Varno in zdravo na dogodke

Kako pravilno izvesti javno naročilo s področja splošne nabave I – praktična delavnica

Datum: 19. 11. 2024, 9.00–12.00
Lokacija: dvorana Uradnega lista RS, Dunajska c. 167, Ljubljana
Področje: Javna naročila
Organizator: Uradni list RS
Kotizacija: 244,00 € brez DDV

Na trgu je danes na voljo vrsta seminarjev, predavanj in konferenc o javnih naročilih, kjer udeleženci pridobijo obširna splošna znanja o postopkih in poteku javnih naročil, vključno s postopki podajanja dodatnih pojasnil, dopolnjevanja ponudb in izdaje odločitev. Vendar ti programi praviloma ne osredotočajo na specifična področja nabav, kot je splošna nabava.

Delavnica "Kako pravilno izvesti javno naročilo s področja splošne nabave I", ki jo vodita izkušena strokovnjaka Rok Kalar in Špela Brezavšček, zaposlena v družbi Praetor, zapolnjuje to vrzel. Namen te delavnice ni zgolj obnavljanje splošnih določb postopkov, temveč priprava specifičnih pogojev, meril in pogodbenih določil, ki so prilagojeni potrebam splošne nabave. Delavnica poudarja pomen povezovanja splošnih znanj z vsaj osnovnim razumevanjem posebnih zahtev splošne nabave, kar udeležencem omogoča pripravo pogojev, ki so sorazmerni in povezani s predmetom javnega naročila, oblikovanje meril, ki odražajo dejansko ekonomsko korist, in oblikovanje specifičnih pogodbenih določil, ki so ključna za uspešno izvedbo projektov na tem področju.

Ta delavnica je ključnega pomena za strokovnjake za javna naročila, ki se želijo osredotočiti na splošno nabavo, saj je poleg teoretičnega znanja ključno tudi praktično poznavanje predmeta nabave. Udeleženci bodo tako pridobili ne le teoretično osnovo, ampak tudi praktične veščine, ki so potrebne za optimalno izvedbo javnih naročil v splošni nabavi.

Program

  • Zavarovalne storitve
  • Storitve (fizičnega in tehničnega) varovanja
  • Nabava materialov (elektromaterial, vodovod, drobni material)
  • Nakup letalskih kart
  • Tiskovine
  • Izvedba evidenčnih naročil ter oblikovanje in izvedba nabav izločenih sklopov
  • Promocijske storitve

Kotizacija in plačilo

  • 244,00 € brez DDV

Kotizacijo je treba poravnati pred izvedbo seminarja na TRR 02922-0011569767 (znesek kotizacije + DDV).  Plačilo je pogoj za udeležbo. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Ugodnost

Dodatne informacije

Pisne odjave Uradni list Republike Slovenije upošteva, če jih prejme najmanj 3 delovne dni pred začetkom posameznega dogodka. Več o odjavi si lahko preberete v rubriki Splošni pogoji.

Priporočamo tudi:

Delavnica – Kako pravilno izvesti javno naročilo  s področja splošne nabave II, 3. 12. 2024

 

 

 

Prijavite se

UL INFO TOK

Obveščanje o slovenskih
in mednarodnih
javnih naročilih
Spremljanje
javnih razpisov
Obveščanje o
zakonodajnih novostih
Zakonodaja
držav članic EU
na enem mestu ...

Preizkusi brezplačno

AAA Zlata odličnost
|

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti