Uradni list

Številka 68
Uradni list RS, št. 68/2025 z dne 5. 9. 2025
Uradni list

Uradni list RS, št. 68/2025 z dne 5. 9. 2025

Kazalo

2445. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Moravske Toplice, stran 7180.

  
Na podlagi 29. in 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (ZLS) (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A, 80/20 – ZIUOOPE in 62/24 – odl. US in 102/24 – ZLV-K), 19. člena Statuta Občine Moravske Toplice (Uradni list RS, št. 1/25, 30/25) in v skladu z Uredbo o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in v pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03, 81/03, 109/03, 43/04, 58/04 – popr., 138/04, 35/05, 60/05, 72/05, 112/05, 49/06, 140/06, 9/07, 33/08, 66/08, 88/08, 8/09, 63/09, 73/09, 11/10, 42/10, 82/10, 17/11, 14/12, 17/12, 23/12, 98/12, 16/13, 18/13, 36/13, 51/13, 59/13, 14/14, 28/14, 43/14, 76/14, 91/14, 36/15, 57/15, 4/16, 44/16, 58/16, 84/16, 8/17, 40/17, 41/17, 11/19, 25/19, 54/19, 67/19, 89/20, 104/20, 118/20, 168/20, 31/21, 54/21, 203/21, 29/22, 80/22, 103/22, 125/22, 25/23, 74/23, 127/23, 19/24, 35/24, 105/24, 32/25 – ZJU-1 in 34/25) je Občinski svet Občine Moravske Toplice na 21. redni seji dne 26. 8. 2025 sprejel
O D L O K 
o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Moravske Toplice 
1. člen 
V Odloku o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Moravske Toplice (Uradni list RS, št. 73/24) se v 8. členu spremenita četrta in peta alineja tako, da se glasita:
»– oddelek za gospodarstvo, investicije in razvoj;
– oddelek za infrastrukturo, okolje in prostor.«.
2. člen 
10. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Urad župana opravlja naslednje naloge:
– vodi in organizira delo v glavni pisarni;
– izvaja strokovna, organizacijska, administrativna in tehnična opravila za potrebe župana, podžupanov, občinskega sveta in njegovih delovnih teles, nadzornega odbora in drugih organov občine ter krajevnih skupnosti;
– sprejema in odpravlja pošto ter ureja arhiv za potrebe občinskih organov;
– načrtuje, organizira in izvaja protokol ter prireditve, ki so občinskega značaja;
– ažurira vsebine na spletni strani Občine Moravske Toplice;
– skrbi za občinsko glasilo Lipnica;
– skrbi za področje informatike za celotno občinsko upravo;
– izvaja aktivnosti vezane na mednarodno sodelovanje;
– skrbi za odnose z javnostjo;
– skrbi za vozni park in stavbe v lasti Občine Moravske Toplice;
– skrbi za arhiv občine;
– opravlja tehnično administrativne naloge ter druge zadeve s svojega delovnega področja;
– planira in nadzira porabo proračunskih sredstev, potrebnih za izvajanje nalog oddelka.«.
3. člen 
12. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Oddelek za splošne in pravne zadeve opravlja naslednje naloge:
– pripravlja splošne in druge akte ter mnenja in stališča, ki jih sprejemajo župan, občinski svet in drugi občinski organi;
– zagotavlja pravno pomoč drugim oddelkom občinske uprave;
– izvaja postopke na področju kadrovskih zadev;
– sestavlja pogodbe in spremlja njihovo izvajanje;
– vodi upravne postopke, ki se nanašajo na področje dela oddelka;
– nudi strokovno pomoč krajevnim skupnostim;
– zagotavlja informacije javnega značaja;
– skrbi za področje varstva osebnih podatkov;
– zagotavlja strokovno pomoč pri izvajanju volilnih opravil;
– pripravlja koncesijske akte za področje negospodarskih dejavnosti;
– pripravlja občinske akte v zvezi z ustanoviteljstvom oziroma soustanoviteljstvom javnih zavodov na področju zdravstva, šolstva, predšolske vzgoje, kulture, športa, socialnega varstva in turizma ter skrbi za njihovo izvajanje;
– ureja premoženjsko pravna razmerja pri ravnanju z nepremičninami;
– planira in nadzira porabo proračunskih sredstev, potrebnih za izvajanje nalog oddelka.«.
4. člen 
13. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Oddelek za gospodarstvo, investicije in razvoj opravlja naslednje naloge:
– pripravlja investicijske projekte in investicijske programe za celotno občinsko upravo;
– izvaja postopke na področju javnih naročil in vodi evidence;
– aktivno sodeluje pri vseh investicijah Občine Moravske Toplice;
– vodi upravne postopke, ki se nanašajo na področje gospodarskih dejavnosti;
– pripravlja občinske akte s področja gospodarskih dejavnosti;
– pripravlja projektno dokumentacijo, nadzira in vodi projekte;
– finančno spremlja projekte, jih vrednosti in poroča;
– pripravlja strateške dokumente za občino;
– spremlja razpise in informacije o programih EU in RS;
– planira in nadzira porabo proračunskih sredstev, potrebnih za izvajanje nalog oddelka.«.
5. člen 
14. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Oddelek za infrastrukturo, okolje in prostor opravlja naslednje naloge:
– pripravlja prostorske planske in izvedbene akte ter skrbi za njihovo izvajanje;
– pripravlja občinske akte na področju gospodarskih javnih služb in skrbi za njihovo izvajanje;
– vodi postopke priprave programov opremljanja in odmerja komunalni prispevek;
– spremlja, analizira in oblikuje cene iz pristojnosti občine na področju gospodarskih javnih služb in daje mnenja k oblikovanju cen iz koncesijskih razmerij;
– pripravlja dokumentacijo za infrastrukturne in druge javne objekte;
– spremlja izvajanje investicij in projektov na svojem področju;
– pripravlja dokumentacijo in vodi postopke v zvezi z razpisi s svojega področja;
– vodenje javnih naročil s področja investicij v GJS;
– pripravlja pogodbe na svojem področju in spremlja njihovo izvajanje;
– pripravlja koncesijske akte za področje GJS;
– vodi upravne postopke in izdaja odločbe, potrdila, soglasja ter mnenja, ki se nanašajo na področje dela oddelka;
– pripravlja in izvaja naloge civilne zaščite, obrambnih načrtov in požarne varnosti;
– nadzira in sodeluje z medobčinsko inšpekcijo in redarstvom;
– skrbi za naravno in kulturno dediščino;
– skrbi za naloge s področja kmetijstva;
– ugotavlja javni interes za pridobitev zemljišč za potrebe občine;
– vodi postopke odmere in odkupov javnih površin;
– skrbi za podatkovno zbirko, ki je osnova za odmero nadomestila za uporabo stavbnih zemljišč;
– planira in nadzira porabo proračunskih sredstev, potrebnih za izvajanje nalog oddelka.«.
PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 
6. člen 
Župan najkasneje v roku enega meseca po uveljavitvi tega odloka uskladi Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi Občine Moravske Toplice, ki je podlaga za razporeditev zaposlenih na ustrezna delovna mesta.
Ostale določbe ostanejo nespremenjene.
7. člen 
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-0002/2024-5
Moravske Toplice, dne 26. avgusta 2025
Župan 
Občine Moravske Toplice 
Alojz Glavač

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti