Uradni list

Številka 27
Uradni list RS, št. 27/2024 z dne 29. 3. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 27/2024 z dne 29. 3. 2024

Kazalo

787. Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Ilirska Bistrica, stran 2056.

  
Na podlagi 29. in 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) ter 14. in 76. člena Statuta Občine Ilirska Bistrica (Uradni list RS, št. 189/20) je Občinski svet Občine Ilirska Bistrica na 11. redni seji dne 21. 3. 2024 sprejel
O D L O K 
o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Ilirska Bistrica 
I. UVODNE IN SPLOŠNE DOLOČBE 
1. člen 
(1) Ta odlok ureja organizacijo in delovno področje Občinske uprave Občine Ilirska Bistrica (v nadaljevanju: občinska uprava) ter druga vprašanja, povezana z delovanjem občinske uprave.
(2) V tem odloku uporabljeni izrazi, zapisani v moški slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za moške in ženske.
2. člen 
(1) Občinska uprava opravlja na delovnih področjih, določenih s tem odlokom, upravne, strokovne, pospeševalne in razvojne naloge ter naloge, povezane z zagotavljanjem javnih služb iz občinske pristojnosti ter druge naloge v okviru zakonskih pravic in dolžnosti občine.
(2) Zadeve iz lastne pristojnosti in prenesene državne pristojnosti opravlja občinska uprava pod pogoji in na način, ki je določen z zakonom, statutom občine in tem odlokom.
(3) Občinska uprava je glede izvrševanja odločitev občinskega sveta odgovorna občinskemu svetu, v zadevah, ki jih nanjo prenese država, pa tudi pristojnim ministrstvom.
3. člen 
(1) Občinska uprava v okviru pravic in dolžnosti občine izvaja zakone, odloke ter druge splošne in posamične akte, odloča s posamičnimi akti o upravnih zadevah iz lastne pristojnosti in iz prenesene državne pristojnosti, pripravlja predloge splošnih in posamičnih aktov občine, spremlja stanje in daje pobude za reševanje vprašanj na področjih, za katera je ustanovljena ter odgovarja za stanje na teh področjih, in opravlja druga strokovna in administrativna dela za občinski svet, župana, nadzorni odbor, komisije in odbore občinskega sveta ter druga delovna telesa.
(2) Občinska uprava sodeluje v zadevah lokalnega pomena z ožjimi lokalnimi skupnostmi, javnimi zavodi, zunanjimi izvajalci gospodarskih javnih služb, društvi in drugimi organizacijami ter zagotavlja uresničevanje pravic, potreb in interesov občanov.
(3) Pri opravljanju svojih nalog občinska uprava lahko sodeluje z občinskimi upravami drugih občin, nosilci javnih pooblastil, državnimi organi, zavodi, podjetji ter drugimi organizacijami z izmenjavo mnenj in izkušenj, določenih podatkov ter obvestil in preko skupnih delovnih teles ter nudi potrebno pravno in strokovno pomoč ožjim lokalnim skupnostim.
4. člen 
(1) Občinska uprava lahko v soglasju z županom naroči izvajanje nekaterih strokovnih nalog v skladu z zakoni in drugimi predpisi pri zunanjih organizacijah in posameznikih.
(2) Za naloge, ki zahtevajo posebno proučevanje ali posebno strokovnost in jih javni uslužbenci občinske uprave ne morejo opraviti sami ali zahtevajo sodelovanje več javnih uslužbencev različnih strok in stopenj znanja iz različnih delovnih področij občinske uprave, lahko župan s sklepom ustanovi delovno ali projektno skupino ter sklene pogodbo z ustrezno usposobljenimi izvajalci nalog.
(3) Z aktom o ustanovitvi delovne ali projektne skupine se določi njena sestava, vodja skupine, pooblastila, pristojnosti in naloge. Župan lahko določi tudi roke za izvedbo nalog, razpoložljiva sredstva in druge pogoji za delo delovne ali projektne skupine.
5. člen 
Občinska uprava mora organizirati opravljanje svojega dela tako, da bo občanom omogočeno, da v čim krajšem času in na najbolj kakovosten način uveljavljajo svoje pravice ter pravne koristi.
6. člen 
(1) Delo občinske uprave je javno. O delu občinske uprave obveščata javnost župan in direktor občinske uprave, po njunem pooblastilu pa lahko tudi drugi javni uslužbenci občinske uprave iz svojega delovnega področja.
(2) Javnost dela se zagotavlja z objavo gradiv na uradni spletni strani občine, z obveščanjem medijev, z uradnimi sporočili za javnost, z zagotavljanjem možnosti, da so na javnih sejah občinskih organov navzoči zainteresirani občani in predstavniki sredstev javnega obveščanja, posredovanjem informacij javnega značaja v svetovni splet v skladu z veljavno zakonodajo, novinarskimi konferencami, okroglimi mizami in z drugimi oblikami sodelovanja s predstavniki sredstev javnega obveščanja, z izdajo lokalnega glasila ter na druge ustrezne načine, ki omogočajo občanom in širši javnosti, da se seznani z delom občinske uprave.
(3) Občinska uprava oziroma njeni javni uslužbenci morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali drugimi predpisi določeni kot osebna, državna ali uradna tajnost.
II. ORGANIZACIJA OBČINSKE UPRAVE 
7. člen 
(1) Organizacija občinske uprave mora biti prilagojena poslanstvu in nalogam občinske uprave ter procesom, ki potekajo v občinski upravi.
(2) Organizacija občinske uprave mora zagotavljati:
– strokovno, učinkovito, racionalno in usklajeno izvrševanje nalog,
– smotrno organizacijo in vodenje dela v občinski upravi,
– koordinirano opravljanje nalog in učinkovito opravljanje projektnih nalog,
– učinkovit notranji nadzor nad opravljanjem nalog in vrednotenje kvalitete opravljenih nalog,
– usmerjenost občinske uprave k uporabnikom njenih storitev,
– učinkovito sodelovanje z drugimi organi, institucijami in organizacijami,
– pogoje za razvoj projektov in opravljanje nalog na novih področjih.
8. člen 
(1) Za opravljanje nalog občinske uprave je v Občini Ilirska Bistrica ustanovljena Občinska uprava Občine Ilirska Bistrica, s sedežem v Ilirski Bistrici in z uradnim elektronskim naslovom: obcina.ilirska-bistrica@ilirska-bistrica.si. Sprememba elektronskega naslova ne pomeni spremembe tega odloka.
(2) Poslovni naslov Občinske uprave Občine Ilirska Bistrica je Bazoviška cesta 14, 6250 Ilirska Bistrica. Sprememba poslovnega naslova ne pomeni spremembe tega odloka.
(3) Občinsko upravo vodi direktor občinske uprave, usmerja in nadzoruje pa jo župan. Opravljanje nalog občinske uprave se izvaja v naslednjih organizacijskih enotah:
– Urad župana
– Oddelek za gospodarstvo in finance
– Oddelek za družbene dejavnosti
– Oddelek za prostor, okolje in nepremičnine
– Oddelek za investicije in komunalne zadeve
– Oddelek za razvojne projekte.
(4) Znotraj občinske uprave se lahko organizira tudi organizacijska enota režijski obrat, katerega status, organizacijo in delovno področje ureja poseben odlok.
(5) V občinski upravi se lahko organizirajo tudi druge organizacijske enote.
(6) V Uradu župana se lahko s splošnim aktom, ki ureja notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi, določi delovna mesta za določen čas, vezana na osebno zaupanje župana.
9. člen 
(1) V okviru občinske uprave se izvajajo naloge na področju:
– splošnih in kadrovskih zadev,
– normativno-pravnih in upravnih zadev,
– javnih financ,
– gospodarskih dejavnosti, kmetijstva in turizma,
– investicij in razvoja,
– negospodarskih (družbenih) dejavnosti,
– urejanja prostora in varstva okolja,
– gospodarskih javnih služb in infrastrukture,
– gospodarjenja s stavbnimi zemljišči in nepremičninami.
(2) Občinska uprava opravlja tudi druge naloge iz pristojnosti občine.
10. člen 
(1) Javne uslužbence v občinski upravi imenuje v naziv in razreši naziva župan, za svoje delo so odgovorni županu in direktorju občinske uprave.
(2) Javni uslužbenci občinske uprave opravljajo naloge, določene z zakoni, statutom občine, drugimi predpisi in notranjimi akti občine, po navodilih predstojnika ter direktorja občinske uprave.
11. člen 
(1) Predstojnik občinske uprave je župan, ki predstavlja in zastopa občino ter nadzoruje in usmerja občinsko upravo.
(2) V času odsotnosti ali zadržanosti župana ga po pooblastilu lahko nadomešča podžupan.
(3) V času nadomeščanja opravlja podžupan tekoče naloge iz pristojnosti župana in tiste naloge, za katere ga župan pooblasti.
12. člen 
(1) Delo občinske uprave neposredno vodi direktor občinske uprave, ki ga imenuje in razrešuje župan.
(2) Mandat direktorja občinske uprave traja pet let.
(3) Direktor občinske uprave opravlja naslednje naloge:
– načrtovanje, organiziranje, usmerjanje in nadzorovanje opravljanja dela v občinski upravi,
– odločanje o zadevah z delovnega področja občinske uprave,
– opravljanje najzahtevnejših strokovnih nalog v občinski upravi,
– vodenje projektnih skupin za najzahtevnejše in ključne projekte,
– vodenje in odločanje v najzahtevnejših upravnih postopkih na prvi stopnji,
– sodelovanje pri oblikovanju sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
– samostojna priprava zahtevnih analiz, razvojnih projektov, informacij, poročil in drugih zahtevnih gradiv,
– samostojno opravljanje drugih zahtevnejših nalog.
(4) Direktorju občinske uprave se pravice in obveznosti določijo iz naziva druge stopnje »sekretar«, za kar je potrebno imeti doseženo najmanj naslednjo stopnjo izobrazbe:
– specializacija po visokošolski izobrazbi (prejšnja),
– visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja),
– magistrska izobrazba (druga bolonjska stopnja).
(5) Župan lahko pooblasti direktorja občinske uprave za podpisovanje določenih aktov poslovanja.
(6) Direktor občinske uprave je za svoje delo odgovoren županu.
13. člen 
(1) Podrobnejšo notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi določi župan z aktom, ki ureja notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi.
(2) O imenovanju v naziv oziroma sklenitvi delovnega razmerja zaposlenih v občinski upravi odloča župan oziroma po njegovem pooblastilu direktor občinske uprave.
14. člen 
Zaposleni v občinski upravi so upravičeni do plače v skladu z zakonom, ki ureja plače v javnem sektorju, drugimi predpisi ter aktom, ki ureja notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi.
15. člen 
O upravnih stvareh iz občinske pristojnosti odloča na prvi stopnji občinska uprava, na drugi stopnji pa župan, če ni z zakonom drugače določeno.
16. člen 
(1) Posamične akte o upravnih zadevah iz lastne pristojnosti občine na prvi stopnji izdaja direktor občinske uprave. Za opravljanje posameznih dejanj v postopku ali za vodenje celotnega postopka in za odločanje v upravnih zadevah na prvi stopnji lahko direktor občinske uprave pooblasti javne uslužbence, ki izpolnjujejo zakonske pogoje za odločanje v upravnih zadevah.
(2) Osebe iz prejšnjega odstavka odločajo in vodijo postopke tudi o upravnih zadevah iz prenesene državne pristojnosti na prvi stopnji, če ni z zakonom drugače določeno.
(3) Župan lahko pooblasti za vodenje posameznih dejanj v postopku na drugi stopnji javnega uslužbenca občinske uprave.
17. člen 
V upravnem postopku o upravnih zadevah iz občinske pristojnosti in prenesene državne pristojnosti odločajo uradne osebe po zakonu, ki ureja splošni upravni postopek, in po posebnih postopkih, določenih z zakonom.
18. člen 
Direktor občinske uprave skrbi in je odgovoren za dosledno izvajanje zakona, ki ureja splošni upravni postopek, in drugih predpisov o upravnem postopku ter zagotavlja vodenje evidence o upravnih stvareh v skladu s predpisi.
19. člen 
(1) O upravnih zadevah iz občinske izvirne pristojnosti lahko odloča samo uradna oseba, ki je pooblaščena za opravljanje teh zadev in izpolnjuje pogoje v skladu z uredbo, ki ureja izobrazbo in strokovni izpit za vodenje in odločanje v upravnem postopku, ter ima opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka.
(2) Administrativna in strokovno tehnična dela v organih in službah občine lahko opravljajo javni uslužbenci na strokovno-tehničnih delovnih mestih.
20. člen 
(1) O pritožbah zoper posamične akte o upravnih zadevah iz občinske izvirne pristojnosti odloča župan.
(2) O pritožbah zoper posamične akte o upravnih zadevah, ki jih v zadevah iz prenesene državne pristojnosti na prvi stopnji izdaja občinska uprava, odloča državni organ, določen z zakonom.
21. člen 
Za izločitev uradnih oseb in spore o pristojnosti se uporablja zakon, ki ureja splošni upravni postopek.
III. DELOVNO PODROČJE OBČINSKE UPRAVE 
22. člen 
(1) Občina opravlja izvirne naloge na podlagi zakona. Izvirne naloge, ki jih opravlja občina, so določene v statutu občine. Občinska uprava opravlja tudi druge naloge iz pristojnosti občine neposredno na podlagi določil zakonov in podzakonskih predpisov.
(2) Občinska uprava opravlja sledeče naloge:
Splošne naloge strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za delo občinske uprave, ki se nanašajo na:
– delovanje občinskega sveta, župana in občinske uprave,
– pripravo odlokov in drugih splošnih aktov, pogodb, gradiv in osnutkov sklepov, ki so vezani na delo urada župana ter nudi strokovno podporo drugim oddelkom pri pripravi splošnih aktov,
– strokovna dela, povezana z volitvami in imenovanji,
– tehnične, organizacijske in druge zadeve strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za delo občinske uprave,
– strokovne in organizacijske naloge za organe občine, občinski svet, delovna telesa in druge organe,
– kadrovske zadeve,
– stike z javnostjo in informiranje javnosti,
– protokolarne zadeve (mednarodne, medobčinske in druge),
– naloge in dela s področja čiščenja prostorov in hišniških opravil,
– naloge glavne pisarne in upravno poslovanje,
– strokovno svetovanje pri tolmačenju občinskih aktov in drugih zakonskih predpisov,
– nadzor in ukrepanje za varovanje zraka, tal, vodnih virov, varstvo pred hrupom, zbiranje in odlaganje odpadkov, varnost cest in druge dejavnosti iz občinske pristojnosti,
– naloge redarske službe in inšpekcijskih postopkov,
– načrtovanje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja,
– druge naloge, ki jih določajo zakon in splošni akti občine.
Na področju gospodarstva in financ se opravljajo naloge, ki se nanašajo na:
– pripravo občinskega proračuna, rebalansa proračuna in zaključnega računa,
– iskanje novih finančnih virov za občino ter predlaganje možnosti za povečanje sredstev na obstoječih postavkah na prihodkovni strani občinskega proračuna,
– analizo prihodkov in odhodkov občine ter iskanje optimalizacije proračunske porabe na različnih delovnih področjih občinske uprave,
– finančno poslovanje,
– obračun plač,
– računovodstvo in knjigovodstvo,
– fakturiranje,
– pripravo strokovnih nalog, povezanih s financiranjem javnih služb,
– nadzor nad poslovanjem in zadolževanjem pravnih oseb, katerih ustanovitelj je občina,
– analizo porabe proračunskih sredstev pravnih oseb, katerih ustanovitelj je občina, ter podajanje predlogov za racionalizacijo stroškov,
– delo s krajevnimi skupnostmi in strokovna pomoč pri izvajanju finančnega poslovanja krajevnih skupnosti,
– svetovanje na področju podjetništva in obrti,
– skrb za razvoj gospodarstva, pospeševanje malega gospodarstva, obrti in podjetništva, kmetijstva, turizma in drugih gospodarskih dejavnosti,
– spremljanje cen iz občinske pristojnosti,
– izvajanje javnih razpisov (prijave na razpise, objava razpisov), strokovne, tehnične in organizacijske naloge, povezane z javnimi razpisi s področja dela,
– pripravo občinskih odlokov in aktov s področja gospodarstva in financ,
– pripravo, nadzor, sodelovanje ali vodenje posameznih projektov v okviru svojega delovnega področja,
– sodelovanje z ostalimi subjekti in dejavniki na področju gospodarstva,
– skrb za delovanje podjetniškega inkubatorja,
– opravljanje drugih nalog iz pristojnosti občinske uprave in področju gospodarske dejavnosti,
– pripravo aktov, gradiv, poročil in drugih informacij za občinske organe in za potrebe zunanjih institucij ter državnih organov,
– nadzor nad izvrševanjem pogodbenih obveznosti v okviru različnih spodbud gospodarstvu (tudi kmetijstvu, turizmu),
– nadzor nad rednim preverjanjem veljavnosti občinskih pogodb, posodabljanjem določil, kar vključuje tudi predlaganje sprememb pogodb v finančno dobrobit občine.
Na področju družbenih dejavnosti se opravljajo naloge, ki se nanašajo na:
– financiranje varstva in vzgoje predšolskih otrok,
– naloge in financiranje vzgoje in izobraževanja v osnovni šoli in srednji šoli v dogovoru s pristojnim ministrstvom,
– javne zavode in koncesije s področja zdravstva, sociale in drugih negospodarskih javnih služb,
– lekarniško dejavnost,
– ljubiteljsko kulturo in kulturno dediščino,
– socialno varstvo, mlade in starejše,
– šport, telesno kulturo in rekreacijo,
– športne objekte in vzdrževanje športnih površin,
– razvoj, načrtovanje in pospeševanje negospodarskih javnih služb,
– strokovni nadzor in financiranje negospodarskih javnih služb,
– izvajanje programov javnih del v sodelovanju z zavodi in društvi,
– naloge s področja zaščite, reševanja in požarne varnosti,
– izvajanje javnih razpisov (prijave na razpise, objava razpisov), strokovne, tehnične in organizacijske naloge, povezane z javnimi razpisi),
– priprave predpisov in drugih gradiv za seje občinskega sveta in njegovih delovnih teles, ki spadajo v delovno področje tega oddelka,
– načrtovanje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja,
– druge naloge iz pristojnosti občinske uprave na področju družbenih dejavnosti in prenesenih nalog s strani države.
Na področju urejanja prostora, okolja in nepremičnin se opravljajo naloge, ki se nanašajo na:
– priprave prostorskih planskih in prostorskih izvedbenih aktov občine,
– sodelovanje pri pripravi medobčinskih, regionalnih in državnih prostorskih aktov,
– vključevanje varstva okolja in narave v načrtovanje prostora, varovanje naravne dediščine,
– vključevanje varstva kulturne dediščine v načrtovanje prostora,
– priprave urbanističnih rešitev za pomembnejše stavbne in infrastrukturne posege občine,
– izdaje potrdil iz uradnih evidenc in drugih dokumentov, povezanih z načrtovanjem prostora in graditvijo objektov,
– vodenje prostorskega informacijskega sistema: zbiranje, evidentiranje in analiziranje podatkov o namenski rabi prostora, vodenje evidenc o zemljiščih za gradnjo stavb, vodenje drugih evidenc za odmero nadomestil in davkov,
– odmere komunalnega prispevka,
– spremljanje izpolnjevanja koncesijskih pogodb za rabo naravnih (okoljskih) virov na območju občine,
– spremljanje izpolnjevanja pogodb o najemu zemljišč in prostorov telekomunikacijskih podjetij,
– gospodarjenje z zemljišči in nepremičninami v lasti občine,
– pripravo načrtov prodaje, najema in zakupa občinskih zemljišč (gozdna, kmetijska, stavbna),
– pripravo načrtov nakupa zemljišč za potrebe občinskih projektov in izvedbo potrebnih postopkov,
– izvajanje prostorskih ukrepov: začasnih ukrepov za zavarovanje urejanja prostora, zakonite predkupne pravice občine, razlastitve in omejitve lastninske pravice ter drugih prostorskih ukrepov,
– vodenje registra nepremičnin (zemljišč, poslovnih stavb, stanovanjskih objektov) v občinski lasti,
– tekoče in investicijsko vzdrževanje poslovnih objektov, stanovanj in drugih stavb,
– oddajo in prodajo poslovnih objektov, stanovanj in drugih stavb ter zemljišč v občinski lasti,
– oddajanje občinskih stanovanj v najem, vodenje registra zasedenosti občinskih stanovanj, vodenje evidence o stanju, kakovosti stanovanj ter njihove tržne vrednosti z vidika prodaje in najema,
– redni letni nadzor preverjanja upravičenosti do najema občinskih stanovanj ter redno izvajanje usklajenih postopkov za prekinitev pogodb najemnikom, ki niso upravičeni do uporabe občinskega stanovanja,
– naloge s področja NUSZ,
– pregled in razpolaganje z rezervnim skladom občinskih stanovanj,
– pripravo predpisov in drugih gradiv za seje občinskega sveta in njegovih delovnih teles, ki spadajo v delovno področje tega oddelka,
– načrtovanje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja,
– gospodarjenje z gozdovi na občinskih zemljiščih,
– zagotavljanje varstva vodnih virov, namenjenih za vodooskrbo,
– izvajanje programa upravljanja območij Natura 2000 v občini,
– skrb za delovanje in dopolnjevanje občinskega prostorskega GIS sistema.
Na področju investicij in komunalnih zadev se opravljajo naloge, ki se nanašajo na:
– vodenje in finančno spremljanje investicij,
– usklajevanje in nadzor nad investicijami posrednih in neposrednih proračunskih uporabnikov proračuna,
– pripravo ustreznih dokumentov (DIIP, PIZ, IP) za potrditev investicij ter izpeljavo postopkov javnega naročanja,
– razvoj, načrtovanje in pospeševanje gospodarskih javnih služb (investicije v pokopališke in pogrebne dejavnosti, oskrbo s pitno vodo, odvajanje in čiščenje odpadne vode, zbiranje in ravnanje z odpadki, urejanje javnih in zelenih površin …)
– urejanje javne razsvetljave in omrežij elektronskih komunikacij,
– strokovni nadzor in financiranje gospodarskih javnih služb,
– investicijsko vzdrževanje javne komunalne infrastrukture ter drugih objektov in naprav,
– urejanje cestne infrastrukture in prometa v splošnem,
– izdajanje predpisanih dokumentov, povezanih s posegi v varovalnem pasu občinskih cest pri načrtovanju prostora in graditvi objektov,
– naloge s področja urejanja vodotokov in zagotavljanja poplavne varnosti,
– priprave predpisov in drugih gradiv za seje občinskega sveta in njegovih delovnih teles, ki spadajo v delovno področje tega oddelka,
– načrtovanje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja.
Na področju razvoja in razvojnih projektov se opravljajo naloge, ki se nanašajo na:
– spremljanje državnih, evropskih in drugih razpisov z namenom pridobivanja zunanjih virov za financiranje razvojnih projektov in programov občine,
– pripravo, vodenje, organizacijo in koordinacijo dela na razvojnih projektih različnih področij,
– pripravo strokovnih podlag, vodenje, organizacijo in koordinacijo dela na področju načrtovanja in izvajanja razvoja v povezavi z lokalnimi, regionalnimi in državnimi institucijami ter drugimi lokalnimi skupnostmi,
– usklajevanje in vodenje aktivnosti v procesih povezovanja in vključevanja občine v projekte Evropske unije, drugih mednarodnih skupnosti in združenj ter sodelovanje z drugimi organi in institucijami s področja razvoja občine,
– usklajevanje in vodenje aktivnosti občine za pridobivanje finančnih sredstev za razvojne projekte z različnih področij,
– zbiranje in obdelovanje statističnih podatkov ter pripravo oziroma koordinacijo analiz in raziskav,
– sodelovanje pri splošni promocijsko-informativni dejavnosti občine in pripravi publikacij, gradiv in drugih promocijskih vsebin,
– izvajanje informatizacije v upravi ter sodelovanje pri uvajanju sodobnih informacijskih sistemov v občinski upravi,
– pripravo ustreznih dokumentov (DIIP, PIZ, IP) za potrditev investicij ter izpeljavo postopkov javnega naročanja,
– pripravo občinskih strateških dokumentov,
– projekte učinkovite rabe energije, energetske samooskrbe,
– druge naloge iz pristojnosti občinske uprave na področju oddelka in prenesenih nalog s strani države.
(3) Podrobneje se opravljanje nalog opredeli s splošnim aktom, ki ureja notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest, in sicer v okviru del in nalog posameznega delovnega mesta.
23. člen 
(1) Občina lahko v sodelovanju z drugimi občinami ustanavlja organe skupne občinske uprave, pri čemer se delovno področje, notranja organizacija, vodenje ter zagotavljanje sredstev in drugih pogojev za delo organa skupne občinske uprave določi s posebnim aktom (odlokom) v skladu z zakonom, podzakonskimi predpisi in predpisi občin ustanoviteljic.
(2) Posamezno nalogo občinske uprave, ki je določena z zakonom, statutom občine in tem odlokom, opravi tisti javni uslužbenec, v katerega delovno področje naloga spada po vsebini ali na podlagi akta o notranji organizaciji in sistemizaciji. Če je naloga takšna, da po svoji naravi ne spada v delovno področje nobenega od javnih uslužbencev občinske uprave, jo opravi javni uslužbenec, ki ga določi župan ali direktor občinske uprave. Za svoje delo so javni uslužbenci občinske uprave odgovorni županu in direktorju občinske uprave, disciplinsko in odškodninsko pa županu.
(3) Občinska uprava je dolžna s premičnim in nepremičnim premoženjem občine ravnati kot dober gospodar.
24. člen 
V občinski upravi se lahko kot posvetovalno telo župana in direktorja oblikuje kolegij, ki obravnava pomembnejša vprašanja z delovnega področja občinske uprave. Sestavo kolegija določi glede na obravnavano problematiko župan. Kolegij sklicuje župan ali direktor občinske uprave po potrebi.
25. člen 
(1) V občinski upravi se v skladu s predpisi zagotovi delovanje notranje revizije. Naloge notranje revizije se izvajajo izven organa občinske uprave, in sicer se naloge notranjega revizorja s pogodbo poverijo zunanjemu izvajalcu.
(2) Notranja revizija in notranje revidiranje zajema neodvisno in nepristransko naknadno preverjanje poslovanja ter svetovanje, namenjeno izboljšanju poslovanja. Notranja revizija s sistematičnim in discipliniranim pristopom za vrednotenje in izboljšanje učinkovitosti obvladovanja tveganj, kontrol in postopkov vodenja pomaga organizaciji pri doseganju njenih ciljev.
IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 
26. člen 
Splošni akt, ki ureja notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi, sprejme župan v roku 90 dni po uveljavitvi tega odloka.
27. člen 
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ilirska Bistrica (Uradni list RS, št. 12/01, Uradne objave glasila Bistriški odmevi, št. 12/09 in Uradni list RS, št. 21/21).
28. člen 
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-2/2024-4
Ilirska Bistrica, dne 21. marca 2024
Župan 
Občine Ilirska Bistrica 
dr. Gregor Kovačič 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti