Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Predmet javnega razpisa: | Predmet javnega razpisa so naložbe iz prvega odstavka 4. člena uredbe, razen naložb iz 5. točke prvega odstavka 4. člena uredbe. |
Razpisana sredstva: | Višina razpisanih nepovratnih sredstev znaša do vključno 13.000.000 EUR, ki se razdelijo glede na višino standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva v letu 2024 po naslednjih sklopih: – 3.000.000 EUR za naložbe kmetijskih gospodarstev, ki imajo najmanj 12.000 in manj kot 50.000 EUR standardnega prihodka iz kmetijske dejavnosti (sklop 1); – 4.000.000 EUR za naložbe kmetijskih gospodarstev, ki imajo najmanj 50.000 in manj kot 100.000 EUR standardnega prihodka iz kmetijske dejavnosti (sklop 2); – 3.000.000 EUR za naložbe kmetijskih gospodarstev, ki imajo najmanj 100.000 in manj kot 200.000 EUR standardnega prihodka iz kmetijske dejavnosti (sklop 3) ter – 3.000.000 EUR za naložbe kmetijskih gospodarstev, ki imajo najmanj 200.000 EUR standardnega prihodka iz kmetijske dejavnosti (sklop 4). |
Sredstva se zagotavljajo iz proračunskih postavk ministrstva, in sicer: – 4.407.000 EUR iz proračunske postavke 221064 Skupni strateški načrt 2023–2027 – EKSRP – EU; – 8.593.000 EUR iz proračunske postavke 221065 Skupni strateški načrt 2023–2027 – EKSRP – slovenska udeležba. Delež sredstev iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja znaša 33,9 %, delež sredstev iz proračuna Republike Slovenije pa znaša 66,1 %. | |
Vrsta javnega razpisa: | Zaprti. |
Obdobje vlaganja vlog na javni razpis: | Vložitev vloge na javni razpis poteka od 2. junija 2025 do vključno 29. avgusta 2025, do 14. ure. |
Obdobje upravičenosti stroškov: | V skladu s prvim odstavkom 7. člena uredbe so do podpore upravičeni stroški naložb, ki so nastali po vložitvi vloge na javni razpis do vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev, ki se v skladu s petim odstavkom 25. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij vloži najpozneje v treh letih od datuma vložitve vloge na javni razpis. V skladu z drugim odstavkom 7. člena uredbe so do podpore upravičeni tudi splošni stroški iz 8. točke prvega odstavka 6. člena uredbe, ki so nastali od 1. januarja 2023 do vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. |
Informacije o javnem razpisu: | Informacije o javnem razpisu so dostopne na naslednji povezavi: https://skp.si/aktualno/info-tocke. |
Merila | maksimalno št. točk |
1. EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE | 20 |
1.1 POVPREČNO LETNO ŠTEVILO GVŽ GOVEDI NA KMETIJSKEM GOSPODARSTVU, KATEREGA NOSILEC JE VLAGATELJ Povprečno letno število glav velike živine na kmetijskem gospodarstvu se določi na podlagi zbirne vloge za leto 2024 ter v skladu z Uredbo o neposrednih plačilih iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 17/23, 63/23, 113/23, 2/24, 30/24, 83/24 in 2/25), (v nadaljnjem besedilu: povprečno letno število GVŽ). | 12 |
Vlagatelj, ki vloži vlogo na sklop 1 javnega razpisa, ima v reji: | |
– več kot 8 do vključno 11,5 povprečnega letnega števila GVŽ govedi; | 4 |
– več kot 11,5 do vključno 15 povprečnega letnega števila GVŽ govedi; | 8 |
– več kot 15 povprečnega letnega števila GVŽ govedi. | 12 |
Vlagatelj, ki vloži vlogo na sklop 2 javnega razpisa, ima v reji: | |
– več kot 20 do vključno 28 povprečnega letnega števila GVŽ govedi; | 4 |
– več kot 28 do vključno 36 povprečnega letnega števila GVŽ govedi; | 8 |
– več kot 36 povprečnega letnega števila GVŽ govedi. | 12 |
Vlagatelj, ki vloži vlogo na sklop 3 javnega razpisa, ima v reji: | |
– več kot 37 do vključno 52,5 povprečnega letnega števila GVŽ govedi; | 4 |
– več kot 52,5 do vključno 68 povprečnega letnega števila GVŽ govedi; | 8 |
– več kot 68 povprečnega letnega števila GVŽ govedi. | 12 |
Vlagatelj, ki vloži vlogo na sklop 4 javnega razpisa, ima v reji: | |
– več kot 83 do vključno 119 povprečnega letnega števila GVŽ govedi; | 4 |
– več kot 119 do vključno 155 povprečnega letnega števila GVŽ govedi; | 8 |
– več kot 155 povprečnega letnega števila GVŽ govedi. | 12 |
1.2 ODOBRENA SREDSTVA Ocenjuje se višina odobrenih sredstev vlagatelju iz podukrepa podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva v okviru programa, ki ureja razvoj podeželja za obdobje 2014–2020 (v nadaljnjem besedilu: podukrep v okviru PRP 2014–2020). | 5 |
Vlagatelju so bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa v okviru PRP 2014–2020 v višini več kot 100.000 do vključno 400.000 eurov. | 1 |
Vlagatelju so bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa v okviru PRP 2014–2020 v višini do vključno 100.000 eurov. | 3 |
Vlagatelju niso bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa v okviru PRP 2014–2020. | 5 |
1.3 VODENJE KNJIGOVODSTVA Kmetijsko gospodarstvo, katerega nosilec je vlagatelj, vodi knjigovodstvo po dejanskih prihodkih oziroma dejanskih odhodkih ali normiranih odhodkih za celotno kmetijsko gospodarstvo ali vodi knjigovodstvo po metodologiji FADN. Vlagatelj vodi knjigovodstvo za davčne namene v koledarskem letu 2024 ali vodi FADN in izkazuje standardne rezultate FADN v letu 2023. | 3 |
2. SOCIALNI IN GEOGRAFSKI VIDIK VLAGATELJA | 30 |
2.1 KMETIJSKO GOSPODARSTVO JE NA OBMOČJU OMD Kmetijsko gospodarstvo, katerega nosilec je vlagatelj, je razvrščeno v območje z omejenimi možnostmi za kmetijsko dejavnost (v nadaljnjem besedilu: območje OMD) v skladu s Pravilnikom o razvrstitvi kmetijskih gospodarstev v območja z omejenimi možnostmi za kmetijsko dejavnost (Uradni list RS, št. 34/23). Ocenjuje se povprečno število točk na hektar, ki jih prejme kmetijsko gospodarstvo, ki je razvrščeno v območje OMD, pri čemer se upoštevajo podatki na dan vložitve vloge na javni razpis. | 18 |
Kmetijsko gospodarstvo ima do vključno 199 točk. | 3 |
Kmetijsko gospodarstvo ima od 200 do 299 točk. | 5 |
Kmetijsko gospodarstvo ima od 300 do 399 točk. | 8 |
Kmetijsko gospodarstvo ima od 400 do 499 točk. | 10 |
Kmetijsko gospodarstvo ima od 500 do 599 točk. | 12 |
Kmetijsko gospodarstvo ima od 600 do 699 točk. | 14 |
Kmetijsko gospodarstvo ima od 700 do 799 točk. | 16 |
Kmetijsko gospodarstvo ima 800 točk ali več. | 18 |
2.2 IZOBRAZBA VLAGATELJA Pri določitvi ravni izobrazbe se upošteva zakon, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij. Vlagatelj oziroma odgovorna oseba vlagatelja ima ob vložitvi vloge na javni razpis izobrazbo s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti. Dejavnosti, ki so povezane s kmetijstvom, so agro-živilska (vključno s čebelarstvom), veterinarska, gozdarska in lesarska dejavnost. Če vlagatelj oziroma odgovorna oseba vlagatelja nima pridobljene kmetijske izobrazbe v skladu z zakonom, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, se upošteva tudi pridobljen certifikat nacionalne poklicne kvalifikacije. | 4 |
Vlagatelj oziroma odgovorna oseba vlagatelja ima najmanj izobrazbo s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti, pridobljeno po izobraževalnih programih za pridobitev srednje poklicne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 3. ali 4. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij ali pridobljen certifikat nacionalne poklicne kvalifikacije najmanj IV. ravni zahtevnosti s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti iz Priloge 2 uredbe o izvajanju intervencij podpora za vzpostavitev gospodarstev mladih kmetov in medgeneracijski prenos znanja. | 1 |
Vlagatelj oziroma odgovorna oseba vlagatelja ima najmanj izobrazbo s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti, pridobljeno po izobraževalnih programih za pridobitev srednje izobrazbe oziroma srednje strokovne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 5. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij. | 2 |
Vlagatelj oziroma odgovorna oseba vlagatelja ima najmanj izobrazbo s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti, pridobljeno po študijskem programu za pridobitev višje strokovne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 6. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij. | 3 |
Vlagatelj oziroma odgovorna oseba vlagatelja ima najmanj izobrazbo s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti, pridobljeno po študijskem programu za pridobitev izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 7. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij. | 4 |
2.3 ZAPOSLENA OSEBA OZIROMA OSEBA, KI JE VKLJUČENA V POKOJNINSKO IN INVALIDSKO ZAVAROVANJE IZ NASLOVA OPRAVLJANJA KMETIJSKE DEJAVNOSTI Ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev in še neprekinjeno najmanj tri zaporedna leta od vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev bo: – najmanj en član kmetije, katere nosilec je vlagatelj, vključen v pokojninsko in invalidsko zavarovanje iz naslova opravljanja kmetijske dejavnosti za polni obseg v skladu z zakonom, ki ureja pokojninsko in invalidsko zavarovanje; – imel vlagatelj na kmetijskem gospodarstvu zavarovano najmanj eno osebo iz delovnega razmerja kot kmetijskega delavca za polni delovni čas. | 1 |
2.4 NALOŽBENA PODPORA VLAGATELJICI Točke na podlagi tega merila se dodelijo, če vlogo na javni razpis vloži nosilka kmetije, ki je bila nosilka te kmetije že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis oziroma vlogo na javni razpis vloži vlagateljica, ki je odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica, in je bila odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis. | 3 |
2.5 VLAGATELJ JE MLADI KMET Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju, ki ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjuje pogoje za mladega kmeta v skladu s 3. točko 4. poglavja tega javnega razpisa. | 3 |
2.6 OBMEJNA PROBLEMSKA OBMOČJA Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju, ki je nosilec kmetijskega gospodarstva, katerega naslov oziroma sedež je v občini, ki je opredeljena kot obmejno problemsko območje v skladu s 4. členom Uredbe o določitvi obmejnih problemskih območij (Uradni list RS, št. 22/11, 97/12, 24/15, 35/17, 101/20, 112/22 in 92/24). | 1 |
3. POVEZOVANJE | 5 |
3.1 ČLANSTVO VLAGATELJA V ORGANIZACIJI PROIZVAJALCEV, SKUPINI PROIZVAJALCEV ALI ZADRUGI Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju ali članu kmetije, ki je ob vložitvi vloge na javni razpis član skupine proizvajalcev za skupno trženje ali organizacije proizvajalcev, priznane za sektor, ki je povezan s predmetom naložbe, oziroma je član zadruge. Skupina proizvajalcev za skupno trženje ali organizacija proizvajalcev mora biti priznana v skladu s predpisi, ki urejajo priznanje skupine ali organizacije proizvajalcev. | 5 |
4. ZELENI IN DIGITALNI PREHOD Točke se lahko seštevajo do maksimalne vrednosti. | 45 |
4.1 DIGITALIZACIJA PROIZVODNIH PROCESOV Upošteva se uporaba digitalnih tehnologij v proizvodnih procesih, ki so neposredno povezani s predmetom naložbe. Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v: – robote in druge avtonomne naprave, kot na primer molzni robot, robot za krmljenje, robot za odgnojevanje oziroma čiščenje blatnih površin; – avtomatizirane sisteme, kot na primer avtomatiziran sistem za krmljenje, avtomatiziran sistem za uravnavanje klimatizacije prostorov za rejo živali in avtomatiziran sistem za upravljanje porabe energije. | 10 |
4.2 DELEŽ GVŽ VKLJUČENIH V EKOLOŠKO REJO Ocenjuje se delež povprečnega letnega števila GVŽ, vključenega v ekološko rejo, glede na povprečno letno število vseh GVŽ na kmetijskem gospodarstvu vlagatelja, pri čemer se upoštevajo podatki iz zbirne vloge za leto 2024. | 10 |
Vlagatelj je imel v letu 2024 v ekološko rejo vključenih od vključno 50 do vključno 70 % povprečnega letnega števila GVŽ na kmetijskem gospodarstvu. | 4 |
Vlagatelj je imel v letu 2024 v ekološko rejo vključenih več kot 70 do vključno 90 % povprečnega letnega števila GVŽ na kmetijskem gospodarstvu. | 7 |
Vlagatelj je imel v letu 2024 v ekološko rejo vključenih več kot 90 % povprečnega letnega števila GVŽ na kmetijskem gospodarstvu. | 10 |
4.3 OBSEG SKLADIŠČNIH KAPACITET ZA ŽIVINSKA GNOJILA NA KMETIJSKEM GOSPODARSTVU Ocenjuje se obseg skladiščnih kapacitet, ki jih bo imel vlagatelj ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. Pri določitvi obsega skladiščnih kapacitet se upoštevajo obstoječe kapacitete ob vložitvi vloge na javni razpis ter načrtovane skladiščne kapacitete za živinska gnojila na kmetijskem gospodarstvu, in sicer gnojne jame, lagune ter gnojišča, pri čemer se upoštevajo tudi skladiščne kapacitete za živinska gnojila v okviru hleva na globoki nastilj. Za namen določitve obstoječih skladiščnih kapacitet za živinska gnojila se upošteva povprečno letno število GVŽ, ki je razvidno iz zbirne vloge za leto 2024. | 10 |
Kmetijsko gospodarstvo bo imelo ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev obseg skladiščnih kapacitet za najmanj devetmesečno in manj kot desetmesečno skladiščenje živinskih gnojil ali obseg skladiščnih kapacitet za desetmesečno skladiščenje živinskih gnojil. | 5 |
Kmetijsko gospodarstvo bo imelo ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev obseg skladiščnih kapacitet za več kot desetmesečno skladiščenje živinskih gnojil. | 10 |
4.4 NALOŽBA V NAKUP OPREME ZA PRIDOBIVANJE ENERGIJE IZ OVE Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v nakup opreme za pridobivanje energije iz obnovljivih virov energije (v nadaljnjem besedilu: OVE), pri čemer se ocenjuje delež povečanja nazivne moči naprav za pridobivanje OVE glede na stanje OVE ob vložitvi vloge na javni razpis. | 5 |
Rezultat naložbe bo povečanje OVE za najmanj 40 % glede na stanje ob vložitvi vloge na javni razpis. | 5 |
Rezultat naložbe bo povečanje OVE za najmanj 30 in manj kot 40 % glede na stanje ob vložitvi vloge na javni razpis. | 4 |
Rezultat naložbe bo povečanje OVE za najmanj 20 in manj kot 30 % glede na stanje ob vložitvi vloge na javni razpis. | 3 |
Rezultat naložbe bo povečanje OVE za najmanj 10 in manj kot 20 % glede na stanje ob vložitvi vloge na javni razpis. | 2 |
4.5 OHRANJANJE KULTURNE DEDIŠČINE Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v rekonstrukcijo objekta oziroma nakup pripadajoče opreme za objekt, ki je vpisan v register nepremične dediščine v skladu s Pravilnikom o registru kulturne dediščine (Uradni list RS, št. 66/09). | 5 |
4.6 DELEŽ LASTNE KRME NA KMETIJSKEM GOSPODARSTVU Točke se dodelijo vlagatelju, ki izkazuje višji delež lastne krme. Delež lastne krme se izračuna po naslednji enačbi: A (%) = (B / C) x 100, pri čemer je: – A: delež lastne krme, – B: skupna proizvodnja suhe snovi krmnih rastlin na kmetijskem gospodarstvu vlagatelja (v nadaljnjem besedilu: SS), – C: skupna poraba SS za potrebe reje živali na kmetijskem gospodarstvu vlagatelja. Skupna proizvodnja SS (B) se izračuna po naslednji enačbi: B (t SS) = D x 8 t SS na ha KZU, pri čemer je D: število ha KZU krmnih rastlin (zelena krma, druge krmne rastline) iz zbirne vloge za leto 2024. Skupna poraba SS (C) se izračuna po naslednji enačbi: C (t SS) = E x F x 0,010 t SS na GVŽ na dan, pri čemer je: – E: povprečno letno število GVŽ iz zbirne vloge za leto 2024, – F: število dni krmljenja na leto. | 5 |
Vlagatelj izkazuje delež lastne krme v višini več kot 50 do vključno 75 %. | 1 |
Vlagatelj izkazuje delež lastne krme v višini več kot 75 do vključno 90 %. | 3 |
Vlagatelj izkazuje delež lastne krme v višini več kot 90 %. | 5 |
4.7 VKLJUČENOST VLAGATELJA V INTERVENCIJO KOPOP, INTERVENCIJO SOPO OZIROMA INTERVENCIJO DOBROBIT ŽIVALI Točke se lahko seštevajo do maksimalne vrednosti. | 5 |
Vključenost vlagatelja v intervencijo KOPOP in intervencijo SOPO Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v izvajanje sheme v okviru intervencije shema za podnebje in okolje (v nadaljnjem besedilu: intervencija SOPO) iz Uredbe o neposrednih plačilih iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 17/23, 63/23, 113/23, 2/24, 30/24, 83/24 in 2/25) oziroma v izvajanje operacije v okviru intervencije kmetijsko-okoljska-podnebna plačila (v nadaljnjem besedilu: intervencija KOPOP) iz Uredbe o plačilih za okoljske in podnebne obveznosti ter naravne ali druge omejitve iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 30/24, 78/24 in 2/25), pri čemer se upoštevajo podatki iz zbirne vloge za leto 2024. | |
Vlagatelj je imel v letu 2024 v izvajanje sheme v okviru intervencije SOPO oziroma operacije v okviru intervencije KOPOP vključenih od vključno 10 do vključno 30 % KZU. | 1 |
Vlagatelj je imel v letu 2024 v izvajanje sheme v okviru intervencije SOPO oziroma operacije v okviru intervencije KOPOP vključenih več kot 30 do vključno 50 % KZU. | 3 |
Vlagatelj je imel v letu 2024 v izvajanje sheme v okviru intervencije SOPO oziroma operacije v okviru intervencije KOPOP vključenih več kot 50 % KZU. | 5 |
Vključenost vlagatelja v intervencijo dobrobit živali Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v podintervencijo govedo iz Uredbe o intervenciji dobrobit živali iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 za leto 2024 (Uradni list RS, št. 132/23, 19/24 in 101/24; v nadaljnjem besedilu: podintervencija DŽ-govedo), pri čemer se upošteva število GVŽ goveda, vključenega v podintervencijo DŽ-govedo iz zbirne vloge za leto 2024, glede na povprečno letno število GVŽ goveda. | |
Vlagatelj je imel v letu 2024 vključenih v podintervencijo DŽ-govedo od vključno 10 do vključno 30 % GVŽ glede na povprečno letno število GVŽ goveda. | 1 |
Vlagatelj je imel v letu 2024 vključenih v podintervencijo DŽ-govedo več kot 30 do vključno 50 % GVŽ glede na povprečno letno število GVŽ goveda. | 3 |
Vlagatelj je imel v letu 2024 vključenih v podintervencijo DŽ-govedo več kot 50 % GVŽ glede na povprečno letno število GVŽ goveda. | 5 |
Skupaj | 100 |