Uradni list

Številka 17
Uradni list RS, št. 17/2000 z dne 25. 2. 2000
Uradni list

Uradni list RS, št. 17/2000 z dne 25. 2. 2000

Kazalo

753. Odredba o sestavljanju premoženjskih bilanc države in občin za leto 1999, stran 2463.

Na podlagi 93. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99) izdaja minister za finance
O D R E D B O
o sestavljanju premoženjskih bilanc države in občin za leto 1999
SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Država in občine sestavijo premoženjsko bilanco na obrazcu »Premoženjska bilanca« in po metodologiji za sestavljanje obrazca, ki sta sestavni del te odredbe. Drugi zavezanci za sestavo premoženjske bilance po tej odredbi izkažejo v premoženjski bilanci tudi podatek o obveznostih za sredstva prejeta v upravljanje.
2. člen
Podlaga za sestavitev premoženjske bilance je otvoritvena bilanca stanja iz prvega odstavka 14. člena navodila za uskladitev računovodskih evidenc za uporabnike enotnega kontnega načrta z zakonom o računovodstvu (Uradni list RS, št.110/99). Pri sestavi premoženjske bilance upoštevajo zavezanci o izkazovanju posameznih podatkov v premoženjski bilanci tudi določbe te odredbe.
3. člen
Knjigovodska vrednost sredstev, ki jih je občina ali država dala v upravljanje posrednim uporabnikom proračuna se v premoženjski bilanci občine oziroma države izkažejo kot terjatve za sredstva dana v upravljanje. Druga sredstva posrednih uporabnikov proračuna se v premoženjski bilanci občine oziroma države ne izkazujejo.
Ne glede na določbe prejšnjega odstavka se vsa sredstva in obveznosti ožjih delov lokalne skupnosti ter javnih skladov, ki so jih ustanovile občine ali država, izkazujejo na ustreznih postavkah premoženjske bilance občine oziroma države.
PREMOŽENJSKA BILANCA OBČINE TER UPORABNIKOV OBČINSKEGA PRORAČUNA
4. člen
Premoženjsko bilanco sestavijo proračun, neposredni uporabniki občinskega proračuna, ožji deli lokalne skupnosti in javni skladi, ki jih je ustanovila občina.
Posredni uporabniki občinskega proračuna, razen javnih skladov, ki jih je ustanovila občina, ne sestavljajo premoženjske bilance. Podatke o njihovem premoženju, ki se vključujejo v premoženjsko bilanco občine v skladu z določbami 3. člena te odredbe, se ugotovi iz otvoritvene bilance iz prvega odstavka 14. člena navodila za uskladitev računovodskih evidenc za uporabnike enotnega kontnega načrta z zakonom o računovodstvu (Uradni list RS, št. 110/99).
Obveznosti in terjatve med proračunom, neposrednimi uporabniki občinskega proračuna, ožjimi deli lokalnih skupnosti ter javnimi skladi, ki jih je ustanovila občina, katerih premoženje se vključuje v premoženjsko bilanco občine, razen obveznosti in terjatev za sredstva dana oziroma prejeta v upravljanje, se medsebojno pobotajo tako, da zavezanec za sestavo premoženjske bilance v svoji premoženjski bilanci za razliko med obveznostmi in terjatvami zmanjša ali poveča splošni sklad oziroma obveznost za sredstva prejeta v upravljanje. Medsebojno se pobotajo tudi neplačani odhodki in prihodki ter kratkoročne aktivne in pasivne časovne razmejitve, za razliko pa se zmanjša ali poveča splošni sklad oziroma obveznost za sredstva prejeta v upravljanje.
Pred vključitvijo podatkov iz premoženjskih bilanc neposrednih uporabnikov občinskega proračuna, ožjih delov lokalnih skupnosti ter javnih skladov, ki jih je ustanovila občina, v premoženjsko bilanco občine, se pobotajo obveznosti in terjatve iz naslova sredstev prejetih oziroma danih v upravljanje, za razliko pa se zmanjša ali poveča splošni sklad proračuna občine.
V premoženjskih bilancah neposrednih uporabnikov občinskega proračuna, ožjih delov lokalnih skupnosti ter javnih skladov, ki jih je ustanovila občina, kot tudi v premoženjski bilanci občine se ločeno izkažejo terjatve in obveznosti do proračuna države, neposrednih uporabnikov državnega proračuana, Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije, Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije ter javnih skladov, ki jih je ustanovila država.
PREMOŽENJSKA BILANCA DRŽAVNEGA PRORAČUNA IN UPORABNIKOV DRŽAVNEGA PRORAČUNA
5. člen
Premoženjsko bilanco sestavijo proračun, neposredni uporabniki državnega proračuna, Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije, Zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije ter javni skladi, ki jih je ustanovila država.
Posredni uporabniki državnega proračuna, razen javnih skladov, ki jih je ustanovila država, ne sestavljajo premoženjske bilance. Podatke o njihovem premoženju, ki se vključujejo v premoženjsko bilanco države v skladu z določbami 3. člena te odredbe, se ugotovi iz otvoritvene bilance iz prvega odstavka 14. člena navodila za uskladitev računovodskih evidenc za uporabnike enotnega kontnega načrta z zakonom o računovodstvu (Uradni list RS, št. 110/99).
Obveznosti in terjatve med proračunom, neposrednimi uporabniki državnega proračuna, Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije, Zavodom za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenje ter javnimi skladi, ki jih je ustanovila država, katerih premoženje se vključuje v premoženjsko bilanco države, razen obveznosti in terjatev za sredstva dana oziroma prejeta v upravljanje, se medsebojno pobotajo tako, da zavezanec za sestavo premoženjske bilance v svoji premoženjski bilanci za razliko med obveznostmi in terjatvami zmanjša ali poveča splošni sklad oziroma obveznost za sredstva prejeta v upravljanje. Medsebojno se pobotajo tudi neplačani odhodki in prihodki ter kratkoročne aktivne in pasivne časovne razmejitve, za razliko pa se zmanjša ali poveča splošni sklad oziroma obveznost za sredstva prejeta v upravljanje.
Pred vključitvijo podatkov iz premoženjskih bilanc neposrednih uporabnikov državnega proračuna, Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije, Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije ter javnih skladov, ki jih je ustanovila država v premoženjsko bilanco države, se pobotajo obveznosti in terjatve iz naslova sredstev prejetih oziroma danih v upravljanje, za razliko pa se zmanjša ali poveča splošni sklad proračuna države.
V premoženjskih bilancah neposrednih uporabnikov državnega proračuna, Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije, Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije ter javnih skladov, ki jih je ustanovila država, kot tudi v premoženjski bilanci države se ločeno izkažejo terjatve in obveznosti do proračunov občin, neposrednih uporabnikov občinskih proračunov, ožjih delov lokalnih skupnosti ter javnih skladov, ki so jih ustanovile občine.
KONSOLIDIRANA PREMOŽENJSKA BILANCA DRŽAVE IN OBČIN
6. člen
Pred sestavitvijo konsolidirane premoženjske bilance države in občin se terjatve in obveznosti med občinami in državo pobotajo, razlika pa se izkaže kot zmanjšanje oziroma povečanje splošnega sklada.
KONČNE DOLOČBE
7. člen
Podatki v premoženjski bilanci se vpisujejo v tisoč tolarjih. Zneski, ki se končajo s številko do 500 se zaokrožijo navzdol, zneski, ki se končajo s številko 500 in več pa se zaokrožijo navzgor.
8. člen
Rok za predlaganje premoženjskih bilanc je določen v 93. členu zakona o javnih financah.
9. člen
Do 31. marca 2000 pošljejo javna podjetja, ki jih je ustanovila občina, podbilanco sredstev in obveznosti do virov sredstev v upravljanju določeno v SRS 35.44. za finance pristojnemu organu občinske uprave, javna podjetja, ki jih je ustanovila država pa Ministrstvu za finance.
10. člen
Ta odredba začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se za sestavo premoženjskih bilanc za leto 1999.
Št. 401-27/2000
Ljubljana, dne 18. februarja 2000.
Mitja Gaspari l. r.
Minister
za finance
NAZIV UPORABNIKA: __________________________

Sedež uporabnika: _____________________________
.

             PREMOŽENJSKA BILANCA DRŽAVE ALI OBČINE
                       na dan 31. 12. 1999

Zaporedna      Opis postavke            Znesek (v tisoč tolarjih)
številka       premoženjske bilance
-----------------------------------------------------------------
               Aktiva

1              Sedanja vrednost
               neopredmetenih
               dolgoročnih sredstev
               (2-3)

2              Nabavna vrednost
               neopredmetenih dolgoročnih
               sredstev

3              Popravki vrednosti
               neopredmetenih
               dolgoročnih sredstev

4              Sedanja vrednost
               nepremičnin
               (5-6)

5              Nabavna vrednost
               nepremičnin

6              Popravek vrednosti
               nepremičnin

7              Sedanja vrednost
               opreme in drugih
               opredmetenih osnovnih
               sredstev
               (8-9)

8              Nabavna vrednost opreme
               in drugih opredmetenih
               osnovnih sredstev

9              Popravek vrednosti opreme in
               drugih opredmetenih osnovnih
               sredstev

10             Terjatve za sredstva,
               dana v upravljanje
               (11 + 12)

11             Terjatve za sredstva dana v
               upravljanje uporabnikom
               državnega proračuna

12             Terjatve za sredstva dana v
               upravljanje uporabnikom
               občinskega proračuna

13             Zaloge

14             dolgoročne kapitalske
               naložbe

15             Dolgoročno dana posojila
               in depoziti

16             Dolgoročne terjatve iz
               poslovanja

17             Denarna sredstva

18             kratkoročne terjatve

19             Druge terjatve

20             Skupaj
               (1+4+7+10+11+12+13+14+15+16+
               +17+18+19)

               Pasiva

21             Splošni sklad

22             Rezervni sklad

23             Dolgoročno prejeta
               posojila

24             Dolgoročne obveznosti
               iz poslovanja

25             Kratkoročne obveznosti

26             Druge obveznosti

27             Skupaj
               (21+22+23+24+25+26)
-----------------------------------------------------------------

                 METODOLOGIJA ZA SESTAVO OBRAZCA
              PREMOŽENJSKE BILANCE DRŽAVE ALI OBČIN
                          ZA LETO 1999

1. Vpiše se znesek sedanje vrednosti neopredmetenih dolgoročnih
sredstev (2-3).

2. Vpiše se znesek nabavne vrednosti neopredmetenih dolgoročnih
sredstev, ki se izkazuje na kontih skupine 00, v skladu z
določbami 3. člena pravilnika o enotnem kontnem načrtu za
proračun, proračunske uporabnike in druge osebe javnega prava (v
nadaljevanju: pravilnik).

3. Vpiše se znesek popravka nabavne vrednosti neopredmetenih
dolgoročnih sredstev, ki se izkazuje na kontih skupine 01, v
skladu z določbami 4. člena pravilnika.

4. Vpiše se znesek sedanje vrednosti nepremičnin (5-6).

5. Vpiše se znesek nabavne vrednosti nepremičnin, ki se izkazuje
na kontih skupine 02, v skladu z določbami 5. člena pravilnika.

6. Vpiše se znesek popravka nabavne vrednosti nepremičnin, ki se
izkazuje na kontih skupine 03, v skladu z določbami 6. člena
pravilnika.

7. Vpiše se znesek sedanje vrednosti opreme in drugih
opredmetenih osnovnih sredstev (8-9).

8. Vpiše se znesek nabavne vrednosti opreme in drugih
opredmetenih osnovnih sredstev , ki se izkazuje na kontih skupine
04, v skladu z določbami 7. člena pravilnika.

9. Vpiše se znesek popravka nabavne vrednosti opreme in drugih
opredmetenih osnovnih sredstev, ki se izkazuje na kontih skupine
05, v skladu z določbami 8. člena pravilnika.

10. Vpiše se znesek terjatev za sredstva dana v upravljanje
(11+12).

11. Vpiše se znesek terjatev za sredstva dana v upravljanje
uporabnikom državnega proračuna, ki se izkazuje na kontih skupine
09, v skladu z določbami 12. člena pravilnika.

12. Vpiše se znesek terjatev za sredstva dana v upravljanje
uporabnikom občinskega proračuna, ki se izkazuje na kontih
skupine 09, v skladu z določbami 12. člena pravilnika.

13. Vpiše se znesek vrednosti zalog, ki se izkazuje na kontih
skupin 30, 31, 32, 33, 34, 35 in 36, v skladu z določbami 33. do
39. člena pravilnika.

14. Vpiše se znesek vrednosti dolgoročnih kapitalskih naložb, ki
se izkazuje na kontih skupine 06, v skladu z določbami 9. člena
pravilnika.

15. Vpiše se znesek dolgoročno danih posojil in depozitov, ki se
izkazuje na kontih skupine 07, v skladu z določbami 10. člena
pravilnika, razen tistih, ki se nanašajo na uporabnike enotnega
kontnega načrta iz prvega odstavka 4. člena , oziroma prvega
odstavka 5. člena odredbe o sestavljanju premoženjskih bilanc
države in občin za leto 1999
(v nadaljevanju: odredba).

16. Vpiše se znesek dolgoročnih terjatev iz poslovanja, ki se
izkazuje na kontih skupine 08, v skladu z določbami 11. člena
pravilnika, razen tistih, ki se nanašajo na uporabnike enotnega
kontnega načrta iz prvega odstavka
4. člena, oziroma prvega odstavka 5. člena odredbe.

17. Vpiše se znesek denarnih sredstev, ki se izkazuje na kontih
skupin 10 in 11, v skladu z določbami 13. in
14. člena pravilnika.

18. Vpiše se znesek kratkoročnih terjatev, ki se izkazuje na
kontih skupin 12, 13, 15, 16 in 17, v skladu z določbami 15.,
16., 18., 19. in 20. člena pravilnika.

19. Vpiše se znesek terjatev, ki se izkazuje na kontih skupin 07,
08 in 14, ki se ne nanašajo na uporabnike enotnega kontnega
načrta iz prvega odstavka 4. člena, oziroma prvega odstavka 5.
člena odredbe.

20. Vpiše se seštevek zneskov izkazanih pod zaporednimi
številkami 1, 4, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 in 19.

21. Vpiše se znesek obveznosti do virov sredstev, ki se izkazuje
na kontih skupine 90, v skladu z določbami
59. člena pravilnika, povečan za zneske obveznosti do virov
sredstev, ki se izkazujejo na kontih skupin 28 in 29, v skladu z
določbami 30. in 31. člena pravilnika, ter zmanjšan za zneske
vrednosti sredstev, ki se izkazujejo na kontih skupin 18 in 19, v
skladu z določbami 21. in 22. člena pravilnika. Znesek se tudi
zmanjša oziroma poveča za razliko med zneskom terjatev za
sredstva dana v upravljanje, izkazanih v premoženjski bilanci
proračuna, ter zneskom obveznosti za sredstva prejeta v
upravljanje, izkazanih v premoženjskih bilancah uporabnikov
enotnega kontnega načrta iz prvega odstavka 4. člena, oziroma
prvega odstavka 5. člena odredbe.

22. Vpiše se znesek obveznosti do virov sredstev, ki se izkazuje
na kontih skupine 91, v skladu z določbami
60. člena pravilnika.

23. Vpiše se znesek obveznosti do virov sredstev, ki se izkazuje
na kontih skupine 96, v skladu z določbami
64. člena pravilnika, razen tistih, ki se nanašajo na uporabnike
enotnega kontnega načrta iz prvega odstavka 4. člena, oziroma
prvega odstavka 5. člena odredbe.

24. Vpiše se znesek obveznosti do virov sredstev, ki se izkazuje
na kontih skupine 97, v skladu z določbami
65. člena pravilnika, razen tistih, ki se nanašajo na uporabnike
enotnega kontnega načrta iz prvega odstavka 4. člena, oziroma
prvega odstavka 5. člena odredbe.

25. Vpiše se znesek obveznosti do virov sredstev, ki se izkazuje
na kontih skupin 20, 21, 22, 23, 25 in 26, v skladu z določbami
23., 24., 25., 26., 28. in 29. člena pravilnika.

26. Vpiše se znesek obveznosti do virov sredstev, ki se izkazuje
na kontih skupin 24, 96 in 97, in se ne nanašajo na uporabnike
enotnega kontnega načrta iz prvega odstavka 4. člena, oziroma
prvega odstavka 5. člena odredbe.

27. Vpiše se seštevek zneskov izkazanih pod zaporednimi
številkami 21 do 26.

Pred sestavitvijo konsolidirane premoženjske bilance države in
občin, se terjatve, izkazane pod zaporedno številko 19 ter
obveznosti, izkazane pod zaporedno številko 26, medsebojno
pobotajo.

Uporabniki enotnega kontnega načrta iz prvega odstavka 4. člena,
oziroma prvega odstavka 5. člena odredbe, ki imajo sredstva v
upravljanju, izkažejo v svoji premoženjski bilanci tudi
obveznosti za sredstva prejeta v upravljanje, ki se izkazujejo na
kontih skupine 98, v skladu z določbami 66. člena pravilnika. Ta
znesek, popravljen v skladu z določbami odredbe, izkazujejo za
zaporedno številko 26 obrazca.


AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti