Uradni list

Številka 47
Uradni list RS, št. 47/1995 z dne 11. 8. 1995
Uradni list

Uradni list RS, št. 47/1995 z dne 11. 8. 1995

Kazalo

2244. Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Kamnik, stran 3648.

Na podlagi 29. in 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94 in 14/95) in 17. ter 49. člena statuta Občine Kamnik (Uradni list RS, št. 39/95), je Občinski svet občine Kamnik na 7. seji dne 19. julija 1995 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Kamnik
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Odlok določa organizacijo, delovno področje in delo občinske uprave Občine Kamnik.
2. člen
Občinsko upravo vodi župan ali po pooblastilu župana tajnik občine.
3. člen
Z organizacijo se določa:
– naziv notranjih organizacijskih enot in njihovo delovno področje;
– način vodenja organizacijskih enot;
– način sodelovanja z občinskim svetom, z občinskimi upravnimi organi drugih občin in z državnimi organi;
– način zagotavljanja javnosti dela ter pooblastila in odgovornosti delavcev.
4. člen
Občinska uprava lahko za svoje potrebe pridobiva osebne podatke, ki so ji potrebni za njeno delo.
5. člen
Občinska uprava oziroma njeni delavci morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali drugimi predpisi določeni kot osebna, državna ali uradna tajnost.
II. NOTRANJA ORGANIZACIJA IN DELO OBČINSKE UPRAVE
6. člen
V občinski upravi se ustanovijo urad župana, urad občinskega sveta, oddelki in druge upravne organizacije.
7. člen
V občinski upravi se ustanovijo:
1. urad župana,
2. urad občinskega sveta,
3. oddelek za gospodarske dejavnosti in finance,
4. oddelek za družbene dejavnosti,
5. oddelek za okolje in prostor.
V sestavi oddelka za okolje in prostor delujeta kot upravna organizacija:
– zavod za urbanistično načrtovanje,
– direkcija lokalnih javnih služb.
Notranje organizacijske enote morajo zagotavljati učinkovito in smotrno izvajanje dejavnosti, za katere so ustanovljene.
8. člen
V občinski upravi se lahko oblikujejo oziroma ustanovijo, če to zagotavlja boljše in kvalitetnejše opravljanje njihovih nalog, tudi druge notranje organizacijske enote.
9. člen
Za izvedbo zahtevnejših nalog, ki po svoji naravi zahtevajo sodelovanje delavcev različnih strok oziroma delavcev iz različnih področij dela in notranjih organizacijskih enot, se oblikujejo projektne skupine in komisije za posamezna področja dela.
Projektne skupine in komisije s sklepom ustanovi in imenuje župan.
10. člen
Urad župana opravlja naloge, ki se nanašajo na:
– delo župana,
– objavo aktov občine,
– strokovno in administrativno delo za delovna telesa župana,
– protokolarne in promocijske zadeve za župana občine,
– strokovna in druga opravila pri sodelovanju občine z drugimi občinami in lokalnimi skupnostmi drugih držav,
– pomoč pri delovanju krajevnih skupnosti,
– pravna vprašanja v občinskih službah ter pripravo predpisov in drugih splošnih aktov,
– pravno pomoč županu in svetu,
– izvensodno poravnavo sporov,
– sodelovanje z verskimi skupnostmi,
– pregled aktov podjetij in zavodov, ki jih potrjuje ali daje soglasje k njim občinski svet,
– kadrovske zadeve,
– vodenje upravnega postopka s področja upravnih zadev ter zadev, ki ne spadajo v delovno področje drugih občinskih upravnih organov,
– vodenje upravnih postopkov na II. stopnji,
– sprejem, evidenco in odpravo pošte ter arhiviranje,
– tehnična in pomožna opravila za potrebe urada župana,
– naloge na področju gospodarjenja z zgradbami in tehnično opremo,
– naloge službe AOP,
– civilno zaščito in požarno varnost in reševalno pomoč,
– strokovno pomoč delavcem občinske uprave pri vodenju upravnih postopkov,
– druge naloge, ki sodijo v področje dela urada župana.
11. člen
Urad občinskega sveta:
– pripravlja seje občinskega sveta in kolegije predsednika sveta ter koordinira delo delovnih teles občinskega sveta,
– pravočasno in ustrezno obvešča člane in funkcionarje občinskega sveta, poslanske klube in politične stranke, zastopane v občinskem svetu, krajevne skupnosti in druge subjekte o vprašanjih, ki jih obravnava in o katerih odloča občinski svet ali od njega pooblaščeno delovno telo,
– pripravlja predloge okvirnih programov dela občinskega sveta za tekoče leto,
– opravlja strokovna, organizacijska, administrativna in tehnična opravila za potrebe občinskega sveta, nadzornega odbora, volilne komisije, kolegija predsednika sveta in delovnih teles občinskega sveta ter za člane občinskega sveta,
– vodi evidenco sprejetih aktov,
– zbira in vodi evidenco vprašanj in pobud članov občinskega sveta in skrbi za njihovo pravočasno posredovanje občinski upravi oziroma drugim pristojnim organom oziroma organizacijam ter posreduje njihove odgovore v skladu s poslovnikom občinskega sveta,
– skrbi za protokol občinskega sveta,
– uresničuje in spremlja uresničevanje sklepov organov in delovnih teles iz prve alinee tega odstavka,
– opravlja druge zadeve s svojega delovnega področja.
12. člen
Oddelek za gospodarske dejavnosti in finance opravlja naloge, ki se nanašajo na:
– pripravo in izvajanje proračuna,
– pripravo zaključnega računa,
– opravljanje finančnih in knjigovodskih ter drugih strokovnih opravil za proračun, občinske sklade ter druge uporabnike proračunskih sredstev,
– spremljanje in oblikovanje cen iz občinske pristojnosti,
– pripravo poročil in informacij za obravnavo v organih občine,
– izdelavo predlogov za uvedbo občinskih davkov in taks,
– gospodarjenje s premoženjem občine,
– pripravo razvojnih usmeritev in predlogov ukrepov,
– spremljanje izvajanja razvojnih usmeritev in predlogov ukrepov,
– odločanje o upravnih stvareh iz lastne pristojnosti in iz prenešene državne pristojnosti,
– zagotavljanje delovanja pospeševalne mreže za malo gospodarstvo in turizem na lokalni ravni,
– svetovanje s področja podjetništva, pospeševanje turizma, kmetijstva, obrti,
– druge naloge, ki sodijo v področje tega oddelka.
13. člen
Oddelek za družbene dejavnosti opravlja naloge, ki se nanašajo na:
– pripravo in izvajanje planov
– pripravo razvojnih usmeritev, spremljanje izvajanja usmeritev in pripravo predlogov ukrepov ter pospeševanja na področju predšolske vzgoje in varstva osnovnega šolstva, zdravstva, socialnega varstva, kulture, izobraževanja odraslih, športa in raziskovalne dejavnosti,
– zagotavljanje opravljanja javnih služb na področju družbenih dejavnosti,
– zagotavljanje varstva naravne in kulturne dediščine na območju občine,
– zagotavljanje zdravstvenega zavarovanja brezposelnih občanov,
– uresničevanje ustanoviteljskih in soustanoviteljskih pravic nad občinskimi javnimi zavodi in zavodi, ki jih je ustanovila občina s področja družbenih dejavnosti,
– zagotavljanje in organiziranje izvajanja investicij in postopkov v zvezi z lastnino občine na področju družbenih dejavnosti,
– sodelovanje s humanitarnimi organizacijami in društvi,
– pripravo koncesijskih aktov, vodenje postopkov za dodelitev koncesij,
– druge naloge, ki sodijo v področje družbenih dejavnosti.
14. člen
Oddelek za okolje in prostor opravlja naloge, ki se nanašajo na:
– nudenje strokovne pomoči pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora in varstva okolja,
– pripravo, izdelavo in izvajanje programov varstva okolja,
– pripravo in izvajanje programov stanovanjske dejavnosti,
– pripravo, izdelavo in izvajanje programov cestne dejavnosti,
– pripravo, izdelavo in izvajanje programov komunalne in energetske dejavnosti in urejanje stavbnih zemljišč,
– pripravo, izdelavo in izvajanje programov revitalizacije starega mestnega jedra in podeželja,
– komunalne nadzorstvene službe, ki skrbi za red v občini,
– tehnične naloge v zvezi z gospodarjenjem z nepremičninami, last Občine Kamnik,
– pripravo koncesijskih aktov, vodenja postopkov za dodelitev koncesij,
– oddajo in najem objektov in drugega premoženja,
– druge naloge, ki sodijo v področje dela tega oddelka.
a) Zavod za urbanistično načrtovanje opravlja naslednje naloge:
– pripravi in izdela prostorski plan občine,
– pripravi programske in projektne rešitve prostorskega plana,
– oblikuje spremembe in dopolnitve prostorskega plana,
– organizira razprave in spremlja izvajanje prostorskega plana,
– pripravi smernice za izdelavo prostorskih izvedbenih aktov,
– organizira pripravo prostorskih izvedbenih aktov,
– pripravlja in izdeluje lokacijske informacije v zvezi z merili in pogoji za posege v prostor,
– organizira in izdeluje lokacijsko dokumentacijo,
– izdeluje analize stanja v prostoru,
– opravlja druge naloge, ki sodijo v področje dela te upravne organizacije.
b) Direkcija lokalnih javnih služb opravlja naslednje naloge:
– predlaga način opravljanja obveznih javnih služb in izbirnih javnih služb,
– pripravlja razvojne programe gospodarskih javnih služb,
– določa standarde in normative za gospodarske javne službe,
– predlaga pogoje za zagotavljanje in uporabo javnih dobrin in storitev,
– vodi kataster infrastrukturnih objektov gospodarskih javnih služb,
– opravlja strokovna opravila v zvezi s podeljevanjem koncesij in izbiro koncesionarjev,
– vodi nadzor nad izvajanjem nalog in poslovanjem gospodarskih javnih služb,
– pripravlja in vodi investicije ter opravlja in gospodari z infrastrukturnimi objekti in napravami.
15. člen
Razvrstitev in število delovnih mest v uradu župana, uradu občinskega sveta, oddelkih in drugih službah je določeno s pravilnikom o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, ki ga izda župan.
III. VODENJE ODDELKOV IN URADA ŽUPANA TER POOBLASTILA IN ODGOVORNOSTI
16. člen
Naloge vodenja občinske uprave in koordinacije dela med oddelki in uradom župana ter uresničevanje kadrovske politike, opravlja župan Občine Kamnik.
Naloge vodenja in koordiniranja dela med oddelkom za okolje in prostor ter upravnima organizacijama opravlja načelnik oddelka za okolje in prostor.
1. Vodenje urada župana, urada občinskega sveta, oddelkov in upravnih organizacij
17. člen
Vodja urada župana je tajnik občine. Tajnik občine je za svoje delo odgovoren županu.
Vodja urada občinskega sveta je tajnik občinskega sveta.
Tajnik občinskega sveta je za svoje delo odgovoren občinskemu svetu.
18. člen
V uradu župana se kot posvetovalno telo oblikuje kolegij, ki obravnava pomembna vprašanja, ki so skupnega pomena za občinsko upravo.
Člani kolegija so: župan, tajnik občine, načelniki oddelkov in vodje upravnih organizacij.
Kolegij sklicuje in vodi župan, v njegovi odsotnosti pa tajnik občine.
19. člen
Oddelek vodi načelnik oddelka, direkcijo in zavod pa vodja, ki jih imenuje župan.
20. člen
Načelnik oddelka in vodja upravne organizacije neposredno organizira in vodi delo, skrbi za učinkovito in smotrno opravljanje nalog, razporeja delo, skrbi za delovno disciplino in opravlja najzahtevnejša dela v oddelku. Načelnik oddelka je odgovoren za delo oddelka, ki ga vodi.
21. člen
Načelnik oddelka je višji upravni delavec in je za delo s svojega delovnega področja neposredno odgovoren županu.
Vodja upravne organizacije je višji upravni delavec in je za delo s svojega delovnega področja neposredno odgovoren načelniku oddelka.
2. Javnost dela
22. člen
Javnost dela občinske uprave se uresničuje z dajanjem informacij preko sredstev javnega obveščanja, z udeležbo na konferencah, okroglih mizah in z drugimi oblikami sodelovanja s predstavniki sredstev javnega obveščanja oziroma na drug ustrezen način, ki omogoča javnosti, da se seznani z delom občinske uprave.
Informacije, obvestila, pojasnila in druge podatke v smislu prejšnjega odstavka dajeta predstavnikom sredstev javnega obveščanja župan ali tajnik občine, po njunem pooblastilu pa lahko tudi načelniki oddelkov.
3. Pravice in odgovornosti delavcev
23. člen
Odločbe in druge akte, ki se nanašajo na uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti iz delovnega razmerja, izdaja tajnik občine.
Župan oziroma tajnik občine zagotavlja uresničevanje pravic in obveznosti delavcev občinske uprave in tudi delavcev strokovne službe občinskega sveta.
24. člen
Delavec opravlja delo na delovnem mestu, na katero je razporejen.
Delavec je v primerih, ki jih določa zakon, dolžan začasno ali trajno opravljati katerokoli delo na delovnem mestu, ki ustreza stopnji njegove strokovne izobrazbe za določeno vrsto poklica, znanju in zmožnostim.
25. člen
Delavec se zaposli na delovno mesto glede na zahtevano stopnjo strokovne izobrazbe za to določeno delovno mesto in njegovih znanj ter zmožnosti in glede na izpolnjevanje pogojev, določenih v pravilniku o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi Občine Kamnik.
O razporeditvi delavcev izda tajnik občine odločbo, v kateri določi tudi količnik ovrednotenja delovnega mesta.
Količnik se določi v skladu z zakonom o razmerjih plač v javnih zavodih, državnih organih in organih lokalnih skupnosti in podzakonskimi predpisi.
26. člen
Odpovedni rok za delovno razmerje traja najmanj en mesec in največ šest mesecev. Odvisen je od stopnje zahtevnosti delovnega mesta in delovne dobe delavca.
O disciplinski odgovornosti delavcev v občinski upravi odloča župan, na drugi stopnji pa disciplinska komisija, ki jo imenuje občinski svet.
27. člen
O upravnih stvareh iz občinske pristojnosti odloča na prvi stopnji občinska uprava, na drugi stopnji pa župan, če ni z zakonom drugače določeno.
Posamične akte o upravnih stvareh iz lastne pristojnosti občine izdaja tajnik občine oziroma pooblaščeni delavci občinske uprave, ki izpolnjujejo predpisane pogoje za odločanje v upravnih stvareh.
O pritožbah zoper posamične akte o upravnih stvareh iz občinske pristojnosti odloča župan.
O izločitvi tajnika občine odloča župan. O izločitvi pooblaščene osebe na prvi stopnji odloča tajnik občine, na drugi stopnji pa župan.
IV. SODELOVANJE Z DRUGIMI ORGANI IN ORGANIZACIJAMI
28. člen
Občinska uprava sodeluje z drugimi občinskimi upravnimi organi, državnimi organi, zavodi in podjetji z izmenjavo mnenj in izkušenj ter podatkov in obvestil.
Občinska uprava Občine Kamnik lahko nudi strokovno pomoč s svojega delovnega področja drugim občinam ter organom in organizacijam, po predhodno sklenjeni pogodbi.
Občinska uprava Občine Kamnik lahko v soglasju z županom naroči izdelavo in izvajanje nekaterih strokovnih del in nalog zunanjim sodelavcem.
V. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
29. člen
Glede uveljavljanja pravic in odgovornosti delavcev, zaposlenih v občinski upravi, ki niso urejene v tem odloku, se smiselno uporabljajo določbe zakonov in drugih predpisov, ki urejajo pravice in obveznosti delavcev v javnih zavodih, državnih organih in organih lokalnih skupnosti.
30. člen
Župan občine v roku enega meseca po uveljavitvi tega odloka izda pravilnik o notranji organizaciji in izvede organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi Občine Kamnik.
31. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o začasni organizaciji in delovnem področju občinske uprave ter o delavcih v občinski upravi Občine Kamnik (Uradni list RS, št. 11/95).
32. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 02101-78/95
Kamnik, dne 19.julija 1995.
Predsednik
Občinskega sveta
občine Kamnik
Igor Podbrežnik l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti