Uradni list

Številka 18
Uradni list RS, št. 18/2016 z dne 4. 3. 2016
Uradni list

Uradni list RS, št. 18/2016 z dne 4. 3. 2016

Kazalo

Št. 5440-5/2015 Ob-1558/16, Stran 463
Na podlagi:
– Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006,
– Uredbe (EU) št. 1304/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1081/2006,
– Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001-1.3, z dne 30. 10. 2014,
– Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, št. CCI 2014SI16MAOP001, z dne 11. 12. 2014,
– Zakona o Vladi Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 24/05 – UPB, 109/08, 38/10 – ZUKN, 8/12, 21/13, 47/13 – ZDU-1G in 65/14),
– Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – UPB, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 65/14 – ZVRS-H in 90/14),
– Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617),
– Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2016 in 2017 (ZIPRS1617), (Uradni list RS, št. 96/15),
– Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15),
– Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011 in 3/13),
– Odločitve o podpori št. 9-1/3/MK/0 za: »Javni razpis za izbor operacij za večjo socialno vključenost pripadnikov ranljivih družbenih skupin na področju kulture v okviru Evropskega socialnega sklada v letih 2016–2017«, ki jo je dne 24. 2. 2016 izdala Služba Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko (št. dokumenta: 3032-9/2016/9),
Republika Slovenija, Ministrstvo za kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, objavlja
javni razpis 
za izbor operacij za večjo socialno vključenost pripadnikov ranljivih družbenih skupin na področju kulture v okviru Evropskega socialnega sklada v letih 2016–2017 (JR-ESS-2016-2017-socialna vključenost)
1. Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma izvajalca javnega razpisa za izbor operacij (v nadaljnjem besedilu: javni razpis), ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
2. Predmet, namen in cilj javnega razpisa
Naložbo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Republika Slovenija. Javni razpis se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, prednostne naložbe: 9.1 Aktivno vključevanje, vključno s spodbujanjem enakih možnosti in dejavnega sodelovanja ter izboljšanje zaposljivosti, specifičnega cilja: 9.1.3 Preprečevanje zdrsa v revščino oziroma socialno izključenost in zmanjševanje neenakosti v zdravju.
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje operacij, ki so namenjene večji socialni vključenosti, krepitvi usposobljenosti in vstopu na trg dela na področju kulture (kulturnega in kreativnega sektorja) pripadnikov ranljivih skupin, ki so:
– manjšinske etnične skupnosti (pripadniki italijanske in madžarske narodne skupnosti, romske skupnosti, narodnih skupnosti, opredeljenih v Deklaraciji Republike Slovenije o položaju narodnih skupnosti pripadnikov narodov nekdanje SFRJ v Republiki Sloveniji, različnih manjšinskih etničnih skupin ter priseljencev) in
– invalidi.
Namen javnega razpisa je spodbujanje, mobilizacija, motivacija in proaktivno delovanje posameznikov iz ranljivih skupin za njihovo večjo socialno vključenost in zaposljivost ter višjo stopnjo zaposlenosti. Z razpisom bomo omogočili krepitev kulturnih kompetenc v nevladnih organizacijah, ki izvajajo aktivnosti s ali za pripadnike ranljivih skupin.
Cilja javnega razpisa sta:
– krepitev zaposljivosti pripadnikov ranljivih skupin na področju kulture z usposabljanjem,
– zaposlovanje pripadnikov ranljivih skupin na področju kulture.
Upravičene dejavnosti v okviru posamezne operacije so:
– usposabljanja za krepitev zaposljivosti in socialne vključenosti pripadnikov ranljivih skupin na področju kulture in
– nova zaposlitev enega pripadnika ranljive skupine na področju kulture (upravičena ena zaposlitev pri prijavitelju, za polni delovni čas v vlogi projektnega koordinatorja, za čas trajanja aktivnosti operacije).
Prednostno bodo podprte operacije, ki bodo zasnovane kot podpora širšemu cilju, namenu ali ideji, katerih uresničitev lahko obsega tudi take dejavnosti, ki niso upravičene za sofinanciranje po tem razpisu (npr. ne sofinancira se snemanje filma, ki predstavlja širši cilj, namen ali idejo operacije, ampak usposabljanje pripadnikov ranljivih skupin za režiserja).
Operacija v okviru tega javnega razpisa pomeni projekt.
3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Pogoji (zahteve), ki jih morajo prijavitelji izpolnjevati, da se uvrstijo v izbor za dodelitev sredstev:
1. so organizacije s sedežem v Republiki Sloveniji; 
2. so nepridobitne pravne osebe zasebnega prava, ki so ustanovljene kot društvo, zveza društev, zasebni zavod ali ustanova, in imajo v ustanovnem aktu ali drugem ustreznem pravnem aktu opredeljeno delovanje na področju kulture; 
3. se prijavljajo v partnerstvu z vsaj še enim društvom ali zvezo društev, ki ni prijavitelj ali partner v drugem partnerstvu na tem javnem razpisu. Če bo prijavitelj ali partner oziroma partnerji predvidel sodelovanje v več partnerstvih, bo upoštevana tista prijava, ki bo na ministrstvu evidentirana kot prvo prispela; 
4. prijavitelj in/ali partner oziroma partnerji (vsaj eden od njih) mora imeti v ustanovnem aktu ali drugem ustreznem pravnem aktu opredeljeno delovanje na področju ranljivih skupin;
5. prijavljajo samo eno operacijo. Če bo prijavitelj predložil več vlog, bo upoštevana tista, ki bo na ministrstvu evidentirana kot prvo prispela; 
6. prijavljajo aktivnosti operacije, ki se bodo začele izvajati v letu 2016 in se bodo zaključile najkasneje 31. 8. 2017; 
7. zaprošajo za sofinanciranje prijavljene operacije najmanj v višini 60.000,00 EUR, največ pa 120.000,00 EUR; 
8. bodo izvedli operacijo za vsaj eno izmed ranljivih skupin (po tem javnem razpisu). 
Prijavitelji morajo predpisane pogoje dokazati s predložitvijo kopije ustanovnega akta ali drugega ustreznega pravnega akta ter prijavnega obrazca v vlogi.
4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril)
4.1. Izločitveni merili
Če je vsaj eno od izločitvenih meril ovrednoteno z NE, komisija za ocenjevanje vlog prijavo izloči in je ne ocenjuje po merilih za ocenjevanje.
Izločitveni merili na ravni operacije
1.
Operacija predvideva izvedbo aktivnosti, ki so namenjene večji socialni vključenosti pripadnikov ranljivih skupin, krepitvi njihove usposobljenosti in vstopu na trg dela na področju kulture.
2.
Operacija mora vključevati eno novo zaposlitev predstavnika iz ranljive skupine, za polni delovni čas, za čas trajanja aktivnosti. Zaposlitev mora biti pri prijavitelju.
4.2. Merila za ocenjevanje
Komisija za ocenjevanje vlog bo merila ocenila v okviru naslednje lestvice:
Opis ocene
točke
nejasno, neskladno, neustrezno, nesprejemljivo
0
pogojno sprejemljivo, slabo
1
sprejemljivo
2
delno ustrezno
3
ustrezno
4
povsem ustrezno
5
Komisija za ocenjevanje vlog pri vsakem podmerilu dodeli od 0 do 5 točk, pri čemer so nekatera podmerila ponderirana z dvojno vrednostjo.
Merilo
1 Ustreznost operacije
Največje možno št. točk
1.1 Nameni in cilji operacije so jasno in kvalitetno opredeljeni in usklajeni z nameni in cilji javnega razpisa. Operacija je inovativna.
5
1.2 Ciljna skupina in njene potrebe so jasno opredeljene ter primerno vključene v pripravo in izvajanje aktivnosti operacije. 
5(x2)
1.3 Operacija je zasnovana kot podpora širšemu cilju, namenu ali ideji.
5
1.4 Opredeljena ciljna skupina vključuje različne ranljive skupine (npr. povezovanje različnih ranljivih 
skupin ali multipla ranljivost vključenih udeležencev).
5
1.5 Načrtovane aktivnosti so skladne s predvidenimi stroški.
5(x2)
1.6 Konstrukcija stroškov je podrobno utemeljena in pregledna. Predvidena sredstva po kategorijah 
zagotavljajo učinkovito izvedbo operacije. Poraba finančnih sredstev je primerno ocenjena in racionalna.
5
1.7 Napoved porabe sredstev po letih je realna. Načrtovana poraba stroškov operacije po obdobjih je 
glede na načrtovane aktivnosti ustrezna.
5
2 Izvedljivost operacije 
Največje 
možno št. točk
2.1 Delovni program in terminski načrt operacije sta logična in primerno strukturirana. Načrtovane aktivnosti ustrezajo ciljem operacije in so medsebojno povezane.
5
2.2 Terminski načrt aktivnosti je ustrezen in izvedljiv.
5
2.3 Predlagane aktivnosti so smotrne, kvalitetno opredeljene, usklajene, uravnotežene in ustrezno razdelane. Predlagane so nove/inovativne metode dela in orodja za doseganje predvidenih učinkov in rezultatov.
5(x2)
2.4 Predvidene metode/orodja/pristopi za informiranje in komuniciranje z javnostjo o operaciji so primerni in usklajeni. Vključujejo tudi izvirne metode/orodja/pristope informiranja in komuniciranja z javnostjo.
5
2.5 Načrtovane aktivnosti informiranja in komuniciranja z javnostjo o operaciji bodo dosegle posamezne ciljne skupine in širšo zainteresirano javnost. 
5
3 Usposobljenost prijaviteljev za izvedbo operacije 
Največje 
možno št. točk
3.1 Prijavitelj ima reference pri izvajanju primerljivih operacij oziroma projektov v zadnjih petih letih.
5
3.2 Izvajalci operacij imajo ustrezne strokovne izkušnje in reference za vodenje operacije in izvajanje predvidenih aktivnosti.
5(x2)
4 Trajnost predvidenih rezultatov
Največje 
možno št. točk
4.1 Operacija vključuje večje število udeležencev* usposabljanj, njeni učinki so kratkoročno oziroma dolgoročno relevantni za opredeljene pripadnike ciljne skupine, njihovo socialno vključenost in zaposljivost na področju kulture.
5(x2)
* V preteklosti je bilo povprečno število vključenih udeležencev na posamezno operacijo 40.
Najvišje možno število doseženih točk je 100. V predlog za sofinanciranje bodo uvrščene vloge, ki bodo na podlagi ocenjevanja v skupnem seštevku dosegle najmanj 70 točk.
5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis za leti 2016 in 2017 znaša največ do 1.200.000,00 EUR, od tega je predvidena vrednost sofinanciranja po posameznih proračunskih letih:
– za proračunsko leto 2016: 500.000,00 EUR od tega
– za vzhodno kohezijsko regijo: 275.000 EUR 
220.000,00 EUR s PP 160241 – PN9.1 – Večja socialna vključenost-14-20-V-EU (80,00 %) in
55.000,00 EUR s PP 160242 – PN9.1 – Večja socialna vključenost-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
konto 4120 Tekoči transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam.
– za zahodno kohezijsko regijo: 225.000 EUR 
180.000,00 EUR s PP 160243 – PN9.1 – Večja socialna vključenost-14-20-Z-EU (80,00 %) in
45.000,00 EUR s PP 160244 – PN9.1 – Večja socialna vključenost-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %),
konto 4120 Tekoči transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam.
– za proračunsko leto 2017: 700.000,00 EUR od tega
– za vzhodno kohezijsko regijo: 385.000 EUR 
308.000,00 EUR s PP 160241 – PN9.1 – Večja socialna vključenost-14-20-V-EU (80,00 %) in
77.000,00 EUR s PP 160242 – PN9.1 – Večja socialna vključenost-14-20-V-slovenska udeležba (20,00 %),
konto 4120 Tekoči transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam.
– za zahodno kohezijsko regijo: 315.000 EUR 
252.000,00 EUR s PP 160243 – PN9.1 – Večja socialna vključenost-14-20-Z-EU (80,00 %) in
63.000,00 EUR s PP 160244 – PN9.1 – Večja socialna vključenost-14-20-Z-slovenska udeležba (20,00 %),
konto 4120 Tekoči transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam.
Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike je 80:20.
Delež prispevka EU v celotnih upravičenih javnih izdatkih je 80 %.
Operacije bodo sofinancirane v višini do 100 % upravičenih stroškov. Neupravičene stroške krije upravičenec sam.
V skladu z določili veljavnega zakona, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije, lahko ministrstvo upravičencu za namen izvajanja operacije izplača predplačilo v dveh ali več zneskih s sprotnim poračunavanjem v višini do 30 % od vrednosti predvidenih izplačil sredstev v obdobju. Upravičene prejemnike in pogoje za izplačilo predplačila določa veljavni zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Predplačila se izvajajo po sistemu izplačila večkratnih predplačil pri izvajanju operacije, s sprotnim poračunavanjem vsakega posameznega predplačila v celoti. Upravičenec bo v primeru prejetega predplačila dolžan ministrstvu predložiti zahtevek/e za izplačilo z obveznimi dokazili v višini izplačanega predplačila v roku najkasneje v 120 dni po prejemu predplačila. To pomeni, da se bodo predplačila iz proračuna Republike Slovenije izplačevala največ v višini, kot je v prihodnjem obdobju 120 dni dejansko potrebno za izvajanje operacije, pri čemer višina posameznega predplačila ne sme presegati odstotka, določenega v veljavnem zakonu, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Po celotnem poračunu predhodnega predplačila upravičenec lahko pridobi novo predplačilo za pokrivanje izdatkov za prihodnje obdobje 120 dni. Prejemnik sredstev do nadaljnjih predplačil ne bo več upravičen, če ne bo posredoval zahtevka za izplačilo z dokazili v roku 120 dni.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Če se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva, se šteje, da odstopa od vloge.
Izvedba postopka javnega razpisa je vezana na proračunske zmogljivosti ministrstva.
6. Vsebina in priprava vloge na javni razpis
Javni razpis obsega naslednje dokumente:
– Javni razpis za izbor operacij za večjo socialno vključenost pripadnikov ranljivih družbenih skupin na področju kulture v okviru Evropskega socialnega sklada v letih 2016–2017;
– prijavni obrazec z izjavami;
– finančni načrt operacije;
– vzorec pogodbe o sofinanciranju.
Prilogi:
– izjava o avtorskem delu;
– označba vloge.
Vloga se šteje kot popolna, če vsebuje:
1. popolno izpolnjen, podpisan in žigosan (v primeru, da prijavitelj posluje z žigom) prijavni obrazec z izjavami (obvezno, tudi na e-nosilcu);
2. popolno izpolnjen, podpisan in žigosan (v primeru, da prijavitelj posluje z žigom) finančni načrt operacije (obvezno, tudi na e-nosilcu);
3. fotokopijo overjenega ustanovnega ali drugega ustreznega pravnega akta prijavitelja; 
4. fotokopijo overjenega ustanovnega ali drugega ustreznega pravnega akta partnerja ali partnerjev; 
5. izjava o avtorskem delu (ni obvezna).
Prijavitelji morajo uporabiti izključno obrazce iz razpisne dokumentacije, ki se jih ne sme spreminjati.
Obvezno: točko 1. in 2. predložiti tudi na e-nosilcu podatkov (CD-ROM, DVD-ROM ali USB podatkovni ključ) v Wordovi oziroma Excelovi obliki. Tiskana verzija posredovanih obrazcev se mora ujemati z elektronsko verzijo. V primeru razlik med tiskano in elektronsko verzijo velja tiskana verzija.
7. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva (predvideni datum začetka in konca črpanja sredstev)
Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške, nastale od datuma izdaje sklepa o izboru do 31. 8. 2017. Obdobje upravičenosti javnih izdatkov je od datuma izdaje sklepa o izboru do 31. 12. 2017.
Upravičencu bo sofinanciranih do 100 % izkazanih in plačanih do 15. 9. 2017 upravičenih izdatkov operacije.
Rok za predložitev zadnjega poročila o izvajanju operacije in zadnjega zahtevka za izplačilo ministrstvu je 15. 9. 2017, roki za predložitev vmesnih poročil pa so navedeni v pogodbi o sofinanciranju operacije.
8. Upravičeni stroški in način financiranja
Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so:
1) Stroški plač:
– plače in dodatki z vsemi pripadajočimi davki in prispevki delavca in delodajalca – v celoti ali pa v deležu dela na operaciji;
– povračila stroškov v zvezi z delom (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela) – v celoti ali pa v deležu dela na operaciji;
– povračila in nadomestila (npr. boleznine do 30 dni), če delodajalec ne povrne stroškov dela iz drugih virov;
– drugi osebni prejemki v skladu z veljavno zakonodajo (regres za letni dopust, odpravnine v skladu z 79. členom ZDR-1 ipd., v primeru delnega dela na operaciji v sorazmernem deležu);
– premije kolektivnega dodatnega pokojninskega zavarovanja (če je za delodajalca zakonsko obvezno).
2) Stroški službenih potovanj:
– povračilo stroškov službene poti za pri upravičencu zaposleno osebo: namestitve, kotizacije (stroški izvajalca dogodka), letalski in drugi prevozi, dnevnice.
3) Stroški storitev zunanjih izvajalcev, ki se nanašajo na vsebino operacije in ki jih upravičencu zagotavljajo tretje osebe, lahko vključujejo na primer:
– vodenje operacije, koordinacija in/ali finančno svetovanje;
– prevajalske storitve, lektoriranje in podobno;
– storitve izvedbe usposabljanj;
– stroške organizacije usposabljanj (npr. najem prostorov).
4) Stroški informiranja in komuniciranja:
– stroški organizacije in izvedbe konferenc, seminarjev in simpozijev, zaključna predstavitev;
– stroški izdelave ali nadgradnje spletnih strani;
– stroški oglaševalskih storitev in stroški objav;
– stroški svetovanja na področju informiranja in komuniciranja;
– stroški oblikovanja, priprave na tisk, tiska in dostave gradiv;
– stroški nastopov na sejmih in razstavah;
– stroški založniških storitev;
– stroški zaračunljive tiskovine;
– drugi stroški informiranja in komuniciranja.
5) Investicije v opremo: v to kategorijo sodijo izdatki za investicije v opremo, ki so neposredno povezani s cilji operacije (npr. računalnik z dodatno opremo, monitor, optični čitalnik, digitalna avdio-video oprema, projektorji z dodatno opremo). V tem primeru je lahko upravičen izdatek polna nabavna cena brez DDV.
6) Investicije v neopredmetena sredstva: nakup strokovnih gradiv, didaktičnih pripomočkov in podpornih materialov, ki imajo neposredno povezavo s cilji operacije.
7) Posredni (operativni) stroški (pavšal v višini 15 % neposrednih upravičenih stroškov), ki vključujejo stroške električne energije; stroške porabe kuriv in stroške ogrevanja; stroške vode in komunalnih storitev; stroške odvoza smeti; stroške telefona, faksa in elektronske pošte; stroške poštnin in kurirskih storitev; amortizacijo osnovnih sredstev, ki ni izključno vezana na operacijo; stroške potrošnega materiala (pisarniški material, čistilni material in posebni material) in drobnega inventarja, ki se uporablja na operaciji; stroške režije in administracije; stroške tekočega vzdrževanja; stroške najema nepremičnin in opreme.
Stroški po namenu, šifrah in omejitvah:
Namen dejavnosti
Upravičeni stroški
Šifra stroška
Omejitve
1.
Zaposlitev predstavnika iz ranljive skupine za namene koordinacije operacije
Stroški plač
3.1
1 novo zaposlena oseba na operaciji
Stroški za službena potovanja
3.2
2.
Izvedba usposabljanj za predstavnike ranljivih skupin
Stroški storitev zunanjih izvajalcev
7.
3.
Investicije, ki so neposredno povezane s cilji operacije
Oprema in druga opredmetena osnovna sredstva
1.5
Največ 9 % od neposredno upravičenih stroškov*
Investicije v neopredmetena sredstva
1.6
4.
Pomoč pri koordinaciji operacije in izvedbi usposabljanj
Stroški plač
3.1
Največ 15 % od neposredno upravičenih stroškov
Stroški za službena potovanja
3.2
Stroški storitev zunanjih izvajalcev
7.
5.
Promocija operacije
Stroški informiranja in komuniciranja
5.
Najmanj 3 % od neposredno upravičenih stroškov
6.
Stroški povezani z neposrednimi aktivnostmi operacije 
Posredni stroški
4.
Pavšalna stopnja 15 % od neposredno upravičenih stroškov 
* Med neposredno upravičene stroške štejejo stroški pod šiframi: 3.1, 3.2, 5 in 7.
Do sofinanciranja iz Evropskega socialnega sklada niso upravičeni naslednji stroški in izdatki: obresti na dolgove; nakup infrastrukture, nepremičnin in zemljišč; davek na dodano vrednost (DDV).
Upravičeno območje izvajanja aktivnosti je območje držav članic Evropske unije. Primeri:
– službene poti izven držav EU niso upravičen strošek,
– angažiranje strokovnjaka (s pogodbo) z območja držav, ki niso članice EU, ki bo svojo storitev (npr. usposabljanje, svetovanje) opravil v Sloveniji, je upravičen strošek.
Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedeni v Navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila).
