Uradni list

Številka 59
Uradni list RS, št. 59/2008 z dne 13. 6. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 59/2008 z dne 13. 6. 2008

Kazalo

2518. Pravilnik o poteku postopka in kriterijih za sprejem otrok v Vrtec Idrija, stran 6818.

Na podlagi 20. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05, 25/08), 23. člena Statuta Občine Idrija (Uradni list RS, št. 1/01, 33/01, 135/04, 52/06) in na predlog Sveta Vrtca Idrija je Občinski svet Občine Idrija na 12. redni seji dne 29. 5. 2008 sprejel
P R A V I L N I K
o poteku postopka in kriterijih za sprejem otrok v Vrtec Idrija
I. UVODNE DOLOČBE
1. člen
S tem pravilnikom Občina Idrija kot ustanoviteljica Vrtca Idrija (v nadaljevanju: vrtec) določa kriterije in postopek sprejemanja otrok v vrtec.
2. člen
Vrtec sprejema predšolske otroke od enega leta starosti oziroma, ko je otrok dopolnil starost najmanj enajst mesecev, do vključitve v osnovno šolo v svoje programe na podlagi prijav in prostih mest vse leto.
3. člen
Redni vpis otrok v programe vrtca se izvede na podlagi razpisa za vpis otrok v vrtec, praviloma do konca meseca aprila za naslednje šolsko leto.
Razpis za vpis otrok v vrtec se objavi v sredstvih javnega obveščanja in na spletni strani vrtca najmanj enkrat letno.
4. člen
O sprejemu otroka v vrtec odloči ravnatelj vrtca oziroma od njega pooblaščeni delavec v primeru, da je v vrtcu več prostih mest, kot je vlog za vpis otrok v vrtec.
O sprejemu otroka v vrtec odloči komisija za sprejem otrok v vrtec (v nadaljevanju: komisija) v primeru, da je vlog za vpis otrok v vrtec oziroma posamezno enoto vrtca ali oddelek več, kot je prostih mest.
5. člen
Komisijo v sestavi:
– en predstavnik občine, ki ga izmed zaposlenih v občinski upravi na področju predšolske vzgoje predlaga župan,
– en predstavnik zaposlenih v vrtcu, ki ga izbere ravnatelj vrtca in
– en predstavnik staršev, ki ga predlaga svet vrtca, imenuje ravnatelj vrtca.
Mandat članov komisije traja štiri leta.
Ne glede na določilo prejšnjega odstavka, predstavniku staršev preneha mandat v komisiji, ko njegov otrok ni več vključen v vrtec.
Mandat nadomestnega člana komisije preneha z iztekom mandata komisije.
Delo komisije vodi predsednik. Na prvi seji se izmed članov komisije izvoli predsednika in namestnika predsednika.
Komisijo sklicuje predsednik ali se skliče na pobudo dveh članov komisije. Administrativna dela za komisijo izvaja vrtec. Na sejah je navzoč tudi ravnatelj vrtca, vendar brez pravice glasovanja.
II. KRITERIJI
6. člen
Prednost pri sprejemu v vrtec ima otrok s posebnimi potrebami in otrok, za katerega starši predložijo mnenje centra za socialno delo o ogroženosti zaradi socialnega položaja družine.
Komisija mora pri izbiri, sprejemu in razporejanju otrok v oddelke vrtca upoštevati naslednji vrstni red kriterijev in točkovanje:
1. Ustrezna starost, 11 mesecev in več – 20 točk
2. Odložitev šolanja oziroma vstopa v šolo – 15 točk
3. Zaposlenost obeh staršev oziroma enega, če gre za eno starševsko družino – 10 točk
4. Oba starša še študenta, dijaka – 10 točk
5. Eden od staršev študent, eden zaposlen – 10 točk
6. Dnevni program – 10 točk
7. Stalno ali začasno prebivališče najmanj enega člana družine na območju lokalne skupnosti ustanoviteljice vrtca – 9 točk
8. Otrok uvrščen v prednostni vrstni red iz preteklega leta –7 točk
9. Otrok staršev, ki imajo v želeni enoti že vključenega otroka – 5 točk
10. Družina stremi ali več otroki do 10 let starosti – 2 točki.
Če dva ali več otrok dosežejo enako število točk, komisija pri določitvi prednostnega vrstnega reda upošteva rojstni datum otroka, pri čemer ima prednost starejši otrok.
Pred obravnavo vlog za vpis otrok v vrtec, se v želeno oziroma izbrano enoto vrtca razporedijo otroci, ki že obiskujejo vrtec. Staršem, ki do vrtca nimajo izpolnjenih vseh zapadlih obveznosti vrtec z novim šolskim letom za njihovega otroka ni več dolžan zagotoviti prostega mesta v isti oziroma izbrani enoti.
III. POSTOPEK ZA SPREJEM OTROK V VRTEC
7. člen
Komisija se mora sestati najkasneje v dvajsetih dneh po izteku roka za oddajo vlog za vpis otrok v vrtec.
Kadar gre za sprejem otrok ali otroka v izjemnih okoliščinah, se mora komisija sestati najkasneje v roku 5 dni od dneva, ko je podan predlog s strani staršev ali Centra za socialno delo.
8. člen
Komisija obravnava vse vloge za vpis otrok v vrtec v skladu z določbami zakona, ki ureja splošni upravni postopek, z uporabo skrajšanega ugotovitvenega postopka.
Komisija obravnava vse vloge za vpis otrok v vrtec, ki so vložene do dneva izteka razpisnega roka.
Komisija odloča o tem, kateri otroci se sprejmejo v vrtec na podlagi predvidenih prostih mest po posameznih oddelkih in enotah vrtca in v skladu s podatki iz vloge.
Komisija odloči o tem, kateri otroci so na podlagi doseženega števila točk sprejeti v vrtec in kateri otroci zaradi premajhnega števila niso sprejeti v vrtec ter jih uvrsti na čakalno listo po prednostnem vrstnem redu glede na doseženo število točk, od najvišjega do najnižjega števila. Otroke, ki se vpišejo kasneje, pa se uvrsti na čakalno listo po kronološkem vrstnem redu vpisa.
O vlogah za vpis otrok v vrtec komisija odloči z odločbo, v kateri se določi tudi datum vključitve otroka v vrtec.
9. člen
Zoper odločbo komisije je dopustno vložiti pritožbo na svet zavoda v roku 15 dni od dneva vročitve odločbe.
Svet vrtca mora o pritožbi odločiti v tridesetih dneh po prejemu pritožbe.
IV. VKLJUČITEV IN IZPIS
10. člen
Vrtec starše pisno obvesti o datumu vključitve otroka v vrtec ter o drugih pogojih za sprejem otroka v vrtec (predložitev zdravniškega potrdila, odločba o usmeritvi za otroke s posebnimi potrebami) ter jim pošlje v podpis pogodbo med vrtcem in starši.
Če starši ne podpišejo pogodbe z vrtcem najkasneje v 15 dneh po prejemu pogodbe, se šteje, da so umaknili vlogo za vpis otroka v vrtec. V tem primeru vrtec izda sklep o ustavitvi postopka vpisa otroka v vrtec.
11. člen
Otroci, sprejeti v enote vrtca oziroma oddelke vrtca, so vključeni v vrtec do vstopa v osnovno šolo.
12. člen
Starši lahko otroka trajno ali začasno izpišejo iz vrtca, kadarkoli to želijo, izpis pa morajo opraviti najmanj petnajst dni pred želenim izstopom na sedežu vrtca ali pri vzgojiteljici otroka na vpisnem listu.
V primeru, da starši izpišejo otroka iz vrtca, ga lahko ponovno vpišejo po poteku dveh mesecev, v nasprotnem primeru morajo plačati vpisnino v višini rezervacije, kot da bi bil otrok ves čas vpisan in vrtca ne bi obiskoval.
Namesto izpisanega otroka se sprejme drugega otroka, ki je po prednostnem vrstnem redu in starostno prvi ustrezen.
13. člen
Otroci morajo pričeti obiskovati vrtec na dan, ki ga določi ravnatelj vrtca oziroma od njega pooblaščeni delavec.
Starši otrok, ki niso izpolnili starostnega pogoja, so dolžni plačevati rezervacijo od začetka šolskega leta do izpolnitve starostnega pogoja otroka.
14. člen
Vrtec mora na svojih spletnih straneh objaviti informacije o številu mest, ki jih zagotavlja za predšolske otroke, o številu prostih mest, ki so staršem na voljo tekom šolskega leta ter podatek o čakalni dobi.
Vrtec informacije iz prejšnjega odstavka ob vsaki spremembi oziroma najmanj enkrat mesečno posreduje tudi Občini Idrija za namen javno dostopne evidence uporabnikom o stanju prostih mest v vrtcu.
V. KONČNE DOLOČBE
15. člen
Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o sprejemu otrok v Vrtec Idrija in o plačilu za programe vrtca, ki ga je na svoji seji dne, 27. februarja 2003 sprejel Svet zavoda Vrtca Idrija.
16. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-3/2008
Idrija, dne 29. maja 2008
Župan
Občine Idrija
Bojan Sever l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti