Uradni list

Številka 35
Uradni list RS, št. 35/1996 z dne 5. 7. 1996
Uradni list

Uradni list RS, št. 35/1996 z dne 5. 7. 1996

Kazalo

2320. Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave ter o delavcih v občinski upravi Občine Postojna, stran 3020.

Na podlagi 16. in 37. člena statuta Občine Postojna (Uradni list RS, št. 1/96) je Občinski svet občine Postojna na 12. seji, dne 18. 4. 1996 in ponovnem odločanju na 13. seji dne 13. 6. 1996 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju občinske uprave ter o delavcih v občinski upravi Občine Postojna
1. člen
Občinska uprava je organ občine, ki preko svojih organizacijskih enot opravlja njene upravne, strokovne, organizacijske in druge naloge za katere so ustanovljene.
Upravne naloge občinske uprave opravljajo tajnik, vodje notranjih organizacijskih enot, upravni in strokovno tehnični delavci.
2. člen
Župan vodi občinsko upravo in opravlja druge naloge iz pristojnosti občine določene v zakonih in statutu občine.
Tajnik občine opravlja upravne, strokovne in organizacijske naloge na podlagi zakonov in predpisov, statuta občine ter pooblastil župana ter podpisuje vse upravne in druge akte, za katere ga pooblasti župan.
Župan daje tajniku usmeritve in navodila za vodenje občinske uprave za določena področja, za katera ga posebej pooblasti.
3. člen
Tajnik občine je funkcionar, ki ga imenuje občinski svet na predlog župana.
Tajnik občine kot poklicni funkcionar v času trajanja funkcije ne sme opravljati nobene pridobitne dejavnosti v zasebne namene, ki bi lahko vplivala na objektivno ali od zunanjih vplivov neodvisno opravljanje funkcije v skladu z zakonom o nezdružljivosti opravljanja javne funkcije s pridobitno dejavnostjo (Uradni list RS, št. 49/92, 50/92).
4. člen
Občinska uprava opravlja na delovnih področjih, določenih s tem odlokom v okviru pristojnosti občine upravne naloge:
– izdajanje občinskih predpisov za izvrševanje statuta, odlokov ter drugih splošnih aktov in odločitev občinskega sveta ter občinskih odborov;
– izdajanje posamičnih upravnih aktov;
– priprava splošnih aktov, proračuna in zaključnega računa ter drugih aktov, poročil in drugih gradiv za občinske odbore in občinski svet;
– upravljanje z občinskim premoženjem;
– zagotavljanje izvajanja gospodarskih in družbenih javnih služb in nadzor nad njihovim izvajanjem;
– pospeševanje razvoja na področju gospodarskih in družbenih dejavnosti;
– priprava aktov o ustanovitvi in preoblikovanju javnih zavodov in javnih podjetij;
– priprava koncesijskih aktov, vodenje postopka za podelitev koncesij in izdajanje odločbe o koncesiji;
– zagotavljanje zaščite in reševanja ter požarno varnost;
– strokovne naloge na področju urejanja prostora in varstva okolja.
5. člen
V okviru občinske uprave se ustanovijo naslednje organizacijske enote:
– urad župana
– v urad župana so vključeni še strokovni delavci za področja zaščite in reševanja, stavbnih zemljišč, stanovanjskega sklada in občinskega sveta;
– oddelek za družbene dejavnosti;
– oddelek za proračun in gospodarstvo;
– oddelek za okolje, prostor in urbanistično načrtovanje.
6. člen
Urad župana opravlja naslednje naloge strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za delo župana in občinske uprave, in sicer:
– strokovne in organizacijske naloge za župana;
– protokolarne zadeve za župana;
– kadrovske zadeve;
– informacijsko dejavnost in promocijo občine;
– urejanje pravnih zadev;
– zadeve strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za delo občinske uprave;
– priprava osnutkov odlokov in drugih občinskih aktov, ki jih sprejema ali predlaga občinska uprava;
– upravni nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov;
– nudenje pravne pomoči občanom, podjetjem in drugim organizacijam in skupnostim pri uveljavljanju njihovih pravic in obveznosti v upravnih postopkih;
– upravljanje z občinskim premoženjem, ki ni v pristojnosti drugih upravnih organov;
– naloge organizacijskega in servisnega značaja, pomembne za delovanje občinske uprave;
– pisarniško administrativna opravila za občinsko upravo in občinski svet;
– vzdrževalno tehnične, servisne in druge naloge, ki so potrebne za nemoteno delovanje občinske uprave;
– ter druge naloge, ki po svoji naravi ne spadajo v delovno področje drugih upravnih organov.
Sekretar občinskega sveta, ki skupaj z uradom župana opravlja naslednje naloge:
– koordinacija dela članov občinskega sveta, odborov, komisij in drugih stalnih in začasnih delovnih teles sveta;
– priprava gradiv za seje sveta in druge naloge za občinski svet;
– vodenje zapisnikov sej sveta in komisij;
– vsa dela povezana z volitvami in imenovanji ter izvedbo referenduma;
– opravila v zvezi z lokalnimi volitvami;
– ter druge naloge opredeljene s sistemizacijo.
Strokovni delavec za zaščito in reševanje opravlja:
– naloge na področju priprav in načrtovanja za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami,
– vodi zaščito, reševanje in pomoč ter odpravljanje posledic naravnih in drugih nesreč,
– skrbi za obveščanje prebivalcev o nevarnostih, stanju varstva in sprejetih ukrepih,
– druge naloge v zvezi z zaščito in reševanjem prebivalstva in materialnih dobrin pred naravnimi in drugimi nesrečami.
Strokovni delavec sklada stavbnih zemljišč, ki opravlja naslednje naloge:
– strokovna, administrativna in tehnična dela za delovanje sklada, upravnega odbora in delovnih teles sklada.
Strokovni delavec stanovanjskega sklada, ki opravlja naslednje naloge:
– strokovna, administrativna in tehnična dela za delovanje sklada, upravnega odbora in delovnih teles sklada.
7. člen
Urad župana vodi tajnik občine, ki je za svoje delo odgovoren županu.
Strokovni delavci, vključeni v urad župana, so za svoje delo odgovorni županu oziroma organu, ki jih je imenoval v skladu s sistemizacijo delovnega mesta ali drugimi splošnimi akti.
Oddelek vodi načelnik, ki je za vodenje in delo oddelka odgovoren županu.
8. člen
Oddelek za družbene dejavnosti opravlja naloge na področjih:
– šolstvo;
– predšolska vzgoja in varstvo otrok;
– šport;
– kultura in kulturna dediščina;
– raziskovanje;
– socialno varstvo;
– zdravstvo.
Za našteta področja opravlja upravne, strokovne in razvojne naloge ter razporeja in upravlja s sredstvi, namenjenimi tem področjem. Zagotavlja tudi potrebne pogoje za razvoj družbenih dejavnosti.
Sodeluje pri pripravi in izdelavi delovnih programov in planskih aktov občine za področje družbenih dejavnosti.
Ureja način in pogoje upravljanja s premoženjem občine na področju vzgoje in izobraževanja, športa, kulture in zdravstva ter skrbi za investicije v družbenih dejavnostih.
Zagotavlja delovanje javnih zavodov, katerih ustanovitelj je občina.
Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve opravlja tudi naloge s področja drugih družbenih dejavnosti, ki sodijo v pristojnost občinske uprave, kot tudi naloge, ki bodo z morebitnimi spremembami zakonov prenešene v pristojnost občine.
9. člen
Oddelek za proračun in gospodarstvo opravlja naloge na naslednjih področjih:
– proračun in zaključni račun;
– finančno poslovanje;
– blagajniško poslovanje;
– računovodstvo in knjigovodstvo;
– vodenje evidence občinskega premoženja;
– izvrševanje sklepov občinskega sveta in drugih nalog, določenih z zakoni, ki se nanašajo na področje pospeševanja kmetijstva in razvoja gospodarskih dejavnosti (turizma, obrti, gostinstva itd.).
Oddelek za proračun in gospodarstvo opravlja tudi druge naloge iz pristojnosti občinske uprave na področju gospodarskih dejavnosti, kot tudi naloge, ki bodo z morebitnimi spremembami zakonov prenešene v pristojnost občine.
10. člen
Oddelek za okolje, prostor in urbanistično načrtovanje opravlja naloge na naslednjih področjih:
– varstvo okolja (razen nalog, ki jih na tem področju opravlja oddelek za gospodarske dejavnosti);
– urejanje prostora in urbanizem;
– strokovne naloge pri poseganju v prostor;
– lokalne gospodarske javne službe: javne službe varstva okolja, komunalne in druge javne službe;
– lokalne javne ceste in javne poti;
– promet;
– pripravlja gradiva za izdelavo prostorskih planov občine;
– strokovno sodeluje pri izdelavi prostorskih izvedbenih aktov;
– priprava lokacijske dokumentacije in pridobitev soglasij;
– nadzor nad organiziranjem shodov in prireditev lokalnega obsega in pomena;
– požarna varnost in zaščita pred naravnimi in drugimi nesrečami.
Oddelek za okolje in prostor opravlja tudi druge naloge iz občinske pristojnosti na področju okolja in prostora, kot tudi naloge, ki bodo z morebitnimi spremembami zakonov prenešene v pristojnost občine.
11. člen
Naloge iz pristojnosti občinske uprave na področjih, ki niso našteta v 6., 8., 9., in 10. členu opravlja tisti oddelek, v katerega delovno področje spada naloga po svoji naravi.
Če je naloga takšna, da po svoji naravi ne spada v delovno področje nobenega izmed oddelkov, jo opravlja urad župana.
12. člen
V upravnem postopku o upravnih stvareh iz občinske in prenesene državne pristojnosti odločajo uradne osebe po zakonu o splošnem upravnem postopku in po posebnih postopkih določenih z zakonom.
13. člen
O upravnih stvareh iz občinske izvirne pristojnosti lahko odloča samo uradna oseba, ki je pooblaščena za opravljanje teh zadev in ima višjo ali visoko strokovno izobrazbo in opravljen preizkus strokovne usposobljenosti za dejanja v upravnem postopku, v skladu s posebnim zakonom. Ob teh pogojih lahko na prvi stopnji v enostavnih stvareh odloča tudi uradna oseba, ki ima srednjo strokovno izobrazbo.
14. člen
Načelnike oddelkov in službe imenuje in razrešuje župan.
Načelniki organizacijskih enot organizirajo delo v oddelkih in zavodu, skrbijo za zakonitost dela in opravljajo naloge v okviru pooblastil, dolžnosti in odgovornosti, ki so določene s sistemizacijo ter posameznimi akti občine ter zakoni in drugimi predpisi ter na podlagi pooblastil, ki jim jih daje župan oziroma tajnik občine.
Pogoji za opravljanje nalog načelnika oddelka ter mandat se določijo v sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi.
15. člen
Sekretarja občinskega sveta imenuje občinski svet.
Sekretar občinskega sveta skrbi za delo občinskega sveta in njegovih delovnih teles v skladu s poslovnikom občinskega sveta in sistemizacijo delovnega mesta.
16. člen
Delavce občinske uprave sprejema v delovno razmerje župan na podlagi sistemizacije delovnih mest.
Upravne delavce na predlog načelnika oddelka imenuje v naziv in razrešuje župan.
17. člen
O disciplinski odgovornosti delavcev v občinski upravi odloča župan oziroma organ, ki jih je imenoval, na drugi stopnji pa disciplinska komisija, ki jo imenuje občinski svet.
18. člen
Načelniki notranjih organizacijskih enot, strokovni in upravni delavci ter strokovno tehnični delavci so upravičeni do plače, ki jo v skladu z zakonom in sistemizacijo, določi župan.
Za delavce v občinski upravi se primerno uporabljajo določbe zakona o delavcih v državnih organih (Uradni list RS, št. 15/90, 5/91, 18/91, 22/91, 2/91-I in 4/93), zakona o razmerjih plač v javnih zavodih, državnih organih in organih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 18/94), kakor tudi določbe uredbe o skupnih temeljih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v upravnih organih (Uradni list RS, št. 8/91 in 82/94).
Za tajnika občine in sekretarja občinskega sveta se uporabljajo določbe zakona o funkcionarjih v državnih organih (Uradni list RS, št. 30/90, 18/91, 22/91, 2/91-I in 4/93) in določbe zakona o razmerjih plač v javnih zavodih, državnih organih in organih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 18/94)
19. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
20. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o začasni organizaciji in delovnem področju občinske uprave ter o delavcih v Občinski upravi občine Postojna (Uradni list RS, št. 26/95).
Št. 06100/001/96
Postojna, dne 13. junija 1996.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Postojna
Danijel Mislej, dipl. inž. str. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti