Uradni list

Številka 14
Uradni list RS, št. 14/1997 z dne 14. 3. 1997
Uradni list

Uradni list RS, št. 14/1997 z dne 14. 3. 1997

Kazalo

803. Pravilnik o notanji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest Občinske uprave občine Hodoš-Šalovci, stran 1227.

Na podlagi 99. člena Zakona o lokalni samoupravi in v skladu z 18. členom zakona o spremembah zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in 14/95), 34. člena statuta Občine Hodoš-Šalovci (Uradni list RS, št. 39/95), 9. člena odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Hodoš-Šalovci (Uradni list RS, št. 1/96), ter uredbe o skupnih temeljih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v upravnih organih (Uradni list RS, št. 8/91) izdajam
P R A V I L N I K
o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest Občinske uprave občine Hodoš-Šalovci
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Pravilnik o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest (v nadaljevanju besedila: pravilnik) določa notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v Občinski upravi občine Hodoš-Šalovci.
2. člen
Notranja organizacija in sistemizacija je s tem pravilnikom opredeljena tako, da je zagotovljeno:
– učinkovito izvrševanje nalog na svojem delovnem področju,
– zakonito, pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti občanov v različnih zadevah,
– smotrno, dosledno organiziranje in vodenje dela ter koordinacija in nadzor nad opravljenim delom,
– polna zaposlenost delavcev ob popolni odgovornosti,
– sodelovanje z drugimi državnimi organi, drugimi organi lokalne skupnosti ter drugimi organi in organizacijami pri reševanju skupnih zadev.
3. člen
Za vsako delovno mesto so s tem pravilnikom določeni pogoji:
– vrsta in stopnja potrebne strokovne izobrazbe,
– potrebne delovne izkušnje in
– drugi zahtevani posebni pogoji.
4. člen
Naloge v Občinski upravi občine Hodoš-Šalovci so zaključni deli celotnih nalog, ki jih opravlja delavec/ka ali skupina delavcev/k zaposlenih v skladu z to sistemizacijo v občinski upravi.
II. ŠTEVILO POTREBNIH DELOVNIH MEST IN NJIHOVI NAZIVI TER OPISI
5. člen
Občinski svet občine Hodoš-Šalovci je na redni seji dne 27. februarja 1997 na predlog župana, sprejel naslednjo sistemizacijo delovnih mest občinske uprave:
– urad župana in
– strokovno službo.
Občinsko upravo naj bi tako v skladu s sprejetim sklepom občinskega sveta sestavljalo skupaj pet delavcev.
Odvisno od zahtevnosti in strokovnosti del, ki jih bo morala opraviti občinska uprava, si bo le-ta pomagala z zunanjimi sodelavci, ki bodo svoje storitve za Občino Hodoš-Šalovci opravljali na podlagi sklenjene pogodbe o delu.
6. člen
Po kriterijih iz prejšnjega člena tega pravilnika, se delovna mesta v občinski upravi razvrstijo:
– urad župana, ki ga sestavljata župan in administrativni referent/ka (ali vodja urada župana) in
– strokovna služba, ki jo sestavljajo – referent za področje družbene dejavnosti šolstva, predšolske vzgoje in varstva otrok, športa, kulture in kulturne dediščine, raziskovalne dejavnosti, socialnega varstva in zdravstva,
– referent na področju gospodarskih dejavnosti, računovodskih del in
– referent na področju varstva, urejanja okolja in prostora.
7. člen
Urad župana opravlja:
– strokovne in organizacijske naloge, pomembne za delo župana, občinske uprave in občinskega sveta;
– promocijsko in informativno dejavnost občine;
– protokolarne in kadrovske zadeve občine;
– urejanje pravnih zadev in svetovanje na tem področju tudi s pomočjo zunanjih sodelavcev;
– priprava osnutkov odlokov in drugih občinskih aktov, ki jih sprejemajo občinski organi;
– izvajanje upravnega nadzorstva nad izvajanjem občinskih predpisov;
– upravljanje z občinskim premoženjem, če to ni v pristojnosti drugih organov;
– vodenje točnih in doslednih evidenc o občinskem premoženju,
– koordinacije dela članov občinskega sveta, odborov, komisij in drugih stalnih ali občasnih teles sveta;
– vodenje zapisnikov s sej sveta in komisij;
– vsa opravila vezana z volitvami;
– druge naloge, ki po svoji naravi spadajo v delovno področje urada župana.
8. člen
Župan
Občina ima enega župana, ki je izvoljen na neposrednih volitvah. Svojo funkcijo lahko opravlja profesionalno ali neprofesionalno. O tem se na predlog župana dogovorita župan in občinski svet.
Župan opravlja naslednje naloge:
– predstavlja in zastopa občino;
– predlaga gradiva, ki jih pripravi občinska uprava za seje občinskega sveta;
– skrbi in odgovarja za izvajanje odločitev občinskega sveta;
– vodi, nadzoruje in usmerja delo občinske uprave (urad župana in strokovne službe);
– imenuje projektne skupine in komisije iz pristojnosti celotne občinske uprave;
– odgovarja za izvrševanje proračuna;
– skladno s statutom in drugimi občinskimi akti odloča o najetju posojil med letom;
– predlaga občinskemu svetu v sprejem proračun in zaključni račun proračuna;
– skrbi za objavo statuta, odlokov, pravilnikov in drugih splošnih aktov občine;
– zadrži izvajanje nezakonitih odločitev občinskega sveta;
– opravlja tudi vsa druga opravila in naloge, ki jih določata zakon in statut.
Župan ima pravico udeleževati se sej občinskega sveta in občinskih odborov, sej nadzornega odbora pa le na njegovo povabilo.
9. člen
Vodja urada župana (ali administrativni referent/ka) opravlja:
– sprejem in evidentiranje pošte, razdeljevanje pošte, sprejem in prenos vseh vrst sporočil za župana,
– urejanje matičnih zadev za delavce občine (urada župana in strokovne službe) v sklopu prijav, odjav, zavarovanj in drugo;
– sprejem strank in njihovo usmerjanje;
– za celotno upravo opravljanje administrativnih del (pisanje zapisnikov za potrebe vseh teles občine, dopisov, sestavljanje poročil in drugo);
– po naročilu župana opravlja naloge na področju finančnih zadev;
– po naročilu župana ali predsednika sveta pripravlja gradiva za seje občinskega sveta;
– spremlja seje sveta, priprava in izdelava zapisnikov;
– opravlja vsa druga opravila v skladu z zakonom, statutom in tista, ki jih odredi in določi župan.
10. člen
Administrativna dela (vodja urada župana ali administrativni referent/ka) lahko opravljajo delavci z najmanj srednjo strokovno izobrazbo ekonomske-računovodske-administrativne smeri. Poleg osnovne izobrazbe morajo izpolnjevati še naslednje pogoje:
– najmanj 3 leta delovnih izkušenj na delih enake ali sorodne dejavnosti;
– aktivno obvladanje slovenskega in madžarskega knjižnega jezika in pravopisa;
– aktivno znanje enega tujega jezika in pasivno znanje drugega tujega jezika;
– izkušnje na področju dela z računalnikom v vseh vrstah programov s slepim pisanjem;
– prednost oseb, ki bivajo na območju občine;
– uspešno opravljen izpit iz ZUP ali strokovni izpit za delavce v upravi.
11. člen
Strokovna služba
Strokovna služba se znotraj te deli na naslednje resorje:
– strokovno tehnični delavec (ali referent) za opravljanje nalog s področja družbene dejavnosti: šolstva, predšolske vzgoje in varstva otrok, športa, kulture in kulturne dejavnosti, raziskovanja, socialnega in zdravstvenega varstva,
– referent (ali strokovno tehnični delavec) za opravljanje nalog s področja gospodarskih dejavnosti, računovodskih in knjigovodskih del,
– referent (ali strokovno tehnični delavec) za opravljanje nalog s področja urejanja okolja in prostora.
12. člen
Srokovno tehnični delavec (ali referent) za opravljanje nalog s področja družbene dejavnosti opravlja naslednje naloge:
– opravlja vse naloge, ki so kakorkoli vezane na področje šolstva, predšolske vzgoje in varstva otrok, športa, kulture in kulturne dediščine, raziskovanja, socialnega varstva in zdravstva,
– za omenjena področja opravlja upravne, strokovne in razvojne naloge ter upravlja in razporeja sredstva namenjena s proračunom občine za omenjena področja,
– aktivno sodeluje pri pripravi in izdelavi delovnih programov s področja svojega dela,
– pripravlja planske akte občine s svojega področja dela,
– ureja načine in pogoje upravljanja s premoženjem občine na področju vzgoje in izobraževanja,
– vodi nadzor nad področjem športnih aktivnosti v občini in v sklopu tega pomaga društvom in posameznikom na tem področju,
– skrbi za kulturne spomenike, kulturno dediščino občine,
– vodi celotno dejavnost v sklopu investicij na področju družbenih dejavnosti na območju občine,
– skrbi za nemoteno delovanje javnih zavodov, katerih ustanoviteljica je občina,
– opravlja splošne in spremljajoče dejavnosti nalog občinske uprave,
– opravlja finančna, materialna in računovodska dela,
– opravlja ostale naloge, ki mu jih odredi župan.
13. člen
Dela referenta (ali strokovno tehnični delavec) za opravljanje nalog s področja družbenih dejavnosti lahko opravljajo delavci, ki imajo:
– višjo strokovno izobrazbo pravne, upravne, ekonomske ali pedagoške smeri (VI. stopnja),
– uspešno opravljen izpit iz ZUP (lahko ga opravi naknadno v določenem in predpisanem roku 6 mesecev),
– poznavanje dela z računalnikom,
– vsaj tri leta delovnih izkušenj na delovnih mestih podobne ali enake zahtevnosti in področja dela,
– prednost imajo kandidati, ki imajo izkušnje na področju financ – računovodskih delih,
– aktivno znanje enega tujega jezika.
14. člen
Referent (ali strokovno tehnični delavec) na področju gospodarskih dejavnosti, računovodskih in knjigovodskih del opravlja naslednje naloge:
– nenehno skrbi in pospešuje razvoj gospodarskih dejavnosti v občini,
– skrbi za razvoj malega gospodarstva, kmetijstva, obrti,
– tekoče spremlja in analizira gospodarske kazalce in gospodarska gibanja v občini,
– sprotno in tekoče spremlja vse novosti in zakonske predpise s področja davčne politike, finančne zakonodaje, plačilnega prometa in drugo s tega področja,
– pripravlja in izvršuje proračun, zaključni račun v sodelovanju z županom,
– izdeluje periodične obračune in zaključne račune rednega proračuna občine in s svojega področja dela,
– sprotno spremlja prihodke in odhodke proračuna, opravlja analize in spremlja zahteve v skladu s sprejetim proračunom,
– vodi in izdeluje obračune osebnih dohodkov delavcev občinske uprave,
– skupaj z županom pripravlja predloge in akte s področja financ občine,
– sodeluje z ministrstvom za finance ali po potrebi z drugimi ministrstvi,
– opravlja vsa dela s področja finančnega poslovanja občine,
– vodi in odgovarja za vodenje blagajniškega poslovanja, celotnega računovodstva in knjigovodstva,
– opravlja ostale naloge v skladu z zakonskimi pooblastili in statutom občine v dobrobit občine,
– opravlja druga dela in naloge, ki mu jih v sklopu njegovega resorja odredi župan.
15. člen
Delo referenta (ali strokovno tehničnega delavca) na področju gospodarskih dejavnosti, računovodskih in knjigovodskih del lahko opravljajo delavci, ki imajo:
– najmanj višjo strokovno izobrazbo ekonomske, pravne ali upravne smeri (VI. stopnja),
– opravljen izpit iz ZUP, lahko ga opravi naknadno (v roku 6 mesecev)
– najmanj 5 let delovnih izkušenj na področju dela v finančno-računovodskem sklopu del,
– dobro poznavanje dela z računalnikom posebej na področju materialnih evidenc, glavni knjigi in drugo,
– da niso bili kaznovani in niso v kazenskem postopku zaradi kaznivih dejanj s področja financ,
– da nimajo prepovedi opravljanja te dejavnosti.
16. člen
Referent (ali strokovni delavec) za področje urejanja, varstva okolja in prostora opravlja:
– nenehno skrbi za varstvo okolja in prostora na območju občine,
– organizira in skrbi ter nadzoruje gospodarske, komunalne in druge javne službe,
– skrbi za javne lokalne ceste in poti,
– opravlja nadzor nad delom koncesionarjev na območju občine,
– skrbi za požarno varnost in zaščito pred naravnimi in drugimi nesrečami,
– opravlja nadzor nad organiziranjem shodov in prireditev lokalnega-občinskega značaja,
– aktivno sodeluje pri pripravi prostorskih planov občine,
– skrbi za javni interes občine na področju pridobivanja zemljišč za potrebe celotne občine,
– vlaga ustrezne zahtevke in opravlja postopke za pridobitev teh zemljišč navedenih v prejšnjem odstavku,
– opravlja druge naloge v skladu z zakoni in statu- tom ter
– opravlja tista dela in naloge, ki mu jih s področja njegovega dela odredi ali naloži župan občine.
17. člen
Dela in nalog referenta (ali strokovnega delavca) s področja urejanja okolja in prostora lahko opravljajo osebe, ki imajo:
– najmanj srednjo izobrazbo, gradbene ali upravne smeri,
– tri leta delovnih izkušenj na področju dela enake zahtevnosti,
– dobro poznavanje dela z računalnikom,
– prednost imajo kandidati, ki imajo določene strokovne kvalifikacije s področja gradbeništva ali urejanja okolja,
– morajo imeti vsaj osnovno znanje s področja varstva pred požari ali naravnimi in drugimi nesrečami,
– da imajo organizacijske in vodstvene sposobnosti.
18. člen
Za posamezna dela v občinski upravi se določi poskusno delo, kot posebni pogoj v skladu z delavci v državnih organih in sicer:
– za delovna mesta V., VI. in višje izobrazbe traja poskusno delo 3 mesece.
Vsakemu posameznemu delovnemu mestu se določijo pogoji za zasedbo delovnega mesta, odvisno od strokovne izobrazbe, z delom pridobljen in izkušenj in delovnih zmožnosti, uspešnosti in drugih posebnih zahtev.
19. člen
Za strokovno izobrazbo, ki je za določeno delovno mesto zahtevana, se šteje tista izobrazba, ki jo je delavec pridobil z uspešno opravljenim verificiranim programom izobraževanja in je določena po tej sistemizaciji za posamezna delovna mesta.
20. člen
Uspešnost opravljenega ali neopravljenega poskusnega dela ugotavlja župan.
21. člen
Strokovno tehnične delavce (ali referente) za opravljanje posameznih del in nalog v skladu s tem aktom, sprejme v delovno razmerje in jih razporedi na delovna mesta župan občine.
Vsi delavci so zaposleni za nedoločen čas.
22. člen
Odpovedni rok je različen in odvisen od delovnega mesta.
Če delavec/ka urada župana ali strokovne službe s pismeno izjavo sporoči, da želi, da mu preneha delovno razmerje, znaša dolžina odpovednega roka:
– za delavce na delovnih mestih do vključno V. stopnjo izobrazbe 2 meseca,
– za delavce na delovnih mestih VI. ali višje izobrazbe 3 mesece.
23. člen
Zaposlitev delavcev in funkcionarjev v Občinski upravi občine Hodoš-Šalovci mora biti v skladu z zakoni in splošno kolektivno pogodbo za negospodarstvo.
24. člen
Nadzor nad zakonitostjo dela občinske uprave izvajajo:
– posamezna ministrstva za svoje področje,
– nadzorni odbor občine.
25. člen
Za obračun plač delavcev v občinski upravi se smiselno uporablja:
– za župana določbe zakona o funkcionarjih v državnih organih oziroma razvrstitev KVIAZ Državnega zbora,
– za ostale delavce občinske uprave pa določbe zakona o razmerju plač v javnih zavodih, državnih organih in organih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 18/94), 3. točke uredbe o skupnih temeljih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v upravnih organih (Uradni list RS, št. 8/91 in 82/94).
26. člen
Razvrstitev v tarifne skupine in plačilne razrede ter določitev koeficientov opravi župan v skladu z zakoni (pravilnikom o plačah in drugih prejemkih) in s tem aktom in se uporablja kot sestavni del tega pravilnika.
27. člen
O sklenitvi delovnega razmerja za vsa delovna mesta v skladu s sprejeto sistemizacijo, odloča župan.
28. člen
Ta pravilnik o notranji oranizaciji in sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi izda župan občine in začne veljati z dnem objave v Uradnem listu RS, uporablja pa se od začetka dela občinske uprave.
Št. 061-9/97
Šalovci, dne 27. februarja 1997.
Župan
Občine Hodoš-Šalovci
Aleksander Abraham l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti