Varno in zdravo na dogodke

Nadzor nad pravilnostjo v postopkih javnih naročil

Datum: 15. 6. 2017, 8.30–14.45
Lokacija: dvorana Uradnega lista RS, Dunajska cesta 167, Ljubljana
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 214,00 € brez DDV

O dogodku

Pravilnost poslovanja v postopkih javnega naročanja se ne konča s pravnomočnostjo odločitve o oddaji javnega naročila, pač pa so dolžni naročniki ves čas trajanja in veljavnosti pogodbe o izvedbi poslovati skladno z nacionalno in evropsko zakonodajo.

Razumevanje postopka oddaje javnega naročila zgolj skozi vidik Zakona o javnem naročanju (ZJN-3) tako ni zadosten, saj je potrebno pri izvajanju javnega naročila spoštovati tudi javnofinančne predpise, pravila glede porabe evropskih sredstev, pravila s področja preprečevanja korupcije in spoštovati pravila v zvezi z dostopom do informacij javnega značaja. Namen seminarja Nadzor nad pravilnostjo v postopkih javnih naročil je v predstavitvi najpogostejših odkritih nepravilnosti v procesu javnega naročanja in pravne ter sodne prakse, ki jo bodo predstavili izkušeni predavatelji s posameznega področja.

Predavatelji

  • Milena Basta Trtnik, BONORUM d.o.o.,
  • Simona Habič, predsednica društva Transparency International Slovenia,
  • mag. Irena Kure, podsekretarka v Sektorju na notranji nadzor javnih financ,
  • Dušan Sterle, direktor Urada RS za nadzor proračuna pri Ministstvu za finance,
  • mag. Rosana Lemut Strle, Partnerica, direktorica in odvetnica pri Odvetniški družbi Pirc Musar
  • Aleksander Petrovčič, namestnik vrhovnega državnega revizorja, Računsko sodišče RS

Program

8.30–9.00 Registracija udeležencev

9.00–10.00 KRŠITVE S PODROČJA ZAKONA O JAVNEM NAROČANJU
(Milena Basta Trtnik)

  • Organ nadzora v postopku oddaje javnega naročila
  • Najpogostejše kršitve ZJN-3 v fazi dokumentacije v zvezi z naročilom
  • Najpogostejše kršitve ZJN-3 pri sprejemu odločitve o oddaji javnega naročila
  • Pravna in sodna praksa s področja prekrškov po ZJN-3

10.00–11.00 KRŠITVE, KI JIH ZAZNAVA RAČUNSKO SODIŠČE ­(Aleksander Petrovčič)

  • Pristojnosti Računskega sodišča
  • Prikaz najpogostejših kršitev v fazi izvedbe posotpka oddaje javnega naročila
  • Prikaz najpogostejših kršitev v fazi izvajanja pogodbe

11.00–11.30 Odmor

11.30–12.30 KORUPCIJSKA TVEGANJA V JAVNEM NAROČANJU
(Simona Habič)

  • Vidiki korupcije v javnem naročanju
  • Najpogosteje ugotovljena korupcijska ravnanja pri izvajanju javnih naročil
  • Kontrolni in preventivni mehanizmi (Pakt integritete)

12.30–13.30 KONTROLE S STRANI URAD ZA NADZOR PRORAČUNA
(mag. Irena Kure in Dušan Sterle)

  • Položaj AFCOS
  • Najpogostejše kršitve pri porabi evropskih sredstev
  • Ukrepi EU pri ugotovitvi kršitev

13.30–13.45 Odmor

13.45–14.45 JAVNOST PODATKOV PO DOSTOPU DO INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
(mag. Rosana Lemut Strle)

  • Uporaba ZDIJZ
  • Kaj je javen podatek po ZJN-3 in kaj po ZDIJZ?
  • Prikaz pomembnejših odločitev informacijskega pooblaščenca vezanih na izvedeno javno naročilo

Kotizacija in plačilo

Kotizacija za posameznega udeleženca znaša 214,00 € brez DDV.

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767,
(znesek kotizacije + DDV). Sklic: 00 3400150617.

Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa. Račun izstavimo po opravljeni storitvi.

V ceno je vključeno: seminarsko gradivo, pogostitev med odmori in potrdilo o udeležbi.

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji na spletni strani Uradnega lista Republike Slovenije.

UL INFO TOK

Obveščanje o slovenskih
in mednarodnih
javnih naročilih
Spremljanje
javnih razpisov
Obveščanje o
zakonodajnih novostih
Zakonodaja
držav članic EU
na enem mestu ...

Preizkusi brezplačno

AAA Zlata odličnost
|

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti