Uradni list

Številka 61
Uradni list RS, št. 61/2007 z dne 10. 7. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 61/2007 z dne 10. 7. 2007

Kazalo

3337. Dogovor o ureditvi premoženjsko pravnih razmerij med Občino Trebnje, Občino Mokronog - Trebelno in Občino Šentrupert na dan 31. 12. 2006, stran 8607.

Na podlagi 51.b člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 – UPB1), 18. člena Statuta Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 45/07), 19. člena Statuta Občine Mokronog-Trebelno (Uradni list RS, št. 14/07) in 19. člena Statuta Občine Šentrupert (Uradni list RS, št. 12/07) so Občinski sveti: Občine Trebnje na 5. redni seji dne 28. 3. 2007, Občine Mokronog - Trebelno na 8. redni seji dne 20. 6. 2007 in Občine Šentrupert na 7. redni seji dne 18. 6. 2007 sprejeli
D O G O V O R
o ureditvi premoženjsko pravnih razmerij med Občino Trebnje, Občino Mokronog - Trebelno in Občino Šentrupert na dan 31. 12. 2006
1. člen
(1) Podpisnice dogovora ugotavljajo, da so na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 – UPB1) in Zakona o ustanovitvi občin ter o določitvi njihovih območij (Uradni list RS, št. 108/06 – ZUODNO – UPB1), s 1. 1. 2007 na območju prejšnje Občine Trebnje ustanovljene tri nove občine, in sicer: Občina Trebnje, Občina Mokronog-Trebelno in Občina Šentrupert (v nadaljevanju: podpisnice dogovora).
(2) Po določbi 51.c. člena Zakona o lokalni samoupravi uredijo premoženjska razmerja in razdelijo premoženje občinski sveti na podlagi: števila prebivalstva, udeležbe posameznih delov občin pri izgradnji in oblikovanju premoženja, lastne udeležbe posameznih delov občin pri ustvarjanju premoženja in obstoječih bremen ter terjatev občin, ki bodo dospevale v naslednjih letih.
(3) Premoženje prejšnje Občine Trebnje se razdeli med Občino Trebnje, Občino Mokronog-Trebelno in Občino Šentrupert in uredi medsebojna premoženjska razmerja na podlagi določb tega dogovora.
2. člen
V tem dogovoru uporabljeni pojmi imajo naslednji pomen:
1. »dogovor o ureditvi premoženjsko pravnih razmerij« je akt, ki ga sprejmejo občinski sveti občin: Trebnje, Mokronog - Trebelno in Šentrupert in je podlaga za sklenitev sporazuma o razdelitvi premoženja, ki ga sprejmejo župani.
2. »prejšnja občina« je Občina Trebnje v obsegu do 31. 12. 2006
3. »novonastali občini« sta občini: Mokronog - Trebelno in Šentrupert
4. »Občina Trebnje« v zmanjšanem obsegu po 1. 1. 2007
5. »splošni delitveni ključ« je razmerje števila prebivalcev posamezne občine v primerjavi s številom prebivalcev prejšnje občine
6. »premoženje v upravljanju« je premoženje oziroma sredstva prejšnje občine dano v upravljanje javnemu zavodu
7. »osnovni kapital javnega podjetja« je celotno premoženje javnega podjetja Komunala Trebnje definirano na podlagi Odloka o organiziranju javnega podjetja Komunala Trebnje (Uradni list RS, št. 18/94 in 64/99).
3. člen
Podlaga za razdelitev premoženja je bilanca stanja Občine Trebnje na dan 31. 12. 2006 ter delitveni ključi in merila določena s tem dogovorom.
4. člen
(1) Splošni delitveni ključ (število prebivalcev)
– Občina Trebnje 71,63%
– Občina Mokronog - Trebelno 15,78%
– Občina Šentrupert 12,59%, ki je kot delitveno razmerje uporabno v vseh primerih, ko razmerja ni mogoče ali ni primerno deliti po drugih kriterijih.