Z izbranimi prijavitelji na javni razpis bodo sklenjene pogodbe o sofinanciranju. Ministrstvo in izbrani prijavitelj bosta s pogodbo o sofinanciranju dogovorila obseg in dinamiko sofinanciranja operacije na osnovi načrtovanih aktivnosti, podanih v vlogi na javni razpis. Pogodbo in navodila ministrstva bo izbrani prijavitelj dolžan spoštovati pri izvajanju operacije.
9. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje: upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu.
10. Zahteve glede informiranja in komuniciranja z javnostjo: upravičenec bo moral pri informiranju in komuniciranju z javnostjo upoštevati 115. in 116. člen Uredbe (EU) št. 1303/2013 in Navodila organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila).
11. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji
Upravičenec bo moral hraniti vso dokumentacijo o operaciji najmanj do 31. 12. 2020.
Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev.
12. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji posredniškemu organu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom
Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katere sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske unije (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije. Upravičenec bo o izvedbi kontrole na kraju samem predhodno pisno obveščen. V izjemnih primerih se lahko opravi tudi nenajavljena kontrola na kraju samem. Upravičenec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih.
13. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja. Sprejetje financiranja s strani upravičenca pomeni privolitev v vključitev na seznam operacij, objavljen na spletni strani ministrstva in organa upravljanja.
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo. Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – UPB2, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14 in 19/15 – odl. US v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti, osebnih podatkov in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ.
14. Zahteve glede spremljanja prihodkov operacije: upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke operacije. Če se bodo pri izvajanju operacije ustvarili prihodki, bo treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške.
15. Omejitve glede sprememb operacije v skladu s 71. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013: ni relevantno.
16. Način in rok za predložitev vlog za dodelitev sredstev
Rok za oddajo vlog za dodelitev sredstev je 5. 4. 2016 oziroma najkasneje ta dan oddana na pošti kot priporočena pošiljka. Vloge z zahtevano vsebino morajo v zaprti ovojnici, opremljene z obrazcem z vidno oznako »Ne odpiraj – Prijava na JR-ESS-2016-2017-socialna vključenost«, ki je del razpisne dokumentacije, prispeti na naslov: Ministrstvo za kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana.
Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo do navedenega roka osebno dostavljene v vložišče ministrstva ali poslane priporočeno po pošti.
Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale, s sklepom bodo zavržene in vrnjene prijavitelju.
17. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev ter postopek in način izbora
Vloge bo odprla komisija za vodenje postopka javnega razpisa in ocenila komisija za ocenjevanje vlog, ki ju imenuje minister za kulturo ali od njega pooblaščena oseba.
Odpiranje prispelih vlog bo dne 8. 4. 2016 ob 10. uri opravila komisija za vodenje postopka javnega razpisa, v prostorih Ministrstva za kulturo, Metelkova 4, Ljubljana (soba 112) in zaradi pričakovanega velikega števila vlog ne bo javno.
Komisija za vodenje postopka javnega razpisa bo v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge niso popolne. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev, tistega dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge ali tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev.
Vloga je popolna, če vsebuje vse obvezne sestavine, kot jih določa 6. točka besedila tega javnega razpisa. Vloga se šteje za popolno tudi, če jo prijavitelj po pozivu v danem roku dopolni.
Prepozne in nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
Vloga, ki ne bo upoštevala z javnim razpisom navedene višine zaprošenih sredstev sofinanciranja, obdobja izvajanja operacije in vključenosti vsaj ene od ciljnih ranljivih skupin, opredeljenih po tem javnem razpisu, bo zavržena.
Ministrstvo bo izbralo predloge operacij po postopku, kot ga določa Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije.
Postopek izbire ovrednotenja vlog bo vodila komisija za ocenjevanje vlog. Ocenjevale se bodo pravočasno prispele in popolne vloge, ki jih bodo predložili upravičeni prijavitelji. Vloge se bodo najprej preverile glede izpolnjevanja izločitvenih meril. Vloga, ki ne bo izpolnjevala izločitvenih meril, bo izločena iz nadaljnjega ocenjevanja. Vloge, ki bodo izpolnjevale izločitvena merila, pa bodo ocenjene z merili za ocenjevanje. Vse popolne vloge bosta ločeno ocenila dva člana komisije za ocenjevanje vlog. Če se bosta oceni razlikovali za 10 točk ali več, bo vlogo ocenil še tretji ocenjevalec po izboru komisije. Ocena se bo oblikovala na podlagi povprečja najbližjih dveh ocen.
Za sofinanciranje bodo predlagane operacije, ki bodo dosegle najmanj 70 točk, do porabe razpoložljivih sredstev. Če bo skupna vrednost predlaganih operacij, ki bodo dosegle najmanj 70 točk, presegla razpoložljiva sredstva, bodo imele prednost operacije z višjim številom točk.
Komisija za ocenjevanje vlog bo, na podlagi rezultatov ocenjevanja oblikovala končne ocene in predlog liste operacij za sofinanciranje, ki se bo predložil ministrici. Na podlagi predloga komisije za ocenjevanje vlog bo ministrica odločila o izboru operacij s sklepi.
V okviru sredstev namenjenih za javni razpis se izmed prijaviteljev, ki bodo dosegli najmanj 70 točk, sredstva do porabe razdelijo po ključu:
a) najmanj 55 % razpisanih sredstev za prijavitelje, ki imajo sedež v vzhodni regiji (po NUTS 2),
b) največ 45 % razpisanih sredstev za prijavitelje, ki imajo sedež v zahodni regiji (po NUTS 2).
Kolikor ni zadosti vlog prijaviteljev iz ene regije, ki bi dosegli najmanj 70 točk, se izbere najvišje ocenjene vloge prijaviteljev iz druge regije.
Komisija za ocenjevanje vlog bo izmed vlog, ki bodo dosegle enako število točk znotraj posamezne regije, dala prednost vlogi, ki bo v predvidene aktivnosti usposabljanja v okviru operacije vključevala večje število udeležencev.
Ministrstvo si pridružuje pravico, da prijavitelju predlaga manjšo višino sofinanciranja od zaprošene, če bo prijavitelj v prijavi kot upravičene navedel tudi stroške, ki niso upravičeni do sofinanciranja iz Evropskega socialnega sklada. V tem primeru bo komisija za ocenjevanje vlog ustrezno znižala višino sofinanciranja ter prijavitelju predlagala nižjo višino sofinanciranja od zaprošene. Nestrinjanje prijavitelja s predlogom ministrstva se bo štelo kot odstop od vloge.
Če je operacija predlagana za sofinanciranje kot zadnje uvrščena in je ni mogoče sofinancirati v višini 100 % zaprošenih upravičenih stroškov, se prijavitelju ponudi višina sredstev, ki so še na razpolago. V primeru zavrnitve ministrstvo lahko preostala razpoložljiva sredstva ponudi naslednji najvišje pozitivno ocenjeni operaciji.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče.
18. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo s sklepom ministrice oziroma pooblaščene osebe o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od zaključka odpiranja vlog. Prejemnik sredstev bo hkrati s sklepom o izboru pozvan k podpisu pogodbe. Če se prejemnik v roku 8 dni od prejema sklepa ne odzove na poziv se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev. Sredstva se lahko dodelijo naslednjemu prijavitelju, ki ima na osnovi ocene prvi možnost prejeti sredstva.
Zoper sklep ministrstva je dopusten upravni spor. Tožba se vloži na Upravno sodišče Republike Slovenije, Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana, in sicer v 30 dneh od vročitve sklepa, pisno neposredno pri navedenem sodišču ali priporočeno po pošti. Tožbi v dveh izvodih je potrebno priložiti sklep v izvirniku, prepisu ali kopiji. Predmet spora ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog.
Tožba ne ovira izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega je vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodbe sofinanciranja projekta z izbranimi prijavitelji.
19. Kraj, čas in oseba, pri kateri lahko zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva, http://www.mk.gov.si/si/o_ministrstvu/javne_objave/javni_razpisi/. Razpisno dokumentacijo lahko dvignete tudi osebno v glavni pisarni na Ministrstvu za kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, pri Suzani Podboj, vsak delovni dan med 9. in 14. uro. Za dodatne informacije pa lahko pokličete Matejo Bošnjak na tel. 01/400-79-37, med uradnimi urami (pon. in pet. 9.–12., sre. 9.–12. in 14.–16.) ali pišete na elektronski naslov: mateja.bosnjak@gov.si.
20. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacij ali izvrševanja operacij prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti
Ministrstvo lahko zahteva povračilo vseh oziroma relativnega deleža izplačanih sredstev, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva prejema sredstev do dneva vračila, in prekinitev pogodbe skladno z določili pogodbe.
Upravičenec bo moral v primeru ugotovitve nepravilnosti vrniti zahtevana sredstva v roku 8 dni od vročitve zahtevka za vračilo sredstev.
Ministrstvo za kulturo 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti