Uradni list

Številka 37
Uradni list RS, št. 37/2025 z dne 23. 5. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 37/2025 z dne 23. 5. 2025

Kazalo

Št. 4110-177/2025-3350-5 Ob-1982/25, Stran 1550
Republika Slovenija, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje na podlagi Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 90/14, 51/16, 36/21, 82/21, 189/21, 153/22 in 18/23), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O in 76/23), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22, 106/23 in 88/24), Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 123/06, 57/08, 36/11, 14/15 – ZUUJFO, 71/17, 21/18 – popr., 80/20 – ZIUOOPE, 189/20 – ZFRO, 207/21 in 44/22 – ZVO-2; v nadaljevanju: ZFO-1) ter Zakona o šolski prehrani (Uradni list RS, št 3/13, 46/14, 46/16 – ZOFVI-K, 76/23 in 61/24) objavlja
javni razpis 
za sofinanciranje pilotnega projekta »Osrednja šolska kuhinja« 
1. Naziv in sedež neposrednega proračunskega uporabnika, ki dodeljuje sredstva: Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, Masarykova cesta 16, Ljubljana (v nadaljevanju: ministrstvo), kot neposredni uporabnik državnega proračuna, bo izvedlo predmetni javni razpis za sofinanciranje pilotnega projekta osrednje šolske kuhinje glede možnosti uvedbe sodobnejšega načina priprave hrane za več javnih osnovnih šol (v nadaljevanju: Pilotni projekt osrednje šolske kuhinje).
2. Namen razpisa: namen razpisa je sofinancirati izvedbo enega pilotnega projekta osrednje šolske kuhinje glede možnosti uvedbe sodobnejšega načina priprave hrane za več javnih osnovnih šol. Osrednja šolska kuhinja se organizira v okviru javne osnovne šole, kot organizacijsko, prostorsko in tehnološko središče, ki bo z logistično podporo t. i. satelitskih kuhinj (šol brez lastne kuhinje ali s funkcijo razdeljevanja) omogočala pripravo večjega števila kakovostnih šolskih obrokov, tudi za otroke s posebnimi prehranskimi potrebami. Sredstva za izvedbo pilotnega projekta se zagotovijo iz državnega proračuna in proračuna lokalne skupnosti.
3. Cilj razpisa
Cilj razpisa je v letu 2025 in 2026 realizirati pilotni projekt osrednje šolske kuhinje, s katerim se bo preverila možnost uvedbe sodobnejšega, centraliziranega načina priprave hrane, ki bo omogočal oskrbo z obroki za več javnih osnovnih šol, oziroma dislociranih enot v osnovnem šolstvu za vzpostavitev mreže VIZ, ki bo aktivno sodelovala pri uvajanju inovativnih rešitev na področju priprave, transporta, dodelave toplih šolskih obrokov, uvedbo primerne tehnološke opreme, strokovnega usposabljanja, spremljave učinkov, poročanja in spremljanja kakovosti.
Cilji pilotnega projekta:
1. Optimizacija kadrovskih procesov: Uvedba občinsko usklajenega sistema organizacije kuhinjskega kadra z možnostjo medšolskega nadomeščanja. 
2. Logistična racionalizacija: Zagotovitev transportnih sredstev z ustrezno temperaturno regulacijo; optimizacija poti in časov razvoza; standardizacija pakiranja in termične obdelave. 
3. Vzpostavitev pogojev za pripravo dietnih obrokov: Zagon osrednje enote s posebej opremljenim prostorom za pripravo diet; zagotovitev usposobljenega dietnega kuharja; enotna nabava posebnih živil. 
4. Zmanjševanje količine odpadne hrane: Uvedba sistemov za spremljanje porabe in ostankov hrane; uporaba digitalnega načrtovanja porcije. 
5. Izboljšanje kakovosti in varnosti prehrane: Poenotenje receptur, uporaba standardiziranih postopkov priprave, uvedba sodobne opreme (npr. šok ohlajevalci, konvektomati). 
6. Povezovanje lokalnega okolja: Uporaba lokalno pridelanih živil z vključevanjem lokalnih ponudnikov preko skupnega javnega naročanja. 
7. Predlog sistemskih rešitev: določitev normativov za pripravo obrokov in osebja, oblikovanje metodologije za določitev cene posameznega obroka in drugo. 
8. Posodobitev osrednje šolske kuhinje in novih lokacij javnih šolskih kuhinj, za katere se bo pripravljala hrana: posodobitev tehnološke opreme, prostorov za skladiščenje, jedilnic ... 
9. Uporaba digitalnih orodij: Uvedba sistemov za digitalno naročanje živil, planiranje jedilnikov in sledenje porabi, kar bi omogočilo zmanjševanje odpadkov. 
S sofinanciranjem investicije v osrednjo šolsko kuhinjo v javni osnovni šoli in v dislocirane enote kuhinj drugih javnih osnovnih šol se zagotovijo pogoji za uvedbo sodobnejšega načina priprave hrane, skladno z ZŠolPre-1.
»Javna osnovna šola« za namene predmetnega javnega razpisa obsega: osnovne šole (v nadaljevanju: OŠ), podružnične osnovne šole (v nadaljevanju: POŠ), osnovne šole za učence s posebnimi potrebami (v nadaljevanju: OŠPP).
V prilogi razpisne dokumentacije je projektna naloga za pilotni projekt »Osrednja šolska kuhinja«.
4. Predmet javnega razpisa
Predmet razpisa je sofinanciranje investicije v ureditev in opremo osrednje šolske kuhinje in dislociranih enot javnih osnovnih šol. Investicija obsega manjša vzdrževalna GOI dela, s katerimi se obstoječe šolske kuhinje prilagodijo in posodobijo za potrebe umestitve ustrezne tehnološke opreme za pripravo večjega števila obrokov.
Pod vzdrževalna dela sodijo zamenjave posameznih dotrajanih konstrukcijskih in drugih elementov, inštalacijski preboji in tista dela, ki so namenjena ohranjanju uporabnosti in vrednosti objekta ter izboljšave, ki upoštevajo napredek tehnike.
Rekonstrukcije in/ali novogradnje kuhinj, za katere je potrebno pridobiti gradbeno dovoljenje, niso predmet sofinanciranja.
Posamezna občina lahko prijavi samo en projekt v posodobitev obstoječe šolske kuhinje za namen ureditve osrednje šolske kuhinje in dislociranih enot šolskih kuhinj.
5. Kazalniki, ki bodo omogočili merjenje ciljev javnega razpisa ter natančno opredeljen način dokazovanja in poročanja o doseženih kazalnikih (seznam dokumentov in dokazil);
Na ravni javnega razpisa se spremlja naslednje projektno specifične kazalnike:
Ime cilja
Merska enota
Ciljna vrednost
Opis kazalnika
Časovni okvir 
za dokončanje
Dokazilo
Leto
Leto
Izvedba pilotnega projekta – izvedbe osrednje šolske kuhinje in dislociranih enot v osnovnem šolstvu za vzpostavitev mreže VIZ, ki bo aktivno sodelovala pri uvajanju inovativnih rešitev na področju priprave, transporta, dodelave toplih šolskih obrokov, uvedbo primerne tehnološke opreme, strokovnega usposabljanja, spremljave učinkov, poročanja in spremljanja kakovosti.
1
Poskusno obratovanje in spremljanje projekta osrednje šolske kuhinje in dislociranih enot šolskih kuhinj je predvideno v drugem semestru šolskega leta 2025/26. 
Evalvacija – 2026–2028. Kazalniki učinka in rezultata projekta.
Dokončan projekt v ureditev prostora osrednje šolske kuhinje s tehnološko opremo in dislociranih šolskih kuhinj. 
 
Merila za vrednotenje investicij v osrednjo šolsko kuhinjo za izbor projekta: 
I. povečanje števila oddelkov v letu 2024/25 v primerjavi z letom 2014/15 
II. Povečanje števila učencev v letu 2024/25, v primerjavi z letom 2014/15 
III. Število novih dislociranih lokacij razdelilnih kuhinj, za katere se bo hrana pripravljala v osrednji šolski kuhinji 
IV. Število učencev na novih lokacijah, za katere se bodo v osrednji kuhinji pripravljali obroki, 
V. Število dietnih obrokov, ki jih bo pripravljala osrednja šolska kuhinja 
VI. Zagotavljanje hrane šoli, ki ji je doslej dostavljal zunanji dobavitelj, ki ni VIZ 
VII. Občinam v Triglavskem narodnem parku pripada dodatnih 10 % od največjega števila točk 
VIII. Občinam, ki so uvrščene v obmejna problemska območja, pripada dodatnih 10 % od največjega števila točk
2025 
Pričetek investicije v osrednjo šolsko kuhinjo in dislocirane enote kuhinj, ki bodo prejemnice hrane iz osrednje šolske kuhinje, je predviden v drugi polovici leta 2025
2026 
Investicija v osrednjo šolsko kuhinjo in dislocirane enote kuhinj, ki bodo prejemnice hrane iz osrednje šolske kuhinje, se mora zaključiti do najkasneje februarja 2026, oz obratovanje se mora pričeti v drugem semestru šol. leta 2025/26.
Občina ministrstvu mesečno poroča kazalnike, učinke in rezultate projekta po točkah 1–9 iz 3. točke razpisne dokumentacije. 
 
Ob zaključku investicije občina posreduje: 
končno poročilo o izvedeni investiciji. 
 
Občina bo izvajala evalvacijo, znotraj katere bo v obdobju 2026–2028 spremljala učinke in rezultate osrednje šolske kuhinje ter ugotovitve predložila v zaključnem poročilu. 
6. Pogoji za prijavo na razpis
Pogoji (zahteve), ki jih mora prijavitelj izpolnjevati, da se uvrsti v izbor za dodelitev sredstev, ter dokazila za izpolnjevanje posameznega pogoja bo preverjala komisija za izvedbo postopka javnega razpisa, ki jo imenuje minister za vzgojo in izobraževanje ali od njega pooblaščena oseba (v nadaljnjem besedilu: komisija).
Občina mora izpolnjevati osnovne pogoje ob prijavi na razpis:
1. 
Investicija mora biti skladna s predmetom tega razpisa;
2. 
Prijaviteljica je lahko občina, ki je ustanoviteljica VIZ in je v obdobju 2025–2026 investitor projekta, ki ga prijavlja. Investicija lahko vključuje tudi dislocirane kuhinje v drugih občinah. V tem primeru morajo občine skleniti medsebojni dogovor o delitvi stroškov;
3. 
Osnovne šole, ki bodo sodelovale v investiciji, z izjavo potrdijo sodelovanje v projektu;
4. 
Občina prijaviteljica mora biti lastnica nepremičnin, na katerih se bo izvajala prijavljena investicija;
5. 
Za prijavljeno investicijo mora biti izdelan veljaven, podpisan in ožigosan Dokument identifikacije investicijskega projekta (v nadaljevanju: DIIP), ki je izdelan skladno z Uredbo o enotni metodologiji za pripravo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06, 54/10 in 27/16; v nadaljevanju: Uredba). DIIP mora biti potrjen s sklepom, s strani pristojnega organa prijavitelja. DIIP mora biti izdelan na podlagi idejne zasnove ureditve osrednje kuhinje in kuhinj na dislokacijah.
6. 
Občina potrdi zaprtje finančne konstrukcije, upoštevaje pričakovana sredstva iz naslova tega javnega razpisa.
7. 
Občina prijaviteljica z izjavo potrdi, da na projektu ne bo prišlo do dvojnega financiranja.
8. 
Občina prijaviteljica se z izjavo strinja z razpisnimi pogoji.
V točki 13. tega razpisa so navedene ustrezne priloge za dokazovanje izpolnjevanja navedenih osnovnih pogojev, ki jih je ob prijavi potrebno priložiti vlogi.
V primeru, da prijavitelj ali vloga ne bosta izpolnjevala kateregakoli od pogojev iz te točke, komisija vlogo izloči in je ne ocenjuje po merilih za ocenjevanje, vloga prijavitelja pa se s sklepom zavrne.
7. Merila za izbor projektov in vrednotenje investicij
Vloge bodo ocenjene skladno z merili tega razpisa:
merilo I.:
(5 točk) –
Vpis: povečanje števila oddelkov od šolskega leta 2014/15 do 2024/25, na šoli s predvideno ureditvijo osrednje kuhinje
merilo II.:
(10 točk) –
Vpis: povečanje števila učencev od šolskega leta 2014/15 do 2024/25, na šoli s predvideno ureditvijo osrednje kuhinje
merilo III.:
(15 točk) –
Povečanje števila t. i. satelitskih kuhinj (lokacij) za katere bo osrednja šolska kuhinja pripravljala obroke,
merilo IV.: 
(35 točk) – 
Število učencev/obrokov na novih lokacijah za katere se bodo v osrednji kuhinji pripravljali obroki,
merilo V.:
(20 točk) –
Število učencev za katere je potrebno pripraviti dietne obroke,
merilo VI.:
(5 točk) –
Zagotavljanje hrane šoli, ki jo je doslej dostavljal zunanji dobavitelj.
Najvišje možno doseženo število točk je 90.
Poleg osnovnega točkovanja so do dodatnega točkovanja upravičene še:
– Občine, katerih deli so vključeni v območje Triglavskega narodnega parka (drugi odstavek 10. člena Zakona o Triglavskem narodnem parku (ZTNP-1)) in se jim skladno s šestim odstavkom 11. člena ZNTP-1 pripiše dodatnih 9 točk,
– Občine, ki sodijo med obmejna problemska območja in se jim skladno s 24. členom Zakona o spodbujanju skladnega regionalnega razvoja pripiše dodatnih 9 točk.
Vrednotenje investicij v »Osrednjo šolsko kuhinjo« (OŠ/POŠ/OŠPP)
MERILA ZA PILOTNI PROJEKT »OSREDNJA ŠOLSKA KUHINJA«
točkovanje
št. točk
I.
Povečanje števila oddelkov od šolskega leta 2014/15 v primerjavi s številom oddelkov v šolskem letu 2024/25. 
1 oddelek več v šol. letu 2024/25, glede na število oddelkov v šol. letu 2014/15
1
2 oddelka več v šol. letu 2024/25, glede na število oddelkov v šol. letu 2014/15
2
3 oddelka več v šol. letu 2024/25, glede na število oddelkov v šol. letu 2014/15
3
4 in več oddelkov v šol. letu 2024/25, glede na število oddelkov v šol. letu 2014/15
5
I.
 
do največ
5
II.
Povečanje števila učencev od šolskega leta 2014/15 v primerjavi s številom učencev v šolskem letu 2024/25. 
od 1–10 učencev več v šol. letu 2024/25, glede na število učencev v šol. letu 2014/15
1
od 11–20 učencev več v šol. letu 2024/25, glede na število učencev v šol. letu 2014/15
3
od 21–30 učencev več v šol. letu 2024/25, glede na število učencev v šol. letu 2014/15
6
31 in več učencev v šol. letu 2024/25, glede na število učencev v šol. letu 2014/15
10
II.
 
do največ
10
III.
Priprava hrane v osrednji kuhinji za nove dislocirane lokacije.
1 dislocirana šolska kuhinja
3
2 dislocirani šolski kuhinji
5
3 dislocirana šolska kuhinja
9
4 in več dislociranih šolskih kuhinj
15
III.
 
do največ
15
IV.
Število učencev na novih lokacijah za katere se bodo v osrednji kuhinji pripravljale jedi.
od 1 do 200 učencev
5
od 201 do 400 učencev
10
od 401 do 600 učencev
20
601 in več učencev
35
IV.
 
do največ
35
V.
Število učencev za katere je potrebno pripraviti dietne obroke.
od 1 do 20 učencev
3
od 21 do 40 učencev
7
od 41 do 60 učencev
13
61 in več učencev
20
V.
 
do največ
20
VI.
Zagotavljanje hrane šoli, ki ji je doslej dostavljal zunanji dobavitelj, ki ni vzgojno-izobraževalni zavod.
1 dislocirana enota 
1
2 dislocirani enoti
2
3 dislocirani enoti
3
4 in več dislociranih enot
5
VI.
NAJVEČJE SKUPNO ŠTEVILO TOČK 
do največ
90
VII.
Občine v Triglavskem narodnem parku
občini pripada 10 % od največjega skupnega števila točk
9
VIII.
Občine, ki so uvrščene v obmejna problemska območja
do 9 dodatnih točk so upravičene občine določene v 4. člen Uredbe o določitvi obmejnih problemskih območij
9
8. Višina razpoložljivih sredstev za sofinanciranje
Višina sredstev, ki jih bo ministrstvo namenilo za sofinanciranje investicij v projekt »Osrednja šolska kuhinja« znaša 700.000,00 EUR.
Sredstva za sofinanciranje projekta so predvidena na evidenčnem projektu 3330-20-0007 Nove investicije v osnovne šole na proračunski postavki 231738 Sofinanciranje investicij v osnovnem šolstvu.
Izvedba postopka javnega razpisa je vezana na proračunske zmogljivosti ministrstva.
9. Upravičeni stroški za sofinanciranje, način določanja deleža sofinanciranja in višina največjega možnega obsega javnih sredstev.
Sofinancirajo se naslednji upravičeni stroški projekta:
a) manjša GOI dela (vzdrževalna dela) – dela, ki se izvajajo v obstoječi šolski kuhinji in v obstoječih dislociranih enotah kuhinj in jedilnic za potrebe umestitve manjkajoče sodobne tehnološke opreme in opreme jedilnic. Upoštevajo se tudi GOI dela, ki bodo izvedena za potrebe urejanja skladiščnih prostorov ali hladilne komore,
b) nakup in montaža tehnološke opreme, pohištvene opreme in kuhinjskih pripomočkov (seznam tehnološke opreme je razviden v projektni nalogi, ki je v prilogi razpisne dokumentacije,
c) ureditev jedilnic v osrednji in dislocirani/h kuhinji/ah – pohištvena oprema, razdelilni pult …,
d) nakup transportnega vozila, opreme za transport hrane in ostalih spremljajočih pripomočkov za nakladanje in razkladanje,
e) digitalizacija – uvedba sistemov za digitalno naročanje živil, evidentiranje obrokov, planiranje jedilnikov, računovodske storitve in sledenje porabi.
Izdelava investicijske dokumentacije, projektne dokumentacije, inženiringa, usposabljanje kuhinjskega osebja, evalvacija in poročanje, niso predmet sofinanciranja po tem javnem razpisu.
Za investicijo v ureditev osrednje šolske kuhinje in dislociranih enot kuhinj je na razpolago 700.000,00 EUR sofinancerskih sredstev Ministrstva za vzgojo in izobraževanje.
Sofinancerski delež za izbrani projekt se določi na podlagi vrednosti upravičenih stroškov v DIIP in upoštevanju pripadajočega deleža (%) sofinanciranja, do katerega je občina upravičena po ZFO-1. V primeru izvajanja investicije v dveh ali več občinah, se upošteva pripadajoči delež (%) sofinanciranja, do katerega je posamezna občina upravičena po ZFO-1. Za izračun obsega sofinanciranja zgoraj opisanih upravičenih stroškov morajo v DIIP biti jasno prikazane vrednosti postavk od a) do e). V primeru izvajanja investicije v dveh ali več občinah mora biti v DIIP jasno prikazana ločitev stroškov investicije po občinah.
Občine lahko prijavijo investicije, ki presegajo vrednost 700.000,00 EUR, vendar presežek vrednosti upravičenih stroškov, krijejo same.
Primer izračuna obsega sofinancerskih sredstev za občino, ki je po ZFO-1 upravičena do sofinanciranja upravičenih stroškov v višini 80 % njihove vrednosti:
– občina načrtuje investicijo v skupni višini upravičenih stroškov 1.000.000 EUR z DDV, kar pomeni, da bi ji po ZFO-1 pripadalo 800.000,00 EUR, vendar bo skladno z razpoložljivimi sredstvi prejela 700.000,00 EUR.
– občina načrtuje investicijo v skupni višini upravičenih stroškov 600.000 EUR z DDV, kar pomeni, da bo po ZFO-1 upravičena do 480.000,00 EUR.
10. Način financiranja
Sofinancerska sredstva se bodo prejemnici izplačevana sproti, na osnovi izstavljenih e-računov, s priloženimi računi in situacijami izvajalca za opravljena dela. Po opravljeni kontroli e-računa in prilog izvajalca s strani ministrstva, bodo sofinancerska sredstva dodeljena po tem razpisu izplačana v roku, kot ga določa zakon, ki ureja izvrševanje proračuna.
Investicija v osrednjo šolsko kuhinjo mora biti zaključena bo februarja 2026. Občina mora izstavljenemu e-računu priložiti mesečno poročilo o napredovanju investicije.
Zadnji rok za predložitev e-računa za izvedbo izplačil sofinancerskih sredstev v posameznem letu je 10. december.
Ob zaključku investicije mora občina predložiti končno poročilo o izvedenih delih.
11. Obdobje za porabo sredstev ministrstva: na javnem razpisu izbrani projekt bo sofinanciran od leta 2025 do vključno leta 2026. Sofinanciranje se bo pričelo po uvrstitvi projekta za sofinanciranje v Načrt razvojnih programov (v nadaljevanju: NRP) državnega proračuna. Pogoj za uvrstitev projekta v NRP državnega proračuna je, da je izbrani projekt vključen v NRP občinskega proračuna. Po vključitvi projekta v NRP državnega proračuna projekt pridobi status investicije, ki je predvidena za sofinanciranje iz državnega proračuna v obdobju 2025–2026.
12. Obveznosti občine
Občina sofinancira vse upravičene stroške, v delu, ki presegajo vrednosti do katerih jih financira Ministrstvo ter vse druge stroške, ki niso predmet sofinanciranja, kot npr.:
– izdelavo investicijske in projektne dokumentacije,
– inženiring,
– usposabljanje kuhinjskega kadra,
– pripravo in izvedbo javnih naročil,
– spremljanje kazalnikov in presojo učinkov pilotnega modela, zbiranje podatkov in izdelava zaključnega poročila.
Obvezni sestavni del tega razpisa je mesečna priprava poročil s podatki o stroških obrokov, količini zavržene hrane in stroškov energentov ter izdelava zaključnega poročila z analizo učinkov in morebitnim predlogom za sistemsko uvedbo osrednjih šolskih kuhinj in predlogi izboljšav za šolske kuhinje. Evalvacija je v domeni občine in jo bo izvajala od leta 2026 do leta 2028.
13. Vsebina in priprava vloge na javni razpis
Izpolnjene in oddane vloge v papirnati obliki vsebujejo osnovne podatke o prijavitelju, vzgojno-izobraževalnem zavodu, načrtovani investiciji in druge zahtevane podatke.
Prijave morajo vsebovati naslednje priloge:
1.
Spremni dopis odgovorne osebe prijavitelja (župan) s katerim potrjuje, da je vlogo pregledal in da se z njo strinja.
2.
Akt o ustanovitvi javne osnovne šole za vse zavode, ki so vključene v investicijo. V tem primeru izvedbe investicije v različnih občinah, se priloži tudi sklenjen dogovor občin o delitvi stroškov.
3.
Izjava ravnatelja šole, na kateri bo delovala osrednja kuhinja, in izjave ravnateljev šol s satelitskimi kuhinjami, da bodo aktivno sodelovali pri razvoju aplikativne podpore, izvajanju, spremljavi in evalvaciji pilotnega projekta.
4.
Dokazilo o lastništvu za nepremičnine, na katerih se bo izvajala prijavljena investicija.
5.
DIIP, izdelan skladno z Uredbo, ki vsebuje oceno opreme, ocena GOI del, digitalizacijo, transport in vse ostalo, kar je predmet sofinanciranja, sklep o potrditvi priloženega investicijskega dokumenta in idejno zasnovo osrednje kuhinje in kuhinj na dislokacijah, iz katere morajo biti razvidne površine, ki so predmet ureditve in popis opreme.
6.
Finančni načrt, s katerim občina prijaviteljica potrdi zaprtje finančne konstrukcije, upoštevaje pričakovana sredstva iz naslova tega javnega razpisa.
7.
Izjava občine, da na projektu ne bo prišlo do dvojnega financiranja.
8.
Izjava občine, da se strinja z razpisnimi pogoji.
Za potrebe vrednotenja projekta mora prijava vsebovati tudi tloris obstoječe kuhinje, ki je predvidena za preureditev v osrednjo šolsko kuhinjo in tlorise dislociranih obstoječih kuhinj.
Vse navedene priloge je potrebno predložiti kot sestavni del vloge, podpisane in žigosane s strani odgovorne osebe prijavitelja (župan).
Komisija bo v roku 8 (osmih) dni od odpiranja vlog po pregledu in morebitnih ugotovitvah o formalnih nepopolnosti prijav pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge formalno ne bodo popolne. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
14. Način prijave in rok za predložitev vlog
Občine se na razpis prijavijo z oddajo izpolnjenega, podpisanega in žigosanega prijavnega obrazca v papirni obliki, ki je, kot priloga 1, del razpisne dokumentacije. Vlogo z dokumentacijo se pošlje na naslov Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana.
Vloga mora biti dostavljena v čvrsto zalepljenem omotu (enem ali več), označenem s šifro ter z oznako »Ne odpiraj – vloga za javni razpis osrednja šolska kuhinja« ter polnim nazivom in naslovom prijavitelja v levem zgornjem kotu ovojnice. Vsi obrazci, dokumenti in dokazila v fizičnem izvodu, ki so oddani kot sestavni del vloge, morajo biti natisnjeni, podpisani (in žigosani – če se uporablja žig) ter originali (izvirniki). Vloga se lahko pošlje po pošti ali odda osebno (v vložišču ministrstva).
Oddaja vlog je omejena na eno vlogo vsake posamezne občine.
Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo, ne glede na način dostave, prispele v vložišče ministrstva do 23. 6. 2025 do 12. ure.
15. Postopek in način izbora prejemnikov sredstev
Strokovni pregled formalno popolnih vlog.
Komisija opravi vsebinski pregled formalno popolnih vlog ter jih oceni na podlagi pogojev in meril, ki so bila navedena v javnem razpisu oziroma razpisni dokumentaciji. Pregledana bo predložena dokumentacija in preverjena skladnost s podatki, ki jih je prijavitelj vpisal v prijavnem obrazcu. V primeru ugotovljenih nejasnosti ali nepravilnosti, ki vplivajo na vrednotenje projekta in določanje sofinancerskega deleža, bodo prijavitelji pozvani k vsebinski razjasnitvi in dopolnitvi, na podlagi katere se lahko opravi korekcija točkovanja projekta in izračunanega sofinancerskega deleža.
Priprava predloga prejemnika sredstev.
Vloge bodo razvrščene glede na število dodeljenih točk po vrstnem redu od vloge z največjim številom točk do vloge z najmanjšim številom točk. V primeru, da se na isto mesto posameznega seznama uvrstita dva ali več projektov z istim številom točk, bo prednost imel tisti, ki več točk doseže pri merilu I. V primeru istega števila točk posameznih projektov se prednost določa ob upoštevanju meril po vrstnem redu.
Na podlagi ocene vlog komisija pripravi Predlog prejemnika sredstev, v katerem bo naveden projekt, ki se izbere za sofinanciranje skupaj s sofinancerskim deležem ministrstva. Predlog prejemnika sredstev podpišejo predsednik in člani komisije najkasneje v 45 dneh od roka za oddajo vloge.
Sprejem odločitve o dodelitvi sredstev.
Predlog prejemnika sredstev bo komisija predložila predstojniku ministrstva ali osebi, ki je od njega pooblaščena, za sprejem Odločitve o dodelitvi sredstev, v kateri bodo navedeni razlogi za odločitev o izbranem projektu za sofinanciranje in sofinancerski delež, in projekti, ki se ne izberejo za sofinanciranje.
Odločitev o dodelitvi sredstev bo posredovana vsem občinam prijaviteljicam in objavljena na spletni strani ministrstva.
16. Vključitev projekta za sofinanciranje v NRP državnega proračuna
Projekt, ki je izbran za sofinanciranje, mora občina prejemnica sredstev uvrstiti v NRP občinskega proračuna. Rok za vključitev projektov v NRP občinskega proračuna je 30 dni od prejema Odločitve o dodelitvi sredstev.
V tem roku mora občina ministrstvu posredovati Obrazec 3: Izpis iz načrta razvojnih programov (občine) ter naslednjo ali novelirano investicijsko dokumentacijo, izdelano skladno z Uredbo, skupaj s Sklepom o potrditve le-te. Iz investicijske dokumentacije mora biti razvidno, da ima v celoti zagotovljena sredstva za zaprtje finančne konstrukcije upoštevaje sofinancerski delež ministrstva, ki je povzet iz Odločitve o dodelitvi sredstev. Za vpis dinamike sofinanciranja ministrstva, mora občina z ministrstvom uskladiti zneske po letih, skladno s predvideno dinamiko izvedbe investicije.
Na podlagi predložene investicijske dokumentacije se projekt uvrsti v NRP državnega proračuna in pridobi status investicije, ki je predvidena za sofinanciranje iz državnega proračuna v obdobju 2025–2026.
17. Sklep o dodelitvi sofinancerskih sredstev in pogodba: po vključitvi posameznih projektov v NRP državnega proračuna ministrstvo občini prejemnici sredstev posreduje Sklep o dodelitvi sofinancerskih sredstev in jo hkrati pozove k podpisu pogodbe. Če se prejemnik v roku 8 dni od prejema poziva nanj ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev. Sredstva pa se potem lahko podelijo naslednjim projektom po vrstnem redu iz seznama, v katerega je bil vključen.
18. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje: upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, če so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu.
19. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja.
Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US, 102/15, 7/18, 141/22), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelj mora pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj poslovnih skrivnosti oziroma drugih izjem ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje takšnih podatkov, ki ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti.
Ministrstvo in prijavitelj oziroma upravičenec sta dolžna zagotoviti varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22), Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (UL L št. 119, z dne 4. 5. 2016, str. 1, s spremembami), Zakonom o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 65/09 – uradno prečiščeno besedilo, 33/11, 91/11, 32/12, 57/12, 44/13 – odl. US, 82/13, 55/15, 15/17, 22/19 – ZPosS, 158/20 – ZIntPK-C, 18/21, 18/23 – ZDU-1O, 75/23), Zakonom o poslovni skrivnosti (Uradni list RS, št. 22/19) in 4. členom Uredbe 2021/1060/EU.
20. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku izvrševanja javnega razpisa prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti
Če se ugotovi, da upravičenec ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma, da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo upravičenec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
Dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili oziroma bi lahko bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira oziroma so bili odobreni, ni dovoljeno. Če se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, bo zahtevano vračilo že izplačanega zneska sofinanciranja z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev iz proračuna Republike Slovenije na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
21. Razpisna dokumentacija
Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletni strani Ministrstva za vzgojo in izobraževanje Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana na spletnem naslovu Javne objave Ministrstva za vzgojo in izobraževanje | GOV.SI.
Vse informacije in vprašanja je potrebno posredovati na elektronski naslov: gp.mvi@gov.si, pri čemer se v zadevo obvezno vpiše »vprašanje JR Osrednja šolska kuhinja« najkasneje 10 dni pred rokom za oddajo vlog. Vprašanja in odgovori bodo objavljeni najkasneje 5 dni pred rokom za oddajo vlog in imajo status dopolnitve dokumentacije tega razpisa.
22. Datum odpiranja vlog
Vloge bo odprla in ocenila komisija. Odpiranje vlog bo dne 23. 6. 2025 ob 13. uri opravila komisija v prostorih ministrstva na Kotnikovi 38 v Ljubljani. Odpiranje vlog bo javno.
Komisija bo v roku 8 (osmih) dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge ne bodo popolne. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
23. Pravno varstvo prijaviteljev: pritožba zoper sklep ni dovoljena, prijavitelj lahko sproži upravni spor.
Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti