Uradni list

Številka 94
Uradni list RS, št. 94/2025 z dne 28. 11. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 94/2025 z dne 28. 11. 2025

Kazalo

3350. Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Razvojno informacijski center Bela krajina, stran 10712.

  
Na podlagi 3. in 8. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 – ZPDZC in 127/06 – ZJZP), 13. člena Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 13/18), 26. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 – uradno prečiščeno besedilo, 56/08, 4/10, 20/11, 111/13, 68/16, 61/17, 21/18 – ZNOrg, 3/22 – ZDeb, 105/22 – ZZNŠPP, in 8/25), 59. in 130. člena Zakona o ohranjanju narave (Uradni list RS, št. 96/04 – uradno prečiščeno besedilo, 61/06 – ZDru-1, 8/10 – ZSKZ-B, 46/14, 21/18 – ZNOrg, 31/18, 82/20, 3/22 – ZDeb, 105/22 – ZZNŠPP in 18/23 – ZDU-1O), Zakona o podpornem okolju za podjetništvo (Uradni list RS, št. 102/07, 57/12, 82/13, 17/15, 27/17, 13/18 – ZSInv in 40/23 – ZZrID-A) ter na podlagi 7. člena Statuta Občine Črnomelj (Uradni list RS, št. 83/11, 24/14, 66/16, 112/22 in 41/25) je Občinski svet Občine Črnomelj na 23. seji dne 26. 11. 2025 sprejel
O D L O K 
o ustanovitvi javnega zavoda Razvojno informacijski center Bela krajina 
I. SPLOŠNE DOLOČBE 
1. člen 
(1) S tem odlokom Občina Črnomelj, s sedežem Trg svobode 3, 8340 Črnomelj, (v nadaljevanju: ustanovitelj) na področju spodbujanja razvoja, upravljanja in promocije turizma, področju spodbujanja in razvoja podjetništva, področju kulture, muzealstva in na področju varstva naravnih vrednot za upravljanje zavarovanega območja Krajinski park Lahinja ustanavlja javni zavod Razvojno informacijski center Bela krajina.
(2) Javni zavod je pravni naslednik javnega zavoda Razvojno informacijski center Bela krajina, ki ga je z Odlokom o ustanovitvi Razvojno informacijskega centra Bela krajina (Uradni list RS, št. 145/20 – uradno prečiščeno besedilo, 58/21, 92/22 in 124/23) ustanovila Občina Črnomelj in je bil vpisan v sodni register Okrožnega sodišča v Novem mestu pod vložno številko 10437300.
2. člen 
(vsebina odloka) 
(1) S tem odlokom se ureja:
– ime in sedež ustanovitelja,
– ime in sedež zavoda,
– dejavnosti zavoda,
– organizacija zavoda,
– določbe o organih zavoda,
– način zagotavljanja sredstev za delo zavoda,
– način razpolaganja s presežki prihodkov nad odhodki in način kritja primanjkljaja sredstev za delo zavoda,
– pravice, obveznosti in odgovornosti zavoda v pravnem prometu,
– določbe o odgovornosti ustanovitelja za obveznosti zavoda,
– medsebojne pravice in obveznosti med zavodom in ustanoviteljem ter
– druge določbe v skladu z zakonom.
(2) Druge medsebojne odnose, pravice in obveznosti, ki niso urejene s tem odlokom javni zavod, ustanovitelj in drugi uredijo z medsebojno pogodbo ali aktom pristojnega organa.
3. člen 
(spolna slovnična oblika) 
V tem odloku uporabljeni izrazi v moški slovnični obliki, so zapisani kot nevtralni izrazi za moško in žensko slovnično obliko.
II. STATUSNE DOLOČBE 
4. člen 
(ime in sedež zavoda) 
Javni zavod posluje pod imenom Razvojno informacijski center Bela krajina. Skrajšano ime javnega zavoda je RIC Bela krajina. Sedež javnega zavoda je na naslovu Ulica na Utrdbah 18, 8340 Črnomelj.
5. člen 
(pravni status zavoda) 
Javni zavod Razvojno informacijski center Bela krajina (v nadaljevanju: zavod) je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi, ki jih določata zakon in ta odlok.
6. člen 
(pečat) 
(1) Zavod ima in uporablja pečat pravokotne oblike, širok 5 cm in visok 1,5 cm z izpisanim skrajšanim imenom zavoda in sedežem zavoda. Kratice »RIC« so zapisane z velikimi tiskanimi črkami, ime »bela krajina« vse z malimi pisanimi črkami in sedež zavoda z velikimi tiskanimi črkami.
(2) Število pečatov, pooblastilo za uporabo, način varovanja ipd. se določi s statutom zavoda.
7. člen 
(zastopanje, predstavljanje in podpisovanje) 
(1) Zavod zastopa, predstavlja in vodi direktor. Direktor zavoda zastopa in predstavlja zavod brez omejitev, razen za nakup in prodajo nepremičnin. Med začasno odsotnostjo nadomešča direktorja strokovni delavec, ki ga za nadomeščanje pisno pooblasti direktor in ima v času nadomeščanja vsa pooblastila direktorja. Direktor lahko za zastopanje ali predstavljanje zavoda v posameznih zadevah pooblasti tudi druge osebe, lahko pa za posamezno področje imenuje tudi pomočnika direktorja, kar se podrobneje uredi s statutom zavoda.
(2) Za zavod podpisujejo direktor in delavci, ki so pooblaščeni za zastopanje s strani direktorja, vsak v mejah pooblastil in poslov, ki jih opravljajo.
(3) Finančne dokumente sopodpisujeta dva podpisnika izmed podpisnikov zavoda z deponiranimi podpisi pri Agenciji RS za plačilni promet, ki jih določi direktor. Med podpisniki z deponiranimi podpisi morata biti direktor in računovodja zavoda.
8. člen 
(območje zadovoljevanja potreb) 
(1) Zavod s svojo dejavnostjo zadovoljuje potrebe glede spodbujanja in razvoja turizma, spodbujanja in razvoja podjetništva, zagotavljanja javnih kulturnih dobrin ter izvajanja kulturnih dejavnostih ter varstva naravnih vrednot v okviru upravljanja zavarovanega območja Krajinski park Lahinja, predvsem na območju Občine Črnomelj, lahko pa opravlja dejavnost tudi za druge občine, če si za to predhodno pridobi soglasje ustanovitelja.
(2) Pogoji in način opravljanja dejavnosti se uredijo s sklenitvijo pogodbe med zavodom in občinami in morebitnimi drugimi udeleženci.
III. DEJAVNOST ZAVODA 
9. člen 
(1) Zavod je ustanovljen kot javni zavod za uresničevanje javnega interesa na področju turizma, podjetništva, kulture in upravljanja zavarovanega območja Krajinski park Lahinja.
(2) Zavod opravlja predvsem naslednje naloge, ki se opravljajo na način in pod pogoji, ki veljajo za javno službo:
a) na področju turizma:
– priprava in izvajanje strategije razvoja turizma,
– oblikovanje celovite turistične ponudbe,
– organiziranje in izvajanje informacijske dejavnosti,
– informiranje v okviru turistično informacijskih centrov,
– pospeševanje turistične dejavnosti in promocija turistične ponudbe,
– spodbujanje razvoja in urejanje objektov turistične infrastrukture na območju občine ustanoviteljice,
– oblikovanje novih turističnih proizvodov,
– raziskovanje in analiziranje (trg, učinki delovanja),
– organizacija in izvajanje stikov z javnostjo,
– načrtovanje, organiziranje in izvajanje marketinške, informacijske in promocijske dejavnosti (sejmi, borze, prireditve ipd.),
– organizacija in izvajanje prireditev,
– sooblikovanje turistične ponudbe Slovenije in njene promocije,
– svetovanje in pomoč pri pridobivanju sofinanciranja za posamezne projekte iz lokalnih, regionalnih, nacionalnih in mednarodnih virov,
– pomoč pri pospeševanju prodaje in svetovanje pri trženju turističnih proizvodov in storitev,
– organizacija in izvajanje usposabljanja,
– sodelovanje in povezovanje z lokalnimi, regionalnimi in nacionalnimi subjekti s področja turizma,
– koordinacija med vsemi subjekti, ki vplivajo na razvoj turizma in malega gospodarstva,
– izvajaje nalog, ki jih na zavod prenese ustanoviteljica in so namenjene razvoju in pospeševanju turizma,
– izvajanje programov, ki jih bo na zavod prenesla občina ustanoviteljica;
b) kot subjekt podjetniškega in inovativnega okolja izvaja naslednje naloge in programe podjetniškega in inovativnega okolja:
– promocija podjetniške kulture,
– povezovanje različnih institucij in vzpostavljanje razvojnih partnerstev za spodbujanje podjetništva na lokalni, regionalni, nacionalni in mednarodni ravni,
– evidentiranje potreb na lokalni in regionalni ravni in predlaganje ukrepov za odpravljanje administrativnih ovir pri nastajanju in delovanju podjetij,
– izvajanje celovitih podpornih storitev za podjetja in potencialne podjetnike (svetovanje in posredovanje raznih informacij, pomoč pri izdelavi in uresničitvi razvojnih projektov, pomoč in svetovanje pri pridobitvi finančnih virov, pomoč pri izdelavi in pripravi dokumentacije za pridobitev posojil in nepovratnih sredstev ipd.),
– promocija inovativnosti in inovativne kulture,
– iskanje nosilcev novih poslovnih idej in izvajanje storitev za prepoznavanje in razvoj teh idej do stopnje odločitve za njihovo realizacijo,
– zagotavljanje ugodnejših prostorskih in tehničnih pogojev za nastajanje in delovanje podjetij v zgodnjih fazah razvoja,
– izvajanje storitev za podporo razvoju podjetij od poslovne ideje do ustanovitve in začetnega delovanja podjetij pod ugodnejšimi pogoji,
– povezovanje razpoložljivih kapacitet na področju razvoja in raziskav,
– priprava analiz o poslovanju gospodarskih subjektov za lokalne skupnosti,
– opravljanje storitev za pravne osebe in podjetnike posameznike,
– pripravljanje in aktiviranje razvojnih projektov,
– sodelovanje pri prostorskem planiranju,
– pripravljanje razvojnih projektov v skladu z zahtevami Evropske unije;
c) na področju kulturnih dejavnosti kot javno službo in na način ter pod pogoji kot vejajo za javno službo opravlja zlasti naslednje dejavnosti s področja kulture:
– organizira in izvaja filmske in gledališke predstave,
– organizira in izvaja glasbene, plesne, vizualne, književne in druge kulturno-umetniške prireditve,
– organizira in sodeluje pri postavitvah razstav na različnih tematskih področjih,
– sodeluje pri produkciji in koprodukcijah različnih zvrsti kulturno-umetniških prireditev,
– izvaja kulturno-umetniško in filmsko vzgojo,
– spodbuja ustvarjalnosti in kreativnosti mladih skozi različne projekte, ki zaobjemajo različne vrste umetnosti,
– posreduje kulturne prireditve po Sloveniji in v tujino,
– izvaja muzejsko in galerijsko dejavnost,
– upravlja s kulturno dediščino in spomeniki ter javno kulturno infrastrukturo, ki so mu predani v upravljanje;
d) na področju varovanja narave oziroma upravljanja zavarovanega območja:
– kot javno službo upravlja z zavarovanim območjem Krajinski park Lahinja.
(3) Zavod opravlja tudi druge dejavnosti, potrebne za njegov obstoj in dejavnosti, ki so komplementarne z osnovno dejavnostjo ter skupaj z njo tvorijo celovito ponudbo na področju turistične, podjetniške, kulturne, muzealske in naravovarstvene dejavnosti.
10. člen 
Zavod opravlja tudi druge storitve, ki se ne izvajajo kot javna služba, so pa komplementarne z osnovno dejavnostjo, in sicer:
– oddajanje dvoran in drugih prostorov ter tehnične opreme za izvedbo prireditev,
– organizacija in izvedba prireditev, ki ne sodijo v program javne službe (kongresi, sejmi, delavnice, predavanja, okrogle mize, protokolarne prireditve, družabna srečanja ipd.),
– svetovanje in nudenje pogodbenih storitev s področja dejavnosti zavoda,
– izdaja strokovnih in drugih publikacij, razstavnih katalogov in drugo,
– prodaja likovnih del, izdelkov domače in umetnostne obrti,
– prodaja informativno-oglaševalskega gradiva, knjig, spominkov ipd.,
– izdaja zvočne, filmske in druge zapise, ki izhajajo iz poslanstva zavoda,
– gostinske storitve za potrebe obiskovalcev, izvajalcev in zaposlenih,
– upravlja z objekti, ki so mu bili dani v upravljanje,
– opravlja ostale dejavnosti, ki jih je moč uvrstiti med registrirane dejavnosti in pomenijo nadgradnjo osnovnim dejavnostim.
11. člen 
(tržne dejavnosti) 
Zavod lahko poleg javne službe oziroma dejavnosti, ki se opravljajo na način in pod pogoji za javno službo, opravlja tudi tržne dejavnosti, ki so opredeljene v naslednjem členu pod pogoji določenimi v 31. členu tega odloka in v skladu z drugimi predpisi, ki urejajo posamezne tržne dejavnosti.
12. člen 
(standardna klasifikacija dejavnosti) 
Dejavnosti, ki jih na podlagi tega odloka opravlja zavod, se razvrščajo v skladu z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti (Uradni list RS, št. 27/24 in 45/25) v naslednje podrazrede standardne klasifikacije dejavnosti:
– C18.130
Priprava za tisk in objavo
– C18.200
Razmnoževanje posnetih nosilcev zapisa
– G47.110
Nespecializirana trgovina na drobno, predvsem z živili, pijačami ali tobačnimi izdelki
– G47.120
Druga nespecializirana trgovina na drobno
– G47.220
Trgovina na drobno z mesom in mesnimi izdelki
– G47.270
Trgovina na drobno z drugimi živili
– G47.550
Trgovina na drobno s pohištvom, svetili, namizno posodo in drugimi izdelki za gospodinjstvo
– G47.610
Trgovina na drobno s knjigami
– G47.621
Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s časopisi in revijami
– G47.630
Trgovina na drobno s športno opremo
– G47.640
Trgovina na drobno z igrami in igračami
– G47.690
Trgovina na drobno z izdelki za kulturo, šport in zabavo, d. n
– G47.710
Trgovina na drobno z oblačili
– G47.780
Trgovina na drobno z drugim novim blagom
– G47.910
Posredniške dejavnosti za nespecializirano prodajo na drobno
– G47.920
Posredniške dejavnosti za specializirano prodajo na drobno
– I55.201
Počitniški domovi in letovišča
– I55.203
Oddajanje zasebnih sob gostom
– I55.204
Planinski domovi in mladinska prenočišča
– I55.209
Druge nastanitve za krajši čas
– I55.300
Dejavnost avtokampov
– I55.900
Druge nastanitvene dejavnosti
– I56.112
Okrepčevalnice in podobni brati
– I56.113
Slaščičarne in kavarne
– I56.120
Mobilna strežba hrane
– I56.210
Priložnostna priprava in dostava hrane
– I56.300
Strežba pijač
– J58.110
Izdajanje knjig
– J58.120
Izdajanje časopisov
– J58.130
Izdajanje revij in druge periodike
– J58.190
Drugo založništvo, razen izdajanja programske opreme
– J59.110
Produkcija filmov, videofilmov, televizijskih oddaj
– J59.130
Distribucija filmov in videofilmov
– J59.140
Kinematografska dejavnost
– J59.200
Snemanje in izdajanje zvočnih zapisov in muzikalij
– K62.900
Druge z informacijsko tehnologijo in računalniškimi storitvami povezane dejavnosti
– J60.390
Druge dejavnosti distribucije vsebin
– K63.910
Dejavnosti spletnih iskalnikov
– J60.310
Dejavnost tiskovnih agencij
– K63.920
Druge informacijske dejavnosti
– L66.190
Druge pomožne dejavnosti za finančne storitve, razen za zavarovalništvo in pokojninske sklade
– M68.110
Trgovanje z lastnimi nepremičninami
– M68.200
Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin
– M68.310
Posredniške storitve za poslovanje z nepremičninami
– M68.320
Drugo poslovanje z nepremičninami za plačilo ali po pogodbi
– N69.200
Računovodske, knjigovodske in revizijske dejavnosti, davčno svetovanje
– N70.200
Drugo podjetniško in poslovno svetovanje
– N71.200
Tehnično preizkušanje in analiziranje
– N72.100
Raziskovalna in razvojna dejavnost na  področju naravoslovja in tehnologije
– N72.200
Raziskovalna in razvojna dejavnost na področju družboslovja in humanistike
– N73.110
Dejavnost oglaševalskih agencij
– N73.120
Posredovanje oglaševalskega prostora
– N73.200
Raziskovanje trga in javnega mnenja
– N73.300
Dejavnost stikov z javnostjo
– N74.120
Grafično oblikovanje in vizualno komuniciranje
– N74.140
Drugo specializirano oblikovanje
– N74.200
Fotografska dejavnost
– N74.300
Prevajanje in tolmačenje
– N74.990
Vse druge strokovne, znanstvene in tehnične dejavnosti, d. n.
– O77.210
Dajanje športne opreme v najem in zakup
– O77.220
Dajanje drugih izdelkov za široko rabo v najem in zakup
– O77.330
Dajanje pisarniške opreme in računalniških naprav v najem in zakup
– O77.340
Dajanje vodnih plovil v najem in zakup
– O77.390
Dajanje drugih strojev, naprav in opredmetenih sredstev, d. n., v najem in zakup
– O77.400
Dajanje pravic uporabe intelektualne lastnine v zakup, razen avtorsko zaščitenih del
– O78.100
Dejavnost pri iskanju zaposlitve
– O78.200
Posredovanje začasne delovne sile in druga oskrba s človeškimi viri
– O79.110
Dejavnost potovalnih agencij
– O79.120
Dejavnost organizatorjev potovanj
– O79.900
Druge storitve rezervacij in druge s potovanji povezane dejavnosti
– O81.100
Vzdrževanje objektov in hišniška dejavnost
– O81.210
Splošno čiščenje stavb
– O81.300
Urejanje in vzdrževanje zelenih površin in okolice
– O82.100
Pisarniške dejavnosti
– O82.300
Organiziranje razstav, sejmov, srečanj
– O82.400
Posredniške storitve za spremljajoče poslovne storitvene dejavnosti, d. n.
– O82.910
Izterjava in ocenjevanje kreditne sposobnosti
– O82.990
Druge spremljajoče poslovne storitvene dejavnosti, d. n.
– P84.130
Urejanje gospodarskih področij za učinkovitejše poslovanj
– Q85.510
Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju športa in rekreacije
– Q85.520
Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju kulture in umetnosti
– Q85.590
Drugo izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje, d. n.
– Q85.690
Pomožne dejavnosti za izobraževanje, d. n.
– S90.111
Literarno ustvarjanje
– S90.200
Uprizoritvene umetnosti
– S90.310
Obratovanje objektov za kulturne prireditve
– S90.390
Druge pomožne dejavnosti za umetniško ustvarjanje in uprizoritvene umetnosti
– S91.210
Dejavnost muzejev in dejavnosti v zvezi z zbirkami
– S91.220
Dejavnosti v zvezi z zgodovinskimi znamenitostmi in spomeniki
– S91.420
Varstvo naravnih vrednot
– S92.002
Prirejanje iger na srečo, razen v igralnicah
– S93.110
Obratovanje športnih objektov
– S93.210
Dejavnosti zabaviščnih parkov
– S93.299
Drugje nerazvrščene dejavnosti za prosti čas
– T94.110
Dejavnost poslovnih in delodajalskih združenj
– T94.120
Dejavnost strokovnih združenj
– T94.999
Dejavnost drugje nerazvrščenih članskih organizacij
– T96.999
Druge drugje nerazvrščene osebne storitve.
13. člen 
(1) Zavod ne sme začeti opravljati nove dejavnosti ali spremeniti pogojev za opravljanje dejavnosti, dokler ustanovitelj ne da soglasja in dokler pristojni organ ne izda odločbe, da so izpolnjeni pogoji, predpisani za opravljanje dejavnosti glede tehnične opremljenosti in varstva pri delu ter drugi predpisani pogoji.
(2) Zavod lahko sklepa pogodbe in druge pravne posle samo v okviru dejavnosti, ki je vpisana v sodni register.
IV. NOTRANJA ORGANIZACIJA ZAVODA 
14. člen 
(notranje organizacijske enote) 
Notranja organizacijska struktura in enote zavoda se določijo s statutom zavoda.
V. ORGANI ZAVODA 
15. člen 
(1) Organi zavoda so:
– svet zavoda,
– direktor,
– strokovni svet.
(2) Zavod ima lahko tudi druge organe, katerih delovno področje, sestavo in način volitev oziroma imenovanja se določi s statutom.
1. Svet zavoda
16. člen 
(sestava imenovanje in mandat članov sveta zavoda) 
(1) Svet zavoda sestavljajo predstavniki ustanovitelja, predstavnika delavcev zavoda, predstavnika turizma oziroma podjetništva ter predstavnik zainteresirane javnosti s področja kulture. Svet šteje 8 članov, in sicer:
– 3 predstavniki ustanoviteljice,
– 1 predstavnik Območne obrtne zbornice Črnomelj,
– 1 predstavnik Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine,
– 2 predstavnika delavcev zavoda,
– 1 predstavnik uporabnikov oziroma zainteresirane javnosti s področja kulture.
(2) Član sveta se mora v šestih mesecih od nastopa mandata udeležiti programa usposabljanja, katerega vsebino, obseg in način izvedbe določi minister. Če je oseba kasneje ponovno imenovana za člana sveta istega ali drugega javnega zavoda, se šteje, da ima usposabljanje opravljeno. Člana sveta, ki se programa usposabljanja v skladu s tem členom ne udeleži, se razreši oziroma odpokliče.
(3) Predstavnike ustanovitelja, v skladu z zakonom in na podlagi javnega vabila izmed strokovnjakov s področja dela zavoda, financ in pravnih zadev imenuje Občinski svet Občine Črnomelj, pri čemer enega imenuje na predlog župana izmed uslužbencev občinske uprave občine ustanoviteljice. Če se na javno vabilo ne prijavijo ustrezni strokovnjaki s področja dela javnega zavoda, financ in pravnih zadev, se v svet imenuje strokovnjake z najmanj enega od teh področij. V tem primeru se lahko imenuje tudi posameznike, ki se niso odzvali na javno vabilo.
(4) Predstavnika delavcev zavoda izvolijo delavci zavoda neposredno na tajnih volitvah, po postopku in na način, ki ga določa zakon, ta odlok in statut zavoda.
(5) Območna obrtna zbornica Črnomelj in Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine imenujeta vsaka po enega predstavnika s področja turizma ali podjetništva v skladu s svojimi pravili.
(6) Predstavnika uporabnikov oziroma zainteresirane javnosti s področja kulture imenuje Občinski svet Občine Črnomelj na predlog zavoda in ostalih združenj, ki delujejo na področju kulture v Občini Črnomelj.
(7) Člani sveta javnega zavoda morajo pri svojem delu ravnati nepristransko, s skrbnostjo dobrega gospodarja in v skladu z namenom ustanovitve javnega zavoda. Varovati morajo poslovno skrivnost javnega zavoda in se izogibati vsakršnemu ravnanju, ki bi lahko povzročilo škodo zavodu ali ogrozilo zakonitost njegovega delovanja. Ustanovitelj lahko člana sveta, ki je predstavnik ustanovitelja, razreši pred iztekom mandata, če ugotovi, da je ta z opustitvijo dolžnega ravnanja povzročil škodo zavodu.
(8) Člani sveta zavoda izmed sebe izvolijo predsednika in namestnika predsednika sveta zavoda. Prvo sejo sveta zavoda v novi sestavi skliče direktor zavoda najkasneje v roku 21 dni po izvolitvi oziroma imenovanju večine članov sveta zavoda.
(9) Prvo sejo sveta zavoda vodi do izvolitve predsednika najstarejši član sveta zavoda. Svet zavoda se konstituira, ko je izvoljena oziroma imenovana večina predstavnikov ter predsednik sveta zavoda. Od tega dne začne teči mandat članov sveta zavoda. Do konstituiranja novega sveta zavoda opravlja naloge sveta zavoda dotedanji svet zavoda.
(10) Člani sveta zavoda so imenovani oziroma izvoljeni za štiri leta in so lahko večkrat ponovno imenovani oziroma izvoljeni.
(11) O svojem delu svet zavoda redno obvešča ustanovitelja, in sicer na način, da mu posreduje vabila in zapisnike sej sveta zavoda.
17. člen 
(pristojnosti sveta zavoda) 
Svet zavoda je organ upravljanja zavoda. Svet zavoda ima naslednje pristojnosti:
– sprejema statut in druge splošne akte zavoda, za katere, z zakonom, tem odlokom ali statutom ni določeno, da jih sprejema direktor zavoda,
– na predlog direktorja sprejema zaključni račun in letno poročilo,
– predlaga ustanovitelju spremembe ali razširitve dejavnosti,
– daje ustanovitelju in direktorju zavoda predloge in mnenja o posameznih vprašanjih,
– določa cenike za prodajo blaga in storitev na trgu ter sprejme akt, ki ureja prodajo blaga in storitev na trgu,
– sklepa pogodbo o zaposlitvi direktorja, ter ocenjuje delo direktorja,
– nadzira zakonitost dela in poslovanja javnega zavoda,
– spremlja, analizira in ocenjuje delovanje javnega zavoda,
– predlaga ustanovitelju revizijo poslovanja, ki jo lahko opravi tudi notranji revizor ustanovitelja,
– daje soglasje k strateškemu načrtu, programu dela, finančnem načrtu, sistemizaciji delovnih mest, organizaciji dela, kadrovskemu načrtu, načrtu nabav in k zavodski kolektivni pogodbi, ter nadzira njihovo izvajanje,
– daje soglasje k cenam javnih kulturnih dobrin,
– odloča o pritožbah delavcev, ki se nanašajo na pravice, obveznosti in odgovornosti delavcev iz delovnega razmerja,
– opravlja druge naloge, določene z zakonom ali s tem odlokom oziroma statutom zavoda.
18. člen 
(volitve predstavnika delavcev v svet zavoda) 
Volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda se uredijo s statutom zavoda.
19. člen 
(predčasno prenehanje mandata članov sveta zavoda) 
(1) Članu sveta zavoda preneha mandat v svetu zavoda pred potekom dobe, za katero je bil imenovan oziroma izvoljen, če:
– izgubi pravico biti voljen oziroma imenovan v svet zavoda,
– umre,
– odstopi ali
– je odpoklican ali razrešen.
(2) Predstavniku delavcev preneha mandat z dnem prenehanja delovnega razmerja v zavodu oziroma z dnem, ko je imenovan na funkcijo, ki ni združljiva s članstvom v svetu zavoda.
(3) Odstop člana sveta zavoda učinkuje, ko svet zavoda prejme pisno izjavo člana sveta o odstopu.
(4) Postopek za odpoklic predstavnika delavcev v svetu zavoda se uredi s statutom zavoda.
(5) Za razrešitev in odstop predstavnikov ustanovitelja v svetu zavoda se uporabljajo predpisi ustanovitelja.
(6) Člana sveta zavoda se lahko razreši tudi v kolikor se trikrat zaporedoma neupravičeno ne udeleži seje sveta zavoda.
(7) Če članu sveta zavoda predčasno preneha mandat po tem členu, se za preostanek mandatne dobe imenuje oziroma izvoli nadomestni član po istem postopku, kot je bil imenovan oziroma izvoljen član, kateremu je prenehal mandat. Podrobneje se postopek razrešitve uredi s statutom zavoda.
20. člen 
(odločanje in podrobnejša ureditev delovanja sveta zavoda) 
(1) Svet odloča z večino glasov navzočih članov, če ni z zakonom drugače določeno. Način dela in način uresničevanja pravic ter dolžnosti članov sveta zavoda določi svet zavoda s statutom ali poslovnikom o delu sveta zavoda.
(2) Administrativno tehnične naloge za svet zavoda opravljajo zaposleni v zavodu.
2. Direktor
21. člen 
(direktor zavoda) 
(1) Strokovni vodja in poslovodni organ zavoda je direktor.
(2) Direktor organizira, načrtuje, vodi delo in poslovanje zavoda, predstavlja in zastopa zavod ter je odgovoren za zakonito poslovanje ter delovanje zavoda. Direktor vodi strokovno delo zavoda in je odgovoren za strokovnost dela zavoda. Pri vodenju poslov mora direktor ravnati z javnimi sredstvi s skrbnostjo vestnega gospodarstvenika.
(3) Mandat direktorja traja pet let in je po preteku te dobe lahko ponovno imenovan.
22. člen 
(imenovanje in razrešitev direktorja) 
(1) Postopek imenovanja, pogoji za zasedbo delovnega mesta direktorja, kakor tudi razlogi in postopek razrešitve direktorja, se ugotavljajo oziroma izvedejo skladno s tem odlokom, statutom zavoda ter veljavno zakonodajo.
(2) Direktorja imenuje na podlagi javnega razpisa ustanovitelj javnega zavoda po predhodnem mnenju sveta zavoda in strokovnega sveta zavoda za dobo petih let, z možnostjo ponovnih imenovanj. Poleg javnega razpisa lahko ustanovitelj javnega zavoda povabi posamezne kandidate tudi neposredno. Objavo javnega razpisa in izbirni postopek izvede župan Občine Črnomelj ter po njegovem zaključku izbranega kandidata predlaga v imenovanje občinskemu svetu. Razpis se objavi na spletni strani ustanovitelja.
(3) Če svet oziroma strokovni svet ne da mnenja iz prejšnjega odstavka v roku 30 dni, se šteje, da je mnenje pozitivno.
(4) Na podlagi akta o imenovanju direktorja, sklene svet zavoda z njim pogodbo o zaposlitvi.
(5) Za direktorja javnega zavoda je lahko imenovan, kdor poleg splošnih pogojev za zaposlitev, ki jih odločajo predpisi, izpolnjuje še naslednje pogoje:
– strokovno pozna področje dela javnega zavoda in ima vodstvene sposobnosti,
– ima univerzitetno ali visoko strokovno izobrazbo s specializacijo oziroma magisterijem znanosti (prejšnje) ali ima izobrazbo pridobljeno po študijskem programu druge stopnje v skladu z zakonom, ki ureja visoko šolstvo (druga bolonjska stopnja),
– ima aktivno znanje slovenščine na visoki ravni,
– na višji ravni obvlada vsaj en svetovni jezik,
– ima pet let delovnih izkušenj na vodilnih ali vodstvenih delovnih mestih,
– ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
– zoper njega ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
– ima sposobnosti za vodenje in organiziranje dela,
– predloži program dela in razvoja zavoda za naslednje mandatno obdobje.
(6) Direktorja se lahko predčasno razreši iz razlogov določenih v zakonu. Poleg razlogov, določenih v predpisih o javnih zavodih, se lahko direktorja javnega zavoda predčasno razreši tudi zaradi bistvenih sprememb, kot sta bistveno spremenjena dejavnost, zardi katere je javni zavod ustanovljen in zaradi prenosa ustanoviteljstva. V tem premeru se uporabljajo določbe, ki urejajo predčasno razrešitev iz ostalih razlogov.
(7) Občinski svet Občine Črnomelj mora pred sprejemom sklepa o razrešitvi pridobiti predhodno mnenje sveta zavoda in strokovnega sveta zavoda ter seznaniti direktorja o razlogih za razrešitev in mu dati možnost, da se o njih izjavi. Če svet zavoda ali strokovni svet ne da mnenja v roku 30 dni, se šteje, da je mnenje pozitivno.
(8) Občinski svet odloči o razrešitvi s sklepom in ga vroči direktorju. Zoper odločitev sveta je možno sodno varstvo v skladu zakonom, ki ureja zavode.
23. člen 
(pristojnosti direktorja) 
(1) Direktor opravlja naloge v skladu z zakonom, tem odlokom in drugimi predpisi s področja dela zavoda.
(2) Direktor opravlja predvsem naslednje naloge:
– predstavlja in zastopa zavod in je odgovoren za zakonitost dela zavoda,
– vodi strokovno delo zavoda in je odgovoren za strokovnost dela zavoda,
– organizira in vodi delo ter poslovanje zavoda,
– sprejema strateški načrt,
– sprejema program dela,
– sprejema akt o organizaciji dela po predhodnem mnenju reprezentativnih sindikatov v javnem zavodu,
– sprejema akt o sistemizaciji delovnih mest po predhodnem mnenju, reprezentativnih sindikatov v javnem zavodu,
– sprejema kadrovski načrt,
– sprejema načrt nabav osnovnih sredstev in investicijskega vzdrževanja,
– sprejema druge akte, ki urejajo pomembna vprašanja v zvezi z delovanjem javnega zavoda,
– poroča ustanovitelju in svetu o zadevah, ki lahko pomembno vplivajo na delovanje javnega zavoda,
– pripravi letno poročilo,
– sklepa zavodsko kolektivno pogodbo, če jo zavod ima,
– in druge naloge, določene z veljavnimi predpisi, statutom zavoda in ustanovitvenim aktom.
(3) K aktom iz četrte, pete, šeste, sedme, osme, devete in trinajste alineje prejšnjega odstavka daje soglasje svet javnega zavoda.
24. člen 
(imenovanje vršilca dolžnosti direktorja) 
Če direktorju predčasno preneha mandat in se ne izpelje redni postopek imenovanja ali v primeru, da je bil izpeljan javni razpis, pa se nihče ni prijavil oziroma nihče izmed prijavljenih kandidatov za direktorja ni bil izbran, ustanovitelj imenuje vršilca dolžnosti direktorja izmed strokovnih delavcev javnega zavoda ali izmed prijavljenih oziroma drugih kandidatov, vendar največ za eno leto.
3. Strokovni svet
25. člen 
(strokovni svet) 
(1) Zavod ima strokovni svet, ki je strokovno posvetovalno telo. Sestavljajo ga posamezniki, ki lahko s svojimi strokovnimi oziroma poslovnimi izkušnjami in javnim ugledom prispevajo k boljšemu delovanju javnega zavoda.
(2) Strokovni svet ima največ šest članov.
(3) Eno tretjino članov strokovnega sveta izvolijo zaposleni, pri čemer je vsaj eden izvoljen izmed vseh zaposlenih, drugi pa, če je predstavnikov delavcev več kot eden, izmed strokovnih delavcev, ki opravljajo dejavnosti, za katere je zavod ustanovljen. Preostale člane strokovnega sveta predlagajo stanovska društva oziroma druge nevladne organizacije in združenja s področja dela zavoda, ki delujejo na območju Občine Črnomelj, izmed strokovnjakov ali uporabnikov prek javnega vabila, ki ga predhodno objavi javni zavod. Podrobnejšo sestavo, postopek imenovanja in trajanje mandata strokovnega sveta določa statut zavoda.
26. člen 
(pristojnosti strokovnega sveta) 
(1) Člani strokovnega sveta svoje delo opravljajo nepoklicno.
(2) Naloge strokovnega sveta so predvsem:
– obravnava vprašanj s področja strokovnega dela zavoda,
– določa strokovne podlage za programe dela in razvoja zavoda,
– podajanja mnenja in predloge direktorju in svetu zavoda glede organizacije dela in pogojev za razvoj dejavnosti,
– spremlja in ocenjuje delovanje javnega zavoda in politiko njegovega ustanovitelja,
– ugotavlja ustreznost strateškega načrta in programa dela glede na namen, zaradi katerega je javni zavod ustanovljen,
– obravnava vprašanja s področja strokovnega dela javnega zavoda in daje direktorju mnenja, predloge in pobude za reševanje teh vprašanj,
– daje predhodno mnenje ustanovitelju k imenovanju in razrešitvi direktorja javnega zavoda,
– daje predhodno mnenje k zavodski kolektivni pogodbi,
– daje druge pobude in predloge v zvezi z delovanjem javnega zavoda.
(3) Podrobneje se naloge in delovanje strokovnega sveta uredijo s statutom zavoda.
VI. ZAPOSLENI V ZAVODU 
27. člen 
Delovna razmerja zaposlenih in z njimi povezane obveznosti in pravice zaposlenih so urejene z zakonom in kolektivno pogodbo za posamezno dejavnost zavoda.
VII. PREMOŽENJE IN SREDSTVA ZA DELO ZAVODA 
28. člen 
(premoženje v upravljanju zavoda) 
(1) Ustanovitelj zagotavlja prostorske pogoje za izvajanje dejavnosti zavoda v skladu z zakonom.
(2) Premoženje, s katerim upravlja zavod, je last ustanovitelja. Zavod ima to premoženje v upravljanju za namene izvajanja dejavnosti, za katere je zavod ustanovljen.
(3) Zavod lahko za namen izvajanja svoje dejavnosti prevzame v upravljanje tudi premoženje v lasti države.
(4) Ustanovitelj in Republika Slovenija predata nepremično in premično premoženje v upravljanje zavodu v skladu s predpisi o ravnanju s stvarnim premoženjem države in samoupravnih lokalnih skupnosti ter predpisi o upravljanju javne infrastrukture na področju kulture.
(5) Za upravljanje s premoženjem je zavod odgovoren lastniku.
(6) Zavod samostojno upravlja s premoženjem, ki mu je dano v upravljanje, uporablja pa ga na način, kot to določa zakon in ta odlok.
(7) Zavod je dolžan uporabljati in upravljati premoženje s skrbnostjo dobrega gospodarja.
29. člen 
(sredstva za delo zavoda) 
(1) Sredstva za delo pridobiva zavod skladno z zakoni in drugimi predpisi:
– iz sredstev ustanovitelja in drugih javnih sredstev,
– iz sredstev državnega proračuna,
– iz sredstev EU in drugih mednarodnih virov,
– s plačili udeležencev oziroma uporabnikov za storitve,
– s prodajo storitev in izdelkov na trgu ter
– iz donacij, prispevkov sponzorjev in iz drugih virov.
(2) Ustanovitelj zagotavlja sredstva za investicije in vzdrževanje objektov v lasti ustanovitelja, prostore in opremo, materialne stroške, ter za izvedbo programov določenih z letnimi programi po posameznih dejavnostih, za katere je zavod ustanovljen.
(3) Z odlokom o proračunu se določi letna višina sredstev za pokrivanje dejavnosti zavoda na podlagi dogovorjenih in finančno opredeljenih nalog in letnega načrta zavoda. Zavod po sprejemu proračuna občine uskladi svoj letni načrt z veljavnim proračunom za tekoče leto.
(4) Zagotavljanje sredstev ustanovitelja se uredi s pogodbo med zavodom in občino po sprejetju proračuna občine za tekoče leto. Ločeno se prikazujejo sredstva za po posameznih področjih oziroma dejavnostih, za katere je zavod ustanovljen.
(5) Iz državnih sredstev pridobiva zavod sredstva za delo na podlagi prijav na razpise in obsega dejavnosti v skladu z zakonom, normativi in standardi.
(6) Zavod je dolžan uporabljati sredstva v skladu z namenom, za katerega so mu bila dodeljena.
30. člen 
(sklepanje pogodb z drugimi občinami, ki niso ustanoviteljice) 
Ustanovitelj pooblašča zavod za sklepanje pogodb o sofinanciranju dejavnosti in programov z drugimi občinami. Obseg dejavnosti in sredstva, ki jih na podlagi pogodb o sofinanciranju takšnih dejavnosti ali aktivnosti zagotavljajo občine, ki niso ustanoviteljice, morajo biti po posamezni občini razvidna v letnem finančnem načrtu in zaključnem računu zavoda.
31. člen 
(prodaja blaga in storitev na trgu) 
(1) Javni zavod lahko pridobiva prihodke tudi s prodajo blaga in storitev na trgu, pod pogojem, da so tudi stroški iz naslova tržne dejavnosti v celoti pokriti s prihodki iz tega naslova.
(2) Prihodki in odhodki iz naslova prodaje blaga in storitev na trgu morajo biti ločeno evidentirani in razčlenjeni skladno z veljavnimi predpisi za finančno poslovanje javnih zavodov.
(3) Cene storitev in blaga za prodajo na trgu ter akt, ki ureja prodajo na trgu na predlog direktorja sprejme svet zavoda.
32. člen 
(donacije, prispevki sponzorjev in drugi viri) 
(1) Zavod lahko pridobiva sredstva za delovanje in izvajanje dejavnosti tudi iz donacij in prispevkov sponzorjev. V kolikor so donatorska sredstva prejeta z določenim namenom, jih je zavod dolžan porabiti v skladu z dogovorjenim namenom.
(2) Zavod lahko pridobiva sredstva tudi iz drugih virov, kot so sredstva organov in institucij EU ali drugih mednarodnih organizacij.
(3) Zavod je dolžan zavrniti donatorska, sponzorska ali sredstva iz drugih virov, v kolikor bi bil sprejem le teh v nasprotju z javnim interesom. O obstoju nasprotja z javnim interesom odloča svet zavoda na predlog direktorja.
VIII. NAČIN RAZPOLAGANJA S PRESEŽKOM DOHODKOV NAD ODHODKI IN NAČIN KRITJA PRIMANJKLJAJA SREDSTEV ZA DELO ZAVODA 
33. člen 
(presežek prihodkov) 
(1) Presežek prihodkov nad odhodki se ugotavlja skladno s predpisi.
(2) Javni zavod mora ločeno spremljati poslovanje in izkazuje izid poslovanja s sredstvi javnih financ in drugimi sredstvi za opravljanje javne službe in s sredstvi, pridobljenimi s prodajo blaga in storitev na trgu.
(3) Presežek prihodkov nad odhodki izračunan po Zakonu o javnih financah (po načelu denarnega toka) sme zavod uporabiti zgolj za namene določene z Zakonom o fiskalnem pravilu.
(4) V primeru, da je presežek prihodkov nad odhodki izračunan po računovodskih pravilih (po obračunskem načelu) večji od presežka izračunanega po Zakonu o javnih financah, sme zavod razliko uporabiti za opravljanje in razvoj dejavnosti zavoda, razvoj kadra ali druge namene v skladu z veljavnimi predpisi, ki urejajo javne finance in plače v javnem sektorju.
(5) O razporeditvi presežka prihodkov nad odhodki na predlog sveta zavoda odloča ustanovitelj.
(6) Ne glede na določbe tretjega odstavka tega člena lahko, po postopku in v primerih, ki so določeni s predpisi, ki urejajo javne finance, ustanovitelj zahteva vračilo presežkov iz sredstev javne službe v proračun ustanovitelja.
34. člen
(primanjkljaj sredstev) 
(1) O načinu in višini pokrivanja primanjkljaja sredstev (presežka odhodkov nad prihodki), ki ga ni mogoče pokriti iz drugih razpoložljivih sredstev zavoda, na predlog sveta zavoda odloča ustanovitelj.
(2) V primeru primanjkljaja sredstev, ki jih je v skladu z veljavno zakonodajo dolžan ustanovitelj zagotavljati zavodu za opravljanje dejavnosti, ki jo zavod izvaja kot javno službo, se način kritja tega primanjkljaja določi v soglasju z ustanoviteljem.
IX. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI ZAVODA V PRAVNEM PROMETU 
35. člen 
(nastopanje v pravnem prometu) 
Zavod nastopa v pravnem prometu za izvajanje dejavnosti, za katere je ustanovljen in registriran, samostojno in brez omejitev.
36. člen 
(odgovornost za obveznosti zavoda) 
(1) Zavod je odgovoren za svoje obveznosti s sredstvi, s katerimi lahko razpolaga.
(2) Za obveznosti zavoda subsidiarno odgovarja ustanovitelj do višine sredstev, ki se v tekočem letu zagotavljajo iz proračuna ustanovitelja za delovanja zavoda.
X. DRUGE MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI MED ZAVODOM IN USTANOVITELJEM 
37. člen 
(druge medsebojne pravice in obveznosti) 
(1) Zavod je dolžan ustanovitelju:
– poročati o svojem poslovanju oziroma predložiti letno poročilo,
– predložiti program dela, finančni načrt,
– zagotavljati statistične in druge podatke, potrebne za spremljanje in financiranje dejavnosti zavoda, ter druge podatke v skladu z zakonom.
(2) Ustanovitelj:
– izvaja nadzor nad poslovanjem zavoda in nad porabo finančnih sredstev preko Nadzornega odbora in za finance pristojnega organa občinske uprave,
– v primerih, ko se ugotovi, da je ogroženo nemoteno izvajanje dejavnosti, za katero je zavod ustanovljen, ima ustanovitelj pravico sklicati sejo sveta zavoda in predlagati ukrepe skladno z zakonom in drugimi predpisi.
(3) Ustanovitelj in javni zavod financiranje zavoda, medsebojne obveznosti in izvajanje ustanoviteljskih pravic uredita s pogodbo.
XI. SPLOŠNI AKTI ZAVODA 
38. člen 
(statut zavoda) 
(1) Zavod ima statut zavoda, ki ga sprejme svet zavoda. S statutom se urejajo vprašanja, ki so pomembna za opravljanje dejavnosti in poslovanje zavoda v skladu z zakonom in aktom o ustanovitvi.
(2) Pred sprejetjem statuta si je svet zavoda dolžan pridobiti soglasje ustanovitelja. Statut je veljaven samo ob pridobljenem soglasju ustanovitelja.
39. člen 
(drugi splošni akti) 
Zavoda ima lahko tudi druge splošne akte, s katerimi ureja druge zadeve. Splošne akte zavoda sprejema svet zavoda, če ni s tem odlokom, zakonom ali statutom določeno, da jih sprejme direktor.
XII. STATUSNE SPREMEMBE 
40. člen 
(statusne spremembe) 
(1) O vseh statusnih spremembah zavoda odloča ustanovitelj.
(2) Zavod lahko preneha s svojim delovanjem v primerih, ki jih določa zakon.
XIII. PREHODNE DOLOČBE 
41. člen 
(konstituiranje organov zavoda) 
(1) Sedanji direktor opravlja svojo funkcijo do izteka mandata.
(2) Sedanji člani sveta zavoda nadaljujejo mandat do njegovega izteka. V roku 6 mesecev od uveljavitve tega odloka občinski svet do izteka mandatne dobe sveta v obstoječi sestavi imenuje v svet zavoda predstavnika uporabnikov oziroma zainteresirane javnosti s področja kulture, zaposleni v zavodu pa do izteka mandatne dobe obstoječega sveta izvolijo še enega predstavnika zaposlenih.
(3) Člani sveta zavoda v obstoječi sestavi se morajo v šestih mesecih od uveljavitve tega odloka udeležiti usposabljanja iz drugega odstavka 16. člana. Člana sveta, ki se programa usposabljanja v skladu s tem členom ne udeleži, se razreši oziroma odpokliče.
(4) Direktor uskladi sestavo, delovanje ter pristojnosti sedanjega programskega sveta s tem odlokom v roku šestih mesecev po uveljavitvi tega odloka.
42. člen 
(uskladitev aktov) 
Javni zavod uskladi vse notranje akte in poslovanje zavoda v roku šestih mesecev od uveljavitve tega odloka. Do sprejetja novih ostanejo v veljavi in se uporabljajo vsi dosedanji akti zavoda, v kolikor niso v nasprotju z veljavnimi predpisi in tem odlokom.
43. člen 
(vpis v uradne evidence) 
(1) Zavod mora uskladiti vpise v uradnih evidencah, najkasneje v roku šestih mesecev od uveljavitve tega odloka. Vsa dejanja, ki so potrebna za vpis v sodni register in druge evidence ter začetek dela zavoda po tem odloku, opravi direktor.
(2) Zavod se vpiše v evidenco javnih zavodov na področju kulture, ki jo vodi ministrstvo pristojno za kulturo RS.
44. člen 
(pripojitev enote) 
(1) Skladno s Sklepom za pripojitev notranje organizacijske enote »Kulturni dom« javnega zavoda Zavod za izobraževanje in kulturo Črnomelj k javnemu zavodu Razvojno informacijski center Bela krajina (Uradni list RS, št. 39/25) se s 1. 1. 2026 k javnemu zavodi RIC Bela krajina pripoji notranja organizacijska enota Kulturni dom javnega zavoda Zavod za izobraževanje in kulturo Črnomelj in s tem dnem RIC Bela krajina vstopi v vsa pravna razmerja, katerih subjekt je bila navedena notranja organizacijska enota.
(2) Direktor javnega zavoda Zavod za izobraževanje in kulturo Črnomelj in direktor javnega zavoda razvojno informacijski center Bela krajina pravočasno izvedeta postopke in dejanja v zvezi s programsko, kadrovsko, finančno in prostorsko konsolidacijo poslovanja med javnima zavodoma.
45. člen 
(premoženjsko stanje) 
Stanje in vrednost nepremičnega in premičnega premoženja, ki ga je ustanovitelj dal v upravljanje zavodu, se ugotovi na dan 31. december 2025 in predstavlja izhodiščno stanje za nadaljnje spremembe.
XIV. KONČNE DOLOČBE 
46. člen 
Z dnem pričetka veljave tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi Razvojno informacijskega centra Bela krajina (Uradni list RS, št. 145/20 – uradno prečiščeno besedilo, 58/21, 92/22 in 124/23).
47. člen 
(začetek veljavnosti in uporabe) 
Ta odlok se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati osmi dan po objavi.
Št. 007-13/2025
Črnomelj, dne 26. novembra 2025
Župan 
Občine Črnomelj 
Andrej Kavšek 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti