Uradni list

Številka 54
Uradni list RS, št. 54/2012 z dne 17. 7. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 54/2012 z dne 17. 7. 2012

Kazalo

2299. Pravilnik o izvedbi postopka izbire projektov, pogojih in merilih za izbor avdiovizualnih projektov, stran 5594.

Na podlagi drugega odstavka 26. člena Zakona o javnih agencijah (Uradni list RS, št. 52/02, 51/04, 33/11 – ZEKom-c) devetega odstavka 11. člena, drugega odstavka 16. člena in četrtega odstavka 14. člena Zakona o slovenskem filmskem centru, javni agenciji Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 77/10), je direktor Slovenskega filmskega centra, javne agencije Republike Slovenije, na podlagi soglasja sveta Slovenskega filmskega centra, javne agencije Republike Slovenije na 19. redni seji, dne 5. 3. 2012 ter na 22. redni seji dne 12. 6. 2012, sprejel naslednji
P R A V I L N I K
o izvedbi postopka izbire projektov, pogojih in merilih za izbor avdiovizualnih projektov
1. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
(vsebina)
S tem pravilnikom se določijo pogoji sofinanciranja, merila za izbor in postopek izbire za sofinanciranje realizacije slovenskih avdiovizualnih projektov (v nadaljevanju: projekt).
2. člen
(pomen izrazov)
Posamezni izrazi v tem pravilniku imajo naslednji pomen:
1. »realizacija projekta« je proces, ki zajema priprave na snemanje, snemanje, in postprodukcijo projekta;
2. »priprave na snemanje projekta« je faza v produkciji projekta, ki obsega produkcijske aktivnosti do uvrstitve projekta v program sofinanciranja;
3. »snemanje projekta« je faza v produkciji projekta, ki obsega čas od prvega do zadnjega snemalnega dne;
4. »postprodukcija projekta« je zaključna faza v produkciji projekta, ki obsega vse produkcijske aktivnosti od zaključka snemanja projekta do dokončanja projekta.
2. POGOJI SOFINANCIRANJA
3. člen
(Pogoji sodelovanja na javnem razpisu)
(1) Agencija sofinancira realizacijo slovenskih avdiovizualnih projektov preko javnega razpisa (v nadaljevanju: razpis).
(2) Za slovenske avdiovizualne projekte se štejejo dela, ki so izvorno producirana v slovenskem jeziku ali dela, ki so producirana v madžarskem in italijanskem jeziku, če so namenjena madžarski ali italijanski narodni skupnosti, ki živita na območju Republike Slovenije, ter dela slovenskega kulturnega izvora iz drugih področij umetnosti, če so izražena kot individualne intelektualne stvaritve s področja književnosti, znanosti in umetnosti in so izdelana oziroma primerna za predvajanje v medijih.
(3) Podrobnejši pogoji sodelovanja in sofinanciranja projektov se lahko določijo z besedilom razpisa.
4. člen
(omejitve sodelovanja na razpisu)
(1) Na razpisu agencije ne morejo biti sofinancirane fizične ter pravne osebe in z njimi povezane osebe, opredeljene v 4. členu Zakona o Slovenskem filmskem centru, javni agenciji Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 77/10; v nadaljnjem besedilu: ZSFCJA), ki ob prijavi na razpis nimajo poravnanih vseh zapadlih pogodbenih obveznosti do agencije in ministrstva, pristojnega za kulturo.
(2) Na razpisu za sredstva agencije ne morejo sodelovati osebe s projekti, namenjenimi marketingu in ekonomski propagandi.
(3) Prijavitelj, ki je za prijavljeni projekt na razpis že prejel javna sredstva, ne sme s sredstvi agencije kriti istih stroškov, ki jih je kril sredstvi, prejetimi na drugem razpisu, na podlagi katerega se sofinancirajo projekti iz javnih sredstev.
(4) Agencija ne sofinancira prijavljenih projektov, ki so že bili sofinancirani na podlagi razpisov, namenjenih za sofinanciranje projektov iz proračunske postavke za avdiovizualne medije, ki jih je izvedlo ministrstvo, pristojno za kulturo ter projektov, ki so bili sofinancirani na drugih razpisih realizacije filmskih projektov agencije.
(5) Agencija ne sofinancira prijavljenih projektov prijavitelja:
– če so bile z revizijo kateregakoli sofinanciranega projekta prijavitelja s strani agencije v obdobju petih let pred objavo razpisa, ugotovljene nepravilnosti in če prijavitelj v roku šestih mesecev od dokončanja revizije le-teh ne odpravi;
– če prijavitelj v obdobju petih let pred objavo razpisa, na katerega se prijavlja ni dokončal s strani ministrstva, pristojnega za kulturo ali agencije sofinanciranega projekta ter ministrstvu, pristojnemu za kulturo oziroma agenciji ni povrnil že izplačanih sredstev za nedokončan projekt;
– če prijavitelj v obdobju petih let pred objavo razpisa za katerikoli sofinanciran projekt s strani agencije ni predložil agenciji revizije iz 15. člena ZSFCJA;
– če projekt, sofinanciran iz javnih sredstev v roku enega leta po dokončanju ni bil predvajan v enem izmed medijev.
5. člen
(ponovna prijava istega projekta na razpis)
(1) Ob drugi in vsaki naslednji prijavi istega projekta na razpis za sofinanciranje avdiovizualnih projektov, na katerega je že bil prijavljen, mora prijavitelj pisno obrazložiti razloge za ponovno prijavo in spremembe v prijavi.
(2) Projekt, ki ga je agencija že financirala v enem od področij filmskih in avdiovizualnih dejavnosti, ne more biti ponovno financiran iz istega področja filmske oziroma avdiovizualne dejavnosti.
6. člen
(razpisna vrednost sofinanciranja)
(1) Projekti, prijavljeni na razpise slovenskih avdiovizualnih dejavnosti, se sofinancirajo na podlagi veljavne sheme državne pomoči, kar se navede v posameznem razpisu.
(2) Z besedilom razpisa se določita okvirna vrednost razpisanih sredstev in najvišji možni znesek sofinanciranja posameznih projektov, ki jih sofinancira agencija na podlagi razpisa, ob upoštevanju omejitev ZSFCJA. Z razpisom se lahko določijo tudi prednostni vsebinski kriteriji za izbor projektov.
3. MERILA ZA IZBOR
7. člen
(Sofinanciranje avdiovizualnih projektov)
(1) Namen sofinanciranja realizacije projektov je omogočanje ustvarjalnosti in profesionalne izvedbe slovenske avdiovizualne produkcije oziroma slovenskih avdiovizualnih del, namenjenih predvajanju v medijih.
(2) Skladno s tem pravilnikom se lahko sofinancirajo projekti:
– pravnih in fizičnih oseb, ki so registrirane za dejavnosti produkcije filmov, video filmov, televizijskih oddaj (J59.110);
– izdajateljev vsebin, registriranih za produkcijo avdiovizualnih in/ali filmskih del, ne glede na način razširjanja.
(3) Prijavitelji, katerih projekti se bodo sofinancirali po tem pravilniku, morajo ob podpisu pogodbe predložiti izjavo o programski volji izdajatelja medija, ki je vpisan v razvid medijev.
8. člen
(Merila za sofinanciranje avdiovizualnih projektov)
Pristojna strokovno programska komisija oceni in ovrednoti na razpis prijavljene avdiovizualne projekte:
a)   ocena scenarija ali vsebinske zasnove projekta
     (upošteva se pomen projekta za razvoj
     ustvarjanja slovenskih avdiovizualnih del in
     za uveljavitev slovenske avdiovizualne
     produkcije doma in v tujini, pomen projekta za
     razvoj slovenske kulture in slovenskega jezika
     ter izvirnost in inovativnost v rabi medija
     ter utemeljenost izvedbe projekta)               50 točk
b)   ocena režiserja                                  30 točk
     – odmevnost ustvarjalnega dela režiserja na
     avdiovizualnem področju                          20 točk
     – ocena režijskega koncepta (kvaliteta,
     profesionalnost izvedbe, raznovrstnost,
     izvirnost, komunikativnost in aktualnost
     avtorjevega pristopa)                            10 točk
c)   ocena »producenta«                               20 točk
     – odmevnost producentovega dela na
     avdiovizualnem področju (strokovna in finančna
     kredibilnost glede na realizirane projekte)      15 točk
     – ocena okvirnega finančnega in terminskega
     načrta za produkcijo avdiovizualnega dela         5 točk
9. člen
(število točk)
(1) Posamezen projekt iz prejšnjega člena je lahko ocenjen z največ 100 točkami.
(2) Z besedilom razpisa iz 8. člena tega pravilnika se določi število točk, ki ga mora vsak prijavljeni projekt doseči, da ga pristojna strokovno programska komisija predlaga direktorju v sofinanciranje.
4. POSTOPEK IZBORA PROJEKTOV
10. člen
(potek postopka izbora projektov)
Razpisi se izvajajo po naslednjih fazah:
a. uvedba postopka:
– priprava podlag za sprejem sklepa o začetku postopka;
– sprejem sklepa o začetku postopka;
– objava razpisa;
b. priprava vlog za obravnavo ter zavržbe:
– evidentiranje prispelih vlog;
– odpiranje vlog;
– pozivanje na dopolnitev nepopolnih vlog in njihovo dopolnjevanje;
– izdaja posamičnih sklepov o zavržbi nepopolnih in nepravočasnih vlog ter vlog, ki jih niso vložile upravičene osebe;
c. ocenjevanje in vrednotenje vlog:
– ocenjevanje in vrednotenje ustreznih vlog,
– oblikovanje končnega predloga strokovno programske komisije;
d. izbor projektov oziroma programov: izdaja posamičnih odločb o odobritvi ali zavrnitvi sofinanciranja projekta.
11. člen
(sklep)
Direktor agencije sprejme sklep o začetku postopka za izbiro projektov, s katerim določi:
– razpisno področje s strokovno utemeljitvijo;
– postopek;
– okvirna vrednost razpisanih sredstev;
– datum objave;
– besedilo razpisa.
12. člen
(izvedba razpisa)
(1) Besedilo razpisa se objavi na spletnem mestu agencije, v Uradnem listu Republike Slovenije pa se objavi informacija o razpisu.
(2) Besedilo razpisa mora vsebovati najmanj podatke, določene z zakonom, ki ureja uresničevanje javnega interesa za kulturo.
(3) V času trajanja razpisa mora biti razpisna dokumentacija dosegljiva vsem zainteresiranim na spletnem mestu in sedežu agencije.
13. člen
(sprejemanje in evidentiranje vlog)
(1) Vloge se lahko oddajo na sedežu agencije, pošljejo po pošti ali preko osebe, ki opravlja posredovanje vlog kot svojo dejavnost. Kolikor razpis to omogoča, se vloge lahko oddajo tudi preko spleta.
(2) Vsaka prispela vloga in njene morebitne dopolnitve se evidentirajo kot ena zadeva.
(3) Uradna oseba agencije, ki sprejema vloge, prispele na razpis, na vsaki vlogi jasno označi datum prejema oziroma oddaje na pošti. Na enak način evidentira tudi vsako dopolnitev oziroma spremembo vloge.
14. člen
(odpiranje vlog, prispelih na razpis)
(1) Vloge, prispele na razpis, odpre komisija za odpiranje vlog, ki jo izmed zaposlenih na agenciji imenuje direktor agencije. Odpiranju sme prisostvovati predstavnik prijavitelja, ki kandidira na razpisu. Komisijo sestavljajo najmanj trije člani.
(2) O odpiranju vlog se piše zapisnik, ki vsebuje najmanj naslednje podatke:
– naziv in sedež agencije;
– datum in čas začetka ter konca odpiranja vlog;
– imena navzočih ter odsotnih članov komisije;
– imena navzočih oseb, ki kandidirajo na razpisu, oziroma njihovih predstavnikov;
– seznam prispelih vlog z navedbo šifre vloge, nazivom oziroma imenom prijavitelja ter naslovom projekta in
– ugotovitve o pravočasnosti in popolnosti prispelih vlog ter o upravičenosti oseb, ki so vloge podale.
(3) Komisija za odpiranje vlog pripravi za vse popolne in pravočasne vloge upravičenih oseb (v nadaljnjem besedilu: ustrezne vloge) skupno poročilo, ki mora vsebovati šifro vloge, podatke o prijavitelju in naslov projekta.
(4) Na podlagi ugotovitve iz zapisnika iz drugega odstavka tega člena, da je pravočasna vloga upravičene osebe formalno nepopolna, pristojni uslužbenec agencije pozove stranko, da jo dopolni v petih dneh od prejema poziva k dopolnitvi. Po izteku roka za dopolnitev, komisija za odpiranje vlog sestavi zapisnik, ki vsebuje seznam formalno nepopolnih vlog z navedbo šifre vloge, nazivom oziroma imenom prijavitelja ter naslovom projekta in ugotovitve, ali so formalno nepopolne vloge pravočasno in v celoti dopolnjene. Komisija za odpiranje vlog pripravi poročilo o vlogah, ki so bile pravočasno in v celoti dopolnjene. Poročilo mora vsebovati podatke, določene v prejšnjem odstavku.
15. člen
(zavrženje vlog)
(1) Na podlagi zapisnika o odpiranju oziroma dopolnjevanju vlog iz prejšnjega člena direktor agencije s posamičnim sklepom zavrže vlogo, ki ni pravočasna ali popolna ali ki je ni vložila upravičena oseba.
(2) Vloga, prispela na razpis je pravočasna, če je prispela v roku, določenem v besedilu razpisa.
(3) Vloga je popolna, če vsebuje vse obvezne sestavine, ki jih določa besedilo razpisa. Za popolno se šteje tudi nepopolna vloga, ki jo je stranka v celoti dopolnila v petih dneh od prejema poziva k dopolnitvi. Vloga se šteje za popolno tudi v primeru, da se je prijavitelj na isti razpis prijavil z več projekti in je samo eni od vlog priložil vse obvezne sestavine.
(4) Upravičena oseba je tista oseba, katere vloga izpolnjuje pogoje, določene v besedilu razpisa. Izpolnjevanje pogojev se ugotavlja na podlagi obveznih dokazil in vloge stranke.
16. člen
(ocenjevanje in vrednotenje)
(1) Strokovno presojo in ocenjevanje vseh pravočasnih in popolnih vlog upravičenih oseb izvede pristojna strokovno programska komisija.
(2) Pristojna strokovno programska komisija oceni prijavljene projekte po merilih, določenih s tem pravilnikom.
17. člen
(obvestilo strankam)
Agencija najpozneje v dveh mesecih od zaključka odpiranja vlog, prispelih na razpis, pisno obvesti stranko o dejstvih in okoliščinah, pomembnih za izdajo odločbe ter predlogu strokovno programske komisije. V obvestilu se določi rok, do katerega ima stranka možnost, da se izjavi o navedbah v obvestilu. Obvestilo se lahko sporoči tudi v elektronski obliki na elektronski naslov, ki je naveden v vlogi.
18. člen
(poročilo strokovno programske komisije)
(1) Na podlagi ocene projektov pristojna strokovno programska komisija pripravi direktorju agencije poročilo, ki mora vsebovati:
– šifro vloge;
– podatke o prijavitelju;
– naslov projekta, navedenega v vlogi;
– mnenje in obrazložene ocene projektov, prijavljenih na razpis;
– predlog, kateri projekti naj se financirajo in kateri naj se zavrnejo.
(2) Poročilo iz prejšnjega odstavka vsebuje tudi po prednostnem redu razvrščeno rezervno listo projektov ustreznih vlog, ki lahko postanejo predmet sofinanciranja v primeru sprostitve ali povečanja proračunskih sredstev ali rezervno listo, na podlagi katere se lahko povečuje obseg sofinanciranja že odobrenih projektov.
19. člen
(odločitev direktorja)
(1) O sofinanciranju prijavljenih projektov odloča direktor na podlagi mnenj in obrazloženih ocen o prijavljenih projektih, podanih s strani pristojnih strokovno programskih komisij agencije, razpoložljivih sredstev in poslovno-programskega načrta dela, izpolnjevanja obveznosti producenta do agencije (in Filmskega sklada Republike Slovenije kot njenega pravnega predhodnika) po predhodno sklenjenih pogodbah. Pri odločitvi mora direktor upoštevati tudi izvedljivost projekta glede na finančni načrt in predračun projekta.
(2) Če se direktor ne strinja z mnenji in ocenami posamezne strokovno programske komisije o sofinanciranju projektov, lahko sprejme odločitev, ki ne sledi mnenjem in ocenam strokovno programskih komisij agencije.
(3) V primeru iz prejšnjega odstavka mora direktor razloge za takšno svojo odločitev obrazložiti. Obrazložitev mora direktor nemudoma posredovati svetu agencije, ki mora na prvi naslednji seji o tem sprejeti mnenje. Posredovanje obrazložitve razlogov iz prejšnjega stavka ne zadrži odločitve direktorja.
(4) Prijaviteljem na razpise izda direktor odločbo najkasneje v roku 30 dni po pridobitvi poročila iz prejšnjega člena tega pravilnika.
(5) Agencija sofinancira projekte največ do 50 odstotkov vseh izkazanih upravičenih stroškov. Ta omejitev ne velja za nizko proračunski, mladinski ali otroški oziroma zahteven projekt, ki ga agencija sofinancira največ do 80 odstotkov vseh izkazanih upravičenih stroškov.
20. člen
(pritožba)
(1) Zoper odločbo agencije ima prijavitelj pravico do pritožbe v roku 15 dni od dneva njene vročitve. O pritožbi odloča ministrstvo, pristojno za kulturo.
(2) Pritožba se vloži pisno ali ustno na zapisnik pri agenciji. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb s prijavitelji izbranih projektov za sofinanciranje.
(3) Predmet pritožbe ne morejo biti merila za ocenjevanje vlog in pogoji razpisa.
5. UREDITEV MEDSEBOJNIH RAZMERIJ S POGODBO
21. člen
(pogodba)
(1) Na podlagi dokončne odločbe iz 19. člena tega pravilnika se sklene pogodba, s katero se uredijo medsebojne pravice in obveznosti agencije in prijavitelja, katerega projekt je bil sprejet v sofinanciranje (v nadaljnjem besedilu: izbrani prijavitelj). Pogodba se glede na določbe razpisa sklene za določen čas, vendar največ za dve leti od podpisa pogodbe o sofinanciranju projekta.
(2) Agencija po pravnomočnosti odločbe, s katero se posamezni projekt sprejme v sofinanciranje, pisno pozove prijavitelja izbranega projekta na podpis pogodbe.
(3) Če izbrani prijavitelj projekta v roku 15 dni po vročitvi poziva iz drugega odstavka tega člena ne sklene predlagane pogodbe, se šteje, da je odstopil od sofinanciranja projekta z javnimi sredstvi, da pogodba ni sklenjena in da je agencija prosta obveznosti, ki bi zanjo izhajale iz odločbe o sofinanciranju, na kar mora biti izbrani prijavitelj v vabilu oziroma pozivu predhodno opozorjen. Rok za podpis pogodbe se lahko podaljša, če izbrani prijavitelj agenciji pisno sporoči objektivne razloge za podaljšanje roka ali se lahko skrajša v skladu z roki, ki jih urejajo predpisi o zaključku proračunskega leta.
22. člen
(vsebina pogodbe)
(1) Pogodba mora vsebovati naslednje elemente:
1. pogodbene stranke (naziv oziroma ime, naslov, davčna številka, številka transakcijskega računa in zastopnika izvajalca);
2. predmet pogodbe;
3. kateri namen in cilji pogodbe sestavljajo javni interes, kot je splošno opredeljen v predpisu oziroma nacionalnem programu za kulturo;
4. cilje, ki bodo realizirani v obdobju sklenitve pogodbe zaradi uresničitve namena pogodbe, roke, v katerih morajo biti cilji doseženi, in kriterije za spremljanje njihovega uresničevanja;
5. trajanje pogodbe;
6. obseg, roke in način zagotavljanja sredstev agencije;
7. vrednost projekta in višino dodeljenih sredstev s strani agencije;
8. terminski plan porabe sredstev;
9. rok, do katerega lahko izbrani prijavitelj črpa proračunska sredstva;
10. navedbo dokazil in elementov zahtevka za izplačilo dodeljenih sredstev;
11. skrbnike pogodb vseh pogodbenih strank;
12. določbo o obveznosti poročanja o izvedbi projekta, obveznosti poročila o poteku in rezultatih porabe dodeljenih sredstev oziroma najmanj zaključnega poročila;
13. določbo, da mora izbrani prijavitelj sproti obveščati agencijo o spremembah, ki lahko vplivajo na izpolnitev pogodbenih obveznosti;
14. določbo o dolžnosti sodelovanja izbranega prijavitelja (izbrani prijavitelj se je dolžan odzivati na poziv agencije po posredovanju dokumentacije in pojasnilih, vezanih na izvedbo projekta);
15. pravico agencije, da spremlja in nadzira izvajanje pogodbe ter namensko porabo proračunskih sredstev;
16. določbo o obveznosti producenta, da arhivira projektno obračunsko dokumentacijo za čas, določen v pogodbi (vendar ne manj kot 5 let);
17. določbo o urejenosti avtorskih in sorodnih pravic na projektu – o prenosu materialnih avtorskih pravic na producenta;
18. določbo, da mora izbrani prijavitelj ob nenamenski porabi dodeljenih sredstev ali ob neizpolnitvi predmeta pogodbe že izplačana sredstva vrniti agenciji, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi;
19. določbe o sankcijah zaradi neizpolnjevanja pogodbenih obveznosti;
20. določbo o obveznosti in o načinu obveščanja javnosti, da je predmet pogodbe sofinanciran s strani agencije in
21. podpis in datum podpisa pogodbenih strank.
(2) Glede na posebnosti predmeta pogodbe lahko pogodba vsebuje tudi druge elemente.
(3) V pogodbi o realizaciji projekta je potrebno določiti tudi tehnični standard zapisa, rok oddaje dokončanega projekta agenciji, ter pogoje oddaje arhivskega materiala.
23. člen
(tranše)
(1) Izplačila na podlagi sklenjene pogodbe med agencijo in izbranim prijaviteljem se, če s pogodbo ni drugače določeno, opravijo po tranšah.
(2) Izplačila tranš se opravijo v skladu s predpisi o izplačilih iz državnega proračuna in ZSFCJA.
(3) Število tranš, višina posamezne tranše, roki in pogoji za izplačilo tranš se določijo s pogodbo med agencijo in izbranim prijaviteljem projekta.
(4) Prva tranša, ki je avans, lahko znaša največ 25 odstotkov celotne obveznosti agencije in mora biti izplačana najkasneje v tridesetih dneh po podpisu pogodbe in predložitvi listine o zavarovanju za kvalitetno izvedbo sofinanciranega projekta v višini zneska, ki je določen z besedilom razpisa.
(5) Agencija lahko izplača izbranemu prijavitelju sofinanciranega projekta posamezno tranšo le, če je izbrani izvajalec do zahtevka za izplačilo tranše izpolnil vse svoje pogodbene obveznosti, ki jih je moral izpolniti za izplačilo posamezne tranše.
24. člen
(nižja ali višja poraba finančnih sredstev)
(1) Izbranemu prijavitelju, ki za izplačilo predloži dokumentacijo, ki izkazuje manjšo porabo sredstev od predvidene po pogodbi, agencija izplača le toliko sredstev, za kolikor izkazuje upravičeno porabo.
(2) Agencija lahko izplača izbranemu prijavitelju le toliko sredstev, za kolikor je izbrani prijavitelj izkazal upravičenih stroškov, nastalih pri aktivnostih, ki so v neposredni zvezi s sofinanciranim projektom po pogodbi.
(3) Glede upravičenih stroškov, ki jih agencija na podlagi sklenjene pogodbe sofinancira, se uporablja Pravilnik Slovenskega filmskega centra, javne agencije Republike Slovenije o upravičenih stroških (Uradni list RS, št. 60/11 in 82/11), z izjemo poglavja IV.
(4) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka, agencija sofinanciranim projektom ne sofinancira stroškov promocije in distribucije.
25. člen
(izjemno povečanje odobrenih sredstev)
Ne glede na določbo prvega odstavka prejšnjega člena, se višina odobrenih sredstev lahko izjemoma zviša največ za 10 odstotkov medsebojno dogovorjene vrednosti projekta.
26. člen
(odstopanje od vrednosti posamezne postavke predračuna)
(1) Vrednosti posameznih postavk znotraj posameznih sklopov predračuna lahko izbrani prijavitelji projektov spreminjajo.
(2) Če je odstopanje po posameznem sklopu predračuna večje od 30 odstotkov, vendar se bo to kompenziralo v okviru predračunske vrednosti, mora producent o tem obvestiti agencijo.
(3) Ne glede na določbi prvega in drugega odstavka tega člena, producent po sklenitvi pogodbe z agencijo iz 21. člena tega pravilnika, za honorarje soavtorjev po zakonu, ki ureja avtorsko in sorodne pravice ne sme izplačati nižjega zneska, kot ga je navedel v predračunu prijave na razpis, razen če se soavtorji sofinanciranega projekta po pregledu odobrene višine sofinanciranja s tem strinjajo.
27. člen
(spremljanje in spremembe pogodb)
(1) Skrbniki pogodb so odgovorni za spremljanje izpolnjevanja pogodbenih obveznosti in namensko porabo sredstev.
(2) Izbrani prijavitelj projekta je dolžan v osmih dneh obvestiti agencijo o spremembah, ki utegnejo vplivati na izpolnitev njegovih obveznosti, določenih v pogodbi. Na podlagi obvestila lahko agencija sklene z izbranim prijaviteljem projekta dodatek k pogodbi ali odstopi od pogodbe in zahteva vrnitev že izplačanih sredstev s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi.
(3) V primeru nastopa okoliščin iz prejšnjega člena je izbrani prijavitelj projekta dolžan ukreniti vse, kar je v njegovih močeh, da omeji škodljive posledice.
(4) Agencija ima pravico in dolžnost, da izvedbo projekta v vseh fazah vsebinsko in finančno nadzira.
28. člen
(odstop od pogodbe)
(1) Agencija lahko odstopi od pogodbe, če:
– izbrani prijavitelj projekta ni porabil sredstev skladno z namenom, določenim v pogodbi;
– izbrani prijavitelj projekta ne izpolnjuje svojih pogodbenih obveznosti;
– izbrani prijavitelj projekta agencije ne obvesti o razlogih prekinitve, spremembe in nemotenega poteka izvajanja financiranega projekta;
– agencija ob nadzoru sofinanciranega projekta ugotovi, da izbrani prijavitelj projekta dodeljena sredstva uporablja negospodarno, nepregledno oziroma v nasprotju z namensko porabo sredstev, določeno s predračunom sofinanciranega projekta;
– agencija ugotovi, da obračunska dokumentacija, ki jo izbrani prijavitelj projekta predloži vsebinsko ne ustreza finančnemu načrtu projekta, razen če je agencija k spremembi finančnega načrta dala pisno soglasje;
– se izkaže, da sredstva za projekt, ki bi jih moral zagotoviti izbrani prijavitelj projekta, niso v celoti zagotovljena oziroma plačilo stroškov projekta ne poteka v skladu s predloženo obračunsko dokumentacijo;
– sofinanciran projekt ni končan v roku, dogovorjenim s to pogodbo, in se pogodbene stranke pred iztekom roka niso dogovorile drugače;
– je izbrani prijavitelj pridobil sredstva na podlagi neresničnih in zavajajočih podatkov;
– izbrani prijavitelj najkasneje do roka dokončanja sofinanciranega projekta ne predloži predpogodbe ali pogodbe z izdajateljem medija, iz katere izhaja, da bo sofinanciran projekt najkasneje v dveh letih po dokončanju, uvrščen v programsko shemo izdajatelja medija in javno prikazan;
– v drugih primerih, kot to določa pogodba o sofinanciranju projekta.
(2) Če agencija odstopi od pogodbe iz razlogov, navedenih v prejšnjem odstavku tega člena, mora izbrani prijavitelj agenciji vrniti že izplačana sredstva, skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila.
29. člen
(neutemeljeno neizpolnjevanje pogodbenih obveznosti agencije)
(1) Če agencija neutemeljeno ne izpolnjuje pogodbenih obveznosti, lahko izbrani prijavitelj projekta v roku petnajstih dni od neizpolnjene zapadle obveznosti agencijo obvesti, da bo v primeru, da agencija v roku sedmih dni od prejema obvestila ne bo izpolnila zapadlih obveznosti do izbranega prijavitelja, do izpolnitve le-teh, prekinil z realizacijo projekta.
(2) V primeru iz prvega odstavka tega člena izbrani prijavitelj ni odgovoren za nastalo morebitno škodo, ki bi nastala zaradi razloga iz prejšnjega odstavka.
30. člen
(nadaljevanje projekta z drugim izvajalcem)
(1) Če agencija prekine pogodbo o sofinanciranju projekta z izbranim prijaviteljem projekta iz razlogov, navedenih v 28. členu tega pravilnika, in ob tem oceni, da je glede na fazo realizacije smotrno projekt dokončati, se lahko agencija in izbrani prijavitelj s pogodbo dogovorita o prenosu materialnih avtorskih pravic in izročitev vseh materialnih sredstev in materialov, ki so bili do prekinitve pogodbe izdelani ali pridobljeni za projekt, drugemu producentu, s katerim agencija podpiše pogodbo o nadaljevanju realizacije in dokončanju projekta.
(2) Direktor agencije mora pred odločitvijo o drugem producentu iz predhodnega odstavka predhodno pridobiti mnenje pristojne strokovno programske komisije.
31. člen
(vključitev novega koproducenta)
Vključitev novega koproducenta po sklenitvi pogodbe je možna s predhodnim soglasjem agencije.
32. člen
(navajanje sofinancerja v javnosti)
V uvodnih in zaključnih napisih ter promocijskih materialih mora biti na posebej izpostavljenem in dobro vidnem mestu navedeno, da je projekt nastal s finančno pomočjo agencije.
PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
33. člen
(prehodna določba)
Postopki, ki so se začeli pred uveljavitvijo tega pravilnika se zaključijo v skladu z Uredbo o izvedbi rednega letnega javnega razpisa za sofinanciranje projektov iz proračunske postavke za avdiovizualne medije (Uradni list RS, št. 52/03, 35/04 in 34/06).
34. člen
(začetek veljavnosti)
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. IPR 403/12
Ljubljana, dne 12. junija 2012
EVA 2012-3330-0046
Jožko Rutar l.r.
direktor Slovenskega filmskega centra,
javne agencije Republike Slovenije
 
Igor Šmid l.r.
Predsednik sveta Slovenskega filmskega centra,
javne agencije Republike Slovenije

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti