Uradni list

Številka 27
Uradni list RS, št. 27/2018 z dne 20. 4. 2018
Uradni list

Uradni list RS, št. 27/2018 z dne 20. 4. 2018

Kazalo

1171. Odlok o sofinanciranju programov in področij letnega programa športa v Občini Kobarid, stran 4018.

  
Na podlagi tretjega odstavka 16. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17), Resolucije o nacionalnem programu športa v Republiki Sloveniji za obdobje 2014–2023 (Uradni list RS, št. 26/14) in 18. člena Statuta Občine Kobarid (Uradni list RS, št. 39/16 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Kobarid na 28. seji dne 28. 3. 2018 sprejel
O D L O K 
o sofinanciranju programov in področij letnega programa športa v Občini Kobarid 
1. člen 
(Splošna določba) 
(1) Občina Kobarid (v nadaljevanju: občina) določa s tem odlokom postopek izbire izvajalcev športnih programov in področij letnega programa športa, pogoje in merila za izbiro in sofinanciranje izvajanja letnega programa športa, način določitve višine sofinanciranja, način sklepanja in vsebino pogodb o sofinanciranju ter način izvajanja nadzora nad pogodbami o sofinanciranju.
(2) Sredstva za sofinanciranje programov in področji letnega programa športa se zagotavljajo v veljavnem proračunu občine.
(3) V besedilu uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za moške in za ženske.
2. člen 
(Uporaba kratic in izrazov) 
Posamezne kratice in izrazi, uporabljeni v tem odloku, imajo naslednji pomen:
– LPŠ: letni program športa,
– NPŠZ: nacionalna panožna športna zveza,
– OKS-ZŠZ: Olimpijski komite Slovenije-Združenje športnih zvez,
– OŠZ: občinska športna zveza,
– SR, MR, PR, DR, MLR: svetovni, mednarodni, perspektivni, državni in mladinski razred,
– pristojni organ je občinska uprava občine.
3. člen 
(Splošna načela delovanja v športu) 
Na področju športa se zasledujejo predvsem naslednja načela:
– vzpostavljanje možnosti za ukvarjanje s športom za vsakega prebivalca Republike Slovenije ne glede na spol, raso, socialni status, versko prepričanje, jezik in narodnost ali katerokoli drugo osebno okoliščino,
– vzpostavljanje možnosti za kakovostno ukvarjanje s športom v varnem in zdravem okolju,
– varstvo in krepitev moralnih in etičnih vrednot in izogibanje nepoštenemu doseganju rezultatov,
– skrb za varstvo športne dediščine,
– skrb za trajnostni razvoj,
– spodbujanje športnega obnašanja.
4. člen 
(Javni interes v športu) 
(1) Javni interes na področju športa v občini obsega dejavnosti na vseh področjih športa, ki se skladno z Nacionalnim programom športa v Republiki Sloveniji določijo z občinskimi LPŠ.
(2) Javni interes na območju občine se uresničuje tako, da se:
– zagotavljajo finančna sredstva za izvajanje LPŠ na ravni občine,
– spodbuja in zagotavlja pogoje za opravljanje in razvoj dejavnosti na vseh področjih športa,
– načrtuje, gradi, posodablja in vzdržuje lokalno pomembne športne objekte in površine za šport v naravi v lasti občine,
– zagotavlja pogoje za opravljanje in razvoj športnih dejavnosti,
– uveljavlja družbeno in okoljsko odgovornost v športu.
5. člen 
(Športni programi) 
Športni programi so različne pojavne oblike športa, namenjene posameznikom vseh starosti, in sicer:
1. prostočasna športna vzgoja otrok in mladine so športne dejavnosti, ki nadgrajujejo gibalne dejavnosti v predšolskem obdobju in šolsko športno vzgojo, ter obšolski športni programi, namenjeni vsem otrokom in mladini, programi, ki niso del tekmovalnih sistemov panožnih športnih zvez,
2. športna vzgoja otrok in mladine s posebnimi potrebami je prilagojeno izvajanje gibalnih programov,
3. obštudijska športna dejavnost so različne oblike športnih dejavnosti študentov v kraju študija in v kraju bivanja študenta,
4. športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport so športni programi, ki jih izvajajo športna društva ter NPŠZ in so namenjeni sistematični pripravi na tekmovanja in tekmovanjem,
5. kakovostni šport so programi priprav in tekmovanj športnikov in športnih ekip v članskih starostnih kategorijah, ki tekmujejo v tekmovalnih sistemih NPŠZ, do naslova državnega prvaka ter na mednarodnih tekmovanjih,
6. vrhunski šport so programi priprav in tekmovanj vrhunskih športnikov, usmerjenih v doseganje vrhunskih športnih dosežkov na mednarodni ravni. Vrhunski športnik je športnik mednarodnega, svetovnega ali olimpijskega razreda in je vpisan v evidenco registriranih in kategoriziranih športnikov kot vrhunski športnik,
7. šport invalidov so vse pojavne oblike športa, s katerim se ukvarjajo invalidi izven šolskega sistema,
8. športna rekreacija so različne pojavne oblike športne gibalne dejavnosti s ciljem ohranjanja dobrega zdravja, dobrega počutja in vitalnosti, druženja, tekmovanja oziroma zabave,
9. šport starejših je športno-rekreativna gibalna dejavnost oseb starejših od 65 let.
6. člen 
(Druga področja letnega programa športa v občini) 
Druga področja letnega programa športa v občini so:
1. športni objekti in površine za šport v naravi:
– energetske in športno-tehnološke posodobitve športnih objektov,
– trajnostna ureditev, investicijsko vzdrževanje in posodobitev naravnih površin za šport,
– novogradnje športnih objektov,
2. razvojne dejavnosti v športu:
– usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu,
– statusne pravice športnikov, trenerjev in strokovna podpora programov,
– založništvo v športu,
– znanstveno raziskovalna dejavnost v športu,
– informacijsko-komunikacijska tehnologija na področju športa,
3. organiziranost v športu:
– delovanje športnih društev in zvez,
4. športne prireditve in promocija športa:
– športne prireditve,
– javno obveščanje v športu,
– športna dediščina in muzejska dejavnost v športu,
5. družbena in okoljska odgovornost v športu.
7. člen 
(Izvajalci športnih programov) 
(1) Izvajalci športnih programov so:
– športna društva in športne zveze, ki so registrirane v Republiki Sloveniji,
– zveze športnih društev, ki jih ustanovijo športna društva s sedežem v občini,
– pravne osebe, registrirane za opravljanje dejavnosti v športu v Republiki Sloveniji,
– ustanove, ki so ustanovljene za splošno koristen namen na področju športa, skladno z zakonom, ki ureja ustanove,
– zavodi s področja vzgoje in izobraževanja, ki izvajajo javnoveljavne programe,
– samostojni podjetniki posamezniki, registrirani za opravljanje dejavnosti v športu v Republiki Sloveniji,
– zasebni športni delavci.
(2) Izvajalci športnih programov iz prejšnjega odstavka delujejo oziroma izvajajo športne programe skladno s svojim temeljnim oziroma ustanovitvenim aktom, izvajalci iz prve alineje pa tudi s pravili NPŠZ za svojo športno panogo.
8. člen 
(Pravica do sofinanciranja) 
(1) Izvajalci športnih programov imajo ob upoštevanju meril pravico do sofinanciranja dejavnosti na vseh področjih športa, če izpolnjujejo naslednje pogoje:
– so registrirani v skladu z veljavnimi predpisi za izvajanje športnih programov,
– imajo na dan objave javnega razpisa najmanj eno leto registrirano dejavnost,
– imajo v občini registriran sedež in imajo najmanj 40 % aktivnih članov iz občine ali imajo v občini izpostavo, enoto ipd., ustanovljeno skladno s pravili društva, v kateri je najmanj 50 % aktivnih vadečih iz občine, pri čemer ali prijavitelj ali njegova izpostava, enota ipd. pretežno izvaja redni program vadbe na njenem območju (izjema so primeri, ko zaradi naravnih danosti to ni mogoče – npr. gore, smučišča, vode ipd.),
– imajo v skladu z lastnim temeljnim aktom urejeno evidenco članstva (športna društva in/ali zveze športnih društev, ustanove in zasebni zavodi) ter evidenco o udeležencih programa,
– vsebina prijavljenega programa mora ustrezati predmetu javnega razpisa,
– imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničevanje na razpis prijavljenih programov,
– imajo izdelano finančno konstrukcijo, iz katere je razviden predviden vir prihodkov in stroškov za izvedbo dejavnosti,
– izvajajo zagotovljeno redno programsko vadbo najmanj 30 vadbenih tednov letno, v obsegu vsaj 60 ur, razen ko je v merilih drugače opredeljeno ter v primeru, ko izvajalec kandidira za sredstva za športne prireditve,
– niso na drugih razpisih občine oziroma iz drugih proračunskih postavk občine pridobili sredstev za iste programe,
– imajo poravnane vse obveznosti nastale na podlagi izvajanja športne dejavnosti do občine,
– so v celoti izpolnili vse pogodbene obveznosti do občine na podlagi javnih razpisov na področju športa iz preteklih let in
– dovoljujejo objavo podatkov o prijavitelju in o prijavljenem programu z namenom objave rezultatov razpisa na spletni strani občine, skladno s predpisi o dostopu informacij javnega značaja in o varstvu osebnih podatkov.
(2) Športna društva in njihove zveze imajo pod enakimi pogoji prednost pri izvajanju LPŠ, razen če zakon ne določa drugače.
(3) Občina po tem odloku ne sofinancira programov, ki predstavljajo redne predšolske, šolske oziroma študijske programe.
9. člen 
(Letni program športa v občini) 
(1) LPŠ je dokument, ki opredeljuje vsa tista področja športa, ki so v danem koledarskem letu opredeljena kot javni interes občine, pri čemer se upošteva strukturo in prednostne naloge, opredeljene v NPŠ ter merila iz prvega odstavka 16. člena Zakona o športu. LPŠ pripravi pristojni organ.
(2) Glede na razvojne načrte, prioritete v športu, razpoložljiva proračunska sredstva ter kadrovske in prostorske razmere v lokalnem športu se v LPŠ določi:
– področja in programe športa, ki se v proračunskem letu, za katerega se sprejema LPŠ, sofinancirajo iz občinskega proračuna,
– višino proračunskih sredstev občine za sofinanciranje področij športa,
– morebitne dodatne oziroma spremenjene pogoje in zahteve za vrednotenje programov in izvajanje LPŠ.
(3) LPŠ sprejme občinski svet občine, ki mora pred tem pridobiti soglasje OŠZ, če ta obstaja.
10. člen 
(Merila za vrednotenje in izbor programov ter področij športa) 
Merila za vrednotenje in izbor programov ter področji športa so v prilogi in so sestavni del tega odloka.
11. člen 
(Merila pri izbiri in sofinanciranju programov ter področij) 
Pri izbiri in sofinanciranju programov oziroma področij LPŠ se uporabljajo naslednja merila:
1. za športne programe:
a) prostočasna športna vzgoja otrok in mladine, športna vzgoja otrok in mladine s posebnimi potrebami, obštudijska športna dejavnost, športna rekreacija in šport starejših (1., 2., 3., 8. in 9. točka 5. člena tega odloka):
– cena športnega programa,
– kompetentnost strokovnih delavcev,
– število vadečih.
b) športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport, kakovostni šport, vrhunski šport in šport invalidov (4., 5., 6. in 7. točka 5. člena tega odloka):
– kompetentnost strokovnih delavcev,
– konkurenčnost športne panoge,
– nacionalni oziroma lokalni pomen športne panoge,
– uspešnost športne panoge.
2. za investicije v gradnjo, obnovo oziroma vzdrževanje športnih objektov in površin za šport v naravi:
– dostopnost vsem prebivalcem,
– obstoj športnih objektov in površin za šport v naravi,
– vrednost investicije,
– zagotavljanje vadbenih površin za več športnih panog.
3. za razvojne dejavnosti v športu:
a) na področju izobraževanja, usposabljanja in izpopolnjevanja strokovnih delavcev v športu:
– deficitarnost.
b) na področju statusnih pravic športnikov:
– nacionalni oziroma lokalni pomen športne panoge,
– naziv športnika oziroma športna uspešnost,
– število športnikov oziroma razširjenost športne panoge,
– uspešnost in konkurenčnost športne panoge.
c) na področju založništva:
– deficitarnost,
– reference.
d) na področju znanstvenoraziskovalne dejavnosti:
– izvedljivost in gospodarnost projekta,
– razvojna kakovost,
– relevantnost in potencialni vpliv projekta,
– reference.
e) na področju informacijsko-komunikacijskih tehnologij:
– deficitarnost,
– dostopnost informacijsko-komunikacijske tehnologije za uporabnike,
– uporabnost informacijsko-komunikacijske tehnologije.
4. za organiziranost v športu:
a) na področju kakovostnega in vrhunskega športa:
– konkurenčnost športne panoge,
– nacionalni oziroma lokalni pomen športne panoge,
– število športnikov oziroma razširjenost športne panoge,
– uspešnost športne panoge.
b) na področju športne rekreacije, prostočasne športne vzgoje otrok in mladine oziroma na področju obštudijske športne dejavnosti:
– delovanje na nacionalni oziroma lokalni ravni,
– organiziranost na nacionalni oziroma lokalni ravni,
– število vadečih.
5. za športne prireditve in promocijo športa:
a) športne prireditve:
– mednarodna oziroma lokalna odmevnost,
– množičnost,
– raven prireditve,
– ustreznost vsebine (pretežno športna).
b) javno obveščanje:
– nacionalni oziroma lokalni doseg medija,
– pogostost pojavljanja,
– vsebina.
c) športna dediščina:
– izvedljivost projekta,
– nacionalni oziroma lokalni pomen projekta.
6. za družbeno in okoljsko odgovornost v športu:
– izvedljivost projekta,
– nacionalni oziroma lokalni pomen projekta,
– odličnost projekta.
12. člen 
(Postopek sofinanciranja) 
(1) Sredstva za sofinanciranje športnih programov se dodeljujejo na podlagi javnega razpisa, po postopku, določenim s tem odlokom. Za vprašanja, ki niso urejena s tem odlokom ali Zakonom o športu, se smiselno uporablja zakon, ki ureja splošni upravni postopek.
(2) Župan sprejme sklep o začetku postopka javnega razpisa za izbiro in sofinanciranje izvajanja LPŠ (v nadaljevanju: javni razpis), s katerim določi predmet sofinanciranja, predviden obseg proračunskih sredstev, cilje, ki se jih da doseči z javnim razpisom in besedilo javnega razpisa.
(3) Postopek javnega razpisa se lahko začne ne glede na določbo o pogojih za začetek postopka za dodelitev sredstev iz zakona, ki ureja javne finance, pri čemer odločbe o izbiri ni mogoče izdati pred uveljavitvijo proračuna za leto, za katero se odločba izdaja. Župan lahko do roka za oddajo prijav s sklepom ustavi postopek javnega razpisa, pozneje, do izdaje odločb, pa le v primeru, da v sprejetem proračunu niso zagotovljene pravice proste porabe v potrebni višini. Sklep o ustavitvi postopka se objavi na način, kot je bilo objavljeno besedilo javnega razpisa in o tem obvesti vse, ki so oddali prijavo na javni razpis.
(4) Zoper sklep o ustavitvi postopka javnega razpisa ni pritožbe.
13. člen 
(Komisija) 
(1) Postopek javnega razpisa vodi komisija, ki jo s sklepom imenuje župan.
(2) Komisijo sestavljajo predsednik in najmanj dva člana. Predsednik in člani komisije ne smejo biti z vlagatelji, ki kandidirajo za dodelitev sredstev, interesno povezani v smislu poslovne povezanosti, sorodstvenega razmerja (v ravni vrsti ali v stranski vrsti do vštetega četrtega kolena), v zakonski zvezi, zunajzakonski skupnosti, v svaštvu do vštetega drugega kolena, razen, če so te zveze, razmerja oziroma skupnosti že prenehale. Prav tako ne smejo sodelovati pri delu komisije osebe, če obstajajo druge okoliščine, ki bi vplivale na njihovo objektivnost in nepristranskost (npr. osebne povezave).
(3) Mandat komisije je vezan na mandat župana. Župan lahko člane komisije razreši pred iztekom mandata zaradi neudeleževanja sej komisije oziroma neizvajanja nalog člana komisije oziroma kršitve določil o prepovedi interesne povezanosti in imenuje nove. Člani komisije med seboj izvolijo predsednika, ki sklicuje in vodi seje komisije.
(4) Predsednik in člani komisije podpišejo izjavo o prepovedi interesne povezanosti. Če je predsednik ali član komisije z vlagateljem poslovno, sorodstveno ali osebno povezan, se iz komisije izloči, kar se evidentira v zapisniku.
(5) Naloge komisije so:
– preverjanje pravilnosti ovojnic,
– preverjanje pravočasnosti,
– odpiranje prijav,
– ugotavljanje popolnosti prijav,
– beleženje morebitnih pomanjkljivosti,
– zahtevanje dopolnitev formalno nepopolnih prijav,
– pregled popolnih prijav,
– ocenitev prijav na podlagi meril, določenih z javnim razpisom in razpisno dokumentacijo,
– priprava predloga izbire izvajalcev in višino sofinanciranja programov in področij,
– vodenje zapisnika,
– priprava dodatnih meril in pogojev, ki se po potrebi vključijo v razpisno dokumentacijo oziroma uporabijo pri ovrednotenju prijavljenih dejavnosti.
14. člen 
(Naloge pristojnega organa) 
Pristojni organ opravlja naloge, ki so potrebne, da se pravilno izvede postopek dodeljevanja sredstev, zlasti pa:
– zagotovi objavo javnega razpisa oziroma razpisne dokumentacije na spletni strani občine,
– pripravi pregled dokazil o izpolnjevanju pogojev za dodelitev sredstev, izdela seznam prijav, ki izpolnjujejo razpisne pogoje ter pripravi kratek povzetek vsebine prijav,
– pripravi informacijo o izpolnitvi preteklih pogodbenih obveznosti prijaviteljev do občine ter druge informacije, potrebne za pravilnost postopka,
– piše zapisnike sej komisije,
– izdaja ustrezne upravne akte.
15. člen
(Javni razpis) 
(1) Objava javnega razpisa mora vsebovati vsaj:
1. naziv in sedež sofinancerja javnega razpisa,
2. pravno podlago za izvedbo javnega razpisa,
3. predmet javnega razpisa,
4. navedbo pogojev za kandidiranje na javnem razpisu,
5. navedbo meril, s pomočjo katerih se med tistimi izvajalci, ki izpolnjujejo pogoje, izberejo prejemniki sredstev in ocenijo prejete prijave,
6. predviden obseg javnih sredstev za sofinanciranje,
7. določitev obdobja, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva,
8. rok, do katerega morajo biti predložene prijave za dodelitev sredstev,
9. datum odpiranja prijav za dodelitev sredstev,
10. rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa,
11. kraj, čas in osebo, pri kateri lahko prijavitelji dvignejo razpisno dokumentacijo, oziroma elektronski naslov, na katerega lahko zaprosijo zanjo,
12. naslov spletnih strani, na katerih je objavljena razpisna dokumentacija.
(2) V razpisni dokumentaciji morajo biti navedeni vsi podatki, ki omogočajo izdelavo popolne prijave ter pogoji, ki jih mora prijavitelj izpolnjevati, da se uvrsti v izbor za dodelitev sredstev, oziroma, ki jih mora izpolnjevati prijava, da se šteje kot formalno popolna.
(3) Občina javni razpis in razpisno dokumentacijo objavi na svoji spletni strani. Obvestilo o razpisu se lahko objavi tudi v drugih medijih. Občina mora zainteresiranim omogočiti vpogled v razpisno dokumentacijo in jim jo na zahtevo predati.
(4) Rok za prijavo na razpis se določi v razpisni dokumentaciji, ne sme pa biti krajši kot 14 dni od objave javnega razpisa.
16. člen 
(Prijava na javni razpis) 
(1) Prijava na javni razpis mora vsebovati:
– podatke o prijavitelju,
– navedbo športnih programov, za katere prijavitelj kandidira,
– navedbo vadečih po posameznih športnih programih,
– opis načrtovanih programov,
– druge zahtevane podatke iz razpisne dokumentacije.
(2) Če isti prijavitelj prijavi več športnih programov, mora na skupni prijavi:
– vsak program prijaviti na posebnem obrazcu,
– dokazila o izpolnjevanju razpisnih pogojev vložiti v enem izvodu za vse prijavljene programe.
(3) Do izteka roka za prijavo lahko prijavitelj dopolnjuje svojo prijavo.
(4) Prijava in morebitna dopolnitev na javni razpis mora biti dostavljena do roka, ki je določen v objavi javnega razpisa ne glede na način oddaje.
17. člen 
(Ovojnica prijave) 
Za pravilno opremljeno se šteje prijava na javni razpis in njena morebitna dopolnitev, če je vložena v zaprti ovojnici, na kateri je navedeno:
– naslov sofinancerja,
– označba javnega razpisa, na katerega se prijava nanaša,
– opozorilo »JAVNI RAZPIS ZA ŠPORT – NE ODPIRAJ« (v primeru dopolnitve prijav se doda še beseda »DOPOLNITEV«),
– naziv in naslov prijavitelja.
18. člen 
(Odpiranje prijav) 
(1) Odpiranje prijav vodi komisija in se izvede v roku, ki je predviden v javnem razpisu. Odpirajo se samo v roku dostavljene in pravilno označene ovojnice. Odpiranje ni javno.
(2) O odpiranju mora komisija sproti voditi zapisnik, ki ga podpišejo predsednik in člana komisije.
(3) Ovojnica, ki ni označena skladno s prejšnjim členom, se vrne pošiljatelju.
(4) Nepravočasne prijave ali dopolnitve, se ne odpirajo in jih pristojni organ zavrže s sklepom.
(5) S sklepom se zavrže tudi prijave, ki niso dane na obrazcih razpisne dokumentacije.
(6) Pritožba zoper sklepa iz prejšnjih dveh odstavkov ni dovoljena.
19. člen 
(Poziv k dopolnitvi prijave) 
(1) Prijava je formalno popolna, če vsebuje v celoti izpolnjene obrazce in vsa obvezna dokazila – priloge.
(2) Komisija v roku osmih dni od odpiranja prijav pisno pozove tiste prijavitelje, katerih prijave ne vsebujejo vseh z razpisno dokumentacijo zahtevanih dokumentov (nepopolne prijave), da jih dopolnijo. Rok za dopolnitev, ki ne sme biti krajši od 8 dni in ne daljši od 15 dni, se določi v pozivu.
(3) Formalno nepopolne prijave, ki jih prijavitelji v postavljenem roku ne dopolnijo, pristojni organ s sklepom zavrže.
(4) Zoper sklep iz prejšnjega odstavka tega člena pritožba ni dovoljena.
20. člen 
(Ocenjevanje in vrednotenje prijav) 
(1) Komisija opravi strokovni pregled popolnih prijav tako, da preveri izpolnjevanje razpisnih pogojev in jih oceni na podlagi meril, določenih z javnim razpisom in razpisno dokumentacijo, ter glede na to pripravi predlog izbire in sofinanciranja programov in področij LPŠ.
(2) Komisija pripravi predlog o izboru športnih programov in razdelitvi proračunskih sredstev, ki je podlaga za izdajo ustreznih upravnih aktov na podlagi:
– višine proračunskih sredstev
– razpisnih pogojev in določb tega odloka
– doseženega števila točk oziroma ur.
(3) S strani članov komisije podpisan predlog o izboru športnih programov in razdelitvi proračunskih sredstev se predloži županu, ki izda sklep o dodelitvi sredstev.
(4) Ocenjevanje in vrednotenje prijav ter zapisnik komisije niso javni. Zapisnik podpišejo predsednik in člana komisije.
21. člen 
(Odločba) 
Na podlagi predloga komisije in sklepa župana izda pristojni organ odločbo v upravnem postopku, s katero:
– zavrne prijave, ki ne izpolnjujejo pogojev za sofinanciranje,
– odloči o sofinanciranju s strani komisije potrjenih programov.
22. člen 
(Ugovor zoper odločbo) 
(1) Zoper odločbo lahko vloži prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in da mu razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, ugovor na župana v roku osmih dni od dneva vročitve odločbe. V ugovoru morajo biti natančno navedeni in z dokazi podprti razlogi, zaradi katerih je ugovor vložen. O ugovoru se odloči v roku 30 dni od njegovega prejema. Odločitev o izbiri je s tem dokončna.
(2) Predmet ugovora ne morejo biti postavljena merila za vrednotenje in izbor programov športa. Vložen ugovor ne zadrži podpisa pogodb z ostalimi izbranimi prijavitelji.
23. člen 
(Objava rezultatov javnega razpisa) 
Pristojni organ po pravnomočnosti odločb na spletni strani občine objavi:
– seznam prijavljenih na javni razpis,
– seznam izbranih športnih programov,
– višino odobrenih sredstev za izbrane športne programe.
24. člen 
(Pogodba) 
(1) Ob izdaji odločbe se izbranemu prijavitelju pošlje pogodbo o sofinanciranju s pozivom k podpisu. Izbrani prijavitelj mora vrniti podpisano pogodbo najkasneje v roku osmih dni od vročitve pisnega predloga pogodbe in poziva za podpis pogodbe. Če se v roku osmih dni od prejema prijavitelj ne odzove, pogodbe ne vrne podpisane oziroma ne vloži ugovora zoper odločbo, se šteje, da je umaknil prijavo za sofinanciranje.
(2) Po pravomočnosti odločbe občina z izbranim prijaviteljem sklene pogodbo, ki vsebuje najmanj:
– podatke obeh pogodbenih strank (naziv, naslov, davčna številka, številka transakcijskega računa, podatki o pooblaščenih osebah za podpis pogodbe in drugi podatki),
– vsebino in obseg ter čas realizacije programa,
– višino odobrenih sredstev,
– rok za porabo sredstev,
– navedbo pravic in obveznosti pogodbenih strank,
– razloge za vračilo dodeljenih sredstev,
– način nadzora nad namensko porabo sredstev,
– razloge za razvezo pogodbe in
– skrbnika pogodbe.
25. člen 
(Spremljanje izvajanja LPŠ) 
(1) Izbrani prijavitelji postanejo s podpisom pogodbe iz prejšnjega člena izvajalci LPŠ, zato so dolžni izvajati izbrana področja najmanj v obsegu, opredeljenem v pogodbi, sredstva pa nameniti za izbrano področje v skladu z javnim razpisom.
(2) Nadzor nad izvajanjem pogodb in porabo proračunskih sredstev izvaja pristojni organ. Za ta namen lahko župan pooblasti tudi primerno usposobljeno strokovno organizacijo.
26. člen 
(Športni objekti in površine za šport) 
(1) Športni objekti in površine za šport v naravi so športni objekti, vadbeni prostori, vadbene površine ter površine za šport v naravi.
(2) Javni športni objekti in javne površine za šport v naravi so športni objekti, vadbeni prostori, vadbene površine in površine za šport v naravi, ki so v lasti občine.
27. člen 
(Prednost pri uporabi) 
(1) Programi športa, ki se izvajajo v okviru obveznega ali razširjenega dela vzgojno izobraževalnega programa na javnih športnih objektih in javnih površinah za šport v naravi, imajo prednost pred izvajalci LPŠ in drugimi uporabniki.
(2) Športna društva, ki izvajajo LPŠ, imajo za izvajanje LPŠ pod enakimi pogoji prednost pri uporabi javnih športnih objektov in javnih površin za šport v naravi pred drugimi izvajalci in uporabniki.
(3) Športna društva, ki ne izvajajo LPŠ, imajo pa status društva v javnem interesu na področju športa, imajo pri uporabi javnih športnih objektov in javnih površin v naravi pod enakimi pogoji prednost pred drugimi uporabniki, ki niso izvajalci LPŠ.
28. člen 
(Dolžnosti izvajalcev LPŠ) 
(1) Izvajalec športnega programa, ki je izbran za izvajanje LPŠ v občini, je dolžan javno objaviti izračun cene športnega programa, za katerega izvajanje prejema proračunska sredstva.
(2) Športni programi, ki so v celoti financirani iz javnih sredstev, so za uporabnike brezplačni. V primeru delnega sofinanciranja športnih programov iz proračunskih sredstev občine mora izvajalec LPŠ stroške, ki jih krijejo vadeči, sorazmerno zmanjšati.
(3) Izvajalec LPŠ mora v pogodbenem roku pristojnemu organu predložiti vsebinsko in finančno poročilo o izvedbi športnih programov.
(4) Proračunska sredstva, ki jih izvajalci LPŠ prejmejo za izvedbo posameznega športnega programa oziroma za udeležbo v posameznem športnem programu, se smejo porabiti samo za stroške izvedbe športnega programa, za katerega so namenjeni. Izvajalec LPŠ predloži dokazila (računi, pogodbe ipd.) o namenski porabi sredstev pristojnemu organu.
(5) Izvajalec LPŠ je dolžan obvestiti skrbnika pogodbe o vseh spremembah, ki utegnejo vplivati na izpolnitev njegovih pogodbenih obveznosti, takoj oziroma najkasneje v roku deset dni, odkar je zanje izvedel. Na podlagi obvestila, kakor tudi na podlagi na drugačen način ugotovljenih dejstev, lahko občina, ob upoštevanju vseh okoliščin posameznega primera, sklene z izvajalcem LPŠ aneks k pogodbi ali odstopi od pogodbe in uveljavi sankcije iz naslednjega člena.
(6) Izvajalec, ki je izbran za izvajanje LPŠ, mora na tekmovanjih in z njimi povezanimi dogodki oziroma v projektnih aktivnostih, ki jih organizira za obiskovalce, prostor opremiti z dobro vidnim plakatom oziroma transparentom, na katerem je logotip občine. Prav tako mora z logotipom občine opremiti publikacije in druge komunikacijske in promocijske materiale, ki jih uporablja.
(7) Pristojni oziroma pooblaščeni organ lahko kadarkoli preveri namensko porabo sredstev.
(8) Izvajalec LPŠ, ki krši pogodbena določila, ne more kandidirati za sredstva na naslednjem javnem razpisu.
29. člen 
(Izguba pravice do sofinanciranja) 
(1) Izvajalec LPŠ izgubi pravico do sofinanciranja in je v roku, ki ga določi pristojni organ, dolžan vrniti vsa morebitna že prejeta sredstva s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila, če:
– pogodbenega programa sploh ni pričel izvajati;
– je z izvajanjem prenehal ali ga izvaja na način, ki ni skladen s pogodbo oziroma odločbo;
– je sredstva v celoti ali deloma porabil v nasprotju s pogodbo;
– kateri izmed strokovnih delavcev, ki izvajajo športni proces, ne izpolnjuje, ali med letom preneha izpolnjevati pogoje za delo po Zakonu o športu;
– je v postopku javnega razpisa ali med izvajanjem pogodbe navajal neresnične ali pomanjkljive podatke in je to vplivalo na dodelitev sredstev oziroma financiranje;
– ni zagotovljena raba slovenskega jezika skladno s 56. členom Zakona o športu;
– ni obvestil pristojnega organa o morebitnih statusnih in drugih spremembah, ki vplivajo na pravico do sofinanciranja;
– ni oddal poročila (končnega oziroma delnega) o realizaciji programa niti v naknadnem roku, ki mu ga je določil pristojni organ;
– na pisno zahtevo pristojnega organa ne posreduje podatkov ali dokumentacije, ki se nanaša na izvajanje odobrenih programov, namensko porabo sredstev ter nadzor pravilnosti izvajanja pogodbe.
(2) V primerih iz druge, četrte in sedme alineje prejšnjega odstavka, se v primeru, če je izvajalec LPŠ program pred kršitvijo pravilno izvajal 30 tednov ali več, financiranje ustavi, izvajalec LPŠ pa je dolžan vrniti le tisti del sredstev s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila, ki jih je morebiti prejel po storjeni kršitvi.
(3) V javnem razpisu se lahko določi tudi druge primere izgube pravice do sofinanciranja in vračila že prejetih sredstev, če se izkaže, da je to potrebno za pravilno izvajanje LPŠ ali za zavarovanje javnih sredstev.
(4) V primeru napredovanj oziroma nazadovanj v tekmovalnih sistemih v okviru NPŠZ se sofinanciranje do konca leta nadaljuje v enakem obsegu, kot je določeno s pogodbo.
30. člen 
(Nadzor nad porabo sredstev) 
Nadzor nad izvajanjem programov in nad namensko porabo dodeljenih sredstev opravlja pristojni organ iz drugega odstavka 25. člena tega odloka.
KONČNE DOLOČBE 
31. člen 
(Prenehanje veljavnosti) 
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Pravilnik o sofinanciranju programov športa v Občini Kobarid (Uradni list RS, št. 57/08).
32. člen 
(Prehodno obdobje) 
Tretja alineja prvega odstavka 8. člena tega odloka se začne uporabljati pri pripravi javnega razpisa za šport v letu 2019.
33. člen 
(Uveljavitev) 
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-1/2018
Kobarid, dne 28. marca 2018
Župan 
Občine Kobarid 
Robert Kavčič l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti