Uradni list

Številka 73
Uradni list RS, št. 73/2025 z dne 26. 9. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 73/2025 z dne 26. 9. 2025

Kazalo

Št. GC 1104-6/2022-150 Ob-2577/25, Stran 2486
Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije, Dunajska cesta 20, 1000 Ljubljana objavlja
javni razpis 
za sofinanciranje spodbujanja vključevanja zaposlenih, katerih zaposlitev je ogrožena, vključno s tistimi DM, ki so podvrženi digitalizaciji in avtomatizaciji – SPIN 2.0, v letih 2025, 2026, 2027, 2028 in 2029 v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji, cilja politike 4 »Bolj socialna in vključujoča Slovenija za izvajanje evropskega stebra socialnih pravic«, prednostne naloge 6 »Znanja in spretnosti ter odzivni trg dela«, specifičnega cilja ESO4.1 »Izboljšanje dostopa do zaposlitve in aktivacijski ukrepi za vse iskalce zaposlitve, zlasti mlade, predvsem v okviru izvajanja jamstva za mlade, dolgotrajno brezposelne in prikrajšane skupine na trgu dela, in neaktivne osebe, kot tudi s spodbujanjem samozaposlovanja in socialnega gospodarstva (ESS+)« 
1. Pravne podlage
1. Uredba (EU) 2021/1060 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 24. junija 2021 o določitvi skupnih določb o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu plus, Kohezijskem skladu, Skladu za pravični prehod in Evropskem skladu za pomorstvo, ribištvo in akvakulturo ter finančnih pravil zanje in za Sklad za azil, migracije in vključevanje, Sklad za notranjo varnost in Instrument za finančno podporo za upravljanje meja in vizumsko politiko (v nadaljevanju Uredba (EU) 2021/1060).
2. Uredba (EU) 2021/1057 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 24. junija 2021 o vzpostavitvi Evropskega socialnega sklada plus (ESS+) in razveljavitvi Uredbe (EU) št. 1296/2013, skupaj s popravki (v nadaljevanju Uredba ESS+).
3. Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov, v nadaljevanju tudi GDPR).
4. Listina Evropske unije o temeljnih pravicah (UL L št. 326 z dne 26. 10. 2012, st. 391).
5. Konvencija Združenih narodov o pravicah invalidov (objavljena https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/86045).
6. Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O, 76/23, 24/25 – ZFisP-1 in 39/25).
7. Zakon o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2025 in 2026 (Uradni list RS, št. 104/24, 17/25 – ZFO-1E in 32/25 – ZJU-1).
8. Zakon o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 – uradno prečiščeno besedilo, 105/06 – ZUS-1, 126/07, 65/08, 8/10, 82/13, 36/20 – ZZUSUDJZ, 61/20 – ZZUSUDJZ-A, 175/20 – ZIUOPDVE, 203/20 – ZIUPOPDVE, 3/22 – ZDeb).
9. Zakon o urejanju trga dela (Uradni list RS, št. 80/10, 40/12 – ZUJF, 21/13, 63/13, 100/13, 32/14 – ZPDZC-1, 47/15 – ZZSDT, 55/17, 75/19, 11/20 – odl. US, 189/20 – ZFRO, 54/21, 172/21 – ZODPol-G, 54/22, 59/22 – odl. US, 109/23 in 62/24 – ZUOPUE; v nadaljevanju ZUTD).
10. Zakon o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo, 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri).
11. Zakon o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22 in 40/25 – ZInfV-1).
12. Uredba o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11; v nadaljevanju Uredba o postopku).
13. Uredba o izvajanju uredb (EU) in (Euratom) na področju izvajanja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 21/23 in 13/25; v nadaljevanju Uredba EKP).
14. Sporazum o partnerstvu med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2021–2027, objavljen na https://evropskasredstva.si/evropska-kohezijska-politika/kljucni-dokumenti/programski-dokumenti-za-obdobje-2021-2027/.
15. Program evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027, objavljen na https://evropskasredstva.si/evropska-kohezijska-politika/kljucni-dokumenti/programski-dokumenti-za-obdobje-2021-2027.
16. Izvedbeni načrt Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji z vsemi spremembami in dopolnitvami, objavljen na https://evropskasredstva.si/izvedbeni-nacrt-programa-evropske-kohezijske-politike-v-obdobju-2021-2027-v-sloveniji/.
17. Navodila organa upravljanja za izvajanje Programa evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2021–2027, objavljena na https://evropskasredstva.si/evropska-kohezijska-politika/navodila-in-smernice/ (v nadaljevanju Navodila OU).
18. Navodila posredniškega telesa MDDSZ upravičencem o izvajanju operacij in upravičenih stroških v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji, objavljena na https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-delo-druzino-socialne-zadeve-in-enake-moznosti/o-ministrstvu/urad-za-izvajanje-kohezijske-politike/ (v nadaljevanju Navodila PT).
2. Posredniško telo: Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Štukljeva cesta 44, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju PT).
3. Izvajalec javnega razpisa: Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije, Dunajska cesta 20, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju sklad).
4. Namen, cilji, predmet in ciljna skupina javnega razpisa
4.1 Namen javnega razpisa
Namen javnega razpisa je zaposlenim osebam, katerih zaposlitev oziroma samozaposlitev je ogrožena, začasna ali prekarna, zagotoviti ustrezne kompetence za lažje prehajanje znotraj trga delovne sile ter preprečiti prehod v odprto brezposelnost. Posredno je javni razpis namenjen tudi pomoči delodajalcem za pridobitev ustrezno usposobljenih zaposlenih.
4.2 Cilji javnega razpisa
Cilji javnega razpisa so:
– (samo)zaposlenim in prekarnim delavcem, katerih zaposlitev je ogrožena ali se soočajo z atipičnimi oblikami dela, omogočiti ohranitev obstoječega delovnega mesta, lažji prehod na nova delovna mesta ali v novo zaposlitev ter povečanje njihovih zaposlitvenih možnosti;
– pravočasno aktiviranje oseb iz ciljne skupine za preprečevanje njihovega prehoda v odprto brezposelnost;
– zmanjševanje in preprečevanje prekarnosti;
– izboljšanje spretnosti, kompetenc in znanj za stabilnejše in dolgotrajnejše zaposlitve ter preprečevanje dolgotrajne brezposelnosti;
– krepitev digitalnih kompetenc in znanj za zeleni prehod in krožno gospodarstvo ter za družbeni razvoj nasploh;
– boljša usposobljenost in razvoj veščin za samostojno vodenje kariere oseb iz ciljne skupine;
– povečanje zaposlitvenih možnosti in povečanje konkurenčnosti na trgu dela za osebe iz ciljne skupine;
– krepitev opolnomočenosti ciljne skupine na trgu dela in zagotavljanje socialne varnosti zaposlenim v nestandardnih oblikah dela, odpravljanje prikritih delovnih razmerij in prekarizacije dela;
– ustvarjanje novih in kakovostnejših delovnih mest;
– zagotovitev ustreznih in zadostnih kadrov za potrebe trga dela.
Kvantificirani cilji javnega razpisa so:
– predvideno število vključenih oseb v projekt je 5.000, od tega 2.500 v KRVS in 2.500 v KRZS;
– predvideno število vključenih oseb v usposabljanja je 4.000, od tega 2.000 v KRVS in 2.000 v KRZS;
– predviden delež ohranjenih ali novih zaposlitev je 40 % od vključenih v usposabljanja za razvoj kompetenc v KRVS in 40 % od vključenih v usposabljanja za razvoj kompetenc v KRZS, tj. 1.600 oseb iz obeh kohezijskih regij, od tega 800 v KRVS in 800 v KRZS.
Kratica KRVS označuje Kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija, kratica KRZS označuje Kohezijsko regijo Zahodna Slovenija1.
1 Slovenija je na ravni NUTS 2 (The Nomenclature of Territorial Units for Statistics, t. i. NUTS je skupna evropska statistična klasifikacija teritorialnih enot, kot sledi iz Uredbe ES št. 1059/2003 in njene spremembe, ki sledi iz Uredbe (ES) št. 105/2007) razdeljena na dve kohezijski regiji, in sicer na bolj razvito KRZS in manj razvito KRVS. KRZS sestavljajo 4 statistične regije (osrednjeslovenska, gorenjska, goriška in obalno-kraška). KRVS sestavlja 8 statističnih regij (pomurska, podravska, koroška, savinjska, posavska, zasavska, jugovzhodna Slovenija in primorsko-notranjska). Občina Litija se v obdobju 2021–2027 po novem umešča v KRVS. Razporeditev občin v posamezno kohezijsko regijo po NUTS 2 – kohezijskih in NUTS 3 – statističnih regijah je navedena v šifrantu na: https://www.stat.si/dokument/5424/kohezijske_ %20statisticne_obcine.xls.
4.3 Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje dvanajstih (12) projektov v okviru operacije SPIN 2.0, ki predstavljajo programe za spodbujanje vključevanja zaposlenih, katerih zaposlitev je ogrožena, vključno z delovnimi mesti, ki so podvržena digitalizaciji in avtomatizaciji SPIN 2.0. Predvideno je, da bo za vsako posamezno statistično regijo izbran en prijavitelj za izvajanje projekta, tj. skupno 12 prijaviteljev, in sicer 8 prijaviteljev v KRVS in 4 prijavitelji v KRZS.
Osebe iz ciljne skupine bodo vključene v aktivnosti za Razvoj kariere, ki zajemajo informiranje, motiviranje, karierno svetovanje in karierno asistenco, ter potencialno v aktivnosti za Razvoj kompetenc, ki vključujejo usposabljanja za razvoj potrebnih kompetenc, pri čemer mora vsaj 20 % vsebin usposabljanja zajemati znanja za zeleni prehod in/ali krepitev digitalnih kompetenc. Z nudenjem celovite podpore se bo osebam iz ciljne skupine tega javnega razpisa omogočilo ohranitev obstoječega delovnega mesta oziroma lažji prehod na nova delovna mesta ali v novo zaposlitev ter povečalo njihove zaposlitvene možnosti.
4.4 Ciljna skupina
Ciljna skupina so zaposleni, katerih zaposlitev ali samozaposlitev je ogrožena ali začasna zaradi različnih sprememb.
A) V ciljno skupino spadajo zaposlene osebe, ki izpolnjujejo pogoj statusa, kot ga določa 5. točka 5. člena ZUTD:
– osebe, katerim teče odpovedni rok;
– osebe, katerih delo bo postalo nepotrebno;
– osebe, zaposlene za določen čas, ki jim pogodba o zaposlitvi preneha veljati najkasneje čez tri mesece.
B) V ciljno skupino spadajo tudi osebe – zaposlene ali samozaposlene, pri katerih obstaja tveganje za prekarnost, in sicer:
– osebe, zaposlene za določen čas;
– osebe, zaposlene s pogodbo za krajši delovni čas od polnega, pri čemer pravica do krajšega delovnega časa ne izhaja iz zakonskih pravic (npr. zaradi potreb usklajevanja poklicnega in zasebnega življenja skladno s 65.a členom ZDR-1 oziroma v posebnih primerih skladno s 67. členom ZDR-1);
– samozaposlena oseba (kot jo določa 12. točka 5. člena ZUTD).
Upravičenost vključevanja oseb iz ciljne skupine bodo izbrani prijavitelji preverjali na podlagi ustreznih dokazil.
Podrobneje je dokazovanje upravičenosti vključitve oseb iz ciljne skupine v projekt opredeljena v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0.
5. Viri financiranja in razpoložljiva višina sredstev
2.1 Viri financiranja
Javni razpis sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti (v nadaljevanju MDDSZ) in Evropska unija (v nadaljevanju EU), slednja iz Evropskega socialnega sklada plus (v nadaljevanju ESS+) v okviru Programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji, prednostne naloge 6 »Znanja in spretnosti ter odzivni trg dela«, specifičnega cilja ESO4.1. Izboljšanje dostopa do zaposlitve in aktivacijski ukrepi za vse iskalce zaposlitve, zlasti mlade, predvsem v okviru izvajanja jamstva za mlade, dolgotrajno brezposelne in prikrajšane skupine na trgu dela, in neaktivne osebe, kot tudi s spodbujanjem samozaposlovanja in socialnega gospodarstva (ESS+). Javni razpis zasleduje cilj politike 4 »Bolj socialna in vključujoča Slovenija za izvajanje evropskega stebra socialnih pravic«.
2.2 Regija izvajanja javnega razpisa in način delitve sredstev
Javni razpis se bo izvajal na območju celotne Slovenije, in sicer na območju KRVS in na območju KRZS.
Pri izvedbi bo upoštevan ključ delitve sredstev 50 % za KRVS in 50 % za KRZS, in sicer glede na statistično regijo, kot sledi v spodnjih dveh preglednicah:
KRVS:
Statistična regija
Delež na stat. regijo
Pomurska
5 %
Podravska
15 %
Koroška
3 %
Savinjska
12 %
Posavska
3 %
Zasavska
2,5 %
Jugovzhodna Slovenija
7 %
Primorsko-notranjska
2,5 %
 
50 %
KRZS:
Statistična regija
Delež na stat. regijo
Osrednjeslovenska
31 %
Gorenjska
9 %
Goriška
5 %
Obalno-kraška
5 %
 
50 %
5.3 Razpoložljiva višina sredstev
Razpoložljiva sredstva se zagotavlja v okviru proračuna Republike Slovenije – namenskih sredstev kohezijske politike, po spodaj predvideni finančni dinamiki izplačil za sofinanciranje realiziranih (že plačanih) stroškov projektov.
Skupna razpoložljiva višina nepovratnih sredstev za leta 2025, 2026, 2027, 2028 in 2029 znaša največ 6.305.000,00 EUR, od tega znašajo namenska sredstva EU 3.940.625,00 EUR in namenska sredstva slovenske udeležbe 2.364.375,00 EUR. Od 6.305.000,00 EUR je za sofinanciranje projektov v KRVS namenjenih 3.152.500,00 EUR in 3.152.500,00 EUR za sofinanciranje projektov v KRZS.
Za leto 2026 je namenjenih 2.207.625,00 EUR, od tega znašajo namenska sredstva EU 1.379.765,63 EUR in namenska sredstva slovenske udeležbe 827.859,37 EUR. Od 2.207.625,00 EUR je za sofinanciranje projektov v KRVS namenjenih 1.103.812,50 EUR in 1.103.812,50 EUR za sofinanciranje projektov v KRZS.
Za leto 2027 je namenjenih 2.201.320,00 EUR, od tega znašajo namenska sredstva EU 1.375.825,00 EUR in namenska sredstva slovenske udeležbe 825.495,00 EUR. Od 2.201.320,00 EUR je za sofinanciranje projektov v KRVS namenjenih 1.100.660,00 EUR in 1.100.660,00 EUR za sofinanciranje projektov v KRZS.
Za leto 2028 je namenjenih 1.412.320,00 EUR, od tega znašajo namenska sredstva EU 882.700,00 EUR in namenska sredstva slovenske udeležbe 529.620,00 EUR. Od 1.412.320,00 EUR je za sofinanciranje projektov v KRVS namenjenih 706.160,00 EUR in 706.160,00 EUR za sofinanciranje projektov v KRZS.
Za leto 2029 je namenjenih 483.735,00 EUR, od tega znašajo namenska sredstva EU 302.334,37 EUR in namenska sredstva slovenske udeležbe 181.400,63 EUR. Od 483.735,00 EUR je za sofinanciranje projektov v KRVS namenjenih 241.867,50 EUR in 241.867,50 EUR za sofinanciranje projektov v KRZS.
Namenska sredstva EU za KRVS predstavljajo 85 odstotkov skupnih upravičenih stroškov projekta. Namenska sredstva slovenske udeležbe za KRVS predstavljajo 15 odstotkov skupnih upravičenih stroškov projekta. Namenska sredstva EU za KRZS predstavljajo 40 odstotkov skupnih upravičenih stroškov projekta. Namenska sredstva slovenske udeležbe za KRZS predstavljajo 60 odstotkov skupnih upravičenih stroškov projekta.
Finančna sredstva med kohezijskima regijama in statističnimi regijami niso prenosljiva, dinamika izplačil iz proračuna RS po letih se lahko spreminja na podlagi utemeljenih razlogov (spremenjene okoliščine, višja sila in izjemne okoliščine), ki vplivajo na spremenjeno izvajanje projektnih aktivnosti, vendar ob pogoju zagotovljenih sredstev v proračunu RS.
Sklad si pridružuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Če se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom sklada, se šteje, da vlogo umika oziroma odstopa od že sklenjene pogodbe.
Porazdelitev sredstev po upravičenih stroških po statističnih regijah
Sredstva za KRVS se podelijo za projekte, ki jih bodo predložili upravičeni prijavitelji za izvajanje aktivnosti v posamezni statistični regiji KRVS. Sredstva za KRZS pa se podelijo za projekte, ki jih bodo predložili upravičeni prijavitelji za izvajanje aktivnosti v posamezni statistični regiji KRZS. Obe porazdelitvi sredstev sta prikazani v spodnjih dveh preglednicah. Upravičene aktivnosti so podrobneje opredeljene v poglavju 6. Upravičene aktivnosti javnega razpisa. Upravičenost stroškov po posameznih aktivnostih je podrobneje opredeljena v poglavju 7. Upravičeni stroški javnega razpisa.
Porazdelitev upravičenih sredstev v KRVS po statističnih regijah v EUR
Statistična regija
Odstotek upravičenih sredstev
SE C
SE D
SIK
DDV
Skupaj
Pomurska
5 %
125.000,00
187.200,00
2.500,00
550,00
315.250,00
Podravska
15 %
375.000,00
561.600,00
7.500,00
1.650,00
945.750,00
Koroška
3 %
75.000,00
112.320,00
1.500,00
330,00
189.150,00
Savinjska
12 %
300.000,00
449.280,00
6.000,00
1.320,00
756.600,00
Posavska
3 %
75.000,00
112.320,00
1.500,00
330,00
189.150,00
Zasavska
2,5 %
62.500,00
93.600,00
1.250,00
275,00
157.625,00
Jugovzhodna Slovenija
7 %
175.000,00
262.080,00
3.500,00
770,00
441.350,00
Primorsko-notranjska
2,5 %
62.500,00
93.600,00
1.250,00
275,00
157.625,00
Skupaj
50 %
1.250.000,00
1.872.000,00
25.000,00
5.500,00
3.152.500,00
Porazdelitev upravičenih sredstev v KRZS po statističnih regijah v EUR
Statistična regija
Odstotek upravičenih sredstev
SE C
SE D
SIK
DDV
Skupaj
Osrednjeslovenska
31 %
775.000,00
1.160.640,00
15.500,00
3.410,00
1.954.550,00
Gorenjska
9 %
225.000,00
336.960,00
4.500,00
4.500,00
567.450,00
Goriška
5 %
125.000,00
187.200,00
2.500,00
2.500,00
315.250,00
Obalno-kraška
5 %
125.000,00
187.200,00
2.500,00
2.500,00
315.250,00
Skupaj
50 %
1.250.000,00
1.872.000,00
25.000,00
5.500,00
3.152.500,00
5.4 Obdobje upravičenosti razpisanih sredstev
Obdobje, za katerega so namenjena razpisana sredstva, so proračunska leta 2025, 2026, 2027, 2028 in 2029.
Do sofinanciranja so upravičeni izdatki, ki bodo pri prijavitelju nastali od datuma podpisa pogodbe o sofinanciranju projekta do konca izvajanja sofinanciranih projektnih aktivnosti, vendar najkasneje do 3. 3. 2029.
Obdobje upravičenosti stroškov in izdatkov projekta se v izjemnih okoliščinah lahko podaljša, vendar le na podlagi soglasja sklada in če so za to zagotovljena sredstva kohezijske politike v proračunu RS.
Spremenjene okoliščine, višja sila in izjemne okoliščine, zaradi katerih se projekt lahko spremeni, podrobneje urejajo Navodila organa upravljanja za vrednotenje izvajanja Programa evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2021–2027 dostopna na spletni strani https://evropskasredstva.si/evropska-kohezijska-politika/navodila-in-smernice/.
Izbrani prijavitelj, ki zahteva spremembo pogodbe o sofinanciranju, se ne more sklicevati na spremenjene okoliščine, višjo silo ali izjemne okoliščine, ki so nastale po izteku roka, določenega za izpolnitev njegove obveznosti.
5.5 Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva
Prijavitelj, ki mu bodo sredstva odobrena, mora dodeljena sredstva za upravičene aktivnosti porabiti v skladu z dinamiko, ki je prikazana v spodnji preglednici.
Dinamika porabe sredstev v obdobju in odstotkih Zap. št. obdobja
Trajanje obdobja izvajanja aktivnosti in nastanka stroška
Odstotek porabe dodeljenih sredstev
1
Od datuma podpisa pogodbe do 31. 12. 2026
do 35 %
2.
Od 1. 1. 2027 do 31. 12. 2027
do 35 %
3.
Od 1. 1. 2028 do 31. 12. 2028
do 22 %
4.
Od 1. 1. 2029 do 28. 2. 2029
do 8 %
Dinamika porabe sredstev po obdobjih se lahko spreminja na podlagi utemeljenih razlogov (spremenjene okoliščine, višja sila in izjemne okoliščine), ki vplivajo na spremenjeno izvajanje projektnih aktivnosti, vendar ob predhodnem soglasju sklada in pogoju zagotovljenih sredstev v proračunu RS.
6. Upravičene aktivnosti javnega razpisa
Upravičene aktivnosti so po tem javnem razpisu aktivnosti in podaktivnosti za Razvoj kariere in za Razvoj kompetenc ter obveščanje ciljne skupine za vključitev v projekt in sodelovanje s potencialnimi delodajalci in drugimi deležniki v lokalnem okolju ter promocija projekta – aktivnosti informiranja in komuniciranja.
Aktivnosti za Razvoj kariere in za Razvoj kompetenc se izvajajo v obliki pedagoških ur (v nadaljevanju PU), pri čemer velja, da 1 PU traja 45 min. V primeru izvajanja aktivnosti, ki traja več PU, načrtovani odmori niso vključeni v sofinanciranje izvajanja aktivnosti.
6.1 Aktivnosti za »Razvoj kariere«
6.1.1 Informativna delavnica (v obsegu 4 PU)
Informativna delavnica vključuje izvedbo modula Priložnost zaposlovanja na trgu dela v trajanju 2 PU in modula Pričakovanja in zahteve delodajalcev v trajanju 2 PU. Vsebino modulov opredelijo prijavitelji v prijavi na javni razpis. Vsebina modulov se ocenjuje po merilih, določenih v poglavju 10. Merila za izbor prijavitelja.
Po zaključku informativne delavnice udeleženec podpiše Dogovor o vključitvi v projekt.
Način izvedbe informativne delavnice je podrobneje predstavljen v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0.
6.1.2 Motivacijska delavnica (v obsegu 8 PU)
Motivacijska delavnica vključuje izvedbo štirih izmed naslednjih modulov:
– učinkovito upravljanje s spremembami;
– organizacija dela in delovnih pogojev v času sprememb;
– uspešna komunikacija;
– zdravju prijazno delovno okolje;
– usklajevanje dela in zasebnega življenja;
– obvladovanje stresa;
– učinkovita predstavitev iskalca zaposlitve delodajalcu;
– medgeneracijsko učenje in sodelovanje v timih.
Vsak modul obsega 2 PU. Prijavitelj pri vsaki posamezni izvedbi motivacijske delavnice izbere štiri module glede na potrebe udeležencev. Vsebino vseh modulov opredelijo prijavitelji v prijavi na javni razpis. Vsebina modulov se ocenjuje po merilih, določenih v poglavju 10. Merila za izbor prijavitelja.
Način izvedbe motivacijske delavnice je podrobneje predstavljen v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0.
6.1.3 Karierno svetovanje in karierna asistenca (v obsegu od 4 do 6 PU ali več)
Podaktivnost zajema individualno karierno svetovanje in karierno asistenco vključeni osebi, ki zajema pripravo individualnega kariernega načrta (v nadaljevanju IKN), v katerem se determinirajo potrebe po dodatnem usposabljanju za pridobitev potrebnih kompetenc za ohranitev zaposlitve posameznika oziroma lažji prehod na trg dela. Vsaj 20 % vsebin usposabljanja morajo predstavljati znanja za zeleni prehod in/ali krepitev digitalnih kompetenc. Izdelan IKN je pogoj za vključitev v aktivnosti za razvoj kompetenc.
Podaktivnost zajema tudi dodatno karierno svetovanje, pri katerem svetovalec in udeleženec še bolj poglobljeno obravnavata posamezne teme iz sklopa modulov motivacijske delavnice glede na potrebe posameznega udeleženca.
Karierna asistenca obsega tudi mentorstvo in pomoč pri iskanju nove zaposlitve, povezovanje udeležencev projekta s potencialnimi delodajalci in vključevanje v aktivnosti na lokalni in regionalni ravni (mreženje) ter spremljanje napredka vključenih oseb celoten čas trajanja vključitve v projekt.
Pogoj za vključitev posamezne osebe v individualno karierno svetovanje in karierno asistenco sta zaključeni prvi dve aktivnosti (informativna in motivacijska delavnica).
Način izvedbe kariernega svetovanja in karierne asistence je podrobneje predstavljen v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0.
6.2 Aktivnosti za »Razvoj kompetenc«
Usposabljanja in izobraževanja se organizirajo v skladu s potrebami ciljne skupine in trga dela za izboljšanje spretnosti, kompetenc in znanj za stabilnejše zaposlitve, preprečevanje prehoda v odprto brezposelnost ter zagotovitev ustreznih in zadostnih kadrov za potrebe trga dela. Izvedena usposabljanja in izobraževanja za osebe iz ciljne skupine morajo ustrezati zahtevam predhodno izdelanih IKN in morajo nujno biti povezana z večanjem zaposlitvenih možnosti oziroma možnosti ohranitve zaposlitve vključenih oseb.
Vsak kandidat se udeleži usposabljanja v trajanju vsaj 16 PU ali več (sofinanciranih je največ do 100 PU usposabljanja na osebo). Usposabljanje je lahko sestavljeno iz enega ali več vsebinsko različnih modulov. Vsaj 20 % usposabljanja mora biti namenjenega pridobitvi zelenih oziroma digitalnih kompetenc. Pogoj za sofinanciranje usposabljanja posameznega udeleženca je, da le-ta usposabljanje uspešno zaključi, kar pomeni, da je na usposabljanju (oziroma posameznem modulu) prisoten vsaj 75 % predvidenih PU. Ob uspešnem zaključku usposabljanja oziroma posameznega modula, udeleženec prejme potrdilo z navedenimi pridobljenimi kompetencami.
Podrobneje so način izvedbe usposabljanj, uspešen zaključek usposabljanj in vsebina potrdila predstavljeni v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0.
Posamezni prijavitelj izvaja aktivnosti za Razvoj kariere in Razvoj kompetenc pretežno s svojimi zaposlenimi in/ali s pomočjo zunanjih sodelavcev, predvsem pri izvedbi bolj zahtevnih usposabljanj in izobraževanj za ciljno skupino. Možna je tudi napotitev na usposabljanja za razvoj kompetenc k drugim izvajalcem, v primeru, da potrebuje udeleženec za ohranitev zaposlitve oziroma zaposlitev na drugem delovnem mestu neko zelo specifično znanje, za katerega prijavitelj ne bo izvedel organiziranega usposabljanja.
Metode dela prijavitelj prilagaja specifikam ciljne skupine, predvideva pa se uporaba predvsem naslednjih metod dela: individualno informiranje in svetovanje, delo v manjših skupinah v obliki delavnic, praktično delo udeležencev ipd.
Mikrolokacijo izvajanja aktivnosti prijavitelj sporoča skladu, kot to določajo Navodila za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0. Mikrolokacija izvajanja je sedež prijavitelja ali sedež delodajalca oziroma drug naslov, pri čemer je ustrezna mikrolokacija izvajanja v statistični regiji, v kateri se projekt izvaja.
Trajanje obdobja od vključitve osebe do zaključka projekta bo odvisno od potreb posameznika, ki se bo vključil v projekt. Predvidoma bo obdobje vključitve trajalo 1 leto, po potrebi tudi dlje, vendar ne več kot 2 leti. Podrobneje je vključevanje posameznikov iz ciljne skupine v aktivnosti Razvoj kariere in Razvoj kompetenc obrazložena v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0.
Neupravičene aktivnosti po tem javnem razpisu so:
– usposabljanja s področja varstva in zdravja pri delu, ki so zakonsko obvezna;
– druga zakonsko obvezna usposabljanja za opravljanje določenega poklica;
– vsa usposabljanja, ki so namenjena pridobitvi formalne izobrazbe ali preverjanju in potrjevanju NPK;
– izvajanje javnoveljavnih programov za odrasle, po katerih se ne pridobi javnoveljavna izobrazba.
Za omenjene neupravičene aktivnosti prijavitelj ne prejme sredstev za izvedbo.
6.3 Aktivnosti informiranja in komuniciranja
Aktivnosti informiranja in komuniciranja zajemajo oglaševanje v različnih medijih (npr. radio, TV, časopis, družabni mediji, spletne strani), izvedbo promocijskih dogodkov (npr. okrogla miza, novinarska konferenca, promocijska delavnica) in tisk promocijskih letakov.
Poleg neposrednega dela z osebami iz ciljne skupine prijavitelj zagotavlja tudi aktivnosti, ki zajemajo:
– sodelovanje in navezovanje stikov s potencialnimi delodajalci in drugimi deležniki v okolju (nevladnimi organizacijami, izobraževalnimi institucijami, sindikati ipd.);
– vzpostavitev mreže oziroma baze deležnikov v lokalnem okolju z namenom prepoznavanja potreb delodajalcev, prepoznavanja in večanja kompetenc oseb iz ciljne skupine in razvoja lokalnih pobud za ustvarjanje novih delovnih mest v skladu s potrebami regije (npr. delo s starejšimi, invalidi, pomoč na domu, delo na kmetiji ipd.);
– izvajanje promocijskih aktivnosti (aktivna udeležba na promocijskih dogodkih, priprava promocijskih gradiv, objave v medijih itn.).
Še posebej se spodbuja sodelovanje z območnimi službami ZRSZ, drugimi institucijami na trgu dela v lokalnem okolju, podjetji in drugimi pravnimi oziroma poslovnimi subjekti. Sodelovanje z različnimi deležniki bo posebej upoštevano pri ocenjevanju prijavljenih projektov. Upoštevajo se organizacije oziroma organizacijske enote, ki delujejo na območju statistične regije (npr. območna služba ZRSZ), za katero se izvaja projekt posameznega prijavitelja.
7. Upravičeni stroški javnega razpisa
Upravičeni stroški po tem javnem razpisu so:
– strošek na enoto – SE C, ki se nanaša na strošek vključitve osebe v aktivnosti projekta »Razvoj kariere« in znaša 500,00 EUR na vključeno osebo;
– strošek na enoto – SE D, ki se nanaša na strošek ure usposabljanja na osebo in znaša 13,00 EUR na PU usposabljanja na osebo;
– stroški informiranja in komuniciranja;
– davek na dodano vrednost (v nadaljevanju DDV), vezan na strošek informiranja in komuniciranja.
Zahtevana dokazila o izvedenih aktivnostih za povračila upravičenih stroškov so natančneje določena v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0. Stroška SE C in SE D sta utemeljena s posebno metodologijo izračuna stroška in skladno s pravili evropske kohezijske politike, z Navodili organa upravljanja (v nadaljevanju OU) o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2021–2027 (dostopna na: Navodila in smernice – Evropska sredstva) in Navodili posredniškega telesa MDDSZ upravičencem o izvajanju operacij in upravičenih stroških v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji (dostopna Navodila upravičencem PEKP 2021–2027 na: Urad za izvajanje kohezijske politike | GOV.SI), ki so sestavni del Razpisne dokumentacije.
7.1 Strošek na enoto – SE C
Višina standardnega stroška na enoto – SE C, ki se nanaša na strošek vključitve osebe v aktivnost »Razvoj kariere«, znaša 500,00 EUR na vključeno osebo. SE C se izračuna na podlagi stroška celostne obravnave vključene osebe v aktivnost »Razvoj kariere«, opisano v podpoglavju 6.1. Aktivnosti za »Razvoj kariere« tega javnega razpisa. Enota za izračun SE C je vključena oseba, ki konča vse podaktivnosti »Razvoja kariere«, opisane v podpoglavjih 6.1.1, 6.1.2 in 6.1.3 tega javnega razpisa, kar pomeni, da se oseba vključi v vse omenjene podaktivnosti, na katerih je 100 % prisotna.
Strošek ur, ki so potrebne za pripravo izvedbe posamezne aktivnosti, je zajet v upravičeno višino SE C, ki se obračunava glede na doseženo enoto – vključeno osebo.
Sredstva se povrnejo v višini do porabe vseh sredstev, namenjenih za SE C na prijavitelja, kot je določeno v poglavju 5. Viri financiranja in razpoložljiva višina sredstev tega javnega razpisa.
Upravičenost stroškov za izvedbo aktivnosti za Razvoj kariere je podrobneje opredeljena v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0.
7.2 Strošek na enoto – SE D
Višina stroška na enoto – SE D se nanaša na strošek PU usposabljanja na osebo in znaša 13,00 EUR. Enota za izračun SE D je PU usposabljanja na udeleženca.
Povrnejo se upravičeni stroški za izvedbo usposabljanja v trajanju vsaj 16 PU in največ do 100 PU oziroma od 208,00 EUR do 1.300,00 EUR za vključeno osebo. Vključena oseba v usposabljanje, ki traja več kot 100 PU, je upravičena do povračila upravičenih stroškov v trajanju do 100 PU. Upravičena višina stroškov za izvedbo usposabljanja se presoja glede na dejansko število ur prisotnosti udeleženca na usposabljanju. Prijavitelj je upravičen do povračila stroškov le, če je udeleženec na usposabljanju prisoten vsaj 75 % PU. Sredstva se povrnejo v višini do porabe vseh sredstev, namenjenih za SE D na prijavitelja, kot je določeno v poglavju 5. Viri financiranja in razpoložljiva višina sredstev tega javnega razpisa.
Prijavitelji so torej upravičeni do stroškov za izvedbo usposabljanja, če se posameznik udeleži usposabljanja v trajanju vsaj 16 PU, pri čemer je vsaj 20 % vsebin namenjenih krepitvi digitalnih kompetenc in/ali znanj za zeleni prehod, in usposabljanje uspešno zaključi (vsaj 75 % prisotnost na usposabljanju).
Upravičenost stroškov za izvedbo aktivnosti Razvoj kompetenc je podrobneje opredeljena v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0.
7.3 Stroški informiranja in komuniciranja
Stroški informiranja in komuniciranja (v nadaljevanju: SIK), ki nastanejo prijaviteljem projekta, so povezani z obveščanjem ciljne skupine o možnostih vključitve v projekt. Vzporedno z neposrednim delom z osebami iz ciljne skupine ter s promocijo bodo naloge izbranih izvajalcev tudi:
– sodelovanje in vzpostavljanje stikov s potencialnimi delodajalci ter drugimi deležniki v okolju (nevladnimi organizacijami, izobraževalnimi institucijami, sindikati ipd.);
– vzpostavitev mreže oziroma baze deležnikov v lokalnem okolju z namenom prepoznavanja potreb delodajalcev, krepitve kompetenc oseb iz ciljne skupine ter razvoja lokalnih pobud za ustvarjanje novih delovnih mest v skladu z razvojnimi potrebami regije.
Sofinancirane aktivnosti informiranja in komuniciranja so lahko:
– oglaševanje v različnih medijih (npr. radio, TV, časopis, družabni mediji, spletne strani);
– izvedba promocijskega dogodka (npr. okrogla miza, novinarska konferenca, promocijska delavnica);
– tisk promocijskih gradiv (npr. letakov).
Skupna višina sofinanciranja SIK je 50.000,00 EUR za obe kohezijski regiji (25.000,00 EUR KRVS in 25.000,00 EUR KRZS) in je v naprej določena na statistično regijo (glej podpoglavje 5.3. Razpoložljiva višina sredstev).
Upravičenost SIK je podrobneje opredeljena v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0.
7.4 Davek na dodano vrednost
DDV se obračuna od stroška informiranja in komuniciranja prijaviteljev projekta v skladu z nacionalno zakonodajo. DDV je lahko upravičen strošek, če prijavitelj nima pravice do odbitka DDV, kar dokaže z ustreznim potrdilom FURS.
Upravičenost DDV je podrobneje opredeljena v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0.
7.5 Neupravičeni stroški
Neupravičeni stroški so tisti, ki:
– niso neposredno povezani z upravičenimi aktivnostmi projekta;
– presegajo predvidene mejne vrednosti, kot so določene pri opisu posameznih upravičenih stroškov oziroma pri posameznih stroških na enoto;
– predstavljajo povračljiv DDV;
– nanašajo se na neupravičene aktivnosti po tem javnem razpisu (glej poglavje 6. Upravičene aktivnosti javnega razpisa);
– predstavljajo stroške podjemnih in avtorskih pogodb z zaposlenimi pri prijavitelju;
– nanašajo se na notranja usposabljanja (izstavljanje internih računov znotraj podjetja prijavitelja);
– predstavljajo stroške zunanjih sodelavcev, ki so s prejemnikom sredstev povezane osebe2;
2 Za potrebe tega javnega razpisa velja, da gre za povezano osebo, kadar:
– je zunanji sodelavec s prijaviteljem povezana družba po pravilih zakona, ki ureja gospodarske družbe;
– je zakoniti zastopnik prijavitelja ali njegov družinski član:
– udeležen kot poslovodja, član poslovodstva ali zakoniti zastopnik zunanjega sodelavca 
– ali je neposredno ali preko drugih pravnih oseb v več kot 25 odstotnem deležu udeležen pri ustanoviteljskih pravicah, upravljanju ali kapitalu zunanjega sodelavca. 
– predstavljajo vse druge stroške, ki po tem javnem razpisu niso določeni kot upravičeni oziroma so navedeni kot neupravičeni v Navodilih PT in OU.
Morebitne neupravičene stroške projekta krije prijavitelj sam. V primeru ugotovitve uveljavljanja neupravičenih stroškov sklad teh stroškov ne bo povrnil in bo zahtevek za povrnitev teh stroškov zavrnil oziroma bo zahteval povračilo izplačanega zneska, če se neupravičenost stroška ugotovi po samem izplačilu.
8. Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja ciljev in kazalnikov projekta
Izbrani prijavitelj bo za namen spremljanja in vrednotenja projekta skladno s členom 17 ter Prilogo I Uredbe ESS+ moral spremljati in skladu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov projekta.
Natančneje je spremljanje specifičnih kazalnikov učinka in rezultata projekta SPIN 2.0 opredeljeno v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0, Navodilih OU in Navodilih PT (MDDSZ).
Sklad bo skladno s pogodbo o sofinanciranju spremljal specifične kazalnike učinka projekta in specifične kazalnike rezultata projekta, ki jih mora prijavitelj predvideti v vlogi na javni razpis. Prijavitelj jih načrtuje glede na statistično regijo, v kateri bo izvajal aktivnosti javnega razpisa.
Pričakovano število vključenih oseb po tem javnem razpisu v projekt je 5.000 oseb, od tega 2.500 v KRVS in 2.500 v KRZS. Minimalno pričakovano število oseb, vključenih v projekt po statističnih regijah, je naslednje:
Število vključenih oseb v projekt v statistični regiji KRVS
Statistična regija
Število vključenih v projekt
Pomurska
250
Podravska
750
Koroška
150
Savinjska
600
Posavska
150
Zasavska
125
Jugovzhodna Slovenija
350
Primorsko-notranjska
125
2.500
Število vključenih oseb v projekt v statistični regiji KRZS
Statistična regija
Število vključenih v projekt
Osrednjeslovenska
1.550
Gorenjska
450
Goriška
250
Obalno-kraška
250
2.500
Pričakovano število vključenih oseb v usposabljanja je 4.000 oseb, od tega 2.000 v KRVS in 2.000 v KRZS. Minimalno pričakovano število oseb, vključenih v usposabljanja po statistični regiji, je naslednje:
Število vključenih oseb v usposabljanja v statistični regiji KRVS
Statistična regija
Število vključenih v usposabljanja
Pomurska
200
Podravska
600
Koroška
120
Savinjska
480
Posavska
120
Zasavska
100
Jugovzhodna Slovenija
280
Primorsko-notranjska
100
2.000
Število vključenih oseb v usposabljanja v statistični regiji KRZS
Statistična regija
Število vključenih v usposabljanja
Osrednjeslovenska
1.240
Gorenjska
360
Goriška
200
Obalno-kraška
200
2.000
Pričakovan delež ohranjenih ali novih zaposlitev je:
– KRVS: 40 % od vključenih v usposabljanja za razvoj kompetenc in
– KRZS: 40 % od vključenih v usposabljanja za razvoj kompetenc.
9. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Upravičeni prejemniki sredstev javnega razpisa so pravne osebe, registrirane za opravljanje izobraževanj, izpopolnjevanj in usposabljanj ali ki delujejo na področju nudenja storitev vseživljenjske karierne orientacije.
Prijavitelj poda vlogo za izvajanje projekta v tisti statistični regiji, v kateri bo izvajal aktivnosti projekta. Prijavitelj lahko prijavi izvajanje projekta v več statističnih regijah, za vsako od njih lahko odda le eno vlogo, projekt pa bo lahko izvajal v največ dveh statističnih regijah. Pri ocenjevanju vlog bodo prednost imeli prijavitelji s sedežem v statistični regiji izvajanja projekta. Izbrani prijavitelji bodo s skladom podpisali pogodbo o sofinanciranju.
Prijavitelj mora v času izvajanja projekta (podpoglavje 11.1. Rok in način za oddajo vloge) izpolnjevati splošne in posebne pogoje razpisa. Sklad izpolnjevanje pogojev preverja na zadnji dan roka za oddajo vloge (podpoglavje 11.1. Rok in način za oddajo vloge) na podlagi dokazil, ki so navedena v spodnjih dveh preglednicah.
Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in Razpisne dokumentacije in da se z njo strinja. Prav tako oddaja vloge pomeni, da se prijavitelj strinja s tem, da sklad pogoje za kandidiranje na javnem razpisu preveri v uradnih evidencah. Z oddajo vloge prijavitelj pod kazensko in materialno odgovornostjo potrdi izpolnjevanje tistih razpisnih pogojev, ki jih ni mogoče preveriti v uradnih evidencah.
V primeru dvoma glede izpolnjevanja pogojev lahko sklad od prijavitelja zahteva dodatna pojasnila ali dokazila.
9.1 Splošni pogoji za prijavitelje
Splošni pogoji za prijavitelje in dokazila na zadnji dan roka za oddajo vloge
Pogoj
Dokazilo
1. Prijavitelj je pravna oseba s sedežem v Republiki Sloveniji in je ustanovljena vsaj eno leto pred zadnjim dnem roka za oddajo vloge na ta javni razpis, kar je razvidno iz uradne evidence Agencije Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (v nadaljevanju AJPES). 
Vpogled v AJPES
2. Prijavitelj je pravna oseba, ki je registrirana v Republiki Sloveniji za opravljanje naslednjih dejavnosti: 
– 85.690 – Pomožne dejavnosti za izobraževanje, d.n., in/ali 
– 85.590 – Drugo izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje, d. n. in/ali deluje na področju nudenja storitev vseživljenjske karierne orientacije (npr. informiranje s področja izobraževanja in trga dela, storitve za spoznavanje poklicev in trga dela, karierno svetovanje, storitve učenja veščin), kar ima določeno v okviru ustanovitvenega ali drugega temeljnega akta organizacije.
Obrazec št. 1: Vloga JR SPIN 2.0 s prilogami in z izjavo prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev. 
Priloga: Akt o ustanovitvi. 
Vpogled v AJPES.
3. Prijavitelj ima poslovno in finančno sposobnost, vključno s sposobnostjo vnaprejšnjega financiranja projekta iz lastnih sredstev.
Obrazec št. 1: Vloga JR SPIN 2.0 s prilogami in z izjavo prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev.
4. Prijavitelj ne izvaja aktivnosti projekta kot del javne službe.
Obrazec št. 1: Vloga JR SPIN 2.0 s prilogami in z izjavo prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev.
5. Prijavitelj ni za iste stroške pridobil oziroma ni v postopku pridobivanja sofinanciranja iz drugih sredstev lokalnega, nacionalnega ali EU proračuna (prepoved dvojnega sofinanciranja). 
Obrazec št. 1: Vloga JR SPIN 2.0 s prilogami in z izjavo prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev.
6. Prijavitelj ima poravnane vse zapadle davke, prispevke in druge obvezne dajatve, ki presegajo dolg 50 EUR, skladno z nacionalno zakonodajo. Šteje se, da subjekt ne izpolnjuje obveznosti iz prejšnjega stavka, če na presečni datum ni imel predloženih vseh obračunov davčnih odtegljajev za dohodke iz delovnega razmerja za obdobje zadnjih petih let, pri čemer za ugotavljanje obstoja obveznosti do države ni pogoj, da bi bila le-ta že ugotovljena s pravnomočnim izvršilnim naslovom. 
Vpogled v evidence FURS.
7. Prijavitelj ni v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku, postopku likvidacije ali prisilnega prenehanja, z njegovimi posli iz drugih razlogov ne upravlja sodišče, ni opustil poslovne dejavnosti in podjetje ni v stanju insolventnosti v skladu z določbami Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 176/21 – uradno prečiščeno besedilo, 178/21 – popr., 196/21 – odl. US, 157/22 – odl. US, 35/23 – odl. US, 57/23 – odl. US 102/23 in 25/25 – odl. US). 
Obrazec št. 1: Vloga JR SPIN 2.0 s prilogami in z izjavo prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev. 
Vpogled v AJPES.
9.2 Posebni pogoji za prijavitelje
Posebni pogoji so podrobneje opredeljeni v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0.
Posebni pogoji za prijavitelje in dokazila
Pogoj
Dokazilo
1. Celotni čas izvajanja projekta bodo aktivnosti izvajale ustrezno usposobljene osebe. 
Prijavitelj zagotovi v tisti statistični regiji, kjer se bodo izvajale aktivnosti, predvidene z javnim razpisom: 
– Vodjo projekta, zaposlenega pri izvajalcu, ki ima zaključeno vsaj 7. stopnjo izobrazbe (univerzitetni program oziroma 2. bolonjska stopnja) skladno z Uredbo o uvedbi in uporabi klasifikacijskega sistema izobraževanja in usposabljanja (Uradni list RS, št. 46/06 in 8/17), vsaj 5 let delovnih izkušenj s področja kariernega svetovanja za zaposlene in/ali brezposelne osebe ter izkušnje z izvajanjem vsaj enega projekta/programa s področja predmeta javnega razpisa, ki je bil v obdobju od 1. 1. 2015 do 31. 12. 2024 sofinanciran z javnimi finančnimi viri RS (proračun RS, proračun občin, blagajne javnega financiranja), EU sredstvi ali drugimi mednarodnimi viri. 
– Vsaj dva strokovna sodelavca, ki imata zaključeno vsaj 7. stopnjo izobrazbe (univerzitetni program oziroma 2. bolonjska stopnja) skladno z Uredbo o uvedbi in uporabi klasifikacijskega sistema izobraževanja in usposabljanja ter vsaj 3 leta delovnih izkušenj s področja kariernega svetovanja za zaposlene in/ali brezposelne osebe oziroma delovnih izkušenj z usposabljanjem zaposlenih in/ali brezposelnih.
1) Obrazec št. 1: Vloga JR SPIN 2.0 z izjavo prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev. 
Priloge: življenjepis vodje projekta in izjava prijavitelja o zaposlenosti vodje projekta ter kopija potrdila o pridobljeni izobrazbi. 
2) Obrazec št. 1: Vloga JR SPIN 2.0 z izjavo prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev. 
Priloge: življenjepis in kopija potrdila o pridobljeni izobrazbi za vsakega posameznega strokovnega sodelavca ter izjava prijavitelja o zaposlenosti strokovnih sodelavcev pri prijavitelju.
2. Celotni čas trajanja projekta bodo zagotovljene ustrezne tehnične zmogljivosti za izvedbo projekta, in sicer: 
– Prijavitelj v tisti statistični regiji, v kateri se bodo izvajale aktivnosti, zagotovi prostore, ki izpolnjujejo naslednje zahteve: skupna kvadratura notranjih prostorov mora znašati najmanj 50 m2, pri čemer mora biti en prostor (samostojna enota) namenjen izvedbi informiranja in/ali skupinskim oblikam dela za skupine (do 20 udeležencev) v velikosti najmanj 30 m2 in en manjši ločen prostor (samostojna enota) namenjen individualnemu svetovanju velikosti najmanj 10 m2. Prostori morajo imeti zagotovljeno dnevno svetlobo ter temperaturo v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo pri delu. Uporabnikom morajo biti na voljo sanitarije. Prostori morajo biti dostopni gibalno oviranim osebam. V primeru, da prijavitelj ni lastnik prostora/ov, mora priložiti najemno pogodbo ali dogovor o najemu, iz katerega je razvidno, da je prijavitelj najemnik prostorov, v katerih se bodo izvajale aktivnosti projekta, in velikost prostorov.
Obrazec št. 1: Vloga JR SPIN 2.0 s prilogami in z izjavo prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev. 
Priloga: Aktualen zemljiškoknjižni izpisek ali pogodba o lastništvu prostorov ali najemna pogodba ali dogovor s tlorisno skico prostorov in fotografijo le-teh. 
3. Vse aktivnosti za osebe iz ciljne skupine bodo brezplačne.
Obrazec št. 1: Vloga JR SPIN 2.0 s prilogami in z izjavo prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev.
4. Prijavitelj je seznanjen z Resolucijo o nacionalnem programu izobraževanja odraslih v Republiki Sloveniji za obdobje 2022–2030 (ReNPIO22–30), objavljeno v Uradnem listu RS, št. 49/22: https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/2022-01-0983/resolucija-o-nacionalnem-programu-izobrazevanja-odraslih-v-republiki-sloveniji-za-obdobje-2022-2030-renpio22-30.
Obrazec št. 1: Vloga JR SPIN 2.0 s prilogami in z izjavo prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev.
10. Merila za izbor prijavitelja
Vse pravočasno prejete formalno popolne vloge, ki bodo izpolnjevale vse pogoje javnega razpisa, bo strokovna komisija ocenila po merilih, ki so opredeljena v spodnji preglednici.
Vsako vlogo bosta pregledala in ocenila dva člana komisije. Končno oceno vloge potrdi komisija. V primeru razhajanj pri ocenah, komisija določi končno oceno kot povprečje ocen.
Merila za izbor prijavitelja
Merilo 
Število točk
UTEŽ
Maksimalno število točk
1
Vsebina projekta
30
1.1
Utemeljitev stanja in potreb po kadrih in njihovih znanjih/usposobljenosti na trgu dela v statistični regiji izvajanja aktivnosti projekta
0, 3, ali 5
2
10
1.2
Utemeljitev potrebe po usposabljanjih ciljne skupine v statistični regiji izvajanja aktivnosti projekta
0, 3, ali 5
2
10
1.3
Aktivnosti za Razvoj kariere 
0, 3, ali 5
1
5
1.4
Aktivnosti za Razvoj kompetenc 
0, 3, ali 5
1
5
2
Kakovost načrta in izvedbe projekta 
30
2.1
Upravljanje, vodenje in koordinacija projekta
0, 3 ali 5
2
10
2.2
Plan izvedbe, terminski načrt in doseganje kazalnikov
0, 3 ali 5
2
10
2.3
Metode dela, pripomočki in orodja
0, 3 ali 5
1
5
2.4
Promocijske aktivnosti
0, 3 ali 5
1
5
3
Usposobljenost za izvedbo projekta
1, 3 ali 5
2
20
4
Sodelovanje in povezovanje v lokalnem okolju
20
4.1
Sodelovanje z območno službo ZRSZ
0 ali 5
1
5
4.2
Sodelovanje z drugimi deležniki v lokalnem okolju
0, 3 ali 5
2
10
4.3
Pisma o nameri za sodelovanje
0, 3 ali 5
1
5
5
Reference za izvajanje projekta
10
5.1
Reference s področja vodenja ali izvajanja projektov na vsebinskem področju javnega razpisa
0, 1, 3 ali 5
1
5
5.2
Izvedene delavnice oziroma usposabljanja za zaposlene ali brezposelne osebe v letih od 2015 do vključno 2024
0, 1, 3 ali 5
1
5
6
Enake možnosti
0 ali 5
1
5
SKUPAJ
115
Skupaj lahko vloga doseže največ 115 točk. Za sofinanciranje bo predlaganih dvanajst (12) vlog, in sicer ena na posamezno statistično regijo, ki bodo na podlagi ocenjevanja dosegle naslednje pogoje:
– minimalni kakovostni kriterij: vloga mora skupno zbrati vsaj 70 točk;
– vloga ne sme doseči 0 točk pri kateremkoli od podmeril Merila 1: Vsebina projekta in Merila 2: Kakovost načrta in izvedbe projekta.
Vloga, ki ne doseže minimalno 70 točk ali pri kateremkoli od navedenih podmeril doseže 0 točk, se zavrne.
V primeru, da bo vloženih več vlog znotraj iste statistične regije, bo izbrana vloga z več točkami.
Če bosta pri ocenjevanju po merilih znotraj iste statistične regije na prvem mestu z istim številom točk dve ali več vlog, bo komisija izmed teh za sofinanciranje izbrala vlogo s pomočjo naslednjih razmejitvenih kriterijev:
– kriterij 1: Izbrana bo vloga tistega prijavitelja, ki ima sedež v statistični regiji, za katero je vloga oddana;
– kriterij 2: Če ima več prijaviteljev sedež v statistični regiji, za katero so bile oddane vloge, bo izmed teh izbrana vloga, ki je pri podmerilu 1.1 Utemeljitev stanja in potreb po kadrih ter njihovih znanjih/usposobljenosti na trgu dela v statistični regiji izvajanja aktivnosti projekta dosegla višje število točk;
– kriterij 3: Če bi bili po uporabi kriterija 2 za sofinanciranje primerni dve ali več vlog, se vlogo, ki bo sofinancirana, določi z žrebom, ki ga izvede sklad.
Če bo prijavitelj vložil vloge za več kot dve statistični regiji in bo v več kot dveh regijah uvrščen kot najustreznejši prijavitelj glede na merila za izbor prijavitelja, se upošteva naslednji vrstni red razmejitvenih kriterijev, na podlagi katerih se izbereta dve regiji, v katerih bo prijavitelj izvajal projekt:
– kriterij 1: Prijavitelj je izbran v statistični regiji, kjer ima sedež;
– kriterij 2: Prijavitelj je izbran v statistični regiji, za katero ni bilo oddane nobene druge vloge, ki bi izpolnjevala pogoje za izbor;
– kriterij 3: Prijavitelj je izbran v statistični regiji ali v dveh statističnih regijah, v katerih je s svojima vlogama dosegel višje število točk;
– kriterij 4: Če z uporabo kriterijev 1 in 2 ni bilo mogoče izbrati dveh statističnih regij, hkrati pa so vloge prijavitelja v več kot dveh različnih statističnih regijah dosegle enako število točk, se statistični regiji določita z žrebom.
Odločitev sklada glede izbire vlog, sprejeta na podlagi navedenih razmejitvenih kriterijev, je dokončna in ni predmet posebnega pravnega sredstva.
Za regijo oziroma regije, v katerih vloga po upoštevanju razmejitvenih kriterijev ni bila izbrana za sofinanciranje, se sofinanciranje dodeli vlogi, ki je naslednja po vrstnem redu glede na doseženo število točk.
Če po zaprtju javnega razpisa prijavitelj, kateremu so bila sredstva s sklepom o dodelitvi sredstev odobrena, odstopi od sklenitve pogodbe o sofinanciranju, lahko sklad z nadomestnim sklepom dodatno odobri sofinanciranje tistemu prijavitelju, katerega pravočasno prispela vloga je bila formalno popolna in po vrstnem redu po točkah prva med vlogami, oddanimi za to statistično regijo, in je prejela vsaj 70 točk.
Če takega prijavitelja v statistični regiji ni oziroma za določeno statistično regijo sklad ni prejel nobene vloge za izvajanje projekta, se za to statistično regijo javni razpis ponovi pod enakimi razpisnimi pogoji.
Podrobnejša razčlenitev meril, način ocenjevanja in postopek izbora sta opisana v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0.
11. Oddaja in izbor vlog
11.1 Rok in način oddaje vloge
Rok za oddajo vloge na javni razpis je 27. 10. 2025 do vključno 23:59 (zadnji rok za oddajo vloge).
Sklad lahko v izjemnih primerih pred iztekom roka za oddajo vlog podaljša ta rok z obvestilom na spletni strani sklada www.srips-rs.si in z objavo podaljšanja javnega razpisa v Uradnem listu RS.
Za prijavo na javni razpis prijavitelj uporabi »Obrazec št. 1: Vloga JR SPIN 2.0 z izjavo o izpolnjevanju in sprejemanju pogojev javnega razpisa«, »Obrazec št. 2: Terminski in finančni načrt« in obvezne priloge, ki so dostopni na spletni strani sklada www.srips-rs.si.
Podrobnejša navodila za izdelavo popolne vloge so navedena v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0.
Vloga mora biti pripravljena v slovenskem jeziku in skladno z določili tega javnega razpisa in razpisne dokumentacije ter navodili iz obrazcev. Prijavitelj vlogo izpolni z uporabo računalnika, jo natisne, opremi z žigom (če ne posluje z žigom, je to potrebno navesti na mesto, kjer je predviden žig) in podpiše (vlogo podpiše zakoniti zastopnik oziroma pooblaščena oseba).
Natisnjeni obliki vloge obvezno priloži elektronsko obliko na elektronskem mediju – USB ključku. Elektronska oblika vloge mora biti odklenjena, v obliki Word ali Excel. V primeru vsebinskega razhajanja med tiskano obliko in elektronsko različico oddane vloge bo kot pravilna štela natisnjena verzija vloge.
Prijavitelj vlogo odda po pošti ali osebno v vložišču Javnega štipendijskega, razvojnega, invalidskega in preživninskega sklada Republike Slovenije, Dunajska cesta 20, 1000 Ljubljana.
Vloga mora biti predložena v zaprti ovojnici, ta pa mora biti označena z navedbo »Ne odpiraj – Vloga na JR SPIN 2.0« in s polnim nazivom in naslovom prijavitelja. Pri tem lahko prijavitelj uporabi predlogo za označbo vloge, ki je del Obrazca št. 1: Vloga JR SPIN 2.0.
Priporoča se oddaja s priporočeno pošiljko. Pri tem mora imeti ovojnica nalepko, ki dokazuje uro, minuto in datum oddaje. Če se vloga odda priporočeno na Petrolovem bencinskem servisu, mora prijavitelj ob oddaji pošiljke, pred zaprtjem ovojnice, vanjo priložiti kopijo računa ali potrdila o oddani pošiljki, s katerega bosta razvidna dan in ura oddaje priporočene pošiljke, obenem pa naj na ovojnico še ročno prepiše podatke s potrdila oziroma računa o datumu in uri oddaje. Kot datum in čas oddaje se bo v tem primeru štel datum in čas izdaje računa ali potrdila o oddani pošiljki.
Če vloga ni poslana s priporočeno pošiljko (npr. je poslana z navadno pošto, preko kurirja ali oddana osebno v glavno pisarno Javnega štipendijskega, razvojnega, invalidskega in preživninskega sklada RS v poslovnem času), se kot datum oddaje vloge šteje dan in ura prejema vloge na sklad. Datum in ura prejema vloge sta razvidna iz žiga sklada.
Če vloga ne bo oddana na predpisan način, torej v natisnjeni obliki in na elektronskem mediju (USB ključ) ter v ovojnici z ustrezno označbo, bo s sklepom zavržena.
Vloge, ki bodo oddane izven roka prijave, ne bodo obravnavane in bodo s sklepom kot nepravočasne zavržene.
Prijavitelj lahko umakne vlogo znotraj roka za oddajo vloge, in sicer tako, da s strani zakonitega zastopnika ali pooblaščene zaposlene osebe pri prijavitelju pošlje podpisan umik vloge po pošti s priporočeno pošiljko. Če prijavitelj oddano vlogo umakne znotraj roka za oddajo vloge, lahko do konca roka za oddajo vloge odda novo vlogo, upoštevajoč določbe javnega razpisa o načinu in rokih za oddajo vloge. Če prijavitelj odda novo vlogo, prejšnje pa ne umakne, se upošteva zadnja pravočasno oddana vloga.
Z oddajo vloge prijavitelj soglaša, da poteka vsa korespondenca med njim in skladom po pošti, vključno z vročanjem morebitnih pozivov za dopolnitev vloge, prav tako se preko pošte vroča pogodba o sofinanciranju.
Z oddajo vloge prijavitelj soglaša z vsemi pogoji, merili in določili tega javnega razpisa ter sprejema in v celoti soglaša z vzorcem pogodbe o sofinanciranju, ki je sestavni del Razpisne dokumentacije.
11.2 Odpiranje vlog in formalno popolna vloga
Postopek javnega razpisa za dodelitev sredstev vodi komisija, ki jo s sklepom imenuje direktorica sklada.
Odpiranje pravočasno prejetih vlog se bo pričelo dne 30. 10. 2025 ob 9. uri na sedežu sklada Dunajska cesta 20, 1000 Ljubljana. Vloge se odpirajo po vrstnem redu prejema, odpiranje vlog je javno. Skladno s tretjim odstavkom 8. člena Uredbe o postopku lahko strokovna komisija v primeru prevelikega števila prejetih vlog odloči, da odpiranje vlog ne bo javno. O tem bodo prijavitelji obveščeni najkasneje 2 dni pred odpiranjem vlog preko spletnega naslova https://www.srips-rs.si.
Sklad bo odpiral le vloge, ki bodo pravočasne in predložene v pravilno izpolnjeni in označeni ovojnici. Vloge, ki bodo prispele v nepopolno izpolnjenih in označenih ovojnicah, bodo zavržene s sklepom in vrnjene pošiljatelju. Sklad ne prevzema odgovornosti za poškodovane in odprte ovojnice, poslane po pošti.
Na odpiranju vlog komisija najprej ugotavlja formalno popolnost vlog.
Formalno popolna vloga mora vsebovati:
1. V celoti in ustrezno izpolnjena obrazca »Obrazec št. 1: Vloga JR SPIN 2.0 z izjavo o izpolnjevanju in sprejemanju pogojev javnega razpisa« in »Obrazec št. 2: Terminski in finančni načrt«, ki sta dostopna izključno na spletni strani sklada www.srips-rs.si.
2. Priloga 1: Podpisano pooblastilo zakonitega zastopnika prijavitelja, če podpisnik vloge ni zakoniti zastopnik. Priloga je obvezna v primeru, ko vloge ne podpisuje zakoniti zastopnik prijavitelja.
3. Kopijo ustanovnega ali drugega temeljnega akta. Kopija dokumenta je obvezna v primeru, ko ustrezna dejavnost prijavitelja ni razvidna iz uradnih evidenc.
4. Kopijo pogodb o lastništvu ali najemu prostorov s tlorisno skico in fotografijo le-teh.
5. Življenjepise vodje projekta in strokovnih sodelavcev.
6. Kopijo potrdil o pridobljeni izobrazbi za vodjo projekta in strokovne sodelavce.
7. Izjavo prijavitelja o zaposlenosti vodje projekta in strokovnih sodelavcev pri prijavitelju.
8. Elektronsko obliko celotne vloge v formatu Word ali Excel, shranjeno na USB ključku, ki je priložen vlogi.
V primeru, ko iz uradnih evidenc izhaja, da pravno osebo skupno zastopata dva ali več zakonitih zastopnikov, vlogo podpiše zakoniti zastopnik, ki je za to pooblaščen s strani ostalih zakonitih zastopnikov, ali vsi zakoniti zastopniki skupaj pooblastijo za oddajo vloge drugo osebo, zaposleno pri prijavitelju.
Vloga, ki jo bo podpisala oseba, ki ni zaposlena pri prijavitelju, bo s sklepom zavrnjena brez poziva za dopolnitev.
Če komisija ugotovi, da je vloga nepopolna, v osmih (8) dneh od odprtja vloge pisno preko pošte pozove prijavitelja k dopolnitvi. Rok za dopolnitev vloge je osem (8) dni od prejema poziva za dopolnitev, prijavitelj pa jo mora oddati po pošti. Dopolnitev vloge mora biti oddana v zaprti ovojnici z vidno oznako: »Ne odpiraj – Dopolnitev vloge na JR SPIN 2.0«. Ovojnica mora biti označena s polnim nazivom in naslovom prijavitelja.
Prijavitelj v dopolnitvi vloge ne sme spreminjati:
– višine zaprošenih sredstev;
– dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge;
– elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev te vloge glede na preostale vloge, ki jih je sklad prejel v okviru tega javnega razpisa.
Prijavitelj sme le ob pisnem soglasju sklada popraviti očitne računske napake, pri čemer se višina zaprošenih sredstev ne sme spreminjati.
Vloga, ki ne bo dopolnjena v roku in na način, določen v tem podpoglavju javnega razpisa, bo s sklepom zavržena.
11.3 Ocenjevanje formalno popolnih vlog
Strokovna komisija po ugotovljeni formalni popolnosti vlog preveri, ali vloga izpolnjuje splošne in posebne pogoje, navedene v poglavju 9. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu.
Preverjanje izpolnjevanja razpisnih pogojev se lahko opravi tudi v fazi preverjanja formalne popolnosti vlog, če to pripomore k ekonomičnosti izvedbe postopka.
Če komisija ugotovi, da niso izpolnjeni pogoji, bo vloga zavrnjena in ne bo predmet ocenjevanja na podlagi meril za ocenjevanje. Vloge, ki izpolnjujejo vse pogoje za kandidiranje, komisija oceni po merilih za ocenjevanje in po postopku, ki je naveden v poglavju 10. Merila za izbor prijavitelja in je podrobneje opredeljen v Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0.
Ob morebitnih nejasnih oziroma nepopolnih podatkih v bistvenih sestavinah vloge komisija prijavitelja pozove k posredovanju pojasnila. V primeru, da prijavitelj pojasnila ne bo posredoval v roku, postavljenem s strani komisije, lahko komisija o vlogi odloči na podlagi znanih podatkov.
11.4 Obveščanje o rezultatih javnega razpisa in podpis pogodbe o sofinanciranju
Po končanem postopku izbora bo strokovna komisija pripravila predlog (seznam) prejemnikov sredstev in ga predložila v sprejem direktorici sklada. Na podlagi predloga strokovne komisije direktorica sklada sprejme odločitev o dodelitvi sredstev.
Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni predvidoma v roku šestdeset (60) dni od datuma odpiranja vlog (glej podpoglavje 11.2. Odpiranje vlog in formalno popolna vloga).
Izbranim prijaviteljem bo sklad posredoval sklepe o izboru in jih hkrati pozval k podpisu pogodbe o sofinanciranju. Če se izbrani prijavitelj v roku osmih (8) dni od prevzema poziva za podpis pogodbe o sofinanciranju ne odzove, se šteje, da je vlogo za pridobitev sredstev umaknil.
Ponudba sklada k sklenitvi pogodbe o sofinanciranju sklad veže še osem (8) dni od dne, ko se je prijavitelj na poziv k podpisu pogodbe o sofinanciranju odzval. Prijavitelj mora lastnoročno podpisati pogodbo jo in oddati po pošti.
Pravočasno sklenjena pogodba o sofinanciranju je pogodba o sofinanciranju, ki je v roku za sprejem ponudbe k sklenitvi pogodbe o sofinanciranju s strani zakonitega zastopnika prijavitelja lastnoročno podpisana pogodba, oddana po pošti s priporočeno pošiljko najkasneje na zadnji dan roka za sprejem ponudbe, določenega z javnim razpisom.
Seznam izbranih prejemnikov in višina prejetih sredstev bosta objavljena na spletnih straneh sklada. V primeru ugotovitve neizpolnjevanja pogojev JR SPIN 2.0 na strani posameznega prijavitelja po izdaji sklepa o dodelitvi sredstev sklad od pogodbe o sofinanciranju odstopi.
Vse dokumente v postopku prijave in izbora prijaviteljev vključno s podpisano pogodbo o sofinanciranju sklad vroča in prejema po pošti.
Če po zaprtju javnega razpisa prijavitelj, kateremu so bila sredstva s sklepom o dodelitvi sredstev odobrena, odstopi od sklenitve pogodbe o sofinanciranju, lahko sklad z nadomestnim sklepom dodatno odobri sofinanciranje tistemu prijavitelju, katerega pravočasna in formalno popolna vloga je izpolnjevala pogoje in zahteve javnega razpisa ter je bila po vrstnem redu prva med neizbranimi vlogami.
Sklad bo neizbranim prijaviteljem posredoval sklep o neizboru.
12. Spremljanje podatkov o udeležencih
V skladu s členom 17 Uredbe ESS+ ter Prilogo I Uredbe ESS+, 13. členom Uredbe EKP in navodili sklada bo izbrani prijavitelj spremljal in zagotavljal podatke o udeležencih, ki so bili vključeni v aktivnosti vsaj 40 ur, in sicer:
– ime,
– priimek,
– kontaktni podatki (elektronska pošta ali telefonska številka),
– spol,
– starost,
– EMŠO,
– občina stalnega prebivališča,
– status na trgu dela,
– izobrazba,
– pripadnost eni izmed navedenih skupin: udeleženci tujega porekla, državljani tretjih držav, manjšine vključno z Romi, invalidi ter brezdomci ali prizadeti zaradi izključenosti na področju nastanitve.
Podatke o udeležencih se spremlja z vprašalnikom za spremljanje podatkov o udeležencih na operacijah, sofinanciranih iz ESS+, ki je Priloga 6 Razpisne dokumentacije.
Izbrani prijavitelji so dolžni spremljati in skladu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov projekta, vključno z osebnimi podatki posameznikov iz ciljne skupine JR SPIN 2.0, ki sodelujejo kot udeleženci sofinanciranih aktivnosti, skladno z navodili sklada. To med drugim pomeni, da bo moral izbrani prijavitelj za vse udeležence pridobiti in hraniti podatke o udeležencih v projektu, pri čemer bo moral vseskozi zagotavljati skladnost z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov, in GDPR. Izbrani prijavitelj skladu, organu upravljanja oziroma pooblaščenim prijaviteljem za vrednotenje poroča o udeležencih, za katere je pridobil podatke skladno z navodili sklada. Dolžan je zagotoviti primarno agregacijo podatkov, pri tem pa zagotoviti, da hrani izvirne listine (s strani udeleženca podpisano soglasje za obdelavo osebnih podatkov).
13. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki pokriva varovanje osebnih podatkov.
Izbrani prijavitelj se s predložitvijo vloge na javni razpis strinja z javno objavo podatkov o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih. Objavljeni bodo osnovni podatki o ukrepu v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja, in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
Podrobneje je varovanje osebnih podatkov opredeljeno v Politiki zasebnosti3, ki je del Razpisne dokumentacije in je objavljena na spletni strani sklada. Politika zasebnosti opredeljuje identiteto in kontaktne podatke upravljavca podatkov, kontaktne podatke pooblaščene osebe za varstvo podatkov in vsebuje ostale določbe, ki jih predpisuje GDPR v 13. členu, vključno s pravico posameznika do zahteve za dostop do osebnih podatkov, popravka ali izbrisa osebnih podatkov in pravice do ugovora.
3 https://www.srips-rs.si/sklad/o-nas/varstvo-osebnih-podatkov
Vse osebne podatke, ki jih prijavitelj posreduje preko vloge, prilog, portala ISS in drugih predpisanih obrazcev, sklad obdeluje za namen izvajanja javnega razpisa, preverjanja izpolnjevanja pogojev in meril, kot so opredeljeni v tem javnem razpisu, ter poročanja, skladno s predpisi, obvezujočimi za sklad, ter za namen izvajanja pogodbe o dodelitvi sredstev za sofinanciranje.
Na ta način sklad obdeluje naslednje kategorije osebnih podatkov udeležencev projektnih aktivnosti:
– ime in priimek udeležencev, za katere prijavitelj uveljavlja sofinanciranje,
– spol,
– datum rojstva,
– starost,
– EMŠO,
– kontaktni podatki (elektronska pošta ali telefonska številka),
– izobrazba,
– status na trgu dela,
– delodajalec,
– občina stalnega prebivališča,
– pripadnost eni izmed navedenih skupin: udeleženci tujega porekla, državljani tretjih držav, manjšine (vključno z marginaliziranimi skupnostmi, kot so Romi), invalidi, brezdomci ali prizadeti zaradi izključenosti na področju nastanitve.
Prijavitelj mora pred prijavo na javni razpis z njim povezane fizične osebe, ki bodo sodelovale pri prijavi in izvajanju ukrepa, obvestiti, da bo obdeloval njihove osebne podatke. Poleg tega mora v skladu z GDPR zagotoviti ustrezno pravno podlago za obdelavo njihovih osebnih podatkov (podpisano soglasje za obdelavo osebnih podatkov).
Sklad osebne podatke v fazi prijave na javni razpis obdeluje na podlagi Izjave prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju pogojev javnega razpisa (Obrazec 1: Vloga JR SPIN 2.0 z izjavo o izpolnjevanju in sprejemanju pogojev javnega razpisa), v fazi izvajanja javnega razpisa pa na podlagi pogodbe o sofinanciranju ter jih hrani do izpolnitve namena javnega razpisa, to je še 5 let od 31. decembra leta, v katerem je sklad prejel zadnje plačilo iz proračuna. O končnem datumu bodo izbrani prijavitelji obveščeni naknadno s strani sklada.
Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelj mora pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja, in v pisni vlogi jasno označiti, katero informacijo je opredelil kot poslovno skrivnost. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, velja domneva, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti in podatkov, opredeljenih v 2. členu Zakona o poslovni skrivnosti (Uradni list RS, št. 22/19).
14. Obveznosti prijavitelja
S prijavo na javni razpis se šteje, da je prijavitelj seznanjen s pristojnostmi, odgovornostjo (kazensko in materialno), vsebino vzorca pogodbe o sofinanciranju in pravnimi podlagami iz poglavja 1. Pravne podlage, ki so podlaga za pravilno izvajanje javnega razpisa.
Prijavitelj, izbran na javnem razpisu, bo:
– v postavljenem roku skladu posredoval podpisano pogodbo o sofinanciranju;
– izvajal aktivnosti projekta v skladu s pogodbo o sofinanciranju, veljavnimi predpisi, po dogovorjenem vsebinskem, terminskem in finančnem načrtu ter po pravilih stroke, kakovostno in gospodarno ter k takšni izvedbi zavezal morebitne zunanje sodelavce;
– spremljal in skladu zagotavljal podatke o doseganju ciljev in kazalnikov, vključno s podatki o udeležencih v skladu z Uredbo ESS+ ter Uredbo (EU) 2021/1060;
– najmanj 3 dni pred izvedbo sporočal termine in lokacije izobraževanj skladu, ki lahko kadarkoli nenapovedano opravi kontrolo izvedbe, in sporočal odpovedi izobraževanj najkasneje 2 uri pred napovedano izvedbo;
– skladu posredoval načrtovano dinamiko izplačil.
Obveznosti in pravice prijavitelja, izbranega na tem javnem razpisu, ter pravne posledice kršitve pogodbe o sofinanciranju so natančneje določene v vzorcu pogodbe o sofinanciranju (Priloga 5: Vzorec pogodbe o sofinanciranju), Navodilih za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0, Navodilih OU in Navodilih PT.
15. Komuniciranje
Izbrani prijavitelji morajo pri izvajanju projekta izpolnjevati zahteve glede komuniciranja, skladno z veljavnimi Navodili organa upravljanja na področju zagotavljanja prepoznavnosti, preglednosti in komuniciranja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027, ki je na https://evropskasredstva.si/app/uploads/2023/03/Navodila_za_komuniciranje_EKP_2021-27_Podpisano.XML
16. Spoštovanje zakonodaje o javnem naročanju
Izbrani prijavitelji so pri izvajanju projektov, sofinanciranih s sredstvi evropske kohezijske politike, zavezani spoštovati pravila javnega naročanja, določena v Zakonu o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15, 14/18, 121/21, 10/22, 74/22 – odl. US, 100/22 – ZNUZSZS, 28/23 in 88/23 – ZOPNN-F; v nadaljevanju ZJN-3), in sicer:
– v primerih, ko jih k temu zavezuje 9. člen ZJN-3;
– v primerih, ki jih določa 23. člen ZJN-3.
V zgoraj navedenih primerih morajo izbrani prijavitelji pri oddaji naročil v celoti upoštevati ZJN-3 ter Uredbo o zelenem javnem naročanju (Uradni list RS, št. 51/17, 64/19, 121/21 in 132/23) v primerih, kadar je to glede na predmet javnega naročanja primerno in smotrno.
17. Ločeno računovodstvo in hramba dokumentacije
17.1 Ločeno računovodstvo
Izbrani prijavitelji bodo morali v skladu s členom 74 Uredbe (EU) 2021/1060 pred izvajanjem projekta določiti ustrezno ločeno računovodsko kodo (stroškovno mesto, konto) in voditi ločen računovodski sistem ali ustrezno knjigovodsko evidenco za namene tega projekta ter evidentirati prilive, ki jih bo sklad nakazal na podlagi pogodbe o sofinanciranju.
Ob predložitvi prvega in zadnjega zahtevka za sofinanciranje (ZzS) bodo morali obvezno priložiti dokazilo o vodenju ločenega knjigovodstva (izpis iz knjigovodskih evidenc). Sklad lahko po lastni presoji dokazilo o ločenem knjigovodstvu zahteva tudi kadarkoli med izvajanjem projekta.
V primeru poenostavljenih oblik nepovratnih sredstev, kot je strošek na enoto, se na ločenem stroškovnem mestu projekta (računovodska koda) knjižijo le prihodki (prilivi), medtem ko stroškov (izdatkov), ki se nanašajo in poplačujejo iz prejetih sredstev, ni treba evidentirati na stroškovnem mestu projekta (računovodska koda). V primerih poenostavljenih oblik stroškov dejanski stroški niso predmet preverjanja in spremljanja.
17.2 Hramba dokumentacije
V skladu s členom 82 Uredbe (EU) 2021/1060 je izbrani prijavitelj dolžan zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov, ki so nastali v okviru sofinanciranja predmetnega javnega razpisa, in zagotavljati možnost nadzora porabe sredstev s strani OU, revizorjev in ostalih nadzornih organov EU in Republike Slovenije, vključno s PT in skladom, ter ukrepati skladno z njihovimi priporočili in o tem obveščati sklad.
Izbrani prijavitelj mora hraniti celotno projektno dokumentacijo, vezano na aktivnosti, ki so sofinancirane v okviru predmetnega javnega razpisa, v izvirniku ter zagotavljati vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe bodočih preverjanj skladno s pravili Evropske unije in nacionalno zakonodajo še 5 let od 31. decembra leta, v katerem je opravljeno zadnje plačilo iz proračuna skladu.
Hramba dokumentacije mora biti zagotovljena na način, da je mogoče zagotavljati zadostno in ustrezno revizijsko sled na vseh ravneh. Zadostna in ustrezna revizijska sled omogoča podrobnejši pregled nad postopki, ki se izvajajo pri porabi sredstev projekta ter omogoča pregled nad dokumenti, ki so nastali pri izvajanju postopkov porabe teh sredstev v času izvajanja projekta. Revizijska sled mora vsebovati opis aktivnosti in dokumentov vseh udeležencev, uporabljenih v postopkih izvajanja projekta. To pomeni, da se vsi podatki in dokumenti, ki so pomembni za nastale stroške v okviru projekta, lahko izsledijo.
O končnem datumu hrambe bodo izbrani prijavitelji obveščeni naknadno s strani sklada.
18. Mehanizmi nadzora
Za zagotavljanje popolnosti nadzora in resničnosti podatkov, posredovanih s strani izbranega prijavitelja, lahko tehnično, administrativno in finančno preverjanje projektov ali dokumentov izvajajo institucije Republike Slovenije in EU, vključno z njihovimi pooblaščenci, ki so pristojni za izvrševanje nadzora nad namensko porabo proračunskih sredstev Republike Slovenije in sredstev ESS+, nad pravilnostjo postopkov izvajanja in učinkovitostjo ter za izvajanje, upravljanje ter revizijo Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji.
Sklad lahko opravi napovedan ali nenapovedan nadzor izvajanja napovedanih aktivnosti v delovnih prostorih pri prijavitelju, pri zunanjem sodelavcu ali v drugih prostorih, kjer se bodo izvajale sofinancirane aktivnosti projekta.
Izbrani prijavitelji se s podpisom pogodbe o sofinanciranju projekta zavežejo, da bodo nadzornim organom predložili vse relevantne dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost stroškov, sofinanciranih za izvajanje predmeta pogodbe o sofinanciranju projekta, in na kraju samem omogočili vpogled v aktivnosti vključenega udeleženca, računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem aktivnosti ter za potrebe nadzora, poročanja in spremljanja zagotovili vse zahtevane podatke.
19. Prepoved uveljavljanja dvojnega financiranja: dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili ali bi lahko bili povrnjeni iz katerega koli drugega javnega vira oziroma so bili odobreni, ni dovoljeno. Če se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, bo sklad od prijavitelja zahteval vračilo že izplačanega zneska sofinanciranja z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na transakcijski račun izbranega prijavitelja do dneva vračila sredstev na transakcijski račun sklada. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija. V primeru suma kaznivega dejanja se bo o tem obvestilo organe pregona.
20. Protikorupcijsko določilo: sklad bo izločil prijavitelja iz postopka izbire, če obstaja utemeljen sum, da je prijavitelj ali kdo drug v njegovem imenu delavcu sklada ali drugi osebi, ki lahko vpliva na odločitev sklada v postopku javnega razpisa, obljubil, ponudil ali dal kakršno koli korist, da bi tako vplival na vsebino, dejanje ali odločitev sklada glede vloge pred in med postopkom izbire prejemnikov sredstev po javnem razpisu. V primeru, da se koruptivno ravnanje ugotovi po sklenitvi pogodbe o sofinanciranju, se šteje ta pogodba za nično, prijavitelj pa je skladu dolžan vrniti vsa prejeta sredstva po tej pogodbi skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na transakcijski račun izbranega prijavitelja do dneva vračila sredstev na transakcijski račun sklada.
21. Napake, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti v postopku potrjevanja ali izvrševanja projekta: če se ugotovi, da prijavitelj sklada ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani, oziroma da je posredoval neažurne, neresnične, neveljavne, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivale na odločitev sklada o dodelitvi sredstev, ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo izbrani prijavitelj dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva v roku 30 dni od pisnega poziva sklada skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, obračunanimi od dneva nakazila na transakcijski račun izbranega prijavitelja do dneva vračila na transakcijski račun sklada. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija. V primeru suma kaznivega dejanja se bo o tem obvestilo organe pregona.
22. Ostali razlogi za prekinitev pogodbe o sofinanciranju
Sklad z izbranim prijaviteljem ne bo podpisal pogodbe o sofinanciranju oziroma bo od že podpisane pogodbe o sofinanciranju odstopil, če bo kadarkoli tekom projekta izkazano, da izbrani prijavitelj:
– nima poravnanih vseh obveznosti zaradi sklepa Komisije o razglasitvi pomoči za nezakonito in nezdružljivo z notranjim trgom;
– ob sklenitvi pogodbe ni dal pravih podatkov ali je podal zavajajoče izjave ter v primeru drugih kršitev in nepravilnosti;
– projekta ni izvedel skladno s pogodbo o sofinanciranju.
23. Pravno sredstvo: prijavitelji, ki menijo, da jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v 30 dneh od vročitve sklepa sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na pristojno Upravno sodišče Republike Slovenije. Šteje se, da je bila tožba vložena pri sodišču tisti dan, ko je bila priporočeno oddana na pošto. Tožba se vloži v toliko izvodih, kolikor je strank v postopku. Potrebno ji je priložiti sklep, ki se izpodbija, v izvirniku, prepisu ali kopiji. Predmet tožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje in razvrščanje vlog. Vložena tožba ne zadrži izvršitve sklepov o (ne)izboru in podpisov pogodb o sofinanciranju z izbranimi prijavitelji.
24. Razpisna dokumentacija
Prijavitelj mora pri pripravi vloge upoštevati Razpisno dokumentacijo, kjer so podrobneje opisana vsa potrebna navodila in postopki za pripravo in oddajo formalno popolne vloge.
Razpisna dokumentacija vsebuje:
– Javni razpis SPIN 2.0 (JR SPIN 2.0),
– Navodila za prijavo in izvajanje JR SPIN 2.0,
– Obrazec št. 1: Vloga JR SPIN 2.0 z izjavo prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev,
– Obrazec št. 2: Terminski in finančni načrt,
– Priloga 1: Vzorec pooblastila zakonitega zastopnika prijavitelja,
– Priloga 2: Pismo o nameri za sodelovanje z deležniki v lokalnem okolju,
– Priloga 3: Pismo podpore ZRSZ,
– Priloga 4: Načrt za sodelovanje z deležniki,
– Priloga 5: Vzorec pogodbe o sofinanciranju.
Priloge za izvajanje in poročanje:
– Priloga 6: Vprašalnik za spremljanje podatkov o udeležencih na operacijah, sofinanciranih iz ESS+,
– Priloga 7: Soglasje za pridobivanje in obdelavo osebnih podatkov,
– Priloga 8: Dogovor o vključitvi v projekt,
– Priloga 9: Individualni karierni načrt (IKN),
– Priloga 10: Program delavnice/usposabljanja,
– Priloga 11: Lista prisotnosti,
– Priloga 12: Lista prisotnosti (več dni),
– Priloga 13: Poročilo o izvedbi kariernega svetovanja in karierne asistence,
– Priloga 14: Mesečno poročilo udeleženca na usposabljanju – Razvoj kompetenc,
– Priloga 15: Zaključno poročilo udeleženca na usposabljanju – Razvoj kompetenc,
– Priloga 16: Potrdilo o udeležbi – Razvoj kariere,
– Priloga 17: Potrdilo o udeležbi – Razvoj kompetenc,
– Priloga 18: Letni načrt aktivnosti informiranja in komuniciranja,
– Priloga 19: Mesečno poročilo o izvajanju projekta,
– Priloga 20: Polletno poročilo o izvajanju projekta,
– Priloga 21: Letno poročilo o izvajanju projekta,
– Priloga 22: Končno poročilo o izvajanju projekta,
– Priloga 23: Načrtovanje napovedi izplačil,
– Priloga 24: ZZS SE C,
– Priloga 25: ZZS SE D,
– Priloga 26: ZZS Stroški informiranja in komuniciranja.
Razpisna dokumentacija je dostopna na spletnem naslovu sklada www.srips-rs.si.
Vse dodatne informacije in pojasnila v zvezi z javnim razpisom in dokumentacijo javnega razpisa morajo biti zahtevani v pisni obliki in poslani na elektronski naslov spin2.0@sklad-kadri.si, in sicer najkasneje do 20. 10. 2025 do 12. ure. Odgovori na zastavljena vprašanja v zvezi z javnim razpisom bodo objavljeni na spletnem naslovu www.srips-rs.si.
Sklad si pridržuje pravico, da Razpisno dokumentacijo delno spremeni ali dopolni. Njene spremembe in dopolnitve bodo objavljene na spletni strani sklada www.srips-rs.si, morebitna sprememba javnega razpisa pa tudi v Uradnem listu RS. Vse spremembe in dopolnitve mora prijavitelj upoštevati od dneva objave dalje.
Sklad bo organiziral vsaj eno informativno delavnico za potencialne prijavitelje, kjer bo podrobneje predstavljen javni razpis. O datumu in lokaciji delavnice bodo potencialni prijavitelji obveščeni na spletni strani sklada www.srips-rs.si.
25. Dodatne informacije: ob morebitnih tehničnih težavah pri pridobivanju ali uporabi Razpisne dokumentacije (težave pri odpiranju dokumentov, težave z dostopom do Razpisne dokumentacije) se lahko prijavitelji po pomoč obrnejo na telefonsko številko 01/43-41-795 v času uradnih ur (ponedeljek in petek od 9. do 12. ure ter sreda od 9. do 12. ure in od 14. do 16. ure) ali na e-naslov spin2.0@sklad-kadri.si.
Javni štipendijski, razvojni, invalidski, preživninski sklad Republike Slovenije 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti