejo biti člani občinskega sveta, župan, podžupan, člani vaških odborov, tajnik občine, delavci občinske uprave ali člani poslovodstev organizacij, ki so uporabniki proračunskih sredstev.
Strokovno in administrativno pomoč za delo nadzornega odbora zagotavljata župan in občinska uprava. Posamezne strokovne naloge nadzora lahko opravi izvedenec nadzornega odbora imenuje občinski svet.
Član nadzornega odbora se lahko razreši v primerih, ki jih določa zakon.
19. člen
Doda se nov 35.a člen, ki glasi:
35.a člen
Nadzorni odbor deluje po načelih javnosti, zakonitosti in pravne države.
Za natančno določitev organizacije dela, pravic in dolžnosti predsednika in članov, dela izvedencev in strokovnih sodelavcev, načina odločanja, postopke nadzora, evidentiranje dela, priprave, sklicevanja in vodenja sej, evidenc in dokumentacij ter za določitev ostalih zadev potrebnih za nemoteno delovanje sprejme nadzorni odbor svoj poslovnik.
20. člen
V drugem odstavku 36. člena se doda nova deseta alinea:
– vaški odbori vaških skupnosti iz 6. člena statuta.
21. člen
V 37. členu se v prvem odstavku za besedo “občanov” postavi vejica in doda naslednje besedilo:
razen Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja, katere člani so lahko le člani občinskega sveta.
22. člen
V 38. členu se četrti odstavek črta.
23. člen
Na koncu prvega odstavka 39. člena se za besedo “občanov” postavi vejica in doda naslednji tekst:
razen vaških odborov, za katere je konstituiranje in delovanje urejeno v 6. poglavju statuta.
Črta se drugi odstavek 39. člena.
24. člen
V prvem odstavku 40. člena se med besedama “teles” in “se” postavi vejica in doda naslednji tekst:
razen vaških odborov,
Na koncu šestega odstavka 40. člena se doda naslednji stavek:
Predsednik delovnega telesa se imenuje praviloma izmed članov občinskega sveta.
25. člen
Dosedanje 6. poglavje se preimenuje v:
6. Vaški odbori kot posvetovalna telesa občinskega sveta
26. člen
Spremenijo se 42., 43., 44. in 45. člen tako, da glasijo:
”42. člen
Člane vaških odborov imenujejo in razrešujejo na svojih zborih prebivalci vaških skupnosti. Odbor vaške skupnosti ima predsednika, ki ga izmed sebe imenujejo člani vaškega odbora.
43. člen
Posamezni vaški odbor sestavlja tri do sedem članov.
44. člen
Vaški odbori imajo občinskemu svetu pravico predlagati odločitve, ki se nanašajo na vaško skupnost. Občinski svet mora pred vsako odločitvijo, ki se nanaša na vaško skupnost, obvezno pridobiti mnenje vaškega odbora.
Kolikor v takšnem primeru vaški odbor v roku 30 dni od kar je bil zaprošen ne poda svojega mnenja, lahko občinski svet odloči tudi brez mnenja vaškega odbora.
45. člen
Za vprašanja, ki niso urejena v tem poglavju in se nanašajo na delo vaških odborov se smiselno uporabljajo določbe, ki urejajo delovanje delovnih teles občinskega sveta.“
27. člen
47. člen se spremeni tako, da glasi:
Zbor občanov se lahko skliče za vso občino ali pa za eno ali več vaških skupnosti.
28. člen
49. člen se spremeni tako, da glasi:
Zbor občanov v vaški skupnosti:
– imenuje in razrešuje člane vaškega odbora;
– razpravlja o problematiki svoje vaške skupnosti;
– razpravlja o delu vaškega odbora;
– razpravlja o delu občinskih organov z vidika interesov svojega območja;
– daje mnenja o zadevah iz prejšnjih alinej.”
29. člen
50. člen se spremeni tako, da glasi:
Zbor občanov skliče župan na lastno pobudo, na pobudo občinskega sveta ali na zahtevo najmanj pet odstotkov volivcev v občini. Zbor občanov v vaški skupnosti se skliče tudi na pobudo najmanj pet odstotkov volivcev te vaške skupnosti ali na pobudo večine članov vaškega odbora.
Zbor občanov je sklepčen, če je na njem navzočih najmanj pet odstotkov volivcev občine oziroma pet odstotkov volivcev vaške skupnosti. Odločitve se sprejema z večino glasov navzočih občanov.
30. člen
V 55. členu se dodata novi drugi in tretji odstavek, ki se glasita:
Občina lahko z drugimi občinami ustanovi enega ali več organov skupne občinske uprave. Organ skupne občinske uprave je ustanovljen, ko splošni akt o njegovi ustanovitvi, na skupen predlog županov občin, sprejmejo občinski sveti ustanoviteljic.
Glede delovanja organa skupne občinske uprave se neposredno uporabljajo določbe zakona o lokalni samoupravi oziroma odlok, ki ga v enakem besedilu sprejmejo občinski sveti ustanoviteljic.
31. člen
56. člen se v celoti spremeni in glasi:
Predstojnik občinske uprave je župan, delo občinske uprave pa neposredno vodi tajnik občine, ki ga imenuje in razrešuje župan.
Kadar je v občini ustanovljenih več organov občinske uprave, pooblasti tajnik za posamezne naloge v zvezi z njihovim vodenjem predstojnike teh organov, katere imenuje in razrešuje župan.
O sporih o pristojnostih med organi občinske uprave odloča župan.
O izločitvi predstojnika organa občinske uprave ali zaposlenega v občinski upravi odloča tajnik občine, ki v primeru izločitve predstojnika občinske uprave o stvari tudi odloči, če je predstojnik pooblaščen za odločanje v upravnih stvareh.
O izločitvi tajnika občine ali župana odloča občinski svet.
32. člen
V drugem odstavku 58. člena se besede “tajnik občinske uprave” nadomestijo z besedami “tajnik občine” v ustreznem sklonu.
33. člen
66. člen se črta.
34. člen
V 70. členu se doda nova peta alinea, ki glasi:
– varstvo pred požari.
35. člen
V 73. členu se tretji odstavek spremeni tako, da glasi:
Odločitev o odtujitvi nepremičnega premoženja občine sprejme občinski svet. Za odločanje o pridobitvi in odtujitvi premičnega premoženja ter za pridobitev nepremičnega premoženja je pristojen župan.
36. člen
V 81. členu se spremeni 1. točka tako, da glasi:
Za pokrivanje stroškov ukrepov ter pomoč prizadetim pri odpravljanju posledic naravnih in drugih nesreč.
37. člen
V prvem odstavku 87. člena se doda nova deseta alinea, ki glasi:
– dodeljena sredstva požarne takse.
38. člen
V 90. členu se črta tretji odstavek.
39. člen
V 98. členu se na koncu prvega odstavka pika nadomesti z vejico in doda besedilo:
razen proračuna in zaključnega računa proračuna, ki jih sprejme občinski svet na predlog župana.
40. člen
106. člen se spremeni tako, da glasi:
O predlogih drugih splošnih aktov, razen statuta in odlokov, razpravlja in odloča občinski svet na eni obravnavi.
41. člen
V prvem odstavku 116. člena se doda nova šesta alinea, ki glasi:
– izvajanje nalog skupnega pomena za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami.
42. člen
Za 116. členom se doda nov 116.a člen, ki glasi:
116.a člen
Občine pri opravljanju nalog varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami sodelujejo med seboj ter lahko v ta namen združujejo sredstva in organizirajo skupne strokovne službe ter organe in enote za opravljanje teh nalog.
43. člen
Spremembe in dopolnitve statuta pričnejo veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 06202-018/98-6
Komen, dne 10. septembra 1998.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Komen
Ivan Žvokelj l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti