Uradni list

Številka 6
Uradni list RS, št. 6/1997 z dne 7. 2. 1997
Uradni list

Uradni list RS, št. 6/1997 z dne 7. 2. 1997

Kazalo

385. Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o prostorskih ureditvenih pogojih za Jesenice - planska celota J4 (za območje Integrala), stran 563.

Na podlagi drugega odstavka 39. člena in 40. člena zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85, 29/86 in Uradni list RS 26/90, 18/93, 47/93 in 71/93) ter na podlagi 18. in 26. člena statuta Občine Jesenice (Uradni list RS, št. 38/95) je Občinski svet občine Jesenice na 24. seji dne 30. 1. 1997 sprejel
O D L O K
o spremembah in dopolnitvah odloka o prostorskih ureditvenih pogojih za Jesenice – planska celota J4
(za območje Integrala)
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se sprejmejo spremembe in dopolnitve prostorskih ureditvenih pogojev za Jesenice – planska celota J4 (Uradni list RS, št. 15/91), ki jih je izdelal Urbanistični inštitut Republike Slovenije). Spremembe in dopolnitve PUP se nanašajo na območje Integral.
2. člen
Spremembe in dopolnitve prostorskih ureditvenih pogojev za Jesenice vsebujejo:
– odlok o spremembah in dopolnitvah prostorskih ureditvenih pogojih za Jesenice (planska celota J4),
– grafične prikaze:
– meril in pogojev za območje Integral J2/C2/2 v merilu 1:500,
– soglasja pristojnih organov in organizacij.
3. člen
Doda se nov 64.b člen: Območje urejanja Center Integral (J2/C2/2)
1. Pogoji glede dejavnosti:
– V pritličju ob cesti so dopustni oskrba in storitve, v nadstropjih pa poslovni prostori in stanovanja. Podrobna razporeditev dejavnosti po posameznih objektih je prikazana v grafičnem prikazu.
– Zadaj, za ulično fasado/objektom je varovana površina za garažno hišo za potrebe vzhodnega dela centra in za nove potrebe območja Integral. Na tej površini niso dopustni posegi, ki bi onemogočili kasnejšo postavitev garažne hiše. Ob Cesti Cirila Tavčarja mora biti garažna hiša zaključena z objektom s storitvenimi ali oskrbnimi dejavnostmi.
– Obstoječ servis avtomobilov in tehnični pregledi vozil lahko ostanejo v območju, vendar njihov program ne sme segati na Cesto Maršala Tita. Obstoječo avtobusno remizo je treba preseliti na druge površine izven centra mesta. Dopustna je sprememba namembnosti objekta za servise avtobusov za druge dejavnosti, ki so sorodne avtomobilski. Dopustna je tudi nadomestitev obstoječega objekta za servise avtobusov z novim objektom.
2. Merila in pogoji glede oblikovanja:
– Objekti ob Cesti Maršala Tita morajo biti oblikovani tako, da bodo sooblikovali mestno cesto. Novi objekti morajo biti postavljeni ob cesto na gradbeno linijo, tako da bodo tvorili ulično fasado na vzhodnem robu kareja Integral. Stavbne mase morajo biti sklenjene in podolgovate, sledijo naj ulici. Ulični gabarit na severu območja mora stopničasto sledi postopni širitvi uličnega prostora Ceste Cirila Tavčarja od zahoda proti vzhodu. Severni rob zazidave ne sme segati do ceste, tako da se ohranja širši zeleni pas ob Cesti Cirila Tavčarja.
– Maksimalni vertikalni gabarit objektov ne sme presegati P+4.
– Na vogalih in v zaključkih pomembnih pogledov morajo biti na objektih arhitekturni poudarki. Na jugovzhodnem vogalu poslovnega objekta mora biti posebej oblikovan vogal, ki bo zaključil pogled od železniške postaje proti zahodu in ustvaril kvaliteten poudarek ulice. V osi pogleda od Kosove graščine mora biti fasada objekta Integral vertikalno členjena. Skrajni severo zahodni vogal zazidave, ki bo vidno izpostavljen v pogledu iz soseske Plavž mora imeti prav tako arhitekturni poudarek. Arhitekturni poudarki lahko segajo preko gradbene in regulacijske linije, vendar pri tem ne smejo ovirati peš in kolesarskega prometa.
3. Pogoji glede prometnega urejanja:
– V območju je treba zagotoviti (rezervirati) površino za garažo z zmogljivostjo vsaj 240 parkirnih oziroma garažnih mest. Dovoz do garaže naj bo urejen nivojsko s Ceste Maršala Tita. Variantno je dopustna ureditev izvennivojskega priključka do garaže iz vzhodne smeri, pri čemer je dopustna ureditev uvozne rampe na desnem robu sedanje Ceste Maršala Tita.
– Obvezno je potrebno ohraniti prostor za sanacijo podhoda na Cesti Maršala Tita pri Integralu.
– Med Titovo cesto in Podmežaklo je določen rezervat za ureditev peš prehoda preko železniških tirov. Trasa prehoda mora na severni strani slediti smeri od cerkve na Murovi skozi Center II do Titove ceste, na južni strani pa smeri sedanjih industrijskih objektov pri rekreacijskem območju Podmežakla.
II. KONČNI DOLOČBI
4. člen
Spremembe in dopolnitve prostorskih ureditvenih pogojev za Jesenice so na vpogled na Občini Jesenice, na krajevnih skupnostih Blejska Dobrava, Hrušica, Mirka Roglja Petka, Staneta Bokala, Cirila Tavčarja, Sava, Javornik-Koroška Bela, Planina pod Golico, Podmežakla in Žirovnica ter na Upravni enoti Jesenice.
5. člen
Ta odlok začne veljati dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 35200-003/96
Jesenice, dne 30. januarja 1997.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Jesenice
Valentin Markež, inž. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti