Uradni list

Številka 43
Uradni list RS, št. 43/2013 z dne 17. 5. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 43/2013 z dne 17. 5. 2013

Kazalo

Št. 354-70/2012-13 Ob-2626/13 , Stran 1593
Št. 354-70/2012-13 Ob-2626/13
Občina Sežana, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana, objavlja na podlagi 36. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN, 57/11), Odloka o gospodarskih javnih službah v Občini Sežana (Uradni list RS, št. 73/98, 102/00, 59/07 in 125/07) in 57. člena Odloka o pokopališki in pogrebni dejavnosti ter urejanju pokopališč v Občini Sežana (Uradni list RS, št. 1/13)
javni razpis
za podelitev koncesije za izvajanje gospodarske javne službe za pokopališko dejavnost ter urejanje pokopališč
1. Koncedent: Občina Sežana, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana. 2. Predmet koncesije: koncesija se podeljuje za izvajanje gospodarske javne službe za pokopališko dejavnost in urejanje pokopališč. 3. Obseg koncesije: Pokopališka dejavnost se izvaja na pokopališčih in obsega: – zagotovitev možnost uporabe mrliške vežice, – oddajanje prostorov za grobove v najem, ki obsega predvsem naslednja opravila: – oddajanje grobnih prostorov v najem, – sklepanje najemnih pogodb, – vodenje evidence o grobovih, evidence sklenjenih najemnih pogodbah ter kataster komunalnih naprav na pokopališču. Urejanje pokopališč obsega: – vzdrževanje pokopališč, – razdelitev pokopališč na posamezne zvrsti grobov, – opustitev pokopališč, – dejanja v postopku za prekop umrlih oziroma prenos posmrtnih ostankov. Urejanje pokopališč obsega predvsem naslednja opravila: – čiščenje in odstranjevanje odpadkov in snega, – odvoz odpadkov na odlagališče, – vzdrževanje zelenih površin (košnja, obrezovanje, odstranjevanje plevela, gnojenje …), – skrb za ureditev in vzdrževanje mrliških vežic in njihovih funkcionalnih zemljišč ter vzdrževalna dela na drugih objektih in napravah na območju pokopališč, – vzdrževanje reda in miru na pokopališču, kolikor ne gre za izvrševanje javnih pooblastil, – sodelovanje pri organizaciji in izvedbi aktivnosti ob Dnevu spomina na mrtve, – sodelovanje pri sodno odrejenih ekshumacijah, – izdelava predloga programa urejanja in obnove ter širitev pokopališč, objektov in naprav, – vodenje katastra pokopališč in izdelava načrta pokopališča z razdelitvijo na oddelke, grobove in žarne niše in označitvijo površine, lege in oblike različnih zvrsti grobov, evidenco grobov/niš in datum pokopa, – izdajanje dokumentov v postopku za prekop ali pokop umrlih ali prenos posmrtnih ostankov. 4. Območje izvajanja koncesije: Koncesija se podeljuje za pokopališko dejavnost in urejanje pokopališč na območju Občine Sežana, za naslednja pokopališča: – pokopališče Sežana, – pokopališče Šmarje pri Sežani, – pokopališče Merče, – pokopališče Lokev, – pokopališče Štorje, – pokopališče Kopriva, – pokopališče Skopo, – pokopališče Krajna vas, – pokopališče Dutovlje, – pokopališče Križ, – pokopališče Tomaj, – pokopališče Utovlje, – pokopališče Štjak, – pokopališče Griže, – pokopališče Tabor, – pokopališče pri cerkvi sv. Tomaža pri Stomažu, – pokopališče pri cerkvi sv. Ana pri vasi Razguri, – pokopališče Pliskovica, – pokopališče Veliki dol, – pokopališče Kazlje, – pokopališče Povir, – pokopališče Avber. 5. Dejavnosti, ki so predmet tega razpisa, se s koncesijo podelijo le enemu koncesionarju. Koncesionar lahko opravlja tudi druge tržne dejavnosti, če so po naravi združljive s koncesionirano dejavnostjo. 6. Začetek in predviden čas trajanja koncesije: koncesija se podeljuje za dobo 10 let in začne veljati z dnem sklenitve koncesijske pogodbe. 7. Postopek izbire koncesionarja: koncesionar bo izbran po postopku in na način, ki ga določa Odlok o pokopališki in pogrebni dejavnosti ter urejanju pokopališč v Občini Sežana (Uradni list RS, št. 1/13) in skladno s predpisi, ki urejajo postopek podelitve koncesije gospodarske javne službe. 8. Koncesionarju se za izvajanje pokopališke dejavnosti in urejanje pokopališč podeli javno pooblastilo. 9. Merila za izbor koncesionarja Tehnična usposobljenost, ki presega minimalne zahteve javne službe – največ 30 točk. Kadrovska usposobljenost in znanja oseb, ki so pomembne za izvajanje javne službe (npr. višja stopnja izobrazbe, funkcionalna znanja), ki presegajo minimalne zahteve javne službe – največ 28 točk. Dosedanje pozitivne reference na področju izvajanja razpisane javne službe – največ 24 točk. Celovitost ponujenega izvajanja javne službe v okviru iste osebe – največ 20 točk. Pričetek izvajanja javne službe skladno z dogovorjenim datumom v koncesijski pogodbi – največ 10 točk. Posamezna merila so ovrednotena v točkah. Opis meril in način uporabe meril je določen v razpisni dokumentaciji. Seštevek točk po vseh merilih lahko znaša največ 112. Na podlagi meril, ob izpolnjevanju vseh pogojev in zahtev iz razpisne dokumentacije, bo izbran prijavitelj, ki bo dosegel najvišje število točk. V primeru, da več prijaviteljev doseže enako število točk, bo izbran tisti, ki bo dosegel višje število točk po merilu »Tehnična usposobljenost, ki presega minimalne zahteve javne službe«. 10. Minimalni kadrovski, tehnični in drugi pogoji, ki jih mora izpolnjevati prijavitelj za koncesionarja za podelitev koncesije: – prijavitelj mora biti registriran oziroma mora izpolnjevati pogoje za opravljanje javne službe pokopališke in pogrebne dejavnosti ter urejanja pokopališč v Občini Sežana, – prijavitelj mora dokazati, da lahko najmanj s krajšim delovnim časom na javni službi zaposli osebo s V. stopnjo strokovne izobrazbe in opravljenim strokovnim izpitom iz upravnega postopka, – prijavitelj mora dokazati, da zaposluje najmanj eno osebo s tremi leti delovnih izkušenj pri dejavnosti, ki je predmet koncesije in s strokovno izobrazbo najmanj V. stopnje tehnične smeri, – prijavitelj mora dokazati, da razpolaga z zadostnim številom delavcev z ustreznimi kvalifikacijami, usposobljenostjo in izkušnjami na področju gospodarske javne službe na celotnem območju občine za njeno izvajanje, – prijavitelj mora razpolagati z zadostnim obsegom opreme oziroma potrebnih sredstev za delo in mora razpolagati s poslovnim prostorom na območju občine, oziroma na drugačen način nesporno dokazati, da lahko tudi sicer nemoteno opravlja dejavnost, – prijavitelj mora biti sposoben samostojno zagotavljati vse javne dobrine, ki so predmet gospodarske javne službe, – prijavitelj mora biti sposoben zagotavljati storitve na kontinuiran in kvaliteten način ob upoštevanju odloka, predpisov, normativov in standardov, – prijavitelj mora zagotavljati interventno izvajanje javne službe ob vsakem času, – prijavitelj mora biti finančno in poslovno sposoben – prijavitelj v poslovnem letu 2012 ni smel imeti čiste izgube in ni smel imeti bilančne izgube, – prijavitelj mora biti usposobljen za vodenje katastra ter razpolagati z ustreznimi delovnimi pripravami za njegovo vodenje, – prijavitelj se mora obvezati, da bo sklenil zavarovanje proti odgovornosti za škodo, ki jo z opravljanjem dejavnosti lahko povzroči državi, občini ali tretji osebi, – prijavitelj mora predložiti elaborat o opravljanju dejavnosti z vidika kadrov, organizacije dela, strokovne opremljenosti, sposobnosti vodenja katastra, finančno-operativnega vidika in razvojnega vidika, s katerim dokaže izpolnjevanje pogojev, – prijavitelj mora izpolnjevati pogoje za sposobnost, določenimi z veljavnim zakonom, ki ureja postopek oddaje javnih naročil, in sicer: – kot pravna oseba in njegovi zakoniti zastopniki, kolikor gre za pravno osebo, niso bili pravnomočno obsojeni zaradi kaznivih dejanj, ki so navedena v razpisni dokumentaciji, – na dan, ko se izteče rok za oddajo ponudb prijavitelj ne sme biti izločen iz postopkov oddaje javnih naročil zaradi uvrstitve v evidenco ponudnikov z negativnimi referencami iz 77.a člena ZJN-2, 81.a člena ZJNVETPS oziroma 73. člena ZJNPOV, – prijavitelj na dan, ko oddaja ponudbo, v skladu s prepisi Republike Slovenije, nima zapadlih neplačanih obveznosti v zvezi s plačili prispevkov za socialno varnost ali v zvezi s plačili davkov v vrednosti 50 eurov ali več, – prijavitelj ni v stečajnem postopku in zanj ni bil podan predlog za začetek stečajnega postopka in sodišče o tem predlogu še ni odločilo, – prijavitelj ni v postopku prisilne poravnave in zanj ni bil podan predlog za začetek postopka prisilne poravnave in sodišče o tem predlogu še ni odločilo, – prijavitelj ni v postopku prisilnega prenehanja, zoper njega ni podan predlog za začetek postopka prisilnega prenehanja in sodišče o tem predlogu še ni odločilo, z njegovimi posli iz drugih razlogov ne upravlja sodišče in ni opustil poslovne dejavnosti in ni v kateremkoli drugem podobnem položaju, – prijavitelj ni bil s pravnomočno sodbo v katerikoli državi obsojen za prestopek v zvezi s svojim poklicnim ravnanjem, – prijavitelj ni storili velike strokovne napake iz področja predmeta koncesije in ni hujše kršil poklicnih pravil, ki bi nam jih koncedent lahko dokazal s sredstvi, katere lahko utemelji, – prijavitelj pri dajanju informacij, zahtevanih v skladu z določbami 41. do 49. člena ZJN-2, v tem ali predhodnih postopkih, ni namerno podal zavajajočih razlag ali informacij ni zagotovil. Prijavitelj mora v prijavi podati tudi izjavo, da bo v primeru, da mu bo podeljena koncesija, sklenil ustrezen dogovor o opravljanju posameznih opravil v zvezi z urejanjem pokopališč (kot je npr. košnja trave,…) z izvajalci, ki že doslej na posameznih pokopališčih skrbijo za tovrstna opravila in da jim bo omogočil, da bodo še naprej izvajali to dejavnost, ob pogoju, da bo njihova storitev konkurenčna na trgu. 11. Prijava mora biti pripravljena v skladu z razpisno dokumentacijo in mora vsebovati: – podatke o prijavitelju, predloži se akt o ustanovitvi oziroma drug ustrezen dokument, – dokazila o izpolnjevanju pogojev za opravljanje dejavnosti, – dokazila o referencah, – izjavo o sprejemanju pogojev razpisne dokumentacije, – parafirano pogodbo, – elaborat o opravljanju dejavnosti z vidika kadrov, organizacije dela, strokovne opremljenosti, sposobnosti vodenja katastra, finančno-operativnega vidika in razvojnega vidika, – garancijo za resnost prijave, – vsa druge obrazce, izjave in dokazila, ki so zahtevana v razpisni dokumentaciji. Prijava mora biti napisana v slovenskem jeziku. 12. Zavarovanje za resnost prijave: prvovrstna, nepreklicna, brezpogojna in na prvi poziv plačljiva garancija za resnost prijave, izdana s strani banke ali druge ugledne finančne institucije (zavarovalnice), v višini 20.000,00 EUR, z veljavnostjo do vključno 120 dni od roka za oddajo prijav. 13. Razpisna dokumentacija je objavljena na spletni strani Občine Sežana: http://www.sezana.si. Razpisno dokumentacijo lahko prijavitelji zahtevajo tudi osebno do vključno 10. junija 2013, do 10. ure, od ponedeljka do poteka, v času uradnih ur, na naslovu Občina Sežana, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana, v sprejemni pisarni, kjer je v času javnega razpisa prijaviteljem omogočen tudi vpogled v razpisno dokumentacijo, in kjer jo lahko tudi prevzamejo. Kolikor bi želeli prijavitelji razpisno dokumentacijo prejeti po elektronski pošti, to lahko sporočijo na elektronski naslov: dajana.frankovic@sezana.si. 14. Rok za predložitev prijav: prijave z vsemi zahtevanimi prilogami je potrebno posredovati na naslov Občina Sežana, (Sprejemna pisarna), Partizanska cesta 4, 6210 Sežana, z oznako »Ne odpiraj – Prijava – Javni razpis za podelitev koncesije za pokopališko dejavnost in urejanje pokopališč«, na hrbtni strani mora biti naveden naziv in naslov prijavitelja. Koncedent bo upošteval vse prijave, ki bodo prispele na zgoraj navedeni naslov najpozneje do 17. junija 2013, do 14. ure. Prijavitelji lahko oddajo prijave osebno ali priporočeno po pošti na zgoraj navedeni naslov. Če je prijava poslana po pošti se šteje za pravočasno, če prispe na navedeno naslov do zgoraj navedenega datuma in ure. Prijave ni mogoče oddati v elektronski obliki. 15. Javno odpiranje prijav bo 18. junija 2013, ob 9. uri, na naslovu Občine Sežana, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana, sejna soba. Pri odpiranju prijav smejo biti navzoči predstavniki prijaviteljev, ki se izkažejo s pisnim pooblastilom. 16. Prepozne, nepopolne in nepravilno označene prijave se štejejo za neveljavne in se zato izločijo iz nadaljnje obravnave. Kolikor prijava ne bo popolna in bo pomanjkljivost nebistvena in ne bo vplivala na ocenjevanje skladno s postavljenimi merili, glede na to, da se v postopku vrednotenja prijav od prijaviteljev sme zahtevati zgolj takšna pojasnila ali dopolnitve, ki nikakor ne vplivajo na ocenjevanje skladno s postavljenimi merili za izbor koncesionarja, bo prijavitelj pozvan na dopolnitev. Če prijavitelj v roki, ki ga bo določila razpisna komisija ne bo ustrezno dopolnil prijave, se bo prijava zavrgla. 17. Prijave bo odpirala in izvedla postopek ocenjevanja strokovna komisija, ki jo imenuje župan. Prijavitelji bodo o izidu razpisa pisno obveščeni najpozneje v roku 60 dni po odpiranju prijav. O izbiri koncesionarja odloči občinska uprava z upravno odločbo. Zoper odločbo o izbiri koncesionarja je dovoljena pritožba. O pritožbi odloča župan. Z izbranim koncesionarjem se sklene koncesijska pogodba, ki jo v imenu koncedenta sklene župan. 18. Odgovorna oseba za dajanje pisnih in ustnih informacij v času trajanja javnega razpisa je Dajana Frankovič, elektronski naslov: dajana.frankovic@sezana.si. 19. Koncedent ima pravico kadarkoli prekiniti postopek predmetnega javnega razpisa, in v tem primeru ni odškodninsko odgovorna. 20. Javni razpis je objavljen v Uradnem listu Republike Slovenije in na spletni strani Občine Sežana.
Občina Sežana

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti