Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
V Uradnem listu RS je bila 28. februarja 2018 objavljena Novela A Zakona o javnem naročanju, ki se bo pričela uporabljati s 1. novembrom 2018. Novela ZJN-3 prinaša spremembe tako v fazi priprave razpisne dokumentacije, saj se spreminja razlog za izključitev iz b) alineje četrtega odstavka 75. člena ZJN-3 kot tudi v fazi pregledovanja in ocenjevanja ponudb, saj prinaša sprememba zakonodaje novosti pri oblikovanju meril za izbor. Novela A prinaša posebno določbo za javna naročila za izvajanje podpornih aktivnosti naročnika, ki od naročnikov pri izvajanju pogodbe za javna naročila storitev, ki so izrecno opredeljena, zahteva preverjanje v fazi izvajanja pogodbe. Glede na to, da se novela ZJN-3 A uporablja tudi za pogodbe, ki so bile sklenjene pred uveljavitvijo spremembe zakona, novela ZJN-3A terja njeno poznavanje tako od naročnikov kot tudi od ponudnikov, ki imajo že sklenjene pogodbe z naročniki za izvajanje podpornih aktivnosti.
Na seminarju vam bo predstavnica Direktorata za javno naročanje, mag. Urška Skok Klima, vodja Sektorja za sistem javnega naročanja predstavila novosti in spremembe, ki jih na področju javnih naročil prinaša sprememba ZJN-3A, izkušeni odvetnici mag. Maja Koršič Potočnik in Maja Prebil iz Odvetniške družbe Potočnik in Prebil o.p., d.o.o. pa vam bosta podali nasvete, kako od uporabe ZJN-3A pripraviti razpisno dokumentacijo, kakšna merila oblikovati, kakšna naj bo pogodba o izvedbi javnega naročila. Pojasnili bosta kaj sprememba ZJN-3A pomeni za že sklenjene pogodbe in kaj so dolžni storiti naročniki, da bodo pri že sklenjenih pogodbah ravnali skladno z Novelo A.
8.30–9.00 Prihod in registracija udeležencev
9.00–10.00 Novosti, ki jih prinaša Novela ZJN-3 A
10.00–10.45 Vpliv novele ZJN-3 A na sklenjene pogodbe in kaj morajo storiti naročniki v zvezi z že sklenjenimi pogodbami
10.45–11.00 Vprašanja in razprava
11.00–11.30 Odmor
11.30–12.30 Kako oblikovati razpisno dokumentacijo po noveli ZJN-3
12.30–13.30 Oblikovanje meril za izbor
13.30–14.00 Vprašanja in razprava
Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV). Sklic: 00 3400141118. Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.
Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.