Uradni list

Številka 52
Uradni list RS, št. 52/1995 z dne 8. 9. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 52/1995 z dne 8. 9. 1995

Kazalo

2465. Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Ig, stran 4097.

Na podlagi 29. in 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in 57/94) je Občinski svet občine Ig na 6. seji dne 13. 7. 1995 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Ig
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta odlok določa organizacijo in delovno področje Občinske uprave občine Ig (v nadaljnjem besedilu: občinska uprava) in odločanje o upravnih stvareh.
2. člen
Občinska uprava v okviru pravic in dolžnosti občine v skladu z zakoni, drugimi predpisi in statutom Občine Ig, samostojno opravlja upravne, strokovno-tehnične, organizacijske, razvojne in druge naloge na področjih, za katera je ustanovljena.
3. člen
Funkcije, položaj, pravice in obveznosti občinske uprave ter njen odnos do župana, občinskega sveta, pokrajine, države ter občanov, določa zakon in statut Občine Ig.
II. ORGANIZACIJA IN DELOVNA PODROČJA OBČINSKE UPRAVE
4. člen
Občinska uprava opravlja naslednje naloge:
– opravlja strokovne in organizacijske naloge ter administrativno-tehnična opravila za župana, občinski svet ter za njegove odbore, komisije in druga delovna telesa,
– opravlja strokovne naloge v zvezi z volitvami, referendumi in ljudsko iniciativo.
Na področju financ:
– pripravlja odlok o proračunu občine ter odlok o zaključnem računu proračuna,
– opravlja strokovne naloge v zvezi z izvrševanjem proračuna,
– vodi knjigovodstvo proračuna ter pripravlja analize in poročila o realizaciji proračuna,
– vodi račun občine.
Na področju pravnih, kadrovskih in splošnih zadev:
– opravlja nadzor nad uporabo predpisov v upravnem postopku,
– skrbi za skladnost predpisov in drugih aktov Občine Ig pri Ljubljani z ustavo in zakoni,
– pripravlja in sodeluje pri pripravi odlokov in drugih splošnih aktov,
– sodeluje pri pripravi gradiva za postopke pred sodišči in drugimi organi,
– opravlja strokovne naloge, ki se nanašajo na kadrovske zadeve in sistem plač zaposlenih v občinski upravi,
– vodi vložišče, skrbi za organizacijo delovanja arhiva.
Na področju predšolske vzgoje, izobraževanja ter športa:
– sodeluje pri pripravi delovnih programov in izdelavi planskih aktov občine s tega področja,
– razporeja sredstva, namenjena navedenim dejavnostim.
Na področju kulture in raziskovalne dejavnosti:
– sodeluje pri pripravi programov kulturne dejavnosti ter njihovega financiranja,
– izdaja soglasja in mnenja za kulturne prireditve ter dovoljenja za izvoz dela naravne in kulturne dediščine v skladu z zakonom,
– zagotavlja izvajanje raziskovalnih potreb občine.
Na področju zdravstvenega in socialnega varstva:
– skrbi za zagotavljanje zdravstvene dejavnosti na primarni ravni,
– opravlja strokovna opravila v zvezi z določanjem in zagotavljanjem mreže javne zdravstvene službe na primarni ravni,
– vodi postopke podeljevanja koncesij za opravljanje javne službe v osnovni zdravstveni dejavnosti,
– vodi nadzor nad izvajalci osnovnega zdravstvenega varstva,
– pripravlja razvojne programe socialnega varstva in socialnega skrbstva,
– izvaja programe socialnovarstvenih pomoči.
Na področju gospodarske dejavnosti in turizma:
– pospešuje razvoj podjetništva,
– izvaja naloge s področja kmetijstva, gozdarstva, trgovine in gostinstva iz pristojnosti občinske uprave,
– opravlja strokovne naloge za oblikovanje blagovnih rezerv v skladu z zakonom,
– usmerja in usklajuje občinske prireditve,
– sodeluje s turističnimi društvi.
Na področju gospodarske javne službe in prometa:
– predlaga način opravljanja obveznih gospodarskih javnih služb,
– sodeluje pri pripravi razvojnih programov gospodarskih javnih služb,
– predlaga pogoje za zagotavljanje in uporabo javnih dobrin in storitev,
– vodi postopke podeljevanja koncesij in izbire koncesionarjev,
– vodi nadzor nad izvajanjem nalog gospodarskih javnih služb,
– pripravlja in vodi investicije ter upravlja in gospodari z infrastrukturnimi objekti, napravami in opremo,
– predlaga prometni režim v občini,
– skrbi za prometne naprave v občini.
Na področju prostora in okolja:
– pripravlja in izdeluje prostorski plan in občinski načrt,
– sodeluje pri pripravi projektnih rešitev prometa in komunalne infrastrukture,
– oblikuje spremembe in dopolnitve prostorskega plana in občinskega načrta,
– organizira razprave in spremlja izvajanje prostorskega plana in občinskega načrta,
– organizira pripravo prostorskih izvedbenih aktov,
– pripravlja lokacijske informacije v zvezi z merili in pogoji za posege v prostor,
– pripravlja smernice za pripravo lokacijskih dokumentacij,
– daje informacije občanom v zvezi z urejanjem prostora, predvsem možnostjo gradnje,
– organizira izdelavo lokacijskih dokumentacij,
– izdeluje analize stanja v prostoru,
– izdeluje grafične upodobitve prostorskih podatkov in rezultate analiz,
– pripravlja in spremlja uresničevanje programa varstva okolja ter njihovih operativnih dokumentov,
– presoja vplive nameravanih posegov v okolje,
– pripravlja ukrepe varstva okolja.
Na področju gospodarjenja z nepremičninami:
– opravlja strokovne naloge v zvezi s pridobivanjem, urejanjem, vrednotenjem in prodajo ter oddajo stavbnih zemljišč za gradnjo,
– vodi evidenco stavbnih zemljišč,
– izvaja obračun in nadzor prispevkov s področja urejanja in oddajanja stavbnih zemljišč,
– vodi evidenco nepremičnin občine,
– opravlja strokovne naloge v zvezi z upravljanjem in gospodarjenjem s poslovnimi in upravnimi prostori občine.
Na področju stanovanjskega gospodarstva:
– pripravlja stanovanjski program občine,
– vodi register stanovanj,
– upravlja in gospodari s stanovanji, ki so v lasti občine,
– zagotavlja neprofitno stanovanjsko gradnjo in gradnjo socialnih stanovanj.
Na področju zaščite in reševanja:
– opravlja naloge s področja zaščite in reševanja, požarne varnosti ter organiziranja gasilstva.
Na področju inšpekcij:
– opravlja nadzor nad izvajanjem odlokov in drugih predpisov občine,
– opravlja nadzor nad mirujočim prometom.
5. člen
Občinsko upravo vodi, usmerja in nadzoruje župan, s pooblastilom župana pa občinsko upravo vodi tajnik občine.
6. člen
Upravne in strokovne naloge se lahko opravljajo tudi skupno za več občin. Obseg in vrsto nalog ter druge pogoje se določi s pogodbo.
7. člen
Notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi določi župan.
IV. ODLOČANJE O UPRAVNIH STVAREH
8. člen
V upravnem postopku o upravnih stvareh iz izvirne pristojnosti občinske uprave in iz prenesene državne pristojnosti izdaja odločbe na prvi stopnji tajnik občinske uprave.
9. člen
O pritožbah zoper posamične akte iz izvirne pristojnosti odloča župan.
O pritožbah zoper posamične akte, ki jih v zadevah iz državne pristojnosti na prvi stopnji izdaja občinska uprava, odloča ministrstvo, pristojno za ustrezno področje.
10. člen
Župan oziroma tajnik lahko pooblasti delavce uprave, ki izpolnjujejo zakonske pogoje, za odločanje o upravnih stvareh, za opravljanje posameznih dejanj ali za vodenje celotnega postopka in za odločanje v upravnih stvareh.
11. člen
O izločitvi župana odloča občinski svet.
O izločitvi tajnika odloča župan.
O izločitvi uradne osebe odloča župan oziroma tajnik.
V. KONČNE DOLOČBE
12. člen
Župan izda akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi v enem mesecu po sprejemu tega odloka.
13. člen
Za delavce v občinski upravi se primerno uporabljajo določbe zakona o delavcih v državnih organih (Uradni list RS, št. 15/90, 5/91, 18/91, 22/91, 2/91-I in 4/93), zakona o razmerjih plač v javnih zavodih, državnih organih in organih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 18/94), kakor tudi določbe uredbe o skupnih temeljih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v upravnih organih (Uradni list RS, št. 8/91 in 82/94).
14. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 204/95
Ig, dne 27. julija 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Ig
Janez Cimperman l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti