Uradni list

Številka 66
Uradni list RS, št. 66/2014 z dne 12. 9. 2014
Uradni list

Uradni list RS, št. 66/2014 z dne 12. 9. 2014

Kazalo

Št. 3314-10/2014-2 Ob-3355/14 , Stran 2009
Št. 3314-10/2014-2 Ob-3355/14
Na podlagi Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2014 in 2015 (ZIPRS1415) (Uradni list RS, št. 101/13), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 in 101/13), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna RS (Uradni list RS, 50/07, 61/08 in 3/13) in Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov (Uradni lis RS, št. 26/11, 57/12) Ministrstvo za kmetijstvo in okolje objavlja,
javni razpis
za sofinanciranje projektov promocije lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov 2014–2015
A) Izhodišča 1. Naziv in sedež organa, ki dodeljuje sredstva: Ministrstvo za kmetijstvo in okolje, Dunajska c. 22, 1000 Ljubljana, poziva potencialne vlagatelje, da v predpisanem roku oddajo vlogo za dodelitev sredstev za sofinanciranje projektov BTL (Below the line) promocije lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov v obdobju od 1. decembra 2014 do 25. novembra 2015. 2. Predmet javnega razpisa: predmet javnega razpisa je sofinanciranje projektov promocije lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov, ki potekajo v obdobju od 1. decembra 2014 do 25. novembra 2015. 3. Vsebinska izhodišča sofinanciranih projektov Sofinanciranje projektov promocije lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov spada v sklop nacionalnega projekta promocije hrane iz bližine in je dolgoročni projekt nacionalnega interesa, ki se izvaja z namenom povečevanja nakupov/ potrošnje slovenske hrane na eni strani ter ozaveščanja in dvigovanja zavesti o širši družbeni dobrobiti kot posledici uživanja lokalne hrane ter o kakovosti hrane slovenske pridelave in predelave. S tem pa želimo vplivati na razvoj slovenskega podeželja, nacionalno ekonomijo, socialni vidik uživanja hrane, zdravje prebivalstva, varovanje okolja, konkurenčnost domačega gospodarstva…. Projekti, ki se sofinancirajo, morajo zasledovati cilje iz Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov (http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=201126&stevilka=1151 in http://www.uradni-list.si/1/content?id=109500&part=&highlight=zpk%25C5%25BEp-a#!/Zakon-o-spremembah-Zakona-o-promociji-kmetijskih-in-zivilskih-proizvodov-(ZPKZP-A)) in vsebinska izhodišča iz Strategije promocije kmetijskih in živilskih proizvodov (http://www.mko.gov.si/fileadmin/mko.gov.si/pageuploads/zakonodaja/Promocija_kmetijskih_in_zivilskih_proizvodov/nacrtpromocije2013.pdf): Hrana zadovoljuje osnovne človekove potrebe in nam omogoča zdravo in kakovostno življenje. Množična pridelava in predelava, nesledljivost izvora hrane, dolge transportne poti, globalna konkurenca, posamezni primeri bolezni, izraba naravnih virov, onesnaženje in podnebne spremembe po eni strani ter sodoben način življenja (površna izbira in priprava hrane) po drugi so povzročili, da nam varna, kakovostna, sledljiva, lokalna in zdrava hrana postaja vse pomembnejša vrednota. Potrošnikova osnovna pravica je, da pozna načine pridelave in predelave hrane, sisteme zagotavljanja varnosti, sledljivosti, okolje v katerem je hrana pridelana in predelana, prednosti uživanja lokalne hrane, kakovostne standarde, sestavine in poreklo surovin, iz katerih je živilski izdelek narejen. Z zadostnimi informacijami, ki jih ima potrošnik, mu je olajšana odločitev pri nakupu. Na drugi strani pa trenutna slika v slovenski pridelavi/predelavi hrane kaže, da smo v nekaterih panogah slabo samooskrbni ali pa ponudba med seboj ni tako povezana, da bi lahko bila količinsko zanimiva za kupca (predelovalca ali trgovca). Zato je namen projektov, ki se bodo sofinancirali v sklopu informiranja in promocije pridelave/predelave ter povezovanja ponudbe, motivirati akterje v tej skupini, sprožiti val, ki spreminja percepcijo poslovnih možnosti na področju pridelave/ predelave, povezovanja ponudbe in povezovanja po verigi. Cilj tovrstnih projektov je, da postanejo posamezne spremembe v družbi vidne, kot spremenjeno okolje, bolj primerno, bolj dovzetno, bolj smiselno, bolj prijazno, bolj enostavno, bolj ekonomsko upravičeno, bolj birokratsko prijazno, bolj podjetno spodbujeno, bolj socialno urejeno, bolj usmerjeno v nacionalni interes. Projekti, ki se sofinancirajo, morajo na inovativen način med ciljnimi skupinami promovirati, informirati in izobraževati ciljne javnosti (potrošnike, mlade, proizvajalce, ekonomske subjekte na trgu ...) o čimvečih od navedenih področij, s poudarkom na lokalnih živilih: – Sistemih varnosti in sledljivosti, kakovosti in ustreznega nadzora pri proizvodnji hrane; – Zagotavljanju informacij o živilih potrošnikom; – Načinih pridelave/predelave hrane; – Generičnih lastnostih živil; – Pomenu lokalne kmetijske pridelave in predelave; – Kmetijskih in živilskih proizvodih in njihovih lastnostih; – Regionalnih posebnostih in dobrotah ter značilnih okusih; – Pomenu kratkih verig; – Vsebini in navedbah na označbah živil (za izobraževanje potrošnika); – Priporočeni uporabi kmetijskih in živilskih proizvodov, koristih hrane iz lokalnih sestavin; – Prednostih, ki jih dajejo naravne, geografske in klimatske značilnosti, tradicionalne recepture in neokrnjena narava pri pridelavi in predelavi hrane; – Prednostih uživanja lokalne hrane za naše zdravje in kakovost življenja; – Prednostih, ki jih poraba lokalne hrane prinaša za širšo družbeno dobrobit, gospodarstvo, delovna mesta, razvoj podeželja …; – Čistem okolju, vodi, kratkih transportnih poteh, zagotavljanju dobrega počutja živali, ohranjanju obdelanega podeželja in delovnih mest; – Zagotavljanju lastne prehranske neodvisnosti; – Dobrih vzorčnih praksah pridelave/predelave in povezovanja ponudbe; – Zmanjševanju količine odpadne in zavržene hrane. Bistveno je, da skozi predlagane projekte promocije na inovativen način hkrati posredno ali neposredno poteka tudi informiranje, izobraževanje javnosti o navedenih temah. 4. Izzivi oziroma cilji, ki jih zasledujemo s programi Z javnim razpisom želimo podpreti promocijske aktivnosti, ki na učinkovit in inovativen način prispevajo k doseganju ciljev Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov ter Strategije promocije kmetijskih in živilskih proizvodov. Projekti naj povezujejo vsebine, jih implementirajo v praksi – med ljudmi, in iščejo odgovore na izzive naslednjih vodilnih pobud: – na inovativen način skozi dinamične projekte povezujejo tradicijo in kulinarično dediščino s sodobnimi trendi v kulinariki ob uporabi lokalnih sestavin, kulinaričnega izročila; – med ljudmi spodbujajo ohranjanje avtohtonih sort in pasem; – skozi informiranje in promocijo gradijo zaupanje potrošnika v lokalno hrano, tudi v proizvode iz shem kakovosti; – gradijo strateško zavezništvo med vsemi členi v prehranski verigi (pridelovalci, rejci, zadrugami, predelovalci, trgovci in potrošniki), ki temelji na sodelovanju; – ustvarjajo gibanje med vsemi ciljnimi skupinami za zavedanje pomembnosti in prednosti uživanja lokalne hrane za zdravje, okolje; – spodbujajo zavedanje o nujnosti povečanja lokalne samooskrbe, enakovredno na nivoju pridelanih kot tudi predelanih proizvodov; – na inovativen način preko snovanja vzorčnih primerov dobrih praks spodbujajo povezovanje med ponudniki hrane in njihovo podjetniško razmišljanje; – preko snovanja vzorčnih projektov povezujejo kmetijsko živilsko verigo od pridelave do trgovine; – kreirajo inovativne in učinkovite rešitve za obvladovanje novih izzivov pri nakupu in potrošnji hrane; – skozi projekte lansirajo konkretne ideje za nova delovna mesta, povezana z lokalno hrano; – implementirajo ideje s področja razpisa skozi dobrodelnost in družbeno koristnost; – vzgajajo ljudi k cenjenju domače pridelave/predelave hrane, cenjenju domače zemlje, domačega truda; – spodbujajo zavedanje, da bomo s podporo lastni proizvodnji prispevali k blaginji lastne države, življenja, razvoju podeželja, kmetijstva, gospodarstva; – spodbujajo CS, da iščejo informacije o živilih, berejo deklaracije na živilih; Vsak od predlaganih promocijskih projektov mora zasledovati vsaj enega od zgoraj navedenih izzivov/ciljev. Sofinanciranje projekta kot poslovne ideje startup podjetja na področju agroživilstva ni predmet financiranja po tem javnem razpisu. Vsak projekt, ki je zasnovan kot možen poslovni model, mora služiti kot vzorčni primer in mora biti na razpolago vsem v sektorju/regiji/ državi. Predlagan projekt, ki se ga bo izvedlo med manjšo ciljno skupino, lahko služi kot vzorčen projekt, uporaben za širše slovensko področje. Na vseh promocijskih materialih, objavah o projektu mora biti zapisano, da je projekt sofinanciran s strani MKO. MKO mora imeti možnost, da skozi projekte izpostavlja lastne informacije, materiale, sporočila, pomembne za doseganja ciljev iz Zakona o promociji ter Strategije promocije kmetijskih in živilskih proizvodov, za katere odgovarja MKO. Projekt mora MKO-ju služiti kot promocijski kanal za lastne vsebine povezane z lokalno hrano. Projekti morajo imeti povsod na vidnem mestu logotip MKO in celostno podobo promocijskih aktivnosti »Lokalna kakovost«. 5) Ciljne javnosti Projekti morajo delovati v ciljni skupini, med ljudmi: – Skupine potrošnikov; – Nakupni odločevalci; – Mnenjski voditelji; – Mladi; – Kadri, ki delujejo v procesu vzgoje in izobraževanja; – Pridelovalci /predelovalci/zadruge/trgovine/povezovalni člen/ javni zavodi; – Veriga preskrbe s hrano (lahko tudi že formalno ali neformalno vzpostavljene verige). 6) Ključna področja nagovarjanja ciljnih javnosti Aktivnosti projektov na področju informiranja in promocije lokalne hrane morajo biti usmerjene zlasti na naslednja področja: – Izobraževanje mladih skozi šolske, obšolske ali prostočasne dejavnosti; – Izobraževanje potrošnikov; – Promocija lokalne hrane med potrošniki; – Izobraževanje za prenos znanja in motiviranje k delovanju in ustvarjanju gibanja za vse ciljne javnosti; – Izvedba družbeno koristnih ali dobrodelnih projektov na področju lokalne hrane, ki hkrati služi v promocijske ali izobraževalne namene; – Promocija povezovanja ponudnikov hrane in povezovanje po verigi; – Promocija kratkih oskrbnih verig; – Promocija vzorčnih primerov dobrih praks s prenosom le teh v prakso, med ciljno skupino. 7) Zahteve naročnika Sofinancirani bodo projekti, ki so zasnovani na BTL (Bellow the line) komunikacijskih orodjih. Projekti BTL promocije so projekti, katerih komunikacija je usmerjena na posameznika oziroma manjšo ciljno skupino in gradi interes in željo po prehranjevanju z lokalnimi proizvodi ali delovanju na področju oskrbe z lokalno hrano. Projekti naj bazirajo na inovativnosti v komuniciranju, na način, da preko inovativnega pristopa v komuniciranju, z BTL komunikacijskimi orodji, ciljne skupine (CS) informiramo, izobražujemo in med njimi izvajamo promocijo v skladu z vsebinami in cilji iz poglavij 3, 4, in 6. Projekti, grajeni izključno z ATL orodji množične komunikacije, ne bodo sofinancirani. ATL se lahko uporabi le v manjšem delu (največ 40% sofinanciranih sredstev za projekt), kot podpora BTL akcijam. V delu, ko gre za ATL oglaševanje, mora vlagatelj natančno opisati vsebino in način oglaševanja, uporabljena orodja ter sporočila, kot tudi medijski plan. Projekti so lahko zasnovani tudi izključno na kreativnem digitalnem komuniciranju, viralnem marketingu, mobilnem marketingu ali gverila marketingu, ki skladno z osnovno idejo »delajmo skupaj« spodbuja sodelovanje s CS na podlagi so-inoviranja, so-snovanja, so-produkcije in so-promocije. Komuniciranje z različnimi javnostmi, ki temelji na konceptu »delajmo skupaj«, pomeni povabilo vsem deležnikom, še posebej potrošnikom, da aktivno sodelujejo v celotnem procesu komunikacije, s ciljem da se ustvari družbeno gibanje. Zaželeno je, da je vsebinsko digitalno komuniciranje (content diggital marketing), z vključenimi družbenimi omrežji glavna komunikacijska podpora širše zasnovanemu projektu. Projekt lahko vključuje tudi produkcijo TV vsebin za predvidene CS, vendar mora biti projektu predložen dogovor z medijsko hišo o predvajanju TV formata. Zaradi zagotovitve ustrezne gledanosti so medijske hiše, s katerimi je sklenjena pogodba o predvajanju, bodisi POP TV, TV Slovenija ali Planet TV. Kolikor gre v predloženem projektu za digitalne ali mobilne rešitve, ali pa vzorčni primer dobre prakse, je potrebno tako rešitev tudi ustrezno spromovirati med CS, kar mora biti del sofinanciranega projekta. Kolikor gre v sofinanciranem projektu za digitalne ali mobilne rešitve, ali pa vzorčni primer dobre prakse, naročnik s sofinanciranjem pridobi pravico razpolaganja z izvedeno rešitvijo ali dobro prakso. Če se bo na javni razpis prijavilo več projektov, s po mnenju komisije zelo podobnimi ali enakimi predlogi, bo sofinanciran zgolj eden od njih, in sicer tisti, ki je v ocenjevanju prejel največ točk. Ostali projekti bodo izločeni. Predlogi komuniciranja iz predloženih programov vsebinsko ne smejo biti enaki ali podobni, kot jih MKO že sam izvaja v sklopu promocije lokalne hrane, lahko pa jih dopolnjujejo ali nadgrajujejo z namenom doseganja sinergije v promociji Posamezni projekti naj predstavljajo drobec v mozaiku aktivnosti, ki nas peljejo k skupnemu cilju: doseči zaupanje in večjo porabo lokalnih proizvodov, kot tudi večjo in bolj povezano proizvodnjo le teh. Ponudnik je obvezan pred izplačilom sredstev dostaviti poročilo o spremljanju promocije in merjenje njene uspešnosti, ki preko različnih kazalnikov o dosegu merijo njeno uspešnost,spremembe v prepoznavnosti, preferencah, sentimentih,… Projekti ne smejo biti usmerjeni na enega proizvajalca ali blagovno znamko, Slovenijo kot državo izvora proizvodov, pač pa na lokalno hrano kot generično kategorijo. Projekti morajo biti dostopni vsem v določenem sektorju, v določeni regiji, v določeni CS. B) Razpisni pogoji 1. Upravičeni prijavitelji Upravičeni vlagatelji so: podjetja, s.p.-ji, društva, združenja, javni in zasebni zavodi in nevladne organizacije, ki delujejo na področju promocije, izobraževanja ali mreženja v kmetijstvu in živilstvu, (pravne osebe, ustanovljene na podlagi Zakona o društvih, Zakona o ustanovah in Zakona o zavodih, ki imajo uradni sedež na ozemlju Republike Slovenije), V primeru, da gre za profitne subjekte (podjetja), so do sofinanciranja upravičeni subjekti, katerih letni promet ne presega 200.000,00 EUR letno. Vloge drugih subjektov bodo zavrnjene in ne bodo obravnavane. V primeru, da vlogo v imenu vlagatelja podpisuje pooblaščenec, je treba priložiti pooblastilo zakonitega zastopnika, s katerim pooblaščenca pooblašča za podpis vloge za sofinanciranje. 2. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Okvirna višina razpisanih sredstev je 200.000 EUR in se črpa iz proračuna 2015. Pogodbe bodo z vlagatelji podpisane v skladu z razpoložljivostjo pravic porabe na proračunski postavki PP147310. 3. Višina zaprošenih sredstev Maksimalna višina zaprošenih sredstev za projekt po tem razpisu je 10.000 EUR. Če gre za kompleksnejši projekt, lahko vlagatelj zaprosi za sofinanciranje v višini največ 20.000 EUR. Za kompleksnejši projekt se šteje, če: – trajanje projekta: 2 meseca ali več in/ali – vključuje poleg osnovnega BTL projekta tudi obsežnejše komuniciranje z ATL orodji, kar je ključno za uspešnost projekta, in – zajame primarno ciljno skupino najmanj 1000 ljudi ali pri digitalnih/mobilnih rešitvah 7.000 ljudi (klikov, lajkov, prenesenih aplikacij) in/ali – projekt vsebuje digitalno ali mobilno aplikacijo – rešitev ali vzorčni projekt dobre prakse ter vključuje promocijo le-teh. O upravičenosti klasificiranja pod kompleksnejši projekt bo odločala komisija. Projekti bodo sofinancirani v višini največ 90% vseh upravičenih stroškov. Lastna udeležba v višini najmanj 10% vseh upravičenih stroškov se lahko izkaže v prostovoljskem delu (po Zakonu o prostovoljstvu (Uradni list RS, št. 10/11 in 16/11 – popr.). V primeru, da je iz poročila razvidno, da so dejanski upravičeni izdatki nižji od stroškov predvidenih v vlogi predloženi na javni razpis, bo ministrstvo znižalo pogodbeno določeno vrednost sofinanciranja na vrednost dejansko upravičenih izdatkov in/ali zahtevalo povrnitev preveč izplačanih sredstev. 4. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva Upravičeni bodo izdatki, ki bodo nastali od 1. decembra 2014 do 25. novembra 2015. Projekti morajo trajati najmanj 1 mesec. Projekt je lahko zastavljen tudi kot enkraten dogodek, če je njegov obseg sorazmerno večji in dosega cilje in zahteve tega javnega razpisa. Ministrstvo bo upravičene izdatke plačalo najkasneje do 31. 12. 2015, vendar v skladu s plačilnimi roki, kot jih določa aktualni Zakon o izvrševanju proračuna RS. Zahtevki za izplačilo morajo na MKO prispeti najkasneje do 26. novembra 2015, ne glede na način prispetja. 5. Stroški Upravičeni stroški: – morajo biti povezani s predmetom razpisa in predvideni v finančni konstrukciji programov; – morajo biti potrebni za uspešno izvajanje projekta; – morajo biti razumni in v skladu z načeli dobrega finančnega poslovanja in upravljanja, zlasti glede stroškovne učinkovitosti; – jih mora ustvariti upravičenec in jih evidentirati v svojih računskih izkazih v skladu z ustrezno računovodsko prakso ter prijaviti v skladu z zahtevami veljavne računovodske prakse ter v skladu s pravili davčne in socialne zakonodaje; – morajo biti opredeljivi in preverljivi. Upravičeni stroški, ki ustrezajo kriterijem, določenim v prejšnjem odstavku, so: – produkcijski stroški, ki nastanejo v okviru izvedbe projekta (npr. oblikovanje in tisk publikacij in drugih podobnih materialov, produkcija vsebin v medijih, postavitev oziroma vzdrževanje spletnih strani, in drugih digitalnih/spletnih/mobilnih ali viralnih načinov komuniciranja); – najem dvoran, organizacija dogodkov, izobraževanj, najem in postavitve razstavnih prostorov, ipd.; – stroški promocije in oglaševanja; – plače in drugi stroški dela zaposlenih, vključenih v izvedbo projekta; na dokazilu mora biti navedeno število opravljenih ur/mesec in znesek; – potni stroški in dnevnice za osebje, če jih je moč upravičiti z izvajanjem projekta in so skladni z običajno prakso na tem področju; – stroški zunanjih izvajalcev, vezanih neposredno na projekt (plačila avtorskih honorarjev, plačila po podjemnih pogodbah, plačila za delo preko študentskega servisa, plačila po pogodbah o opravljenih storitvah); – nakup osnovnega materiala za izvedbo projekta (npr. semena, degustacijski material, hrana, in podobno …); – simbolične nagrade, dodeljene v okviru tekmovanj, do vrednosti 250 € na nagrado; – organiziranje in izvedba vzorčnih projektov, najema osnovnih sredstev za izvedbo takih projektov. Pri snovanju projektov je treba upoštevati, da ne smejo imeti prednosti določene blagovne znamke proizvajalcev in/ali samo določeni proizvajalci. Če se v okviru projekta naslavlja usluge na določen sektor ali skupino proizvajalcev, je treba upoštevati, da morajo imeti koristi od takih aktivnosti vsi proizvajalci take skupine ali sektorja na območju Slovenije ali določene regije. Stroški morajo biti dokumentirani z ustreznim dokazilom (npr. račun, avtorska pogodba, potni nalog, ipd). Ministrstvo ne bo sofinanciralo stroškov investicij in nakupa osnovnih sredstev (oprema, nepremičnine). Stroški za reprezentanco izključno za izvajalce projekta niso upravičeni. Kot upravičeni stroški se štejejo le stroški za običajno pogostitev (v skladu z določili Uredbe o stroških reprezentance, Uradni list RS, št. 35/09 in 38/09) na dogodkih, ki so povezani izključno z izvajanjem programa. 6. Postopek izbora Ministrstvo bo predloge sofinanciranih projektov izbralo po postopku, ki ga določajo Zakon o javnih financah, Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije in skladno s to objavo in razpisno dokumentacijo za predmetni javni razpis. Sofinancer bo sredstva dodeljeval na podlagi točkovanja vlog, začenši pri najvišje ocenjenih vlogah, do porabe razpoložljivih sredstev. V primeru, da bo v fazi ocenjevanja več predlaganih projektov doseglo enako število točk in bi bila z njihovo uvrstitvijo na prednostno listo projektov presežena razpoložljiva sredstva, se bo o uvrstitvi projekta na prednostno listo projektov odločilo z žrebom, ki ga bo opravila strokovna komisija. 6.1 Merila za ocenjevanje V ocenjevanje bodo vključene le popolne vloge, ki bodo izpolnjevale pogoje, določene v besedilu razpisa in razpisne dokumentacije. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 7. Prijava na javni razpis 7.1 Rok za oddajo vlog Ne glede na način oddaje morajo vloge prispeti v vložišče Ministrstva za kmetijstvo in okolje, Dunajska c. 22, 1000 Ljubljana, najkasneje do četrtka, 30. oktobra 2014, do 10. ure. Vloge, ki bodo prispele po tem roku, se štejejo kot prepozne in ne bodo obravnavane. 7.2 Način predložitve Vlogo je potrebno poslati v zaprtem ovitku, ki mora biti označena »Ne odpiraj! – Vloga za javni razpis za sofinanciranje projektov promocije lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov v obdobju od 1. decembra 2014 do 25. novembra 2015«. Na prvi strani ovitka prijavitelji navedejo tudi svoj polni naziv in naslov. Neustrezno označena vloga se s sklepom zavrže. Nepravočasno predložene, nepravilno izpolnjene in označene, kot tudi pravilno predložene vloge, ki bodo obravnavane in ne bodo izbrane za sofinanciranje, bodo arhivirane pri sofinancerju in bodo čez dve leti dane v uničenje. Vlagatelj lahko s pisno zahtevo zahteva vrnitev njegove (nesofinancirane) vloge. 7.3 Število predloženih vlog in projektov Prijavitelj lahko na javni razpis predloži eno vlogo za sofinanciranje. Prijavitelj lahko predloži samo eno vlogo za sofinanciranje. ki mora zajemati vsebinsko zaokrožen projekt z jasno opredeljenimi enoznačnimi cilji. 8. Odpiranje vlog Odpiranje vlog bo v torek, 4. novembra ob 10. uri, na naslovu: Ministrstvo za kmetijstvo in okolje, Dunajska c. 22, Ljubljana. Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, izpolnjene in pravilno označene ovojnice, ki vsebujejo vloge in sicer po vrstnem redu, v katerem so bile predložene. Na odpiranju bo strokovna komisija ugotavljala popolnost vlog glede na to, če so bili predloženi vsi zahtevani dokumenti. 9. Popolnost vlog in dopolnjevanje Vloga mora biti izdelana v skladu z zahtevami sofinancerja, podpisana oziroma parafirana in ožigosana, kjer je to zahtevano, ter razvrščena po vrstnem redu, kot je določeno na strani 2 (Sestavine in vsebina razpisne dokumentacije). V primeru, da je vloga nepopolna, bo vlagatelj s strani sofinancerja pozvan, da vlogo v zahtevanem roku dopolni. V primeru, da vlagatelj v danem roku ne dopolni vloge, ali če bo nepopolna tudi po zahtevani dopolnitvi, se vloga zavrže. 10. Obveščanje prijaviteljev Ministrstvo bo prijavitelje o izidu javnega razpisa obvestilo najkasneje v 60-ih dneh od dneva odpiranja vlog. S sklepom o izbiri bodo prejemniki pozvani k podpisu pogodbe. Če se prejemnik v 8 dneh od prejema sklepa ne odzove na poziv, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev in se sredstva lahko dodelijo drugi vlogi, ki ima na osnovi ocene prva možnost prejeti sredstva. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh ministrstva. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo. 11. Sklenitev pogodbe: z izbranimi prijavitelji bo ministrstvo sklenilo pogodbe o sofinanciranju. 12. Pritožba Zoper sklep o izbiri prejemnikov sredstev pritožba ni dovoljena, temveč lahko prijavitelji in stranski udeleženci sprožijo upravni spor zoper sklep. Upravni spor se sproži s tožbo, ki se vloži v 30 dneh od vročitve sklepa na Upravno sodišče, Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana. Sprožitev upravnega spora ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prijavitelji. 13. Razpisna dokumentacija Brezplačna razpisna dokumentacija je na voljo na spletnem naslovu http://www.mko.gov.si v rubriki Javne objave/Javni razpisi. Dodatne informacije v zvezi z razpisom lahko vlagatelj dobi vsak delovnik pri Adrijani Bezeljak, tel. 01/478-91-86 e-pošta: adrijana.bezeljak@gov.si ali Štefi Videčnik, tel. 01/478-90-19 e-pošta: stefi.videcnik@gov.si.
Ministrstvo za kmetijstvo in okolje

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti