Uradni list

Številka 15
Uradni list RS, št. 15/2010 z dne 2. 3. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 15/2010 z dne 2. 3. 2010

Kazalo

677. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave – medobčinskega inšpektorata in redarstva, stran 1763.

Na podlagi 2. člena Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Šentjernej (Uradni list RS, št. 42/95), 3. člena Odloka o ustanovitvi občinske uprave Občine Šmarješke Toplice (Uradni list RS, št. 26/07) in 3. člena Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Kostanjevica na Krki (Uradni list RS, št. 55/07) so Občinski svet Občine Šentjernej na 31. redni seji dne 27. 1. 2010, Občinski svet Občine Šmarješke Toplice na 31. redni seji dne 18. 2. 2010 in Občinski svet Občine Kostanjevica na Krki na 29. redni seji dne 28. 1. 2010 v skladu z 49.a členom Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 76/08 in 79/09) sprejeli
O D L O K
o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave – medobčinskega inšpektorata in redarstva
1. člen
V 1. členu Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave – medobčinskega inšpektorata in redarstva (Uradni list RS, št. 99/07, v nadaljevanju: odlok) se dodajo drugi, tretji in četrti odstavek:
»S tem odlokom so določene pravice in obveznosti občin ustanoviteljic in njihovih organov v razmerju do skupne uprave in v medsebojnih razmerjih.
Ustanoviteljske pravice občin, razen sprejema sprememb in dopolnitev tega odloka ter zagotavljanja proračunskih sredstev za delovanje skupne uprave, za kar so pristojni občinski sveti, izvršujejo županja in župana občin ustanoviteljic (v nadaljevanju: župani).
Župani imenujejo in razrešujejo vodjo skupne uprave, sprejmejo program dela in finančni načrt skupne uprave, nadzorujejo delo ter dajejo skupne usmeritve glede splošnih vprašanj organiziranja in delovanja skupne uprave.«
2. člen
Za 2. členom odloka se doda nov 2.a člen, ki se glasi:
»Svoje naloge opravlja skupna občinska uprava – inšpektorat in redarstvo v skladu z zakonom, podzakonskimi predpisi in predpisi občin ustanoviteljic.
Pooblaščene uradne osebe skupne uprave vodijo prekrškovni postopek in odločajo o prekrških iz občinske pristojnosti, ki jih določajo občinski predpisi, objavljeni na spletnih straneh občin ustanoviteljic.«
3. člen
V 4. členu se dodajo drugi, tretji in četrti odstavek:
»Plačane globe za prekrške, ki jih izreče inšpektorat in redarstvo, so prihodek proračuna občine, na območju katere je bil prekršek storjen oziroma katere predpis je bil kršen.
Pri odločanju v upravnih zadevah iz občinske pristojnosti nastopa skupna uprava kot organ tiste občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada.
Skupna uprava mora pri izvrševanju svojih nalog ravnati po usmeritvah župana in nalogih direktorice oziroma direktorja (v nadaljevanju: direktor) občinske uprave občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada oziroma za katero izvršuje nalogo, glede splošnih vprašanj organiziranja in delovanja uprave pa po skupnih usmeritvah vseh županov občin ustanoviteljic.«
4. člen
Besedilo 5. člena odloka se spremeni tako, da se glasi:
»Inšpektorat in redarstvo vodi vodja, ki ga soglasno imenujejo in razrešujejo župani občin ustanoviteljic.
Vodja skupne uprave je vodja inšpektorata in redarstva kot prekrškovnega organa občin ustanoviteljic.
Vodja skupne uprave ima status uradnika na položaju.
Vodja skupne uprave mora izpolnjevati pogoje za zasedbo delovnega mesta v skladu z Aktom o sistemizaciji delovnih mest v skupni občinski upravi.
Vodja skupne uprave odgovarja za izvrševanje nalog, ki spadajo v krajevno pristojnost posamezne občine ustanoviteljice, županu in direktorju občinske uprave te občine, za delo skupne uprave v celoti pa skupaj vsem županom občin ustanoviteljic.
Zaposleni v inšpektoratu in redarstvu se morajo pri izvrševanju upravnih nalog in postopkov o prekršku ravnati po usmeritvah in navodilih vodje skupne uprave.
Župani občin ustanoviteljic lahko sklenejo pisni sporazum, da bo naloge vodje skupne uprave opravljal direktor občinske uprave.«
5. člen
Za 5. členom odloka se doda nov 5.a člen, ki se glasi:
»Občina, v kateri ima skupna uprava sedež, ima za javne uslužbence skupne uprave status delodajalca. Javni uslužbenci sklenejo delovno razmerje v Občini Šentjernej, ki je sedežna občina skupne občinske uprave.
Pravice in dolžnosti delodajalca izvršuje župan sedežne občine na podlagi pooblastila županov občin ustanoviteljic oziroma vodja skupne uprave na podlagi njegovega pisnega pooblastila.
Akt o sistemizaciji delovnih mest skupne uprave sprejmejo župani občin ustanoviteljic soglasno. Kadrovski načrt skupne občinske uprave sprejme župan občine, ki ima status delodajalca.«
6. člen
V besedilu 6., 7. in 8. člena odloka se beseda »predstojnik« zamenja z besedo »vodja« v ustreznem sklonu.
7. člen
Besedilo 9. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Skupna uprava je neposredni uporabnik proračuna občine ustanoviteljice, v kateri ima sedež.
Finančni načrt skupne uprave, ki ga na predlog vodje skupne uprave določijo župani občin ustanoviteljic, je vključen v proračun občine ustanoviteljice, v kateri ima skupna uprava sedež.
Občine soustanoviteljice zagotavljajo sredstva za skupno upravo v finančnih načrtih svojih občinskih uprav na posebni postavki. Finančni načrt skupne uprave je priloga k njihovim proračunom.
Sredstva za delo skupne uprave in druga materialna sredstva zagotavljajo občine ustanoviteljice glede na število prebivalcev, in sicer:
– Občina Šentjernej: 55%,
– Občina Šmarješke Toplice: 25%,
– Občina Kostanjevica na Krki: 20%.
Odredbodajalec za sredstva finančnega načrta skupne uprave je njen vodja, ki je tudi skrbnik prihodkov.«
8. člen
V 11. členu odloka se doda nov drugi odstavek, ki se glasi:
»Tekoče upravne in strokovne naloge za skupno upravo opravlja občinska uprava Občine Šentjernej. Ostale občine so dolžne kriti te stroške na način določen v četrtem odstavku 9. člena tega odloka.«
Sedanji drugi odstavek postane tretji odstavek.
9. člen
Besedilo 13. člena odloka se spremeni tako, da se glasi:
»Občina ustanoviteljica lahko izrazi interes za izstop iz skupne uprave tako, da svojo namero pisno poda županom občin ustanoviteljic. Občina lahko izstopi kadarkoli z enostransko izjavo, o kateri izda občinski svet ugotovitveni sklep, ki se pošlje vsem občinam ustanoviteljicam.
Občina lahko izstopi kot ustanoviteljica, ko poravna vse svoje obveznosti do skupne uprave.
Kolikor druge občine izrazijo interes, lahko pristopijo k inšpektoratu in redarstvu, če sklep o tem sprejmejo njihovi občinski sveti, in se s pristopom strinjajo občine ustanoviteljice, kar s sklepom potrdijo njihovi občinski sveti. O zagotavljanju sredstev se v tem primeru sklene poseben sporazum.«
10. člen
Ta odlok je sprejet, ko ga sprejmejo občinski sveti občin ustanoviteljic in se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije v petnajstih dneh po sprejemu na seji tistega občinskega sveta, ki je o odloku zadnji odločal. Za objavo skrbi Občina Šentjernej. Odlok začne veljati naslednji dan po objavi.
Št. 032-345/2010-OS
Šentjernej, dne 27. januarja 2010
Župan
Občine Šentjernej
Franc Hudoklin l.r.
Št. 007-0031/2009
Šmarješke Toplice, dne 18. februarja 2010
Županja
Občine Šmarješke Toplice
mag. Bernardka Krnc l.r.
Št. 061-1/2008
Kostanjevica na Krki, dne 28. januarja 2010
Župan
Občine Kostanjevica na Krki
Mojmir Pustoslemšek l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti