Uradni list

Številka 75
Uradni list RS, št. 75/2007 z dne 21. 8. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 75/2007 z dne 21. 8. 2007

Kazalo

4024. Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave – Medobčinski inšpektorat, stran 10742.

Na podlagi 49.a člena Zakona o lokalni samoupravi (ZLS-UPB1: Uradni list RS, št. 100/05, 21/06 – odločba Ustavnega sodišča, 4/07 in 60/07), 16. člena Statuta Občine Dravograd (Uradni list RS, št. 106/05 – uradno prečiščeno besedilo in 123/06), 16. člena Statuta Občine Radlje ob Dravi (MUV, št. 25/2006) ter 73. in 76. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Radlje ob Dravi (MUV, št. 25/2006), 15. člena Statuta Občine Muta (MUV, št. 16/1999, 18/2000, 24/2002, 3/2003, 23/2006 in 5/2007) ter 71. in 74. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Muta (MUV, št. 20/1999, 09/2001, 3/2003, 23/2006 in 5/2007), 15. člena Statuta Občine Vuzenica (MUV, št. 5/1999), 16. člena Statuta Občine Podvelka (MUV, št. 1/2006), 5. in 16. člena Statuta Občine Ribnica na Pohorju (Uradni list RS, št. 44/99, 100/00, 47/02, 80/02 in 94/02) so Občinski svet Občine Dravograd na 7. seji dne 24. 7. 2007, Občinski svet Občine Radlje ob Dravi na 6. redni seji dne 4. 6. 2007, Občinski svet Občine Muta na 4. dopisni seji dne 9. 7. 2007, Občinski svet Občine Vuzenica na 7. redni seji dne 31. 5. 2007, Občinski svet Občine Podvelka na 1. izredni seji dne 6. 8. 2007, Občinski svet Občine Ribnica na Pohorju na 7. redni seji dne 19. 6. 2007 sprejeli
O D L O K
o ustanovitvi organa skupne občinske uprave – Medobčinski inšpektorat
1. člen
S tem odlokom se ustanavlja »Medobčinski inšpektorat« (v nadaljevanju: inšpektorat), kot organ skupne občinske uprave za izvrševanju nalog na področju inšpekcijskega nadzorstva občin ustanoviteljic:
– Občine Dravograd, Trg 4. julija 7, 2370 Dravograd
– Občine Radlje ob Dravi, Mariborska c. 7, 2360 Radlje ob Dravi
– Občine Muta, Glavni trg 17, 2366 Muta
– Občine Vuzenica, Mladinska u. 1, 2367 Vuzenica
– Občine Podvelka, Podvelka 20, 2363 Podvelka
– Občine Ribnica na Pohorju, Ribnica na Pohorju 1, 2364 Ribnica na Pohorju.
2. člen
Inšpektorat ima status skupnega organa občin iz 1. člena tega odloka.
Sedež inšpektorata je na Občini Dravograd, Trg. 4. julija 7, 2370 Dravograd (sedežna občina) in je sestavni organizacijski del Občinske uprave Občine Dravograd.
Inšpektorat ima pečat okrogle oblike, ob zgornjem robu je napis: »Medobčinski inšpektorat« na spodnjem robu pa napis: »Občina DRAVOGRAD, Radlje ob Dravi, Muta, Vuzenica, Podvelka in Ribnica na Pohorju«.
Upravni in drugi akti, ki jih izdajajo pooblaščene uradne osebe inšpektorata, imajo v glavi napis: »Medobčinski inšpektorat, Občine: DRAVOGRAD, Radlje ob Dravi, Muta, Vuzenica, Podvelka in Ribnica na Pohorju, Sedež inšpektorata: Trg 4. julija 7, 2370 Dravograd«. Sestavni del glave je tudi telefonska številka inšpektorata.
3. člen
Inšpektorat opravlja upravne naloge skupne občinske uprave – naloge izvajanja inšpekcijskega nadzorstva na področjih, ki jih urejajo določeni predpisi občin ustanoviteljic in drugimi predpisi iz državnega nivoja Republike Slovenije.
Inšpekcijsko nadzorstvo je nadzorstvo nad izvajanjem oziroma spoštovanjem predpisov. Inšpekcijski nadzor izvršujejo inšpektorji kot uradne osebe s posebnimi pooblastili.
Inšpektor po tem odloku je občinski inšpektor (v nadaljevanju: inšpektor) z nazivom – v skladu s sistemizacijo:
– komunalni inšpektor,
– cestni inšpektor,
– komunalno-cestni inšpektor.
Pogoji, katere mora izpolnjevati oseba za opravljanje nalog inšpekcijskega nadzora, so določeni z zakonom in sistemizacijo.
4. člen
Pri izvrševanju nalog nastopa inšpektorat kot organ tiste občine ustanoviteljice, v katero krajevno pristojnost zadeva spada.
Inšpektor mora pri izvrševanju izvajanja inšpekcijskega nadzorstva, ravnati po splošnih usmeritvah župana(-je) in tajnika (direktorja) občine ustanoviteljice, v katero krajevno pristojnost zadeva spada, glede vprašanj organiziranja in delovanja inšpektorata kot celote, pa po skupnih usmeritvah vseh županov(-nj) občin ustanoviteljic.
5. člen
Če pri opravljanju inšpekcijskega nadzorstva inšpektor ugotovi, da je kršen občinski predpis, ima pravico in dolžnost:
– opozoriti kršitelja;
– ugotoviti istovetnost osebe v zvezi z opravljanjem nadzora;
– odrediti ukrepe za odpravo nepravilnosti in pomanjkljivosti v roku, ki ga sam določi;
– voditi postopek zaradi prekrška;
– izreči globo;
– predlagati pristojnemu občinskemu organu sprejem ukrepov in
– odrediti druge ukrepe in dejanja, za katere je pooblaščen.
Če pri opravljanju inšpekcijskega nadzorstva inšpektor ugotovi, da je kršen republiški predpis, ima pravico in dolžnost zadevo odstopiti pristojnemu organu.
6. člen
Pravne in fizične osebe, pri katerih se opravlja inšpekcijsko nadzorstvo, so dolžne inšpektorju:
– omogočiti nemoteno opravljanje inšpekcijskega nadzorstva;
– omogočiti vstop v objekte in prostore oziroma dostop do naprav, ki jih nadzira občinski inšpektor; in
– posredovati vse potrebne podatke, dokumentacijo in pojasnila v zvezi z inšpekcijskim nadzorstvom.
7. člen
Inšpektor lahko zaprosi za pomoč policijo, kadar je to potrebno zaradi opravljanja njegovega dela oziroma lastne varnosti.
8. člen
Inšpektorat vodi predstojnik, ki je tajnik (direktor) občinske uprave, kjer je sedež inšpektorata. Imenujejo in razrešujejo ga župani(-nje) občin ustanoviteljic.
Naloge predstojnika inšpektorata so:
– inšpektorat predstavlja navzven,
– organizira opravljanje nalog inšpektorata,
– opravlja organizacijske naloge, ki so potrebne za redno, pravočasno, strokovno in učinkovito delo,
– zaposlenim v sklopu inšpektorata daje splošna navodila v zvezi z izvajanjem nadzora,
– nastopa pred občinskimi sveti posameznih občin in na zahtevo svetov ali njihovih delovnih teles podaja poročila,
– izvršuje inšpekcijski nadzor, kolikor izpolnjuje zakonske pogoje za izvrševanje inšpekcijskega nadzora.
Za predstojnika lahko župani(-je) občin ustanoviteljic, ne glede na prvi odstavek tega člena, pisno pooblastijo tudi osebo, ki izpolnjuje pogoje za predstojnika, izvršuje inšpekcijski nadzor in je zaposlena v okviru inšpektorata.
9. člen
Predstojnik inšpektorata, po predhodnem soglasju županov(-nj) občin ustanoviteljic odloča o sklenitvi in prenehanju delovnega razmerja zaposlenih v inšpektoratu.
10. člen
O izločitvi inšpektorja iz določenega uradnega postopka odloča tajnik (direktor) občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada, ki v primeru izločitve zaposlenega o stvari tudi odloči. V primeru, da tajnik (direktor) v občini ustanoviteljici ni zaposlen, o izločitvi odloča župan(-ja) te občine.
11. člen
Sredstva za delo inšpektorata občine ustanoviteljice zagotavljajo v svojih proračunih. Sredstva za delo inšpektorata zagotavljajo občine ustanoviteljice ob upoštevanju kriterija števila prebivalcev posamezne občine.
12. člen
Župani(-je) občin ustanoviteljic se z dogovorom dogovorijo o vrsti in obsegu nalog inšpektorata in financiranju ter razdelitvi obveznosti med občinami ustanoviteljicami.
13. člen
Inšpektorat prevzame od občin ustanoviteljic naloge in pristojnosti na področjih iz prvega odstavka 3. člena tega odloka.
14. člen
V okviru inšpektorata je predvidena tudi redarska služba, katera se ustanovi po izkazanem interesu občin ustanoviteljic za izvajanje del in nalog redarske službe.
Posamezna občina ustanoviteljica inšpektorata, lahko ustanovi tudi svojo redarsko službo v okviru svoje občine.
Ustanovitev redarske službe se izvede na podlagi sprememb in dopolnitev tega odloka ali s sprejetjem samostojnega odloka o redarski službi.
15. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka prenehajo veljati:
– Odlok o izvajanju komunalnega nadzora na območju Občine Dravograd (MUV, št. 17/1996),
– Odlok o izvajanju komunalnega nadzora v Občini Radlje ob Dravi (MUV, št. 17/2003),
– Odlok o izvajanju komunalnega nadzora v Občini Muta (MUV, št. 26/2003),
– Odlok o izvajanju komunalnega nadzora v Občini Vuzenica (MUV, št. 30/2003),
– Odlok o izvajanju komunalnega nadzora v Občini Podvelka (MUV, št. 15/2003),
– Odlok o izvajanju komunalnega nadzora na območju Občine Ribnica na Pohorju (MUV, št. 20/2003).
16. člen
Ta odlok je sprejet, ko ga sprejmejo občinski sveti vseh občin ustanoviteljic. Za objavo poskrbi Občina Dravograd. Veljati začne osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 032-0004/2006-41-7
Dravograd, dne 24. julija 2007
Županja
Občine Dravograd
Marijana Cigala l.r.
Št. 06110-001/2007-02
Radlje ob Dravi, dne 4. junija 2007
Župan
Občine Radlje ob Dravi
Alan Bukovnik l.r.
Št. 00704-0068/2007-1
Muta, dne 9. julija 2007
Župan
Občine Muta
Boris Kralj l.r.
Št. 032-7-3/07
Vuzenica, dne 31. maja 2007
Župan
Občine Vuzenica
Miran Kus l.r.
Št. 032-7/07-1
Podvelka, dne 6. avgusta 2007
Župan
Občine Podvelka
Anton Kovše l.r.
Št. 032-7/2007-3-01
Ribnica na Pohorju, dne 22. junija 2007
Županja
Občine Ribnica na Pohorju
Marija Sgerm l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti