Uradni list

Številka 34
Uradni list RS, št. 34/2025 z dne 9. 5. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 34/2025 z dne 9. 5. 2025

Kazalo

Št. 3310-30/2025 Ob-1889/25, Stran 1396
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Republike Slovenije (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo), Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, na podlagi prvega odstavka 5. člena Uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij razvoja podeželja, ki niso vezane na površino ali živali, iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 77/23, 19/24, 52/24 in 9/25; v nadaljnjem besedilu: uredba o skupnih določbah za izvajanje intervencij) in prvega odstavka 13. člena Uredbe o izvajanju intervencije naložbe v prilagoditev kmetijskih gospodarstev izvajanju nadstandardnih zahtev s področja dobrobiti rejnih živali iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 20/25; v nadaljnjem besedilu: uredba), objavlja
javni razpis 
za intervencijo naložbe v prilagoditev kmetijskih gospodarstev izvajanju nadstandardnih zahtev s področja dobrobiti rejnih živali iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 za leto 2025, za naložbe, namenjene reji govedi 
1. Osnovni podatki o javnem razpisu
Predmet javnega razpisa:
Predmet javnega razpisa so naložbe iz prvega odstavka 4. člena uredbe, razen naložb iz 5. točke prvega odstavka 4. člena uredbe.
Razpisana sredstva:
Višina razpisanih nepovratnih sredstev znaša do vključno 13.000.000 EUR, ki se razdelijo glede na višino standardnega prihodka kmetijskega gospodarstva v letu 2024 po naslednjih sklopih: 
– 3.000.000 EUR za naložbe kmetijskih gospodarstev, ki imajo najmanj 12.000 in manj kot 50.000 EUR standardnega prihodka iz kmetijske dejavnosti (sklop 1); 
– 4.000.000 EUR za naložbe kmetijskih gospodarstev, ki imajo najmanj 50.000 in manj kot 100.000 EUR standardnega prihodka iz kmetijske dejavnosti (sklop 2); 
– 3.000.000 EUR za naložbe kmetijskih gospodarstev, ki imajo najmanj 100.000 in manj kot 200.000 EUR standardnega prihodka iz kmetijske dejavnosti (sklop 3) ter 
– 3.000.000 EUR za naložbe kmetijskih gospodarstev, ki imajo najmanj 200.000 EUR standardnega prihodka iz kmetijske dejavnosti (sklop 4).
Sredstva se zagotavljajo iz proračunskih postavk ministrstva, in sicer: 
– 4.407.000 EUR iz proračunske postavke 221064 Skupni strateški načrt 2023–2027 – EKSRP – EU; 
– 8.593.000 EUR iz proračunske postavke 221065 Skupni strateški načrt 2023–2027 – EKSRP – slovenska udeležba. 
Delež sredstev iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja znaša 33,9 %, delež sredstev iz proračuna Republike Slovenije pa znaša 66,1 %.
Vrsta javnega razpisa:
Zaprti.
Obdobje vlaganja vlog na javni razpis: 
Vložitev vloge na javni razpis poteka od 2. junija 2025 do vključno 29. avgusta 2025, do 14. ure.
Obdobje upravičenosti stroškov:
V skladu s prvim odstavkom 7. člena uredbe so do podpore upravičeni stroški naložb, ki so nastali po vložitvi vloge na javni razpis do vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev, ki se v skladu s petim odstavkom 25. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij vloži najpozneje v treh letih od datuma vložitve vloge na javni razpis. 
V skladu z drugim odstavkom 7. člena uredbe so do podpore upravičeni tudi splošni stroški iz 8. točke prvega odstavka 6. člena uredbe, ki so nastali od 1. januarja 2023 do vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev.
Informacije o javnem razpisu:
Informacije o javnem razpisu so dostopne na naslednji povezavi: https://skp.si/aktualno/info-tocke.
2. Namen in cilji intervencije
1. Namen intervencije naložbe v prilagoditev kmetijskih gospodarstev izvajanju nadstandardnih zahtev s področja dobrobiti rejnih živali iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (v nadaljnjem besedilu: intervencija) je določen v prvem odstavku 3. člena uredbe.
2. Cilji intervencije so določeni v drugem odstavku 3. člena uredbe.
3. V skladu s 6. točko 2. člena uredbe primarna pridelava kmetijskih proizvodov pomeni proizvodnjo rastlinskih in živinorejskih proizvodov, brez nadaljnjih postopkov obdelave, ki bi spremenili naravo teh proizvodov, še zlasti pridelava, pobiranje in skladiščenje primarnih kmetijskih proizvodov ter njihova priprava s strani primarnih proizvajalcev za prvo prodajo prodajnim posrednikom ali predelovalcem. Kot priprava primarnih kmetijskih proizvodov za prvo prodajo se štejejo tudi njihovo čiščenje, luščenje, sortiranje, kratkotrajna zaščita pred gnitjem in pakiranje.
3. Predmet podpore in vrste naložb
1. Predmet podpore so naložbe v primarno pridelavo kmetijskih proizvodov iz 1. do 4. točke prvega odstavka 4. člena uredbe ter naložbe iz 6. in 7. točke prvega odstavka 4. člena uredbe, pri čemer:
– je naložba namenjena reji govedi;
– se upoštevajo pogoji glede združevanja naložb iz drugega odstavka 4. člena uredbe.
2. Vrsti naložb glede na velikost sta določeni v 3. in 4. točki 2. člena uredbe, pri čemer je skupna načrtovana vrednost naložbe določena v 2. točki 2. člena uredbe.
4. Vlagatelj in upravičenec
1. Vlagatelj je določen v prvem odstavku 5. člena uredbe.
2. Upravičenec je določen v drugem odstavku 5. člena uredbe.
3. V skladu s 5. točko 2. člena uredbe je vlagatelj mladi kmet, če ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjuje pogoje iz drugega do šestega odstavka 5. člena Uredbe o izvajanju intervencij podpora za vzpostavitev gospodarstev mladih kmetov in medgeneracijski prenos znanja iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 88/23, 12/24, 43/24 in 13/25; v nadaljnjem besedilu: uredba o izvajanju intervencije podpora za vzpostavitev kmetijskih gospodarstev mladih kmetov in intervencije medgeneracijski prenos znanja), pri čemer se izpolnjevanje pogojev iz 3. ali 4. točke šestega odstavka 5. člena uredbe o izvajanju intervencije podpora za vzpostavitev kmetijskih gospodarstev mladih kmetov in intervencije medgeneracijski prenos znanja izkazuje z izjavo nosilca kmetijskega gospodarstva, na katerem je vlagatelj opravljal kmetijsko dejavnost, ki je Priloga 1 razpisne dokumentacije.
5. Pogoji ob vložitvi vloge na javni razpis
1. Vlagatelj mora ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjevati pogoje iz 9. člena, pogoje iz prvega in drugega odstavka 10. člena, pogoje iz prvega in tretjega odstavka 11. člena ter pogoje iz 14. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. Poleg pogojev iz prejšnje točke mora vlagatelj izpolnjevati tudi pogoje iz 8. in 9. člena uredbe, pri čemer:
– mora biti v skladu z 2. točko 8. člena uredbe zbirna vloga vložena v skladu z Uredbo o izvedbi intervencij kmetijske politike za leto 2024 (Uradni list RS, št. 132/23, 24/24 in 63/24);
– mora biti poslovni načrt v skladu s prvim odstavkom 9. člena uredbe izdelan najmanj do 31. 12. 2033;
– se v skladu s tretjim odstavkom 9. člena uredbe upošteva obračun akontacije dohodnine in dohodnine od dohodka iz dejavnosti za leto 2024 oziroma obračun davka od dohodka pravnih oseb za leto 2024 ter standardni rezultati po metodologiji Farm Accountancy Data Network – mreža računovodskih podatkov v skladu s pravilnikom, ki ureja delovanje mreže za zbiranje računovodskih podatkov o dohodkih in poslovanju kmetijskih gospodarstev, ki vodijo kmetijsko knjigovodstvo po metodologiji FADN (v nadaljnjem besedilu: metodologija FADN), za leto 2023.
6. Upravičeni in neupravičeni stroški
1. Upravičeni stroški so določeni v prvem odstavku 6. člena uredbe ter v 19. in 20. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, pri čemer:
– se v skladu s 5. točko prvega odstavka 19. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij vlogi na javni razpis priložijo tržno primerljive pisne ponudbe najmanj treh ponudnikov, če se z vlogo na javni razpis uveljavlja vrsta stroška, za katerega v Pravilniku o katalogu stroškov in njihovih vrednostih na enoto (Uradni list RS, št. 34/24 in 95/24; v nadaljnjem besedilu: pravilnik) ni določena najvišja priznana vrednost, in ne gre za naložbo iz 6. točke prvega odstavka 4. člena uredbe. Če gre za naložbo iz 6. točke prvega odstavka 4. člena uredbe, se vlogi na javni razpis priloži ena ponudba;
– se pogoj iz osmega odstavka 19. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij izkazuje z izjavo v vlogi na javni razpis, ki je Priloga 2 razpisne dokumentacije, in izjavo v zahtevku za izplačilo sredstev, ki je Priloga 3 razpisne dokumentacije.
2. Upravičeni stroški so določeni v pravilniku in navedeni v Seznamu upravičenih stroškov in najvišjih priznanih vrednosti iz Priloge 4 razpisne dokumentacije (v nadaljnjem besedilu: Seznam upravičenih stroškov).
3. Neupravičeni stroški so v drugem odstavku 6. člena uredbe.
7. Merila in točkovnik za ocenjevanje vlog
1. Merila za ocenjevanje vlog na javni razpis so določena v prvem odstavku 10. člena uredbe ter v dokumentu »Merila za izbor operacij v okviru SN 2023–2027«, ki je dostopen na spletni strani https://skp.si/wp-content/uploads/2025/01/Merila_za_izbor_operacij_SN_2023-2027_EKSRP_6.sprememba_P.pdf, in so podrobneje opredeljena v tem poglavju.
2. Med vlogami na javni razpis, ki dosežejo vstopni prag 30 % možnega števila točk, ki znaša 30 točk, se v skladu z drugim odstavkom 10. člena uredbe izberejo tiste, ki dosežejo večje število točk, do porabe razpisanih sredstev.
3. Ocenjevanje vlog se izvede na podlagi podatkov v vlogi na javni razpis, priloženih prilog ter podatkov iz uradnih evidenc.
4. Podrobnejša merila in točkovnik:
Merila
maksimalno št. točk
1. EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE
20
1.1 POVPREČNO LETNO ŠTEVILO GVŽ GOVEDI NA KMETIJSKEM GOSPODARSTVU, KATEREGA NOSILEC JE VLAGATELJ 
Povprečno letno število glav velike živine na kmetijskem gospodarstvu se določi na podlagi zbirne vloge za leto 2024 ter v skladu z Uredbo o neposrednih plačilih iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 17/23, 63/23, 113/23, 2/24, 30/24, 83/24 in 2/25), (v nadaljnjem besedilu: povprečno letno število GVŽ).
12
Vlagatelj, ki vloži vlogo na sklop 1 javnega razpisa, ima v reji:
– več kot 8 do vključno 11,5 povprečnega letnega števila GVŽ govedi;
4
– več kot 11,5 do vključno 15 povprečnega letnega števila GVŽ govedi;
8
– več kot 15 povprečnega letnega števila GVŽ govedi.
12
Vlagatelj, ki vloži vlogo na sklop 2 javnega razpisa, ima v reji:
– več kot 20 do vključno 28 povprečnega letnega števila GVŽ govedi;
4
– več kot 28 do vključno 36 povprečnega letnega števila GVŽ govedi;
8
– več kot 36 povprečnega letnega števila GVŽ govedi.
12
Vlagatelj, ki vloži vlogo na sklop 3 javnega razpisa, ima v reji:
– več kot 37 do vključno 52,5 povprečnega letnega števila GVŽ govedi;
4
– več kot 52,5 do vključno 68 povprečnega letnega števila GVŽ govedi;
8
– več kot 68 povprečnega letnega števila GVŽ govedi.
12
Vlagatelj, ki vloži vlogo na sklop 4 javnega razpisa, ima v reji:
– več kot 83 do vključno 119 povprečnega letnega števila GVŽ govedi;
4
– več kot 119 do vključno 155 povprečnega letnega števila GVŽ govedi;
8
– več kot 155 povprečnega letnega števila GVŽ govedi.
12
1.2 ODOBRENA SREDSTVA 
Ocenjuje se višina odobrenih sredstev vlagatelju iz podukrepa podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva v okviru programa, ki ureja razvoj podeželja za obdobje 2014–2020 (v nadaljnjem besedilu: podukrep v okviru PRP 2014–2020).
5
Vlagatelju so bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa v okviru PRP 2014–2020 v višini več kot 100.000 do vključno 400.000 eurov.
1
Vlagatelju so bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa v okviru PRP 2014–2020 v višini do vključno 100.000 eurov.
3
Vlagatelju niso bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa v okviru PRP 2014–2020.
5
1.3 VODENJE KNJIGOVODSTVA 
Kmetijsko gospodarstvo, katerega nosilec je vlagatelj, vodi knjigovodstvo po dejanskih prihodkih oziroma dejanskih odhodkih ali normiranih odhodkih za celotno kmetijsko gospodarstvo ali vodi knjigovodstvo po metodologiji FADN. Vlagatelj vodi knjigovodstvo za davčne namene v koledarskem letu 2024 ali vodi FADN in izkazuje standardne rezultate FADN v letu 2023. 
3
2. SOCIALNI IN GEOGRAFSKI VIDIK VLAGATELJA 
30
2.1 KMETIJSKO GOSPODARSTVO JE NA OBMOČJU OMD 
Kmetijsko gospodarstvo, katerega nosilec je vlagatelj, je razvrščeno v območje z omejenimi možnostmi za kmetijsko dejavnost (v nadaljnjem besedilu: območje OMD) v skladu s Pravilnikom o razvrstitvi kmetijskih gospodarstev v območja z omejenimi možnostmi za kmetijsko dejavnost (Uradni list RS, št. 34/23). Ocenjuje se povprečno število točk na hektar, ki jih prejme kmetijsko gospodarstvo, ki je razvrščeno v območje OMD, pri čemer se upoštevajo podatki na dan vložitve vloge na javni razpis.
18
Kmetijsko gospodarstvo ima do vključno 199 točk.
3
Kmetijsko gospodarstvo ima od 200 do 299 točk.
5
Kmetijsko gospodarstvo ima od 300 do 399 točk.
8
Kmetijsko gospodarstvo ima od 400 do 499 točk.
10
Kmetijsko gospodarstvo ima od 500 do 599 točk.
12
Kmetijsko gospodarstvo ima od 600 do 699 točk.
14
Kmetijsko gospodarstvo ima od 700 do 799 točk.
16
Kmetijsko gospodarstvo ima 800 točk ali več.
18
2.2 IZOBRAZBA VLAGATELJA 
Pri določitvi ravni izobrazbe se upošteva zakon, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij. Vlagatelj oziroma odgovorna oseba vlagatelja ima ob vložitvi vloge na javni razpis izobrazbo s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti. Dejavnosti, ki so povezane s kmetijstvom, so agro-živilska (vključno s čebelarstvom), veterinarska, gozdarska in lesarska dejavnost. Če vlagatelj oziroma odgovorna oseba vlagatelja nima pridobljene kmetijske izobrazbe v skladu z zakonom, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, se upošteva tudi pridobljen certifikat nacionalne poklicne kvalifikacije.
4
Vlagatelj oziroma odgovorna oseba vlagatelja ima najmanj izobrazbo s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti, pridobljeno po izobraževalnih programih za pridobitev srednje poklicne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 3. ali 4. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij ali pridobljen certifikat nacionalne poklicne kvalifikacije najmanj IV. ravni zahtevnosti s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti iz Priloge 2 uredbe o izvajanju intervencij podpora za vzpostavitev gospodarstev mladih kmetov in medgeneracijski prenos znanja.
1
Vlagatelj oziroma odgovorna oseba vlagatelja ima najmanj izobrazbo s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti, pridobljeno po izobraževalnih programih za pridobitev srednje izobrazbe oziroma srednje strokovne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 5. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij.
2
Vlagatelj oziroma odgovorna oseba vlagatelja ima najmanj izobrazbo s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti, pridobljeno po študijskem programu za pridobitev višje strokovne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 6. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij.
3
Vlagatelj oziroma odgovorna oseba vlagatelja ima najmanj izobrazbo s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti, pridobljeno po študijskem programu za pridobitev izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 7. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij.
4
2.3 ZAPOSLENA OSEBA OZIROMA OSEBA, KI JE VKLJUČENA V POKOJNINSKO IN INVALIDSKO ZAVAROVANJE IZ NASLOVA OPRAVLJANJA KMETIJSKE DEJAVNOSTI 
Ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev in še neprekinjeno najmanj tri zaporedna leta od vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev bo: 
– najmanj en član kmetije, katere nosilec je vlagatelj, vključen v pokojninsko in invalidsko zavarovanje iz naslova opravljanja kmetijske dejavnosti za polni obseg v skladu z zakonom, ki ureja pokojninsko in invalidsko zavarovanje; 
– imel vlagatelj na kmetijskem gospodarstvu zavarovano najmanj eno osebo iz delovnega razmerja kot kmetijskega delavca za polni delovni čas.
1
2.4 NALOŽBENA PODPORA VLAGATELJICI 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo, če vlogo na javni razpis vloži nosilka kmetije, ki je bila nosilka te kmetije že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis oziroma vlogo na javni razpis vloži vlagateljica, ki je odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica, in je bila odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis. 
3
2.5 VLAGATELJ JE MLADI KMET 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju, ki ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjuje pogoje za mladega kmeta v skladu s 3. točko 4. poglavja tega javnega razpisa. 
3
2.6 OBMEJNA PROBLEMSKA OBMOČJA 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju, ki je nosilec kmetijskega gospodarstva, katerega naslov oziroma sedež je v občini, ki je opredeljena kot obmejno problemsko območje v skladu s 4. členom Uredbe o določitvi obmejnih problemskih območij (Uradni list RS, št. 22/11, 97/12, 24/15, 35/17, 101/20, 112/22 in 92/24).
1
3. POVEZOVANJE
5
3.1 ČLANSTVO VLAGATELJA V ORGANIZACIJI PROIZVAJALCEV, SKUPINI PROIZVAJALCEV ALI ZADRUGI 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju ali članu kmetije, ki je ob vložitvi vloge na javni razpis član skupine proizvajalcev za skupno trženje ali organizacije proizvajalcev, priznane za sektor, ki je povezan s predmetom naložbe, oziroma je član zadruge. Skupina proizvajalcev za skupno trženje ali organizacija proizvajalcev mora biti priznana v skladu s predpisi, ki urejajo priznanje skupine ali organizacije proizvajalcev.
5
4. ZELENI IN DIGITALNI PREHOD 
Točke se lahko seštevajo do maksimalne vrednosti.
45
4.1 DIGITALIZACIJA PROIZVODNIH PROCESOV 
Upošteva se uporaba digitalnih tehnologij v proizvodnih procesih, ki so neposredno povezani s predmetom naložbe. Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v: 
– robote in druge avtonomne naprave, kot na primer molzni robot, robot za krmljenje, robot za odgnojevanje oziroma čiščenje blatnih površin; 
– avtomatizirane sisteme, kot na primer avtomatiziran sistem za krmljenje, avtomatiziran sistem za uravnavanje klimatizacije prostorov za rejo živali in avtomatiziran sistem za upravljanje porabe energije. 
10
4.2 DELEŽ GVŽ VKLJUČENIH V EKOLOŠKO REJO 
Ocenjuje se delež povprečnega letnega števila GVŽ, vključenega v ekološko rejo, glede na povprečno letno število vseh GVŽ na kmetijskem gospodarstvu vlagatelja, pri čemer se upoštevajo podatki iz zbirne vloge za leto 2024.
10
Vlagatelj je imel v letu 2024 v ekološko rejo vključenih od vključno 50 do vključno 70 % povprečnega letnega števila GVŽ na kmetijskem gospodarstvu.
4
Vlagatelj je imel v letu 2024 v ekološko rejo vključenih več kot 70 do vključno 90 % povprečnega letnega števila GVŽ na kmetijskem gospodarstvu.
7
Vlagatelj je imel v letu 2024 v ekološko rejo vključenih več kot 90 % povprečnega letnega števila GVŽ na kmetijskem gospodarstvu.
10
4.3 OBSEG SKLADIŠČNIH KAPACITET ZA ŽIVINSKA GNOJILA NA KMETIJSKEM GOSPODARSTVU 
Ocenjuje se obseg skladiščnih kapacitet, ki jih bo imel vlagatelj ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev. Pri določitvi obsega skladiščnih kapacitet se upoštevajo obstoječe kapacitete ob vložitvi vloge na javni razpis ter načrtovane skladiščne kapacitete za živinska gnojila na kmetijskem gospodarstvu, in sicer gnojne jame, lagune ter gnojišča, pri čemer se upoštevajo tudi skladiščne kapacitete za živinska gnojila v okviru hleva na globoki nastilj. Za namen določitve obstoječih skladiščnih kapacitet za živinska gnojila se upošteva povprečno letno število GVŽ, ki je razvidno iz zbirne vloge za leto 2024. 
10
Kmetijsko gospodarstvo bo imelo ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev obseg skladiščnih kapacitet za najmanj devetmesečno in manj kot desetmesečno skladiščenje živinskih gnojil ali obseg skladiščnih kapacitet za desetmesečno skladiščenje živinskih gnojil.
5
Kmetijsko gospodarstvo bo imelo ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev obseg skladiščnih kapacitet za več kot desetmesečno skladiščenje živinskih gnojil.
10
4.4 NALOŽBA V NAKUP OPREME ZA PRIDOBIVANJE ENERGIJE IZ OVE 
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v nakup opreme za pridobivanje energije iz obnovljivih virov energije (v nadaljnjem besedilu: OVE), pri čemer se ocenjuje delež povečanja nazivne moči naprav za pridobivanje OVE glede na stanje OVE ob vložitvi vloge na javni razpis.
5
Rezultat naložbe bo povečanje OVE za najmanj 40 % glede na stanje ob vložitvi vloge na javni razpis. 
5
Rezultat naložbe bo povečanje OVE za najmanj 30 in manj kot 40 % glede na stanje ob vložitvi vloge na javni razpis. 
4
Rezultat naložbe bo povečanje OVE za najmanj 20 in manj kot 30 % glede na stanje ob vložitvi vloge na javni razpis. 
3
Rezultat naložbe bo povečanje OVE za najmanj 10 in manj kot 20 % glede na stanje ob vložitvi vloge na javni razpis.
2
4.5 OHRANJANJE KULTURNE DEDIŠČINE 
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v rekonstrukcijo objekta oziroma nakup pripadajoče opreme za objekt, ki je vpisan v register nepremične dediščine v skladu s Pravilnikom o registru kulturne dediščine (Uradni list RS, št. 66/09).
5
4.6 DELEŽ LASTNE KRME NA KMETIJSKEM GOSPODARSTVU 
Točke se dodelijo vlagatelju, ki izkazuje višji delež lastne krme. Delež lastne krme se izračuna po naslednji enačbi: 
A (%) = (B / C) x 100, pri čemer je: 
– A: delež lastne krme, 
– B: skupna proizvodnja suhe snovi krmnih rastlin na kmetijskem gospodarstvu vlagatelja (v nadaljnjem besedilu: SS), 
– C: skupna poraba SS za potrebe reje živali na kmetijskem gospodarstvu vlagatelja. 
Skupna proizvodnja SS (B) se izračuna po naslednji enačbi: 
B (t SS) = D x 8 t SS na ha KZU, pri čemer je D: število ha KZU krmnih rastlin (zelena krma, druge krmne rastline) iz zbirne vloge za leto 2024. 
Skupna poraba SS (C) se izračuna po naslednji enačbi: 
C (t SS) = E x F x 0,010 t SS na GVŽ na dan, pri čemer je: 
– E: povprečno letno število GVŽ iz zbirne vloge za leto 2024, 
– F: število dni krmljenja na leto.
5
Vlagatelj izkazuje delež lastne krme v višini več kot 50 do vključno 75 %.
1
Vlagatelj izkazuje delež lastne krme v višini več kot 75 do vključno 90 %.
3
Vlagatelj izkazuje delež lastne krme v višini več kot 90 %.
5
4.7 VKLJUČENOST VLAGATELJA V INTERVENCIJO KOPOP, INTERVENCIJO SOPO OZIROMA INTERVENCIJO DOBROBIT ŽIVALI 
Točke se lahko seštevajo do maksimalne vrednosti.
5
Vključenost vlagatelja v intervencijo KOPOP in intervencijo SOPO 
Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v izvajanje sheme v okviru intervencije shema za podnebje in okolje (v nadaljnjem besedilu: intervencija SOPO) iz Uredbe o neposrednih plačilih iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 17/23, 63/23, 113/23, 2/24, 30/24, 83/24 in 2/25) oziroma v izvajanje operacije v okviru intervencije kmetijsko-okoljska-podnebna plačila (v nadaljnjem besedilu: intervencija KOPOP) iz Uredbe o plačilih za okoljske in podnebne obveznosti ter naravne ali druge omejitve iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 30/24, 78/24 in 2/25), pri čemer se upoštevajo podatki iz zbirne vloge za leto 2024.
Vlagatelj je imel v letu 2024 v izvajanje sheme v okviru intervencije SOPO oziroma operacije v okviru intervencije KOPOP vključenih od vključno 10 do vključno 30 % KZU.
1
Vlagatelj je imel v letu 2024 v izvajanje sheme v okviru intervencije SOPO oziroma operacije v okviru intervencije KOPOP vključenih več kot 30 do vključno 50 % KZU. 
3
Vlagatelj je imel v letu 2024 v izvajanje sheme v okviru intervencije SOPO oziroma operacije v okviru intervencije KOPOP vključenih več kot 50 % KZU.
5
Vključenost vlagatelja v intervencijo dobrobit živali 
Vlagatelj je bil v letu 2024 vključen v podintervencijo govedo iz Uredbe o intervenciji dobrobit živali iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 za leto 2024 (Uradni list RS, št. 132/23, 19/24 in 101/24; v nadaljnjem besedilu: podintervencija DŽ-govedo), pri čemer se upošteva število GVŽ goveda, vključenega v podintervencijo DŽ-govedo iz zbirne vloge za leto 2024, glede na povprečno letno število GVŽ goveda.
Vlagatelj je imel v letu 2024 vključenih v podintervencijo DŽ-govedo od vključno 10 do vključno 30 % GVŽ glede na povprečno letno število GVŽ goveda.
1
Vlagatelj je imel v letu 2024 vključenih v podintervencijo DŽ-govedo več kot 30 do vključno 50 % GVŽ glede na povprečno letno število GVŽ goveda.
3
Vlagatelj je imel v letu 2024 vključenih v podintervencijo DŽ-govedo več kot 50 % GVŽ glede na povprečno letno število GVŽ goveda.
5
Skupaj
100
8. Finančne določbe: finančne določbe so v 14. členu uredbe in v 20.a členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
9. Vloga in postopek za dodelitev sredstev
1. Vlaganje vloge na javni razpis in postopek za dodelitev sredstev sta določena v 6. in 7. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in 13. členu uredbe.
2. Če dve ali več vlog na javni razpis prejme enako število točk in razpisana sredstva ne zadoščajo za odobritev vseh teh vlog v celoti, se v skladu s tretjim odstavkom 13. člena uredbe vloge na javni razpis odobrijo na podlagi ponderiranja meril za izbor vlog, in sicer:
– ekonomski vidik naložbe: 50 %,
– zeleni in digitalni prehod: 25 %,
– socialni in geografski vidik vlagatelja: 15 %,
– povezovanje 10 %.
3. Odrek pravici do sredstev je določen v 17. členu uredbe.
4. Vloga za spremembo obveznosti iz odločbe o pravici do sredstev se vloži v skladu s tretjim odstavkom 7. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
10. Vlaganje zahtevka za izplačilo sredstev
1. Poleg izpolnjevanja splošnih pogojev ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev iz 22. in 23. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, mora upravičenec ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev izpolniti tudi pogoje iz 11. člena uredbe.
2. Vložitev zahtevka za izplačilo sredstev določa 21. člen uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
11. Predplačilo: predplačilo določata 24. člen uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in 16. člen uredbe.
12. Obveznosti po zadnjem izplačilu sredstev
1. Poleg izpolnjevanja splošnih obveznosti upravičenca iz 25. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, mora upravičenec izpolnjevati tudi obveznosti iz 12. člena uredbe, pri čemer se izpolnjevanje obveznosti iz druge alineje pod a) 4. točke prvega odstavka 12. člena uredbe izkazuje na podlagi pogodbe o zaposlitvi za osebo, ki je za polni delovni čas zaposlena na kmetijskem gospodarstvu, ki jo upravičenec priloži poročilu o izpolnjevanju obveznosti iz 2. točke tega poglavja.
2. Upravičenec mora o izpolnjenih obveznostih iz prejšnjega odstavka poročati v skladu s 15. členom uredbe.
13. Objava podatkov o upravičencih in varstvo osebnih podatkov
1. Javna objava upravičencev je določena v 8. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. V skladu s 13. in 14. členom Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov, UL L št. 119 z dne 4. 5. 2016, str. 1), so informacije za posameznike, katerih osebne podatke bo obdelovala Agencija Republik Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja (v nadaljnjem besedilu: agencija), objavljene na spletišču agencije.
14. Izvedba kontrol: sistem kontrol je določen v 26. do 32. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij ter v 19. členu uredbe.
15. Upravne sankcije in višja sila
1. Upravne sankcije so določene v 33. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in v 18. členu uredbe.
2. Višja sila ali izjemne okoliščine so določene v 34. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti