Uradni list

Številka 38
Uradni list RS, št. 38/2005 z dne 15. 4. 2005
Uradni list

Uradni list RS, št. 38/2005 z dne 15. 4. 2005

Kazalo

1345. Odlok o proračunu Občine Kidričevo za leto 2005, stran 3592.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00 in 79/01) in 94. člena Statuta Občine Kidričevo (Uradni list št. 10/04) je Občinski svet občine Kidričevo na 18. redni seji dne 24. 3. 2005 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Kidričevo za leto 2005
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Kidričevo za leto 2005 (v nadaljnjem besedilu proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
2. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Prejemki in izdatki proračuna so izkazani v bilanci prihodkov in odhodkov, računu finančnih terjatev in naložb ter v računu financiranja (splošni del proračuna) ter v posebnem delu proračuna.
Občinski proračun za leto 2005 se določi v naslednjih zneskih:
------------------------------------------------------------------------
A)    Bilanca prihodkov in odhodkov                     v tisoč tolarjih
      Skupina/Podskupina kontov                                leto 2005
------------------------------------------------------------------------
I.    Skupaj prihodki (70+71+72+73+74)                         1,218.121
      Tekoči prihodki (70+71)                                    504.650
70    Davčni prihodki                                            468.250
      700 Davki na dohodek in dobiček                            301.424
      703 Davki na premoženje                                    121.190
      704 Domači davki na blago in storitve                       45.636
      706 Drugi davki
71    Nedavčni prihodki                                           36.400
      710 Udeležba na dobičku
          in dohodki od premoženja                                21.000
      711 Takse in pristojbine                                     4.000
      712 Denarne kazni                                              400
      713 Prihodki od prodaje blaga in storitev
      714 Drugi nedavčni prihodki                                 11.000
72    Kapitalski prihodki                                        290.091
      720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev                  130.507
      721 Prihodki od prodaje zalog
      722 Prihodki od prodaje zemljišč
          in nematerialnega premoženja                           159.584
73    Prejete donacije
      730 Prejete donacije iz domačih virov
      731 Prejete donacije iz tujine
74    Transferni prihodki                                        423.380
      740 Transferni prihodki iz drugih
          javnofinančnih institucij                              423.380
II.   Skupaj odhodki (40+41+42+43)                             1,242.895
40    Tekoči odhodki                                             310.871
      400 Plače in drugi izdatki zaposlenim                       58.472
      401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost               9.555
      402 Izdatki za blago in storitve                           233.344
      403 Plačila domačih obresti                                  5.000
      409 Rezerve                                                  4.500
41    Tekoči transferi                                           312.826
      410 Subvencije                                              16.850
      411 Transferi posameznikom
          in gospodinjstvom                                      174.342
      412 Transferi neprofitnim organizacijam
          in ustanovam                                            35.700
      413 Drugi tekoči domači transferi                           85.934
      414 Tekoči transferi v tujino
42    Investicijski odhodki                                      554.471
      420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev                     554.471
43    Investicijski transferi                                     64.727
      431 Investic. transferi
          prav. in fiz. oseb., ki niso prorač. upor.              38.800
      432 Investicijski transferi proračunskim
          uporabnikom                                             25.927
III.  Proračunski presežek (I.-II.)
      (proračunski primanjkljaj)                             -24,774.000
 
B) Račun finančnih terjatev in naložb
IV.   Prejeta vračila danih posojil in prodaja
      kapitalskih deležev (750+751+752)                            8.000
75    Prejeta vračila danih posojil                                8.000
      750 Prejeta vračila danih posojil                            8.000
      751 Prodaja kapitalskih deležev
      752 Kupnine iz naslova privatizacije
V.    Dana posojila in povečanje kapitalskih
      deležev (440+441+442)
44    Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev
      440 Dana posojila
      441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb
      442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije
VI.   Prejeta minus dana posojila
      in spremembe kapitalskih deležev (IV.-V.)
 
C)    Račun financiranja
VII.  Zadolževanje (500)
50    Zadolževanje
      500 Domače zadolževanje
VIII. Odplačila dolga (550)
55    Odplačila dolga
      550 Odplačila domačega dolga
IX.   Sprememba stanja sredstev na računu                        -16.774
      (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
X.    Neto zadolževanje (VII.-VIII.)
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
V sredstva proračunske rezerve se izloča del skupno doseženih letnih prihodkov proračuna v višini, ki je določena s proračunom, vendar največ do višine 1,5 % prejemkov proračuna. Proračunska rezerva se oblikuje v letu 2005 v višini 500.000 SIT.
O uporabi sredstev rezerv za namene iz drugega odstavka 49. člena zakona o javnih financah do višine 1,000.000 tolarjev odloča župan in o tem pisno obvešča občinski svet.
4. člen
V proračunu se oblikujejo sredstva splošne proračunske rezervacije, ki se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu. Sredstva proračunske rezervacije ne smejo presegati 2% prihodkov proračuna. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan.
5. člen
Odredbodajalec za sredstva občinskega proračuna je župan oziroma od njega pooblaščena oseba. Za izvajanje proračuna je odgovoren župan.
6. člen
Sredstva občinskega proračuna se delijo med letom enakomerno med vse uporabnike v okviru doseženih prihodkov, če ni z zakonom ali posebnim aktom občinskega sveta drugače določeno.
7. člen
Uporabniki sredstev občinskega proračuna so dolžni uporabljati sredstva občinskega proračuna le v mejah sredstev in za namene, ki so jim odobreni z občinskim proračunom.
Sredstva za opravljanje nalog na posameznih področjih se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezno področje.
Poraba sredstev za opravljanje naloge na posameznih področjih se dogovori s pogodbo v pisni obliki. Sredstva za posamezno nalogo se izplačajo na podlagi obračuna za izvršeno nalogo, izstavljenega računa, odredbe oziroma sklepa župana.
Proračunski uporabniki morajo za nabavo opreme, investicijska in vzdrževalna dela, druge storitve in subvencije skleniti pogodbo z izvajalcem oziroma uporabnikom storitve v skladu z zakonom, ki ureja javna naročila.
8. člen
Uporabniki proračuna se morajo pri prevzemanju obveznosti dogovarjati za roke plačil, ki so najmanj 30 in največ 60 dni od prejema računa.
Za poravnavo obveznosti iz naslova investicij in investicijskega vzdrževanja, ki jih uporabnik prevzema in plačuje po posameznih situacijah, se mora uporabnik dogovoriti za 60‑dnevni rok plačila.
Neposredni uporabnik se lahko v pogodbi dogovori za krajše plačilne roke, če na ta način doseže nižjo ceno.
Za poravnavo vseh ostalih obveznosti se morajo uporabniki dogovoriti za najmanj 30-dnevni rok plačila, razen za izjeme iz 3. točke 23. člena Zakona o izvrševanju proračuna RS za leto 2004 in 2005 (Uradni list RS, št. 130/03).
9. člen
Župan lahko začasno zmanjša znesek sredstev, ki so v posebnem delu občinskega proračuna razporejena za posamezne namene, ali začasno zadrži uporabo teh sredstev, če prihodki občinskega proračuna med letom niso doseženi v predvideni višini.
10. člen
Župan Občine Kidričevo je pooblaščen, da odloča o uporabi tekočih likvidnostnih proračunskih sredstev za ohranitev njihove realne vrednosti in zagotovitev tekoče likvidnosti proračuna.
11. člen
Župan lahko odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
O prerazporeditvi sredstev med posameznimi konti v okviru proračunske postavke odločajo pristojni delavci.
12. člen
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2005 in njegovi realizaciji.
13. člen
Župan lahko dolžniku do višine 100.000 tolarjev odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve.
14. člen
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu prevzema in plačuje obveznosti za realizacijo načrta razvojnih programov v breme pravic porabe na ustreznih postavkah v svojem finančnem načrtu za tekoče leto, v breme proračunov prihodnjih let pa lahko prevzema obveznosti za investicije, ki so že začete v tekočem letu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 20% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
4. OBSEG ZADOLŽEVANJA OBČINE
15. člen
Občina za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Kidričevo, v letu 2005 ne bo izdajala poroštev.
5. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
16. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Kidričevo v letu 2006, če bo začasno financiranje potrebno, se uporabljata ta odlok in sklep župana.
17. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 405-02-2/05-1
Kidričevo, dne 30. marca 2005.
Župan
Občine Kidričevo
Zvonimir Holc l. r.

AAA Zlata odličnost