(2) Število prebivalcev je povzeto po Izračunu primerne porabe za leto 2007 Ministrstva za finance in predstavlja število državljanov RS s stalnim prebivališčem v Sloveniji (občini) in število tujcev z izdanim dovoljenjem za stalno prebivanje v RS, ki imajo prijavljeno stalno prebivališče v Sloveniji (občini) na dan 1. 1. 2006 (vir: Statistični urad RS – Oddelek za demografijo).
5. člen
Za delitev skupnega premoženja se uporabljajo merila in splošni delitveni ključ, navedeni v nadaljevanju:
1. Po splošnem delitvenem ključu
2. Po legi nepremičnin (lastnik je občina, na območju katere nepremičnina leži)
3. Po načinu dosedanje uporabe (lastnik je občina, katerem prebivalstvu ali območju premoženja služi – eni, obema ali vsem trem občinam).
6. člen
(1) Premoženje prejšnje Občine Trebnje se razdeli:
1. Nepremičnine
a) Nepremično premoženje, grajeno javno dobro in javna infrastruktura pripadejo občini, na območju katere ležijo, razen če v celoti služijo izvrševanju obveznih gospodarskih javnih služb druge občine – v tem primeru pripadejo tej občini.
b) Nepremično premoženje, ki je po predpisih o lastninjenju družbene lastnine postalo premoženje krajevnih skupnosti, ali njihovih pravnih naslednikov, postane premoženje občine, na območju katere leži.
c) Nepremično premoženje, ki je po predpisih o lastninjenju družbene lastnine, po Zakonu o Skladu kmetijskih zemljišč in gozdov Republike Slovenije, Zakonu o javnih skladih, Zakonu o dedovanju, postalo premoženje prejšnje občine, postane premoženje občine, na območju katere leži.
d) Posamezno občino bremenijo tudi vsa bremena premoženja, ki ji je pripadlo.
2. Premičnine – oprema in druga opredmetena sredstva
a) Premično premoženje, ki je namenjeno uporabi nepremičnine ali izvajanju dejavnosti, ki ji nepremičnina služi, postane premoženje občine, na območju katere nepremičnina leži.
b) Premičnine, ki so jih uporabljali občinski organi in občinska uprava prejšnje Občine Trebnje do 31. 12. 2006 postanejo last Občine Trebnje, razen neodpisane vrednosti premičnin – opredmetenih osnovnih sredstev, ki se deli po splošnem delitvenem ključu.
3. Premoženje ukinjenih krajevnih skupnosti
a) Občina Mokronog - Trebelno postane lastnik nepremičnin in premičnin, ki jih je uporabljala KS Trebelno ter sredstev zbranega samoprispevka v Krajevni skupnosti Trebelno.
b) Občina Mokronog - Trebelno postane lastnik nepremičnin in premičnin, ki jih je uporabljala Krajevna skupnost Mokronog.
c) Občina Šentrupert postane lastnik nepremičnin in premičnin, ki jih je uporabljala Krajevna skupnost Šentrupert.
4. Premoženje javnih zavodov
a) Občina postane ustanoviteljica javnih zavodov in prevzame pravice in obveznosti do javnih zavodov ter izvajalcev, ki po koncesijski ali drugi pogodbi, opravljajo dejavnosti, ki jih mora občina zagotavljati, samo na njenem območju in za njene prebivalce.
b) Občine postanejo soustanoviteljice javnih zavodov ter skupaj prevzamejo pravice in obveznosti do javnih zavodov, opravljajo dejavnosti, ki jih morajo občine zagotavljati, na celotnem območju in za vse prebivalce prejšnje občine.
c) Za izvrševanje ustanoviteljskih pravic občin v skupnih javnih zavodih ter za usklajevanje odločitev občin, ustanovijo občinski sveti udeleženih občin skupni organ, način sprejemanja odločitev je vezan na višino sredstev v upravljanju posamezne občine v skupnem javnem zavodu.
d) Nepremičnih in premičnih stvari, ki so namenjene izvajanju dejavnosti in z njimi upravlja javni zavod, ni mogoče fizično deliti.
5. Kapital javnega podjetja Komunala Trebnje
Osnovni kapital javnega podjetja Komunala Trebnje je celotno premoženje javnega podjetja Komunala Trebnje definirano na podlagi Odloka o organiziranju javnega podjetja Komunala Trebnje (Uradni list RS, št. 18/94 in 64/99).
(2) Premoženje v upravljanju javnih zavodov, ki služi izključno prebivalcem ene občine in katerega ustanoviteljica je ena od novonastalih občin, pripada tej občini.
(3) Premoženje v upravljanju skupnih javnih zavodov in osnovni kapital javnega podjetja Komunala Trebnje, ki služi prebivalcem novonastalih občin, se glede na namen uporabe, po stanju na dan 31. 12. 2006, deli po splošnem delitvenem ključu. S posebno pogodbo se uredijo medsebojni odnosi – pravice in obveznosti.
7. člen
Ustanoviteljske pravice na področju: otroškega varstva, vzgoje, izobraževanja in kulture
(1) Občina Trebnje je ustanoviteljica in izvršuje ustanoviteljske in lastninske pravice za javne zavode.
(2) Javni zavodi s področja otroškega varstva, vzgoje, izobraževanja in kulture prejšnje Občine Trebnje so bili na podlagi sistemske zakonodaje od 31. 12. 1994 do sklenitve tega dogovora z ustanovitvenimi akti Občinskega sveta Občine Trebnje, naslednji:
– Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Trebnje (Uradni list RS, št. 80/98 in 69/99). S tem odlokom so bile ustanovljene tudi podružnične šole Dobrnič, Dolenja Nemška vas in Šentlovrenc
– Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Mirna (Uradni list RS, št. 20/97 in 69/99). S tem odlokom je bila ustanovljena tudi osnovna šola s prilagojenim programom, VVE – vrtec Mirna in VDC Mirna
– Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Mokronog (Uradni list RS, št. 20/97 in 69/99). S tem odlokom je bila ustanovljena tudi podružnična šola Trebelno in VVE – vrtec Mokronog
– Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Dr. Pavla Lunačka Šentrupert (Uradni list RS, št. 20/97, 80/98 in 69/99). S tem odlokom je bil ustanovljen tudi VVE – vrtec Šentrupert
– Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Veliki Gaber (Uradni list RS, št. 20/97 in 69/99). S tem odlokom je bil ustanovljen tudi VVE vrtec Veliki Gaber
– Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-varstvenega zavoda Vrtec Trebnje (Uradni list RS, št. 20/97, 69/99 in 108/05)
– Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Glasbena šola Trebnje (Uradni list RS, št. 20/97)
– Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Centra za izobraževanje in kulturo Trebnje (Uradni list RS, št. 41/97 in 58/04)
– Odlok o ustanovitvi javnega zavoda knjižnice Pavla Golie Trebnje (Uradni list RS, št. 127/03).
8. člen
Občina Šentrupert od 1. 1. 2007 prevzema in izvršuje ustanoviteljske in lastninske pravice za naslednje javne zavode s področja vzgoje, izobraževanja in otroškega varstva:
– Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Dr. Pavla Lunačka Šentrupert (Uradni list RS, št. 20/97 in 69/99). S tem odlokom je bil ustanovljen tudi VVE vrtec Šentrupert – Osnovna šola Šentrupert.
9. člen
Občina Mokronog - Trebelno od 1. 1. 2007 prevzema in izvršuje ustanoviteljske in lastninske pravice za naslednje javne zavode s področja vzgoje, izobraževanja in otroškega varstva:
– Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Mokronog (Uradni list RS, št. 20/97 in 69/99). S tem odlokom je bila ustanovljena tudi podružnična šola Trebelno in VVE vrtec Mokronog.
10. člen
Občina Trebnje, Občina Mokronog - Trebelno in Občina Šentrupert prevzemajo in izvršujejo soustanoviteljske in lastninske pravice za naslednje javne zavode:
– Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Glasbena šola Trebnje (Uradni list RS, št. 20/97)
– Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Centra za izobraževanje in kulturo Trebnje (Uradni list RS, št. 41/97 in 58/04)
– Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Knjižnice Pavla Golie Trebnje (Uradni list RS, št. 127/03).
(2) Na področju dejavnosti glasbene šole, ki jo opravlja Glasbena šola Trebnje, Občina Trebnje, Občina Mokronog - Trebelno in Občina Šentrupert izvršujejo soustanoviteljske in lastninske pravice po splošnem delitvenem ključu.
(3) Na področju dejavnosti izobraževanja odraslih in galerijske dejavnosti, ji jih opravlja Center za izobraževanje in kulturo Trebnje (CIK), Občina Trebnje, Občina Mokronog - Trebelno in Občina Šentrupert izvršujeta soustanoviteljske in lastninske pravice po splošnem delitvenem ključu.
(4) Na področju knjižničarske dejavnosti, ki jo opravlja Knjižnica Pavla Golie Trebnje z izposojevališči na Mirni, v Mokronogu in Šentrupertu, Občina Trebnje, Občina Mokronog - Trebelno in Občina Šentrupert izvršujejo soustanoviteljske in lastninske pravice po splošnem delitvenem ključu.
(5) Občine – soustanoviteljice javnih zavodov skupaj prevzamejo pravice in obveznosti do javnih zavodov, pravico sodelovati pri upravljanju v sorazmerju s številom prebivalcev. V istem razmerju postanejo tudi lastnice idealnih deležev skupnega premoženja v upravljanju, ki je bil v lasti prejšnje občine. Soustanoviteljice se zavežejo, da bodo za bodoče investicije in investicijsko vzdrževanje skupnih zavodov prispevale finančna sredstva po splošnem delitvenem ključu.
Upravljalske pravice in sankcije za neizpolnjevanje obveznosti posameznih občin bodo določene v ustanovitvenem aktu.
(6) V primeru neizpolnjevanja obveznosti posameznih ustanoviteljic do skupnih javnih zavodov, se sankcije za neizpolnjevanje določijo v pogodbi.
(7) Za izvrševanje ustanoviteljskih pravic občin v skupnih javnih zavodih ter za usklajevanje odločitev občin v zvezi z zagotavljanjem javnih služb ustanovijo občinski sveti udeleženih občin skupni organ, način sprejemanja odločitev je vezan na višino sredstev v upravljanju posamezne občine v skupnem javnem zavodu.
(8) Akt o ustanovitvi skupnega organa za izvrševanje ustanoviteljskih pravic občin za usklajevanje določitev občin v zvezi z zagotavljanjem javnih služb, določa naloge organa, organizacijo dela, način sprejemanja odločitev, financiranje in delitev stroškov med občinami.
Sedež organa je v občini, v kateri je sedež javnega zavoda. Strokovne naloge za skupni organ opravlja občinska uprava občine, v kateri je njegov sedež.
11. člen
Občina Trebnje od 1. 1. 2007 izvršuje ustanoviteljske in lastninske pravice za naslednje javne zavode s področja vzgoje, izobraževanja in otroškega varstva:
– Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Trebnje (Uradni list RS, št. 80/98 in 69/99). S tem odlokom so bile ustanovljene tudi podružnične šole Dobrnič, Dolenja Nemška vas in Šentlovrenc.
– Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Mirna (Uradni list RS, št. 20/97 in 69/99). S tem odlokom je bila ustanovljena tudi osnovna šola s prilagojenim programom in VVE vrtca Mirna in VDC Mirna.
– Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Veliki Gaber (Uradni list RS, št. 20/97 in 69/99). S tem odlokom je bil ustanovljen tudi VVE vrtec Veliki Gaber.
– Odlok o ustanovitvi javnega vzgojno-varstvenega zavoda Vrtec Trebnje (Uradni list RS, št. 20/97, 69/99 in 108/05).
(2) Osnovna šola s prilagojenim programom na Mirni izvaja svojo dejavnost tudi za Občini Mokronog - Trebelno in Šentrupert, kar uredijo občine s posebno pogodbo.
12. člen
(1) Ustanoviteljske pravice na področju zdravstva
– Odlok o ustanovitvi zdravstvenega doma Trebnje (Skupščinski Dolenjski list, št. 9/91), s katerim so organizirane tudi zdravstvene postaje v Mokronogu in na Mirni.
(2) V Zdravstvenem domu Trebnje, Občina Trebnje, Občina Mokronog - Trebelno in Občina Šentrupert prevzemajo in izvršujejo soustanoviteljske pravice, po splošnem delitvenem ključu.
(3) Zdravstveni dom Trebnje po 1. 1. 2007 upravlja z vsem premoženjem, s katerim je upravljal do 31. 12. 2006.
(4) Peti, šesti, sedmi in osmi odstavek desetega člena tega dogovora se uporablja tudi na področju zdravstvenega doma, ko se urejajo soustanoviteljske pravice in obveznosti.
13. člen
(1) Ustanoviteljske pravice na področju lekarniške dejavnosti
– Odlok o ustanovitvi Dolenjskih lekarn Novo mesto (Skupščinski Dolenjski list, št. 9/91), na podlagi katerega je soustanoviteljica Dolenjskih lekarn tudi Občina Trebnje. Dolenjske lekarne imajo lekarno v Trebnjem in lekarniški podružnici v Mokronogu in na Mirni.
(2) Osnovno lekarniško službo je prejšnja Občina Trebnje zagotavljala samostojno, ostale storitve pa vse občine soustanoviteljice po kriteriju števila prebivalcev. V odnosu do Dolenjskih lekarn si vsaka od pogodbenih strank pridržuje obstoječe pravice do svoje udeležbe v odločanju in obveznostih do višine sredstev računanih po splošnem delitvenem ključu.
(3) Peti, šesti, sedmi in osmi odstavek desetega člena tega dogovora se uporablja tudi na področju lekarniške dejavnosti, ko se urejajo soustanoviteljske pravice in obveznosti.
14. člen
Javna podjetja
(1) Ustanovitveni akti Javnega podjetja Komunala Trebnje, d.o.o.
– Odlok o organiziranju javnega podjetja Komunala Trebnje (Uradni list RS, št. 18/94 in 64/99)
– Pogodba o prenosu sredstev javne komunalne infrastrukture v upravljanju, št. 7113-12/2006 z dne 23. 5. 2006.
(2) Osnovni kapital javnega podjetja Komunala Trebnje po stanju na dan 31. 12. 2006 se deli po splošnem delitvenem ključu.
(3) Občine – prevzemnice soustanoviteljstva javnega podjetja Komunala Trebnje sprejmejo skupni ustanovitveni akt javnega podjetja Komunala Trebnje, d.o.o., ki bo nadomeščal Odlok o organiziranju javnega podjetja Komunala Trebnje, d.o.o. (Uradni list RS, št. 18/94 in 64/99).
(4) Osnovni vložek posamezne občine v osnovnem kapitalu podjetja se določi z upoštevanjem – splošnega delitvenega ključa. Splošni delitveni ključ predstavlja poslovni delež posamezne soustanoviteljice.
(5) Skupni organ, ki ga ustanovijo vse tri občine soustanoviteljice izvršuje ustanoviteljske pravice občin ustanoviteljic, ob ustanovitvi tega organa se določijo tudi njegove pristojnosti.
15. člen
Pred izdajo akta o sistemizaciji delovnih mest v občinskih upravah novoustanovljenih občin sprejmejo župani Občine Trebnje, Občine Mokronog - Trebelno in Občine Šentrupert, sporazum o razporeditvi delavcev občinske uprave, katere območje se je razdelilo, v občinske uprave novih občin, po splošnem delitvenem ključu.
16. člen
Vsa cestna, prometna in energetska infrastruktura, se deli po teritorialnem načelu in pripada tisti občini, kjer infrastruktura poteka.
17. člen
Civilna zaščita in požarna varnost
(1) Oprema in sredstva civilne zaščite in požarne varnosti, ki jo uporabljajo pripadniki obeh služb pripada tisti občini, kjer se oprema nahaja.
(2) Gasilska zveza in občine sklenejo poseben dogovor o vzdrževanju sistema alarmiranja.
(3) V primeru nevarnosti večjih naravnih in drugih nesreč, se vključijo v reševanje z materialnimi sredstvi kot tudi z enotami za zaščito in reševanje vse tri občine ter si medsebojno pomagajo pri reševanju in sanaciji terena. Do vzpostavitve lastne organizacije in Občinskega štaba za civilno zaščito v Občini Šentrupert in Občini Mokronog - Trebelno, vodi reševanje Štab CZ Občine Trebnje.
(4) Glede intervencij na področju nevarnosti v primeru razlitja nevarnih snovi in reševanja v prometnih nesrečah, do vzpostavitve gasilskega poveljstva v Občini Šentrupert in Mokronog - Trebelno, opravlja naloge reševanja specialna enota PGD Trebnje. Glede požarne varnosti vse tri občine uskladijo dolžnosti, naloge in organizacijo s posebnim dogovorom (pogodbo) z Gasilsko zvezo Trebnje.
18. člen
Denarna sredstva
(1) Denarna sredstva (v blagajni, dobroimetja pri bankah in drugih finančnih ustanovah):
Presežek prihodkov in drugih prejemkov nad odhodki in drugimi izdatki za leto 2006, skupaj s splošnim skladom za drugo, ki predstavlja kumulativne presežke oziroma primanjkljaje iz preteklih let, ter sredstva na podračunu proračuna Občine Trebnje na dan 31. 12. 2006, potem ko se odštejejo obveznosti prejšnje Občine Trebnje na dan 31. 12. 2006 in vsa namenska sredstva, ki so opredeljena v Odloku o proračunu Občine Trebnje za leto 2006 in v področnih predpisih, se na podlagi odloka o zaključnem računu proračuna prejšnje Občine Trebnje za leto 2006, razdelijo po splošnem delitvenem ključu.
Sredstva rezervnega sklada se razdelijo po splošnem delitvenem ključu.
(2) Sredstva izplačana v obdobju začasnega financiranja, ki bodo izplačana z ločenega podračuna proračuna prejšnje Občine Trebnje, se vključijo v proračune novonastalih občin v skladu s sklepom, ki ga sprejmejo župani.
(3) Terjatve: Dolgoročne terjatve iz poslovanja in terjatve za sredstva, dana v upravljanje se delijo po legi nepremičnin (vključno z opremo), na katero nepremičnine se nanašajo. Kratkoročne terjatve do kupcev, kratkoročne terjatve do uporabnikov enotnega kontnega načrta, kratkoročne terjatve iz financiranja in druge kratkoročne terjatve, se delijo po splošnem delitvenem ključu.
Kratkoročne terjatve do krajevnih skupnosti se delijo po pripadnosti krajevnih skupnosti posameznim občinam – prevzame jih tista občina, na območju katere ležijo posamezne krajevne skupnosti.
Kratkoročne terjatve do javnih zavodov se delijo po pripadnosti javnih zavodov posameznim občinam – prevzame jih tista občina, na območju katere so javni zavodi ustanovljeni, v primeru skupnega javnega zavoda, pa občine soustanoviteljice.
(4) Dolgoročne kapitalske in druge naložbe se delijo po splošnem delitvenem ključu.
(5) Vrednostni papirji: delnice, obveznice, točke investicijskih skladov, se delijo po splošnem delitvenem ključu.
(6) Kratkoročne obveznosti za prejete predujme in varščine, kratkoročne obveznosti do zaposlenih, kratkoročne obveznosti do dobaviteljev, druge kratkoročne obveznosti iz poslovanja, kratkoročne obveznosti do uporabnikov enotnega kontnega načrta, kratkoročne obveznosti iz financiranja, se delijo po splošnem delitvenem ključu.
Kratkoročne obveznosti do krajevnih skupnosti se delijo po pripadnosti krajevnih skupnosti posameznim občinam – prevzame pa jih tista občina, na območju katere ležijo posamezne krajevne skupnosti.
Kratkoročne obveznosti do javnih zavodov se delijo po ustanovitvi javnih zavodov posameznim občinam – prevzame jih tista občina, na območju katere so javni zavodi ustanovljeni, v primeru skupnega javnega zavoda, pa občine soustanoviteljice.
(7) Sredstva krajevnih skupnosti niso predmet delitvene bilance.
19. člen
Dolgoročne obveznosti
Dolgoročne obveznosti iz naslova dolgoročnih kreditov se delijo po legi nepremičnine (kredit za osnovno šolo Mirna in za vodovod Veliki Gaber), ostale dolgoročne obveznosti iz poslovanja pa se delijo po splošnem delitvenem ključu (lizing za Galerijo v Trebnjem).
20. člen
Pogodbene obveznosti
Pogodbe, ki jih je prejšnja Občina Trebnje podpisala do 31. 12. 2006, razen pogodb iz naslova sredstev okoljskih dajatev, prevzame tista občina, na območje katere se nanaša predmet pogodbenih obveznosti – investicija, dejavnost zavodov ali stalno bivališče upravičencev.
21. člen
Obveznosti krajevnih skupnosti
Obveznosti krajevnih skupnosti prevzame vsaka občina za krajevne skupnosti na svojem območju.
22. člen
Obveznosti iz naslova sprejetega samoprispevka
Obveznosti iz naslova sprejetega samoprispevka Krajevne skupnosti Trebelno preidejo na Občino Mokronog - Trebelno.
23. člen
(1) Obveznosti iz naslova zahtevka Župnije Trebnje, zaradi plačila odškodnine prejšnje Občine Trebnje iz naslova denacionalizacije in nemožnosti uporabe kulturnega doma v Trebnjem, prevzamejo vse tri občine, po splošnem delitvenem ključu.
(2) Eventuelne kasneje najdene obveznosti in terjatve do prejšnje Občine Trebnje, ki so nastale do 31. 12. 2006, se delijo po splošnem delitvenem ključu.
24. člen
Finančne obveznosti iz naslova uresničevanja zakonskih obveznosti na področjih socialnega varstva, zdravstva, otroškega varstva, vzgoje in izobraževanja, prevzamejo občine, kjer imajo upravičenci do zagotavljanja finančnih obveznosti (posamezni občani) stalno prebivališče.
25. člen
(1) Podpisnice dogovora ugotavljajo, da je vsaka na svoji seji občinskega sveta dosegla nepreklicen in popoln dogovor o delitvi premoženja prejšnje Občine Trebnje v skladu s tem dogovorom.
(2) Občina Trebnje se zavezuje občinama Mokronog - Trebelno in Šentrupert finančne obveznosti iz tega dogovora poravnati v roku treh let od sklenitve sporazuma, ki ga sklenejo župani v skladu z 51.b členom Zakona o lokalni samoupravi.
26. člen
Podpisnice dogovora se dogovorijo, da se pridobi neodvisnega zunanjega izvajalca notranje revizije zaključnega računa proračuna Občine Trebnje za leto 2006, z namenom potrditve verodostojnosti podatkov o stanju na dan 31. 12. 2006. Stroške izvedbe revizije krijejo vse tri občine po splošnem delitvenem ključu.
V primeru, da neodvisni zunanji izvajalec notranje revizije ugotovi odstopanja od podatkov izkazanih v bilanci stanja, se podpisnice dogovora dogovorijo, da bodo sklenile aneks k Sporazumu o razdelitvi premoženja.
27. člen
(1) Na podlagi sprejetega tega dogovora, ki ga sprejmejo občinski sveti občin: Trebnje, Mokronog - Trebelno in Šentrupert, župani Občin: Trebnje, Mokronog - Trebelno in Šentrupert, sklenejo v roku treh (3) mesecev Sporazum o razdelitvi premoženja, ki mora vsebovati podatke o višini denarnih sredstvih in določene roke medsebojnih poplačil med občinami: Trebnje, Mokronog - Trebelno in Šentrupert.
(2) Sklenjen sporazum o razdelitvi premoženja bo podlaga za vpis lastninske pravice v zemljiško knjigo in druge ustrezne evidence.
28. člen
Ta dogovor začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. 1. 2007 dalje.
Št. 7113- 00004/2007
Trebnje, dne 20. junija 2007
Župan
Občine Trebnje
Alojzij Kastelic l.r.
 
Župan
Občine Mokronog - Trebelno
Anton Maver l.r.
 
Župan
Občine Šentrupert
Rupert Gole l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti