Uradni list

Številka 78
Uradni list RS, št. 78/1998 z dne 20. 11. 1998
Uradni list

Uradni list RS, št. 78/1998 z dne 20. 11. 1998

Kazalo

3998. Odlok o lokacijskem načrtu za obvoznico Kromberk-Solkan, stran 6174.

Na podlagi 11. člena statuta Mestne občine Nova Gorica (Uradno glasilo, št. 6/95 in 5/96 ) ter 39. člena zakona o urejanju naselij in drugih posegov v prostor (Uradni list SRS, št. 18/84, 37/85 in 29/86 ter Uradni list RS, št. 26/90, 18/93, 47/93, 71/93 in 44/97) je Mestni svet mestne občine Nova Gorica na seji dne 5. 11. 1998 sprejel
O D L O K
o lokacijskem načrtu za obvoznico Kromberk–Solkan
I. UVODNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se sprejme lokacijski načrt za obvoznico Kromberk–Solkan, ki ga je izdelal SISTEM 9 g.i.z. Nova Gorica pod številko 1/98 v maju 1998.
2. člen
Lokacijski načrt vsebuje:
1. Tehnično poročilo,
2. Soglasje pristojnih služb in organov,
3. Grafični prikaz urbanistične zasnove,
4. Predlog parcelacije,
5. Poročilo o vplivih na okolje (izvršilni povzetek).
II. MEJA OBMOČJA
3. člen
Lokacijski načrt zajema območje obvoznice Kromberk-Solkan na dolžini ca. 2200 m.
Območje obdelave obsega traso od križišča Soške in Skalniške ceste do križišča Vojkove in Kromberške ceste, obe navedeni križišči ter priključek podaljška Lavričeve ulice.
Trasa obvoznice Kromberk–Solkan poteka preko zemljišč parcel:
k.o. Solkan
št. 212/3, 2313/2, 212/1, 2313/5, 2371, 2246/5, 2383, 23/7, 23/1, 2246/7, 45/1, 23/6, 20/1, 12/3, 12/4, 12/9, 12/2, 60, 2244, 84, 7/1, 7/2, 6/1, 4, 85/1, 85/2, 2302, 5, 2301, 985, 59, 86.
k.o. Kromberk
št. 854/3, 854/2, 854/1, 855, 856/1, 859/1, 866/1, 1313/4, 871/3, 871/1, 1340/1, 872, 873, 1340/1, 972, 873, 1346/3, 874/1, 876, 879/1, 881, 883/1, 889, 893, 992/2, 992/1, 992/11, 992/5, 992/9, 992/10.
k.o. Nova Gorica
št. 214, 215, 204, 203, 205, 212, 213, 230, 248, 231, 232, 243, 242, 240, 239, 245, 244, 265, 266, 418, 268, 269, 270/1, 284/2, 284/1, 238, 297/7, 297/1, 286, 285, 284/3, 387/1, 386/1, 385/1, 383/1, 370/1, 368, 370/3, 266/1, 373/1, 383/1, 374/15,375, 342/1, 353, 343/27,356/1, 356/2, 339/4, 340/1, 347, 339/2, 339/1, 338/1, 337/1, 337/2, 334/5, 334/1, 682/1, 682/17, 363/1, 1947/1, 371/4, 366/2, 396/1, 370/1, 370/3, 707/1, 702/2, 704/4, 730, 728, 727/3, 727/2, 723/5, 723/4, 723/2, 723/3, 723/1, 724, 722, 729/1, 721, 718, 716, 715, 749, 682/1, 271, 1946/1, 338/2, 333/1, 332, 1942/1, 710/2, 1947/1.
III. POTEK TRASE IN POGOJI ZA IZRABO PROSTORA
4. člen
Območje lokacijskega načrta zajema:
– priključek na Soško cesto in ureditev križišča s Skalniško cesto,
– ureditev vodnega zajetja in peš ter kolesarskega podhoda pod priključkom obvoznice na Soško cesto,
– viadukt čez Soški potok in ureditev peš in kolesarskega podhoda,
– predor,
– gospodarski podvoz,
– križišče s Ščedensko cesto,
– peš podhode pod obvoznico,
– zaščitno galerijo pod Vetriščem,
– ureditev kolesarskega in peš prehoda preko zaščitne galerije,
– eliptično krožišče med Vojkovo in Kromberško cesto
– kolesarski in peš podhod po eliptičnim krožiščem,
– dovozna pot do hiše Vojkova ulica 75 iz servisne poti ob tiskarni Soča,
– območje ob vseh prometnih povezavah, ki je potrebno za samo izgradnjo in vključitev celotnega objekta v prostor.
5. člen
Potek trase s tehničnimi elementi
Priključki
Priključek na Soško cesto
Nahaja se na začetku trase obvoznice. Vzhodni krak je regionalna cesta 312a proti Lokvam in Skalnici, severni in zahodni pa regionalna cesta R 301.
Z uvedbo štirikrakega križišča postane prednostna smer sever-jug.
Križišče bo semaforizirano s štirifaznim ciklusom.
Severnemu kraku iz smeri Soške doline so ohrani sedanja širina cestišča, na katerem se razmestijo ustrezni vozni pasovi. Ohranita se tudi vzhodni in zahodni krak.
Na severnem kraku se ohrani tudi obstoječi izvozni lijak.
Na vzhodnem kraku iz smeri Skalnice in Lokev se zaradi neugodnega situativnega in višinskega priključevanja dolžine namestitvenih pasov prilagodi terenskim razmeram. Izboljšavo nivelete ureditve križišča se zagotovi z delno poglobitvijo vzhodnega kraka na dolžini ca. 25 m.
Zaokrožitveni radiji na obstoječih krakih se ohranijo, na novem kraku obvoznice pa se predvidijo R=15 m.
Križišče s Ščedensko cesto
Nahaja se na mestu prečkanja trase obvoznice Kromberk–Solkan s krajevno Ščedensko cesto.
Severni in južni krak križišča predstavlja glavna smer obvoznice Kromberk–Solkan, vzhodni krak Ščedenska cesta iz smeri Kromberka oziroma Vetrišča, zahodni krak pa Ščedenska cesta iz smeri Solkana oziroma bodoči podaljšek Lavričeve ulice.
Križišče bo semaforizirano.
Na vseh štirih krakih se poleg voznih pasov za smer naravnost predvidi še pas za leve zavijalce.
Na območju križišča je predviden peš prehod na južnem kraku glavne smeri preko obvoznice. Peš hodnik in kolesarska steza bosta potekali vzdolž desne strani Ščedenske ceste.
Eliptično krožišče pod Vetriščem
V eliptično krožišče se priključujejo Vojkova in Kromberška cesta, obvoznica Kromberk–Solkan ter cesta na Vetrišče. Krožišče je izvedeno z dvema voznima pasovoma širine 5 m. Notranja polmera elipse sta prilagojena terenskim danostim in znašata 22,5m in 32,5 m.
Vse uvozne ceste razen priključka za Vetrišče imajo dva vozna pasova.
Peš hodniki potekajo na obeh straneh Kromberške ceste, ob desni strani južnega kraka obvoznice Kromberk–Solkan ter tik pred križiščem tudi na levi strani severnega kraka obvoznice Kromberk–Solkan.
Peš prehodi se predvidijo preko vseh krakov z vmesnimi postanki na otokih.
Kolesarska steza je dvosmerna in poteka po desni stani Vojkove ceste oziroma ob južnem in zahodnem kraku. Poveže se jo s kolesarsko in pešpotjo pod krožiščem oziroma s kolesarsko stezo in pešhodnikom ob Kromberški cesti.
Objekti
Viadukt
Prečkanje Solkanskega potoka se izvede z manjšim viaduktom. Os obvoznice na območju viadukta prehaja iz krivine v prehodnico ter premo. Vozišče ima enostranski prečni sklon, ki pada proti levemu robu. Za vsako smer vožnje sestavljata vozišče vozna pasova širine 3,3 m. Vzdolžni padec nivelete je v smeri proti stacionaži.
Predor
Predor na trasi obvoznice Kromberk–Solkan je predviden za prehod v pobočju vzpetine Kekec nad Solkanom. Vhod v predor je predviden v km 0+613 in sicer nad dolino Solkanskega potoka, izhod iz predora pa v km 0+809.
Cesta poteka v območju predora v premi, dolžina predora znaša ca. 200 m. Niveleta poteka na območju predora v konveksni vertikalni zaokrožitvi in sicer v stalnem vzponu v smeri stacionaže. Niveleta se od vstopa do izstopa iz predora dvigne za ca. 3,30 m.
Profil ceste v predoru:
– vozišče in robni pasovi 7,1 m,
– pohodna bankina 2x1m,
Predvidena širina predora v nivoju nivelete ceste znaša 9,1 m.
Višina prostega prevoznega profila znaša 4,7 m.
Svetla višina predora v osi ceste znaša ca. 6,5 m. Predor bo deljen na tunelski in portalni del.
Predor bo imel naravno prezračevanje, lahko pa se izvede tudi prisilno.
Predor mora biti ustrezno razsvetljen.
Zaščitna galerija
Galerija se izvede kot AB konstrukcija v dolžini trase ca. 130 m. Svetla višina znaša 4,7 m nad niveleto ceste, širina pa od 8,6 m do 19 m.
Na vkopni strani se izvede AB stena, na desni strani ceste proti zahodu pa se izvedejo nosilni stebri z nosilcem.
Preko stropne plošče se predvidi zasutje z zemeljskim in humusnim materialom.
Kolesarski in peš promet
Vzporedno s traso obvoznice Kromberk–Solkan ni pasov za peš in kolesarski promet.
Traso obvoznice Kromberk–Solkan prečkajo:
– v profilu P6 se izvede izvennivojski podhod za pešce in kolesarje v širini stare ceste na Skalnico,
– v profilu P15 pod viaduktom se ohrani in preuredi obstoječa pot ob Solkanskem potoku,
– med profiloma P23 in P24 se ohrani obstoječa gospodarska pot, izvennivojski podvoz mora omogočati prehod gospodarskih vozil za obdelovanje kmetijskih površin,
– med profiloma P31 in P33 se izvede dva izvennivojska peš prehoda ne mestih obstoječih stez,
– med profiloma P34 in P35 se na mestu obstoječe poti izvede izvennivojski peš prehod širine minimalno 3 m,
– v križišču obvoznice Kromberk–Solkan s Ščedensko cesto se izvede po vzhodni strani Ščedenske ceste nivojski peš hodnik in kolesarsko stezo,
– ob zaščitni galeriji med profiloma P51 in P54 se izvede izvenninojski peš prehod s stopniščem in rampo za vodenje koles,
– pod eliptičnim krožiščem se izvede izvennivojski peš hodnik in kolesarsko pot,
– kolesarsko stezo in peš hodnik ob Vojkovi cesti se ohrani in poveže s prehodom pod eliptičnim krožiščem.
IV. POGOJI KOMUNALNEGA UREJANJA
6. člen
Pri gradnji nove cestne infrastrukture je potrebno upoštevati vso obstoječo in predvideno komunalno infrastrukturo.
Vsa križanja se morajo izvesti v skladu s pogoji upravljalcev. Pred gradnjo je potrebno komunalne vode zakoličiti.
Vodovod:
V km 0+212 poteka trasa ceste preko obstoječega vodnega zbiralnika. Vodni zbiralnik se ohrani tako, da bo tudi v bodoče zagotovljena njegova funkcionalnost. Obnoviti je potrebno 80 m dolg odsek dovodnega cevovoda.
V km 0+980 križa traso obvoznice vodovodna PE cev DN125.
Predvidena je zamenjava 30 m dolgega odseka cevovoda.
V km 1+853 križa traso jekleni cevovod DN150. Predvidena je zamenjava 20 m dolgega cevovoda.
V km 2+178 na območju krožnega križišča ter vzdolž Kromberške ceste poteka vodovod AC DN80 visoke cone. Predvidena je rekonstrukcija vodovoda v dolžini 110 m. Trasa preko križišča se ukine. Oskrba stanovanjskih objektov zahodno od krožnega križišča se uredi z novim priključkom na primarni cevovod DN350.
Odvodnja:
Potrebno je poleg urejanja odvodnje ceste urediti tudi odvodnjo zalednih voda.
Zaledne vode se na območjih, kjer niso zajete z obstoječimi odvodniki, prestrezajo z obcestnimi jarki – koritnicami, od koder se vodijo do novih prepustov in obstoječih strug v nižinskem predelu.
Meteorne vode s cestišča odtekajo bodisi preko koritnic v požiralnike, meteorne kanale in naprej do iztoka v prepuste in odvodne jarke, bodisi preko obcestnih jarkov do primarnih odvodnikov. Meteorne vode s cestišča se pred iztokom v primarne odvodnike ali struge potokov predčistijo v usedalnikih z lovilci olj. Usedalniki se dimenzionirajo za prevzem in čiščenje kritičnega naliva intenzitete 15 l/s/ha.
Trase odvodnje se delijo na:
– odsek od profila P1 do profila P6 predstavlja obstoječo cesto z že urejenim odvodnjavanjem,
– odsek od P6 do P14 gravitira proti potoku Gorišček, ki na območju križišča s Soško cesto kanalizirano prečka cestišče in odteka proti Soči. Na tem odseku je predviden tudi meteorni kanal, na katerega se priključujejo priključki iz požiralnikov. Meteorni kanal se zaključi z iztokom preko usedalnika v prepust P1,
– odvodnja območja med P14 in vstopom v predor se uredi z odtokom v strugo Solkanskega potoka. V predoru je predviden meteorni kanal, namenjen odvodnji cestišča in drenaži. V smeri Solkanskega potoka je skozi tunel predviden tudi potek kanaliziranega odvodnika pobočnih voda Kekca (odvodnik pod Kekcem). Odvodnik je dimenzioniran na pretočno količino 18 m3/s,
– odsek od profila P24 do križišča s Ščedensko cesto se odvodnjava v smeri kanala H v Ščednah. Na vkopni strani se uredi odvodni jarek, v katerega se zajame del zaledja, ki leži pod traso odvodnika pod Kekcem. Preboj trase obvoznice je predviden s prepustom P2 v km 1+345 ter prepustom P3 v križišču s Ščedensko cesto,
– od profila P36 do območja križišča se na desni strani predvidi odprt odvodni jarek za prevzem vode s cestišča.
– od Ščedenskega križišča do Kromberške ceste se odvodnja naveže na obstoječe jarke zahodno od trase. V km 1+930 je predviden prepust P4, ki se navezuje na obstoječi odvodni jarek,
– območje križišča na Kromberški cesti se naveže na obstoječe meteorne kanale.
Kanalizacija:
V km 1+850 križa traso obvoznice kanalizacijska cev DN400. Kanal se ohrani.
Na območju križišča s Kromberško cesto prečka traso ceste odvodni kanal Vetrišče-ZBDV. Kanali se ohranijo.
20 Kv kabelsko omrežje
20 kV kablovod XHP 48 – A 3x1x150 mm2 iz obstoječe TP Solkan–Soška do TP SIA se uredi z zaščitnimi cevmi.
20 kV kablovod XHP 48 – A 3x1x150 mm2 iz TP Vetrišče sever do TP tiskarna se zaščiti z zaščitnimi cevmi.
Na območju eliptičnega krožišča potekata se oba VN kablovoda iz RTP Gorica do TP Argonavti (kablovod XHP 48 A 3x1x150 mm2) ter VN kablovod iz RTP Gorica do TP Vetrišče (XHP 48 A 3x1x150 mm2) zaščitita z zaščitnimi cevmi.
20 kV DV omrežje
VN DV 20 kV RTP Gorica RP Solkan sever z vodniki Al Fe 3x120 mm2 se uredi z zamenjavo obstoječih stebrov z ustreznejšimi.
VN DV 20 kV RTP Gorica RP Solkan sever – odcep TP-UNZ z vodniki Al Fe 3x120 mm2 se uredi z zamenjavo obstoječih stebrov z ustreznimi.
Za napajanje predora z električno energijo bo potrebno zgraditi nov 20 kV DV. Daljnovod bo potekal iz predalčnega stebra VN 20 kV DV RTP Gorica – RP Solkan sever.
Transformatorska postaja
Za napajanje predora bo potrebno zgraditi novo TP Predor 20/0,4 kV 250 kVA. Transformatorska postaja bo tipska TB 250 na betonskem stebru.
NN prostozračno omrežje
Z obvoznico so tangirani NN priključki Vojkova 79 in 66, Vetrišče 1 in 2, Ščedne 12, 14, 14a in 16, ki jih je potrebno ustrezno urediti.
NN kabelsko omrežje
Kablovod iz TP Solkan–Soška, ki napaja javno razsvetljavo v križišču s soško cesto se uredi z zaščitnimi cevmi. Nedokumentiran NN kablovod iz TP Solkan-Soška do KO-Vino Gorica je potrebno prestaviti izven trase ceste.
Javna razsvetljava
Z javno razsvetljavo se opremi eliptično krožišče, križišče Ščedne in križišče s Soško cesto, kjer je potrebna uskladitev z obstoječo javno razsvetljavo.
Osvetliti je potrebno tudi predor.
Telekumunikacijski vodi
Medkrajevni optični TT kabel za območje Grgar, Čepovan in Trnovo se v celoti kablira.
Tangirani drog naročniškega omrežja za območje ob Kekčevi poti se demontira, pod obvoznico pa se izvede kabelska kanalizacija.
Naročniško omrežje za območje Pavšičevega naselja se do obstoječega lesenega droga v celoti demontira, ter se ga izvede z ustreznim podzemnim TK kablom.
Naročniško omrežje za območje ob Kromberški cesti se izvede v kabelski kanalizaciji.
TK priključek stanovanjske hiše Vojkova 66 se izvede v kabelski kanalizaciji.
TK kabel za zaselek Vetrišče se na križanju z devijacijo dovozne ceste in Kromberško cesto izvede v kabelski kanalizaciji.
Semaforizacija in prometna signalizacija
Soško in Ščedensko križišče se semaforizira. Križišča, predor in rondo pa se opremijo s signalizacijo z notranjo osvetlitvijo.
Varovanje ceste, objektov in cestnega telesa v varstvenem pasu ceste
7. člen
Med profiloma P6 in P7 se ohrani funkcijo obstoječega vodnega zbiralnika v obliki podzemnega zbiralnika in z zunanjo ureditvijo z uporabo dela obstoječih arhitekturnih elementov obstoječega zbiralnika.
Varovanje brežin
Brežine se zavaruje s betonskimi elementi, ki se takoj zasadijo z zimzelenim zelenjem.
Zaščitna mreža
V predelu usekov v pobočje Kekca (od Skalniške ceste do križišča obvoznice Kromberk-Solkan s Ščedensko cesto) ter okoli vhoda in izhoda iz predora se po zgornjem robu vkopov postavijo zaščitne mreže.
V. POGOJI ZA KRAJINSKO OBLIKOVANJE IN VAROVANJE OKOLJA
8. člen
Menjavanje rabe prostora na predvideni trasi obvoznice Kromberk–Solkan je pri izdelavi zasnove zasaditve potrebno upoštevati do take mere, da se ohrani vizualna podoba vznožja hriba v čim večji meri. Brežine ob cesti, ki so v stiku s travniki, naj se zatravijo in delno zasadijo z grmovnicami, medtem ko se brežine v stiku z gozdno vegetacijo zasadijo z avtohtono vegetacijo.
Za zasaditev brežin, ki bodo poškodovane, naj se uporabi izključno avtohtone drevesne in grmovne vrste.
Za zasaditev betonskih elementov, ki omogočajo ozelenitev je potrebno izbrati ustrezne pokrovne zimzelene grmovnice. V primeru izbire več vrst, naj se jih sadi v večje skupine. Zagotoviti je potrebno razmere za trajno rast.
Nad galerijo je potrebno ustvariti razmere, ki bodo omogočale zatravitev in zasaditev. Preko galerije se izvede sprehajalno pot. Nad galerijo je potrebno izvesti zasaditev, ki bo vizualno ločila sprehajalce od naselja Vetrišče. Zasaditev se nad samo galerijo izvede s skupinami iz pretežno zimzelenih grmovnic. Kot dodatek se lahko uporabi skupine listopadnih, cvetočih grmovnic. Slednjih je lahko le 30%. Za zagotovitev razmer za sajenje je potrebno nasuti vsaj 1 meter zemljine, ki jo je potrebno predhodno pripraviti za sajenje drevnin in sejanje trate.
Predvidena protihrupna ograja, ki ne presega višine enega metra se uredi s koriti iz za hrup vpojnega betona. Korita se zasadi z nizkimi in povešavimi grmovnicami. Ostala protihrupna zaščita, nad višino 1m, se izvede z ograjo, ki je prozorna, nanjo pa so nalepljene silhuete ptic ujed.
Za zasaditev v koritih je potrebno izvesti namakalni sistem, ki bo zagotavljal stalno rast. Zelene podporne zidove je potrebno namakati do take razrasti, da je podporni zid ozelenjen do 80%.
VI. DRUGI POGOJI ZA IZVEDBO LOKACIJSKEGA NAČRTA
9. člen
Trasa ceste kot tudi vsi objekti in zaščitni ukrepi morajo biti izvedeni v skladu z geotehničnim poročilom, poročilom o vplivih na okolje ter oblikovalskimi smernicami in pridobljenimi soglasji za lokacijski načrt za obvoznico Kromberk–Solkan.
10. člen
Za izvedbo trase obvoznice Kromberk–Solkan je potrebno porušiti:
– objekt – stanovanjsko hišo na parceli št. 366/2, k.o. Nova Gorica,
– objekt – stanovanjsko hišo na parceli št. 854/3, 854/2 k.o. Kromberk.
VII. ETAPNOST
11. člen
Obvoznico Kromberk–Solkan je možno izvesti v eni (celotno traso naenkrat) oziroma dveh etapah.
Prvo etapo predstavlja eliptično krožišče z vsemi priključki ter peš hodniki in kolesarskimi stezami ter vsemi zaščitnimi ukrepi.
Drugo etapo predstavlja ostali del trase obvoznice Kromberk–Solkan od eliptičnega krožišča do Skalniške ceste.
VIII. TOLERANCE
12. člen
Trasa obvoznice Kromberk–Solkan, njena os se lahko od predvidene zamakne za največ 5m.
Posamezni objekti in ureditve na obvoznici Kromberk–Solkan se lahko izvajajo s toleranco 10m.
Za protihrupno zaščito med profili P6 in P9 je možno z betonskimi zazelenjenimi koriti ali kot nasip.
13. člen
Z uporabo toleranc in prejšnjega člena se ne smeta spreminjati vpliv objektov in naprav na sosednje parcele in objekte ter načrtovani videz območja. Z uporabo toleranc se tudi ne smejo poslabšati bivalne in delovne razmere obravnavanega območja.
IX. ZAČASNA NAMEMBNOST ZEMLJIŠČ, KI SE NE ZAZIDAJO V PRVI ETAPI
14. člen
Vsa zemljišča, ki ostanejo izven sočasnega izvajanja posameznih etap ostanejo v prvotni namembnosti.
X. OBVEZNOSTI INVESTITORJA IN IZVAJALCEV
15. člen
Lokacijski načrt za obvoznico Kromberk–Solkan je obvezen za investitorja, projektante in izvajalce vseh objektov in naprav. Določila lokacijskega načrta za obvoznico Kromberk–Solkan morajo biti smiselno upoštevana v lokacijskem dovoljenju.
XI. KONČNE DOLOČBE
16. člen
Gradnja objektov in naprav ter drugi posegi v prostor območja lokacijskega načrta za obvoznico Kromberk–Solkan se lahko izvajajo po pridobitvi lokacijskega in gradbenega dovoljenja, ki ga izda pristojni upravni organ.
17. člen
Lokacijsko dovoljenje ni potrebno za tekoča vzdrževalna dela na obstoječih objektih in napravah.
18. člen
Lokacijski načrt za obvoznico Kromberk–Solkan je stalno na vpogled vsem zainteresiranim na oddelku za okolje in prostor Mestne občine Nova Gorica.
19. člen
Nadzor nad izvajanjem tega odloka opravlja Ministrstvo za okolje in prostor – Inšpektorat Republike Slovenije za okolje in prostor.
20. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 352-19/95
Nova, Gorica, dne 5. novembra 1998.
Predsednik
Mestnega sveta
mestne občine Nova Gorica
Rajko Harej l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti