Uradni list

Številka 65
Uradni list RS, št. 65/2003 z dne 4. 7. 2003
Uradni list

Uradni list RS, št. 65/2003 z dne 4. 7. 2003

Kazalo

3178. Spremembe in dopolnitve poslovnika Občinskega sveta občine Sevnica, stran 10130.

Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 – odl. US, 45/94 – odl. US, 57/94, 14/95, 20/95 – odl. US, 63/95 – obvezna razlaga, 73/95 – odl. US, 9/96 – odl. US, 39/96 – odl. US, 44/96 – odl. US, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98, 36/99 – odl. US, 59/99 – odl. US, 70/00, 28/01 – odl. US, in 51/02), 16. člena statuta Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 39/99, 91/00 in 102/00) in 139. člena poslovnika Občinskega sveta občine Sevnica (Uradni list RS, št. 43/00, 91/00 in 102/00) je Občinski svet občine Sevnica na 6. redni seji dne 18. 6. 2003 sprejel
S P R E M E M B E I N D O P O L N I T V E
poslovnika Občinskega sveta občine Sevnica
1. člen
V poslovniku Občinskega sveta občine Sevnica (Uradni list RS, št. 43/00, 91/00 in 102/00) se prvi stavek prvega odstavka 5. člena spremeni tako, da se glasi:
»Občinski svet dela na rednih, izrednih in korespondenčnih sejah.«
2. člen
V četrtem odstavku 9. člena se doda besedilo:
»Za člane komisije so imenovani tisti kandidati, ki so dobili največje število glasov opredeljenih navzočih članov.«
3. člen
Drugi odstavek 14. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Občinski svet imenuje člane komisij in odborov občinskega sveta in drugih delovnih teles na prvi naslednji seji po konstituiranju.«
4. člen
V 28. členu se drugi odstavek črta in nadomesti z novim drugim odstavkom, ki se glasi:
»Vabilo za redno sejo občinskega sveta s predlogom dnevnega reda se pošlje članom sveta najmanj sedem dni pred dnem, določenim za sejo občinskega sveta.«
Doda se nov tretji odstavek, ki se glasi:
»Skupaj z vabilom se praviloma pošlje tudi gradivo k predlaganim točkam dnevnega reda. O vsebini in obsegu gradiva odloči župan na predlog občinske uprave. Le izjemoma se lahko gradivo za redno sejo občinskega sveta pošlje za vabilom oziroma članom vroči na seji občinskega sveta.«
5. člen
29. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Izredna seja se skliče za obravnavanje in odločanje o nujnih zadevah, kadar ni pogojev za sklic redne seje.
Izredno sejo občinskega sveta skliče župan v primeru prvega odstavka tega člena, po sklepu občinskega sveta ali na pisno zahtevo najmanj četrtine članov sveta. Zahtevi za sklic izredne seje mora biti priloženo gradivo o zadevah, o katerih bo občinski svet odločal. Izjemoma se lahko gradivo za obravnavano zadevo predloži na sami seji.
Če razmere terjajo drugače, lahko župan skliče izredno sejo občinskega sveta tudi po telefonu. V tem primeru se dnevni red z gradivom lahko predloži tudi na seji.«
6. člen
30. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Korespondenčna seja občinskega sveta se lahko skliče:
– zaradi odločanja o nujnih zadevah kadar ni pogojev za sklic redne niti izredne seje občinskega sveta, ali
– kadar gre za odločanje o manj pomembnih zadevah glede katerih ne bi bilo smotrno sklicevati redne oziroma izredne seje, ali
– kadar člani občinskega sveta na predhodni seji sklenejo, da naj se glede odločanja o posamezni zadevi skliče korespondenčna seja občinskega sveta.
Korespondenčna seja občinskega sveta se opravi na podlagi pisne obrazložitve zadeve, o kateri se odloča, s priloženo glasovnico, na kateri se član občinskega sveta do predloga sklepa opredeli s podpisom. Gradivo in glasovnica za korespondenčno sejo se posreduje in vrne osebno, po elektronski pošti z elektronskim podpisom ali po telefaksu.
O korespondenčni seji se sestavi zapisnik, ki mora med drugim vsebovati tudi vzrok za sklic takšne seje. Zapisnik potrdi občinski svet na naslednji redni seji.«
7. člen
V drugem odstavku 57. člena se naziv »Strokovni sodelavec občinskega sveta« spremeni v »Svetovalec občinskega sveta«.
8. člen
V prvem odstavku 58. člena se naziv »Strokovni sodelavec občinskega sveta« spremeni v »Svetovalec občinskega sveta«.
9. člen
65. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Občinski svet ima naslednje stalne odbore:
– odbor za komunalno dejavnost in infrastrukturo,
– odbor za preventivo in vzgojo v cestnem prometu,
– odbor za varstvo in urejanje okolja,
– odbor za otroško varstvo in šolstvo,
– odbor za zdravstveno varstvo in socialo,
– odbor za kulturo,
– odbor za šport,
– odbor za kmetijstvo,
– odbor za gospodarstvo,
– odbor za finance in proračun,
– odbor za vloge in pritožbe,
– odbor za priznanja,
– odbor za stanovanjske zadeve.«
10. člen
71. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Odbor za kulturo ima sedem članov.
Odbor obravnava akte in problematiko, ki se nanaša na področje kulture in varstva kulturne dediščine.«
11. člen
Doda se 71.a člen, ki se glasi:
»Odbor za šport ima sedem članov.
Odbor obravnava akte in problematiko, ki se nanaša na področje športa in športne vzgoje.«
12. člen
Drugi odstavek 72. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Odbor obravnava akte in problematiko, ki se nanaša na področje kmetijstva, gozdarstva, veterinarstva, lovstva in ribištva, ter razvoja in ohranjanja podeželja.«
13. člen
V prvem odstavku 73. člena se črta beseda »malo«.
V drugem odstavku se doda nova alinea, ki se glasi:
» – gospodarsko dejavnost v občini.«
14. člen
V zadnjem odstavku 78. člena se doda nov stavek, ki glasi:
»Predsednik praviloma pooblasti člana delovnega telesa, ki je član občinskega sveta, drugega člana delovnega telesa pa le v izjemnem primeru.«
15. člen
V prvem odstavku 109. člena se v prvi alinei briše vejica in doda besedilo:
»oziroma če gre za sprejem vsebinsko manj zahtevnega akta,«.
Za četrto alineo se dodata dve novi alinei, ki se glasita:
»– nujnost sprejema določenega akta,
– če gre za visoko usklajenost vsebine akta s potrebnimi predhodnimi izjavljanji.«
16. člen
Drugi odstavek 125. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Če sta za posamezno funkcijo na kandidatni listi dva kandidata, razvrščena po abecednem vrstnem redu, je imenovan tisti, ki je prejel večje število glasov opredeljenih navzočih članov. Če sta kandidata dobila enako število glasov opredeljenih navzočih članov, se opravi drugi krog glasovanja. V drugem krogu je imenovan tisti kandidat, ki je prejel večje število glasov opredeljenih navzočih članov.«
Tretji odstavek se spremeni tako, da se glasi:
»Če so na kandidatni listi trije in več kandidatov, se po abecednem vrstnem redu glasuje o vsakem kandidatu posebej. Imenovan je tisti kandidat, ki je prejel največje število glasov opredeljenih navzočih članov. V drugi krog glasovanja se uvrstijo kandidati, ki so prejeli enako največje število glasov opredeljenih navzočih članov. Imenovan je tisti kandidat, ki je prejel največje število glasov opredeljenih navzočih članov.«
Četrti odstavek se črta.
17. člen
126. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Če nobeden od kandidatov ni imenovan niti pri prvem niti pri drugem glasovanju, se ponovi kandidacijski postopek in postopek glasovanja na podlagi novega predloga kandidatur.«
18. člen
Te spremembe in dopolnitve poslovnika veljajo z dnem objave v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 03201-0003/2003
Sevnica, dne 18. junija 2003.
Župan
Občine Sevnica
Kristijan Janc l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti