Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Konec februarja izteče rok za sporočanje statističnih podatkov o evidenčnih naročilih in objavo seznama dela evidenčnih naročil, oddanih v letu 2021.
Naročniki imajo kljub dolgoletni enaki ureditvi v zvezi z vodenjem evidence o oddanih evidenčnih naročilih in statističnim poročanjem o njihovi oddaji mnogo vprašanj, predvsem:
Pri poročanju o oddanih evidenčnih naročilih v letu 2021 pa bodo morali naročniki upoštevati tudi spremembe v zvezi z izvajanjem oziroma poročanjem o oddanih evidenčnih naročilih, ki jih prinaša novela Zakona o javnem naročanju (ZJN-3B), ki je začel veljati 1. januarja 2022.
Z namenom razrešitve vseh odprtih vprašanj glede evidenčnih naročil bomo na seminarju predstavili zakonodajno ureditev teh naročil ter prikazali relevantne funkcionalnosti portala javnih naročil.
1. Opredelitev evidenčnih naročil
9.00–11.00
11.00–11.15 Odmor
11.15–12.30
2. Poročanje o oddanih evidenčnih naročilih
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.
Vprašanja za predavateljico nam lahko pošljete vnaprej na naslov seminarji@uradni-list.si najkasneje do 14. februarja 2022, do 12. ure. Lahko pa jih boste zastavljali na samem seminarju.
Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Spletnega seminarja se lahko udeležite preko pametnega telefona ali tablice, vendar zaradi lažjega sodelovanja in pogleda priporočamo dostop preko računalnika.