Uradni list

Številka 97
Uradni list RS, št. 97/2014 z dne 30. 12. 2014
Uradni list

Uradni list RS, št. 97/2014 z dne 30. 12. 2014

Kazalo

4146. Odlok o proračunu Občine Vrhnika za leto 2015, stran 11149.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 76/08, 51/10, 84/10, 40/12 – ZUJF), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4, 14/13, 101/13) in Statuta Občine Vrhnika (Naš časopis, št. 365/2009) je Občinski svet Občine Vrhnika na 3. izredni seji dne 23. 12. 2014 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Vrhnika za leto 2015
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Vrhnika za leto 2015 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podkontov.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
+------------------------------------------------+--------------+
|A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV                |         v EUR|
+------------------------------------------------+--------------+
|Skupina/Podskupina kontov                       | Proračun leta|
|                                                |          2015|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|I     |SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78)      | 19.170.617,07|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |TEKOČI PRIHODKI (70+71)                  | 13.750.664,07|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|70    |DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706)        | 10.952.165,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |700 DAVKI NA DOHODEK                     |  8.387.565,00|
|      |IN DOBIČEK                               |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |703 DAVKI NA PREMOŽENJE                  |  2.112.100,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |704 DOMAČI DAVKI NA BLAGO                |    449.500,00|
|      |IN STORITVE                              |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |706 DRUGI DAVKI                          |      3.000,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|71    |NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714)  |  2.798.499,07|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |710 UDELEŽBA NA DOBIČKU                  |  1.241.874,94|
|      |IN DOHODKI OD PREMOŽENJA                 |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |711 TAKSE IN PRISTOJBINE                 |     15.000,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |712 GLOBE IN DRUGE DENARNE KAZNI         |    273.500,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |713 PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN         |     12.050,00|
|      |STORITEV                                 |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |714 DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI              |  1.256.074,13|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|72    |KAPITALSKI PRIHODKI (720+722)            |  1.359.904,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |720 PRIHODKI OD PRODAJE OSNOVNIH         |    600.000,00|
|      |SREDSTEV                                 |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |722 PRIHODKI OD PRODAJE ZEMLJIŠČ IN      |    759.904,00|
|      |NEOPREDMETENIH DOLGOROČNIH SREDSTEV      |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|73    |PREJETE DONACIJE (730+731)               |        200,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |730 PREJETE DONACIJE                     |        200,00|
|      |IZ DOMAČIH VIROV                         |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|74    |TRANSFERNI PRIHODKI (740+741)            |  4.059.849,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |740 TRANSFERNI PRIH. IZ DRUGIH           |    800.943,00|
|      |JAVNOFINANČNIH INSTITUCIJ                |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |741 PREJETA SREDSTVA                     |  3.258.906,00|
|      |IZ DRŽAVNEGA PRORAČUNA                   |              |
|      |IZ SREDSTEV PRORAČUNA EVROPSKE UNIJE     |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|II    |SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45)          | 22.357.385,18|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|40    |TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409)     |  4.076.006,39|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |400 PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM    |    904.604,85|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |401 PRISPEVKI DELODAJALCEV               |    139.365,44|
|      |ZA SOCIALNO VARNOST                      |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |402 IZDATKI ZA BLAGO                     |  2.863.036,10|
|      |IN STORITVE                              |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |403 PLAČILA DOMAČIH OBRESTI              |     97.500,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |409 REZERVE                              |     71.500,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|41    |TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413)       |  5.345.036,94|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |410 SUBVENCIJE                           |    122.500,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |411 TRANSFERI POSAMEZNIKOM               |  2.888.071,50|
|      |IN GOSPODINJSTVOM                        |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |412 TRANSFERI NEPROFITNIM ORGANIZACIJAM  |    548.439,00|
|      |IN USTANOVAM                             |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |413 DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI        |  1.786.026,44|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|42    |INVESTICIJSKI ODHODKI (420)              | 12.826.341,85|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |420 NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV   | 12.826.341,85|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|43    |INVESTICIJSKI TRANSFERI (431+432)        |    110.000,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |431 INVESTICIJSKI TRANSFERI PRAVNIM IN   |     30.000,00|
|      |FIZIČNIM OSEBAM, KI NISO PRORAČUNSKI     |              |
|      |UPORABNIKI                               |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |432 INVESTICIJSKI TRANSFERI PRORAČUNSKIM |     80.000,00|
|      |UPORABNIKOM                              |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|III   |PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRORAČUNSKI        | –3.186.768,11|
|      |PRIMANJKLJAJ)                            |              |
|      |(I-II)                                   |              |
+---------------------------------------------------------------+
|B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB                          |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|IV    |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA |          0,00|
|      |KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)        |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|75    |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA |          0,00|
|      |KAPITALSKIH DELEŽEV                      |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |750 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL        |          0,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|V     |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH   |          0,00|
|      |DELEŽEV (440+441+442)                    |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|44    |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH   |          0,00|
|      |DELEŽEV                                  |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |441 POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV IN     |          0,00|
|      |FINANČNIH NALOŽB                         |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|VI    |PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE |          0,00|
|      |KAPITALSKIH DELEŽEV (IV-V)               |              |
+---------------------------------------------------------------+
|C. RAČUN FINANCIRANJA                                          |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|VII   |ZADOLŽEVANJE (50)                        |  2.800.000,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|50    |ZADOLŽEVANJE                             |  2.800.000,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |500 DOMAČE ZADOLŽEVANJE                  |  2.800.000,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|VIII  |ODPLAČILA DOLGA (55)                     |    701.100,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|55    |ODPLAČILA DOLGA                          |    701.100,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|      |550 ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA             |    701.100,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|IX    |SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU      | –1.087.868,11|
|      |(I+IV+VII-II-V-VIII)                     |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
|X     |NETO ZADOLŽEVANJE (VII-VIII)             |  2.098.900,00|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|XI    |NETO FINANCIRANJE (VI+X-IX)              |  3.186.768,11|
+------+-----------------------------------------+--------------+
|XII   |STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.    | –1.087.868,11|
|      |12. PRETEKLEGA LETA                      |              |
+------+-----------------------------------------+--------------+
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita skupaj s splošnim delom proračuna na spletni strani Občine Vrhnika.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – podkonta. Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan Občine Vrhnika.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena Zakona o javnih financah (ZJF), tudi naslednji prihodki:
– drugi prihodki krajevnih skupnosti, ki jih krajevne skupnosti ustvarjajo samostojno in se porabljajo za financiranje nalog krajevne skupnosti, v kateri so bili ustvarjeni,
– namensko zbrani prispevki občanov za izvajanje tekočih in investicijskih nalog,
– prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 3/07 – UPB-1), ki se porabljajo za nakup opreme za zagotavljanje požarne varnosti,
– prihodki od okoljskih dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, ki se porabljajo za financiranje investicij v kanalizacijska omrežja,
– prihodki, ustvarjeni iz naslova amortizacije objektov in opreme, ki se porabljajo za obnavljanje objektov in opreme,
– prihodki iz naslova koncesijske dajatve za trajnostno gospodarjenje z divjadjo, ki se porabljajo za namene, določene v sprejetem občinskem odloku,
– prihodki iz naslova pristojbin za vzdrževanje gozdnih cest, ki se porabijo kot namenski izdatki za vzdrževanje gozdnih cest,
– drugi prihodki, katerih namenska poraba je predpisana s področnimi predpisi.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan oziroma predsednik sveta KS.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v obdobju januar–junij 2015 in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2015 in njegovi realizaciji.
6. člen
(pooblastila župana)
Župan je pooblaščen, da:
– razporeja splošno proračunsko rezervacijo za financiranje posameznih namenov javne porabe, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zanje ni bilo mogoče predvideti zadostnih sredstev. Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt proračunskega porabnika.
– odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz 49. člena Zakona o javnih financah v višini v proračunu načrtovane proračunske rezerve.
– odloča o dinamiki porabe sredstev za tekoče potrebe.
– odloča o kratkoročnem zadolževanju za financiranje nalog javne porabe, vendar le do višine 5 % zadnjega sprejetega proračuna, ki mora biti odplačano do konca proračunskega leta.
– če se po sprejemu proračuna sprejme zakon ali odlok, na podlagi katerega nastanejo nove obveznosti za proračun, vključi župan te obveznosti v proračun in določi obseg izdatkov za ta namen v okviru večjih pričakovanih prejemkov in obsega zadolžitve, ki je določen s proračunom, ali s prerazporeditvijo sredstev v okviru možnih prihrankov sredstev.
– odloča o odpisu ali delnem odpisu plačila dolga do 1.400 EUR, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve ali če se zaradi neunovčljivosti premoženja dolžnika ugotovi, da terjatve ni mogoče izterjati. Kot dolgovi se ne štejejo dolgovi do občine iz naslova obveznih dajatev.
– odloča o nakupu premoženja v skladu s sprejetimi proračunskimi postavkami.
– samostojno sprejme načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem do skupne letne vrednosti 100.000 EUR brez davka. O izvršenih transakcijah polletno poroča občinskemu svetu.
– izvršuje sprejeti načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem občine.
– odloča o porabi sredstev na proračunskih postavkah:
– 03001 Mednarodno sodelovanje
– 14001 Stroški promocije občine
– 18055 Založništvo
– 20001 Stroški humanitarnih dejavnosti – druge organizacije.
– odloča o porabi sredstev na proračunski postavki 08002 Varnost v cestnem prometu, Preventiva in vzgoja v cestnem prometu, na predlog Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu.
– odloča o začasni uporabi tekočih likvidnostnih proračunskih sredstev zaradi ohranitve njihove realne vrednosti in zagotovitve tekoče likvidnosti proračuna.
– opravlja druge naloge, za katere je pooblaščen s področnimi predpisi.
7. člen
(sredstva proračuna, namenjena KS in pravni posli KS)
V proračunskem letu 2015 se iz občinskega proračuna za redno delovanje KS zagotovijo sredstva v višini 85.666,47 EUR, za izvajanje programov in investicij krajevnih skupnosti – sklad pa sredstva v višini 171.332,90 EUR. Posamezni program oziroma investicija se bo sofinancirala v skladu z odlokom, ki ureja financiranje krajevnih skupnosti.
8. člen
(izvajanje investicij po 2.a členu Odloka o financiranju krajevnih skupnosti v Občini Vrhnika)
V proračunskem letu 2015 se določi sofinanciranja za izvajanje posameznih investicij, ki so jih pripravile krajevne skupnosti:
1. investicije v ceste v višini 30 %;
2. investicije v vodovod v višini 30 %;
3. investicije v kanalizacijo v višini 35 %;
4. investicije v javno razsvetljavo v višini 25 %;
5. investicije v plin v višini 35 %.
Predmet sofinanciranja so gradbena dela in nadzor nad predmetno investicijo.
Z investicijo se prične, ko je pogodbeno zagotovljeno nad 85 % sredstev, potrebnih za posamezno investicijo. Potrebno višino zagotovljenih sredstev iz prejšnjega stavka tega člena za posamezno investicijo določi župan s sklepom.
Izjemoma lahko župan s sklepom določi nižji % pogodbeno zagotovljenih sredstev, potrebnih za posamezno investicijo.
V letu 2015 se po tem členu lahko izvedejo investicije na naslednjih proračunskih postavkah:
– 13111 Ceste – KS Zaplana
– 13140 Investicije na cestah – KS Podlipa Smrečje
– 13142 Ceste – KS Ligojna
– 13144 Ceste – KS Verd
– 13168 Ceste – KS Vrhnika Vas
– 13169 Ceste – KS Vrhnika Center
– 13223 Ceste KS Stara Vrhnika
– 13208 KS Podlipa Smrečje – javna razsvetljava
– 13215 KS Vrhnika center – JR
– 13216 KS Verd – JR
– 16165 Vodovod Padež Pokojišče, Zavrh.
9. člen
(proračunski skladi)
Proračunska sklada v letu 2015 sta:
1. račun proračunske rezerve, oblikovan na podlagi 49. člena ZJF,
2. račun sklada krajevnih skupnosti, ustanovljenega na podlagi odloka, ki ureja financiranje krajevnih skupnosti.
Proračunska rezerva se v letu 2015 oblikuje v višini 10.000 EUR.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 10.000 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
10. člen
(dodeljevanje sredstev)
Proračunskim uporabnikom se sredstva dodeljujejo mesečno ob upoštevanju likvidnostnega položaja občine. Javnim zavodom se sredstva zagotavljajo tako, da prejmejo sredstva za plače največ en dan pred izplačilom le-teh, sredstva za pokrivanje materialnih stroškov pa največ dvakrat mesečno, in sicer za plačilo obveznosti, nastalih v preteklem obdobju, pri čemer se morajo upoštevati roki plačil v breme občinskih proračunov, določenih v Zakonu o izvrševanju proračuna Republike Slovenije. Način zagotavljanja sredstev za financiranje drugih nalog v javnih zavodih se z zavodi dogovori v posebni pogodbi, ki se sklene s posameznim zavodom.
Sredstva članom občinskega sveta ter komisij in odborov se nakazujejo trimesečno. Sredstva za nakup oziroma obnavljanje opreme se neposrednim uporabnikom dodeljujejo trimesečno na podlagi predloženega plana nabav.
11. člen
(obveznosti uporabnikov sredstev)
Uporabniki sredstev občinskega proračuna morajo izvrševati svoje naloge v mejah sredstev, ki so jim odobrene z občinskim proračunom in le za namene, za katere so jim bila sredstva dodeljena.
Uporabniki proračuna morajo nakup opreme oziroma vzdrževalna in investicijska dela nad vrednostjo, določeno z Zakonom o javnem naročanju in Zakonom o izvrševanju proračuna Republike Slovenije, oddati z javnim razpisom.
Uporabniki ne smejo prevzemati na račun občinskega proračuna obveznosti, ki bi presegale odobrena sredstva.
Uporabniki sredstev proračuna poročajo županu in občinskemu svetu o realizaciji nalog najmanj dvakrat letno, in sicer ob polletju in ob zaključku leta oziroma po potrebi.
12. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere, ne sme presegati 60 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2016 do 30 % navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih do 30 % navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 20 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz drugega in tretjega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
13. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Predstojnik neposrednega uporabnika lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20 %, mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
Investicijske programe, novelacije investicijskih programov, predinvesticijske zasnove, dokumente identifikacije investicijskih projektov in ostalo investicijsko dokumentacijo skladno z Uredbo o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06 in 54/10) in skladno s pojasnilom Ministrstva za finance (junij 2011) sprejema župan.
14. člen
(pridobivanje stvarnega premoženja)
Stvarno premoženje se lahko pridobiva z nakupom samo v obsegu, ki je potreben za izpolnjevanje nalog, opredeljenih s tem odlokom, brez nepotrebnih zalog.
Za brezplačno pridobitev premoženja je potrebno pridobiti predhodno soglasje občinskega sveta, če bi takšna pridobitev povzročala večje stroške ali če je lastništvo povezano s pogoji, ki bi povzročili nesorazmerne obveznosti za občino glede na koristi brezplačne pridobitve.
V primeru brezplačne pridobitve zemljišč nosi Občina Vrhnika stroške meritev in parcelacij teh zemljišč.
15. člen
(letni načrt pridobivanja premičnega premoženja in letni načrt razpolaganja s premičnim premoženjem)
V roku 30 dni od uveljavitve Odloka o proračunu Občine Vrhnika za leto 2015 sprejme župan letni načrt pridobivanja premičnega premoženja za leto 2015.
Nabava osnovnega sredstva, naročilo gradnje in izvajanje investicijskega vzdrževanja se lahko prične:
– če je to načrtovano v planu izvajanja za leto 2015,
– ko župan izda sklep o pričetku realizacije posamezne postavke iz načrta na podlagi preveritve likvidnostnega stanja proračuna.
Letni načrt razpolaganja s premičnim premoženjem Občine Vrhnika zajema osnovna sredstva ločeno po motornih vozilih in drugem premičnem premoženju v posamični vrednosti nad 10.000 EUR.
16. člen
(načrtovanje likvidnosti proračuna)
Za finance pristojen organ občinske uprave načrtuje likvidnost proračuna za posamezno polletje tekočega leta z napovedjo denarnega toka proračuna (načrt za izvrševanje proračuna).
Načrt za izvrševanje proračuna je pregled načrtovanih prihodkov, povečanih za sredstva od prodaje kapitalskih naložb, ter pregled načrtovanih odhodkov, povečanih za nakup kapitalskih naložb in odplačil glavnic dolga.
Največji možni obseg načrtovanih odhodkov, povečan nakup kapitalskih naložb in odplačila dolga, v skladu z likvidnostnimi možnostmi proračuna določi za finance pristojni organ občine.
Načrt za izvrševanje proračuna pristojni organ predloži v sprejem županu.
4. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
17. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2015 lahko zadolži do višine 2.800.000,00 EUR.
Občina se lahko likvidnostno zadolži največ do višine 5 % vseh izdatkov zadnjega sprejetega proračuna, če zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanja proračuna ne more uravnovesiti. Likvidnostni dolg mora biti poravnan najkasneje do 31. 12. 2015. O zadolžitvi odloča župan.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Vrhnika, v letu 2015 ne sme preseči skupne višine glavnic 200.000 EUR. Soglasje o izdaji poroštva do višine 65.000 EUR daje župan občine, nad to višino pa občinski svet.
18. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij)
Javna podjetja in javni zavodi, katerih ustanoviteljica je občina, se lahko v letu 2015 zadolžijo do skupne višine 100.000 EUR pod pogojem, da pridobijo soglasje ustanovitelja. Soglasje o zadolžitvi do višine 65.000 EUR daje župan občine, nad to višino pa občinski svet.
19. člen
(obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Pravne osebe, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje, se lahko v letu 2015 zadolžijo do skupne višine 400.000 EUR pod pogojem, da pridobijo soglasje ustanovitelja. Soglasje o zadolžitvi do višine 65.000 EUR daje župan občine, nad to višino pa občinski svet.
20. člen
(obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna)
Za potrebe upravljanja občinskega dolga se občina lahko zadolži do višine 50.000 EUR.
5. NALOGE NADZORNEGA ODBORA
21. člen
(naloge NO)
Nadzorni odbor pri občinskem svetu opravlja:
– nadzor nad razpolaganjem s premoženjem občine,
– nadzoruje namembnost in smotrnost porabe sredstev občinskega proračuna,
– nadzoruje finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev.
Če se pri ugotavljanju proračunskega nadzora pri uporabnikih ugotovi, da sredstva niso bila uporabljena za namene, za katere so bila dodeljena, ima nadzorni odbor pravico zahtevati, da se ta sredstva vrnejo v občinski proračun in o tem obvesti župana občine. To velja tudi za pomanjkljivosti, ki so bile ugotovljene pri vodenju finančnega in materialnega knjigovodskega stanja.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
22. člen
(začasno financiranje v letu 2016)
V obdobju začasnega financiranja Občine Vrhnika v letu 2016, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
23. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, objavljen pa bo tudi v občinskem glasilu Naš časopis. Posebni del proračuna in načrt razvojnih programov se objavita na spletnih straneh Občine Vrhnika, www.vrhnika.si.
Št. 410-25/2014(4-01)
Vrhnika, dne 23. decembra 2014
Župan
Občine Vrhnika
Stojan Jakin l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti