Uradni list

Številka 18
Uradni list RS, št. 18/2011 z dne 15. 3. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 18/2011 z dne 15. 3. 2011

Kazalo

790. Pravilnik o poteku postopka in kriterijih za sprejem otrok v vrtec Idrija, stran 2278.

Na podlagi 20. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 – UPB2, 25/08, 36/10), 23. člena Statuta Občine Idrija (Uradni list RS, št. 75/10– UPB) in na predlog Sveta Vrtca Idrija je Občinski svet Občine Idrija na 4. redni seji dne 3. 3. 2011 sprejel
P R A V I L N I K
o poteku postopka in kriterijih za sprejem otrok v vrtec Idrija
I. UVODNE DOLOČBE
1. člen
S tem pravilnikom Občina Idrija kot ustanoviteljica Vrtca Idrija (v nadaljevanju: vrtec) določa postopek sprejemanja otrok, sestavo in način dela komisije za sprejem otrok ter kriterije za sprejem otrok v vrtec.
2. člen
Vrtec sprejema otroke, ko dopolnijo starost najmanj 11 mesecev, če starši ne uveljavljajo več pravice do starševskega dopusta v obliki popolne odsotnosti z dela.
3. člen
Redni vpis otrok v programe vrtca se izvede na podlagi razpisa za vpis otrok v vrtec, praviloma do konca meseca marca za naslednje šolsko leto.
Razpis za vpis otrok v vrtec se objavi v sredstvih javnega obveščanja in na spletni strani vrtca najmanj enkrat letno.
Vrtec lahko vpisuje in sprejema v svoje programe na podlagi prijav in prostih mest vse leto.
II. KOMISIJA
4. člen
O sprejemu otroka v vrtec odloči ravnatelj vrtca oziroma od njega pooblaščeni delavec v primeru, da je v vrtcu več prostih mest, kot je vlog za vpis otrok v vrtec.
O sprejemu otroka v vrtec odloči komisija za sprejem otrok v vrtec (v nadaljevanju: komisija) v primeru, da je vlog za vpis otrok v vrtec oziroma posamezno enoto vrtca več, kot je prostih mest.
5. člen
Komisijo v sestavi:
– en predstavnik občine, ki ga izmed zaposlenih v občinski upravi na področju predšolske vzgoje predlaga župan,
– en predstavnik zaposlenih v vrtcu, ki ga imenuje ravnatelj vrtca,
– en predstavnik staršev, ki ga predlaga svet vrtca, imenuje občina ustanoviteljica na predlog sveta vrtca.
Člani komisije so imenovani za štiri leta in so lahko imenovani največ dvakrat zaporedoma.
Ne glede na določilo prejšnjega odstavka, predstavniku staršev preneha mandat v komisiji, ko njegov otrok ni več vključen v vrtec.
Predstavniku občine ali predstavniku zaposlenih preneha mandat v komisiji, če postane trajno nezmožen za opravljanje funkcije.
Mandat nadomestnega člana komisije preneha z iztekom mandata komisije.
Delo komisije vodi predsednik. Na prvi seji se izmed članov komisije izvoli predsednika in namestnika predsednika.
Komisijo sklicuje predsednik ali se skliče na pobudo dveh članov komisije. Administrativna dela za komisijo izvaja vrtec. Na sejah so lahko prisotni samo člani komisije, oseba, ki vodi postopek, in zapisnikar. O delu komisije se vodi zapisnik v skladu z določbami ZUP-a.
III. VLOGA
6. člen
Vlogo za sprejem otrok v vrtec vložijo starši oziroma skrbniki (v nadaljevanju: starši) na sedežu ali enoti vrtca osebno, po pošti ali po elektronski pošti. Vlogo za vpis otroka v vrtec dobijo starši na sedežu vrtca, v enoti vrtca in na spletnih straneh vrtca ali občine in je sestavni del tega pravilnika.
Če starši oddajo nepopolno vlogo ali če vrtec zaradi kriterijev za sprejem potrebuje še druge podatke, lahko starše pozove k odpravi pomanjkljivosti ali dopolnitvi vloge tudi po elektronski pošti, telefonu ali ustno, če pridejo starši v vrtec. O tem se napiše uradni zaznamek.
Če vloga ni dopolnjena, se obravnava in o sprejemu otroka odloči na podlagi podatkov, ki jih vsebuje vloga.
IV. KRITERIJI
7. člen
Kriterije za sprejem otrok v vrtec določi občina ustanoviteljica na predlog sveta vrtca.Prednost pri sprejemu v vrtec ima otrok s posebnimi potrebami in otrok, za katerega starši predložijo mnenje Centra za socialno delo o ogroženosti zaradi socialnega položaja družine.
Komisija mora pri izbiri, sprejemu in razporejanju otrok v oddelke vrtca upoštevati naslednji vrstni red kriterijev in točkovanje:
1. Ustrezna starost, 11 mesecev in več – 20 točk
2. Odložitev šolanja oziroma vstopa v šolo – 15 točk
3. Zaposlenost obeh staršev oziroma enega, če gre za eno starševsko družino – 10 točk
4. Oba starša še študenta, dijaka – 10 točk
5. Eden od staršev študent, eden zaposlen – 10 točk
6. Dnevni program – 10 točk
7. Stalno ali začasno prebivališče najmanj enega člana družine na območju lokalne skupnosti ustanoviteljice vrtca – 9 točk
8. Otrok uvrščen v prednostni vrstni red iz preteklega leta – 7 točk
9. Otrok staršev, ki imajo v želeni enoti že vključenega otroka – 5 točk
10. Družina s tremi ali več otroki do 10 let starosti – 2 točki.
Če dva ali več otrok dosežejo enako število točk, komisija pri določitvi prednostnega vrstnega reda upošteva rojstni datum otroka, pri čemer ima prednost starejši otrok.
Pred obravnavo vlog za vpis otrok v vrtec, se v želeno oziroma izbrano enoto vrtca razporedijo otroci, ki že obiskujejo vrtec. Staršem, ki do vrtca nimajo izpolnjenih vseh zapadlih obveznosti vrtec z novim šolskim letom za njihovega otroka ni več dolžan zagotoviti prostega mesta v isti oziroma izbrani enoti.
V. POSTOPEK ODLOČANJA KOMISIJE
8. člen
Komisija se mora sestati najkasneje v dvajsetih dneh po izteku roka za oddajo vlog za vpis otrok v vrtec.
9. člen
Komisija obravnava vse vloge za vpis otrok v vrtec v skladu z določbami zakona, ki ureja splošni upravni postopek, z uporabo skrajšanega ugotovitvenega postopka.
Komisija obravnava vse vloge za vpis otrok v vrtec, ki so vložene do dneva izteka razpisnega roka.
Komisija na podlagi podatkov, ki so navedeni v vlogi oziroma podatkov, ki jih pridobi pri upravljavcih zbirk osebnih podatkov, določi število točk po posameznih kriterijih in določi prednostni vrstni red otrok.
Komisija določi na podlagi kriterijev prednostni vrstni red tako, da razvrsti vse vpisane otroke po doseženem številu točk, od najvišjega do najnižjega števila.
Otroci se vključujejo v vrtec s prednostnega vrstnega reda glede na starost, prosto mesto v posameznem oddelku in glede na program vrtca, ki se izvaja v oddelku.
Vrtec v osmih dneh po seji komisije glede na število prostih mest po posameznih oddelkih in enotah vrtca in v skladu s prednostnim vrstnim redom odloči, koliko otrok bo sprejetih v vrtec.
Otroci, ki niso sprejeti v vrtec, se v skladu s prednostnim vrstnim redom uvrstijo na čakalno listo.
Vrtec izda v osmih dneh po seji komisije prednostni vrstni red, iz katerega izhaja seznam sprejetih otrok in čakalni seznam, ki se objavi na oglasni deski in na spletni strani vrtca. Podatki o otrocih so objavljeni pod šifro.
Seznam sprejetih otrok vsebuje naslednje podatke:
– šifro otroka,
– število točk po posameznih kriterijih za vsakega otroka,
– datum vključitve otroka v vrtec,
– sporočilo staršem, da bodo po končanem vpisnem postopku pozvani k sklenitvi pogodbe z vrtcem.
Čakalni seznam otrok vsebuje naslednje podatke:
– šifro otroka,
– število točk po posameznih kriterijih za posameznega otroka,
– sporočilo staršem, da lahko zaradi zavrnitve sprejema otroka v vrtec, v roku 15 dni po vročitvi obvestila vložijo v vrtec ugovor,
– rok veljavnosti čakalnega seznama.
Vrtec pošlje staršem v osmih dneh po seji komisije obvestilo z izpisom vseh podatkov iz seznama sprejetih otrok ali čakalnega seznama za njihovega otroka z navadno poštno pošiljko in po elektronski pošti, če so starši navedli elektronski naslov na katerega želijo prejemati obvestila vrtca.
10. člen
Zoper obvestilo iz prejšnjega odstavka o prednostnem vrstnem redu, lahko starši v 15 dneh po vročitvi obvestila z navadno poštno pošiljko vložijo ugovor na svet vrtca, ki o ugovoru odloča v 15 dneh po prejemu ugovora v skladu s tem pravilnikom in s smiselno uporabo zakona, ki ureja splošni upravni postopek. Ugovor se lahko vloži zaradi nepravilnega upoštevanja kriterijev. Ugovor na kriterij in težo posameznega kriterija ni dopusten.
O ugovoru odloči svet vrtca ob smiselni uporabi zakona, ki ureja splošni upravni postopek z odločbo, ki se vroči strankam, kot to določa ta zakon. Zoper odločitev sveta vrtca lahko starši sprožijo upravni spor.
VI. POGODBA MED VRTCEM IN STARŠI
11. člen
Ko je v vrtcu odločeno o vseh ugovorih staršev zoper obvestilo o prednostnem vrstnem redu otrok, vrtec staršem otrok, ki so sprejeti v vrtec, pošlje poziv k sklenitvi pogodbe o medsebojnih pravicah in obveznostih med vrtcem in starši. V pozivu vrtec izrecno navede, da se šteje, da so starši umaknili vlogo za vpis otroka v vrtec, če v 15 dneh od vročitve poziva ne podpišejo pogodbe z vrtcem.
V primeru iz prejšnjega odstavka vrtec pozove k sklenitvi pogodbe starše naslednjega otroka po vrstnem redu iz čakalnega seznama.
S podpisom pogodbe med vrtcem in starši se šteje, da je otrok vključen v vrtec.
12. člen
Odločitve vrtca in druge listine v postopku sprejemanja otroka se vročajo po pošti z navadno poštno pošiljko. Šteje se, da je pošiljka vročena naslovniku osmi dan od dneva odpreme na pošto.
VII. VKLJUČITEV IN IZPIS
13. člen
Otroci, sprejeti v enote vrtca oziroma oddelke vrtca, so vključeni v vrtec do vstopa v osnovno šolo.
14. člen
Starši lahko otroka trajno ali začasno izpišejo iz vrtca, kadarkoli to želijo, izpis pa morajo opraviti najmanj petnajst dni pred želenim izstopom na sedežu vrtca ali pri vzgojiteljici otroka na vpisnem listu.
Namesto izpisanega otroka se sprejme drugega otroka, ki je po prednostnem vrstnem redu in starostno prvi ustrezen.
15. člen
Otroci pričnejo obiskovati vrtec na dan, ki ga določi ravnatelj vrtca oziroma od njega pooblaščeni delavec.
16. člen
Vrtec mora na svojih spletnih straneh objaviti informacije o številu mest, ki jih zagotavlja za predšolske otroke, o številu prostih mest, ki so staršem na voljo tekom šolskega leta ter podatek o čakalni dobi.
VIII. KONČNE DOLOČBE
17. člen
S sprejetjem tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o poteku postopka in kriterijih za sprejem otrok v Vrtec Idrija (Uradni list RS, št. 59/08).
18. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-3/2008-3
Idrija, dne 3. marca 2011
Župan
Občine Idrija
Bojan Sever l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti