Uradni list

Številka 68
Uradni list RS, št. 68/1995 z dne 24. 11. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 68/1995 z dne 24. 11. 1995

Kazalo

3112. Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Sežana, stran 5267.

Na podlagi 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93; 6/94 – odločba US RS, št. U-I-13/94-95, 45/94 – odločba US RS, št. U-I-144/94-18 in Uradni list RS, št. 57/94 in 14/95) ter 16. in 57. člena statuta Občine Sežana (Uradni list RS, št. 28/95 in 35/95) je Občinski svet občine Sežana na seji dne 18. 10. 1995 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Sežana
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta odlok ureja organizacijo in delovno področje Občinske uprave občine Sežana (v nadaljevanju: občinska uprava) ter vprašanja v zvezi z njenim delovanjem.
2. člen
Občinsko upravo vodi župan. Župan je za izvajanje občinskih predpisov in odločitev občinskega sveta odgovoren svetu.
3. člen
Občinska uprava opravlja na delovnih področjih določenih s tem odlokom upravne, strokovne in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine.
Zadeve iz lastne pristojnosti in iz prenesene državne pristojnosti opravlja občinska uprava pod pogoji in na način, ki je določen z zakonom, s statutom občine in s tem odlokom.
Občinska uprava je glede izvrševanja odločitev občinskega sveta odgovorna občinskemu svetu, v zadevah ki jih nanje prenese država pa pristojnemu ministrstvu.
4. člen
Občinska uprava:
– izvaja sprejeto politiko in izvršuje zakone, odloke in druge predpise ter splošne akte občinskega sveta in župana,
– spremlja stanje na področjih za katere je ustanovljena, daje pobude in predloge za reševanje problematike na teh področjih,
– izdaja izvršilne predpise, odločbe o upravnih zadevah,
– pripravlja predloge predpisov in drugih splošnih aktov iz pristojnosti občinskega sveta in župana,
– opravlja druga strokovna opravila in servisno delo za občinski svet, župana, delovna telesa občinskega sveta in nadzornega odbora.
Občinska uprava sodeluje z organi uprave občine in države, s krajevnimi skupnostmi, javnimi zavodi, gospodarskimi javnimi službami in drugimi organizacijami v zadevah lokalnega pomena.
5. člen
Občinska uprava lahko na podlagi predhodno sklenjene pogodbe ali občinskega predpisa opravlja določene strokovne naloge za javne zavode, agencije, sklade, zveze, društva in druge organizacije.
6. člen
Občinska uprava lahko na podlagi ustreznih aktov občinskega sveta oziroma v soglasju z županom naroči izvajanje določenih strokovnih nalog pri zunanjih izvajalcih.
7. člen
Notranje organizacijske enote uporabljajo pečat okrogle oblike z napisom Občina Sežana. Upravna organizacija ima pečat z napisom OBČINA SEŽANA – URAD ZA URBANISTIČNO NAČRTOVANJE.
8. člen
Občinska uprava mora organizirati opravljanje svojega dela tako, da je občanom omogočeno, da v čimkrajšem času in na najbolj kakovosten način uveljavijo svoje pravice in potrebe. Zato se tudi razporeditev, začetek in konec delovnega časa občinske uprave določi v skladu z njenim značajem ter upoštevaje potrebe ljudi.
9. člen
Delo občinske uprave je javno.
O delu občinske uprave obvešča javnost župan, tajnik ali za stike z javnostjo pooblaščena oseba.
Občinska uprava oziroma njeni delavci morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom in drugimi predpisi določeni kot osebna, državna ali uradna tajnost.
II. ORGANIZACIJA OBČINSKE UPRAVE
10. člen
Naloge občinske uprave opravljajo notranje organizacijske enote in upravna organizacija. Občinska uprava ima naslednje notranje organizacijske enote:
– referat za gospodarstvo,
– referat za družbene dejavnosti,
– referat za finance,
– oddelek za okolje in prostor,
– urad župana.
V okviru oddelka se lahko ustanovijo referati. Kot upravna organizacija se ustanovi urad za urbanistično načrtovanje.
11. člen
Oddelek vodi načelnik, referat pa vodja referata, ki ju imenuje in razrešuje župan, urad župana pa vodi župan.
Urad za urbanistično načrtovanje vodi vodja urada, ki ga imenuje župan. Notranjo organizacijo uprave predpiše župan.
12. člen
Za neposredno izvajanje nalog in organizacije občinske uprave skrbi tajnik občine. Tajnik organizira in koordinira delo med posameznimi notranje organizacijskimi enotami v občinski upravi ter ostalimi organi občine.
Župan lahko pooblasti tajnika občine za podpisovanje določenih aktov poslovanja. Tajnik občine je za delovanje organov občinske uprave odgovoren županu.
Načelnik oddelka oziroma vodja referata oziroma urada organizira delo, skrbi za zakonitost dela in opravlja druge naloge v okviru svojih pravic, pooblastil, dolžnosti in odgovornosti.
13. člen
Sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi določi župan z aktom o sistemizaciji. Naloge občinske uprave opravljajo tajnik občine, načelnik oddelka, vodje referatov in urada, višji upravni, upravni, strokovno tehnični in administrativni delavci.
O imenovanju oziroma sklenitvi delovnega razmerja zaposlenih v občinski upravi odloča župan oziroma po njegovem pooblastilu tajnik občine.
14. člen
Zaposleni v občinski upravi so upravičeni do plače, ki jo v skladu z zakonom, drugimi predpisi ter aktom o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, določi župan.
O disciplinski odgovornosti delavcev v občinski upravi odloča župan, na drugi stopnji pa disciplinska komisija, ki jo določi občinski svet.
15. člen
O upravnih stvareh iz občinske pristojnosti odloča na prvi stopnji občinska uprava.
16. člen
Posamične akte o upravnih stvareh iz lastne pristojnosti občine izdaja tajnik občine, ki lahko za to pooblasti delavce uprave, ki izpolnjujejo zakonske pogoje, za odločanje v upravnih stvareh, za opravljanje posameznih dejanj v postopku ali za vodenje celotnega postopka in za odločanje v upravnih stvareh.
Osebe iz prejšnjega odstavka odločajo tudi o upravnih stvareh iz prenesene državne pristojnosti, če ni z zakonom drugače določeno.
V upravnem postopku o upravnih stvareh iz občinske pristojnosti in prenesene državne pristojnosti odločajo uradne osebe po zakonu o splošnem upravnem postopku in po posebnih postopkih določenih z zakonom.
Tajnik občine skrbi in je odgovoren za dosledno izvajanje zakona o splošnem upravnem postopku in drugih predpisov v upravnem postopku, župan pa je odgovoren za vodenje evidence o upravnih stvareh v skladu s predpisi.
17. člen
O pritožbah zoper posamične akte v upravnih stvareh iz občinske pristojnosti odloča župan.
O pritožbah zoper posamične akte, ki jih v zadevah iz državne pristojnosti in na podlagi javnih pooblastil na prvi stopnji izdaja občinska uprava, odloča ministrstvo pristojno za ustrezno področje oziroma njegov organ v sestavi.
18. člen
O izločitvi župana v upravnem postopku odloča občinski svet.
O izločitvi tajnika oziroma uradne osebe odloča župan.
III. DELOVNO PODROČJE OBČINSKE UPRAVE
19. člen
Referat za gospodarstvo opravlja naloge na naslednjih področjih:
– načrtovanja razvoja občine,
– zagotavljanja pogojev za razvoj gospodarstva; pospeševanja malega gospodarstva, trgovinske dejavnosti, gostinstva, turizma in drugih gospodarskih dejavnosti,
– zagotavljanja pogojev za razvoj in pospeševanje kmetijstva, skrbi in ukrepanja za gospodarno rabo občinskih kmetijskih zemljišč, promet s kmetijskimi zemljišči, agromelioracijski ukrepi na področju kmetijskih zemljišč, pašni red čebelarstva,
– spremljanja gospodarskih gibanj,
– analitične in statistične dejavnosti,
– podeljevanja koncesij v skladu z zakoni,
– pripravljanja osnov in strokovnih podlag ter razvojnih dokumentov in skrbi za prijavo na natečaje za skladnejši regionalni razvoj (demografsko ogrožena območja),
– predpisovanja lokalnih davkov,
– sodelovanja z delovnimi telesi občinskega sveta s svojega delovnega področja
– pripravljanja predpisov iz svojega delovnega področja,
– določanja prekrškov in denarnih kazni za prekrške, s katerimi se kršijo predpisi občine, s svojega delovnega področja,
– spremljanja uradnih objav, razpisov in natečajev za pridobitev sredstev s področja gospodarstva in družbenih dejavnosti,
– planiranja in nadziranja porabe sredstev proračuna, potrebnih za izvajanje nalog s področja gospodarstva in družbenih dejavnosti,
– opravlja druge naloge s področja gospodarstva, ki sodijo v pristojnost občinske uprave.
20. člen
Referat za družbene dejavnosti opravlja naloge na naslednjih področjih:
– pripravljanja in uresničevanja aktov občine v zvezi z ustanoviteljstvom javnih zavodov na področju zdravstva, šolstva, otroškega varstva, varstva kulture, naravne dediščine in socialnega skrbstva,
– pripravljanja in uresničevanja programov otroškega varstva, varstva predšolskih otrok, osnovnega šolstva, kulture, zdravstva, športa in socialnega skrbstva,
– materialne skrbi za vzgojnovarstvene ustanove, kritja materialnih stroškov za osnovno šolstvo,
– organiziranja mreže zdravstvene službe na primarni ravni, lekarniške dejavnosti, mrliške ogledne službe,
– podeljevanja koncesij v skladu z zakoni,
– svetovanja občanom glede osebne pomoči, pomoči družinam na domu, subvencioniranja najemnin,
– skrbi in nadzora nad vzdrževanjem objektov in osnovnih sredstev vseh družbenih dejavnosti neposredno s strani občine ali prek javnih zavodov na tem področju,
– skrbi za pospeševanje in financiranje kulturnih dejavnosti in ustanov,
– skrbi za programsko usklajevanje in financiranje varovanja naravne in kulturne dediščine,
– skrbi za pospeševanje športa in rekreacije,
– ustvarjanja pogojev za delovanje institucij civilne družbe,
– sodelovanja z delovnimi telesi občinskega sveta s svojega delovnega področja,
– informacijske dejavnosti,
– priprave predpisov iz svojega delovnega področja,
– spremljanja uradnih objav, razpisov in natečajev za pridobitev sredstev s področja družbenih dejavnosti,
– planiranja in nadzora nad porabo sredstev proračuna, potrebnih za izvajanje nalog družbenih dejavnosti,
– opravljanja drugih nalog s področja družbenih dejavnosti, ki sodijo v pristojnost občinske uprave.
21. člen
Referat za finance opravlja naloge na naslednjih področjih:
– priprave in razlage občinskega proračuna in zaključnega računa,
– finančnega poslovanja,
– blagajniškega poslovanja,
– računovodstva in knjigovodstva,
– sodelovanja z nadzornim odborom in delovnimi telesi občinskega sveta s svojega delovnega področja,
– opravljanja drugih nalog s področja financ, ki sodijo v pristojnost občinske uprave.
22. člen
Oddelek za okolje in prostor opravlja naloge na naslednjih področjih:
– skrbi za razvoj in delovanja lokalnih javnih služb; oskrbe s pitno vodo, oskrbe s plinom, odvajanja in čiščenja odpadnih in padavinskih voda, zbiranja in odlaganja komunalnih odpadkov, urejanja in vzdrževanja javnih zelenih površin, javne snage in čiščenje javnih površin, urejanje javnih poti in poti za pešce, urejanja javnega prevoza, urejanja javnih parkirišč, urejanja trgov in ulic, dimnikarske službe, pokopališke in pogrebne službe,
– gradnje, vzdrževanja in urejanja lokalnih javnih cest, rekreacijskih in drugih javnih površin,
– pripravljanja strokovnih podlag za organizirano stanovanjsko gradnjo in reševanja stanovanjskih problemov, zlasti socialnih kategorij, ter s tem v zvezi skrbi za pripravo, komunalno urejanje in oddajo stavbnih zemljišč,
– skrbi za splošne stanovanjske zadeve in upravljanja s stanovanjskim fondom ter poslovnimi prostori,
– pripravljanja strokovnih podlag in sprejemanja prostorskega plana občine in prostorskih izvedbenih aktov,
– pripravljanja in izvajanja ukrepov s področja varstva okolja oziroma ekologije iz pristojnosti občine,
– skrbi za vzdrževanje, popravila in obnovo nepremičnega premoženja občine,
– skrbi za javne prireditve,
– podeljevanja koncesij v skladu z zakoni,
– organiziranja komunalno-redarstvene službe in skrbi za javni red in mir v občini,
– ugotavljanja javnega interesa za pridobitev zemljišč za potrebe občine,
– določanja pogojev za uporabo stavbnih zemljišč in upravljanja s skladom stavbnih zemljišč,
– pripravljanja predpisov iz svojega delovnega področja,
– določanja prekrškov in denarnih kazni za prekrške, s katerimi se kršijo predpisi občine s svojega delovnega področja,
– spremljanja uradnih objav, razpisov in natečajev za pridobitev sredstev za sodelovanje in razvoj občine s svojega delovnega področja,
– planiranja in nadzora nad porabo proračunskih sredstev, potrebnih za izvajanje nalog oddelka,
– opravljanja drugih nalog iz občinske pristojnosti na področju okolja in prostora.
23. člen
Urad župana opravlja naloge na naslednjih področjih:
– organiziranja občinske uprave,
– pridobivanja sredstev za delovanje in razvoj občine,
– upravljanja občinskega premoženja,
– opravljanja upravnega nadzorstva,
– pripravljanja splošnih aktov za občinski svet in župana,
– opravljanja kadrovskih zadev za občinsko upravo in funkcioniranje občine,
– sklepanja pogodb o odtujitvi premičnin in nepremičnin in drugih razmerjih in spremljanja njihovih izvajanj,
– skrbi za požarno varnost,
– organiziranja pomoči in reševanja za primere elementarnih in drugih nesreč,
– izvajanja opravil povezanih z volitvami in referendumi,
– ustvarjanje pogojev za delo političnih strank,
– sodelovanja s pristojnimi delovnimi telesi občinskega sveta,
– opravljanja strokovnih, organizacijskih in administratvnih nalog za občinski svet, nadzorni odbor in delovna telesa občinskega sveta,
– opravljanja tehničnih, organizacijskih in drugih nalog za delovanje občinske uprave,
– opravljanja protokolarnih zadev,
– skrbi za zavarovanje in vzdrževanje premičnega in nepremičnega premoženja občine,
– sodelovanja s krajevnimi skupnostmi, javnimi zavodi, gospodarskimi javnimi službami podjetij in drugimi organizacijami,
– spremljanja uradnih objav, razpisov in natečajev za pridobitev sredstev za delovanje in razvoj občine, s svojega delovnega področja,
– planiranja in nadziranja porabe proračunskih sredstev, potrebnih za izvajanje nalog službe,
– opravljanja drugih zadev strokovnega in organizacijskega značaja, pomembnih za delo občinske uprave.
Kolikor ni točno določeno, v čigavo pristojnost spada reševanje posamezne zadeve, je za njeno rešitev pristojen urad župana.
24. člen
Urad za urbanistično načrtovanje opravlja naloge na naslednjih področjih:
– sodelovanja pri pripravi prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega plana, spremljanja izvajanja in sprejemanja ustreznih ukrepov,
– skrbi za izdelavo in sprejem prostorskih izvedbenih aktov,
– izdelovanja lokacijske dokumentacije ter zanjo pridobivanje soglasij ustreznih organov in organizacij,
– dajanja informacij o možnih lokacijah za graditev in drugih posegov v prostor ter drugih informacij v zvezi z urejanjem prostora,
– zbiranja, evidentiranja ter analiziranja podatkov o predvideni rabi prostora in o posegih v prostor ter vodenja evidence in dokumentacije predpisov in drugih aktov, s katerimi se ureja prostor,
– opravljanja drugih zadev v zvezi z urbanističnim načrtovanjem.
IV. PREHODNI IN KONČNI DOLOČBI
25. člen
Župan izda akt o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi v 30 dneh po sprejemu tega odloka.
26. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 012-1/95
Sežana, dne 18. oktobra 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Sežana
Marko Kosmač, dipl. prav. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti